жаратылыстану бакалавры
Білім беру бағдарламасы метеорология саласында іргелі теориялық білімі мен практикалық икемі бар жоғары білікті мамандарды даярлауға бағытталған.
Метеорология
6B05204
География және табиғатты пайдалану
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Математика
География
75 (Каз.) 75 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты әуе қозғалысын басқаруды ұйымдастыру қабілетін қалыптастыру. Пән аэродинамиканың теориялық негіздерін және метеорологиялық жағдайлардың түрлі биіктіктерде және әртүрлі географиялық аудандарда әуе кемесінің сипаттамаларына әсерін; метеорологиялық элементтер мен ауа райы құбылыстарының авиация қызметіне әсерін; азаматтық авиация ұшуларын метеорологиялық қамтамасыз етуді зерттеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты әуе қозғалысын басқаруды ұйымдастыру қабілетін қалыптастыру. Пән аэродинамиканың теориялық негіздерін және метеорологиялық жағдайлардың түрлі биіктіктерде және әртүрлі географиялық аудандарда әуе кемесінің сипаттамаларына әсерін; метеорологиялық элементтер мен ауа райы құбылыстарының авиация қызметіне әсерін; азаматтық авиация ұшуларын метеорологиялық қамтамасыз етуді зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ауыл шаруашылығы дақылдарының өсуі мен дамуына ауа-райы факторларының әсерін сипаттау қабілетін қалыптастыру. Пән: негізгі ауыл шаруашылық дақылдардың өсуінің агрометеорологиялық жағдайларын бағалауды; ауыл шаруашылық өндірісінің өнімділігін арттыру үшін климат ресурстарын тиімді пайдалануды; ауыл шаруашылық өнімділігіне ауа-райы және климаттық факторлардың әсерін зерделеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты атмосферадағы оптикалық және электрлік құбылыстардың табиғатын сипаттау қабілетін қалыптастыру. Пән: фотометриялық ұғымдарды; жарықтың шашырауы мен сынуына байланысты оптикалық құбылыстарды; бұлттардың тамшылары мен кристалдарындағы жарықтың сынуы мен шағылыстырылуын; бұлттар мен тұмандағы жарықтың дифракциясын; атмосфералық электр құбылыстарын зерттеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты синоптикалық талдауда радарлық және спутниктік ақпаратты қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән: қашықтықтан зондылау саласындағы теориялық негіздерді; атмосфера күйінің параметрлерін өлшеу әдістерін, жерсеріктік ақпаратты дешифрлеуді; адамның шаруашылық қызметін метеорологиялық қамтамасыз ету үшін синоптикалық талдауда радарлық және жерсеріктік ақпаратты пайдалануды зерттеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты атмосфераны зондылаудың заманауи және перспективті әдістерін сипаттау қабілетін қалыптастыру. Пән: атмосфераны зондылаудың негізгі жүйелерінің құрылымы мен мақсатын; зондылаудың заманауи жүйелері мен әдістерінің негізіне алынған физикалық принциптерін; еркін атмосфера физикасының негіздерін, оны зерттеудің заманауи әдістерін; радиолокациялық және радиотехникалық құрылғыларды; метеорологиялық радар деректерін өңдеу және талдау.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты бұлт пен жауын-шашынның физикалық процестерін, оптикалық және электрлік құбылыстардың табиғатын сипаттау қабілетін қалыптастыру. Пән: атмосферадағы судың фазалық ауысуын; бұлттардың морфологиялық және генетикалық жіктелуін; бұлттардың пайда болу процестерін, олардың құрылысы мен құрылымын; бұлттардың эволюциясын; бұлтты элементтердің ірілену процестерін және жауын-шашынның түзілуін; оптикалық және электрлік құбылыстарды зерттеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты атмосферадағы судың фазалық өзгеру үрдістерін сипаттау, бұлттар мен жауын-шашынның физикалық процестерін түсіну. Пән: атмосферадағы судың фазалық ауысуын; бұлттардың морфологиялық және генетикалық жіктелуін; бұлттардың пайда болуының физикалық процестерін, олардың құрылысы мен құрылымын; бұлттардың эволюциясын; бұлтты элементтердің ірілендіру процестерін және жауын-шашынның пайда болуын зерттеуге бағытталған.