техника және технология бакалавры
Жерге орналастыру, жер қатынастары саласындағы кәсіби міндеттерді орындауға, геодезиялық және топографиялық жерге түсіру жұмыстарын жүргізуге, фотограмметриялық жұмыстарды және жер картасын түсіруге, оның ішінде геоақпараттық және цифрлық технологияларды пайдалана отырып, барлық түрдегі жерге орналастыруды және жобалау жұмыстарын жүргізуге қабілетті, бәсекеге қабілетті, аналитикалық ойлау қабілеті бар бакалаврларды дайындау
Жерге орналастыру
6B07303
География және табиғатты пайдалану
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Математика
География
95 (Каз.) 95 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - әрбір жер учаскесін, алқап контурын табиғи қасиеттеріне сәйкес ұтымды пайдалану туралы білімді пайдалануды қалыптастыру. Пән агроқұрылымды ішкі шаруашылық орналастыру, құрылымдық бөлінуі мен жобалау қағидаларының мазмұны мен мақсаттарын; ауылшаруашылық алқаптарын ұйымдастыру; ауыспалы егістік жүйесін және оның аймағын жобалау; агроқұрылымды ішкі шаруашылық орналастыру жобаларын негіздеуді қалыптастыруға бағытталған
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – учаскелік жерге орналастыру жобаларын әзірлеудің негізгі ережелерін, принциптерін, әдістерін қолдану, Қазақстандағы суармалы егіншіліктің жағдайы мен даму болашағы туралы білімдерін бағалау және қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән ауыл шаруашылығы жерлерін жақсарту, жерді мелиорациялау және қорғау жобаларының негіздерін түсінудің теориялық және әдістемелік негіздерін қалыптастыруға, өнімділікті арттыру мен егістік жерлерді жайластыруды; тұзды мелиорациялау, жайылымдар мен шабындықтарды түбегейлі жақсарту, жерді мелиорациялау, жерді игеруді зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - ботаникалық детерминанттар көмегімен түрдің әр түрлілігін анықтауға, геоботаникалық карталар мен сайттың профильдерін құруға арналған білім мен дағдыларды пайдалану мүмкіндігін қалыптастыру. Пән табиғи-антропогендік геожүйелерді, геоботаникалық зерттеулер әдістерін және әдістемелерін, геоботаникалық карталар мен профильдерді құрастыру, жерді жақсарту, ландшафтарының экологиялық тұрақтылығын сақтау бойынша шараларды қабылдау дағдыларын дамытуға бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – ботаникалық нұсқаулықты пайдалана отырып, түрлердің әртүрлілігін анықтауда, геоботаникалық карталар мен учаске профилін құрастыруда білім мен дағдыларды қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән геоботаникалық зерттеу әдістері мен амалдарын зерттеуге және әр түрлі топырақ жағдайларында, жер бедерінің алуан түрлілігінде, табиғи-экономикалық жағдайлардың әсерінен егіншілік жүйесін пайдаланудың геоботаникалық карталары мен профильдерін құрастыруға бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - геодезиялық өндірістің заманауи шарттарында топографиялық-геодезиялық жұмыстардың негізгі түрлерінің теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән зерттеуге бағытталған: географиялық, тікбұрышты координаталарды, дирекциондық бұрыштарды, азимуттерді; теодолитпен, нивелирлермен, электрондық тахометрлермен және басқа геодезиялық құралдарды пайдалану әдістерімен, сызықтарды бағыттау және топографиялық карталар мен пландарды қолдану жолдарымен.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игеру нәтижесінде студентмеңгереді:Карта және план бойынша әр түрлі өлшемдер жүргізе білу. Планнан және картадан сандық ақпарат алудың әдістері мен тәсілдерін біліктілік дәрежеде игере білу. План және карта бойынша өлшемдердің нәтижелерін түсіндіре білу және талдай білу. Геодезияда қолданылатын терминдер мен негізгі түсініктерді сипаттау. Геодезиялық торлардың тірек қыземттерін білу
