жаратылыстану бакалавры
География ғылымының мәселелерін бағалауға және талдауға, білімнің жаңа объектілерін меңгеруге, сондай-ақ географиялық мәселелер саласында жаңа білімдерді қалыптастыруға, өндірістік мәселелерді тұжырымдауға және оларды инновациялық зерттеу әдістерін қолдана отырып шешуге қабілетті жоғары деңгейдегі бәсекеге қабілетті мамандарды сапалы дайындау.
Бағдарлама географиялық зерттеулермен байланысты ғылыми мекемелерде, мемлекеттік мекемелерде және жеке компанияларда географ-зерттеушінің кәсіби функцияларын орындауға қабілетті білікті қызметкерлерді даярлауға арналған.
География
6B05205
География және табиғатты пайдалану
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Математика
География
75 (Каз.) 75 (Орыс.)
1000000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың мақсатын, мазмұнын және даму үрдістерін түсіндіру, нақты есептерді шешу үшін ең қолайлы технологияны таңдауды негіздеу. Ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістері, компьютерлік жүйелер мен желілердің архитектурасы, негізгі компоненттердің міндеті мен функциялары зерттелетін оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты географиялық зерттеулерде мәліметтерді алу, өңдеу және интерпретациялаудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдануда студенттердің теориялық және практикалық дағдыларын дамыту. Пән деректерді визуализациялаудың негізгі құралдарымен, оларды өңдеу принциптері мен әдістерімен, кейіннен болжаумен деректерді талдаумен танысуға бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты географиялық зерттеулерде пайда болатын есептерді шешуде математиканың мүмкіндіктерін қолдану қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Пән интерполирлеу теориясын, сандық интегралдауды, дифференциалдық теңдеулер мен жүйелерді шешу әдістерін, гармоникалық талдау және желілік жоспарлауды, кәсіби бағдарламалық пакеттердің көмегімен негізгі сандық есептерді шешу бойынша ұсыныстарды зерттеуге бағытталған.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты экономикалық аудандастыру негізінде қоғамның өндірістік күштерін тиімді аумақтық ұйымдастыру мәселелерін кешенді зерттеу қабілетін қалыптастыру. <br/> Пән: біртұтас, әр түрлі және динамикалық өзгеретін әлем туралы географиялық білім жүйесін, табиғаттың, халықтың және шаруашылықтың барлық аумақтық деңгейлердегі өзара байланысын, адамзаттың жаһандық мәселелерін және оларды шешу жолдарын меңгеруге бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты жер және оның құрамдас бөліктерінің құрылысы, қызмет ету және даму заңдылықтарын түсіну қабілетін қалыптастыру. <br/> Пән географиялық идеяларды қалыптастыру және дамыту үрдістерінің теориялық-методологиялық негіздерін, жердің эволюциясы мен қабығының өзара байланысын, планеталық жүйенің қызметін, "мұхит – атмосфера - материк" және "мантия – литосфера - атмосфера" планетарлық кіші жүйелерінің қызметін зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты Қазақстан табиғаты мен оның компоненттерінің қалыптасуының шарттары мен заңдылықтарын өзара байланыста және адамның шаруашылық іс-әрекетінде талдау қабілеттерін қалыптастыру. <br/> Пән: елдің физикалық-географиялық жағдайын және табиғи компоненттерді, табиғи-аумақтық кешендердің ерекшеліктерін, қоршаған орта экологиясының мәселелерін, республиканың жер қойнауын тиімді пайдалануды, табиғат ескерткіштерін қорғауды зерделеуге бағытталған. <br/> Пәнді игергеннен кейін студент таңдаған ғылыми тақырыпқа сай курстық жұмыс тапсырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты күрделі құрылымдық кешен ретінде Қазақстан Республикасының табиғаты мен экономикасын талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады. <br/> Пән табиғи-ресурстық әлеуетті бағалау, адам әлеуетін бағалау, ҚР салалық құрылымының ерекшеліктерін талдау, экономикалық-географиялық дамудың аймақтық ерекшеліктерін зерттеу, ҚР Сыртқы экономикалық байланысына талдау жүргізу дағдыларын зерттеуге бағытталған.<br/> Пәнді игергеннен кейін студент таңдаған ғылыми тақырыбына сай курстық жұмыс тапсырады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс топырақтың генезисі, құрамы мен қасиеттері, тау жынысының топыраққа айналуы, оның биосфералық функциялары, таралуының географиялық заңдылықтары және топырақтың қазіргі экологиялық жағдайы және оларды ұтымды пайдалану жолдары мәселелерін зерттейді. Қарашірік пен қоректік заттардың жинақталу үрдістеріі, тұзды және тозған топырақты мелиорациялау, агрохимиялық қасиеттері және топырақ құнарлылығын жоғарылататын тыңайтқыштар, пестицидтерді қолдануды қарастырады
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты жалпы планетарлық және ірі аймақтық заңдылықтарды тану қабілетін қалыптастыру. Пән ұзақ геологиялық даму нәтижесінде пайда болған континенттердің морфоқұрылымдық және ландшафтық ұйымының күрделілігі туралы түсініктерді қалыптастырады. Пән физикалық-географиялық аудандастыруды, табиғи жағдайлар мен табиғи ресурстарды, Климаттық аудандастыруды, материктер мен мұхиттардың табиғи-рекреациялық ресурстарын зерттеуге бағытталған
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты жер ландшафтының жекелеген түрлерінің құрылысы мен қызмет етуін және әр түрлі жіктемелігін жүйелердегі ландшафт орнын түсіну қабілетін қалыптастыру.<br/> Пән: табиғи-антропогендік ландшафттарды, ландшафтардың кеңістіктік дифференциациясының табиғи факторларын, ландшафттардың аймақтылығын, қазіргі заманғы ландшафттардың ретроспективті талдауын, қолданбалы ландшафттануды, ландшафтты картографиялауды зерделеуге бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қазіргі заманғы өнеркәсіптік құрылымдардың қалыптасу процестерін түсіну қабілетін дамыту, әлемдік өнеркәсіп дамуының жаһандық тенденцияларын анықтау, сонымен қатар табиғи ресурстардың негізгі түрлерін және оларды бағалау әдістерін зерттеу. Пән әлемдік өндірістердің даму тенденцияларын зерттеуге, дамыған елдердің тәжірибесін және олардың табиғи ресурстарды тиімді пайдалану мәселелерін шешу жолдарын зерттеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – топографиялық және картографиялық материалды және геодезиялық өлшемдердің нәтижелерін сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән зерттеуге бағытталған: топографиялық және картографиялық материалды, геодезиялық өлшеу әдістері мен құралдарын және топографиялық жоспарларды жасау үшін олардың нәтижелерін өңдеу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерді өз бетінше кешенді физикалық-географиялық зерттеулерге дайындау, далалық және аэроғарыштық зерттеу әдістері бойынша дағдыларды меңгеру. Пән ғылыми, далалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдіснамасы туралы теориялық білімді меңгеруге, табиғи және табиғи-антропогендік геожүйелерді кешенді зерттеудің нақты әдістерімен танысуға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – студенттердің табиғи және қоғамдық әлемді зерттеудегі дүниетанымдық компоненттерді өз бетінше анықтау, жүйелеу және бағалай алу қабілеттерін қалыптастыру. Студенттер дәстүрлі және қазіргі заманғы философиялық мәселелер туралы білімдерін кәсіби қызметінде қолдана білуге, адам мен қоғамның өзекті мәселелеріне қатысты өзіндік көзқарасы мен этикалық позициясын тұжырымдап, дәлелдей алуға қабілетті болуы қажет.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты әлем халқының әлеуметтік және демографиялық мәселелерін талдау қабілетін қалыптастыру. Студенттерді географиялық зерттеулердің түсінігі жүйесімен, принциптерімен және әдістемелік тәсілдерімен таныстыру.<br/> Пән әлемнің халық санының динамикасын және оның қарқынды өсуінің ықтимал салдарларын; ұдайы өсудің аумақтық ерекшеліктерін; Халықтың нәсілдік, этникалық және діни құрылымын; Халықтың көші-қонын; әлем халқының қоныстануын зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ғылыми білім жүйесіндегі экономикалық және әлеуметтік географияның орнын анықтау қабілетін қалыптастыру, оның әдіснамалық негіздерін кешенді ғылыми пән ретінде ашу. <br/> Пән әлеуметтік-географиялық кеңістікті және аумақты талдауды, аудандастыруды, еңбектің аумақтық бөлінуін, қоғамдық-географиялық зерттеулердің салалық бағыттарының сипаттамасын зерделеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу.
Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімін өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің халықтың өмір сүру деңгейі мен сапасын бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән халықтың өмір сүру деңгейі мен сапасын бағалау әдістемесін зерттеуге, адам дамуының негізгі көрсеткіштерін және олардың сипаттамаларын анықтауға, оңтайлы шешімнің тренд сызығы негізінде халықтың өмір сапасының көрсеткіштерін болжауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – дүние жүзінің агроөнеркәсіптік секторының географиясын жүйелі түрде түсіну және оны анықтайтын факторларды түсіну қабілеттерін қалыптастыру. Пән агроөнеркәсіптік сектордың қалыптасуын, әртүрлі елдердегі аграрлық саясаттағы айырмашылықтарды, ауыл шаруашылығының әлемдік түрлерін, агроөнеркәсіптік сектордағы әлеуметтік-экономикалық және технологиялық нысандар мен коммуникацияларды саралауды зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – тірі организмдер мен олардың қауымдастықтарының географиялық таралуы туралы білімнің қалыптасу заңдылықтарын, өсімдік жамылғысының құрылымының заңдылықтарын және жалпы планетаның жануарлар популяциясының және оның жеке даралығын түсіну қабілетін қалыптастыру. аймақтар. Пән биотаның дифференциациясында экологиялық және тарихи факторлардың өзара байланысын зерттеуге бағытталған, құрлық пен мұхиттардың биологиялық әртүрлілігін сақтау мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – геоботаникалық зерттеулердегі зерттеу әдістерін, фитоценоздардың флористикалық құрамын, фитоценоздардың тік және көлденең құрылымын түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән өсімдіктер бірлестігінің даму динамикасын зерттеуге, өсімдіктер бірлестігінің қалыптасуының табиғи жағдайларын анықтауға және топырақ пен өсімдік жамылғысын ұтымды пайдалану мен жақсарту шараларына бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты геоморфологияның концептуалды негіздерін, жер беті рельефінің сыртқы келбетін және құрылымдық формаларының өлшемін қазіргі заманғы рельефтің қалыптасуы мен эволюциясында анықтаушы маңызы бар геология негіздерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән геология, минералогия және петрография негіздерін, жер қабатының құрылысын, морфоқұрылымдар мен морфоскульптуралардың жіктелуін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - Жер бетіндегі, атмосферадағы, гидросферадағы және литосферадағы табиғи мұздардың барлық түрлері туралы ғылымды түсіну қабілетін қалыптастыру.
Пәннің пайда болуын, физикалық, механикалық және химиялық қасиеттерін, жер бетіндегі мұздың болуына географиялық ортаның әсерін, кеңістіктегі және уақыттағы мұз түзілістерінің өзгеру процестерін, сонымен қатар мұздың эволюциядағы рөлін зерттеуге бағытталған біздің планетамыздың
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – ғылым саласындағы танымдық іс-әрекетте дағдылар қалыптастыру. Ақпаратты түсіну және игеру үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Зерттеу нысанын сипаттай білу. Ғылыми білімнің объективті мазмұнын алу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу әдістерін меңгеру. Негіздеу, бекіту, бағалау үшін зерттеудің аналитикалық және практикалық әдістері мен дәлелдеу жүйелерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, жеке өмірінде және жұмыс орнында, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру.
Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты көліктің әртүрлі түрлерінің өндірістік-техникалық базасының негізі ретінде көлік инфрақұрылымын дамыту және жетілдіру мәселелерін, үрдістерді жалпы түсіну қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пән қазіргі заманғы көліктік-логистикалық инфрақұрылым, Қазақстан Республикасындағы көліктің әртүрлі түрлеріндегі объектілер туралы түсініктерді зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – аймақтық саясаттың теориялық және әдіснамалық негіздерін, қоғамның аумақтық ұйымдастырылуын жетілдірудегі және оның мүдделерін жүзеге асырудағы аймақтық саясаттың рөлін түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән аймақтық саясаттың нормативтік-құқықтық және заңнамалық негіздерінің ерекшеліктерін, Қазақстан Республикасы аймақтарының тұрақты даму бағыттары мен деңгейін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерді түсіну қабілетін қалыптастыру
аумақтың негізгі табиғи заңдылықтары және елдің әртүрлі аудандарының аймақтық физика-географиялық ерекшеліктері.
Пән ел территориясының ежелгі заманнан қазіргі күнге дейінгі физикалық-географиялық зерттеулерінің тарихын, ландшафтардың аймақтық ерекшеліктерін және Қазақстанның геожүйелерінің негізгі азоналды факторларын зерттеуге, ландшафтардың қалыптасуына физикалық-географиялық факторлардың әсерін талдауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қала құрылысының тарихи тәжірибесін, тұрақты қалалық дамудың стратегиялық бағыттарын және аумақтық даму мен жер пайдаланудың басым бағыттарын таңдауды түсіну қабілетін қалыптастыру.
Пән қала құрылысының ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған; қазіргі қала құрылысының эволюциясы мен таралуы; жоспарлау практикасын институционализациялау; саясат пен қоғамның қала құрылысына қатысуы; қалалар мен инфрақұрылымның кеңістіктік құрылымы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – геоақпараттық технологияларды кеңістіктік және уақыттық ақпаратты жинау, сақтау, талдау және визуализациялау құралы ретінде зерттеу. Пән физикалық география объектілері туралы кеңістіктік ақпаратты жинау, жүйелеу және мақсатты түрде өңдеу негізінде студенттердің картографиялық материалмен және географиялық ақпараттық жүйелермен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – адамның табиғатпен, оның ішінде туристік-рекреациялық қызмет процесінде өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру принциптерін жүзеге асыратын қазіргі заманғы экологиялық менеджмент тұжырымдамалары негізінде бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру.Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, оның ішінде саяхат кезінде авариялардың, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің экономикалық география саласында геоақпараттық карта жасау ерекшеліктерін жүйелеу, жіктеу практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән экономика саласын зерттеуде қолданылатын картографиялық және геоақпараттық әдістерді зерттеуге және карталар мен атластарды құрастыру, кеңістіктік-статистикалық талдау және экономикалық-географиялық процестерді модельдеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Мақсаты - студенттердің диплом жұмысын дайындауға бағытталған ақпараттық-талдамалық қызметі.
Тәжірибе өту кезінде орындалады: диплом материалдарын жинақтау және қорыту; ұсынылатын қызметтер сапасын талдау, бағалық / ассортименттік саясаты, персоналды басқару жүйесі; белгілі бір мерзімде зерттеу объектісінің экономикалық талдауы жүргізіледі, кәсіпорын қызметінің талдауы мен оны жетілдіру бойынша ұсыныстарды әзірлеу қорытындысы шығарылады.
Защита практики
Защита практики
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.