техника және технология бакалавры
Қазіргі замануи әдістер мен технологиялардың көмегімен аумақтық даму және картографиялау, құрылыс және инженерлік ізденістер, табиғи ресурстарды басқару саласындағы кәсіби міндеттерді талдау және шешу үшін ғылыми ақпаратты пайдалануға қабілетті геодезия және картография саласындағы білікті мамандарды даярлау
Геодезия және картография
6B07301
География және табиғатты пайдалану
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Математика
Физика
77 (Каз.) 77 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: картография саласындағы қолданбалы мәселелерді шешу үшін заманауи бағдарламалық-техникалық құралдардың көмегімен атластарды жобалау және құру қабілетін қалыптастыру. Пән атластарды жобалау мен құрудың негізгі ұғымдарын, атлас карталарының мазмұны мен орналасуын, атлас деректерін пайдалана отырып, объектілер туралы сандық және сапалық көрсеткіштерді алуды зерттейді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – жер бедерін зерттеудегі практикалық міндеттерді шешу үшін әртүрлі тасымалдаушы-лардан арақашықтықтан зерделеу мәліметтерін алу қабылеттін қалыптастыру. Курста суреттерді алу техникалық құралдар мен технологиясы, суреттердің фотограмметриялық қасиеттері, суреттен қажетті ақпаратты алу тәсілдер, ғарыштық суреттерді дешифрлеу әдістер, практикалық мақсатта қолданатын замануи ғарыштық жүйелер қарастырылады
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ГАЖ, ЖҚЗ деректері және олармен байланысты әдістер, алгоритмдер және компьютерлік технологиялар негізінде карталарды қатып қалу және пайдалану қабілетін қалыптастыру.Пән кешенді географиялық зерттеулерді және кеңістіктік картографиялық модельдердің әртүрлі түрлерін жасау арқылы олардың нәтижелерін жүйелі түрде картаға түсіруді зерттейді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - геодезиялық өндірістің заманауи шарттарында топографиялық-геодезиялық жұмыстардың негізгі түрлерінің теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән зерттеуге бағытталған: географиялық, тікбұрышты координаталарды, дирекциондық бұрыштарды, азимуттерді; теодолитпен, нивелирлермен, электрондық тахометрлермен және басқа геодезиялық құралдарды пайдалану әдістерімен, сызықтарды бағыттау және топографиялық карталар мен пландарды қолдану жолдарымен.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Қолданбалы геодезия саласындағы маманның жұмысына қолдау көрсету үшін ақпараттық технологиялар мен географиялық ақпаратты өңдеу жүйелерін құру, қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән геоинформатика ұғымын, геодезиядағы және картографиядағы ГАЖ интеграциясының негізгі кезеңдерін, топографиялық картографияны, мәліметтер базасын, геодезия мен картографиядағы ГАЖ техникалық және бағдарламалық қамтамасыз етуді қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Геодезия және картография саласында бұрыштық, сызықты және биіктік өлшеулерге арналған геодезиялық аспаптарды пайдалану қабілетін қалыптастыру.<br/> Пәнді игеру нәтижесінде студент:<br/> - әртүрлі мақсаттар мен дәлдіктерді өлшеуді жүзеге асыру үшін оң немесе бір басқа құрылғыны таңдау;<br/> - геодезиялық аспаптарды калибрлеу және түзету;<br/> - өрісті геодезиялық өлшеулерді жүргізу; процесті өлшеу нәтижелерін өңдеу;<br/> - геодезиялық аспаптың техникалық ақауларын болдырмау;<br/> - қолданбалы геодезияның міндеттерін шешу үшін арнайы геодезиялық аспаптар мен құралдарды, соның ішінде заманауи электрондық тахометрлер мен спутниктік навигациялық құралдарды қолдану, олардың зерттеулерін, тексерулерін және түзетулерін жүзеге асыру;<br/> - әріптестерімен кәсіби қарым-қатынас жасау, командада жұмыс істей білу.