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерге мемлекеттік жер кадасры туралы теориялық және практикалық білім беру, негізгі жер кадастрлық жұмыстарды жүргізу әдістемелерін үйрету, мемлкеттік жер кадастрының әртүрлі блоктары мен бөлімдерін жүргізу туралы практикалық дағдылар қалыптастыру.Міндеттер: жоспарлау, игеру, құрылыс жүргізу, қоршаған ортаны қорғау секілді зерттеу, ізденістік, қолданысқа кіргізу жұмыстарын жүргізу, жерге орналастыру мен жер кадастры ұстанымдарын практикалық міндеттерді шешу үшін білім беру міндеттерін көрсету.<br/> Пәнді оқу барысында студент:Білу: жерге орналастыру мен табиғи ресурстар кадастрын жүргізудің қазіргі әдістеру мен әдістемелері, негізгі түсініктері мен ұғымдарын білу, сондай-ақ жер ресурстар кадастры мен жылжымайтын мүлік кадастрын білу; республиканың табиғи территориялық-кешендерін, аумақтары мен табиғи-шаруашылық аудандарын білу; карталар, кестелер мен сызбалар, кескіндер мен қималарды рәсімдеу әдістерін білу;Істей білу: жасаған жұмысты бағалай алу, оларды кесте, графика, диаграммалармен рәсімдеуді қолдану, жобалау дағдыоаны қолдана алу және кадастрлық тіркеу және жерлерді зерттеудің математикалық-статистикалық әдістерін игеру; адамның шаруашылық іс-әрекетінің қоршаған ортаға деген әсері және республиканың жер ресурстарының бағалығы мен құнарлығын сақтау;Меңгеру: жер қатынастарын реттеудің ғылыми әдістерін, жер ресурстарын мемлкеттік тіркеу мен есепке алу әдістерін меңгеру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты жерге және жер пайдалануға меншік құқығы механизмдерінің негізгі даму бағыттарын түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы жер құқығы субъектілерінің қағидалары мен құқықтық жағдайын түсінудің теориялық-әдіснамалық негізін, сондай-ақ қазіргі жер құқығының негізгі санатын, сот талқылауының ерекшеліктерін жүйелендірудің негізін қалыптастырады. Пән жер заңнамасын дамыту саласындағы заманауи тәсілдерді зерттеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты нарық жағдайында жерді басқарудың рөлі, орны, қағидаттары, әдістері туралы білімді пайдалану мүмкіндігін қалыптастыру қалыптастыру. Пән басқарудың шешім қабылдау құралдарын анықтаудың, жерді басқарудың экономикалық, саяси және әлеуметтік тиімділігін анықтаудың, жерді басқарудың негізгі принциптерін, әдістерін және нысандарын зерттеу және жер қатынастарын реттейтін теориялық және әдіснамалық негіздерді қалыптастыруға бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – жер ресурстарын пайдалануды кеңістіктік жоспарлау және болжау әдістемесін зерттеу. Пән жер пайдалануды болжау әдістемесі бойынша түсіндіру негіздерін; Республиканың жер ресурстарын ұзақ мерзімді перспективаға пайдаланудың бас схемасын; жерді аймақтарға бөлу схемаларын; жерге орналастырудың аймақтық схемасында жерді сақтау және ұтымды пайдалануды; ауданды дамыту схемасының мазмұны мен әдістемесін оқуға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – жерге орналастыру үрдісінің негізгі кезеңдерін және жер ресурстарын пайдалануда әлеуметтік, экономикалық және экологиялық тиімділікті қамтамасыз ететін жерге орналастыру жұмыстарын ұйымдастыруды меңгеру. Курс жерге орналастыру жұмыстарын ұйымдастырудың теориялық принциптерін, әртүрлі жұмыс түрлерін орындау кезінде ведомствоаралық өзара әрекеттесу және жерге орналастыру құжаттамасын жүргізуді игеруге бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – жер учаскесін жобалауда жоспарлау және картографиялық материалды пайдалану. Пән жер кадастры үшін жобаны табиғатқа, шекараларды анықтау және т.