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қозғалыс теңдеулерінің физикалық негізін түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Пән: ірі ауқымды атмосфералық ағындарды сипаттайтын теңдеулерді; гидротермодинамика теңдеулері жүйесін шешу әдістері негізінде негізгі метеорологиялық шамалардың уақыты мен кеңістігіндегі өзгерістерді негіздейтін негізгі факторларды;сандық болжамның физикалық принциптерін; атмосфераның жалпы айналымының сандық модельдерін зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - векторлық талдау мен өріс теориясы теориялық тұжырымдамаларын сипаттау және бағалау мүмкіндігін қалыптастыру. Пән бағытталған: векторлық талдау және өріс теориясының теориялық ұстанымдары; атмосферада әрекет ететін күштердің классификациясы; гидротермодинамиканың теңдеулер жүйесін шешу әдістеріне негізделген негізгі метеорологиялық шамалардың уақыт пен кеңістіктің өзгеруіне ықпал ететін негізгі факторлар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - атмосфералық процестерді сипаттау және бағалау, физика және механика заңдарына бағыну қабілетін қалыптастыру. Пән оқытуға бағытталған: турбулентті атмосфераның динамикасының негізгі теңдеулері; атмосфераның еркін динамикасы; Аймақтық ағымдарда Россби толқындары; атмосфералық әрекет орталықтары; планеталық шекара қабатының еркін атмосферамен өзара әрекеттесуі; сандық болжаудың физикалық принциптері; атмосфераның жалпы айналымының сандық модельдері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – маңызды математикалық ұғымдар мен тұжырымдар туралы түсінік қалыптастыру. Пән: табиғи-қолданбалы міндеттерді шешуге арналған жоғары математиканың негізгі анықтамаларын, теоремалары мен ережелерін; сызықтық алгебраның, аналитикалық геометрияның, дифференциалдық және интегралдық есептеулердің ұғымдары мен әдістерін; векторлар мен матрицаларға байланысты концепциялар мен әдістерді, дифференциалдық теңдеулерді шешу жолдарын.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты климаттық жүйені, климаттың қалыптасуының негізгі факторларын сипаттау қабілетін қалыптастыру. Пән: климаттық деректерді өңдеу әдістерін; күн энергиясын атмосфера мен мұхит қозғалыстарының кинетикалық энергиясына түрлендіруді; атмосфера мен мұхиттың жалпы айналымын және олардың климат құраушы мәнін; метеорологиялық шамалар өрістерін; климаттың жіктелуін; мезо - және микроклиматты; климаттың өзгеруі мен ауытқуын зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты төтенше жағдайлар кезінде жеке және ұжымдық тәуекелдерді есептеу қабілетін қалыптастыру. Пән: аномалды-қауіпті ауа райы құбылыстарының сипаттамаларын; ауа райының қауіпті құбылыстарын зерттеу әдіснамасын; қауіптіліктің (тәуекелдің) классификациялық белгілері мен өлшемдерін, оларды бағалау және адамдарға және қоршаған ортаға келтірілген зиянды; тәуекелді бағалаудың тұжырымдамалық негіздерін зерттеуге бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қоршаған ортадағы табиғи процестер туралы түсінік қалыптастыру. Пән кинематиканың элементтерін; сұйықтықтар мен газдардың механикасын; молекулярлық физиканы; термодинамиканы; тербелістер мен толқындар физикасын; қоршаған ортада жүріп жатқан негізгі химиялық құбылыстар мен процестерді; электролит ерітінділеріндегі алмасу реакцияларын; тотығу-тотықсыздану реакцияларын; химиялық процестердің жүру заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қоршаған ортаны қорғауға және ауа ортасының сапасын басқаруға бағытталған практикалық іс-шаралар мен ұсыныстар кешенін сипаттау қабілетін қалыптастыру. Пән: атмосфералық ауаның жай-күйін мониторингтеу жүйесін; қоршаған орта сапасының нормативтерін; атмосферадағы қоспалардың тасымалдануы мен таралуының жалпы заңдылықтарын; шығарындыларды реттеуді; атмосфералық ауаның сапасын бақылауды және басқаруды зерттеуге бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты мәліметтердің метеорологиялық қатарларына ықтималдық теориясын және математикалық статистиканы қолдану қабілетін қалыптастыру, статистикалық талдау жүргізу. Пән: эмпирикалық үлестірімдерді; қалыпты заңды, х2–Пирсон, t-Стюдентті, F-Фишерді критерийлерін және олардың практикалық қолданылуын; теориялық таралу