техника және технология бакалавры
Геоинформатика және Жерді қашықтықтан зерделеу саласындағы мамандарды мамандандырылған ҒЗИ, ғылыми-өндірістік ұйымдар мен қауымдастықтар, ұлттық және өңірлік жер комитеттері, мемлекеттік басқару органдары мен бейінді министрліктер үшін сапалы даярлау
Геоинформатика
6B07302
География және табиғатты пайдалану
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Математика
Физика
77 (Каз.) 77 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Web дизайн принциптерін меңгеру, AJAX әдістерін меңгеру, JavaScript Web-беттерді өңдеуді үйрену; клиент және сервер жағында интернетте бағдарламалауды үйрету, Web-жобаларды әзірлеуде мәліметтер қорын пайдалануға үйрету. Веб-сайттың макетін құрастыру, HTML гипермәтіндік белгілеу тілі негізінде веб-беттерді құру, JavaScript арқылы веб-сайт жасаңыз.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жерді қашықтықтан зерделеу жүйесіне шолу. Қашықтықтан зерделеу деректерін өңдеу. Қашықтықтан зерделеу деректерін қолдану. Қашықтықтан зерделеуді, оның ішінде аэроғарыштық түсірілімнің көмегімен жүргізу әдістері мен тәсілдері туралы негізгі мәліметтер. Қашықтықтан зерделеуді жүргізу кезеңдері, суреттердің әртүрлі түрлері, оларды өңдеу және дешифирлеу бойынша ақпараттар
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – жер бедерін зерттеудегі практикалық міндеттерді шешу үшін әртүрлі тасымалдаушы-лардан арақашықтықтан зерделеу мәліметтерін алу қабылеттін қалыптастыру. Курста суреттерді алу техникалық құралдар мен технологиясы, суреттердің фотограмметриялық қасиеттері, суреттен қажетті ақпаратты алу тәсілдер, ғарыштық суреттерді дешифрлеу әдістер, практикалық мақсатта қолданатын замануи ғарыштық жүйелер қарастырылады
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бағдарламалау негіздерімен таныстыру. Векторлармен жұмыс. Матрицалармен жұмыс. Факторлармен жұмыс, категориялық деректермен операцияларға арналған векторлардың арнайы класы. Деректер фреймдері. Тізімдермен жұмыс. Негізгі графика, графиканы жасауға және жеке деректер визуализациясын жасауға арналған пакеттер.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сайтты жобалау және Web-бағдарламалау технологияларын қолдана отырып, веб-сайттарды әзірлеу және оларды тәжірибеде қолдану, -Web-дизайн және бағдарламалау құралдарын қолдану, веб-сайт дизайны мен дизайн технологиясының негіздерін қолдану,түрлі бағдарламалық құралдармен веб-сайттарды бағдарламалау, Web-бетте мультимедиалық құралдармен жұмыс істеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ашық және ақысыз ГАЖ бағдарламалық қамтамасыз ету. ГАЖ ашу тарихы. Ашық бастапқы бастаманың анықтамасы. Технологиялық кесу, артықшылықтар. Ағымдағы мәселелер. Ашық ГАЖ пайдаланатын бизнес моделі. Аппараттық құралды ашыңыз. Ақпараттық қоғам, еркін бағдарламалық қамтамасыз ету және терминология. Жалпыға қолжетімді әзірлемелермен даму.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Карталарды жобалаудың негізгі кезеңдері. Карталардың геодезиялық және математикалық негіздерін жобалау. Картографиялық жалпылау картографиялық белгілер және тақырыптық мазмұнды бейнелеу тәсілдері. Карталардың түпнұсқаларын жасау тәсілдері. ГАЖ бағдарламасында және ғарыштық фотосуреттер материалдарын пайдалана отырып Карталарды жобалау және жасау.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Карталарды жасау және редакциялау, картографиялық объектілермен байланысты ақпаратты сақтау және өңдеу үшін қолданылатын MapInfo Professional толық функционалды аспаптық ГАЖ. Деректерді синхронды ұсыну технологиясы растроммен жұмыс. Деректерді визуализациялау. Әртүрлі есептеуіш жүйелердегі жұмыс. Қашықтағы сервердегі деректерге кіру. Жіксіз карталар. Қабаттарды басқару.