б. жұмыстар кезінде бастапқы топографиялық-геодезиялық материалдарды жинау және дайындау бойынша білім беруге, сондай-ақ ел экономикасының салалары арасында жерді бөлу кезінде жерге орналастыру жұмыстарын сапалы орындауға бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – жерді пайдалануды ұтымды ұйымдастыруда, жерге орналастыру жобаларын жасауда теориялық, ғылыми және тәжірибелік дағдыларды меңгеру. Пән: жерге орналастыру және кадастрдың теориялық және ғылыми негіздерін, жерге орналастырудағы жобалық шешімдерді қабылдауға әсер ететін факторларды, жер қатынастарының, жерге орналастыру және жер кадастрын дамыту тарихына шолуды, жер ресурстарын басқарудың жер ресурстарын басқару жүйесіндегі қызмет ету заңдылықтарын зерделеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - өндірісте жерге орналастырудың теориялық негіздерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән: жерге орналастырудың теориялық негіздерін, жерге орналастырудың жобалық шешімдеріне әсер ететін факторларды, жер қатынастары, жерге орналастыру және жер кадастры тарихын, әлеуметтік өндіріс жүйесіндегі жерге орналастыруды жүргізу заңдылығын, жерге орналастыру нысандарын, принциптерін, мазмұны мен нысандарын зерттеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – бұзушылықтарды анықтау, оларды жою туралы ескерту, жер заңнамасын сақтамағаны үшін жазаны анықтау қабілеттерін қалыптастыру. Пән жерді жөнсіз бөлудің, мақсатсыз пайдаланудың келеңсіз зардаптарын анықтау, жою, құқық бұзушыларды жауапкершілікке тарту, заңнамалық базаны зерделеу, пайдалану, қорғау саласында мемлекеттік тексеру жүргізудің теориялық және әдістемелік негіздерін қалыптастыруға бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – ауылдық елді мекендердің жерге орналастыру процесін жүргізу тәртібін және аумақты инженерлік дамыту жобасын әзірлеу әдістемесін зерделеу. Пән елді мекендерді аймақтарға бөлу және жерді жоспарлаудың теориялық және әдістемелік негіздерін, елді мекендердің жоспарлау нормалары мен жер-шаруашылық құрылымын, аумақты инженерлік игеруді жүргізу әдістерін қалыптастыруға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қала құрылысы теориясының негізгі ережелерін қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Пән: елді мекендерді жоспарлау мақсатын; жоспарлау принциптерін; жоспарлау жобасының мазмұны мен құрамын; ауылдық елді мекендерді жоспарлауды; жобаға алдын ала есептеулерді; ауылдық елді мекеннің аумағын ұйымдастыру әдістемесін; ауылдық елді мекендерді жоспарлаудағы сәулеттік-жоспарлау композициясын зерделеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – маңызды математикалық ұғымдар мен тұжырымдар туралы түсінік қалыптастыру. Пән: табиғи-қолданбалы міндеттерді шешуге арналған жоғары математиканың негізгі анықтамаларын, теоремалары мен ережелерін; сызықтық алгебраның, аналитикалық геометрияның, дифференциалдық және интегралдық есептеулердің ұғымдары мен әдістерін; векторлар мен матрицаларға байланысты концепциялар мен әдістерді, дифференциалдық теңдеулерді шешу жолдарын.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: аумақтар мен жер құбылыстарының графикалық бейнесін қалыптастыру үшін кеңістіктік талдау мен модельдеуде қоршаған әлемді бейнелеу тәсілдерін түсіну қабілетін қалыптастыру. <br/> Пән карталар мен картография туралы негізгі ұғымдарды; карталардың математикалық негізін; карталардың мазмұнын; карталардың жіктелуін, түрлері мен типтерін, карталарды құрастыруды, пайдалану әдістерін және олармен жұмыс істеу тәсілдерін зерттейді
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс топырақтың генезисі, құрамы мен қасиеттері, тау жынысының топыраққа айналуы, оның биосфералық функциялары, таралуының географиялық заңдылықтары және топырақтың қазіргі экологиялық жағдайы және оларды ұтымды пайдалану жолдары мәселелерін зерттейді. Қарашірік пен қоректік заттардың жинақталу үрдістеріі, тұзды және тозған топырақты мелиорациялау, агрохимиялық қасиеттері және топырақ құнарлылығын жоғарылататын тыңайтқыштар, пестицидтерді қолдануды қарастырады
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – топырақ, оның пайда болуы, қасиеттері, дамуы және эволюциясы, географиялық таралу заңдылықтары және өсімдік жамылғысымен өзара байланыс туралы білімді қалыптастыру. Курс топырақтың шығу тегін, дамуын, құрылысын, құрамын, қасиеттерін, режимін, құнарлылығын, таралуын зерттеуге бағытталған және қасиеттерін және режимдерін анықтау, топырақты қорғау және тиімді пайдалану бойынша іс-шараларды әзірлеу қабілетін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат - қашықтықтан зондтау және фотограмметрия материалдары бойынша жедел ақпаратты талдау мүмкіндігін пайдалану мүмкіндігін қалыптастыру. Пән: жоспар мен карталарды, заманауи түсіру жүйелерін құру, аэрофотосуреттердің метрикалық қасиеттерін зерттеу, сандық фотограмметриялық кескіндерді өңдеу технологияларын және жерге орналастыруда қашықтан зондтау деректерін қолдану үшін қашықтықтан зондтау деректерін пайдаланудың теориялық және практикалық негіздерін зерттеуге бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қашықтықтан зондтау және фотограмметрия материалдары негізінде оперативті ақпаратты талдау қабілетін қалыптастыру, танымның картографиялық әдістерін ғылыми және практикалық қызметте қолдану. Пән: пландар мен карталарды құру үшін қашықтықтан зондтау мәліметтерін пайдалану, қазіргі заманғы түсіру жүйелері, аэрофототүсірілімдерді зерттеу, суреттерді цифрлық фотограмметриялық өңдеу технологиялары және жерге орналастыруда қашықтықтан зондтау деректерін пайдалануды оқуға бағытталған
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – шаруашылық аралық және аудандық жерге орналастыру жобаларын әзірлеу негіздерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән ауыл шаруашылығы және ауылшаруашылық емес кәсіпорындардың жер пайдалануын ұйымдастыру жобаларын әзірлеу әдістемесін қалыптастыруға, жерге орналастырудың, мелиорация мен жерді қорғаудың экономикалық тиімділігін зерттеуге, сондай-ақ ауыл шаруашылығының өнімділігін арттыруд, егістік жер; сортаңдарды мелиорациялау, жайылымдар мен шабындықтарды түбегейлі жақсарту, жерді мелиорациялау, жерге қосуды зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - жерді ұтымды пайдалануды және қорғауды ұйымдастыру бойынша жобаларды жасау негіздерін пайдалану мүмкіндігін қалыптастыру. Пән ауыл шаруашылық және ауылшаруашылық емес кәсіпорындардың жер пайдалануларын құру бойынша жобаларды әзірлеу әдіснамасын қалыптастыруға; нарықтық қатынастарды ескере отырып, әртүрлі экологиялық жағдайларға сай барлық салаларда жерді ұтымды пайдалануды ұйымдастырудың ең жақсы жағдайларын жасау әдістері қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – қазіргі заманғы егіншілік жүйесін дамытудың, бағалаудың және меңгерудің ғылыми негіздері, әдістері мен амалдары туралы білім, білік және дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Курс қазіргі егіншілік жүйелерінің құрылымы мен мазмұнын, егіншілік жүйелерін жобалау әдістемесін зерттеуге, әр түрлі топырақ-климат жағдайларына байланысты егіншілік жүйелерін құру принциптерін меңгеруге бағытталған және өндірістік қызметтің негізгі параметрлерін ескере отырып, экономиканың егіншілік жүйесінің негізгі ішкі жүйелерін (буындарын) жоспарлау қабілетін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әрбір жер учаскесін, жер контурын табиғи қасиеттеріне сәйкес ұтымды пайдалану және суармалы егіншіліктің жағдайы мен даму болашағы туралы білімдерін