заң ғылымдарының магистрі
«Сот сараптамасы» білім беру бағдарламасының мақсаты - ҚР Сот-сараптама қызметін жүзеге асыру үшін жоғары білікті мамандарды даярлау болып табылады. Білім беру бағдарламасы Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2017 жылғы 27 наурыздағы № 306 бұйрығында көзделген сараптамалық мамандандыру бойынша біліктілік талаптарына сәйкес білім алушының когнитивті, функционалдық, жүйелік және әлеуметтік-коммуникативтік құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Қызметтің бұл түрі уәкілетті субъектілердің (анықтаушының, тергеушінің, прокурордың, тергеу судьясының, судьяның, адвокаттың) тапсырмасы бойынша сот-сараптамалық зерттеулерді орындауды талап етеді; сараптама практикасына жаңа ғылыми негізделген әдістемелерді әзірлеу және енгізу, ғылым мен техниканың қазіргі заманғы жетістіктерін интеграциялау жолымен сараптамалардың теориялық және әдістемелік ережелерін жетілдіру үшін іздестірулер жүргізу.
Сот сараптамасы
7M04224
Заң
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
2000000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: болашақ маманның зерттеу мәдениетін, зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру. <br/> Зерттелетін болады: Қазақстан Республикасының индустриялық-инновациялық даму бағдарламаларын іске асыру контекстінде ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық, әдістемелік және практикалық негіздері, ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемелік негіздері, педагогикалық зерттеулердің логикасы мен құрылымы зерделенетін болады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
дәлелдеу, дәлелдемелер, жіктеу, жазбаша дәлелдемелер, заттай дәлелдемелер ұғымдарын, жол беру, салыстырмалылық, сенімділік, жеткіліктілік ұғымдарының мәнін, дәлелдемелер жүйесіндегі сарапшының, маманның қорытындысының орнын, қорытындылардағы қорытындылардың нысандарын, сот сарапшысының, маманның қорытындысын сот дәлелдемесі ретінде бағалау қағидаларын және т. б. зерделейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қылмыстық құқық бұзушылықтарды тергеу әдістері туралы теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.<br/> Зерделенетін мәселелер: криминалистика ғылымының пәні, объектілері, міндеттері, жүйесі, жаратылыстану-техникалық, гуманитарлық ғылымдармен байланысы, дәлелдемелерді жинау жөніндегі техникалық-криминалистік тәсілдер, тергеу әрекеттерін жүргізу тәсілдері, қылмыстардың криминалистік сипаттамасы және т.б.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
криминалистикалық сәйкестендіру теориясының ғылыми ережелерін, диагностикасын, осы жеке ілімдердің қалыптасу тарихын зерттейді, криминалистикалық сәйкестендіру объектілері, диагностика, субъектілердің мәртебесі, криминалистикалық сәйкестендіру мәні туралы криминалистика ғылымындағы пікірталастар, "сәйкестік", "жеке сәйкестілік" ұғымдары, сәйкестендіру белгілері, олардың жіктелуі, түрлері және объектілер бойынша ғылыми жіктелуі және т. б.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - ҚР сот төрелігін жүзеге асыру туралы теориялық білім қалыптастыру.<br/> Зерделенетін мәселелер: ҚР-дағы сот ісін жүргізу жүйесі, процестік қызметтің түрлері, қылмыстық процестің міндеттері мен функциялары, қылмыстық процестің қайнар көздері, қағидаттары, қатысушылар, олардың мәртебесі, сот ісін жүргізу кезеңдері, процестік, тергеу әрекеттерінің ұғымдары және т.б.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
сот ісін жүргізудегі "арнайы білім" ұғымы, сот ісін жүргізу кезеңдерінде қолданудың іс жүргізу нысандары, тергеу іс-әрекеттерін жүргізуге маманның қатысуының айрықша белгілері, маманның, сот сарапшысының қорытындысы, тексеру, аудит жүргізу, құқықтары мен міндеттері, негіздері және т. б. қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
сот-сараптама қызметі саласындағы ҚР заңнамасы туралы білімді қалыптастырады, нормативтік-құқықтық актілер жүйесі зерделенеді: сот-сараптама қызметі туралы Заң, ҚР ҚІЖК, ҚР АІЖК, ҚР АӨК тиісті тараулары, заңға тәуелді нормативтік-құқықтық актілер - сот сараптамаларын ұйымдастыру және жүргізу қағидалары, сот сараптамасы объектілерімен жұмыс істеу қағидалары,әзірлеу қағидалары, әдістемелерді сынақтан өткізу және енгізу және т. б.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
сот ісін жүргізудегі ғылыми және практикалық қызметтің нысаны ретінде сот сараптамасы ұғымы туралы, ҚР Сот-сараптама қызметінің түсінігі мен мазмұны туралы, ҚР ӘМ-нің CЭҚ -ті жүзеге асырудағы принциптері, өкілеттіктері, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізудің маңыздылығы, сараптаманы ғылыми-әдістемелік және ақпараттық қамтамасыз ету, сарапшылардың мәртебесі туралы және т. б. теориялық білім береді.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - сот-сараптамалық зерттеулердің мәні туралы теориялық білімді меңгеру. <br/> Зерттелетін мәселелер: сот ісін жүргізудегі ғылыми және практикалық қызметтің нысаны ретінде сот сараптамасы: зерттеу қызметінің пәні, міндеттері, әдіснамасы, криминалистикалық идентификациялау, диагностикалау ережелері, сараптамалық зерттеу кезеңдері, сот сарапшысы қорытындысының құрылымы және т.б.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Есірткі және психотроптық заттардың пәні, объектілері, химиялық табиғаты, жіктелуі, зерттеуде қолданылатын әдістер, жіктеу, диагностикалық, сәйкестендіру міндеттерін тағайындау және шешу ерекшеліктері, хроматографиялық талдау, ИҚ-спектрометрия әдістемелері,диагностика кезінде сараптамалық қорытынды жасау, шығу көзін сәйкестендіру зерттеледі және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақыл-есі сау қосалқы сарапшылардың, куәгерлер мен жәбірленушілердің маңызды мән-жайларды қабылдау және олар туралы дұрыс айғақтар беру қабілетін айқындау әдістемелері туралы білімді қалыптастырады; психикалық дамуында артта қалған кәмелетке толмаған куәгерлер мен жәбірленушілердің өз іс-әрекеттерінің мәнін түсіну қабілетін айқындау және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - ЖКО мән-жайларының сот сараптамасы
теориясын меңгеру: оны жүргізу.
Зерттеленетін мәселелер: пәні, міндеттері, классификациясы, механизмді анықтау әдістемесі, көлік құралдарының техникалық жай-күйі, жолдың жай-күйі, оны жайластыру, оқиға алдында және ЖКО кезінде болған жағдай, оған қатысушылардың нақты және "тиісті" іс-әрекеттері және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
техникалық жай-күйін, ЖКО мән-жайларын сараптау, көлік құралдарының механизмін, техникалық жай-күйін, жолдың жай-күйін, оның жай-күйін, оқиға алдында және ЖКО кезінде болған жағдайды, оған қатысушылардың нақты және "тиісті" іс-қимылдарын айқындау әдістемесін игеру бойынша сараптамалардың мәні, міндеттері, жіктелуі туралы білімді қалыптастырады және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі заманғы аналитикалық әдістер: микроскопиялық зерттеу әдістері (жарық, электронды), ИҚ-спектроскопия әдістері, хроматографиялық талдау әдістері, рентген-спектрлік талдау және т .б., техникалық параметрлер, рұқсат ету қабілеті, сезімталдық шектері және т. б., сараптамалық зерттеу материалдарын дайындау ерекшеліктері, алынған нәтижелерді бағалау зерттеледі және т.б..
