жаратылыстану бакалавры
Табиғатты тиімді пайдалану, қоршаған ортаны қорғау саласында іргелі, базалық білімі бар және оларды экономиканың түрлі салаларында және мемлекеттік басқару органдарында қолдануға бәсекеге қабілетті экологтарды даярлау.
Экология
6B05202
География және табиғатты пайдалану
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Биология
География
70 (Каз.) 70 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-қоршаған әлеуметтік және табиғи ортаның адаммен және адам қоғамымен қарым-қатынасы, адамның өмір сүру ортасын оңтайландыру және адамның биологиялық және әлеуметтік өмірі ретінде жүретін тенденциялар туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру. Кеңістікті ұйымдастырудағы қалалардың рөлін, олардың құрылымы мен даму динамикасын, қалалық ортадағы экологиялық проблемаларды бағалау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - тірі ағзалар мен олардың қауымдастықтарының географиялық таралуы, өсімдік жамылғысының құрылымы мен бүкіл планетаның жануарлар популяциясы құрылымы туралы білімді қалыптастыру заңдылықтарын түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән биотаны саралаудағы экологиялық және тарихи факторлардың арақатынасын зерттеуге бағытталған, жер мен мұхиттардың биологиялық әртүрлілігін сақтау мәселелері қарастырылған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты биосфера компоненттерінің өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтары және адам қызметінің салдары туралы түсінікті, биогеохимиялық циклдар мен химиялық элементтердің миграциясының механизмін , химиялық қосылыстардың уыттылығы мен олардың нормаларын анықтау, зиянды заттардың ағзаға ену жолдарын, олардың токсикологиялық сипаттамаларын, әсер ету салдарын зерттеу және экологиялық стандарттарды белгілеуді қалыптастырады
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты биоалуантүрліліктің маңызды түрлерінің ұғымдары мен сипаттамаларын зерттеу: биологиялық таксондар мен табиғи және жасанды экожүйелер; тірі организмдерді зерттеу әдістерін игеру; биоалуантүрлілікті пайдалану және қорғау проблемаларымен танысу; әртүрлі биологиялық таксондардың өкілдерін, негізінен жергілікті флора мен фаунадан анықтау дағдыларын бекіту; өсімдіктер мен жануарлар экологиясы саласында жүйеленген білімді қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-Жердің географиялық қабығының даму заңдылықтарын, аймақтық және жергілікті аумақтардың ерекшеліктерін түсіну; геоэкологиялық мәселелерді шешу жолдарын анықтау тетіктерін талдау қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Курс географиялық ортаның табиғи дамуы мен антропогендік әсерінің нәтижесінде өзгеруін зерттеуге негіз болады. Курс аймақтық және жергілікті геоэкологиялық проблемаларды анықтауға негізделген.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жануарлардың биоәртүрлілігі – жануарлардың қоршаған ортамен өзара әрекеттесу процестерін, сондай-ақ осы процестерге әсер етуші факторларды толығымен зерттейтін ғылыми пән. Жануарлардың биоәртүрлілігі биотикалық, абиотикалық және антропогендік факторлардың жануарлар тіршілігіне әсерін зерттейді. Ол сондай-ақ тәуліктік, маусымдық және басқа да климаттық өзгерістерге ұшыраған жануарлардың мінез-құлқын талқылайды (мысалы, ұзақ уақыт бойы болатындар), мұнда көптеген жануарлардың, әсіресе жүйке жүйесі жоғары дамыған жануарлардың күнделікті және маусымдық белсенділігінің өзгеруімен сипатталады. әртүрлі көші-қон.