жаратылыстану бакалавры
География ғылымының мәселелерін бағалауға және талдауға, білімнің жаңа объектілерін меңгеруге, сондай-ақ географиялық мәселелер саласында жаңа білімдерді қалыптастыруға, өндірістік мәселелерді тұжырымдауға және оларды инновациялық зерттеу әдістерін қолдана отырып шешуге қабілетті жоғары деңгейдегі бәсекеге қабілетті мамандарды сапалы дайындау.
Бағдарлама географиялық зерттеулермен байланысты ғылыми мекемелерде, мемлекеттік мекемелерде және жеке компанияларда географ-зерттеушінің кәсіби функцияларын орындауға қабілетті білікті қызметкерлерді даярлауға арналған.
География
6B05205
География және табиғатты пайдалану
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Математика
География
75 (Каз.) 75 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – тиімді ғылыми жазу дағдыларын қалыптастыру және ғылыми коммуникациялар негізін қалау. <br/> Оқытылатын болады: академиялық мәтіндерді дайындау және жазу процесі, ғылыми басылымды ресімдеу құрылымы мен ережелері, ғылыми шығармашылықтың әртүрлі ерекшеліктері, зерттеу нәтижелерін көпшілікке ұсыну формалары, зерттеудің логикасы мен ұйымдастырылуы; ғылыми басылым, ұйымдастыру стратегиялары, ғылыми басылымға рецензия, сондай-ақ ғылыми қолжазбаларды ұсыну және авторлық: плагиат және ғылыми этика мәселелері; баспамен хат алмасу, БАҚ және қалың жұртшылықпен тиімді байланыс, гранттық жазбаларды қарау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың мақсатын, мазмұнын және даму үрдістерін түсіндіру, нақты есептерді шешу үшін ең қолайлы технологияны таңдауды негіздеу. Ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістері, компьютерлік жүйелер мен желілердің архитектурасы, негізгі компоненттердің міндеті мен функциялары зерттелетін оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - тірі ағзалар мен олардың қауымдастықтарының географиялық таралуы, өсімдік жамылғысының құрылымы мен бүкіл планетаның жануарлар популяциясы құрылымы туралы білімді қалыптастыру заңдылықтарын түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән биотаны саралаудағы экологиялық және тарихи факторлардың арақатынасын зерттеуге бағытталған, жер мен мұхиттардың биологиялық әртүрлілігін сақтау мәселелері қарастырылған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты географиялық зерттеулерде мәліметтерді алу, өңдеу және интерпретациялаудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдануда студенттердің теориялық және практикалық дағдыларын дамыту. Пән деректерді визуализациялаудың негізгі құралдарымен, оларды өңдеу принциптері мен әдістерімен, кейіннен болжаумен деректерді талдаумен танысуға бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты географиялық зерттеулерде пайда болатын есептерді шешуде математиканың мүмкіндіктерін қолдану қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Пән интерполирлеу теориясын, сандық интегралдауды, дифференциалдық теңдеулер мен жүйелерді шешу әдістерін, гармоникалық талдау және желілік жоспарлауды, кәсіби бағдарламалық пакеттердің көмегімен негізгі сандық есептерді шешу бойынша ұсыныстарды зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты Жердің географиялық қабығындағы су объектілерінің, гидрологиялық және климаттық процестердің таралуы мен рөлін түсіну қабілетін қалыптастыру. <br/> Пән: атмосфераның құрылысын, радиациялық және жылу балансын, метеорологиялық элементтерді; климат, климат түзуші факторларды; гидрологиялық құбылыстар мен процестердің физикалық негіздерін зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттерде далалық географиялық зерттеулер жүргізу үшін қажетті практикалық дағдылар мен біліктілікті, сондай-ақ далалық деректерді жинау, өңдеу және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Пән келесі аспектілерді зерттеуге бағытталған: далалық зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау негіздері, далалық жағдайда географиялық ақпаратты жинау әдістері мен технологиялары, далалық зерттеулер үшін құралдар мен жабдықтарды пайдалану (GPS, топографиялық карталар, геодезиялық жабдықтар), географиялық құбылыстар мен процестерді бақылау және өлшеу принциптері мен әдістері