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әр түрлі салалардағы инженерлік мамандық туралы, инженерлік қызметтің теориялық негіздері, машиналар теориясының қазіргі ережелері, механизмдер, материалдардың кедергісі, техногендік апаттардың негіздемесі, себептері, шаршау ақауларын анықтау әдістері мен әдістері, материалдардың жойылуы туралы білімді қалыптастырады және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - инженерлік-техникалық сараптама теориясын меңгеру: оны жүргізу.
Зерттеленетін мәселелер: пәні, міндеттері, классификациясы: жанудың ошағын және таралу бағытын, жанудың пайда болуы мен электр қондырғыларының жай-күйінің себепті байланысын, заттардың өздігінен жануы мүмкіндігін анықтау сараптама және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
нақты бағдарламалық құралдардың пәнін, міндеттерін, жіктелуін (жүйелік немесе қолданбалы) зерделейді; зерттелетін деректер жинақтағышында ақпаратты логикалық және физикалық орналастырудың ерекше сипаттамаларын анықтауға үйретеді; ақпарат тасымалдағышты пішімдеу тәсілдерін және деректерді жазу тәсілін түсіндіруге және т. б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Аппараттық құралдың нақты компьютерлік жүйедегі рөлі мен функционалдық мүмкіндіктері туралы; аппараттық құралдың бастапқы жай-күйі; үлгілік (қалыпты) параметрлерден ауытқулар, оның ішінде физикалық ақаулар; аппараттық құралдың пайдалану режимдері; компьютерлік техниканың жарамдылығы туралы білімді қалыптастырады, тұтастай алғанда есептеу желісінің және әрбір желілік құралдың жай-күйін, қасиеттері мен сипаттамаларын түсіндіреді желілік ресурс, сондай-ақ оның архитектурасын жеке айқындайды және т. б.;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - компьютерлік технологиялар құралдарының сот сараптамасы теориясын игеру және оны жүргізу
Зерттелетін мәселелер: пәні, міндеттері, нақты бағдарламалық құралдардың классификациясы (жүйелік немесе қолданбалы); зерттелетін деректер жинағышында ақпаратты логикалық және физикалық орналастырудың ерекше сипаттамаларын анықтау; ақпарат жеткізгішін форматтау тәсілдерін және деректерді жазу тәсілін түсіндіру және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - КТАЖС теориясын меңгеру және оны жүргізу
Зерделенетін мәселелер: нақты компьютерлік жүйеде аппараттық құралдың рөлі мен функционалдық мүмкіндіктерін; аппараттық құралдың бастапқы жай-күйін; үлгілік (қалыпты) параметрлерден ауытқуларды, оның ішінде физикалық ақауларды; компьютерлік техниканың жарамдылығын және т.б. айқындау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
СПС-ның пәні, міндеттері, жіктелуі, сот-психологиялық сараптама әдістерінің жіктелуі, күдіктілердің ақыл-есі сау қосалқы сарапшылардың мән-жайларды қабылдау қабілетін айқындау әдістері туралы білімдерін қалыптастырады; күдіктінің жеке психологиялық ерекшеліктерін айқындау бойынша; кәмелетке толмаған айыпталушылардың психикалық дамуында артта қалған өз іс-әрекеттерінің маңыздылығын түсіну қабілетін айқындайды және т.б..
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - сараптамалық практикада қолданылатын әдістер кешенін меңгеру.
Зерттелетін болады: Сот сараптамасындағы танымдық процестің ерекшелігі, заттай дәлелдемелерді зерттеудегі шектеулер,
(морфологиялық талдау; сапалық, сандық талдаулар; құрылымдық талдау; бағалау әдістері, бағдарламалық қамтамасыз ету және т.б.). ҚР ӘМ ССО және дамыған елдердің техникалық жабдықтарын салыстырмалы талдау, жалға алу мүмкіндігі және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ҚР-да қылмыстық процесс туралы теориялық білімді қалыптастырады, қылмыстық процестің міндеттері мен функцияларын, қылмыстық процестің қайнар көздерін, принциптерін, қатысушыларды, судьяның, прокурордың, тергеушінің, анықтаушының және т. б. мәртебесін, қылмыстық сот ісін жүргізу кезеңдерін, іс жүргізу, тергеу әрекеттері ұғымдарын және т. б. көрсетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
компьютерлік технологиялар саласындағы заманауи жетістіктерді , ақпараттық технологиялар саласындағы негізгі тенденцияларды, компьютерлердің келесі буындары туралы, алгоритмдеу саласындағы жетістіктерді – белгілі бір есептер шеңберін шешу үшін алгоритмдер құру процесін және т. б. қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Лингвистикалық және психологиялық-филологиялық сараптамалардың ерекшеліктері туралы білімді қалыптастырады , сөйлеу шығармасының мағыналық-семантикалық және формальды жағын анықтау әдістері талданады, адамдар, іскерлік бедел, жала туралы жағымсыз ақпаратты анықтау әдістері зерттеледі. Сараптамалық қорытындылардың мазмұны мен сарапшының қорытындыларының нысандары талданады және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ҚР-да сот төрелігін жүзеге асыру туралы теориялық білімді қалыптастырады, ҚР-да сот ісін жүргізу жүйесін, іс жүргізу қызметінің түрлерін, азаматтық, әкімшілік, қылмыстық процестің міндеттері мен функцияларын, азаматтық, әкімшілік, қылмыстық процестің көздерін, принциптерін, сот ісін жүргізудің айрықша ерекшеліктерін, қатысушыларды, олардың мәртебесін, сот ісін жүргізу кезеңдерін және т. б. көрсетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ҚР және шет елдердегі криминалистика ғылымының пәнін, объектілерін, міндеттерін (Англия, АҚШ мысалында), жүйесін, жаратылыстану-техникалық, гуманитарлық ғылымдармен байланысын, дәлелдемелер жинау бойынша техникалық-криминалистикалық тәсілдерді, тергеу іс-қимылдарын жүргізу тәсілдерін, қылмыстардың криминалистикалық сипаттамасын және т. б. зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - ҚР Заңнамасы бойынша құқық бұзушылық ұғымы, оның түрлері туралы түсінік беру
Құқық бұзушылық ұғымы, түрлері: азаматтық, әкімшілік, қылмыстық, олардың айрықша белгілері, құқық бұзушылық құрамы – субъект, объект, құқық бұзушылықтың субъективті, объективті жағы, заңдық жауапкершілік түрлері, тарту үшін негіздер және т.б. зерделенетін болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қылмыстық құқық бұзушылықты дұрыс саралау, қылмыстық заңнама нормаларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән оқытады:
- қылмыстық құқық ғылымының негізгі принциптері, санаттары мен ережелері;
- қылмыс туралы ілім; жаза туралы ілім;
- жаза жүйесі және оны жетілдіру мәселелері;
- Жауапкершіліктен және жазадан босату мәселелері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ҚР Заңнамасы бойынша құқық бұзушылық ұғымы, оның түрлері туралы түсінік береді, құқық бұзушылық ұғымын, түрлерін: азаматтық, әкімшілік, қылмыстық, олардың айрықша белгілерін, құқық бұзушылық құрамын – құқық бұзушылықтың субъектісі, объектісі, субъективті, объективті жағы, құқықтық жауапкершілік түрлері, тарту үшін негіздер және т. б. зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - сот-сараптама қызметі саласындағы ҚР заңнамасы туралы теориялық білімді қалыптастыру.
Нормативтік-құқықтық актілер жүйесі: Сот-сараптама қызметі туралы заң, ҚР ҚПК, ҚР ӘРПК тиісті тараулары, нормативтік-құқықтық актілер - Сот сараптамасы органдарында сот сараптамалары мен зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу қағидалары.., Сот сараптамасы объектілерімен жұмыс істеу қағидалары және т.б. зерделенетін болады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
қылмыстық құқық бұзушылықтар туралы, қылмыстық теріс қылықтар мен қылмыстарды саралау туралы теориялық білімді, қылмыстық заңды, қылмыстық жауаптылық ұғымын, қылмыстық жаза белгілерін, шараларын, қылмыстық жауаптылық үшін негіздерді, қылмыстық жауаптылықтан босату үшін негіздерді және т. б. қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - сот-құрылыс сараптамасы теориясын меңгеру: оны жүргізу.