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ашық және ақысыз ГАЖ бағдарламалық қамтамасыз ету. ГАЖ ашу тарихы. Ашық бастапқы бастаманың анықтамасы. Технологиялық кесу, артықшылықтар. Ағымдағы мәселелер. Ашық ГАЖ пайдаланатын бизнес моделі. Аппараттық құралды ашыңыз. Ақпараттық қоғам, еркін бағдарламалық қамтамасыз ету және терминология. Жалпыға қолжетімді әзірлемелермен даму.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: курсты оқу барысында студенттердің қабілеттерін қалыптастыру; географиялық ақпаратты енгізу және өңдеу жүйелерімен жұмыс істеу; ақпаратты талдау, визуализациялау, деректерді басқару жүйелерін, сондай-ақ кеңістіктік және атрибуттық сұраулар жүйелерін сипаттай алу; құралдарға оңай және ыңғайлы қол жеткізу үшін графикалық пайдаланушы интерфейсін әзірлеу; бағдарламалық қосымшаларды жасау үшін кірістірілген әзірлеу ортасымен жұмыс істеу.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Деректерді ұсыну үлгілерін, деректер базасына сұраныс тілдерін, геодеректер қорының жұмыс істеу принциптерін және деректер қорын басқаруға, геожүйелерді құруға және қолдауға арналған көптеген бағдарламалық өнімдерді игеруді зерттеу. Геожүйелерді жобалау ерекшеліктерін түсіну, манипуляциялау тілін қолдану және деректерді анықтау (SQL), қолданыстағы ДББЖ-ның бірінде деректер базасын жүзеге асыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты : деректерді ұсыну үлгілерін, деректер базасына сұраныс тілдерін, геодеректер қорының жұмыс істеу принциптерін және деректер қорын басқаруға, геожүйелерді құруға және қолдауға арналған көптеген бағдарламалық өнімдерді игеруді зерттеу. Геожүйелерді жобалау ерекшеліктерін түсіну, манипуляциялау тілін қолдану және деректерді анықтау (SQL), қолданыстағы ДББЖ-ның бірінде деректер базасын жүзеге асыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - геодезиялық өндірістің заманауи шарттарында топографиялық-геодезиялық жұмыстардың негізгі түрлерінің теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән зерттеуге бағытталған: географиялық, тікбұрышты координаталарды, дирекциондық бұрыштарды, азимуттерді; теодолитпен, нивелирлермен, электрондық тахометрлермен және басқа геодезиялық құралдарды пайдалану әдістерімен, сызықтарды бағыттау және топографиялық карталар мен пландарды қолдану жолдарымен.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – жасанды интеллектті қолдану арқылы картография, геоинформатика және аэроғарыштық әдістер саласында білікті мамандарды дайындау, сонымен қатар оларды ғылыми зерттеулер мен тәжірибелік қызметте қолдануды үйрену.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қолданбалы есептерді шешуде геоақпараттық технологияларды қолданудың практикалық дағдыларын алу үшін геоақпараттық жүйелердің теориялық, әдістемелік және технологиялық негіздерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән геоақпараттық және ГАЖ негізгі ұғымдарын, ГАЖ дамуының негізгі кезеңдерін, географиялық және виртуалды картографияны, геоақпараттық картография туралы ұғымды, ГАЖ геоақпараттық және деректер базасын, ГАЖ техникалық және бағдарламалық қамтамасыз етуді зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жер бетінің релефін және оған тән белгілерін сипаттау қабілетін қалыптастыру - Генезис, даму тарихы мен динамикасы, сонымен қатар оны жалпы географиялық және тақырыптық карталарда дұрыс көрсету. Пән рельефтің генетикалық топтарын, жер қыртысының құрылымын, жердің дамуының негізгі кезеңдерін және геоморфологиялық карталарды құру принциптерін зерттейді.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: -геоинформатикадағы деректерді талдаудың негізгі әдістерін және оларды қолдануды сипаттау; -деректерді өңдеу құралдарымен жұмыс жасау; -электрондық кестелерді пішімдеу және деректерді басқару үшін жалпы құралдарды пайдалану; -электондық кестелерді АrcМap–та импорттау; -деректерді визуализация құралдарын пайдалану.