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-жоғары математиканың негізгі іргелі ұғымдарын, атап айтқанда: сызықтық алгебраның негізгі анықтамаларын, теоремаларын, ережелерін, әдістері мен формулаларын, Аналитикалық геометрия мен векторлық алгебраны, шектер теориясы мен есептеу негізін; интегралдық теорияны, бірнеше айнымалылардың функциялар теориясын, қарапайым дифференциалдық теңдеулерді түсіндіру және экологияның типтік есептерін шешуде математикалық аппаратты қолдану қабілетін қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - экологиялық құжаттаманы әзірлеу және кәсіпорынның экологиялық есептілігін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Студент ҚР экологиялық заңнамасының негізгі талаптарын қолдана алады; экологиялық салық, статистикалық есептілік, қауіпті қалдықтар бойынша есептілік, өндірістік экологиялық бақылау (ӨЭБ) құжаттарын жүргізе алады; кәсіпорынның рұқсат беру құжаттамасын әзірлеп, келісе алады; жобалар, қалдықтар паспорттарын және т. б. әзірлей алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді мақсаты - нақты аумақтарда табиғатты қорғау жұмыстарын жүзеге асыру үшін өндіріс және тұтыну қалдықтарын басқарудың заманауи жүйесін бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс қалдықтарды кәдеге жарату және қайта өңдеу әдістерімен, қалдықтармен жұмыс істеу жүйесін ұйымдастырумен, қалдықтардың пайда болу нормаларымен танысуға, кәсіпорында қалдықтарды басқару схемасын, қалдықтардың пайда болу нормативтерінің жобаларын және көму лимиттерін әзірлеуге бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс топырақтың генезисі, құрамы мен қасиеттері, тау жынысының топыраққа айналуы, оның биосфералық функциялары, таралуының географиялық заңдылықтары және топырақтың қазіргі экологиялық жағдайы және оларды ұтымды пайдалану жолдары мәселелерін зерттейді. Қарашірік пен қоректік заттардың жинақталу үрдістеріі, тұзды және тозған топырақты мелиорациялау, агрохимиялық қасиеттері және топырақ құнарлылығын жоғарылататын тыңайтқыштар, пестицидтерді қолдануды қарастырады
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-жоспарланған немесе жүзеге асырылатын қызметтің қоршаған ортаға әсерін бағалауды ұйымдастыру және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курста экологиялық бағалаудың түрлері, әсер етудің әртүрлі санаттарындағы экономикалық қызметтің экологиялық салдары, нормативтік-құқықтық база, экологиялық сараптаманың тұжырымдамасы, әдістемесі мен тәртібі, оларды қоршаған ортаның сапасын басқаруда қолдану мүмкіндіктері зерттеледі.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қоршаған ортадағы табиғи процестер туралы түсінік қалыптастыру. Пән кинематиканың элементтерін; сұйықтықтар мен газдардың механикасын; молекулярлық физиканы; термодинамиканы; тербелістер мен толқындар физикасын; қоршаған ортада жүріп жатқан негізгі химиялық құбылыстар мен процестерді; электролит ерітінділеріндегі алмасу реакцияларын; тотығу-тотықсыздану реакцияларын; химиялық процестердің жүру заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән: - ландшафт компоненттерінің химиялық құрамының географиялық заңдылықтарын зерттейді; - ландшафттағы химиялық элементтердің көші-қон жолдарын және химиялық элементтердің концентрациясы мен шашырауын анықтайтын факторларды зерттейді; - химиялық элементтерді, сондай-ақ ландшафттарды геохимиялық негізде жіктеу принциптері мен әдістерін зерттейді; - геохимиялық картографиялау және ландшафттарды аудандастыру әдістерін зерттейді; - химиялық элементтерді қолданудың практикалық дағдыларын зерттейді; Ландшафттардың ерекшеліктері: геологияда пайдалы қазбаларды іздеуде, Денсаулық сақтау және ауыл шаруашылығында.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерді микроорганизмдердің биоалуантүрлілігімен, олардың құрылымымен, филогенетикалық байланыстарымен, тіршілік ету ортасымен өзара әрекеттесуімен, олардың маңыздылығымен, биосфераның қалыптасуымен және сақталуымен таныстырады. Міндеттері - Өсімдіктер, жануарлар және микроорганизмдер жүйесінің иерархиялық дәйектілігіндегі таксономиялық әртүрліліктің презентациясы;-әртүрлі типтегі таксондардың морфологиялық - физиологиялық ұйымы; - табиғаттағы жануарлар организмдерінің маңызы.