қолдана білу дағдыларын қалыптастыру. Пән шаруашылық iшiндегi жерге орналастырудың мазмұны мен мiндеттерi, ирригация, бау-бақша және шабақ шаруашылығы салаларындағы жерге орналастыру жобаларын әзiрлеудiң теориялық және әдiстемелiк негiздерi бойынша бiлiмдi қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - аумақты инженерлік ұйымдастыру элементтерін жобалау және орналастыру және қала құрылысы жоспарын жасау білімдері мен дағдыларын пайдалану мүмкіндігін қалыптастыру. Пән қалалық жоспарлаудың теориялық негіздерін, функционалдық аймақтарды бөлуді, аумақты жоспарлауды, қалалық жоспарлау мен аймақтық жоспарлаудағы жобалық шешімдерді техникалық және экономикалық бағалауды, бас жоспар құжаттарын әзірлеуді, инженерлік инфрақұрылым элементтерін құруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – техникалық, технологиялық, әлеуметтік және басқа факторларды ескере отырып, ауыл шаруашылығы кәсіпорындарында және оның бөлімшелерінде экономиканы дамытудың және ауыл шаруашылығы өндірісін ұтымды ұйымдастырудың жалпы ғылыми-теориялық принциптері мен практикалық бағыттарын зерделеу. Курс экономикалық заңдылықтардың әрекетін және олардың ауыл шаруашылығындағы көріну формаларын, өнеркәсіптегі экономикалық қатынастарды, оның спецификалық ерекшеліктерін және нарықтың қалыптасуын ескере отырып, ауыл шаруашылығының материалдық өндірістің басқа салаларымен өзара байланысын зерттеуге бағытталған. агроөнеркәсіп кешені.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - жобалық зерттеулерді нақты нысандарға, құрылымдарға және әрекеттерге аудару сатысындағы өндірістік және технологиялық қызметке дайындау, ауылшаруашылық өндірісін жобалау, ауыл шаруашылығы жұмыстарын өндіру және ұйымдастыру дағдыларын меңгеру. Курс нақты өндірістік жағдайдың ерекшеліктерін зерттеуге, факторлардың экономикалық қызмет тиімділігіне әсер ету дәрежесін белгілеуге және өндірістік қуаттарды дамыту жоспарларын жасауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - жерді бағалық аймақтарға бөлуді және бағалау әдістерін және практикалық дағдыларды пайдалану мүмкіндігін қалыптастыру. Пән игеруге бағытталған: жер учаскелерінің құнын есептеу әдістері; жерге баға белгілеудің мақсаттары мен міндеттері; әртүрлі санаттағы жерді бағалау қағидаттары, жерді баға белгілеу әдістері мен тәсілдері, жерді бағалық аймақтарға бөлу принциптерін басшылыққа алу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - кеңістіктік талдау мақсатында ГАЖ құралдарын пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мақсаты: ГАЖ талдауының негізгі тұжырымдамалық және терминологиялық аппараты; түрлі растрлық және векторлық ГАЖ талдауын жүргізу әдістерін және әдістемерін жіктеу; геодеректердің қарапайым кеңістіктік және кеңейтілген статистикалық талдауы; желілік модельдерді құру, желілік талдаудың типтік міндеттері, ГАЖ-дегі үш өлшемдік модельдеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат аэроғарыштық бейнелерді компьютермен өңдеу және интерпретациялау әдістерін, аэрофототүсірілім материалының сапасын бағалау және аэрофотосуреттің параметрлерін есептеу мүмкіндігін пайдалануды қалыптастыру. Пән кескіндерді компьютерлік өңдеу технологиясын меңгеру, сандық түсті кескіндерді автоматтандырылған интерпретациялау, ультра жоғары ажыратымдылықтағы суреттермен, радармен, гиперспектрлі, көпқырлы жұмыс жасау. Көп уақыттық кадрлар серияларын өңдеу. Ғарыштық суреттердің электрондық қорларын қолдануды зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты жердің бұзылуы туралы білімді пайдалану мүмкіндігін қалыптастыру. Пән бағытталған: ҚР Конституциясы мен жер туралы заңдарында белгіленген жерді басқару және пайдалану тәртібіне бағытталған заңсыз әрекеттер; меншік құқығын қорғау, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны қорғау саласындағы құқық бұзушылықтар, құқық бұзушыларға құқықтық жауапкершілікті қолдану: әкімшілік; қылмыстық; тәртіптік; материалдық және жер құқықтық.