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қазіргі заманғы өнеркәсіптік құрылымдарды қалыптастыру үрдістерін түсіну, әлемдік өнеркәсіпті дамытудың жаһандық трендтерін анықтау болып табылады. Пән: әлемдік индустрия және әлем елдері мен аймақтарының әлеуметтік-экономикалық дамуындағы заманауи өнеркәсіптік құрылымдарды, әлемдік индустрияның жекелеген салаларының даму тенденцияларын, қазақстандық экономиканың даму концепциясын қалыптастыру үшін дамыған елдердің тәжірибесін зерделеуге бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты экономикалық аудандастыру негізінде қоғамның өндірістік күштерін тиімді аумақтық ұйымдастыру мәселелерін кешенді зерттеу қабілетін қалыптастыру. <br/> Пән: біртұтас, әр түрлі және динамикалық өзгеретін әлем туралы географиялық білім жүйесін, табиғаттың, халықтың және шаруашылықтың барлық аумақтық деңгейлердегі өзара байланысын, адамзаттың жаһандық мәселелерін және оларды шешу жолдарын меңгеруге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттердің жер бедерінің қалыптасу процестері мен механизмдері туралы түсініктерін, сондай-ақ геоморфологиялық құбылыстар мен формаларды талдау және түсіндіру қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Пән геоморфологияның теориялық және әдіснамалық негіздерін, соның ішінде: геоморфологияның негізгі принциптері мен тұжырымдамаларын, геоморфологиялық идеялар мен теориялардың даму тарихын, тектоника, эрозия, үгілуі, денудация және шөгінділер сияқты рельефтің қалыптасуына әсер ететін процестер мен факторларды зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерде Жердің құрылымы, құрамы, шығу тарихы мен эволюциясы, сондай-ақ геологиялық процестер мен жер тарихының дамуы туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пән жалпы геологияның негізгі ұғымдары мен принциптерін, континенттер мен мұхиттардың эволюциясын, қазіргі географиялық объектілердің қалыптасуын, жер қыртысының, мантия мен ядроның құрылымы мен құрамын зерттеуге бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты жер және оның құрамдас бөліктерінің құрылысы, қызмет ету және даму заңдылықтарын түсіну қабілетін қалыптастыру. <br/> Пән географиялық идеяларды қалыптастыру және дамыту үрдістерінің теориялық-методологиялық негіздерін, жердің эволюциясы мен қабығының өзара байланысын, планеталық жүйенің қызметін, "мұхит – атмосфера - материк" және "мантия – литосфера - атмосфера" планетарлық кіші жүйелерінің қызметін зерттеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты кеңістіктік талдау және моделдеуде қоршаған ортаны көрсету тәсілдерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән территорияны картографиялаудың теориялық және практикалық негізін қалыптастырады. Пән табиғат және қоғам объектілерін, олардың орналасуын, қасиеттерін, өзара байланысын және уақыт өзгерістерін, картографиялаудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдана отырып, зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Мақсаты: білімалушылардытарихнегіздеріментәуелсізҚазақстанмемлекетініңқалыптасукезеңдеріменнақтыдеректерментарихиайғақтардыоқытуарқылыжаңатеориялықжәнеәдіснамалықкөзқарастартұрғысынантаныстыру. <br/> Қысқашамазмұны. ТарихнегіздеріжәнеҚазақстанмемлекетініңқалыптасукезеңдері. ӘртүрліөткентарихикезеңдеріменқалыптасқанҚазақстанмемлекетініңқазіргіжетістіктерінетарихи-салыстырмалыталдаужасау.<br/> БүкіләлемдікжәнееуразиялықтарихиүдерісконтексіндетәуелсізҚазақстанмемлекетініңқалыптасукезеңдеріментарихинегіздерінбілу;<br/> қазақстандықдамумоделініңимманенттікбасымдылықтарын, ерекшеліктеріменмаңызыншынайыжәнежан-жақтыбілу;<br/> күрделітарихиүдерістерді, құбылыстарменқазіргіҚазақстанныңтарихитұлғаларыноқытубарысындааналитикалықжәнеаксиологиялықталдаужасаудағдысынмеңгеру;