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-өнеркәсіптік өндіріс жағдайында қоршаған ортаның сапасын сақтау үшін негізделген инженерлік - техникалық шараларды әзірлеу қабілетін қалыптастыру. Курста өндірістің әр түрлі салаларының негізгі экологиялық мәселелері, өнеркәсіптік кәсіпорындардағы қоршаған ортаны қорғаудың іс-шаралары мен технологиялары, газдарды, сарқынды суларды тазарту құрылғылары, топырақты тазарту, қалдықтарды кәдеге жарату жөніндегі іс-шаралар қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Өсімдіктердің биоәртүрлілігі курсы өсімдіктердің өсімдік организмдері арасындағы өзара әрекеттесу процестерін, олардың қоршаған ортамен қосылыстарын, сонымен қатар осы процестерге әсер ететін факторларды зерттейтін пән. Өсімдік организмдерінің тіршілік әрекетінің ерекшеліктерін ескере отырып, өсімдік экологиясында су, жарық, температура, жел, топырақтың химиялық құрамы, рельеф сияқты сыртқы орта факторларына басты назар аударылады. Өсімдіктердің биоәртүрлілігі өсімдіктердің экологиялық физиологиясы, түрлер экологиясы және өсімдіктер популяциялары мен қауымдастықтарының экологиясы мәселелерін зерттейді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің ағынды суларды тазарту бойынша білім алуы.<br/> Суды тазартудың заманауи технологияларында пайдаланылатын құрылыстарды есептеу, жобалау, салу және пайдалану үшін табиғи және сарқынды суларды тазарту саласында қажетті білімі мен дағдылары бар маман даярлау. <br/> Осы пәнді оқу нәтижесінде студент: білуі керек - табиғи және ағынды суларды тазартудың заманауи технологиялары; - өндірістік суларды өңдеу саласындағы заманауи жетістіктер; - суды тазартудың заманауи технологиясында қолданылатын құрылыстарды жобалау және есептеу; - суды тазартудың заманауи технологиясында қолданылатын құрылыстар мен жабдықтарды пайдаланудың технологиялық ережелері.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - су ресурстарын кешенді пайдаланудың болашағы мен міндеттерін түсіну, ҚР су шаруашылығы кешенін аумақтық бөлу ерекшеліктерін, су ресурстарын ықпалдастыра басқарудың заманауи халықаралық қағидаттарын түсіндіру, су ресурстарын қорғау саласындағы проблемалық жағдайларды талдау, ҚР су бассейндері бойынша ғылыми шолулар және трансшекаралық сулар проблемаларын талдау қабілетін қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-қоршаған ортаға кері әсердің алдын алу, азайту немесе жою бойынша экологиялық шараларды әзірлеу және негіздеу қабілетін қалыптастыру. Курс табиғатты пайдалану және қоршаған ортаны қорғау саласындағы басқару және бақылау негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Курс табиғат қорғау іс-шараларын әзірлеу, экологиялық есептілік нысандарын толтыру және табиғат пайдалануға рұқсаттарды ресімдеу дағдыларын қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – топырақ, оның пайда болуы, қасиеттері, дамуы және эволюциясы, географиялық таралу заңдылықтары және өсімдік жамылғысымен өзара байланыс туралы білімді қалыптастыру. Курс топырақтың шығу тегін, дамуын, құрылысын, құрамын, қасиеттерін, режимін, құнарлылығын, таралуын зерттеуге бағытталған. Курс топырақтың құрамын, қасиеттерін және режимдерін анықтау, топырақты қорғау және тиімді пайдалану бойынша іс-шараларды әзірлеу қабілетін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Әр түрлі табиғи зонадағы топырақ жамылғысы бойынша, мелиоративті іс шаралардың принциптері мен әдістері қағидалары негізінде, студенттерде топырақ мелиорациясы жайлы білімді қалыптастыру. <br/> Пән Мелиоративті жұмыстардың даму тарихына шолу жасау негізінде және топырақ түзуші факторларды мелиоративті жобалаудың негізі ретінде қарастыра отырып топырақ мелиорациясының негізін талдау. Мелиоративті жұмыстардың даму тарихына шолу жасау негізінде және топырақ түзуші факторларды мелиоративті жобалаудың негізі ретінде қарастыра отырып топырақ мелиорациясының негізін талдауға бағытталған
