философия докторы (PhD)
Жобалық басқару міндеттерін идеяларды әзірлеуден бастап оны коммерциялық іске асыруға дейін; шаруашылық жүргізуші субъектілердің ииновациялық дамуының жаңа бағыттарын қалыптастыру; инновацияларды дамытуға ықпал ететін ішкі және сыртқы ортаны қалыптастыру арқылы кешенді шешу саласында терең ғылыми-зерттеу және ғылыми-педагогикалық білімі бар жоғары білікті ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау
Инновациялық менеджмент
8D04105
Экономика және бизнес жоғары мектебі
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
2200000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:аналитикалық мәтіндік қызметке байланысты жазбаша ғылыми коммуникация саласындағы докторанттың кәсіби және коммуникативті құзіреттілігін дамыту.<br/> Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> - жазудың тұжырымдамалары мен модельдерін бөліп көрсетуді;<br/> - академиялық және ғылыми мәтіннің логикалық және синтаксистік мәселелерін ажырата білуді;<br/> - қазіргі ақпараттық кеңістіктегі ғылыми мәтіндерге аналитикалық шолу және ғылыми, ғылыми-техникалық және танымал ғылыми мәтіндерге стилистикалық талдау жасауды;<br/> - мәтінге семантикалық талдау жасап, түйінді сөздерді белгілеуді;<br/> - мәтіннің мазмұнын тесттің коммуникативті талдау әдісіне ие аннотациялар, рефераттар, шолулар түрінде беруді.Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: жазудың тұжырымдамалары мен модельдерін, академиялық жазудың негізгі жанрларын, ғылыми мәліметтер базасын, іздеу сұранысын жүзеге асыруды, кілт сөздермен іздеуді, академиялық қауымдастықтың құрылымы және қазіргі академиялық кеңістіктегі бағдарын, ғылыми мәтінді құрылымдау технологиясын, қорытынды ғылыми өнімнің сипаттамасын, жүйе ретіндегі ғылыми мәтінін, академиялық және ғылыми мәтіннің логикалық, лингвистикалық және синтаксистік мәселелерін, аннотацияның мақсаттары мен міндеттерні, ғылыми шолудың мақсаттары мен міндеттерін, ғылыми хабарламаның ерекшеліктерін.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ғылыми зерттеулер әдіснамасын жан-жақты түсіну.<br/> Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> - зерттеу жобасының әдіснамалық негіздемесінде логикалық ойлауды қолдануды;<br/> - ғылыми зерттеулер жүргізу және бизнес-үдерістерді басқарудың сандық және сапалық әдістерін пайдалануды;<br/> - жаңа ғылыми әдістерді өз бетімен меңгеруге, олардың кәсіби қызметінің ғылыми және ғылыми-өндірістік бейінін өзгертуді;<br/> - ғаламдық ортадағы экономикалық агенттердің және нарықтардың мінез-құлқын экономикалық талдау жүргізуді;<br/> - бизнес-процестерді басқаруды және олардың тиімділігін бағалау үшін аналитикалық материалдар дайындауды.Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Ғылыми зерттеулердің логикасын, тәртібін және деңгейін. Ғылыми зерттеулердің негізгі философиялық және әдістемелік мәселелерін. Экономикадағы ғылыми зерттеулердің әдіснамалық мәселелерін. Экономикалық зерттеулердегі транстивтік тәртіптерін. Зерттеу әдістемесі Экономикалық агенттердің және нарықтардың мінез-құлқын талдаудың сандық және сапалық әдісін. Жобаларды басқару және диссертация дайындау үшін аналитикалық материалдарын.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік;<br/> 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру;<br/> 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды;<br/> 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету.<br/> 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD).<br/> <br/> <br/> Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - зияткерлік қызметтің нәтижелерін кәсіпорынның инновациялық әлеуетін қалыптастыратын ресурс ретінде коммерцияландыру қабілетін қалыптастыру. <br/> Осы пәнді сәтті аяқтағаннан кейін докторанттар қабілетті болуы тиіс:<br/> 1. Зияткерлік меншік туралы қазіргі заманғы парадигмаларды жүйелеу және сыни талдау, зияткерлік қызмет нәтижелерін коммерцияландыру саласында білім алу және продукциялау үрдістерінің әдіснамасын меңгеру;<br/> 2. Ғылыми-техникалық болжаудың, патенттік, маркетингтік зерттеулердің және технологиялардың жаһандық нарығын талдаудың әртүрлі әдістерін қолдану, зияткерлік қызмет саласында коммерцияландырудың тәжірибелік және клиентке бағытталған процесін ұйымдастыру технологияларын пайдалану;<br/> 3. Зияткерлік меншік секторын мемлекеттік реттеудің рөлін бағалау және зерттеудің осы саласындағы тиімділік туралы өз көзқарастарын әзірлеу; <br/> 4. Жаһандық сұранысқа, жаңа нарықтарды игеруге және қосылған құн алуға бағдарланған компаниялар үшін инновациялық стратегияларды әзірлеу; <br/> 5. Ғылыми әзірлемелерді өнімге немесе жаңа тауарға сәйкестендіру процесін ұйымдастыру, коммерцияландыру процесін басқаратын команда құру бойынша жеке зерттеу жүргізу; лицензиялық келісімдердің көмегімен зияткерлік меншікті Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: Зияткерлік меншік және оны құқықтық қорғау. Патенттік-ақпараттық зерттеулер. Инновациялық тауарды әзірлеу және жылжытуды басқару. Зияткерлік меншікті коммерциялық пайдалану және құнды бағалау. Сауда патенттермен және лицензиялармен
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты -компанияның ерекшеліктерін ескере отырып, инновациялық стратегияны әзірлеу қабілетін қалыптастыру<br/> Осы пәнді сәтті аяқтағаннан кейін докторанттар қабілетті болуы тиіс: <br/> 1. Стратегиялық инновациялық менеджменттің заманауи парадигмаларын зерттеу негізінде экономика және басқару саласындағы әдістеме бойынша терең білімді көрсету;<br/> 2. Компаниялардың ерекшеліктерін ескере отырып, инновациялық стратегияны құруда стратегиялық менеджменттің негізгі теорияларын пайдалану әдіснамасын қолдану;<br/> 3. Инновациялық заңдылықтарды қолдану негізінде бизнес-стратегияларды құру;<br/> 4. Жаңа ұйымдарды құру мен дамытудың бизнес-жоспарларын құру;<br/> 5. "Білім– инновация –өндіріс – коммерцияландыру" толассыз бағдарламаларын әзірлеу;<br/> 6. Кәсіпорынның инновациялық стратегиясын және оны іске асыру тәсілдерін таңдау саласында жобалық зерттеу, сараптама жүргізу, басқарудың осы саласындағы шешімді негіздеу кезінде өз көзқарасын қорғау<br/> Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Экономиканың жаһандану дәуіріндегі инновациялардың рөлі. Инновациялардың ұлттық жүйелері және ұлттық стильдері. Білімді басқару фирманың стратегиялық ресурсы ретінде. Ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстардың стратегиясы мен ұйымдастырылуы. Жаһандық фирмалардың инновациялық саясатының негізгі үрдістерін талдау. Жаһандық фирмалардың стратегиялық және инновациялық менеджментінің практикалық түйісу мәселелері. Инновациялық жобаларды орындау кезінде белгісіздік пен тиісті тәуекелдерді есепке алу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - жаһандану жағдайында қазақстандық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ететін жаңа өнеркәсіптік стратегияларды әзірлеу қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Технологиялық саясат мемлекеттің бәсекеге қабілеттілік факторы ретінде. Өнеркәсіптік дамыған елдердің ғылыми-техникалық дамуының негізгі модельдері. Жаһандану жағдайындағы технологиялық революция. Жетекші топ-технологиялар. Әлемдік технологиялардың даму факторлары. Ғылыми-технологиялық саланың даму жағдайын сипаттайтын көрсеткіштер. Технологияларды енгізуге кедергі келтіретін негізгі себептер. Қазақстанның технологиялық дамуының ықтимал бағыттары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - компаниялардың киберқауіпсіздігін қамтамасыз ету қабілетін қалыптастыру
Осы пәнді сәтті аяқтағаннан кейін докторанттар қабілетті болуы тиіс:
1. Ақпараттық қауіпсіздік технологиялары және макро - және микродеңгейлерде киберқауіпсіздік ережелерін пайдалану саласындағы жүйелі тәсіл мен әдістер бойынша тереңдетілген білімді көрсету;