<br/> Курс оқытады: стандарттау, геодезиялық аспаптардың жіктелуі. Оптикалық бөлшектер, геодезиялық аспаптардағы жүйелер. Айналмалы, сызықтық шкалалар, есептеу құрылғылары, номограммалар. Деңгейлер, компенсаторлар. Осьтік жүйелер және басқа да механикалық бөлшектер. Геодезиялық аспаптарды тексеру және зерттеу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: геодезиялық өлшеу әдістерін, геодезиялық желілердің түрлерін ажырата білу қабілетін қалыптастыру, желілерді теңестіру әдістерін бағдарлай білу, барлық геодезиялық өлшемдерді қажетті дәлдікпен, заманауи аспаптарды, жабдықтар мен технологияларды пайдалана отырып орындау.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қателіктердің қасиеттерін және олардың таралу заңдылықтарын, өлшеу нәтижелерін бір және бірнеше өлшеулерде өңдеу үшін қателіктерін ескере отырып өлшеу әдістерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Курс қателер теориясының негіздерін, өлшеу қателіктерінің жіктелуін, бір шаманың көп реттік тең және тең емес өлшеулерін, тең және тең емес қос өлшеулерді математикалық өңдеуді
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қолданбалы есептерді шешуде геоақпараттық технологияларды қолданудың практикалық дағдыларын алу үшін геоақпараттық жүйелердің теориялық, әдістемелік және технологиялық негіздерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән геоақпараттық және ГАЖ негізгі ұғымдарын, ГАЖ дамуының негізгі кезеңдерін, географиялық және виртуалды картографияны, геоақпараттық картография туралы ұғымды, ГАЖ геоақпараттық және деректер базасын, ГАЖ техникалық және бағдарламалық қамтамасыз етуді зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жер бетінің релефін және оған тән белгілерін сипаттау қабілетін қалыптастыру - Генезис, даму тарихы мен динамикасы, сонымен қатар оны жалпы географиялық және тақырыптық карталарда дұрыс көрсету. Пән рельефтің генетикалық топтарын, жер қыртысының құрылымын, жердің дамуының негізгі кезеңдерін және геоморфологиялық карталарды құру принциптерін зерттейді.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жер бетінің релефін және оның тән белгілерін сипаттау қабілетін қалыптастыру - Генезис, даму тарихы мен динамикасы, сонымен қатар оны жалпы географиялық және тақырыптық карталарда дұрыс көрсету.<br/> Пән рельефтің генетикалық топтарын, жер қыртысының құрылымын, жердің дамуының негізгі кезеңдерін және геоморфологиялық карталарды құру принциптерін зерттейді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі кеңістіктік-уақытша (төртөлшемді) Геодезияның ғылыми және практикалық міндеттерін шешу үшін Ғарыштық геодезия әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Пәнді игеру нәтижесінде студент:<br/> - жоғары дәлдіктегі жерсеріктік өлшемдерді жоспарлау және жүргізу және оларды математикалық өңдеу;<br/> - спутниктік позициялау жабдығын пайдаланып әртүрлі зерттеулер жүргізеді;<br/> - геодезиялық конструкцияларды ғарыштық геодезия әдісімен (мемлекеттік геодезиялық желі, арнайы мақсаттағы желілер) құру;<br/> - заманауи геодезияның мәселелерін шешуде дәстүрлі және спутниктік әдістермен алынған нәтижелерді қолдану;<br/> - спутниктік геодезиялық желілерді жалпы координаттар жүйесіне және мемлекеттік биіктікке және жоспарлы негізге байланыстыру әдістерін қолдану;
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - аэроғарыштық түсірілімдерді дешифрлеу бойынша арнайы бағдарламалық қамтамасыз етуде практикалық жұмыс дағдыларын алу үшін ЖҚЗ материалдарын өңдеудің базалық негіздерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән ғарыштық суреттерді компьютерлік өңдеу және дешифрлеудің теориялық негіздерін, аэроғарыштық суреттерді өңдеу және интерпретациялаудың заманауи технологиялары мен әдістерін, аэроғарыштық суреттерді дешифрлеуге арналған қолданыстағы бағдарламалық қамтамасыз етуді, дешифрлеуді автоматтандыру әдістерін оқытады