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-кәсіби қызметте қоршаған ортаны қорғау саласындағы негізгі нормативтік-құқықтық актілерді түсіндіру және қолдану, экологиялық нормативтерді белгілеу принциптерін түсіну және оларға сәйкес қоршаған ортаның сапасын бағалау қабілетін қалыптастыру. Курста ҚР экологиялық нормативтік-құқықтық актілері, экологиялық нормативтердің топтары мен түрлері, оларды есептеу және практикалық қолдану оқытылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – табиғи, агро және урбоэкожүйелердің негізгі компоненттерінің экологиялық жағдайы мен сапасын бағалау, моделдеу және болжау кезінде қазіргі заманғы ГАЖ қолдану қабілетін қалыптастыру. <br/> Пән геоэкологиялық карталарды құру кезінде ақпаратты қабылдау, сақтау, өңдеуге арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалануға; ақпараттық, техникалық және бағдарламалық геоэкологиялық картаға қойылатын талаптарды қалыптастыруға; бастапқы картографиялық және басқа материалдарды салыстыру және дайын карталарды бағалауға бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-қоршаған ортаға антропогендік және табиғи әсер ету нәтижесінде туындайтын қауіп-қатерлерден табиғи жүйелердің, қоғам мүдделері мен жеке адам құқықтарының қорғалуын қамтамасыз ету жөніндегі шаралар жүйесі ретінде халықаралық және ұлттық деңгейлерде радиациялық, химиялық, биологиялық және азық-түлікті қоса алғанда, экологиялық қауіпсіздік саласындағы заңнамалық негіздер мен қызметті талдау қабілетін қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты- қоршаған ортаның құрамдас бөліктеріне кері әсерді әртүрлі әдістермен бақылау жүргізу, қоршаған ортаның жағдайын бағалау және болжау дағдыларын қалыптастыру.Курста мониторингтің түрлері, мақсаты, мониторингтік зерттеулердің принциптері мен әдістері, МБМЖ құрылымы мен кіші жүйелері, экологиялық мониторингті ұйымдастыру және жүргізу, табиғи ресурстардың мониторингі, қоршаған ортаның жай-күйін мониторингтеу, арнайы мониторинг зерделенеді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – кәсіпорынның бағдарламасы мен экологиялық саясатын әзірлеу, қоршаған ортаны қорғау саласындағы стандарттарды талдау және қолдану, экологиялық менеджмент жүйелерін сертификаттауды бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс Мемлекеттік және Халықаралық стандарттау және сертификаттау жүйелерінің ұғымдары мен кезеңдерін, өнімдер мен қызметтер сапасының көрсеткіштерін, экологиялық таңбалауды, стандарттау жөніндегі нормативтік құжаттарды зерделеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қоршаған ортадағы ластаушы заттардың химиялық өзгеруін сипаттау, антропогендік белсенділіктің әсерінен болатын химиялық процестерді бағалау қабілеттерін қалыптастыру болып табылады. Пән оқытуға бағытталған<br/> атмосферада, гидросферада және топырақ қабатында болатын физикалық-химиялық процестер, химиялық элементтердің негізгі миграция циклы, табиғаттағы тепе-теңдікке антропогендік әсер және биосферадағы ғаламдық процестер химиясы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ауылшаруашылық өнімдерін өндіруде топырақтың, өсімдіктер мен жануарлардың потенциалдық мүмкіндіктерін ұтымды пайдалануды талдау қабілетін қалыптастыру. Пән оқуға бағытталған
агроценоздардың тіршілік ету ортасымен қарым-қатынасының заңдылықтары, техногенез жағдайында агроэкожүйелердің жұмыс істеуі және сақталуы, агроэкологиялық мониторинг мәселелері, өндіріс үшін экологиялық қауіпсіз өнімді пайдалану мақсатында техногендік ластанған аумақтарды қалпына келтіру әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-қоршаған әлеуметтік және табиғи ортаның адаммен және адам қоғамымен қарым-қатынасы, адамның өмір сүру ортасын оңтайландыру және адамның биологиялық және әлеуметтік өмірі ретінде жүретін тенденциялар туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру. Кеңістікті ұйымдастырудағы қалалардың рөлін, олардың құрылымы мен даму динамикасын, қалалық ортадағы экологиялық проблемаларды бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсты: тамақ өнімдерін қолданудан болған қатер белгісін игеру; тағам компоненттерінің негізгі гигиеналық сипаттамасы және олардың адам ағзасына маңызы; халықтың тиімді азықтануының заманауи тенденциясы; адам ағзасына тағам өнімдерінің және тағам өнімдерінің химиялық ксенобионттары мен биологиялық тұрғыдан ластаушылардың әсер ету жолдары; азық-түлік тағамдарын бөгде заттардан қорғау мүмкін тәсілдері.
