жаратылыстану бакалавры
Су объектілерінің мониторингін ұйымдастыру, гидротехникалық инженерлік құрылыстарды, ауыл шаруашылығы мелиоративтік жүйелерін, коммуналдық қызметтер мен қауіпті гидрологиялық құбылыстардың салдарын болдырмау және оларға қарсы күрес мәселелерімен айналысатын қызметтерді жобалау және пайдалану үшін су ресурстары мен гидрология саласындағы бәсекеге қабілетті кадрларды сапалы даярлау.
Гидрология
6B05203
География және табиғатты пайдалану
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Математика
География
75 (Каз.) 75 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - геодезиялық өндірістің заманауи шарттарында топографиялық-геодезиялық жұмыстардың негізгі түрлерінің теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән зерттеуге бағытталған: географиялық, тікбұрышты координаталарды, дирекциондық бұрыштарды, азимуттерді; теодолитпен, нивелирлермен, электрондық тахометрлермен және басқа геодезиялық құралдарды пайдалану әдістерімен, сызықтарды бағыттау және топографиялық карталар мен пландарды қолдану жолдарымен.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Топографиялық карталар мен жоспарларды құру бойынша топографиялық-геодезиялық жұмыстарды жүргізу тәртібі туралы студенттің білімін қалыптастыру: объектінің орналасуын анықтау, соның ішінде аудандарды анықтау міндеті, нысандарды анықтау міндеті, теодолит түріндегі құрылыс конструкцияларын құру үшін геодезиялық іргетас объектілерін қозғалыс бағдарлау бағыттары курс немесе қозғалыс жүйесі: биіктігі мен биіктігін анықтау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - ақпараттық жүйелерді, сандық картографиялық ақпараттар мәліметтер қорын дайындау мен жобалау, геоақпараттық картографиялау жасау, электронды карталар және атластар мен т.б. картографиялық туындыларды құру, ғылыми зерттеулерді ақпараттарды қамтамасыз ету ретінде ГАЖ жобаларын пайдалану, дистанциялық зондылау мен гео суреттерді мәліметтерді өңдеуде ГАЖ қолдану,иГАЖ жүйесінде автоматтандырылған гидрологиялық есептеулерді жасау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты қолданбалы статистикалық талдаудың теориялық және тәжірибелік негізін меңгеру, гидрологиялық мәліметтер мен ақпараттардың ерекшелігімен, гидрологиялық ақпараттарды өңдеудің негізгі статистикалық әдістерімен, бағдарламалар пакетінің көмегімен мәліметтерді өңдеудің тәжірибелік дағдыларын нақты мәселелерді шешуде қолданбалы статистикалық талдау әдістерімен таныстыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – математикалық функцияларды қолдану арқылы табиғи процестерді модельдеу, гидрологиялық модельді калибрлеу және жауын-шашынды ағынды сипаттамаларына айналдыру туралы түсінік қалыптастыру. Пән су тасқыны қаупін картаға түсіру және гидрологиялық және метеорологиялық деректерді біріктіру үшін кеңістіктік қатынастарды зерттеуге және 1D, 2D модельдерін дайындауға бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты гидрологиялық құбылыстардың пайда болуы мен даму заңдылықтарын талдау қабілетін қалыптастыру. Пән су өтімі мен деңгейінің, мұздық құбылыстардың, судың максималды шығындарының, жазық өзендердің сабалық ағындысының болжамдарын жасауға, су тасқынын қалыптастыру теориясын зерттеуге, еріген сулардың ысырап болуын анықтауға бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты су тұтыну және су пайдалану нысандарын құру кезінде құрылыстық жобалау қажеттіліктерін қамтамасыз ету үшін қажетті гидрологиялық есептерді орындау және ағындының есептік гидрологиялық сипаттамаларын анықтау қабілетін қалыптастыру. Пән табиғи заңдылықтар мен сұйық және қатты ағынды қалыптастыру процестерін, гидрологиялық есептеулердің қолданыстағы және перспективті әдістерін зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жер үсті су объектілерінде кездесетін гидрологиялық процестерді модельдеу саласындағы студенттің білімін қалыптастыру. Гидрологиялық құбылыстар мен процестердің физикалық сипатын түсінуге, су объектілеріндегі гидрологиялық үдерістерді және олардың қоршаған ортаға өзара әрекеттесуін есептеу әдістерін қолдана білу, модельдерді құрастыру үшін гидрологиялық сипаттамалардың қажетті жиынтығын дұрыс таңдау.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ағынды қалыптастыру жағдайларын анықтайтын модельдердің параметрлерінің мәндерін бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән жер бедерінің сандық моделін құруға және талдауға, гидрографиялық желіні сәйкестендіруге, ағындының қалыптасуын модельдеуге, беткейлердің тұрақтылығын және қауіпті гидрологиялық процестердің даму қаупін бағалауға, сондай-ақ су ресурстарын басқару саласындағы бірқатар мәселелерді шешуге бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – су нысандарын мониторинг жүргізу әдістері мен қағидалары туралы білімді қалыптастыру. Пән гидрологиялық элементтерді анықтау мен зерттеу әдістері және гидрометриялық құралдар, бақылау нәтижелерін өңдеу тәсілдері туралы мәліметтерді береді. Пәнді оқу барысында су деңгейлерін, тереңдіктерін, су ағысының жылдамдығын өлшеу дағдыларын меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – гидрологиялық бақылау желілері туралы мәліметтерді беру, гидрологиялық элементтерді анықтау және зерттеу әдістері, гидрометриялық аспаптар, бақылау нәтижелерін өңдеу тәсілдері, су шаруашылық және гидротехникалық жобаларды гидрологялық негіздеу үшін ақпараттар қорын құру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - базалық стационарлық және экспедициялық гидрометриялық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу, сондай-ақ алынған материалдарды жинақтау және олардың басылымдарын су кадастрына дайындау (EMU, MDS). Гидрологиялық желіні автоматтандыру, бақылаулардың нәтижелерін өңдеу, аэроәдістермен суды тұтынуды өлшеу, мемлекеттік есеп және су кадастры, гидрометриялық өлшемдерді метеорологиялық қамтамасыз ету.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты су шаруашылығында қолданылатын әртүрлі мақсаттағы гидротехникалық құрылыстар (гидроқұрылыстар) мен конструкциялардың негізгі түрлері туралы түсінікті қалыптастыру, гидротехникалық құрылыстардың орнықтылығын есептеуді орындау, негізгі флютбеттің қалыңдығын анықтау, гидрожүйелерді жобалау және пайдалану үшін біртекті бөгеттің фильтрациясын есептеу және су шаруашылығы салаларын сумен қамтамасыз ету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерге табиғи сулардың физикалық қасиеттері мен құрлықтың су нысандарында жүретін физикалық үдерістердің қасиеттері саласында білімді таныстыру. Яғни:<br/> -гидрологиялық құбылыстар мен үдерістердің физикалық табиғатын түсіндіру: <br/> -су нысандарында табиғи үдерістерді және олардың қоршаған ортамен өзара әсерін талдау кезінде физикалық заңдар қолдана білу;<br/> -математикалық әдістерді қолдану.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың міндеті – студенттерді гидрология саласында негізгі ғылыми білімдер мен әдістерімен, гидрологиялық зерттеулердің, су нысандарының су және жылу теңдестігінің теңдеуі мен әдістерімен таныстыру, ағындының негізгі сипаттамаларын анықтау және ағындының басқа да бірліктеріне өту теңдеулерін пайдалануды үйрету.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты гидравликалық құбылыстар физикасын түсіндіру, каналдар, өзендер мен құбырларда су қозғалысының және тыныштық негізгі заңдары, ашық арналарда өтетін үдерістердің энергетикалық білу, өзендер мен каналдардың өткізу қабілетін анықтау. Пән гидрологиялық имараттар мен каналдар қимасының негізгі өлшемдерін анықтау, қорытынды нәтижелерді таңдау мен негіздеу үшін есептеулер нәтижелерін талдауға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – студенттерді ауа райы мен климатты қалыптастырушы атмосферада өтетін физикалық және химиялық үдерістер туралы негізгі мағлұматтармен таныстыру.