2. Ұлттық ерекшелікті ескере отырып, инновациялық компаниялардың киберқауіпсіздік проблемаларын шешу кезінде киберқауіпсіздік үшін осалдықты төмендету бойынша әлемдік стандарттар мен киберқауіпсіздікті қамтамасыз ету қағидаттарының қазіргі заманғы ақпараттық технологияларын қолдану;
3. Құпия ақпаратқа рұқсатсыз қол жеткізудің нақты қауіп-қатерін анықтау тұрғысынан объектіге (кәсіпорынға) тексеру жүргізу;
4. Кәсіпорынның қолданыстағы құрылымына ақпараттық қауіпсіздік жүйесін енгізу жөніндегі бағдарлама әзірлеу;
5. Зерттеу және басқару қызметі контекстінде инновациялық компаниялардың киберқауіпсіздігімен байланысты мәселелерді шешу үшін олардың жүзеге асуын эмпирикалық бағалау және ұсыныстар әзірлеуПәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі және олардың қазіргі қоғам құрылымына әсері. Әр түрлі ұлттық және мәдени контекстердегі киберқауіпсіздіктің жіктелуі мен ерекшелігі. АКТ саласындағы мәселелер. Киберкеңістіктің қоғамға оң және теріс әсері. Киберкеңістіктің тиімді және қауіпсіз жұмыс істеу қаупі мен тәуекелдері. Интернетті басқарудың ерекшеліктері мен талаптары. Макро-және микро деңгейлі ақпараттық кеңістіктің құрылымы және оны басқару ерекшеліктері. Желілік қауіпсіздік архитектурасы және қауіпсіздікті қамтамасыз ету процесін басқару. Киберқауіпсіздік бойынша халықаралық ұйымдар, принциптер мен стандарттар. Ұлттық контексте киберқауіпсіздік менеджменті. Инновациялық компанияның киберқауіпсіздік менеджменті. Инновациялық компанияның жеткізу жүйесіндегі тәуекелдерді азайту тәсілдері, озық тәжірибесі және қағидаттары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің міндеттемелері: электрондық бизнесті жүзеге асыруда болашақ мамандардың білімі, біліктілігі мен дағдыларын қалыптастыру, электрондық бизнес құру және цифрлық экономика технологияларын қолдану әдістерін пайдалану, әртүрлі нарық сегменттерінде жұмыс істеу құралдарын құру; электрондық бизнес технологиялары бойынша базалық тренингтер және осы технологияларды қолданудағы дағдылар, кейіннен арнайы әдебиеттермен және арнайы пәндермен тәуелсіз жұмыс үшін жеткілікті.
Пәндерді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Сандық экономиканың тұжырымдамасы және мәні. Ақпараттық жүйелер және технологиялар. Электрондық үкіметтің тұжырымдамасы. Киберқылмыс. Бизнестегі ақпараттық-аналитикалық жүйелер. Корпоративтік ақпараттық жүйелер. Зияткерлік ақпараттық жүйелер. Өндірістік компанияның ақпараттық басқару жүйесі. IT аутсорсинг. ERP-жүйелер және корпоративтік порталдар. Электрондық төлем жүйелері. Электрондық коммерцияның тұжырымдамасы және мәні. Корпоративтік және тұтынушылық секторлардағы электрондық сауда жүйесі. Электрондық коммерцияның перспективалары.
Осы пәнді табысты игерген докторанттар келесідей қабілеттіліктерге ие болуы тиіс:
1. Осы салада қолданылатын техникалық, алгоритмдік, бағдарламалық және технологиялық шешімдердің негізін сипаттаңыз,
2. Электрондық бизнесте талап етілетін әдіснамалық және қолданбалы талдау құралдарын, құрылымдық талдау мен жобалау принциптері мен әдістерін, бизнес-үдерістерді жүйелі көру әдістерін түсіну.
3. ақпараттық қоғам мен сандық экономика тұжырымдамасының қағидаларын қолдануға;
4. Осы саладағы проблемаларды шешуде цифрлық экономиканың технологиялық және құқықтық шекараларын талдау;
5. цифрлық экономиканы дамытуда туындаған әртүрлі жаңа бизнес-модельдерді құру;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты- ғылыми зерттеулер қорытындыларын қолданумен байланысты және нарыққа жаңа және жақсартылған тауар ұсыну,қызмет және процестен коммерциялық тиімділік алу мақсатында процестің тиімді дағдысын дамыту. Пәнді оқу нәтижесінде докторант келесідей біліктіліктерге ие болу керек: технологияны коммерциялық мақсатта пайдалану үшін бизнес-жобаларды қолдау мен реттеу әдістерін меңгеру,яғни жұмыс істеп тұрған бизнес технологиясын қолдануға лицензия сату, техникалықкеңесберу,аналитикалық және
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: