техника және технология бакалавры
Қазіргі замануи әдістер мен технологиялардың көмегімен аумақтық даму және картографиялау, құрылыс және инженерлік ізденістер, табиғи ресурстарды басқару саласындағы кәсіби міндеттерді талдау және шешу үшін ғылыми ақпаратты пайдалануға қабілетті геодезия және картография саласындағы білікті мамандарды даярлау
Геодезия және картография
6B07301
География және табиғатты пайдалану
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Математика
Физика
77 (Каз.) 77 (Орыс.)
1000000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – жер бедерін зерттеудегі практикалық міндеттерді шешу үшін әртүрлі тасымалдаушы-лардан арақашықтықтан зерделеу мәліметтерін алу қабылеттін қалыптастыру. Курста суреттерді алу техникалық құралдар мен технологиясы, суреттердің фотограмметриялық қасиеттері, суреттен қажетті ақпаратты алу тәсілдер, ғарыштық суреттерді дешифрлеу әдістер, практикалық мақсатта қолданатын замануи ғарыштық жүйелер қарастырылады
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ГАЖ, ЖҚЗ деректері және олармен байланысты әдістер, алгоритмдер және компьютерлік технологиялар негізінде карталарды қатып қалу және пайдалану қабілетін қалыптастыру.Пән кешенді географиялық зерттеулерді және кеңістіктік картографиялық модельдердің әртүрлі түрлерін жасау арқылы олардың нәтижелерін жүйелі түрде картаға түсіруді зерттейді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - геодезиялық өндірістің заманауи шарттарында топографиялық-геодезиялық жұмыстардың негізгі түрлерінің теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән зерттеуге бағытталған: географиялық, тікбұрышты координаталарды, дирекциондық бұрыштарды, азимуттерді; теодолитпен, нивелирлермен, электрондық тахометрлермен және басқа геодезиялық құралдарды пайдалану әдістерімен, сызықтарды бағыттау және топографиялық карталар мен пландарды қолдану жолдарымен.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қателіктердің қасиеттерін және олардың таралу заңдылықтарын, өлшеу нәтижелерін бір және бірнеше өлшеулерде өңдеу үшін қателіктерін ескере отырып өлшеу әдістерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Курс қателер теориясының негіздерін, өлшеу қателіктерінің жіктелуін, бір шаманың көп реттік тең және тең емес өлшеулерін, тең және тең емес қос өлшеулерді математикалық өңдеуді
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қолданбалы есептерді шешуде геоақпараттық технологияларды қолданудың практикалық дағдыларын алу үшін геоақпараттық жүйелердің теориялық, әдістемелік және технологиялық негіздерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән геоақпараттық және ГАЖ негізгі ұғымдарын, ГАЖ дамуының негізгі кезеңдерін, географиялық және виртуалды картографияны, геоақпараттық картография туралы ұғымды, ГАЖ геоақпараттық және деректер базасын, ГАЖ техникалық және бағдарламалық қамтамасыз етуді зерттейді.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жер бетінің релефін және оның тән белгілерін сипаттау қабілетін қалыптастыру - Генезис, даму тарихы мен динамикасы, сонымен қатар оны жалпы географиялық және тақырыптық карталарда дұрыс көрсету.<br/> Пән рельефтің генетикалық топтарын, жер қыртысының құрылымын, жердің дамуының негізгі кезеңдерін және геоморфологиялық карталарды құру принциптерін зерттейді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - аэроғарыштық түсірілімдерді дешифрлеу бойынша арнайы бағдарламалық қамтамасыз етуде практикалық жұмыс дағдыларын алу үшін ЖҚЗ материалдарын өңдеудің базалық негіздерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән ғарыштық суреттерді компьютерлік өңдеу және дешифрлеудің теориялық негіздерін, аэроғарыштық суреттерді өңдеу және интерпретациялаудың заманауи технологиялары мен әдістерін, аэроғарыштық суреттерді дешифрлеуге арналған қолданыстағы бағдарламалық қамтамасыз етуді, дешифрлеуді автоматтандыру әдістерін оқытады