Зерттеленетін мәселелер: СҚС пәні, міндеттері, классификациясы, құрылыс-монтаждау және жөндеу-құрылыс жұмыстарының сапасын айқындау әдістемесі, құрылыс жобаларының ғылыми-техникалық негізділігі, жобалау және іздестіру жұмыстарының кемшіліктері, жобалардың бұзушылықтары мен туындаған салдарлар арасындағы себептік байланыс және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - сот-сараптама теориясын меңгеру: оны жүргізу.
Зерделенетін мәселелер: құрылыс жобасының экономикалық негіздемесін айқындау пәні, әдістемесі; жобалардағы техникалық-экономикалық есептеулер; құрылыс материалдары шығыстарының экономикалық негіздемесі; сметалық есептердегі және актілердегі бағалардың сәйкестігі – орындалған жұмыстарды қабылдау және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - сот-психологиялық сараптама теориясын меңгеру: оны жүргізу.
Зерттеленетін мәселелер: ақыл-есі сау сараптама тағайындалған адамдардың, куәлардың және жәбірленушілердің мән-жайларды қабылдау және олар туралы дұрыс айғақтар беру қабілетін айқындау әдістемесі; психикалық дамуында артта қалған кәмелетке толмаған айыпталушылардың өз әрекеттерінің мәнін түсіну қабілетін айқындау және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
криминалистикалық қызметтің мәні мен міндеттері, криминалистикалық техника салалары бойынша материалдық іздермен жұмыс істеу технологиялары, іздерді табу, бекіту, алып қою жөніндегі техникалық-криминалистикалық тәсілдердің кезектілігі, тексеру, тінту, жауап алу, тергеу эксперименті кезінде дайындық, жұмыс, қорытынды кезеңде жүргізу технологиялары және т.б. қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
кооперативті емес, жанжалды қарым-қатынас мәселелерін зерттейтін коммуникативті лингвистиканың бағыты туралы білімді қалыптастырады. Дискурс сөйлеу лингвистикасы тұрғысынан талданады-канондық жазбаша сөйлеуден көптеген ауытқулармен сипатталатын тірі ауызша қарым-қатынас процесі ретінде оның қорлайтын немесе экстремистік мәтіндерді зерттеудегі маңызы ашылады және т.б..
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Заттары, объектілері, материалдардың, заттардың жіктелуі,жіктеу, диагностикалық, сәйкестендіру міндеттерінің мақсаты мен шешімдерінің ерекшеліктері, зерттеу әдістемесі: лак-бояу материалдары, жабындар мен полимерлі материалдар; мұнай өнімдері мен жанар-жағармай материалдары; металдар мен қорытпалар; топырақ; талшықты материалдар мен олардан жасалған бұйымдар; құрамында спирті бар сұйықтықтар зерделенеді және т.б..
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - МЗКС теориясын меңгеру: оны жүргізу.
Зерделенетін мәселелер: пәні, объектілері, классификациясы, зерттеу әдістемелері: лак-бояу материалдары, жабындар және полимер материалдары; мұнай өнімдері және жанар-жағармай материалдары; топырақ; талшықты материалдар және олардан жасалған бұйымдар; құрамында спирт бар сұйықтықтар; арнайы химиялық заттар және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
сараптама белгілеу бойынша ошағын және жанудың таралу бағытын, себепті байланысты электр қондырғыларының жай-күйін пайда болуына байланысты, жану белгілеу мүмкіндігі заттардың өздігінен жануы, өзге де мән-жайларға өрт немесе өртеудің: пәні, міндеттері, жіктелуі туралы білім қалыптастырады және т.б. .
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - сот сараптамасын жүргізу процесін меңгеру.
Мыналар зерделенетін болады: сот сарапшысының құзыреті, жіктеу, диагностикалық, ахуалдық міндеттерді шешу кезіндегі, сәйкестендіру міндеттерін шешу кезіндегі сараптамалық зерттеу сатылары. Сарапшы қорытындысының құрылымы: кіріспе, зерттеу бөлігі, синтездеуші бөлігі, сарапшы тұжырымдары
Сарапшының қорытындысын тұжырымдау кезіндегі синтездеу бөлігінің мәні. ықтимал, категориялық оң, жауап беруге мүмкін болмады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - сот-биологиялық сараптама теориясын меңгеру: оны жүргізу.
Зерделенетін мәселелер: сараптаманың пәні, классификациясы(ботаникалық, зоологиялық, орнитологиялық, Ихтиологиялық, агробиологиялық), жануарлардың тіндерін, өсімдік объектілерін және т.б. сот-сараптамалық зерттеудің классификациялық, диагностикалық, идентификациялық мәселелерін шешу әдістемесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - сот бухгалтерлік сараптама теориясын меңгеру және оны жүргізу.
Зерделенетін мәселелер: бастапқы құжаттар деректерінің есеп тіркелімдеріндегі деректерге және есептіліктегі деректерге сәйкессіздігін анықтаудың пәні, міндеттері, әдістемелері, бұл ретте бар алшақтықтардың шамасы, ТМҚ-ны, бухгалтерлік құжаттар бойынша ақша қаражатын қабылдауды, сақтауды, бухгалтерлік есепке алуды жүргізудің дұрыстығы мән-жайларын анықтау және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сот психологиясының пәні, міндеттері, оның салалары, оның әдістері, қылмыстық іс жүргізу құқықтық қатынастарына қатысатын тұлғаның психикалық процестерінің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтары, тергеушінің басқа қатысушылармен қарым-қатынасының коммуникативті стратегиялары, тиімді өзара әрекеттесу және жанжалдарды жеңу негіздері, Қылмыстық психологияның ерекшеліктері, қылмыстық топтың психологиясы туралы білім қалыптастырады .
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - сот-қаржы-экономикалық сараптама теориясын меңгеру: оны жүргізу
Зерттеленетін мәселелер: ақша қорларын қалыптастырудың, жұмсаудың және кредиттерді бөлудің негізділігі, бюджет қаражатын жұмсаудың негізділігі, салық есептілігі және бюджет шеңберіндегі өзге де құжаттарды ресімдеудің дұрыстығын анықтау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сот - қаржы-экономикалық сараптама теориясын игеруді мақсат етеді: оны қалыптастыру, ақша қорларын жұмсау және несиелерді бөлу негізділігі, бюджет қаражатын жұмсаудың негізділігі, салық есептілігі құжаттарының дұрыстығын анықтау және бюджет шеңберіндегі басқа да міндеттерді шешу әдістемесін жасау және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
СМС – танатологиялық сараптаманың нысанасы, міндеттері, объектілері, өлімнің себебін, уақытты, зақым келтіру құралдарын және жәбірленушінің қайтыс болуының өзге де мән-жайларын айқындау әдістемесі, қан, сперматозоидтар, шаштар, бұлшықет тіндері және адам ағзасының басқа да объектілерін зерттеу әдістемесі, мәйітті зақымдау және бөлшектеу үшін пайдаланылған құралдарды сәйкестендіру әдістемесі зерделенеді және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - СМС-биологиялық және медициналық-криминалистикалық сараптаманың теориясын меңгеру: оны жүргізу.
Зерттеленетін мәселелер: пәні, міндеттері, объектілері, қан, шәует, шаш, бұлшықет тіндері және адам ағзасының басқа да нысандарын зерттеу әдістері, мәйіттің зақымдануы мен бөлшектелуіне арналған құралдарды идентификациялау әдістері және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - СМС теориясын меңгеру: оны жүргізу.
Зерттеленетін мәселелер: СМС–танатологиялық сараптаманың пәні, міндеттері, өлімнің себебін, өлімнің басталу уақытын, зақымдану құралдарын, мәйітті бөлшектеу құралдарын және жәбірленушінің қайтыс болуының өзге де мән-жайларын анықтау әдістері мен әдістемелері зерделенетін болады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сот медицинасының белгілі бір білім саласы және оның сот ісін жүргізудегі рөлі, адам ағзасындағы көлік жарақаттары, механикалық асфиксия, улану, суға бату, атыс қаруын қолдану және т.б. кезіндегі өзгерістерді сипаттау құрылымы мен жүйесі, мәйітті қарау, сараптама тағайындау, СМС жіктеу ерекшеліктері туралы білім қалыптасады және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - сот-сараптама теориясын меңгеру: оны жүргізу.
Зерттеленетін мәселелер: криминалдық психология, пәні, міндеттері, соттық психологиялық сараптама әдістерінің классификациясы, жеке адамның жеке-психологиялық ерекшеліктерін айқындау жөніндегі әдістер; эмоциялық жай-күйді айқындау жөніндегі әдістер; кәмелетке толмағандардың жеке-психологиялық ерекшеліктері, қылмыстық топтың психологиясы және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - сараптамалық зерттеу құрылымын игеру.
Зерттелетін болады: Нормативтiк-құқықтық актiлер мен ғылыми зерттеулер негiзiнде сараптама жүргiзу кезеңдерi талданады, олар қорытындыда қалай көрсетiледi, қандай әдiстер және қандай дәйектiлiкпен қолданылады, қорытындыда қалай көрсетiлуi тиiс, комиссиялық, кешендi, қайталама сараптамалар жүргiзу ерекшелiктерi, кешендi сараптама қандай дәйектiлiкпен жүргiзiлуi мүмкiн және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қандай жағдайда сараптама ондіріске қабылдауға болатындығын түсіну
Зерттелетін болады: Нормативтік-құқықтық актілер мен ғылыми зерттеулер негізінде сарапшыдан бас тартуға қандай жағдайлар негіз болып табылатыны, криминалистік ұсынымдардағы қандай бұзушылықтар сараптама жүргізуден бас тартуға негіз болып табылатыны, өндіріске қабылдау кезінде іс жүргізу мерзімін тоқтата тұруға болатын қандай жағдайларда, сарапшы өтінішхатының нысаны қандай және т.б. зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - материалдарды дайындау бойынша әдістемелік ұсынымдарды меңгеру. Мыналар зерделенеді: сараптама тағайындауға уәкілетті субъектілердің құзыреті, криминалист мамандардың және материалдарды дайындау жөніндегі мамандардың құзыреті; оқиға болған жерді тексеру, тінту жүргізуге сот сарапшыларын тарту негіздері, іздерді табу, тіркеу, алып қою, буып-түю жөніндегі ұсынымдар, тіркеу, алып қою, буып-түю үшін құралдарды, материалдарды іріктеудің мәні және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - жалға алу және басқа да сараптамаларды жүргізу әдістерін игеру.
Зерделенетін мәселелер: ұғымдар: азаматтың жеке аты, бүркеншік аты, урбаноним, домендік атау, тауар белгісі, қызмет көрсету белгісі, фирмалық атау, әдістемелер, сөйлеу жұмысының мазмұнды-семантикалық және формальды жағын анықтау әдістері, жарияланым мәтінінің психолингвистикалық және стилистикалық ерекшеліктері және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - сот- лингвистикалық сараптама теориясын меңгеру: оны жүргізу, тәжірибеде қолдану.