заңдарын; вариациялық қатарлар бойынша статистикалық гипотезаларды тексеруді зерттеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты метеорологиялық ақпаратты ұсынудың және оны тұтынушыға жеткізудің заманауи әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән: метеорологиялық ақпаратты алу және ұсыну тәсілдерін; GIS ортасында өзекті деректер базасын құру және қолдаудың заманауи әдістерін; бейнелерді өңдеу және ақпаратты ұсыну әдістерін; синоптиктің АЖО-сын зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты аспаптардың жұмыс істеу принципі мен мақсатын сипаттау қабілетін қалыптастыру, метеорологиялық өлшеу әдістерін қолдану. Пән келесілерді зерттеуге бағытталған: метеорологиялық аспаптар жұмысының барысы мен принциптерін; негізгі метеорологиялық шамалар мен құбылыстарды өлшеу әдістерін; актинометриялық аспаптарды; автоматтандырылған метеорологиялық ақпараттық-өлшеу жүйелерін; метеорологиялық станцияда стандартты бақылауды жүзеге асыру және алынған алғашқы метеорологиялық ақпаратты өңдеу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - метеорологиялық ақпаратты алу және ұсыну мүмкіндігін қалыптастыру; синоптикалық талдаудың негізгі құралдарын қолданады. Пәннің мақсаты: метеорологиялық ақпаратты алу және ұсыну әдістері; синоптикалық талдаудың негізгі құралдарының сипаттамалары; негізгі метеорологиялық шамалар мен олардың сипаттамалары; синоптикалық карталарды өңдеу және талдау; атмосферада процестердің физикалық даму үлгілері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - ГАЖ-Метео ақпараттық жүйесімен қолданыстағы метеорологиялық жағдайларды болжау және талдау әдістерін қолдану мүмкіндігін қалыптастыру; өз бетімен жұмыс істейтін ауа райының болжау дағдыларын дамыту. Атмосферадағы процестерді дамытуды реттейтін физикалық заңдар; атмосфералық фронттарды жіктеу, фронологиялық талдау әдістерін қолдану; қысқа мерзімді ауа райы болжамдарын құрастырудың техникасы; цикло-антикцилогенезді өзгертетін факторлар.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - ГАЖ-Метео ақпараттық жүйесімен қолданыстағы метеорологиялық жағдайларды болжау және талдау әдістерін қолдану мүмкіндігін қалыптастыру; өз бетімен жұмыс істейтін ауа райының болжау дағдыларын дамыту. Атмосферадағы процестерді дамытуды реттейтін физикалық заңдар; атмосфералық фронттарды жіктеу, фронологиялық талдау әдістерін қолдану; қысқа мерзімді ауа райы болжамдарын құрастырудың техникасы; цикло-антикцилогенезді өзгертетін факторлар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты сызықты алгебра арқылы процестерді сипаттау қабілетін қалыптастыру. Пән: сызықтық алгебра, матрицалар теориясы, анықтауыштар, сызықтық теңдеулер жүйесі, Гаусс әдісімен сызықтық теңдеулер жүйесінің шешімдерін іздеу; векторлық теория; сызықтық түрлендірулер кезіндегі әрекеттер; теориялық және қолданбалы есептерді шешу үшін есептеудің қуатты құралдарын қолдануда есептеу дағдыларын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты әртүрлі мерзімге ұзақ мерзімді метеорологиялық болжамдарды жасау қабілетін қалыптастыру. Пән: ұзақ мерзімді метеорологиялық болжамдардың ғылыми негіздерін, ауа райының ұзақ өзгерістерінің физикалық заңдылықтарын; ұзақ мерзімді болжамдарда қолданылатын атмосфераның жалпы айналым заңдылықтарын; ұзақ мерзімді метеорологиялық болжамдарды құрастырудың негізгі әдістері мен технологияларын, олардың тиімділігін және ақталуын анықтауға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты іргелі заңдарды, классикалық және қазіргі заманғы физиканың теорияларын сипаттау және қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәнге бағытталған: кинематика элементтері; механика; кинетикалық және потенциалдық энергия; молекулалық физика; термодинамика; тербелістер мен толқындар физикасы; кванттық физика және атом физикасы; қатты дене физикасы; электр тогының табиғаты; магнит өрісі; электр және магнит өрістерінің өзара байланысы.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты атмосфераның құрамы мен құрылымын, сәулелену және радиациялық тасымалдау процестерін; атмосфераның жылы режимін, топырақтың және су қоймаларының сипаттау қабілетін қалыптастыру. Пән: атмосфераның физикалық қасиеттерін; атмосфера статикасының негіздерін; күн радиациясының өзгеру процестерін; радиациялық тепе-теңдікті; топырақ пен су қоймаларының жылу физикалық қасиеттерін, оларды қыздыру және салқындату процестерін; атмосфераның жылу жағдайын зерттеуге бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты атмосферадағы термодинамикалық процестерді сипаттау қабілетін қалыптастыру; жылу күйі, су балансы және жел. Пәннің мақсаты: термодинамикалық процестер; биіктіктегі температура таралуы; инверсиялардың классификациясы; су буларының конденсациясының шарттары, тұман және оның қалыптасуы; атмосфераның және жердің беті арасындағы жылу мен ылғал алмасуы; ауа ағындары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты деректерді визуализациялау және үшөлшемді модельдерді құру қабілетін қалыптастыру. Пән үшөлшемді модельдеудің негізгі түсініктерін; заманауи ақпараттық технологиялар әдістерін қолдана отырып математикалық модельдерді құрудың негізгі принциптерін; есептерді шешу алгоритмдерін; қолданбалы бағдарламаларды қолдану мүмкіндіктерін; 3D-графиканы, 3D-анимацияны құру және редакциялау технологияларын; Isograph метеорологиялық деректерін визуализациялау үшін автоматтандырылған графикалық жүйені зерделеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты авиация үшін метеорологиялық шамалар мен ауа-райы құбылыстарының ең маңызды болжамдарын құру қабілетін қалыптастыру. Пән: авиациялық кодтарды; авиациялық болжамдардың түрлерін; авиация үшін ауа райының қауіпті құбылыстарын болжаудың есептік әдістерін; жердегі және биіктіктегі желдің болжамын; төмен бұлттылық пен тұманды болжауды; конвективті құбылыстарды болжауды зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ауыл шаруашылығы дақылдарының өсуі мен дамуына ауа-райы факторларының әсерін сипаттау қабілетін қалыптастыру. Пән: негізгі ауыл шаруашылық дақылдардың өсуінің агрометеорологиялық жағдайларын бағалауды; ауыл шаруашылық өндірісінің өнімділігін арттыру үшін климат ресурстарын тиімді пайдалануды; ауыл шаруашылық өнімділігіне ауа-райы және климаттық факторлардың әсерін зерделеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты аймақтық климаттың ерекшеліктерін сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән "аймақтық климат" түсінігін; аймақтық климаттың ерекшеліктерін; авиация үшін қауіпті негізгі метеорологиялық шамалар мен құбылыстардың кеңістіктік-уақыттық таралуын; Қазақстан үшін климаттың жаһандық өзгеру салдарын; Орталық Азияның қазіргі климатын; авиация үшін қолданылатын аймақтың климатын сипаттау дағдыларын зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты синоптикалық процестердің түрлерін және олармен байланысты Қазақстанның түрлі аймақтарындағы ауа райы жағдайларын анықтау қабілетін қалыптастыру. Пән: метеорологиялық өрістердің кеңістік-уақытша әртектілігі мен өзгергіштігін; атмосфералық процестерді типтеу принциптерін; Қазақстан мен Орта Азияның типтік синоптикалық процестерінің сипаттамаларын; ауа райын болжау әдістерін; ауа райының қауіпті құбылыстарын қалыптастыру және болжау шарттарын зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты атмосфера мониторингінің әртүрлі түрлері мен жүйелерін, оның деңгейлерін, мақсатын, мазмұнын, құрылымын, ұйымның мәселелерін сипаттау және анықтау қабілетін қалыптастыру. Пән: атмосфералық ауаның ластану жағдайын бақылау жүйесін; мониторинг құрылымын; қоршаған орта сапасының нормативтерін; бақылау нәтижелерін жинау, өңдеу және талдау принциптерін, әдістері мен ережелерін зерделеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты атмосферадағы әртүрлі химиялық процестердің өту заңдылықтарын сипаттау қабілетін қалыптастыру. Пән: атмосфералық газдар мен аэрозольдардың химиялық өзгеруінің негізгі процестерін, Биогеохимиялық циклдардың әр түрлі кезеңдерінде; жер атмосферасында өтетін негізгі химиялық құбылыстар мен процестерді; эксперименттің алынған мәліметтері негізінде химиялық есептерді жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты синоптикалық талдау әдістерін және қысқа мерзімді ауа-райын болжау тәсілдерін сипаттау және пайдалану қабілетін қалыптастыру. Пән: арнайы ауа райы болжамдарын құрастырудың теориялық негіздерін (синоптикалық жағдайды болжау; желдің және ауа райының ерекше құбылыстарын болжау; ауа температурасын болжау, ауа ылғалдылығын және аязды болжау; бұлттылық пен жауын-шашынның болжамы); синоптикалық жағдайды үш өлшемді бағалау және талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ауыл шаруашылығы үшін маңызы бар метеорологиялық, климаттық және гидрологиялық жағдайларды сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән: ауыл шаруашылығы дақылдарының өнімін қалыптастыру процестерін; топырақ құру процестерін; өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндірудегі шаруашылық іс-шаралар мен дала жұмыстарын; биологиялық объектілердің ауа райы мен әр түрлі географиялық аймақтармен кеңістіктік-уақыттық байланыстарын зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – атмосферада, гидросферада және жер қойнауларында болып жатқан ең күрделі физикалық процестерді түсіндіру үшін физика заңдарын сипаттау қабілетін дамыту. Пән мыналарды зерттеуге бағытталған: геофизикалық зерттеу әдістері; қалыпты гравитациялық өріс және оның аномалиялары; Жердің электромагниттік өрісі; жердің ішкі бөлігінің температуралық өрістері; құрлық су объектілерінің негізгі сипаттамалары; топырақ түзуші процестер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты гидросферадағы процестердің жалпы заңдылықтарын сипаттау және анықтау қабілетін қалыптастыру. Пән: гидросфераның құрылымын және жер бетінде су объектілерін бөлуді; су объектілерін және гидрологиялық процестерді зерделеудің негізгі әдістерін; Қазақстан аумағындағы су шаруашылығы бассейндерінде су ресурстарын тиімді пайдалану және потенциалын бағалауды зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі ұғымдарын қалыптастыру және практикалық есептерді шешудің негізгі тәсілдерін меңгеру. Пән дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі ұғымдары мен есептерін зерттеуге бағытталған; бірінші ретті жеке туындыларымен теңдеулерді шешу қабілеті; туындыға қатысты рұқсат етілген бірінші ретті дифференциалдық теңдеулерді шешу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты дифференциалдық теңдеулерді түсіну және оларды шешудің сандық тәсілін қалыптастыру. Пән: дифференциалдық теңдеулер сипаттамаларын жіктеу және сәйкестендіру және оларды қолдану; сандық әдіс пен қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді таңдау; нақты процесстерді математикалық моделдеудегі дифференциалдық теңдеулерді заманауи түсіну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты гидросферадағы процестердің жалпы заңдылықтарын сипаттау және анықтау қабілетін қалыптастыру. Пән: гидросфераның құрылымын және жер бетінде су объектілерін бөлуді; су объектілерін және гидрологиялық процестерді зерделеудің негізгі әдістерін; Қазақстан аумағындағы су шаруашылығы бассейндерінде су ресурстарын тиімді пайдалану және потенциалын бағалауды зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты химиялық заттарды сипаттау және топтастыру қабілетін қалыптастыру, химиялық реакциялардың өтуінің оңтайлы шарттарын анықтау. Пән: атомдық-молекулалық оқу негіздерін; химияның негізгі ұғымдары мен заңдарын; химиялық байланыстардың пайда болу механизмдерін; электрохимия, химиялық термодинамика заңдарын; электролиттер ерітіндісіндегі алмасу реакцияларын, тотығу-тотықсыздану реакцияларын; химиялық процестердің өту заңдылықтарын және оларды басқару тәсілдерін меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты Қазақстанның климатын қалыптастыратын жағдайларды сипаттау қабілетін қалыптастыру. Пән: Қазақстан аумағының негізгі климаттық сипаттамаларын бөлуді; Қазақстан Республикасында болып жатқан процестер мен құбылыстардың қайталануын; атмосфера айналымының ерекшеліктерін; климаттық өзгерістерді туындататын себептерді; қолданбалы есептер үшін климаттық ақпаратты пайдалануды; жаһандық климатқа әсерін