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты Қазақстан табиғаты мен оның компоненттерінің қалыптасуының шарттары мен заңдылықтарын өзара байланыста және адамның шаруашылық іс-әрекетінде талдау қабілеттерін қалыптастыру. <br/> Пән: елдің физикалық-географиялық жағдайын және табиғи компоненттерді, табиғи-аумақтық кешендердің ерекшеліктерін, қоршаған орта экологиясының мәселелерін, республиканың жер қойнауын тиімді пайдалануды, табиғат ескерткіштерін қорғауды зерделеуге бағытталған. <br/> Пәнді игергеннен кейін студент таңдаған ғылыми тақырыпқа сай курстық жұмыс тапсырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты Қазақстан табиғаты мен оның компоненттерінің қалыптасуының шарттары мен заңдылықтарын өзара байланыста және адамның шаруашылық іс-әрекетінде талдау қабілеттерін қалыптастыру. <br/> Пән: елдің физикалық-географиялық жағдайын және табиғи компоненттерді, табиғи-аумақтық кешендердің ерекшеліктерін, қоршаған орта экологиясының мәселелерін, республиканың жер қойнауын тиімді пайдалануды, табиғат ескерткіштерін қорғауды зерделеуге бағытталған. <br/> Пәнді игергеннен кейін студент таңдаған ғылыми тақырыпқа сай курстық жұмыс тапсырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты күрделі құрылымдық кешен ретінде Қазақстан Республикасының табиғаты мен экономикасын талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады. <br/> Пән табиғи-ресурстық әлеуетті бағалау, адам әлеуетін бағалау, ҚР салалық құрылымының ерекшеліктерін талдау, экономикалық-географиялық дамудың аймақтық ерекшеліктерін зерттеу, ҚР Сыртқы экономикалық байланысына талдау жүргізу дағдыларын зерттеуге бағытталған.<br/> Пәнді игергеннен кейін студент таңдаған ғылыми тақырыбына сай курстық жұмыс тапсырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты күрделі құрылымдық кешен ретінде Қазақстан Республикасының табиғаты мен экономикасын талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады. <br/> Пән табиғи-ресурстық әлеуетті бағалау, адам әлеуетін бағалау, ҚР салалық құрылымының ерекшеліктерін талдау, экономикалық-географиялық дамудың аймақтық ерекшеліктерін зерттеу, ҚР Сыртқы экономикалық байланысына талдау жүргізу дағдыларын зерттеуге бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс топырақтың генезисі, құрамы мен қасиеттері, тау жынысының топыраққа айналуы, оның биосфералық функциялары, таралуының географиялық заңдылықтары және топырақтың қазіргі экологиялық жағдайы және оларды ұтымды пайдалану жолдары мәселелерін зерттейді. Қарашірік пен қоректік заттардың жинақталу үрдістеріі, тұзды және тозған топырақты мелиорациялау, агрохимиялық қасиеттері және топырақ құнарлылығын жоғарылататын тыңайтқыштар, пестицидтерді қолдануды қарастырады
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты жалпы планетарлық және ірі аймақтық заңдылықтарды тану қабілетін қалыптастыру. Пән ұзақ геологиялық даму нәтижесінде пайда болған континенттердің морфоқұрылымдық және ландшафтық ұйымының күрделілігі туралы түсініктерді қалыптастырады. Пән физикалық-географиялық аудандастыруды, табиғи жағдайлар мен табиғи ресурстарды, Климаттық аудандастыруды, материктер мен мұхиттардың табиғи-рекреациялық ресурстарын зерттеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты жер ландшафтының жекелеген түрлерінің құрылысы мен қызмет етуін және әр түрлі жіктемелігін жүйелердегі ландшафт орнын түсіну қабілетін қалыптастыру.<br/> Пән: табиғи-антропогендік ландшафттарды, ландшафтардың кеңістіктік дифференциациясының табиғи факторларын, ландшафттардың аймақтылығын, қазіргі заманғы ландшафттардың ретроспективті талдауын, қолданбалы ландшафттануды, ландшафтты картографиялауды зерделеуге бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қазіргі заманғы өнеркәсіптік құрылымдардың қалыптасу процестерін түсіну қабілетін дамыту, әлемдік өнеркәсіп дамуының жаһандық тенденцияларын анықтау, сонымен қатар табиғи ресурстардың негізгі түрлерін және оларды бағалау әдістерін зерттеу. Пән әлемдік өндірістердің даму тенденцияларын зерттеуге, дамыған елдердің тәжірибесін және олардың табиғи ресурстарды тиімді пайдалану мәселелерін шешу жолдарын зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты топографиялық-картографиялық материалды және геодезиялық өлшеулердің нәтижелерін сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән топографиялық-картографиялық материалды, геодезиялық өлшеулердің әдістері мен тәсілдерін және топографиялық жоспарларды құру үшін олардың нәтижелерін өңдеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – топографиялық және