Курстың міндеттері: тағам туралы ғылымның даму жетістіктері мен заманауи күйі жайлы сараптамасы; тағам компоненттерінің негізгі сипаттамаларымен және олардың адам ағзасының тіршілік әрекетіне әсерімен танысу; азық-түлік тағамдарының токсигендігін оқу; азық-түлік тағамдарын сақтау мен өңдеу кезінде концероген мен мутагеннің пайда болуын білу.
Курстың мазмұны: тағам туралы ғылымның даму келешегі мен заманауи жағдайы; әлемдегі негізгі азық-түлік мәселелері мен оларды шешу болжамдары;, тағамдық заттар, энергия және азық-түлік қолданудағы ұсынылған мөлшерді; қазіргі кездегі тағамдану жүйесіндегі сипаттамасы мен сараптамасы; азық-түлік биохимиясы; тағам компоненттерінің негізгі гигиеналық сипаттамасы; генді модифицирлендірілген жолмен алынған тағамдардың өнімдердің санитарлы-эпидемиологиялы бағалануы.
Пәнді оқу барысында студент:
білуі тиіс: тағам өнімдерінің химиялық құрамы; жасанды қоспалар және олардың адам ағзасына тигізетін әсері; тағамдағы негізгі биохимиялық компоненттердің жетіспеушілігінен немесе аса көп болуынан туындайтын қатерлер; тағам өнімдерінің стандартқа сәйкес қауіпсіздігін бақылау әдістерінің сипаттамасын;
игеру: заттардың химиялық қасиеттері мен қызметтерінің арасындағы себеп-салдарының байланысын анықтау; анықтама мәліметтері қолдану арқылы тағам өнімдерінің тамақ құндылығы мен энергетикалық құндылығын есептеу; тағам өнімдеріне қаіпсіздік сараптамаларды жүргізуді ұйымдастыру; тағам өнімдерінің қаіпсіздігі мен орау материалдарының нәтижелеріне сараптама жасау;
меңгеру: тауарлардың қауіпсіздігі мен сапасын аспаптық зерттеудегі физика-химиялық әдістерді игеру; тағам өнімдерінің микробиологиялық қауіпсіздік көрсеткіштері мен уландырғыш реттемелеуші қосылыстардың нормативті құжаттарымен жұмыс істеу; тағам өнімдері қауіпсіздігі мен тәжірибе нәтижелерін дұрыс рәсімдеуде бақылау жасауды дағдыландыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-атмосфералық ауаны өнеркәсіптік кәсіпорындардың зиянды шығарындыларынан қорғау бойынша іс-шараларды әзірлеу және жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Курс атмосфералық ауаның құрамы мен қасиеттері, атмосферадағы ластаушы заттардың таралуының негізгі физика-химиялық заңдылықтары, шаң-газ шығарындыларын тазарту техникасы мен технологияларының негіздері, атмосфераны физикалық әсерлерден қорғау әдістері туралы білім алуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: табиғаттағы тепе-теңдікті сақтау мақсатында ұйымдастыру принциптері, негізгі функциялары, табиғи және антропогендік бұзылған экожүйелердің құрылымы, бұзылған экожүйелерді қалпына келтіру жолдары, ресурстарды ұтымды пайдалану, олардың түрлерін молайту, технологияларды дамыту талаптары мен қажеттіліктерінің оңтайлы арақатынасы туралы түсінік қалыптастыру.