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – маңызды математикалық ұғымдар мен тұжырымдар туралы түсінік қалыптастыру. Пән: табиғи-қолданбалы міндеттерді шешуге арналған жоғары математиканың негізгі анықтамаларын, теоремалары мен ережелерін; сызықтық алгебраның, аналитикалық геометрияның, дифференциалдық және интегралдық есептеулердің ұғымдары мен әдістерін; векторлар мен матрицаларға байланысты концепциялар мен әдістерді, дифференциалдық теңдеулерді шешу жолдарын.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - тақырыптық, арнайы және кадастрлық жоспарлар мен карталарды жасау, жобалау және пайдаланудың заманауи әдістері мен технологиялары бойынша білім мен дағдыларды пайдалану мүмкіндігін қалыптастыру. Пәннің мақсаты: картографияның теориялық негіздері, компьютерлік технологиялар, тақырыптық жоспарлар мен карталарды жасау және пайдалану жолдары; картографиялық өндірістің жалпы принциптері, әдістері мен графикалық құралдарын пайдалануын бағалау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: -желілік теорияның негізгі ұғымдары мен анықтамаларын қолдануға; -LAN және WAN желілерін құру әдістерін қолдану; -маршруттау хаттамасының әрекеттерін бағалау және талдау; -қосқыштар мен маршрутизаторлардың негізгі ерекшеліктерін қолданыңыз; -желілік проблемаларды диагностикалау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: курсты оқу барысында студенттердің қабілеттерін дамыту: - қоршаған ортаның әртүрлі қолданбалы орындарында қашықтан зондтауді қолдану жолдарын мысалдар келтіру және ұсыну; – қоршаған ортаны қашықтан зондтау қолданбалары үшін кескінді талдау бағдарламалық құралын пайдалану; – дұрыс деректерді таңдау және цифрлық кескінді талдауда дұрыс әдістемені қолдану; – қашықтан зондтау нәтижелерін жазбаша және тақырыптық карта түрінде көрсету және талқылау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты : жерді қашықтан зондтау жүйесіне шолу. Қашықтан зондтау деректерін өңдеу. Қашықтан зондтау деректерін қолдану. Қашықтан зондтауды, оның ішінде аэроғарыштық түсірілімнің көмегімен жүргізу әдістері мен тәсілдері туралы негізгі мәліметтер. Қашықтан зондтауды жүргізу кезеңдері, суреттердің әртүрлі түрлері, оларды өңдеу және дешифирлеу бойынша ақпараттар.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер қарастырады: геодезиялық негіздемені құрудың қазіргі заманғы әдістері, жерүсті ірі масштабты түсірілім әдістері, аумақтардың сандық модельдерін құру әдістері мен технологиялары, аумақтардың сандық модельдерін құру әдістері мен технологиялары, топографиялық ақпаратты жіктеу және кодтау принциптері, геодезиялық және топографиялық ақпаратты далалық кодтау, автоматтандырылған топографогеодезиялық ақпараттық жүйе.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: топографиялық және кадастрлық карталарды жасау және жаңарту үшін аэроғарыштық материалдарды цифрлық фотограмметрияда қолдану қабілетін қалыптастыру және шикі деректерді өңдеу. Пән картографиялық модельдеуде кеңістіктік ақпаратты талдау мен синтездеудің әртүрлі әдістерін зерттейді, сандық фотограмметрияның сапасын бағалауды жүзеге асырады, әртүрлі тақырыптағы карталарды жасайды, картографиялық талдауды автоматтандыруда сандық фотограмметрия әдістерін қолданады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: курсты оқу барысында студенттердің қабілеттерін қалыптастыру: - тұтынушы жабдықтарының құрылғысы мен жұмыс істеу принциптерін, қабылдағыштардың түрлерін түсіндіру және нүктелердің координаталарын абсолютті, дифференциалды және салыстырмалы анықтау үшін олармен жұмыс істеу; – кеңістіктік геодезиялық желілердің дәлдігін бағалауды талдау; – ғаламдық навигациялық спутниктік жүйелердің технологияларын пайдалана отырып, нүктелердің координаталарын анықтаудың барлық кезеңдерін өз бетінше орындау.