картографиялық материалды және геодезиялық өлшемдердің нәтижелерін сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән зерттеуге бағытталған: топографиялық және картографиялық материалды, геодезиялық өлшеу әдістері мен құралдарын және топографиялық жоспарларды жасау үшін олардың нәтижелерін өңдеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: топырақ географиясын, оның құрылысын, құрамы мен қасиеттерін, қалыптасу және даму үрдістерін, географиялық таралу заңдылықтарын, сыртқы ортамен өзара байланысын түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән: топырақтың құрамы мен қасиеттерін, топырақ түзілу факторлары мен процестерін, топырақ құнарлылығын бағалау әдістерін, топырақты картографиялауды, топырақты тозудан қорғауды, топырақ құнарлылығын реттеудің негізгі тәсілдерін зерделеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерді өз бетінше кешенді физикалық-географиялық зерттеулерге дайындау, далалық және аэроғарыштық зерттеу әдістері бойынша дағдыларды меңгеру. Пән ғылыми, далалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдіснамасы туралы теориялық білімді меңгеруге, табиғи және табиғи-антропогендік геожүйелерді кешенді зерттеудің нақты әдістерімен танысуға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – студенттердің табиғи және қоғамдық әлемді зерттеудегі дүниетанымдық компоненттерді өз бетінше анықтау, жүйелеу және бағалай алу қабілеттерін қалыптастыру. Студенттер дәстүрлі және қазіргі заманғы философиялық мәселелер туралы білімдерін кәсіби қызметінде қолдана білуге, адам мен қоғамның өзекті мәселелеріне қатысты өзіндік көзқарасы мен этикалық позициясын тұжырымдап, дәлелдей алуға қабілетті болуы қажет.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты әлем халқының әлеуметтік және демографиялық мәселелерін талдау қабілетін қалыптастыру. Студенттерді географиялық зерттеулердің түсінігі жүйесімен, принциптерімен және әдістемелік тәсілдерімен таныстыру.<br/> Пән әлемнің халық санының динамикасын және оның қарқынды өсуінің ықтимал салдарларын; ұдайы өсудің аумақтық ерекшеліктерін; Халықтың нәсілдік, этникалық және діни құрылымын; Халықтың көші-қонын; әлем халқының қоныстануын зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ғылыми білім жүйесіндегі экономикалық және әлеуметтік географияның орнын анықтау қабілетін қалыптастыру, оның әдіснамалық негіздерін кешенді ғылыми пән ретінде ашу. <br/> Пән әлеуметтік-географиялық кеңістікті және аумақты талдауды, аудандастыруды, еңбектің аумақтық бөлінуін, қоғамдық-географиялық зерттеулердің салалық бағыттарының сипаттамасын зерделеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің халықтың өмір сүру деңгейі мен сапасын бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән халықтың өмір сүру деңгейі мен сапасын бағалау әдістемесін зерттеуге, адам дамуының негізгі көрсеткіштерін және олардың сипаттамаларын анықтауға, оңтайлы шешімнің тренд сызығы негізінде халықтың өмір сапасының көрсеткіштерін болжауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – дүние жүзінің агроөнеркәсіптік секторының географиясын жүйелі түрде түсіну және оны анықтайтын факторларды түсіну қабілеттерін қалыптастыру. Пән агроөнеркәсіптік сектордың қалыптасуын, әртүрлі елдердегі аграрлық саясаттағы айырмашылықтарды, ауыл шаруашылығының әлемдік түрлерін, агроөнеркәсіптік сектордағы әлеуметтік-экономикалық және технологиялық нысандар мен коммуникацияларды саралауды зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-әлемнің агроөнеркәсіп секторының географиясы туралы жүйелі түсінік қалыптастыру және оның анықтайтын факторларын ұғыну. Пән агроөнеркәсіп секторының қалыптасуын, әртүрлі елдердегі аграрлық саясаттағы айырмашылықтарды, ауыл шаруашылығының әлемдік типтерін, агроөнеркәсіптік сектордағы әлеуметтік-экономикалық және технологиялық формаларды және коммуникацияларды саралауды зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – тірі организмдер мен олардың қауымдастықтарының географиялық таралуы туралы білімнің қалыптасу заңдылықтарын, өсімдік жамылғысының құрылымының заңдылықтарын және жалпы планетаның жануарлар популяциясының және оның жеке даралығын