<br/> Қысқаша мазмұны: студенттерді атмосфераның құрылысымен таныстыру; студенттерді ауаның құрылымын жер бетінде қысымның, температура, ылғалдылықтың кеңістік таралуы, атмосферада күн радиациясының қалыптасу үдерістерімен таныстыру; жылу және су режимімен таныстыру; әртүрлі ендіктерде ауа-райы өзгерісін анықтайтын негізгі циркуляциялық жүйелердің қасиеттерімен таныстыру; аспаптар мен қарапайым метеорологиялық, градиенттік және актинометриялық бақылауларды ұйымдастыру дағдыларымен таныстыру; климаттық жүйе, жаһандық және жергілікті климаттың өзара қатынасы, климат қалыптастырушы үдерістер, климатты жіктеу жүйелері, климаттың ірі масштабты өзгерістері және климаттың қазіргі заманғы жылынуы туралы мағлұматтар беру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер атмосфераның құрамы мен жалпы қасиеттерін, атмосфераның радиациялық режим, атмосфераның жылу жағдайы және төселме беттің өзара әсерін, атмосферадағы судың трансформациясы, атмосфераның шекті қабаттарында ауа қозғалысының ерекшеліктерін және жергілікті желдерді білу керек<br/> Студент атмосферада күн радиациясының қайта қалыптасудың негізгі үдерістердің мәнін, атмосфераның жылу режимі, атмосферадағы судың фазалық қайта қалыптасуын көрсете алу керек, заманауи ДК көмегімен инженерлік есептеулерді жасау, атмосферада өтетін негізгі физикалық үдерістерді талдау және жер беті мен жер маңындағы кеңістіктің өзара әсерін талдау дағдылары.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – маңызды математикалық ұғымдар мен тұжырымдар туралы түсінік қалыптастыру. Пән: табиғи-қолданбалы міндеттерді шешуге арналған жоғары математиканың негізгі анықтамаларын, теоремалары мен ережелерін; сызықтық алгебраның, аналитикалық геометрияның, дифференциалдық және интегралдық есептеулердің ұғымдары мен әдістерін; векторлар мен матрицаларға байланысты концепциялар мен әдістерді, дифференциалдық теңдеулерді шешу жолдарын.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қауіпті гидрологиялық құбылыстардың табиғатын, қалыптастырушы факторларын, алдын алу шараларын, болжау әдістерін зерттеу. Пән су басудың түрлері, қайталанғыштығы бойынша су басудың жіктемелері, қауіпті гидрологиялық құбылыстардың қаупі, шығындар жөніндегі білімді қалыптастыру. Оқу курсында су басу, көктемгі су тасу, мұз құбылыстары, су тасқыны, сел, шығу тегі нөсерлі су тасқындарын сипатталады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қоршаған ортадағы табиғи процестер туралы түсінік қалыптастыру. Пән кинематиканың элементтерін; сұйықтықтар мен газдардың механикасын; молекулярлық физиканы; термодинамиканы; тербелістер мен толқындар физикасын; қоршаған ортада жүріп жатқан негізгі химиялық құбылыстар мен процестерді; электролит ерітінділеріндегі алмасу реакцияларын; тотығу-тотықсыздану реакцияларын; химиялық процестердің жүру заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - гидрологиялық процестің әртүрлі аспектілеріне адамның экономикалық әсерін ескере отырып, гидрометриялық бақылаулардың болуы және болмауы жағдайлары үшін максималды және қатты ағындыны, су деңгейін есептеу қабілетін қалыптастыру. Пән практикада кеңінен қолданылатын әдістер негізінде әртүрлі мақсаттар үшін гидрологиялық және су шаруашылығы есептеулерін жүргізуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - Жер беті аймақтарының физикалық-географиялық сипаттамаларына байланысты су нысандарының гидрологиялық режимінің ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. Пән құрлықтар мен Жер аймақтарының климаттық және физикалық-географиялық жағдайларын және гидрографиялық желі мен өзен ағынын қалыптастыру процестерін зерттеуге бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты өзендер мен олардың бассейндеріндегі гидрологиялық процестер мен құбылыстар, гидрологиялық-географиялық талдау әдістері туралы түсінік қалыптастыру.<br/> Пән өзендерде болатын гидрологиялық процестердің заңдылықтарын түсінуге бағытталған; заттар мен энергияның жалпы айналымындағы өзендердің рөлі, өзендердегі гидрологиялық процестердің өзен бассейндерінің физикалық-географиялық жағдайымен байланысы.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – су теңдестігі элементтерінің қалыптасу заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру. Пән табиғи су нысандардағы, өзен алаптарындағы су теңдестігін кешенді зерттеу әдістерін жүргізу және оны ұйымдастырудың түрлі әдістерін қолдануға бағытталған. Оқу курсы келесідей сұрақтарды шешуге бағытталған: су теңдестігінің негізгі элементтерін есептеу және зерттеу, жер беті суларының су теңдестігі.