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жоғары дәлдіктегі геодезиялық жұмыстар, арнайы мақсаттағы геодезиялық желілерді құру және жобалау саласында дағдыларды қалыптастыру.<br/> Пәнде оқытылады:<br/> - тірек геодезиялық желілер мен арнайы мақсаттағы желілерді құру және дамыту кезінде әртүрлі жоғары дәлдікті геодезиялық өлшеулер жүргізу; <br/> - жер бетінің және оның сыртқы гравитациялық өрісінің уақыт өзгерісі; <br/> геодезиялық мониторингті ұйымдастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – маңызды математикалық ұғымдар мен тұжырымдар туралы түсінік қалыптастыру. Пән: табиғи-қолданбалы міндеттерді шешуге арналған жоғары математиканың негізгі анықтамаларын, теоремалары мен ережелерін; сызықтық алгебраның, аналитикалық геометрияның, дифференциалдық және интегралдық есептеулердің ұғымдары мен әдістерін; векторлар мен матрицаларға байланысты концепциялар мен әдістерді, дифференциалдық теңдеулерді шешу жолдарын.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-картографиялық және геодезиялық өндірістерді ұйымдастыру және олардың экономикасы саласындағы жұмыстарды орындауға маманның дайындығын анықтайтын білімді, іскерлікті және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент картографиялық-геодезиялық өндіріс процесінде ұйымдастыру дағдылары мен негізгі техникалық-экономикалық көрсеткіштерді меңгеретін болады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Топографиялық-геодезиялық іздестірулерді жүргізумен, топографиялық жоспарларды жасау және түзетумен және инженерлік-геодезиялық міндеттерді шешу үшін жобалау нүктелерін нақты көшірумен байланысты геодезиялық жұмыстарды орындау қабілетін қалыптастыру.<br/> Пәнді игеру нәтижесінде студент:<br/> - топографиялық және геодезиялық мәліметтерді талдау, практикалық және есептелген нәтижелерді салыстыру;<br/> - жобалау-іздестіру-құрылыс жұмыстары бойынша геодезиялық жұмыстарды орындау.<br/> - геодезиялық аспаптар көмегімен аудандар бойынша зерттеулер жүргізу және оларды профильдер, схемалар, жоспарлар мен тақырыптық карталар түрінде ұйымдастыру.<br/> Курс оқытады: геодезияда қолданылатын жоспарлы және биіктік координаталар жүйесі. Топографиялық карталар мен жоспарлар бойынша міндеттерді шешу. Геодезиялық өлшеулердің дәлдігін бағалау. Геодезиялық желілер және түсіру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ғимараттар мен инженерлік үймереттерді жобалау кезінде инженерлік-геодезиялық ізденістер дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән құрылыс объектілерінің құрылысы мен пайдаланудағы геодезиялық сүйемелдеуді орындау білігіне бағытталған. Оқу процесінде студенттер құрылыс объектілерінің геодезиялық ізденістерін жобалау мен өндіруді орындауға және құрылыстағы геодезиялық жұмыстар өндірісінің жобасын әзірлеуге қабілетті болады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: геоақпараттық технологияларды пайдалана отырып, картографиялық туындыларды құрастырудың және талдаудың теориялық негіздерін талқылау қабілетін қалыптастыру. Курс карталардың түпнұсқаларын дайындау процестерін, бейнелеудің картографиялық тәсілдерін; карталарды жасау және жобалау әдістемелері мен әдістерін; компьютерлік сауаттылық пен дизайн негіздерін; геоақпараттық және дәстүрлі картографиялау әдістерін; деректер базасын жобалауды; тақырыптық карталар жасауды зерттейді
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - тақырыптық, арнайы және кадастрлық жоспарлар мен карталарды жасау, жобалау және пайдаланудың заманауи әдістері мен технологиялары бойынша білім мен дағдыларды пайдалану мүмкіндігін қалыптастыру. Пәннің мақсаты: картографияның теориялық негіздері, компьютерлік технологиялар, тақырыптық жоспарлар мен карталарды жасау және пайдалану жолдары; картографиялық өндірістің жалпы принциптері, әдістері мен графикалық құралдарын пайдалануын бағалау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім алушылардың табиғи ресурстарды, инженерлік-техникалық және қала құрылысы объектілерін геоақпараттық технологияларды қолдана отырып зерделеу нәтижелерін модельдеу және түсіндіру кезінде картография мен геодезиядағы үш өлшемді модельдеудің қазіргі заманғы технологияларының мәні мен әдістері туралы теориялық білім алуы, кейіннен кәсіби салада қолдана отырып, қандай да бір технологияны таңдау тиімділігін бағалау болып табылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: топонимика бойынша мәліметтер базасын құру үшін заманауи технологияларды қолдана отырып, картадағы маңызды географиялық объектілердің атауын анықтау қабілетін қалыптастыру. Пән географиялық атаулардың мағынасын, топонимиканың негізгі заңын, объектілердің түрлері бойынша Топонимика бөлімшелерін, топонимикадағы сөзжасам принциптерін, картографиялық топонимикадағы қатарлар заңын, жергілікті географиялық терминдерді және олардың топонимикадағы рөлін зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазақ (орыс) тілінің лексикасын, грамматикалық білім жүйесін толық түсіну негізінде тілдік және сөзтану құралдарын дұрыс таңдау және қолдану қабілетін қалыптастыру. Ғылыми стиль: негізгі, жанрлар, стиль және тіл ерекшеліктері, сөйлеудің ғылыми стиліндегі сөйлемнің ерекшеліктері, ұсыныс моделі, мәтін, мәтіннің негізгі ерекшеліктері, мәтіндегі қосылу түрлері, мәтіннің функционалдық-семантикалық түрлері оқытылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-геодезиялық түсірілім жүргізу және топографиялық жоспарлар жасау қабілетін қалыптастыру. Пән: қалыңдатудың жоспарлы және биіктік желілерін құру әдістерін және жоспарлы-биіктік негіздемелерін; түгендеу, межелеу, жерді пайдалануды мемлекеттік бақылау кезіндегі жұмыс технологияларын; өлшеу нәтижелерін математикалық өңдеу әдістерін, құрылыс алаңында далалық геодезиялық жұмыстарды орындай білу және атқару құжаттамасын жасай білуді зерделеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Құрылыс технологиясында жаңа құрылыс материалдарын, конструктивтік шешімдерді қолдану қабілетін қалыптастыру; құрылыстағы еңбек процестерін ұйымдастырудың теориялық және практикалық негіздерін, құрылыс әдістері мен технологияларын игеру. Курс: топырақты қайта өңдеу бойынша құрылыс процестерінің технологиясын, бетон, темір-бетон конструкцияларының құрылымы, іргетастар және топырақтағы қабырғалардың құрылысы. Ғимараттар құрылысы бойынша процестер технологиясын зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бұйымдардың сызбаларын орындау және оқу үшін қажетті ережелерді, талаптар мен нормаларды, анықтамалық әдебиеттер мен стандарттарды оқу және түсіну қабілетін қалыптастыру, практикалық тапсырмаларды орындау барысында конструкторлық құжаттаманың бірыңғай жүйесінің (КҚБЖ) стандарттарына сәйкес сызбаларды орындау дағдыларын қалыптастыру және бекіту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жалпы географиялық, тақырыптық және номенклатуралық карталардың математикалық негізін құру үшін жазықтықтағы салыстырмалы беттерді бейнелеу үшін алынған білімді тиімді пайдалану қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер қолданбалы картографиялық-геодезиялық есептерді шешудің негізгі сандық әдістерін орындай алады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: топографиялық және кадастрлық карталарды жасау және жаңарту үшін аэроғарыштық материалдарды цифрлық фотограмметрияда қолдану қабілетін қалыптастыру және шикі деректерді өңдеу. Пән картографиялық модельдеуде кеңістіктік ақпаратты талдау мен синтездеудің әртүрлі әдістерін зерттейді, сандық фотограмметрияның сапасын бағалауды жүзеге асырады, әртүрлі тақырыптағы карталарды жасайды, картографиялық талдауды автоматтандыруда сандық фотограмметрия әдістерін қолданады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің бойында дүниені танудың ерекше формасы болып табылатын философия, оның негізгі бөлімдері, мәселелері және оларды зерттеудің өзінің болашақ кәсіби қызметімен байланысты әдістері туралы басты түсініктерді қалыптастыру; студенттерді ұлы ойшылдардың философиялық мәтіндерімен таныстыру және оларды сыни түсіну дағдыларын қалыптастыру. <br/> Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> - кәсіпқойлық міндеттерді шешу үдерісінде философия категорияларын, принциптерін және заңдарың пайдалана алу;<br/> - философиялық мәтіңдермен жұмыс жасау және оларды қоғам мен табиғаттың өзекті мәселелерін зерттеуде қолдана алу;<br/> - ғылыми зерттеу барысында туындайтын шығармашылық мәселелерді анықтау және заманауи мәдени-әлеуметтік жағдайдың көрінісін сыни ойлау әдіснамасы тұрғысынан обьективті саралау; <br/> - өз мамандығын игеру барысында туындайтын ғылыми теориялық сұрақтарды өздігінше шешу; <br/> - өзінің философиялық білімін қоғамның түрлі салаларында және өзінің өмірлік әрекеттерінде шығармашылықпен пайдалану.<br/> «Философия» курсы бакалавриаттың барлық мамандықтарына негізгі және жалпы міндетті болып табылады. Оны оқу барысында студент философияның негізгі даму кезеңдері, қазақ халқының философиялық ойының ерекшеліктері туралы білім алады, философияның негізгі мәселелерімен, ұғымдарымен және категорияларымен танысады. <br/> Философияның қазіргі заманғы маман дайындау жүйесіндегі рөлі оның зерттеу объектісі – адам және оның табиғат пен қоғаммен арақатынасы –арқылы анықталады. Философия адамның көзқарастық, адамгершіліктік және өмірмәндік құндылықтарын қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: картография саласындағы қолданбалы мәселелерді шешу үшін заманауи бағдарламалық-техникалық құралдардың көмегімен атластарды жобалау және құру қабілетін қалыптастыру. Пән атластарды жобалау мен құрудың негізгі ұғымдарын, атлас карталарының мазмұны мен орналасуын, атлас деректерін пайдалана отырып, объектілер туралы сандық және сапалық көрсеткіштерді алуды зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ГАЖ, ЖҚЗ деректері және олармен байланысты әдістер, алгоритмдер және компьютерлік технологиялар негізінде карталарды қатып қалу және пайдалану қабілетін қалыптастыру.Пән кешенді географиялық зерттеулерді және кеңістіктік картографиялық модельдердің әртүрлі түрлерін жасау арқылы олардың нәтижелерін жүйелі түрде картаға түсіруді зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: топонимика бойынша мәліметтер базасын құру үшін заманауи технологияларды қолдана отырып, картадағы маңызды географиялық объектілердің атауын анықтау қабілетін қалыптастыру. Пән географиялық атаулардың мағынасын, топонимиканың негізгі заңын, объектілердің түрлері бойынша Топонимика бөлімшелерін, топонимикадағы сөзжасам принциптерін, картографиялық топонимикадағы қатарлар заңын, жергілікті географиялық терминдерді және олардың топонимикадағы рөлін зерттейді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-ғимараттар мен инженерлік үймереттерді тұрғызу процесінде геодезиялық жұмыстарды орындау қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер құрылысты ұйымдастыру жобасының және жұмыс өндірісі жобасының кезеңдерінде жаңа құрылыс объектілерін салу және қолданыстағы құрылыс объектілерін пайдалану кезіндегі геодезиялық жұмыстардың дағдылары мен ерекшеліктерін игереді, ғимараттарды тұрғызу және инженерлік үймереттерді салу технологияларын үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Қолданбалы геодезия саласындағы маманның жұмысына қолдау көрсету үшін ақпараттық технологиялар мен географиялық ақпаратты өңдеу жүйелерін құру, қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән геоинформатика ұғымын, геодезиядағы және картографиядағы ГАЖ интеграциясының негізгі кезеңдерін, топографиялық картографияны, мәліметтер базасын, геодезия мен картографиядағы ГАЖ техникалық және бағдарламалық қамтамасыз етуді қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: аспаптардың жұмысын бағдарламалық қамтамасыз ету үшін геодезиялық есептер мен өлшемдерді шешу қабілетін қалыптастыру, GPS-бақылауларды интерпретациялау үшін бағдарламаларды, 3D-модельдеу бағдарламаларын, арнайы әзірленген бағдарламаларсыз жасай алмайтын сызықтық-бұрыштық өлшемдерді өңдеу үшін бағдарламаларды пайдалану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: графикалық бағдарламалық жасақтаманы (Adobe Photoshop, Sketch, CorelDRAW және т.б.) редакциялау және графикалық дизайн үшін баннерлер, плакаттар, логотиптер және т. б. жасау, веб-сайттар, қосымшалар мен интерфейстер құру үшін қолдану қабілетін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Физика – табиғат заңдылықтарын зерттейтін ғылым, оның зерттеу пәні материя (зат және өріс түрінде) және оның қозғалысының ең жалпы формалары, сонымен қатар материяның қозғалысын басқаратын табиғаттың іргелі өзара әрекеттесулері болып табылады. Студенттердің кәсіби іс-әрекет жүйесінің негізі ретінде іргелі заңдарды, классикалық және қазіргі физика теорияларын, физикалық зерттеу әдістерін пайдалану білімдері мен дағдыларын кәсіби қызмет жүйесінің негізі ретінде қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәннің мақсаты топографиялық-геодезиялық өндірістің технологиялық процестерін автоматтандырудың заманауи әдістері мен құралдарын зерттеу және дамыту болып табылады. Негізгі міндет студенттерге жер бедерінің цифрлық үлгілерін және цифрлық карталарды құру үшін топографиялық-геодезиялық ақпаратты жинау және өңдеу технологиясы саласында білім беру болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: заманауи аспаптар мен жабдықтарды пайдалана отырып, жоғары дәлдіктегі геодезиялық өлшемдерді орындау, дәл геодезиялық аспаптармен, далалық трассалау және автомобиль жолдарын жобалау кезінде геодезиялық өлшемдерді орындау қабілетін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: картографиялық туындыларды жасау әдістері туралы, картада бейнеленген құбылыстар туралы негізгі білім мен түсініктерді, заманауи картографиялық туындылармен жұмыс істеу дағдыларын және карталар бойынша оқу, ғылыми және қолданбалы міндеттерді шеше білуді қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-картографиялық және геодезиялық өндірістерді ұйымдастыру және олардың экономикасы саласындағы жұмыстарды орындауға маманның дайындығын анықтайтын білімді, іскерлікті және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент картографиялық-геодезиялық өндіріс процесінде ұйымдастыру дағдылары мен негізгі техникалық-экономикалық көрсеткіштерді меңгеретін болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ғимараттар мен инженерлік үймереттерді жобалау кезінде инженерлік-геодезиялық ізденістер дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән құрылыс объектілерінің құрылысы мен пайдаланудағы геодезиялық сүйемелдеуді орындау білігіне бағытталған. Оқу процесінде студенттер құрылыс объектілерінің геодезиялық ізденістерін жобалау мен өндіруді орындауға және құрылыстағы геодезиялық жұмыстар өндірісінің жобасын әзірлеуге қабілетті болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ГАЖ-да карталарды жобалау және символизациялау әдістерін жасау үшін карталарды жобалау және орналастыру саласындағы теориялық білімді игеру қабілетін қалыптастыру. Пән ГАЖ-да карталардың дизайны мен орналасуының базалық ұғымдық-терминологиялық аппаратын; ГАЖ көмегімен карталар дизайнының сыртқы және ішкі факторларын; ГАЖ-да дизайн және орналасу әдістемесін; картографиялық жалпылау принциптерін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Картографияның принциптері, нормалары мен ережелері бойынша географиялық карталарды жобалау, редакциялау және құрастыру үшін картографиялық туындыларға талдау және баға беру қабілетін қалыптастыру.
Пәнді игеру нәтижесінде студент:
- тақырыптық карталар мен атластар құру; тақырыптық картографиялық кескінді ұйымдастыру;
- компьютерлік сауаттылық пен дизайн негіздерін түсіну және пайдалану; карталарды құрастыру және жобалау әдістері мен әдістері; математикалық картографиялық модельдерді компьютерлік негіздеу;
- картография саласындағы теориялық талдау мен тұжырымдарға қатысты ғылыми ойларды, ғылыми пікірталастарды, өз ұстанымдарын талдау;
Курс оқытады: карталарды жобалаудың мақсаттары мен міндеттері. Карта бағдарламасын әзірлеу. Карталарды құрастыруға арналған көздер. Картографияланатын құбылыстардың аймақтық ерекшеліктерін зерттеу. Картаның математикалық негізін әзірлеу. Картаны ресімдеуді әзірлеу. Картографиялық дизайн.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім алушылардың табиғи ресурстарды, инженерлік-техникалық және қала құрылысы объектілерін геоақпараттық технологияларды қолдана отырып зерделеу нәтижелерін модельдеу және түсіндіру кезінде картография мен геодезиядағы үш өлшемді модельдеудің қазіргі заманғы технологияларының мәні мен әдістері туралы теориялық білім алуы, кейіннен кәсіби салада қолдана отырып, қандай да бір технологияны таңдау тиімділігін бағалау болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары сапалы көп түсті картографиялық туындыларды жасау үшін әртүрлі графикалық бағдарламалар пакеттерін, мамандандырылған картографиялық бағдарламаларды немесе ГАЖ қосымшаларын (Mercator, Atlas Pro, MapGrafix, MapInfo, Arc/INFO, ArcView, Панорама және т.б.) қолдану қабілетін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-геодезиялық түсірілім жүргізу және топографиялық жоспарлар жасау қабілетін қалыптастыру. Пән: қалыңдатудың жоспарлы және биіктік желілерін құру әдістерін және жоспарлы-биіктік негіздемелерін; түгендеу, межелеу, жерді пайдалануды мемлекеттік бақылау кезіндегі жұмыс технологияларын; өлшеу нәтижелерін математикалық өңдеу әдістерін, құрылыс алаңында далалық геодезиялық жұмыстарды орындай білу және атқару құжаттамасын жасай білуді зерделеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әртүрлі дереккөздер мен дерекқорлардан ақпаратты іздеуді, сақтауды, өңдеуді және талдауды жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру, оны ақпараттық, компьютерлік және желілік технологияларды пайдалана отырып, қажетті форматта ұсыну, ғылыми-техникалық ақпаратты, жерді және өзге де жылжымайтын мүлікті пайдаланудың отандық және шетелдік тәжірибесін зерделеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жалпы географиялық, тақырыптық және номенклатуралық карталардың математикалық негізін құру үшін жазықтықтағы салыстырмалы беттерді бейнелеу үшін алынған білімді тиімді пайдалану қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер қолданбалы картографиялық-геодезиялық есептерді шешудің негізгі сандық әдістерін орындай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оптикалық және оптикалық-электрондық жүйелердің, оларды таңдаудың, олардың негізгі параметрлерін есептеудің негізгі мағлұматтарын терең үйрету.
Пәнді оқу нәтижесінде студент оптикалық сигналдарды сүзу және оны практикалық іске асыру әдістерімен танысуда сызықтық сүзгілер түрінде ұсынылған оптикалық және оптикалық-электронды жүйелерге қолданылатын сигналдар теориясын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жер бедерінің егжей-тегжейлі карталарын жасау, жер бедерінің өзгерістерін анықтау, құрылыстың сенімділігі мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін ғаламдық навигациялық спутниктік жүйелерді қолдана отырып, берілген координаттар жүйелерінде (бөлу-байланыстыру жұмыстары) олардың орналасуын анықтай отырып, геодезиялық негіздер құру, өлшеу пункттерін жерге шығару қабілетін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәннің мақсаты географиялық ақпаратты картографиялық түрге айналдыру үшін қызметтің сипатына байланысты тақырыптық географиялық карталарды, басқа картографиялық кескіндерді таңдау қабілетін қалыптастыру.