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жоғары дәлдіктегі геодезиялық жұмыстар, арнайы мақсаттағы геодезиялық желілерді құру және жобалау саласында дағдыларды қалыптастыру.<br/> Пәнде оқытылады:<br/> - тірек геодезиялық желілер мен арнайы мақсаттағы желілерді құру және дамыту кезінде әртүрлі жоғары дәлдікті геодезиялық өлшеулер жүргізу; <br/> - жер бетінің және оның сыртқы гравитациялық өрісінің уақыт өзгерісі; <br/> геодезиялық мониторингті ұйымдастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – маңызды математикалық ұғымдар мен тұжырымдар туралы түсінік қалыптастыру. Пән: табиғи-қолданбалы міндеттерді шешуге арналған жоғары математиканың негізгі анықтамаларын, теоремалары мен ережелерін; сызықтық алгебраның, аналитикалық геометрияның, дифференциалдық және интегралдық есептеулердің ұғымдары мен әдістерін; векторлар мен матрицаларға байланысты концепциялар мен әдістерді, дифференциалдық теңдеулерді шешу жолдарын.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: геоақпараттық технологияларды пайдалана отырып, картографиялық туындыларды құрастырудың және талдаудың теориялық негіздерін талқылау қабілетін қалыптастыру. Курс карталардың түпнұсқаларын дайындау процестерін, бейнелеудің картографиялық тәсілдерін; карталарды жасау және жобалау әдістемелері мен әдістерін; компьютерлік сауаттылық пен дизайн негіздерін; геоақпараттық және дәстүрлі картографиялау әдістерін; деректер базасын жобалауды; тақырыптық карталар жасауды зерттейді
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - тақырыптық, арнайы және кадастрлық жоспарлар мен карталарды жасау, жобалау және пайдаланудың заманауи әдістері мен технологиялары бойынша білім мен дағдыларды пайдалану мүмкіндігін қалыптастыру. Пәннің мақсаты: картографияның теориялық негіздері, компьютерлік технологиялар, тақырыптық жоспарлар мен карталарды жасау және пайдалану жолдары; картографиялық өндірістің жалпы принциптері, әдістері мен графикалық құралдарын пайдалануын бағалау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім алушылардың табиғи ресурстарды, инженерлік-техникалық және қала құрылысы объектілерін геоақпараттық технологияларды қолдана отырып зерделеу нәтижелерін модельдеу және түсіндіру кезінде картография мен геодезиядағы үш өлшемді модельдеудің қазіргі заманғы технологияларының мәні мен әдістері туралы теориялық білім алуы, кейіннен кәсіби салада қолдана отырып, қандай да бір технологияны таңдау тиімділігін бағалау болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-геодезиялық түсірілім жүргізу және топографиялық жоспарлар жасау қабілетін қалыптастыру. Пән: қалыңдатудың жоспарлы және биіктік желілерін құру әдістерін және жоспарлы-биіктік негіздемелерін; түгендеу, межелеу, жерді пайдалануды мемлекеттік бақылау кезіндегі жұмыс технологияларын; өлшеу нәтижелерін математикалық өңдеу әдістерін, құрылыс алаңында далалық геодезиялық жұмыстарды орындай білу және атқару құжаттамасын жасай білуді зерделеуге бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: топографиялық және кадастрлық карталарды жасау және жаңарту үшін аэроғарыштық материалдарды цифрлық фотограмметрияда қолдану қабілетін қалыптастыру және шикі деректерді өңдеу. Пән картографиялық модельдеуде кеңістіктік ақпаратты талдау мен синтездеудің әртүрлі әдістерін зерттейді, сандық фотограмметрияның сапасын бағалауды жүзеге асырады, әртүрлі тақырыптағы карталарды жасайды, картографиялық талдауды автоматтандыруда сандық фотограмметрия әдістерін қолданады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу.
Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімін өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: картография саласындағы қолданбалы мәселелерді шешу үшін заманауи бағдарламалық-техникалық құралдардың көмегімен атластарды жобалау және құру қабілетін қалыптастыру. Пән атластарды жобалау мен құрудың негізгі ұғымдарын, атлас карталарының мазмұны мен орналасуын, атлас деректерін пайдалана отырып, объектілер туралы сандық және сапалық көрсеткіштерді алуды зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: топонимика бойынша мәліметтер базасын құру үшін заманауи технологияларды қолдана отырып, картадағы маңызды географиялық объектілердің атауын анықтау қабілетін қалыптастыру. Пән географиялық атаулардың мағынасын, топонимиканың негізгі заңын, объектілердің түрлері бойынша Топонимика бөлімшелерін, топонимикадағы сөзжасам принциптерін, картографиялық топонимикадағы қатарлар заңын, жергілікті географиялық терминдерді және олардың топонимикадағы рөлін зерттейді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-ғимараттар мен инженерлік үймереттерді тұрғызу процесінде геодезиялық жұмыстарды орындау қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер құрылысты ұйымдастыру жобасының және жұмыс өндірісі жобасының кезеңдерінде жаңа құрылыс объектілерін салу және қолданыстағы құрылыс объектілерін пайдалану кезіндегі геодезиялық жұмыстардың дағдылары мен ерекшеліктерін игереді, ғимараттарды тұрғызу және инженерлік үймереттерді салу технологияларын үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Қолданбалы геодезия саласындағы маманның жұмысына қолдау көрсету үшін ақпараттық технологиялар мен географиялық ақпаратты өңдеу жүйелерін құру, қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән геоинформатика ұғымын, геодезиядағы және картографиядағы ГАЖ интеграциясының негізгі кезеңдерін, топографиялық картографияны, мәліметтер базасын, геодезия мен картографиядағы ГАЖ техникалық және бағдарламалық қамтамасыз етуді қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – ғылым саласындағы танымдық іс-әрекетте дағдылар қалыптастыру. Ақпаратты түсіну және игеру үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Зерттеу нысанын сипаттай білу. Ғылыми білімнің объективті мазмұнын алу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу әдістерін меңгеру. Негіздеу, бекіту, бағалау үшін зерттеудің аналитикалық және практикалық әдістері мен дәлелдеу жүйелерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Физика – табиғат заңдылықтарын зерттейтін ғылым, оның зерттеу пәні материя (зат және өріс түрінде) және оның қозғалысының ең жалпы формалары, сонымен қатар материяның қозғалысын басқаратын табиғаттың іргелі өзара әрекеттесулері болып табылады. Студенттердің кәсіби іс-әрекет жүйесінің негізі ретінде іргелі заңдарды, классикалық және қазіргі физика теорияларын, физикалық зерттеу әдістерін пайдалану білімдері мен дағдыларын кәсіби қызмет жүйесінің негізі ретінде қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, жеке өмірінде және жұмыс орнында, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру.
Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәннің мақсаты топографиялық-геодезиялық өндірістің технологиялық процестерін автоматтандырудың заманауи әдістері мен құралдарын зерттеу және дамыту болып табылады. Негізгі міндет студенттерге жер бедерінің цифрлық үлгілерін және цифрлық карталарды құру үшін топографиялық-геодезиялық ақпаратты жинау және өңдеу технологиясы саласында білім беру болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-картографиялық және геодезиялық өндірістерді ұйымдастыру және олардың экономикасы саласындағы жұмыстарды орындауға маманның дайындығын анықтайтын білімді, іскерлікті және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент картографиялық-геодезиялық өндіріс процесінде ұйымдастыру дағдылары мен негізгі техникалық-экономикалық көрсеткіштерді меңгеретін болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ғимараттар мен инженерлік үймереттерді жобалау кезінде инженерлік-геодезиялық ізденістер дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән құрылыс объектілерінің құрылысы мен пайдаланудағы геодезиялық сүйемелдеуді орындау білігіне бағытталған. Оқу процесінде студенттер құрылыс объектілерінің геодезиялық ізденістерін жобалау мен өндіруді орындауға және құрылыстағы геодезиялық жұмыстар өндірісінің жобасын әзірлеуге қабілетті болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жалпы географиялық, тақырыптық және номенклатуралық карталардың математикалық негізін құру үшін жазықтықтағы салыстырмалы беттерді бейнелеу үшін алынған білімді тиімді пайдалану қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер қолданбалы картографиялық-геодезиялық есептерді шешудің негізгі сандық әдістерін орындай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оптикалық және оптикалық-электрондық жүйелердің, оларды таңдаудың, олардың негізгі параметрлерін есептеудің негізгі мағлұматтарын терең үйрету.