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпаратты тиімді қабылдау үшін үлкен маңызы бар картографиялық кескіннің графикалық шығарылымын құрастыру, олардың жарықтылығы мен геометриялық қасиеттерін жақсартуға бағытталған кескінді компьютерде өңдеу алгоритмдерін қолдану, кескін синтезін орындау, компоненттерді талдау және есептеу үшін әртүрлі алгоритмдерді тиімді қолдану, спутниктік навигациялық жүйелерден алынған картографиялық ақпараттың сапасын бағалау және әртүрлі субъектілердің карталарын жобалау және құрастыру үшін пайдаланылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курсты оқу барысында студенттердің қабілетін қалыптастыру:: 3D модельдерді құру кезінде шығармашылық ойлау; технологияға, жобалауға, бағдарламалауға, жоғары технологияға қызығушылықты қалыптастыру; логикалық, алгоритмдік және жүйелік ойлауды дамыту; ұсынылған жобалау ортасында виртуалды объектілер құру арқылы модельдеу дағдыларын қалыптастыру
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
3D карталарының негізгі артықшылығы. D карта, дәстүрлі салыстырғанда, онда бейнеленген объектілердің жергілікті жерде бағдарлануы кезінде танымалдылығының жоғары деңгейін қамтамасыз етуге қабілетті. Сондықтан перспективалы карталарды тек кәсіби мамандар ғана емес, сонымен қатар картография саласында арнайы дайындығы жоқ пайдаланушылар да пайдалана алады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Python + ГИС орнату. Геометриялық объектілер. Кеңістіктік деректер моделі. Geopandas кіріспе. Картографиялық проекциялар. Geopandas геокодтау. OpenStreetMap деректерін алу. Кеңістіктік қосылыс. Деректерді жүктеуді автоматтандыру. Өсімдік қабаттарын визуализациялау. Интерактивті карталарды әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
GIS үшін Python және R құралдары. Кеңістіктік деректер моделі. Геометриялық объектілер. GeoDataFrames–пен жұмыс істеу. Болжалды басқару. Геокодтау Кестеге қосылу OpenStreetMap деректерімен жұмыс істеу. Python сценарийлерін іске қосыңыз. Геометриялық операциялар. Кеңістік сұраулар. Визуализация, статикалық және интерактивті карталарды құру. Python және R.–да растырды өңдеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Cуреттерді тану алгоритмдері арқылы картаны интерпретациялау, машиналық оқытудың жалпы алгоритмдерін практикада қолдану және өзінің меншікті іске асыру,бейнелерді айырудың іргелі статистикалық және нейрондық әдістерінің көмегімен топологиялық карталар жасау,нақты геодеректерді пайдалана отырып, машиналық оқыту саласында эксперименттер жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Динамикалық бет толтырылуын жасау. JavaScript–Web-порталдарды әзірлеудегі Comet кітапханасы мен технологиясы. Геоақпаратты визуализациялау кезінде Web-әдістерді қолдану. Jasp Технологиясы. Rich Internet application. Web-әзірлеудегі қауіпсіздік. Іздеу технологияларын қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпаратты, ақпараттық процестерді, ақпараттық ресурстарды анықтау. ИнтерЖоқ/ Нет/ No технологияларын шолу. Электрондық порталдардың жіктелуі. ИнтерЖоқ/ Нет/ Noтегі өкілдіктің технологиясын жасау және қолдау. Контентті жасау, веб–өкілдіктерді пайдаланудың тиімділігі. Тауар ретінде ақпарат қасиеттері. Құпия ақпарат. Электрондық сандық қолтаңба. Электрондық порталды жобалау және дамыту. Өңдеу технологиясы. Сценарий өлшемдерін беру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: GIS үшін Python және R құралдары. Кеңістіктік деректер моделі. Геометриялық объектілер. GeoDataFrames–пен жұмыс істеу. Болжалды басқару. Геокодтау Кестеге қосылу OpenStreetMap деректерімен жұмыс істеу. Python сценарийлерін іске қосыңыз. Геометриялық операциялар. Кеңістік сұраулар. Визуализация, статикалық және интерактивті карталарды құру. Python және R.–да растырды өңдеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: карталардың тақырыптық мазмұнын моделдеу тәсілдерінің жүйесі. Бастапқы деректерді нормалау тәсілдері. Моделдер теориялары. Құбылыстардың құрылымы мен өзара байланысының моделдері. Құбылыстар динамикасының модельдері. Карталар мен үлгілерді құрастыру. Математикалық-картографиялық моделдеу үдерістерін қамтамасыз ету,талдау карталарын құру және үлгілерді құрастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Геобейне» ұғымы электронды карталар, анаморфозалар, аэрофото және ғарыштық суреттер, блок-схемалар, рельефтік карталар, картографиялық анимациялар және т.