түсіну қабілетін қалыптастыру. аймақтар. Пән биотаның дифференциациясында экологиялық және тарихи факторлардың өзара байланысын зерттеуге бағытталған, құрлық пен мұхиттардың биологиялық әртүрлілігін сақтау мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – геоботаникалық зерттеулердегі зерттеу әдістерін, фитоценоздардың флористикалық құрамын, фитоценоздардың тік және көлденең құрылымын түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән өсімдіктер бірлестігінің даму динамикасын зерттеуге, өсімдіктер бірлестігінің қалыптасуының табиғи жағдайларын анықтауға және топырақ пен өсімдік жамылғысын ұтымды пайдалану мен жақсарту шараларына бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты геоморфологияның концептуалды негіздерін, жер беті рельефінің сыртқы келбетін және құрылымдық формаларының өлшемін қазіргі заманғы рельефтің қалыптасуы мен эволюциясында анықтаушы маңызы бар геология негіздерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән геология, минералогия және петрография негіздерін, жер қабатының құрылысын, морфоқұрылымдар мен морфоскульптуралардың жіктелуін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттердің геоморфологиялық процестер мен рельеф формаларын зерттеу және талдау үшін геоақпараттық жүйелерді (ГАЖ) қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән геоморфологияда ГАЖ қолданудың теориялық негіздері мен практикалық аспектілерін, соның ішінде кеңістіктік деректерді жинауды, өңдеуді және түсіндіруді қамтиды. Студенттер заманауи ГАЖ бағдарламалық өнімдері арқылы рельефті картаға түсіру және модельдеу әдістерін, кеңістіктік деректерді талдауды және оларды визуализациялауды үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттердің геоморфологиялық процестер мен рельеф формаларын талдау және модельдеу үшін математикалық әдістерді қолдану туралы түсінігі мен дағдыларын қалыптастыру. Пән геоморфологияда қолданылатын негізгі математикалық тәсілдерді, соның ішінде статистикалық талдауды, математикалық модельдеуді, геостатистиканы және сандық әдістерді зерттеуді қамтиды. Студенттер далалық зерттеулерден, қашықтықтан зондтаудан және геоақпараттық жүйелерден (ГАЖ) алынған деректерді өңдеу және түсіндіру үшін осы әдістердің қолданылуын зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттерде геоморфологиялық зерттеулер жүргізу және Жер бедерін талдау үшін қажетті практикалық дағдылар мен теориялық білімдерді қалыптастыру. Пән геоморфологиялық процестер мен жер бедерінің формаларын зерттеудің әртүрлі әдістерін қамтиды, соның ішінде далалық зерттеулер, қашықтықтан зондтау, картаға түсіру және зертханалық талдаулар. Пән сонымен қатар табиғи апаттарды болжау, геологиялық тәуекелдерді бағалау және тұрақты табиғатты пайдалануды жоспарлау сияқты практикалық мәселелерді шешуде геоморфологиялық білімді қолдануды қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - Жер бетіндегі, атмосферадағы, гидросферадағы және литосферадағы табиғи мұздардың барлық түрлері туралы ғылымды түсіну қабілетін қалыптастыру.
Пәннің пайда болуын, физикалық, механикалық және химиялық қасиеттерін, жер бетіндегі мұздың болуына географиялық ортаның әсерін, кеңістіктегі және уақыттағы мұз түзілістерінің өзгеру процестерін, сонымен қатар мұздың эволюциядағы рөлін зерттеуге бағытталған біздің планетамыздың
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттердің жердегі географиялық жағдайдың тарихи өзгерістері және олардың өмірдің дамуына және қазіргі ландшафттардың қалыптасуына әсері туралы түсініктерін қалыптастыру. Пән палеогеографиялық зерттеулердің негізгі әдістері мен тәсілдерін, соның ішінде қазба қалдықтарын, литологиялық және стратиграфиялық деректерді талдауды қамтиды. Студенттер климат, гидрологиялық режим, әртүрлі геологиялық дәуірлердегі өсімдіктер мен жануарлар әлемі сияқты ежелгі географиялық жағдайларды қайта қалпына келтіруді зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттердің географиялық атаулардың (топонимдердің) қалыптасу заңдылықтары мен принциптері туралы түсініктерін, сондай-ақ тарихи, мәдени және лингвистикалық мұра контекстінде оларды талдау және түсіндіру дағдыларын қалыптастыру.