Аумақтың экологиялық және ерекшеліктерін ескере отырып, табиғи ортаны сақтау бойынша ұсыныстар әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – геологиялық ортаның қалыптасу негіздерін түсіну, жер асты суларын пайдалану мен қорғауды талдау, тау жыныстары–жер асты сулары-антропогендік құрылыстардың динамикалық жүйесінің жұмыс істеуін бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән жер қыртысының геологиялық құрылымының ерекшеліктерін түсіндіруге; қоршаған ортаға антропогендік әсері бар гидрогеохимиялық жағдайдағы өзгерістерді негіздеуге; жерасты суларының сапасын олардың генетикалық классификациясы негізінде бағалауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – литосфераның экологиялық функцияларын, жер қойнауын тиімді және кешенді пайдалану саласындағы талаптарды, жер қойнауын пайдалануды басқарудың құқықтық және экономикалық тетіктерін талдау қабілетін қалыптастыру. Курс ҚР заңнамасына, жер қойнауын пайдалануды мемлекеттік реттеу жүйесіне сәйкес жер қойнауын пайдалану қағидаларын түсінудің әдістемелік негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Курс өндіруші кәсіпорындардың табиғатты қорғау іс-шараларын әзірлеу дағдыларын қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-экологиялық құжаттаманы әзірлеу және кәсіпорынның экологиялық есептілігін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курс экологиялық дизайн негіздерін, өндірістік мониторинг процедураларын, кәсіпорынның экологиялық тексерулерін, ластану көздерін түгендеуді түсіну үшін негіз қалыптастырады. Курс РШН, РТН, қалдықтарды көму лимиттері жобаларының құрылымын зерделеуге, 2ТП-ауа, 1-СК, 1,2-қалдықтар, 4-ҚО нысандарын толтыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты климаттың өзгеруін бағалау қабілетін, ҚР экологиялық, әлеуметтік, экономикалық қауіпсіздігіне әсерін қалыптастыру. Пән климаттың өзгеруі мен жасыл экономиканы құру мәселелерін зерттеуге, шаруашылық қызметте ең озық қолжетімді технологияларды қолдануға, қоршаған ортаны қорғауды құқықтық реттеуде экономикалық әдістерді пайдалануға, Климаттық әсерлерді бейімдеу және жұмсарту жөніндегі шараларды зерделеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – Қазақстанның сыртқы геосфераларының экологиялық қызметтерін, адамның және оның шаруашылық әрекетінің өзара байланысын зерттеу. Негізгі мақсат – студенттердің геосфералық қабықтардың құрылымы, құрамы және экологиялық қызметі туралы түсініктерін қалыптастыру; антропогендік факторлардың табиғи, табиғи-техникалық жүйелер мен геосфералық қабықтарға әсері және олардың салдары туралы ақпаратты қабылдау, жалпылау және талдау қабілеттерін дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қоршаған ортаны ластаудың табиғи және антропогендік көздерін және оның экологиялық салдарын талдау қабілетін қалыптастыру, қоршаған ортаның атмосфераға шығарындылармен, ағынды сулардың төгінділерімен және қатты қалдықтармен ластануын болдырмаудың физика-химиялық және технологиялық әдістерін қолдану, қоршаған ортаға зиянды экологиялық факторлардың әсерін төмендету жөніндегі іс-шаралардың тиімділігін бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-қазіргі ландшафттарда өтетін геохимиялық процестерді табиғи және техногендік жүйелердегі химиялық элементтердің қозғалысы мен жинақталу заңдылықтарын талдау қабілетін қалыптастыру. Ландшафтардың жұмыс істеуінің және геожүйелердегі органикалық заттардың өндірілуінің геофизикалық негіздерін сипаттау және бағалау. Курс табиғи және антропогендік объектілердің физикалық ерекшеліктерін зерттеуге негіз болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-нақты аумақтарда табиғатты қорғау жұмыстарын жүзеге асыру үшін өндіріс және тұтыну қалдықтарын басқарудың заманауи жүйесін бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс қалдықтарды кәдеге жарату және қайта өңдеу әдістерімен, қалдықтармен жұмыс істеу жүйесін ұйымдастырумен, қалдықтардың пайда болу нормаларымен танысуға, кәсіпорында қалдықтарды басқару схемасын, қалдықтардың пайда болу нормативтерінің жобаларын және көму лимиттерін әзірлеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – аумақтың