б. Оларды геоақпараттық модельдеу және әртүрлі орталардың картографиясын қамтамасыз етуде қолданудың практикалық мүмкіндіктерін анықтау. Картографияның интеграциясы. Геоақпараттық карта жасау. Geoimaging – планетаның графикалық модельдері. Қашықтан геобейнелеу. Картографиялық географиялық кескіндер. Үш өлшемді геобейнелеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Географиялық жүйелер. Ақпараттық геожүйелер. Географиялық жүйелердің метаболизмі. Географиялық өрістер. Ландшафтық иерархиядағы кіші жүйелер. Географиялық жүйелердің өзіндік ұйымдастырылуы. Өзін-өзі реттейтін географиялық жүйелердің түрлері. Географиялық жүйелерді математикалық модельдеу. Географиялық жүйелерді моделдеудің принциптері, түсінігі және заңдары. Географиялық білім жүйесі. Теориялық сипаттау және модельдеу құралдары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Екі қабатты карталарды құру: полигондарды біріктіру және шашырату диаграммалары. GeoSeries және фолиум. GeoDataFrames құру және қосылу. Ggplot2 және ggmap арқылы негізгі көрсету. Нүктелік және полигондық деректер. Растрлық деректер және түс. Деректер импорты және болжамдар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ақпаратты, ақпараттық процестерді, ақпараттық ресурстарды анықтау. ИнтерЖоқ/ Нет/ No технологияларын шолу. Электрондық порталдардың жіктелуі. ИнтерЖоқ/ Нет/ Noтегі өкілдіктің технологиясын жасау және қолдау. Контентті жасау, веб–өкілдіктерді пайдаланудың тиімділігі. Тауар ретінде ақпарат қасиеттері. Құпия ақпарат. Электрондық сандық қолтаңба. Электрондық порталды жобалау және дамыту. Өңдеу технологиясы. Сценарий өлшемдерін беру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - аэроғарыштық түсірілімдерді дешифрлеу бойынша арнайы бағдарламалық қамтамасыз етуде практикалық жұмыс дағдыларын алу үшін ЖҚЗ материалдарын өңдеудің базалық негіздерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән ғарыштық суреттерді компьютерлік өңдеу және дешифрлеудің теориялық негіздерін, аэроғарыштық суреттерді өңдеу және интерпретациялаудың заманауи технологиялары мен әдістерін, аэроғарыштық суреттерді дешифрлеуге арналған қолданыстағы бағдарламалық қамтамасыз етуді, дешифрлеуді автоматтандыру әдістерін оқытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: геоақпараттық картаға түсіру және жер бетін зондтаудың аэроғарыштық әдістері саласындағы жергілікті, аймақтық және жаһандық деңгейде кеңістіктік ақпаратты өңдеу және интерпретациялау, картографиялық проекцияларды әзірлеу мен пайдаланудың заманауи әдістері, координаттарды анықтау, қолдану және трансформациялау бойынша есептерді шешу әдістері, координаттар жүйелері, жалпы және арнайы білім алу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Карталардың тақырыптық мазмұнын моделдеу тәсілдерінің жүйесі. Бастапқы деректерді нормалау тәсілдері. Моделдер теориялары. Құбылыстардың құрылымы мен өзара байланысының моделдері. Құбылыстар динамикасының модельдері. Карталар мен үлгілерді құрастыру. Математикалық-картографиялық моделдеу үдерістерін қамтамасыз ету,талдау карталарын құру және үлгілерді құрастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-тыңдаушылардың кеңістіктік деректерді жинау, өңдеу және талдау саласындағы білімдері мен дағдыларын игеру, сондай-ақ геоақпараттық жүйелерде (ГАЖ) нақты жұмыс дағдыларын үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәннің мақсаты студенттерге геоақпараттық жүйелерді (ГАЖ) пайдалана отырып, кеңістіктік деректерді өңдеу мен талдаудың озық әдістерін үйрету болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән заң шығарушы, атқарушы және жергілікті мемлекеттік басқару органдарындағы миссиялар мен мақсаттарға қол жеткізу үшін қаржылық саясатты әзірлеу және жүзеге асыруда білім, білік және дағдыларды дамытуға бағытталған. Тақырыптар қаржылық тұжырымдамаларды, саясат әдістерін, тәуекелдерді басқаруды, салық салуды және жаһанданған экономикадағы саяси шешімдерді болжауды қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Геобейне» ұғымы электронды карталар, анаморфозалар, аэрофото және ғарыштық суреттер, блок-схемалар, рельефтік карталар, картографиялық анимациялар және т.