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты гидросфера – тау гидрологиясы, гляциология және өзендер мен көлдер гидрофизикасы туралы түсінікті қалыптастыру; Пән: тау өзендері мен мұздық ағындысының режимі туралы зерттеу әдістерін, олардың ресурстары мен құрамын, уақыттық және кеңістіктік таралу заңдылықтарын және таулы аудандардағы су объектілерінің негізгі есептік сипаттамаларын анықтау тәсілдерін зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - физикалық құбылыстардың негізгі заңдары туралы заманауи идеяларды кәсіби қызметте пайдалану мүмкіндігін қалыптастыру. Пәннің мақсаты: физикалық процестердің сипаттамаларын талдау және бағалау; Геодезияның, фотограмметрияның және Жерді қашықтан зондтаудың есептеу және сапалық есептерін шешуде физика заңдарын қолдану; жер ресурстарын басқару мәселелерін шешудегі физика заңдарын қолдану әдістерін зерттеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс студенттерге жерасты суларының ағынының практикалық мәселелерін шешуге және жалпы ағынды және массалық көлік теңдеулерін шешу арқылы жер асты суларындағы ластауыштардың жаппай тасымалдануына арналған жалпы математикалық әдістердің кең перспективасын ұсынуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қатты және деформацияланатын ашық арналардағы судың қозғалысы, арна процестері мен деформациялардың түрлері туралы түсінік қалыптастыру. Пән арна ағыстарының кинематикасы мен динамикасын, өзен тасындыларыныңқалыптасуы мен тасымалдануын, арна процестерін, өзен арналарындағы ағыстарды талдау және есептеу әдістерін, өзен тасындыларының қозғалысы мен ағындысын, арна деформацияларын білуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – математикалық функцияларды қолдану арқылы табиғи процестерді модельдеу, гидрологиялық модельді калибрлеу және жауын-шашынды ағынды сипаттамаларына айналдыру туралы түсінік қалыптастыру. Пән су тасқыны қаупін картаға түсіру және гидрологиялық және метеорологиялық деректерді біріктіру үшін кеңістіктік қатынастарды зерттеуге және 1D, 2D модельдерін дайындауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Гидрологиялық үлгілерді пайдаланбай жауап бермейтін су ресурстарын қалыптастыруға байланысты көптеген сұрақтар бар. Өкінішке орай, қазіргі климаттың өзгеруі болашақта судың болуына әсер етеді. Сондықтан болашақ гидрологтар келешекте күтілетін сценарийлерді модельдеуге қабілетті болуы керек және бұл тек гидрологиялық үлгілерді қолдану арқылы жүзеге асуы мүмкін.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студент гидрологияның негізгі қағидаларын түсінеді. Студент су балансын және негізгі гидрологиялық үрдістерді қарапайым математикалық есептеулер арқылы сандық сипаттай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты су шаруашылығында қолданылатын әртүрлі мақсаттағы гидротехникалық құрылыстар (гидроқұрылыстар) мен конструкциялардың негізгі түрлері туралы түсінікті қалыптастыру, гидротехникалық құрылыстардың орнықтылығын есептеуді орындау, негізгі флютбеттің қалыңдығын анықтау, гидрожүйелерді жобалау және пайдалану үшін біртекті бөгеттің фильтрациясын есептеу және су шаруашылығы салаларын сумен қамтамасыз ету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – беттік сулардың химиясы, гидрохимияның теориялық негіздері және аймақтық және қолданбалы гидрохимия саласында мәселелерді қарастыру мен зерттеу. Оқытылады: гидрохимияның барлық бөлімдері, эмпирикалық және теориялық деңгейде химиялық үдерістер мен құбылыстарды зерттеу әдістерінің айырмашылықтары, атмосфералық жауын-шашындардың химиялық құрамын және өзендер, көлдер, бөгендер мен жер асты суларының гидрохимиялық режимінің ерекшеліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты су ресурстарының сапасы мен оның экожүйесін сақтау және жақсартуға арналған әдістер мен технологияларды қолдана отырып су мен қоршаған ортаның өзара байланысын зерттеу қабілетін қалыптастыру. Қарастырылатын тақырыптар: сулы ортаның сапасы, биоалуантүрлілік, су ресурстарын басқару, су жөніндегі қақтығыстар, экологиялық қауіпсіздік, гидроэкологиялық мониторинг, гидросфераға және адам денсаулығына антропогендік әсер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Каспий теңізінің деңгейінде ұзақ мерзімді және жыл сайынғы ауытқулардың дамуының міндеттері мен кезеңдерімен танысу, орташа жылдық су деңгейлерін бақылау деректері бойынша бақылау, орташа жылдық теңіз деңгейінің интегралдық қисық сызығының айырмашылығын құру және талдау. MIKE 21 гидродинамикалық моделінің және SWAN толқындық спектрлік моделінің негізгі принциптерімен танысу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіпкерлік теориясы мен тәжірибесін зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Студент қабілетті: жеке қызығушылықтары мен қабілеттеріне сәйкес келетін нарық мүмкіндіктерін пайдалануға; бизнесті бастау туралы бастапқы шешімді қабылдауға; қолданыстағы құқықтық нормалар шеңберінде тиімді жұмыс жасауға; стартаптың әлеуетті нарықтық мүмкіндіктерін анықтауға және бағалауға.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Климаттың өзгеруін су ресурстары жүйелеріне әсер етіп, студенттерді климаттың өзгеруіне бейімделудің баламалары туралы заманауи ақпаратпен қамтамасыздандыру. Су мәселелерінің пәнаралық сипаты климаттың өзгеруіне бейімделудің ықпалын және нұсқаларын бағалау үшін техникалық, экономикалық, экологиялық, әлеуметтік аспектілерді біріктіруді талап етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Гидрохимиялық сипаттамаларды есептеуді дербес жүзеге асыра алатын, гидрохимиялық құрамы анықталған жаңа әдістерді әзірлей алатын, су объектілерінің гидрохимиялық және экологиялық жағдайын бағалауға мүмкіндік бере алатын гидрологтарды даярлау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – Қазақстанның табиғи ресурстық әлеуетін сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән табиғаттың негізгі құрамдас бөліктерінің – геологиялық даму тарихының, жер бедерінің, климаттың, ішкі сулардың, топырақ және биотаның өзара байланысы мен өзара тәуелділігін; Қазақстандағы физикалық-географиялық зерттеулердің негізгі кезеңдерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - гидрологиялық процестің әртүрлі аспектілеріне адамның экономикалық әсерін ескере отырып, гидрометриялық бақылаулардың болуы және болмауы жағдайлары үшін максималды және қатты ағындыны, су деңгейін есептеу қабілетін қалыптастыру. Пән практикада кеңінен қолданылатын әдістер негізінде әртүрлі мақсаттар үшін гидрологиялық және су шаруашылығы есептеулерін жүргізуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - Жер беті аймақтарының физикалық-географиялық сипаттамаларына байланысты су нысандарының гидрологиялық режимінің ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. Пән құрлықтар мен Жер аймақтарының климаттық және физикалық-географиялық жағдайларын және гидрографиялық желі мен өзен ағынын қалыптастыру процестерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты атмосфераның негізгі физикалық заңдылықтары, ауа-райы мен климаттың қалыптасу заңдылықтары, олардың жер шарында таралуы және өткен кезең мен болашақтағы өзгерістері туралы түсінік қалыптастыру. Пән климат түзуші факторлар мен климат түзілу заңдылықтарын, микроклимат туралы мәліметтерді, климат динамикасының өзгеруін және адамның климатқа әсерінің негізгі түрлерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты перспективада ағындыны ұтымды және қауіпсіз пайдалану үшін экономикалық қызметтің әсерін сандық бағалау негізінде оның сипаттамаларының маңызды өзгерістерін бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән шаруашылық қызметке байланысты өзен ағындысының өзгеруін, өзендердің жиынтық және көпжылдық ағындысының өзгеруін анықтауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - студенттерді өзен геоморфологиясы саласындағы соңғы теориялық және тәжірибелік әзірлемелерге жеткізу және оларды бүкіл әлемде өзен алаптарын басқаруда қалай пайдалану керектігін көрсету, су шаруашылығы саласында жұмыс істегісі келетін студенттердің мүмкіндіктерін жақсарту. Бұл модуль IGES, UWA-дағы өзен бассейнінің зерттеу тобы мен гидрология бойынша зерттеулер мен консультацияларға негізделген.