Пәнді игеру нәтижесінде студент іс-әрекеттің мақсаты мен сипатына байланысты тақырыптық карталар мен басқа да картографиялық бейнелерді таңдауы керек; картографиялық бейнеден географиялық ақпаратты алу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Түсірілім ұйымдарынан жоспарлы-картографиялық материалдарды сапалы қабылдау үшін аэро-және ғарыштық түсірілім материалдарын пайдалана отырып, міндеттерді түсінуді қалыптастыру және мамандандырылған түсірілімге тапсырысты қалыптастыру, сондай-ақ олардың сапасын бағалауды орындау. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент: - аэро - және ғарыштық түсірілім материалдарын пайдалана отырып шешілетін міндеттер шеңберін шешуі тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: коммуникация, кеңістіктік ақпарат және жүйелі шешім қабылдау тәсілдері ретінде жаңа технологиялық әдістерді пайдалана отырып, табиғи-техногендік компоненттердің және олардың кешендерінің цифрлық модельдерін құру қабілетін қалыптастыру. Пән геоақпараттық картографиялау технологияларын және карталарды құру әдістерін, банктер мен дерекқорларды ұйымдастырудың және виртуалды картографиялауды әзірлеудің цифрлық тәсілдерін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: топографиялық және кадастрлық карталарды жасау және жаңарту үшін аэроғарыштық материалдарды цифрлық фотограмметрияда қолдану қабілетін қалыптастыру және шикі деректерді өңдеу. Пән картографиялық модельдеуде кеңістіктік ақпаратты талдау мен синтездеудің әртүрлі әдістерін зерттейді, сандық фотограмметрияның сапасын бағалауды жүзеге асырады, әртүрлі тақырыптағы карталарды жасайды, картографиялық талдауды автоматтандыруда сандық фотограмметрия әдістерін қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: зерттелетін кеңістікті талдау қабілетін қалыптастыру және экономикалық қызметтің жекелеген түрлерін орналастыруға, табиғатты ұтымды пайдалануға қатысты ұсыныстар әзірлеу,
ұлттық экономикалық міндеттердің сипатына және кеңістікті танудың арнайы әдістеріне қажеттілік туындаған кезде нақты табиғи, әлеуметтік және экономикалық жағдайларға байланысты аумақтық-шаруашылық құрылымдарды қалыптастыру
белгілі бір құбылыстар және аумақ туралы тиісті ақпараттың ерекше тасымалдаушыларында.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Түпнұсқаларды графикалық дайындау әдістері туралы ақпарат беру, штрих және түрлі-түсті түпнұсқаларды жобалауда техникалық және көркем графиканы қолданудың нақты практикалық әдістерін үйрету. Пәннің міндеттері: түпнұсқаларды графикалық дайындау әдістері туралы ақпарат беру, штрих және түрлі-түсті түпнұсқаларды жобалауда техникалық және көркем графиканы қолданудың нақты практикалық әдістерін үйрету.
Защита практики
Мақсаты - студенттердің диплом жұмысын дайындауға бағытталған ақпараттық-талдамалық қызметі.
Тәжірибе өту кезінде орындалады: диплом материалдарын жинақтау және қорыту; ұсынылатын қызметтер сапасын талдау, бағалық / ассортименттік саясаты, персоналды басқару жүйесі; белгілі бір мерзімде зерттеу объектісінің экономикалық талдауы жүргізіледі, кәсіпорын қызметінің талдауы мен оны жетілдіру бойынша ұсыныстарды әзірлеу қорытындысы шығарылады.
Защита практики
Мақсаты - практикада «Геодезия» пәнін меңгеру барысында қалыптасқан білімдерін және дағдыларын жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу өндірістік жағдайларына барынша жақындату арқылы қолданып, сол жұмыстарды далалық жағдайда орындау арқылы тәжірибе алу мүмкіндігін қалыптастыру. Тәжірибе нәтижесінде студент орындай алады:
1. геодезиялық құралдарды қолдануды;
2. теодолиттерді, нивелирлерді, тахеометрлерді тексеру және оларды жұмыс орнында орнатуды;
3) жер пайдалану шекарасы бойымен теодолиттік жүріс салу және өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
4. өлшеу қателіктерінің өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
5. тахеометрикалық түсіру жүргізуге;
6. далалық өлшеуді камералық өңдеуге;
7. Жер пайдаланудың жоспарын жасауды, бойлық және көлденең профильдерді және басқа қажетті сызбаларды жасауға.
Геодезия пәні бойынша тәжірибе білім беру процессының оқу практикасы циклына жатады. Оқу тәжірибесі барысында геодезиялық жұмыстардың мынадай түрлері орындалады: геодезиялық аспаптарды тексеру және жұмыс орнында орнату: центрлеу, горизонтальдау; теодолиттік жүріс жүргізу, нивелирлеу, тахеометрлік түсіріс жасау; жер пайдалану бойынша өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтау; рұқсат етілген мәндерден өлшеу қателіктерін асып кеткен жағдайда қайта өлшеу жүргізіледі; нивелирлеу бойынша өлшеу қателіктерін тексеру; жергілікті жерде түсіру жұмысын жасау және сол жердің жоспарын жасау.
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.