табиғи-ресурстық әлеуетін және оның елдің әлеуметтік-экономикалық дамуымен өзара байланысын талдау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Курста табиғи, интегралды және әлеуметтік-экономикалық ресурстар, олардың жіктелуі, жағдайы және орналасу заңдылықтары зерттеледі. Курс Табиғи ресурстар қорларын талдау және оларды пайдалануды болжау, оларды ұтымды пайдалану жөніндегі іс-шаралар мен бағдарламаларды әзірлеу дағдыларын қалыптастырады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты табиғи ресурстарды бағалау, табиғи ресурстарды пайдаланғаны үшін, қоршаған ортаның ластануы және қоршаған ортаның ластануынан экономикалық залал үшін төлемдерді есептеу қабілетін қалыптастыру. Курс табиғат пайдалануды реттеудің әкімшілік және экономикалық тетіктерін қарауға; табиғи ресурстарды экономикалық бағалауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-топырақ түрлерінің экологиялық ерекшеліктерін және оларды қорғауды, планетаның топырақ жамылғысының ұйымдастырылу заңдылықтарын, топырақтың интегралды сипаттамаларының эволюциялық өзгерістерін, техногендік-антропогендік факторлардың экологиялық әсерін, топырақтың ластану, дегумификация, деградация және эрозия салдарын анықтау. Топырақты ұтымды пайдалану саласындағы биоөнімділік және қолданыстағы нормативтік құқықтық, нұсқаулық-әдістемелік базаны пайдалану дағдылары туралы түсініктерді қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-су ресурстарын кешенді пайдаланудың болашағы мен міндеттерін түсіну, ҚР су шаруашылығы кешенін аумақтық бөлу ерекшеліктерін, су ресурстарын ықпалдастыра басқарудың заманауи халықаралық қағидаттарын түсіндіру, су ресурстарын қорғау саласындағы проблемалық жағдайларды талдау, ҚР су бассейндері бойынша ғылыми шолулар және трансшекаралық сулар проблемаларын талдау қабілетін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты экологиялық бақылау жүргізу кезінде қолданылатын қоршаған орта сапасын бақылаудың заманауи әдістері мен құралдары, Талдамалық аспаптар мен сынама дайындау тәсілдері саласында білім алушылардың құзыреттерін қалыптастыру болып табылады. Пәннің міндеттері - қоршаған ортаны кешенді бақылау әдістерін игеру – - олардың динамикасының трендтерін одан әрі бөліп көрсету мақсатында қоршаған ортаның фондық және экстремалды параметрлері туралы деректер банкін құру; – табиғи өзгергіштік себебінен де, төтенше және төтенше жағдайларды бөліп көрсете отырып, адам қызметінің нәтижесінде де қоршаған орта жай – күйінің өзгеруін бағалау және бөліп көрсету; - қоршаған орта жай-күйінің өзгеру үрдістерін қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді болжау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-экологиялық жағдайды тұрақтандыру және жақсарту жолдары мен әдістерін анықтау мақсатында аумақты экологиялық аудандастыруды зерделеу. Қоршаған ортаның қазіргі жағдайын, табиғи ресурстарды пайдалануды, ластануды тасымалдау процестерін сипаттайтын геоэкологиялық карталардың әртүрлі түрлерін әзірлеу. ГАЖ технологияларының заманауи әдістерін қолдану, табиғатты пайдалану саласында практикалық дағдылар мен құзыреттерді игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты – эколог студенттерде қоршаған ортаның экологиялық факторларына бейімделу кезінде тірі организмдерде болатын маңызды физикалық процестер туралы түсінік қалыптастыру. Экстремалды экологиялық факторларға бейімделу кезінде биожүйелердің қасиеттері мен мінез-құлқын түсіндіру үшін физиканың негізгі заңдарын қолдану мүмкіндігін көрсету. Биофизиканың негізгі принциптерінің мәнін және олардың экологияда қолданылуын ашып көрсету. Реттеу процестерінің биофизикасының, радиоэкологияның және тірі жүйелердің гомеостазының ерекшеліктерін көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қоршаған ортаға антропогендік және табиғи әсер ету нәтижесінде туындайтын қауіп-қатерлерден табиғи жүйелердің, қоғам мүдделері мен жеке адам құқықтарының қорғалуын қамтамасыз ету жөніндегі шаралар жүйесі ретінде халықаралық және ұлттық деңгейлерде радиациялық, химиялық, биологиялық және азық-түлікті қоса алғанда, экологиялық қауіпсіздік саласындағы заңнамалық негіздер мен қызметті талдау қабілетін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: табиғи және техногендік сипаттағы тәуекеллер саласындағы болжау және бақылау, экологиялық тәуекеллердың алдын алу мен оларды жою жөніндегі жоспарлар мен шаралардың толық және тимді орындалуын, стандартар мен ережелер талаптарының сақталуын білімді қалыптастыру. Пәнді оқу барысында өмір сұру ортасындағы адам қауіпсіздігінің теоретикалық негіздерін, тіршілік қауіпсіздігінің құқықтық, нормативтік техникалық негіздерін қарастырылады.