Зерделенетін мәселелер: лингвоконфликтология, дискурс-талдау, сондай-ақ лингвистикалық және автортану сараптамасының пәні, міндеттері, қандай да бір дұшпандық немесе зорлық-зомбылық әрекеттерді жүзеге асыруға шақыруды қамтитын мәлімдемелерді айқындау және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сот экологиясының ғылыми ережелері, білімнің нақты саласы және оның сот ісін жүргізудегі рөлі, табиғат компоненттерінің сипаттамасы, СЭС жіктелуі, сот экологиялық сараптамасының әр түрінің пәнін, міндеттерін талдау: инженерлік-экологиялық, экологиялық-экономикалық, теріс пайдалану сараптамасы, браконьерлік кезіндегі сараптамалар және т. б. туралы білім қалыптасады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жеке теория ретінде сот бухгалтериясының мәні, міндеттері, оның әдістері, қылмыстық әрекеттер туралы құжаттардағы ақпаратты қалыптастыру заңдылықтары, СЭЭ мәні, міндеттері, зерттеу мәні бойынша жіктеу және т.б. туралы білімді қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бастапқы құжаттардың есептік тіркелімдердегі деректерге және есептіліктегі деректерге сәйкессіздігін анықтау бойынша сот-бухгалтерлік сараптаманың пәнін, міндеттерін, әдістемелерін, бұл ретте орын алған алшақтықтардың көлемін, бухгалтерлік құжаттар бойынша TMҚ, ақша қаражатын қабылдауды, сақтауды, сатуды айқындауды, бухгалтерлік есеп жүргізудің дұрыстығын анықтауды зерделейді және т.б..
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - сот сараптамасы ұғымы, оның сот төрелігін жүзеге асырудағы маңызы, қызметтің осы саласын құқықтық реттеу туралы теориялық білім қалыптастыру.
Зерделенетін мәселелер: ҚР-дағы сот-сараптама қызметінің ұғымы, ҚР ӘМ-нің ССҚ-тін жүзеге асырудағы қағидалары, өкілеттіктері, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізудің маңыздылығы, сараптаманы ғылыми-әдістемелік және ақпараттық қамтамасыз ету және т. б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – «стандарттар» және оларға қойылатын талаптар, «заттай дәлелдемелерді өңдеу ережелері» ұғымдарын түсіну.
Зерттелетін болады: нормативтік құқықтық актілер негізінде, сараптамалық қызмет шеңберінде қандай стандарттар бар өндіріс (үй-жай, жабдықтар, құралдар, техникалық құралдар, бағдарламалық қамтамасыз ету және т.б.), терминдерді стандарттау; сараптамаға ұсынылатын материалдарға қандай талаптар қойылады (есірткі, қару, зергерлік бұйымдар, улар және т.б.)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Топырақ, су, атмосфералық ауа материалдарын дайындау ерекшеліктері, ластануды анықтау бойынша диагностикалық сараптамалық зерттеу әдістемесі, көзді анықтау бойынша сәйкестендіру зерттеулерін жүргізу әдістемесі , кешенді зерттеулер жүргізу ерекшеліктері, сараптамалық қорытындыны ресімдеу, алынған нәтижелерді бағалау зерттеледі және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Алынған жарақаттардың, зақымданулардың дәрежесін анықтау әдістері , жәбірленушінің денсаулығына зиян келтірудің салдары, жәбірленуші мен күдіктінің қанын, сперматозоидтарын, шаштарын, бұлшықет тінін және адам ағзасының басқа да объектілерін зерттеу әдістері, кешенді сараптама жүргізу, медицинаның әртүрлі салаларынан мамандарды тарту ерекшеліктері зерделенеді және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Экологиялық апаттар кезінде сараптамалық зерттеу материалдарын дайындау ерекшеліктері, өлген жануарлардан, балықтардан, құстардан, өсімдіктерден алынған сынамалар, браконьерлік кезінде экологиялық сараптама тағайындау ерекшеліктері зерделенеді, диагностикалық сараптамалық зерттеу әдістемелері, сәйкестендіру зерттеулерін жүргізу әдістемелері, кешенді сараптамаларды ресімдеу, алынған нәтижелерді бағалау талданады және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
лингвистикалық, авторлық сараптамалардың пәні, міндеттері зерделенеді, жарияланым мәтінінің психолингвистикалық және стилистикалық ерекшеліктерін, оның ішінде діни мазмұнын, насихат белгілерінің болуын, үндеулерді, қандай да бір нәсілдік, ұлттық бағыттағы немесе зорлық-зомбылық әрекеттерін жүзеге асыруға шақыруды қамтитын мәлімдемелерді айқындау әдістемелері талданады жіне т.б..
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.