азайту бойынша халықаралық бағдарламаларды зерделеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – Қазақстанның табиғи ресурстық әлеуетін сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән табиғаттың негізгі құрамдас бөліктерінің – геологиялық даму тарихының, жер бедерінің, климаттың, ішкі сулардың, топырақ және биотаның өзара байланысы мен өзара тәуелділігін; Қазақстандағы физикалық-географиялық зерттеулердің негізгі кезеңдерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты төтенше жағдайлар кезінде жеке және ұжымдық тәуекелдерді есептеу қабілетін қалыптастыру. Пән: аномалды-қауіпті ауа райы құбылыстарының сипаттамаларын; ауа райының қауіпті құбылыстарын зерттеу әдіснамасын; қауіптіліктің (тәуекелдің) классификациялық белгілері мен өлшемдерін, оларды бағалау және адамдарға және қоршаған ортаға келтірілген зиянды; тәуекелді бағалаудың тұжырымдамалық негіздерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қоршаған ортаны қорғауға бағытталған практикалық шаралар мен ұсыныстардың кешенін сипаттау қабілетін қалыптастыру. Пән: атмосфералық ауа сапасының мәліметтерін басқару және мониторинг жүйесінің халықаралық және аймақтық тәжірибесін, сонымен қатар қоршаған ортаның экологиялық жағдайын; климаттың жылынуын және атмосфералық ауаның ластануын; шығарындыларды реттеу және ластануды болдырмау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қоршаған ауа ортасының сапасын басқару мақсатында іс-шаралар кешенін сипаттау қабілетін қалыптастыру. Пән: атмосферадағы қоспалардың тасымалдануы мен таралуының жалпы заңдылықтарын; атмосфералық ауаның сапасы мен климаттық ресурстарды сақтауға бағытталған тәжірибелік шаралар мен ұсыныстар кешенін; атмосфералық ауаның сапасын бақылау және басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты өз бетінше құрылған бағдарламалық қамтамасыз ету арқылы метеорологияда компьютерді пайдалану қабілетін қалыптастыру. Пән MetPy бағдарламасының қарапайым дизайнын зерттеуге және қолдануға бағытталған, метеорологиялық мәліметтерді есептеуді әрі қарай орындау үшін тиімді модульдік кодты жасау үшін қадамдық амалдарды қолдану, сонымен қатар оларды визуализациялау; құрылымдалған тілде мәселелерді шешу дағдыларын дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты Python тілінде программалаудың заманауи түсінігін қалыптастыру. Пән: программалау принциптерін; функционалдық, императивтік және процедуралық стильде бағдарламаларды жазу; есептерді формаларда қою әдістерін, олардың шешімдерін ақпараттандыруға жол беретін; алгоритмдермен және оларды бағдарламалық кодта қолданумен байланысты базалық теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қолданбалы есептерді шешу үшін қазіргі метеодеректерді қолдану бойынша дағдыларды қалыптастыру. Пән: қазіргі заманғы деректер қорын құру және әлемдік орталықтардың деректерін пайдалану; деректер мен мұрағаттарды қалпына келтіру; метеодеректер сапасын бағалау; климаттық деректер базасы; метеодеректер базаларымен жұмыс істеу бойынша арнайы бағдарламалар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты басқару принциптері мен әдістерін меңгеру қабілетін қалыптастыру. Пән: менеджменттің әдіснамалық негіздерін; басқару принциптері мен әдістерін; басқарушылық шешімдерді қабылдауды; іскерлік қарым-қатынасты; маркетингтің мазмұны мен мәнін; маркетингтік қызметтің құрылымы мен тұжырымдамасын; маркетингтің экономикалық негізі ретінде нарық, нарықты сегменттеу; маркетингтің қоршаған және бәсекелі ортасы; маркетингтік зерттеулерді қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты мәліметтердің метеорологиялық қатарларына ықтималдық теориясын және математикалық статистиканы қолдану қабілетін қалыптастыру, статистикалық талдау жүргізу. Пән: эмпирикалық үлестірімдерді; қалыпты заңды, х2–Пирсон, t-Стюдентті, F-Фишерді критерийлерін және олардың практикалық қолданылуын; теориялық таралу заңдарын; вариациялық қатарлар бойынша статистикалық гипотезаларды тексеруді зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты әртүрлі мерзімге ұзақ мерзімді метеорологиялық болжамдарды жасау қабілетін қалыптастыру. Пән: ұзақ мерзімді метеорологиялық болжамдардың ғылыми негіздерін, ауа райының ұзақ өзгерістерінің физикалық заңдылықтарын; ұзақ мерзімді болжамдарда қолданылатын атмосфераның жалпы айналым заңдылықтарын; ұзақ мерзімді метеорологиялық болжамдарды құрастырудың негізгі әдістері мен технологияларын, олардың тиімділігін және ақталуын анықтауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ұшқыштарға метеорологиялық ақпаратты жедел және уақтылы ұсыну қабілетін қалыптастыру. Пән: авиациялық метеорологиялық кодтарды; ұшуларды метеорологиялық қамтамасыз ету тәртібін; метеорологиялық ақпаратты ұсынудың дұрыстығын, жеделдігін арттыруды; авиацияны метеорологиялық қамтамасыз етудің экономикалық модельдерін зерттеуге бағытталған. Қоршаған табиғи орта туралы ақпарат алмасу жөніндегі Дүниежүзілік метеорологиялық ұйымның тәжірибесі мен стандарттарын енгізу; авиацияны метеорологиялық қамтамасыз етудің экономикалық модельдерін қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты шаруашылық қызмет барысында метеоақпаратты тиімді пайдалану әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән: экономика салаларын метеорологиялық қамтамасыз ету принциптері мен ерекшеліктерін, олардың ауа райы жағдайларына бейімделуін; метеоақпаратты тиімді пайдалану және оның экономикалық пайдалылық көрсеткіштерін бағалау әдістерін; ауа райының әртүрлі қауіпті және дүлей құбылыстары кезінде тұтынушы үшін оңтайлы стратегияны зерделеуге бағытталған.
Защита практики
Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау.
Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.
Защита практики
Мақсаты - практикада «Геодезия» пәнін меңгеру барысында қалыптасқан білімдерін және дағдыларын жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу өндірістік жағдайларына барынша жақындату арқылы қолданып, сол жұмыстарды далалық жағдайда орындау арқылы тәжірибе алу мүмкіндігін қалыптастыру. Тәжірибе нәтижесінде студент орындай алады:
1. геодезиялық құралдарды қолдануды;
2. теодолиттерді, нивелирлерді, тахеометрлерді тексеру және оларды жұмыс орнында орнатуды;
3) жер пайдалану шекарасы бойымен теодолиттік жүріс салу және өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
4. өлшеу қателіктерінің өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
5. тахеометрикалық түсіру жүргізуге;
6. далалық өлшеуді камералық өңдеуге;
7. Жер пайдаланудың жоспарын жасауды, бойлық және көлденең профильдерді және басқа қажетті сызбаларды жасауға.
Геодезия пәні бойынша тәжірибе білім беру процессының оқу практикасы циклына жатады. Оқу тәжірибесі барысында геодезиялық жұмыстардың мынадай түрлері орындалады: геодезиялық аспаптарды тексеру және жұмыс орнында орнату: центрлеу, горизонтальдау; теодолиттік жүріс жүргізу, нивелирлеу, тахеометрлік түсіріс жасау; жер пайдалану бойынша өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтау; рұқсат етілген мәндерден өлшеу қателіктерін асып кеткен жағдайда қайта өлшеу жүргізіледі; нивелирлеу бойынша өлшеу қателіктерін тексеру; жергілікті жерде түсіру жұмысын жасау және сол жердің жоспарын жасау.
Защита практики
Пәннің мақсаты – тағамдық өндірістердегі процестерді бақылауға байланысты практикалық міндеттерді өз бетінше шешу қабілетін қалыптастыру.
Практикадан өту барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- нақты кәсіпорын мысалында тағамдық заттар мен материалдарды алудың және өңдеудің технологиялық схемалары үшін процестер мен аппараттардың параметрлерін, пайдалану шарттарын таңдауды негіздеу;
- тағамдық кәсіпорындарда қарапайым инженерлік есебін жүргізу;
- компьютерлік технологияларды қолдана отырып мақсатты өнімдердің конверсиясы мен шығуының есебін жүргізу;
-өнімнің сапасын бақылау үшін таңдалған технологиялық схеманың орындылығын негіздеу;
- үрдістерді бақылаудың технологиялық және өлшеу сұлбаларын құру.
Тәжірибе тамақ өнеркәсібімен танысуға бағытталған, компьютерлік технологияны қолдана отырып қарапайым есептеулер жүргізу дағдысын қалыптастырады.
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.