техника және технология бакалавры
Білім беру бағдарламасы кадастр саласында іргелі теориялық білімі мен практикалық дағдылары бар, жер-мүлік қатынастарын реттеу, жерді және жылжымайтын мүлік объектілерін есепке алу, кадастрлық бағалау, тіркеу, түгендеу және салық салу бойынша білімді пайдалануға қабілетті жоғары білікті бакалаврларды даярлауға бағытталған
Кадастр
6B07304
География және табиғатты пайдалану
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Математика
География
95 (Каз.) 95 (Орыс.)
1000000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-жерді пайдалануды болжау, жоспарлау және жобалау, жерді ұтымды пайдалану және қорғау саласында білім мен дағдыларды қолдану қабілетін қалыптастыру. <br/> Пән: Жер ресурстарын және табиғи ресурстардың басқа да түрлерін; жер қорының санаттарын; әкімшілік құрылымдардың аумақтарын; аумақтық аймақтарды және аумақтарды пайдаланудың ерекше шарттары бар аймақтарды зерттеуге бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-сандық карталарды құру әдістерін әзірлей отырып, жерді зерттеу үшін қашықтықтан зондтау деректерін қолданудың теориялық және практикалық негіздерін игеру және кадастрлық жұмыстар үшін аэроғарыштық түсірілімдерден ақпарат алу қабілетін қалыптастыру.<br/> Пән: аэро - және ғарыш түсірілімдерін өндіру әдістерін, фотограмметриялық өңдеу технологиясын, суреттерді дешифрлеу және кадастрда қашықтықтан зондтау әдістерін зерттеуге бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - геодезиялық өндірістің заманауи шарттарында топографиялық-геодезиялық жұмыстардың негізгі түрлерінің теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән зерттеуге бағытталған: географиялық, тікбұрышты координаталарды, дирекциондық бұрыштарды, азимуттерді; теодолитпен, нивелирлермен, электрондық тахометрлермен және басқа геодезиялық құралдарды пайдалану әдістерімен, сызықтарды бағыттау және топографиялық карталар мен пландарды қолдану жолдарымен.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-жер қатынастары саласындағы тарихи өзгерістерді және кадастр теориясын білу қабілетін қалыптастыру<br/> Пән: негізгі жер-кадастрлық жұмыстарды жүргізу әдістемесін, мемлекеттік жер кадастрының құрамдас бөліктері мен бөлімдерін, кадастрдың басқа да түрлерін, сондай-ақ жер қатынастарының тарихын, кадастрдың ғылыми негіздерін, жер реформасын зерделеуге бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу әдістерін білу, шаруашылықаралық, шаруашылықішілік және учаскелік жерге орналастыру жобаларын құру қабілетін қалыптастыру.<br/> Пән: жерге орналастыру теориясын; Жерге орналастыруды жобалау принциптерін; жерге орналастыру жобаларын жіктеуді; жерге орналастыру жобаларының мазмұнын; жобалық шешімдердің экономикалық тиімділігін анықтауды, жерге орналастыру құжаттамасының құрамын анықтауды зерттеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-жер қатынастары саласындағы нормативтік актілерді білу және қолдану қабілетін қалыптастыру<br/> Пән: ҚР Жер заңнамасының негіздерін; жер қатынастарын реттеудің құқықтық нормаларын; түрлі мемлекеттерде жүргізілетін жер реформасының мазмұнын; жер, азаматтық, әкімшілік және экологиялық құқықты зерделеуге бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - кадастрлық аймақтандыру, бағалау және салық салу саласында қажетті әдістемелік тәсілдер мен практикалық дағдыларды қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән топырақ бонитировкасы, кадастрлық аймақтау және жерді бағалау, Жер учаскелерімен байланысты жылжымайтын мүлік объектілері мен әртүрлі санаттағы жерлерді бағалаудың әдістемелік ерекшеліктерін, оларға салық салуды зерттеуге бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-жер учаскелеріне құқықтарды тіркеу мақсатында жерді мемлекеттік есепке алудың негізгі ережелерін қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Пән: тіркеу және есепке алу теорияларын, мемлекеттік тіркеу және есепке алу саласындағы нормативтік актілерді, жер-кадастрлық кітаптың құрылымын және жер ресурстарын есепке алудың 22 нысанын, жер ресурстарын түгендеуді зерделеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – маңызды математикалық ұғымдар мен тұжырымдар туралы түсінік қалыптастыру. Пән: табиғи-қолданбалы міндеттерді шешуге арналған жоғары математиканың негізгі анықтамаларын, теоремалары мен ережелерін; сызықтық алгебраның, аналитикалық геометрияның, дифференциалдық және интегралдық есептеулердің ұғымдары мен әдістерін; векторлар мен матрицаларға байланысты концепциялар мен әдістерді, дифференциалдық теңдеулерді шешу жолдарын.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-кеңістіктік талдау және модельдеу арқылы қоршаған ортаны көрсету тәсілдері, жер кадастрында қолданылатын геодезиялық жұмыстарды жүргізу қабілеті туралы білімді қалыптастыру.<br/> Пән: құбылыстарды картографиялық бейнелеу тәсілдерін, картографиялық жалпылаудың негізгі принциптерін; графикалық, кадастрлық және басқа ақпаратты қазіргі деңгейде дайындау және қолдау тәсілдерін зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-елді мекендердің жерлерін жоспарлау, қала құрылысы және осы аумақтарды абаттандыру жобаларын жасау қабілетін қалыптастыру<br/> Пән: елді мекендерді жоспарлау жобасының мақсатын, принциптерін,мазмұны мен құрамын; жобаға алдын ала есептеулерді; ауылдық елді мекендердің аумағын ұйымдастыру әдістемесін; ауылдық елді мекендерді жоспарлаудағы сәулет-жоспарлау композициясын; елді мекендерді абаттандыру жобаларын зерделеуге бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс топырақтың генезисі, құрамы мен қасиеттері, тау жынысының топыраққа айналуы, оның биосфералық функциялары, таралуының географиялық заңдылықтары және топырақтың қазіргі экологиялық жағдайы және оларды ұтымды пайдалану жолдары мәселелерін зерттейді. Қарашірік пен қоректік заттардың жинақталу үрдістеріі, тұзды және тозған топырақты мелиорациялау, агрохимиялық қасиеттері және топырақ құнарлылығын жоғарылататын тыңайтқыштар, пестицидтерді қолдануды қарастырады
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-білім алушылардың жерді пайдалану мен иеленуді құқықтық, экономикалық және экологиялық ұйымдастыру әдістері туралы білімдерін қалыптастыру <br/> Пән: Жер ресурстарын пайдалануды ұйымдастыру әдістері мен тәсілдерінің негізгі ережелерін; Мемлекет пен қоғамның жер қатынастарына жүйелі, саналы, мақсатты әсер етуі ретінде жер ресурстарын пайдаланудың мазмұны мен әдістерін зерделеуге бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - заманауи компьютерлік техниканы, мәліметтер базасы мен банктерін, жер-кадастрлық ақпараттық жүйелердің геоақпараттық жүйелерін өз бетінше қолдануға мүмкіндік беретін қабілеттер мен дағдыларды қалыптастыру. <br/> Пән оқуға бағытталған: <br/> жерге орналастыру, жылжымайтын мүлік кадастры, жер мониторингі және қала құрылысы қызметі мақсаттары үшін геодезиялық ақпаратты өңдеу тәсілдері мен әдістері.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу.
Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімін өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – ғылым саласындағы танымдық іс-әрекетте дағдылар қалыптастыру. Ақпаратты түсіну және игеру үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Зерттеу нысанын сипаттай білу. Ғылыми білімнің объективті мазмұнын алу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу әдістерін меңгеру. Негіздеу, бекіту, бағалау үшін зерттеудің аналитикалық және практикалық әдістері мен дәлелдеу жүйелерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, жеке өмірінде және жұмыс орнында, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру.
Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-жер және жылжымайтын мүлік нарығы саласындағы негізгі және теориялық білімді қолдану қабілетін қалыптастыру.
Пән зерттеуге бағытталған: жылжымайтын мүлік ретінде жер, тауар ретінде жер учаскесі, жер нарығының жалпы моделі, жер құқығы, жер беру, сатып алу сату, жерді жалдау теориясы, жерді экономикалық бағалау, жер нарығын мемлекеттік реттеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-жер инспекциясының жұмысы және жерді қорғау туралы теориялық және практикалық білімді қолдану қабілетін қалыптастыру.
Пән: жер инспекциясының негізгі түсініктерін, мақсаттарын, міндеттерін, жерді пайдалану мен қорғауды бақылау органдарының құзыреттерін, жер құқық бұзушылықтары үшін заңды жауапкершілігін зерделеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты- электрондық үкіметті, жерге орналастырушылар мен кадастрлар көрсететін қызметтерді және нормативтік актілерді білу қабілетін қалыптастыру.
Пән: жерге орналастыру және кадастрлық жұмыстарды көрсету құнын, уақыт нормасын, көрсетілетін қызметтер рәсімін, дедлайндарды, электрондық үкіметті зерделеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-менеджмент бойынша білімді қалыптастыру және кадастрлық жұмыстардың сметалық құнын әзірлеу.
Пән зерттеуге бағытталған: менеджмент түсінігі, кадастрлық жұмыстардың түрлері мен процедурасы, жер ресурстарын басқару жүйесіндегі кадастрлық және жерге орналастыру жұмыстарының рөлін анықтау, кадастрлық жұмыстардың құнын есептеу, кадастрлық жұмыстарды орындау ерекшеліктері, кадастр мамандарының лауазымдық функциялары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-кадастрлық жұмыстарды жүргізу және оның нәтижелерін кәсіби қызметте қолдану дағдыларын қалыптастыру;
Пән: әлеуметтік, экономикалық, инженерлік-техникалық, эстетикалық, санитарлық-гигиеналық және экологиялық көзқарастарды және елді мекеннің бас жоспарын әзірлеудің жүйелілігін есепке ала отырып, қоныстың қала құрылысын талдау процесін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-жер мен жылжымайтын мүлікті нарықтық жағдайда сапасы, тартымдылығы, тарату қабілеті және коммерциялық табыстылығы бойынша бағалау қабілетін қалыптастыру.
Пән оқуға бағытталған:
Бағалау және құн ұғымдары, , нарықтық жағдайдағы бағалау принциптері, бағалау әдістері, шетелде жылжымайтын мүлікті бағалау тәжірибесі, құнға әсер ететін факторлар, , бағалаудағы нормативтік құжаттар және стандарттар, бағалау туралы есептер жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-заманауи ақпараттық технологиялар құралдарымен кеңістіктік деректерге зерттеу жүргізу дағдыларын қалыптастыру.
Пән: Ақпараттық технологиялар негіздерінің көздерін анықтауды; кадастрда ақпараттық жүйелер мен технологияларды жобалауды және енгізуді; кадастрлық ақпарат деректерін жинау және өңдеу үшін деректерді талдауды; кадастрлық деректердегі ақпаратты жүйелеуді, AutoCad және CredoDat бағдарламаларында жобаларды құруды зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-кадастрлық жұмыстарды ұйымдастыру мен жоспарлаудың негізгі ережелерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
Пән: кадастрлық жұмыстарды ұйымдастыру және жоспарлау мазмұнын; әр түрлі біліктілікті, жұмыс уақытын нормалауды талап ететін әр түрлі күрделіліктегі жұмыстарды орындау үшін кадрларды дұрыс және оңтайлы іріктеуден ең жақсы табыс ала білу; кадастр бойынша жұмыстарды жоспарлау, есептер жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-Жерді пайдаланудың экологиялық жай-күйін бақылау, құқық бұзушылықтарды бақылау және оларды жою бойынша ұсыныстар енгізу білігін қалыптастыру
Пән оқуға бағытталған:
Жердің экологиялық жай-күйінің мониторингі, жерді пайдалану мен қорғауды мемлекеттік бақылаудың негізгі ұғымдары, мақсаттары, міндеттері, жерді пайдалану мен қорғауды мемлекеттік бақылау органдары құзыреттері, жер құқық бұзушылықтары үшін заңдық жауапкершілік
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-Жер ресурстарын пайдалану кезінде экономикалық үдерістерді үлгілеуде математикалық әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
Пән: кадастрлық жұмыстардағы экономикалық-экологиялық міндеттерді үлгілеуді; болжамдық пысықтаулар мен есептеулерді; жерге орналастыру, бағалау-кадастрлық іс-қимылдарды және жобалар, болжамдар нәтижелерін оңтайландыруға бағытталған есептеулерді үлгілеу ерекшеліктерін талдау тәсілдерін зерделеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-мемлекеттік жер кадастры координаттары жүйесінде жылжымайтын мүлік объектілерінің кеңістіктік моделін құру білігін қалыптастыру.
Пән: қолданыстағы топографиялық жоспарларды сандауды; автоматтандырылған фотограмметриялық кешендерде аэрофототүсірілім материалдарын өңдеуді; нәтижелерді сандық түрге түрлендіре отырып, дала жұмыстарын жүргізуді; кадастрлық объектілер туралы ақпаратты жинау және сандық нысанға аударуды зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-табиғи ресурстар мен жылжымайтын мүліктің шаруашылық, құқықтық, сапалық және сандық жай-күйі туралы дұрыс мәліметтер базасы туралы білу қабілетін қалыптастыру, есепке алу деректерін, топографиялық-геодезиялық, картографиялық, геоботаникалық зерттеу мәліметтерін пайдалану.
Пән оқуға бағытталған:
жылжымайтын мүлік кадастры, жер кадастры жүйесіндегі табиғи ресурстар кадастрларының негізгі ережелерін білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – адамның табиғатпен, оның ішінде туристік-рекреациялық қызмет процесінде өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру принциптерін жүзеге асыратын қазіргі заманғы экологиялық менеджмент тұжырымдамалары негізінде бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру.Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, оның ішінде саяхат кезінде авариялардың, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау.
Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.
Защита практики
Мақсаты - практикада «Геодезия» пәнін меңгеру барысында қалыптасқан білімдерін және дағдыларын жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу өндірістік жағдайларына барынша жақындату арқылы қолданып, сол жұмыстарды далалық жағдайда орындау арқылы тәжірибе алу мүмкіндігін қалыптастыру. Тәжірибе нәтижесінде студент орындай алады:
1. геодезиялық құралдарды қолдануды;
2. теодолиттерді, нивелирлерді, тахеометрлерді тексеру және оларды жұмыс орнында орнатуды;
3) жер пайдалану шекарасы бойымен теодолиттік жүріс салу және өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
4. өлшеу қателіктерінің өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
5. тахеометрикалық түсіру жүргізуге;
6. далалық өлшеуді камералық өңдеуге;
7. Жер пайдаланудың жоспарын жасауды, бойлық және көлденең профильдерді және басқа қажетті сызбаларды жасауға.
Геодезия пәні бойынша тәжірибе білім беру процессының оқу практикасы циклына жатады. Оқу тәжірибесі барысында геодезиялық жұмыстардың мынадай түрлері орындалады: геодезиялық аспаптарды тексеру және жұмыс орнында орнату: центрлеу, горизонтальдау; теодолиттік жүріс жүргізу, нивелирлеу, тахеометрлік түсіріс жасау; жер пайдалану бойынша өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтау; рұқсат етілген мәндерден өлшеу қателіктерін асып кеткен жағдайда қайта өлшеу жүргізіледі; нивелирлеу бойынша өлшеу қателіктерін тексеру; жергілікті жерде түсіру жұмысын жасау және сол жердің жоспарын жасау.
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.