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - өзен жүйелерінде жаһандық үдерістерге ықпал ететін факторларды анықтау мен талдау қабілетін қалыптастыру және мәселелерді шешу жолдарын табу. Пән жазылған емтиханға және бағалау эссесіне қатысты дәлелдемелерді бағалауға және дәлелдеуге мүмкіндік береді. Оқыту курсы келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: өзен жүйелері, өзен алаптарындағы экологиялық мәселелер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты сел қалыптастырушы факторлар, селдердің есептік сипаттамаларын анықтау әдістері және оларды өлшеу тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Пән сел құбылыстарының табиғатын, селдердің таралуын зерделеуге, кеңістіктік және уақыттық болжамдар жасау және сел қауіптерін басқару бойынша шешімдер қабылдау үшін сел қаупі мен сел қауіптілігі критерийлерін анықтауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ақаба сулардың құрамы мен физикалық-химиялық көрсеткіштерін, су бұру нормалары мен ақаба сулардың өтімін, ағынды сулардың аумақтары мен су ресурстарының жағдайына әсерін бағалауды зерттеу және су объектілеріндегі су сапасын реттеу туралы түсінік қалыптастыру. Оқыту барысында әртүрлі ақаба суларды тазарту әдістерін, ағынды суларды бұру нормаларын және өтімдерін анықтау дағдыларын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Су ресурстарын бірлесіп басқару қағидаттары (ИУВР) халықаралық стандарттарға сәйкес беріледі. Су ортасының ықтимал қатерлерін анықтау және жақсарту шараларының тиімділігін бағалау үшін тиісті құралдар ұсынылды. СРББ-ны қолдану бойынша зерттеулер оқушылар жаттығуларда ұсынылды және әзірленді. Негізгі ойыншылар шешім қабылдау процесінде анықталуы және қаралуы керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - су шаруашылығы туралы түсінік беру және студенттерге су ресурстарын тиімді пайдалануға байланысты су шаруашылығы есептерін орындау. Оқыту барысында ағынды реттеу үшін су шаруашылық есептерін орындау және су ресурстарын кешенді пайдалану схемаларын жасау арқылы су ресурстарын ұтымды жоспарлау және пайдалану дағдыларын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – су теңдестігі элементтерінің қалыптасу заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру. Пән табиғи су нысандардағы, өзен алаптарындағы су теңдестігін кешенді зерттеу әдістерін жүргізу және оны ұйымдастырудың түрлі әдістерін қолдануға бағытталған. Оқу курсы келесідей сұрақтарды шешуге бағытталған: су теңдестігінің негізгі элементтерін есептеу және зерттеу, жер беті суларының су теңдестігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты экономика салаларының қызметіне гидрометеорологиялық жағдайлар мен режимдік сипаттамалардың әсер ету дәрежесін бағалау қабілетін қалыптастыру және гидрологиялық ақпарат пен есептеудің принципті схемалары негізінде оңтайлы шаруашылық шешімдерді таңдауға ұсыныстар беру. Пән гидрометриялық ақпаратты тиімді пайдалану үшін оңтайлы шешімдерді іздеудің принциптері мен әдістерін дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау.
Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.
Защита практики
Мақсаты - практикада «Геодезия» пәнін меңгеру барысында қалыптасқан білімдерін және дағдыларын жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу өндірістік жағдайларына барынша жақындату арқылы қолданып, сол жұмыстарды далалық жағдайда орындау арқылы тәжірибе алу мүмкіндігін қалыптастыру. Тәжірибе нәтижесінде студент орындай алады:
1. геодезиялық құралдарды қолдануды;
2. теодолиттерді, нивелирлерді, тахеометрлерді тексеру және оларды жұмыс орнында орнатуды;
3) жер пайдалану шекарасы бойымен теодолиттік жүріс салу және өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
4. өлшеу қателіктерінің өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
5. тахеометрикалық түсіру жүргізуге;
6. далалық өлшеуді камералық өңдеуге;
7. Жер пайдаланудың жоспарын жасауды, бойлық және көлденең профильдерді және басқа қажетті сызбаларды жасауға.
Геодезия пәні бойынша тәжірибе білім беру процессының оқу практикасы циклына жатады. Оқу тәжірибесі барысында геодезиялық жұмыстардың мынадай түрлері орындалады: геодезиялық аспаптарды тексеру және жұмыс орнында орнату: центрлеу, горизонтальдау; теодолиттік жүріс жүргізу, нивелирлеу, тахеометрлік түсіріс жасау; жер пайдалану бойынша өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтау; рұқсат етілген мәндерден өлшеу қателіктерін асып кеткен жағдайда қайта өлшеу жүргізіледі; нивелирлеу бойынша өлшеу қателіктерін тексеру; жергілікті жерде түсіру жұмысын жасау және сол жердің жоспарын жасау.
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.