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- тіршілік қауіпсіздігінің теориялық негіздерін негіздеу және түсіндіру;
- өмірдің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін нормативтік базаны қолдануға;
- Жарақат, жарақат және зақымдайтын факторлардың анатомиялық және физиологиялық салдарларын анықтау;
- төтенше жағдайларда шаруашылық объектілерінің жұмыс істеуін жақсарту жолдары мен әдістерін енгізу;
- төтенше жағдайлардың салдарын алдын-алу және жою әдістерін белгілеу.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: адамның экологиялық қауіпсіздігінің теориялық негіздері, тіршілік қауіпсіздігінің заңды және нормативтік-техникалық негіздері, травматикалық, зиянды және зақымдайтын факторлардың анатомиялық және физиологиялық зардаптары, төтенше жағдайларда экономикалық объектілердің тұрақтылығын арттыру әдістері, сондай-ақ экологиялық тәуекелдер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-нано және биотехнология тұрғысынан экологиялық проблемаларды шешудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларының кешенін қалыптастыру. Курс сарқынды суларды тазарту, қауіпті газ шығарындыларын залалсыздандыру, қатты және сұйық өнеркәсіптік қалдықтарды кәдеге жарату үшін жаңа нано және биотехнологияларды қолдануды зерделеуге, сондай-ақ жаңа технологияларды енгізудің әлеуетті және нақты тәуекелдерін анықтауға бағытталған.
Защита практики
Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау.
Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.
Защита практики
Мақсаты - практикада «Геодезия» пәнін меңгеру барысында қалыптасқан білімдерін және дағдыларын жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу өндірістік жағдайларына барынша жақындату арқылы қолданып, сол жұмыстарды далалық жағдайда орындау арқылы тәжірибе алу мүмкіндігін қалыптастыру. Тәжірибе нәтижесінде студент орындай алады:
1. геодезиялық құралдарды қолдануды;
2. теодолиттерді, нивелирлерді, тахеометрлерді тексеру және оларды жұмыс орнында орнатуды;
3) жер пайдалану шекарасы бойымен теодолиттік жүріс салу және өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
4. өлшеу қателіктерінің өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
5. тахеометрикалық түсіру жүргізуге;
6. далалық өлшеуді камералық өңдеуге;
7. Жер пайдаланудың жоспарын жасауды, бойлық және көлденең профильдерді және басқа қажетті сызбаларды жасауға.
Геодезия пәні бойынша тәжірибе білім беру процессының оқу практикасы циклына жатады. Оқу тәжірибесі барысында геодезиялық жұмыстардың мынадай түрлері орындалады: геодезиялық аспаптарды тексеру және жұмыс орнында орнату: центрлеу, горизонтальдау; теодолиттік жүріс жүргізу, нивелирлеу, тахеометрлік түсіріс жасау; жер пайдалану бойынша өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтау; рұқсат етілген мәндерден өлшеу қателіктерін асып кеткен жағдайда қайта өлшеу жүргізіледі; нивелирлеу бойынша өлшеу қателіктерін тексеру; жергілікті жерде түсіру жұмысын жасау және сол жердің жоспарын жасау.
Защита практики
Тәжірибенің мақсаты-әртүрлі профильдегі телешоуларды құру қабілетін қалыптастыру, телебағдарламаның тақырыбы мен функцияларына байланысты бағдарламалар дизайнын жасау.
Оқу курсы бұқаралық ақпарат құралдарын құрудың практикалық негіздерін әр түрлі форматта, конверегнттік негізде қалыптастырады , медиа дизайнның әртүрлі технологиялары мен әдістерін қолдануға және модельдей білуге, оның экспрессивті және визуалды мүмкіндіктерін пайдалануға бағытталған.
Защита практики
2022, Экология
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.