Пәнді оқу нәтижесінде студент оптикалық сигналдарды сүзу және оны практикалық іске асыру әдістерімен танысуда сызықтық сүзгілер түрінде ұсынылған оптикалық және оптикалық-электронды жүйелерге қолданылатын сигналдар теориясын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәннің мақсаты географиялық ақпаратты картографиялық түрге айналдыру үшін қызметтің сипатына байланысты тақырыптық географиялық карталарды, басқа картографиялық кескіндерді таңдау қабілетін қалыптастыру.
Пәнді игеру нәтижесінде студент іс-әрекеттің мақсаты мен сипатына байланысты тақырыптық карталар мен басқа да картографиялық бейнелерді таңдауы керек; картографиялық бейнеден географиялық ақпаратты алу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – адамның табиғатпен, оның ішінде туристік-рекреациялық қызмет процесінде өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру принциптерін жүзеге асыратын қазіргі заманғы экологиялық менеджмент тұжырымдамалары негізінде бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру.Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, оның ішінде саяхат кезінде авариялардың, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Түпнұсқаларды графикалық дайындау әдістері туралы ақпарат беру, штрих және түрлі-түсті түпнұсқаларды жобалауда техникалық және көркем графиканы қолданудың нақты практикалық әдістерін үйрету. Пәннің міндеттері: түпнұсқаларды графикалық дайындау әдістері туралы ақпарат беру, штрих және түрлі-түсті түпнұсқаларды жобалауда техникалық және көркем графиканы қолданудың нақты практикалық әдістерін үйрету.
Защита практики
Мақсаты - студенттердің диплом жұмысын дайындауға бағытталған ақпараттық-талдамалық қызметі.
Тәжірибе өту кезінде орындалады: диплом материалдарын жинақтау және қорыту; ұсынылатын қызметтер сапасын талдау, бағалық / ассортименттік саясаты, персоналды басқару жүйесі; белгілі бір мерзімде зерттеу объектісінің экономикалық талдауы жүргізіледі, кәсіпорын қызметінің талдауы мен оны жетілдіру бойынша ұсыныстарды әзірлеу қорытындысы шығарылады.
Защита практики
Мақсаты - практикада «Геодезия» пәнін меңгеру барысында қалыптасқан білімдерін және дағдыларын жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу өндірістік жағдайларына барынша жақындату арқылы қолданып, сол жұмыстарды далалық жағдайда орындау арқылы тәжірибе алу мүмкіндігін қалыптастыру. Тәжірибе нәтижесінде студент орындай алады:
1. геодезиялық құралдарды қолдануды;
2. теодолиттерді, нивелирлерді, тахеометрлерді тексеру және оларды жұмыс орнында орнатуды;
3) жер пайдалану шекарасы бойымен теодолиттік жүріс салу және өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
4. өлшеу қателіктерінің өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
5. тахеометрикалық түсіру жүргізуге;
6. далалық өлшеуді камералық өңдеуге;
7. Жер пайдаланудың жоспарын жасауды, бойлық және көлденең профильдерді және басқа қажетті сызбаларды жасауға.
Геодезия пәні бойынша тәжірибе білім беру процессының оқу практикасы циклына жатады. Оқу тәжірибесі барысында геодезиялық жұмыстардың мынадай түрлері орындалады: геодезиялық аспаптарды тексеру және жұмыс орнында орнату: центрлеу, горизонтальдау; теодолиттік жүріс жүргізу, нивелирлеу, тахеометрлік түсіріс жасау; жер пайдалану бойынша өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтау; рұқсат етілген мәндерден өлшеу қателіктерін асып кеткен жағдайда қайта өлшеу жүргізіледі; нивелирлеу бойынша өлшеу қателіктерін тексеру; жергілікті жерде түсіру жұмысын жасау және сол жердің жоспарын жасау.
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.