Пән топонимиканың негізгі ұғымдары мен міндеттерін, оның ғылым ретінде даму тарихын, топонимикалық зерттеулердің әдістемесі мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Топонимиканың лингвистикалық негіздеріне, тілдік ерекшеліктеріне және топонимдердің қалыптасу заңдылықтарына ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты көліктің әртүрлі түрлерінің өндірістік-техникалық базасының негізі ретінде көлік инфрақұрылымын дамыту және жетілдіру мәселелерін, үрдістерді жалпы түсіну қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пән қазіргі заманғы көліктік-логистикалық инфрақұрылым, Қазақстан Республикасындағы көліктің әртүрлі түрлеріндегі объектілер туралы түсініктерді зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттерде Қазақстан аумағының геоморфологиялық процестері мен рельефінің ерекшеліктері туралы терең түсінік қалыптастыру. Пән Қазақстанның әртүрлі аймақтарының, соның ішінде тау жүйелерінің, жазықтардың, үстірттер мен шөлдердің геоморфологиялық сипаттамаларын зерттеуді қамтиды. Студенттер жер бедерінің пайда болуы мен дамуын, тектоника, вулканизм, эрозия, үгілу сияқты ішкі және сыртқы геологиялық процестердің әсерін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – аймақтық саясаттың теориялық және әдіснамалық негіздерін, қоғамның аумақтық ұйымдастырылуын жетілдірудегі және оның мүдделерін жүзеге асырудағы аймақтық саясаттың рөлін түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән аймақтық саясаттың нормативтік-құқықтық және заңнамалық негіздерінің ерекшеліктерін, Қазақстан Республикасы аймақтарының тұрақты даму бағыттары мен деңгейін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерді түсіну қабілетін қалыптастыру
аумақтың негізгі табиғи заңдылықтары және елдің әртүрлі аудандарының аймақтық физика-географиялық ерекшеліктері.
Пән ел территориясының ежелгі заманнан қазіргі күнге дейінгі физикалық-географиялық зерттеулерінің тарихын, ландшафтардың аймақтық ерекшеліктерін және Қазақстанның геожүйелерінің негізгі азоналды факторларын зерттеуге, ландшафтардың қалыптасуына физикалық-географиялық факторлардың әсерін талдауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қала құрылысының тарихи тәжірибесін, тұрақты қалалық дамудың стратегиялық бағыттарын және аумақтық даму мен жер пайдаланудың басым бағыттарын таңдауды түсіну қабілетін қалыптастыру.
Пән қала құрылысының ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған; қазіргі қала құрылысының эволюциясы мен таралуы; жоспарлау практикасын институционализациялау; саясат пен қоғамның қала құрылысына қатысуы; қалалар мен инфрақұрылымның кеңістіктік құрылымы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттердің қалалардың кеңістіктік және функционалдық аспектілері, сондай-ақ олардың дамуы мен жоспарлауына әсер ететін факторлар туралы түсініктерін қалыптастыру. Пән урбанизация тарихын, қалалық жоспарлау мен қала құрылысының теориялық негіздерін және урбанизацияның қазіргі тенденциялары мен мәселелерін зерттеуді қамтиды. Студенттер тұрғын үй, бизнес орталықтары, өндірістік аймақтар және көлік жүйелері сияқты қалалардың құрылымдық элементтерін зерттейді және олардың өзара байланысы мен жұмысын талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән заң шығарушы, атқарушы және жергілікті мемлекеттік басқару органдарындағы миссиялар мен мақсаттарға қол жеткізу үшін қаржылық саясатты әзірлеу және жүзеге асыруда білім, білік және дағдыларды дамытуға бағытталған. Тақырыптар қаржылық тұжырымдамаларды, саясат әдістерін, тәуекелдерді басқаруды, салық салуды және жаһанданған экономикадағы саяси шешімдерді болжауды қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің қоршаған ортада болып жатқан физикалық процестер және олардың жер геосфераларымен өзара әрекеттесуі туралы түсініктерін, сондай-ақ табиғи құбылыстар мен антропогендік әсерлерді зерттеу және бақылау үшін геофизикалық әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыру.
Пән келесі аспектілерді зерттеуге бағытталған: геофизика негіздері: литосферадағы, гидросферадағы және атмосферадағы физикалық процестерді сипаттайтын принциптер мен заңдар, геофизикалық зерттеу әдістері мен технологиялары: сейсмология, гравиметрия, магнитометрия, электрлік барлау, радиометрия және т.б., жер қыртысының құрылымы мен қасиеттерін зерттеу, табиғи ресурстардың орналасуын анықтау және геологиялық процестерді бақылау үшін геофизикалық әдістерді қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің қоршаған ортаның әртүрлі компоненттерінде болатын физикалық процестер және олардың өзара әрекеттесуі туралы түсініктерін, сондай-ақ осы процестерді зерттеу және бақылау үшін геофизикалық әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән геофизиканың негіздерін, соның ішінде литосфераның, гидросфераның және атмосфераның мінез-құлқын сипаттайтын принциптер мен заңдарды қамтиды. Студенттер сейсмология, гравиметрия, магнитометрия және электрлік барлау сияқты геофизикалық зерттеу әдістерін, сондай-ақ олардың жер қыртысының құрылымы мен қасиеттерін зерттеу және экологиялық өзгерістерді мониторинг жасауда қолданылуын зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерде материктер мен мұхиттарға тән геоморфологиялық процестер мен рельеф формалары, сондай-ақ олардың өзара байланысы мен динамикасы туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру. Пән таулы жүйелерді, жазықтарды, ойпаттарды, континенттік қайраңдарды және мұхиттардың терең сулы бөліктерін қоса алғанда, жер бедері мен дүниежүзілік мұхит түбінің құрылымы мен эволюциясын зерттеуді қамтиды. Студенттер тектоника, вулканизм, эрозия, тұнба және су астындағы көшкін сияқты жер бедерінің қалыптасуына әсер ететін негізгі процестерді зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттерде денсаулық пен аурулардың кеңістіктік аспектілері, сондай-ақ олардың таралуына әсер ететін факторлар туралы түсінік қалыптастыру. Пән халықтың денсаулығына әсер ететін географиялық, экологиялық, әлеуметтік-экономикалық және мәдени факторлар арасындағы өзара әрекеттесуді зерттеуді қамтиды. Медициналық географияны зерттеу студенттерге денсаулық сақтау саласындағы географиялық талдау әдістерін меңгеруге мүмкіндік береді, бұл аурулардың алдын алу мен бақылаудың тиімді стратегияларын әзірлеуге, сондай-ақ медициналық көмектің сапасын жақсартуға ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттердің қазіргі тектоникалық процестер және олардың жердің рельефі мен геологиялық құрылымын қалыптастыруға әсері туралы түсініктерін қалыптастыру. Пән неоген-төрттік дәуірде болатын жер қыртысының қозғалыстарын, соның ішінде олардың себептерін, механизмдерін және салдарын зерттеуді қамтиды. Студенттер сейсмикалық барлау, геодезиялық өлшеу және қашықтықтан зондтау сияқты неотектоникалық процестерді зерттеу әдістері мен құралдарымен танысады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттердің өндірістік процестерді техникалық-экономикалық талдау және жоспарлау принциптері мен әдістері туралы түсініктерін, сондай-ақ өндірістік қызметтің тиімділігін бағалау дағдыларын қалыптастыру. Пән өндірістік процестерді талдауды, технологиялар мен жабдықтарды таңдауды, шығындар мен ресурстарды бағалауды қоса алғанда, өндірістің техникалық-экономикалық негіздемесінің негізгі аспектілерін қамтиды. Студенттер өндірістік қуаттарды есептеу әдістерін, өндірісті жоспарлау мен басқаруды, өндірістік процестерді оңтайландыруды үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - аумақтың туристік-рекреациялық әлеуетін бағалау және талдау үшін рекреациялық Географияны зерттеу әдістемесі мен методологиясы мен ғылыми негіздерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
Курс рекреациялық географияның негізгі міндеттерін; рекреациялық қызмет пен халықтың қажеттіліктерін, оның типологиясы мен негізгі функцияларын; халықтың рекреациялық қажеттіліктерін қанағаттандыруды қамтамасыз ететін саланы орналастыруды зерттейді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты жекелеген мемлекеттердің, жалпы әлемдік қоғамдастықтың, одақтар мен ұйымдардың жалпы әлемдік контексте тәртіптері мен нормаларының ауқымын, параметрлерін және өзгеруін түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән саяси географияның теориясын, отандық және шетелдік саяси географияның классиктерінің идеяларын, мемлекеттік шекараларды қалыптастыру ерекшеліктерін, оның әкімшілік-аумақтық бөлінуі мен аймақтық саясатының принциптерін оқып білуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты табиғат пен қоғамның Ғаламдық және аймақтық деңгейде өзара әрекеттестігінің экологиялық дүниетанымын түсіну қабілетін қалыптастыру.