б. Оларды геоақпараттық модельдеу және әртүрлі орталардың картографиясын қамтамасыз етуде қолданудың практикалық мүмкіндіктерін анықтау. Картографияның интеграциясы. Геоақпараттық карта жасау. Geoimaging – планетаның графикалық модельдері. Қашықтан геобейнелеу. Картографиялық географиялық кескіндер. Үш өлшемді геобейнелеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттық, компьютерлік және желілік технологиялар арқылы мультимедиялық картографиялық қосымшаларды құруда қолданылатын ұғымдарды түсіндіру, мультимедиялық картографиялық қосымшаларды құру және оңтайландыру үшін қажетті ақпаратты өңдеу мен талдауды, сақтауды ұйымдастыру, әртүрлі ГАЖ пакеттерімен, кеңістіктік мәліметтерді енгізу және шығару форматтарымен жұмыс істеу әдістерін қолдану, мультимедиялық картографиялық қосымшаларда кейіннен пайдалану үшін электрондық карталарды жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәннің мақсаты студенттердің үш өлшемді модельдеу және геоақпараттық модельдеу әдістерін қолдана отырып, процестер мен нысандардың дамуын модельдеуге, болжауға байланысты зерттеу және жобалау мәселелерін шешу үшін теориялық және практикалық дағдыларды игеру болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: топографиялық және кадастрлық карталарды жасау және жаңарту үшін аэроғарыштық материалдарды цифрлық фотограмметрияда қолдану қабілетін қалыптастыру және шикі деректерді өңдеу. Пән картографиялық модельдеуде кеңістіктік ақпаратты талдау мен синтездеудің әртүрлі әдістерін зерттейді, сандық фотограмметрияның сапасын бағалауды жүзеге асырады, әртүрлі тақырыптағы карталарды жасайды, картографиялық талдауды автоматтандыруда сандық фотограмметрия әдістерін қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау.
Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.
Защита практики
Мақсаты - практикада «Геодезия» пәнін меңгеру барысында қалыптасқан білімдерін және дағдыларын жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу өндірістік жағдайларына барынша жақындату арқылы қолданып, сол жұмыстарды далалық жағдайда орындау арқылы тәжірибе алу мүмкіндігін қалыптастыру. Тәжірибе нәтижесінде студент орындай алады:
1. геодезиялық құралдарды қолдануды;
2. теодолиттерді, нивелирлерді, тахеометрлерді тексеру және оларды жұмыс орнында орнатуды;
3) жер пайдалану шекарасы бойымен теодолиттік жүріс салу және өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
4. өлшеу қателіктерінің өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
5. тахеометрикалық түсіру жүргізуге;
6. далалық өлшеуді камералық өңдеуге;
7. Жер пайдаланудың жоспарын жасауды, бойлық және көлденең профильдерді және басқа қажетті сызбаларды жасауға.
Геодезия пәні бойынша тәжірибе білім беру процессының оқу практикасы циклына жатады. Оқу тәжірибесі барысында геодезиялық жұмыстардың мынадай түрлері орындалады: геодезиялық аспаптарды тексеру және жұмыс орнында орнату: центрлеу, горизонтальдау; теодолиттік жүріс жүргізу, нивелирлеу, тахеометрлік түсіріс жасау; жер пайдалану бойынша өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтау; рұқсат етілген мәндерден өлшеу қателіктерін асып кеткен жағдайда қайта өлшеу жүргізіледі; нивелирлеу бойынша өлшеу қателіктерін тексеру; жергілікті жерде түсіру жұмысын жасау және сол жердің жоспарын жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.