философия докторы (PhD)
Жобаларды басқару ғылымының теориялық және әдіснамалық негіздерін терең зерделеу негізінде экономикада, білім беруде, әлеуметтік салада инновациялық жобалық қызметке қабілетті, сондай-ақ жобаларды басқару ғылымын дамытатын жаңа тұжырымдамалық білім құруға қабілетті сабақтас ғылыми салалар мен цифрлық технологиялардың білімі мен әдіснамасын жүйелі пайдалана алатын жоғары білікті ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау, ғылыми пікірталастар жағдайында, соның ішінде халықаралық пікірталастарда, мамандарға оны дәлелді түрде ғылыми іс-шараның жұмыс тілінде таныстыру.
Жобаларды басқару
8D04107
Экономика және бизнес жоғары мектебі
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
2500000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:<br/> аналитикалық мәтіндік қызметке байланысты жазбаша ғылыми коммуникация саласындағы докторанттың кәсіби және коммуникативті құзіреттілігін дамыту.<br/> Пән оқуға бағытталған: академиялық жазудың жанрлары, тұжырымдамалары мен үлгілері, ғылыми мәліметтер базасы, іздеу сұранысы, ғылыми мәтінді жүйе ретінде құрылымдау және жазу технологиясы, академиялық және ғылыми мәтінді ұсыну мәселелері, аннотацияның мақсаттары мен міндеттері, ғылыми шолу. және ғылыми коммуникацияның ерекшеліктері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:<br/> докторанттарда басқарушылық талдау негізінде тиімді басқару шешімдерін қабылдау, тиімді нәтижелерді арттыру резервтерін анықтау бойынша болжау бойынша озық білім мен дағдыларды қалыптастыру.<br/> Пән басқару шешімдерін қабылдаудағы басқарушылық талдау мен болжау рөлін зерттеуге бағытталған; басқаруды талдау әдістері; кросс-бағалау және бюджеттен тыс басқару әдістері, жауапкершілік орталықтарын бағалау көрсеткіштерін талдау.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Ғылыми зерттеу әдістері мен әдістемесі туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру.<br/> Пән диссертация дайындау үшін логиканы, ғылыми зерттеу процедураларын, ғылыми зерттеудің философиялық және әдіснамалық мәселелерін, экономикадағы ғылыми зерттеулердің әдіснамалық мәселелерін, экономикалық зерттеулердегі пәнаралық әдістерді, экономикалық агенттер мен нарықтардың мінез-құлқын талдаудың сандық және сапалық әдістерін, аналитикалық материалдарды зерттеуге бағытталған.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік;<br/> 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру;<br/> 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды;<br/> 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету.<br/> 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD).<br/> <br/> <br/> Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде презентация қалыптастыру.<br/> Пән желілік модельдерді (GNM), графиктерді, желілік диаграммаларды және желілік модельдерді есептеу әдістерін зерттеуге бағытталған: CPM, PERT. Монте-Карло әдісімен жобаны орындау, ресурстар бойынша жобаны оңтайландыру (CPM-COST, PERT-COST), жалпыланған модельдерді қолдану, ресурстар бойынша желілік модельдерді оңтайландыру, стохастикалық (балама) желілерді қолдану (GAN, Gert).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Инвестициялық талдау, қаржыландыру және жобалардың тиімділігін бағалау мүмкіндігін қалыптастыру.<br/> Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> - жобаның ресурстарын, материалдық-техникалық ресурстарын сатып алуды, запастарды басқаруға;<br/> - жобада логистика концепциясын әзірлеуге және іс жүзіне асыруға;<br/> - жобада материалдық ресурстарды пайдалану көрсеткіштер жүйесін есептеуге, олардың өзара байланысын моделдеуге;<br/> - жобаларды оперативтік басқару барысында игерілген көлем көрсеткіштерін есептеуге;<br/> - жобаларға бөлінген адами, қаржы және ақпарат ресурстарын тиімді пайдалануын ескеріп жобаны жоспарлауға және оперативті басқаруға.Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Инвестициялық нарық: түсінігі, конъюнктурасы. Инвестициялық жоба. Инвестициялық жоба тиімділігін бағалау әдістері. Кейбір инвестициялық жоба түрлерінің тиімділігін бағалау ерекшеліктері. Инвестициялық жобаның бизнес-жоспары. Инвестициялық жобаны қаржыландыру көздері мен әдістері. Жоба ресурстарын басқару үдерістері. Жобада жеткізулерді басқару тұжырымдамасы. Қорларды басқару. Жобаларды басқарудағы логистика тұжырымдамасы. Жобада материалдық ресурстарды пайдалану көрсеткіштерінің жүйесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – басқару шешімдерін қабылдау үшін аналитикалық материалдарды дайындауда зерттеу әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән басқару экономикасын пайдаланушының ғылыми және кәсіби деңгейін қалыптастырады. Ол негізгі экономикалық түсініктерді, шекті талдау алгоритмін, тиімді басқару экономикасын, нарықтық күштерді талдау әдістерін, сұраныс пен ұсынысты, компания теориясының микроэкономикалық және басқарушылық аспектілерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жобаны басқаруда жасанды интеллект әдістері мен технологияларын қолдану құзыреттіліктерін меңгеру. Пән мыналарды зерделеуге бағытталған: цифрлық трансформация, бұлттық сервистер және АТ модельдері, үлкен деректер; жасанды интеллект технологиялары: машиналық оқыту және нейрондық желілер; жоба менеджерлеріне виртуалды көмекшілер: чат боттары, Blockchain технологиясы, смарт кеңсе; интеллектуалды жобаларды басқару жүйесі Smart Projects.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қалыптастыру жобалық портфельді басқарудың заманауи тәсілдерінің білім жүйесі.
Пән жобалық портфолиоларды басқаруда басқару шешімдерін қабылдаудың теориялық, әдістемелік және практикалық негізін құрайды. Курс портфельді талдау тәсілдері мен әдістерін, меншіктік портфельдік матрицаларды құру технологиясын, оңтайлы портфельді құрудың негізгі принциптері мен стандарттарын және портфельді басқару ерекшеліктерін меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жобаларды жоспарлау кезінде болжамды есептеулер мен тәуекелдерді жасау мүмкіндігін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- инвестицияларды және инновацияларды болжау моделін қалыптастыруға;
- жобалық тәуекелдерді басқару технологияларын, нысандарын, әдістерін қолдануға;
- болашақта инвестициялық және инновациялық жобалардың тиімділігін анықтайтын көрсеткіштер мен факторларды бағалауға;
- инвестициялық үдерістердің нысаналы индикаторлары мен факторларын болжаудың тиімді әдістерін айқындауға;
- жобаны толығымен түсіну жағдайында жоспарлау және жедел басқаруға.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Жобаларды болжаудың халықаралық тәжірибесі у кезінде келесі аспектілер қарастырылады. Инвестициялық және технологиялық болжаудың эксперттік әдістері. Қарапайым сызықтық және көп регрессия. Trend қисығы. Болжаудағы ARIMA-модель. Кейінгі болжамды болжау. Нейрондық желілерді болжау. Жобаның тәуекелдері мен мүмкіндіктері. Тәуекелдерді талдау және басымдықтары бойынша орналастыру. Жобалық тәуекелдерді талдау. Жоба тәуекелдерін талдаудың мәні. Тәуекелдерді талдау алгоритмі. Жобалық тәуекелдерді сандық және сапалық талдау. Тәуекелдерді төмендету әдістері. Тәуекелдерді төмендету әдістерінің тиімділігі. Тәуекелдерді басқару жоспары. Инвестициялық және инновациялық тәуекелдерді модельдеу. Докторлық диссертацияларды жазу үрдісінде болжаудың әдістемесі, сондай-ақ осы курс барысында зерттелген жоба тәуекелдерін моделдеу әдістемесі қолданылуы мүмкін.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – жан-жақты дүниетанымдық және стратегиялық талдау дағдыларын қалыптастыру.
Курс жобаны басқаруда тиімді шешім қабылдауға ықпал етеді. Пән зерттейді: саяси, құқықтық, әлеуметтік-мәдени және экономикалық ортадағы стратегиялық бәсекелестік және салалық талдаудың жалпы әдістемелік және тәжірибелік мәселелері; қазіргі бизнесті стратегиялық талдау құралдары; стратегиялық менеджменттің заманауи тенденциялары.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.