Пән қоршаған ортаның жаһандық және аймақтық өзгерістерінің мәселелерін, атмосфераның жаһандық және аймақтық мәселелерін, гидросфераны, литосфераны, биосфераны, ғаламдық деңгейдегі табиғат пен қоғамның өзара іс-қимыл саласындағы маңызды мәселелердің генезисін және олардың ұлттық және аймақтық деңгейлермен байланысын зерттеуге бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты табиғи ресурстардың негізгі түрлерін және оларды бағалау әдістерін кешенді зерттеу қабілеттерін қалыптастыру болып табылады. Пән: табиғи ресурстардың әртүрлі түрлерін бағалау әдістерін; табиғатты тиімді пайдалану мәселелерін, ел экономикасындағы табиғи ресурстардың рөлін, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану мәселелерін шешуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттерде Жердің геологиялық тарихының төрттік кезеңінде болған процестер мен оқиғалар туралы терең түсінік қалыптастыру. Пән осы кезеңге тән геологиялық, климаттық және биологиялық өзгерістерді, соның ішінде мұздық және мұзаралық дәуірлерді, ландшафттардың дамуын, флора мен фаунаның эволюциясын зерттейді. Студенттер төрттік шөгінділерді анықтау әдістерімен, шөгінді жыныстарды зерттеумен және палеоклиматтық деректерді талдаумен танысады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – геоақпараттық технологияларды кеңістіктік және уақыттық ақпаратты жинау, сақтау, талдау және визуализациялау құралы ретінде зерттеу. Пән физикалық география объектілері туралы кеңістіктік ақпаратты жинау, жүйелеу және мақсатты түрде өңдеу негізінде студенттердің картографиялық материалмен және географиялық ақпараттық жүйелермен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің экономикалық география саласында геоақпараттық карта жасау ерекшеліктерін жүйелеу, жіктеу практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән экономика саласын зерттеуде қолданылатын картографиялық және геоақпараттық әдістерді зерттеуге және карталар мен атластарды құрастыру, кеңістіктік-статистикалық талдау және экономикалық-географиялық процестерді модельдеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттердің эрозиялық және арналық процестерді, олардың механизмдерін, динамикасын және рельефтің қалыптасуына және гидрологиялық жүйелерге әсерін терең түсінуін қалыптастыру. Пән эрозияны зерттеудің теориялық негіздері мен практикалық аспектілерін, соның ішінде үгілудің, жер үсті ағынының, сайлар мен аңғарлардың пайда болу процестерін қамтиды. Студенттер шөгінділерді тасымалдау және тұндыру, арналардың көші-қоны, жайылмалар мен атыраулардың пайда болуы мен дамуы сияқты арналық процестердің механизмдерін зерттейді.
Защита практики
Мақсаты - студенттердің диплом жұмысын дайындауға бағытталған ақпараттық-талдамалық қызметі.
Тәжірибе өту кезінде орындалады: диплом материалдарын жинақтау және қорыту; ұсынылатын қызметтер сапасын талдау, бағалық / ассортименттік саясаты, персоналды басқару жүйесі; белгілі бір мерзімде зерттеу объектісінің экономикалық талдауы жүргізіледі, кәсіпорын қызметінің талдауы мен оны жетілдіру бойынша ұсыныстарды әзірлеу қорытындысы шығарылады.
Защита практики
Защита практики
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.