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты – жер-кадастрлық және мониторингтік жұмыстарды жүргізу әдістемесі бойынша білімді қалыптастыру. Пән оқуға бағытталған: жер кадастры мәліметтерін алу, өңдеу және талдау әдістерін; акт және жер балансын жасау, жерді бағалау, жердің жай-күйінің өзгерістерін уақтылы анықтау, оларды бағалау, келеңсіз процестердің салдарын болдырмау және жою жөнінде болжам жасау және ұсыныстар әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – жер қатынастарын мемлекеттік реттеуді жүзеге асырудың құқықтық аспектілеріне байланысты білімдерді қолдана білу дағдыларын қалыптастыру. Пән: жер қатынастарын реттеу жөніндегі мемлекеттік басқару қызметінің негіздерін, жердің барлық санаттарына қатысты уәкілетті органдар жүзеге асыратын жер қатынастарын мемлекеттік реттеудің жеке функцияларының сипаттамасын, жердің жекелеген санаттарын пайдалану мен қорғауды мемлекеттік реттеудің ерекшеліктерін зерделеуге бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қарқынды ауылшаруашылық үрдісіндегі жердің ластануының жағдайы мен деңгейін бақылау және қадағалау жүйелері туралы білім, білік және дағдыларды дамыту. Курс Қазақстан Республикасындағы және шетелдегі жер мониторингі жүйесін, жер ресурстары туралы ақпаратты сақтау және өңдеудің амалдары мен мониторинг әдістерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты жер учаскелерімен әртүрлі мәмілелерді жасаудың теориясы мен практикасы бойынша білімін пайдалану мүмкіндігін қалыптастыру. Пән бағытталған: нарық құрылымы, субъектілердің функциялары, транзакциялардың заңдық ерекшеліктері; жерді экономикалық бағалаудың негізгі мәселелері, нормативтік-құқықтық базаның осы операцияларға әсері, әсіресе жерді бағалау және баға белгілеудегі. Қазақстанның жер нарығы ағымындағы жағдайы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – жерге орналастыру және кадастр бойынша жұмыстарды ұйымдастыру және жоспарлаудың принциптері мен әдістерін зерттеу. Пән оқуға бағытталған: менеджментті дамыту принциптерін, басқарудың әдістері мен функцияларын, жерге орналастыру және кадастр бойынша жұмыстарды ұйымдастыру негіздерін, басқару құрылымдарын, жерге орналастыру ұйымдары мен бөлімшелерінде жоспарлауды, есепке алуды және есептілікті, нормалауды және еңбекақы төлеуді ұйымдастыру, бизнес-жоспарларды әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жерге орналастырудың экономикалық және математикалық модельдерін құру және қолдану негіздері бойынша білімін пайдалану мүмкіндігін қалыптастыру. Пән есептеулерде пайдаланылатын математикалық әдістерді меңгеруге бағытталған; жерге орналастырудағы математикалық модельдерді жасау және модельдеу процестеріндегі есептеу технологияларында практикалық дағдыларын жерге орналастыруда қолдану; жерге орналастыру процестеріне модель жасауға және модельдеуге үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – жерге орналастыру-кадастрлық жұмыстарды жүргізу барысында алынған жер учаскелері туралы жүйелі мәліметтер жинағын құрастыру. Пән жерлердің орналасқан жерін, нысаналы мақсатын және құқықтық жағдайын зерделеуге, жер пайдаланудың жекелеген субъектілері туралы мәліметтерді жинауға, жинақтауға, жерді пайдалану құқығына құжаттарды автоматтандырылған дайындауға және оларды тіркеуге, электрондық жер кадастрлық кітабын жүргізуге, статистикалық есеп беру деректерін оқуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - оның негізгі бөлімдерінің теориялық дамуы және тиімді жоспарлау және жерді пайдалануды жоспарлау және жерге орналастыру жұмыстарын ұйымдастыру мәселелерін шешуде пәннің мүмкіндіктері мен рөлі жайында білімін пайдалану мүмкіндігін қалыптастыру. Пәнді меңгеру мақсаты - кадастрлық жұмыстарды жоспарлау және ұйымдастыру принциптері мен әдістері бойынша теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - AUTOCAD-ты ұйымдастырудың, өзара әрекеттесуінің және функционалдық мүмкіндіктерінің негізгі мәселелерін және оларды жерге орналастыруда, кадастрда және аумақтық жоспарлауда пайдалануды меңгере отырып, қазіргі заманғы автоматтандырылған жобалау жүйелері туралы базалық білімдерді қалыптастыру болып табылады. Курс ғылыми-техникалық, конструкторлық және қызметтік құжаттамаларды әзірлеу дағдыларын меңгеруге, географиялық ақпараттық жүйелерді пайдалана отырып, ғылыми-техникалық есептерді, шолуларды, жарияланымдарды дайындауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – картографиялық құжаттарды орындау және оқу бойынша білім, білік және дағдыны меңгеру негізінде жерге орналастыру және кадастр жұмыстарын топографиялық, геодезиялық және картографиялық қамтамасыз ету мәселелерін шешу. Курс жерге орналастыру және жер-кадастрлық құжаттарды жобалау үшін қолданылатын негізгі қаріптердің әріптері мен сандарын салу және сызудың графикалық әдістерін меңгеруге, шартты белгілерді салу және сызу, жерге орналастыру жобаларының графикалық дизайнын меңгеруге, графикалық жобалаудың заманауи автоматтандырылған технологияларын үйренуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат жерге орналастырудың экономикалық мәні, схемалары мен жобаларының тиімділігін бағалау принциптері, әдістері мен критерийлері бойынша білімдерін пайдалану мүмкіндігін қалыптастыру. Пән жерге орналастырудың экономикалық тиімділігі теориясының негіздерін, жоба шешімдерін техникалық-экономикалық және экологиялық негіздеуді, шаруашылық аралық, ішкі шаруашылық жерге орналастыру жобаларының және учаскелік жұмыс жобаларының жоба шешімдерінің экономиялық тиімділігін бағалау негіздерін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – автоматтандырылған жүйелерді талдау, жобалау және техникалық қызмет көрсету әдістерін зерттеу. Пән жерге орналастыру ақпаратын жинауға, жинақтауға, өңдеуге және сақтауға, оны есептеулерге дайындауға, ақпаратты енгізуге және оны электронды түрлендіруге мүмкіндік беретін экономикалық-математикалық әдістерді, модельдеуді және бағдарламалық-техникалық құралдар кешенін зерттеуге және пайдалануға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - географиялық ақпараттық жүйелерді талдаудың, жобалаудың және пайдаланудың, жинақтау, жерді іздестіру және жер кадастры туралы ақпаратты сақтау және өңдеу операцияларын жасаудың жалпы әдістерін пайдалану мүмкіндігін қалыптастыру. Пәнді меңгеру: ақпаратты жинау, дайындау және өңдеу әдістерін қалыптастыру; графикалық және параметрлік дерекқорларды пайдалану; кеңістіктік ақпаратты ұйымдастыру әдістерін анықтау; Деректер банктерін пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат – жердің агроэкологиялық қасиеттерін ескере отырып, ауыл шаруашылығы өндірісін аумақтық ұйымдастыруды оңтайландыруға, жерге меншік пен жер пайдаланудың ұтымды өлшемдері мен құрылымын белгілеуге, оңтайландыруға, жерді трансформациялау және жақсарту, ауыспалы егістерді орналастыру, топырақ құнарлығын арттыру, эрозияға қарсы шаралар жүйесін жобалауға байланысты мәселелердің кең ауқымын шешу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – жерге орналастыру ақпаратын өңдеуді автоматтандырудың мәні цифрлық түрдегі жерге орналастыру материалдарын өңдеуде компьютерлік технологияларды белсенді пайдалану болып табылады.
Пән әртүрлі типтегі мәліметтерді алу, сақтау, өңдеу тәсілдерін зерттеуге бағытталған; құралдар мен өңдеу құралдары, цифрландырылған объектілерді өңдеу (мысалы, объектілердің, танаптардың, ауыспалы егістердің, жердің трансформациясының сыртқы шекараларын өзгерту) игеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты жер салығын, салық салудың және әкімшілік жүргізудің негізгі принциптері туралы білімді пайдалану мүмкіндігін қалыптастыру. Пән зерттейді: жер салығын жинау теориясы мен практикасы, мемлекеттің жер салығы саясатын қалыптастыру, салық жүйесін құру, салық салу қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер; Жер категориясы бойынша жер салығының базалық ставкаларын анықтау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - жер ресурстарын тиімді және экологиялық қауіпсіз басқару мен пайдалануды қамтамасыз ету үшін мелиорация және рекультивация саласында теориялық, практикалық білімді және дағдыларды меңгеру болып табылады. Курс суару жүйесін, топырақтың су режимін оқып білуге, суағару және суару нормаларын анықтауға, суару су сапасын бағалау, дренаждық және ирригациялық жүйелерді, дренаждық каналдарды, жерді құрғатуды жобалау, топырақ эрозиясымен күресу, рекультивация әдістерін меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - жерді және мүліктіктік қатынастарды мемлекеттік реттеуді жүзеге асырудың құқықтық аспектілеріне қатысты білімді пайдалану мүмкіндігін қалыптастыру. Пән: жер қатынастарын реттеудегі мемлекеттік және әкімшілік қызметінің негіздері, жердің барлық санаттарына қатысты билік органдары жүзеге асыратын жер қатынастарын мемлекеттік реттеудің функцияларының ерекшеліктері, жер санаттары бойынша жерлерді пайдалану мен қорғауды мемлекеттік реттеудің ерекшеліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қоршаған ортаны қорғау, табиғи ортаның қалпына келтіру, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және молықтыру, экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету білімдерін пайдалану мүмкіндігін қалыптастыру. Пән: жерді, топырақты, суды, өсімдіктер дүниесін, жануарлар әлемін қорғау құқықтық нормаларды зерделеу; қалалардың экологиялық проблемалары, зиянды химиялық заттармен ауаның ластануы, шудың болуы, өндірістік қалдықтар, қорғалатын аудандардың құқықтық режимінің сақталуы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат - аумақты инженерлік ұйымдастыру элементтерін жобалау мен орналастырудағы теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды пайдалану мүмкіндігін қалыптастыру. Пән зерттейді: аумақты инженерлік орналастыру ұйымдастыру әдістерін қалыптастыруды: жолдар мен көшелерді орналастыру, бойлық және көлденең профильдерді жобалау, жер жұмыстары көлемін анықтау. Жолдар мен өткелдердегі құрылыстар. Жолдар мен өткелдерде дренаж жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау.
Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.
Защита практики
Мақсаты - практикада «Геодезия» пәнін меңгеру барысында қалыптасқан білімдерін және дағдыларын жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу өндірістік жағдайларына барынша жақындату арқылы қолданып, сол жұмыстарды далалық жағдайда орындау арқылы тәжірибе алу мүмкіндігін қалыптастыру. Тәжірибе нәтижесінде студент орындай алады:
1. геодезиялық құралдарды қолдануды;
2. теодолиттерді, нивелирлерді, тахеометрлерді тексеру және оларды жұмыс орнында орнатуды;
3) жер пайдалану шекарасы бойымен теодолиттік жүріс салу және өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
4. өлшеу қателіктерінің өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
5. тахеометрикалық түсіру жүргізуге;
6. далалық өлшеуді камералық өңдеуге;
7. Жер пайдаланудың жоспарын жасауды, бойлық және көлденең профильдерді және басқа қажетті сызбаларды жасауға.
Геодезия пәні бойынша тәжірибе білім беру процессының оқу практикасы циклына жатады. Оқу тәжірибесі барысында геодезиялық жұмыстардың мынадай түрлері орындалады: геодезиялық аспаптарды тексеру және жұмыс орнында орнату: центрлеу, горизонтальдау; теодолиттік жүріс жүргізу, нивелирлеу, тахеометрлік түсіріс жасау; жер пайдалану бойынша өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтау; рұқсат етілген мәндерден өлшеу қателіктерін асып кеткен жағдайда қайта өлшеу жүргізіледі; нивелирлеу бойынша өлшеу қателіктерін тексеру; жергілікті жерде түсіру жұмысын жасау және сол жердің жоспарын жасау.
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.