философия докторы (PhD)
Іргелі ғылыми және кәсіби дайындығы бар, мемлекеттік басқарудың қазіргі заманғы теориялары мен инновациялық әдістерін меңгерген, басқару саласындағы қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдай және шеше алатын, мемлекеттік басқарудың стратегиялық талдауының теориялық және әдіснамалық негіздерін және басқару жүйелерін жобалаудың қазіргі заманғы теориялары мен әдістерін терең зерделей алатын, инновациялық басқару технологияларын пайдалана алатын, мемлекеттік басқару саласындағы ғылыми-зерттеу және эксперименттік-зерттеу, ғылыми-педагогикалық қызметтерін ұйымдастыра және табысты жүзеге асыра алатын PhD докторларын дайындау.
Мемлекеттік және жергілікті басқару
8D04103
Экономика және бизнес жоғары мектебі
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
2500000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:<br/> аналитикалық мәтіндік қызметке байланысты жазбаша ғылыми коммуникация саласындағы докторанттың кәсіби және коммуникативті құзіреттілігін дамыту.<br/> Пән оқуға бағытталған: академиялық жазудың жанрлары, тұжырымдамалары мен үлгілері, ғылыми мәліметтер базасы, іздеу сұранысы, ғылыми мәтінді жүйе ретінде құрылымдау және жазу технологиясы, академиялық және ғылыми мәтінді ұсыну мәселелері, аннотацияның мақсаттары мен міндеттері, ғылыми шолу. және ғылыми коммуникацияның ерекшеліктері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:<br/> докторанттарда басқарушылық талдау негізінде тиімді басқару шешімдерін қабылдау, тиімді нәтижелерді арттыру резервтерін анықтау бойынша болжау бойынша озық білім мен дағдыларды қалыптастыру.<br/> Пән басқару шешімдерін қабылдаудағы басқарушылық талдау мен болжау рөлін зерттеуге бағытталған; басқаруды талдау әдістері; кросс-бағалау және бюджеттен тыс басқару әдістері, жауапкершілік орталықтарын бағалау көрсеткіштерін талдау.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Ғылыми зерттеу әдістері мен әдістемесі туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру.<br/> Пән диссертация дайындау үшін логиканы, ғылыми зерттеу процедураларын, ғылыми зерттеудің философиялық және әдіснамалық мәселелерін, экономикадағы ғылыми зерттеулердің әдіснамалық мәселелерін, экономикалық зерттеулердегі пәнаралық әдістерді, экономикалық агенттер мен нарықтардың мінез-құлқын талдаудың сандық және сапалық әдістерін, аналитикалық материалдарды зерттеуге бағытталған.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік;<br/> 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру;<br/> 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды;<br/> 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету.<br/> 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD).<br/> <br/> <br/> Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-стратегиялық талдау саласында жаңа теориялық білім мен негізгі практикалық дағдыларды қалыптастыру.<br/> Пәнді зерделеу кезінде мынадай аспектілер қарастырылады: стратегиялық басқарудағы қазіргі заманғы теориялар мен тәсілдер туралы теориялық және практикалық білім, елдің дамуының стратегиялық пайымы мен миссиясы, мемлекеттің экономикалық стратегиясының мазмұны, мемлекеттік стратегиялық басқарудың тетіктері мен тәсілдері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – әлемдік экономика мен басқаруды трансформациялау және цифрландыру жағдайында басқару принциптері туралы теориялық және практикалық білімді қалыптастыру.<br/> Осы пәнді сәтті аяқтағаннан кейін докторанттар қабілетті болуы тиіс: <br/> 1. Мемлекеттік басқарудың тиімділігін арттыру үшін сандық экономика мүмкіндіктерін пайдалану саласында индустриялық дамудың әлемдік трендтері туралы жүйелі тереңдетілген білімді көрсету;<br/> 2. Сандық трансформацияның теріс және оң факторларын жүйелеу, олардың макро - және микроэкономикалық көрсеткіштерге, бизнесті жүргізу мүмкіндігіне және мемлекеттік және әлеуметтік қызметтер көрсету проблемаларын шешуге ықпал ету дәрежесін анықтау;<br/> 3. Мемлекеттік және жергілікті басқаруды цифрлық трансформациялау жоспарын әзірлеу;<br/> 4. «Цифрлық Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасының «жол картасын» ескере отырып, мемлекеттік және жергілікті басқаруды трансформациялау жөніндегі стратегияны әзірлеу және іске асыру; <br/> 5. Сандық экономиканың технологиялық, мінез-құлық, институционалдық-құқықтық ерекшеліктерін ескере отырып, экономикалық жағдайды моделдеу.<br/> Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Сандық экономикаға кіріспе, мемлекеттік және жергілікті басқарудың тиімділігін арттыру үшін сандық экономиканың жаңа мүмкіндіктері, цифрлық экономиканың даму үрдістері мен механизмдері, сандық экономиканың әсерімен салалардың құрылымдық қайта құрулары, қоғамдық және корпоративтік сектор үшін сандық экономиканы дамытудың тетіктері мен салдары, сандық экономика және жоғары тиімді көшбасшылық.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-докторанттарда цифрландыру және жасанды интеллект енгізу жағдайында мемлекеттік басқару жүйелерінің әлеуетін пайдалану қабілетін қалыптастыру. Пәнді зерделеу кезінде: мемлекеттік басқарудағы жасанды интеллекттің негіздері мен рөлі; мемлекеттік басқаруда жасанды интеллектті қолдану: процестерді автоматтандыру, деректерді талдау, болжау және шешім қабылдау қаралатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-әлеуметтік-экономикалық даму процестеріне реттеуші әсер етудің әлеуметтік бағдарланған шараларын әзірлеу қабілетін қалыптастыру. Пәнді зерделеу кезінде мынадай аспектілер қарастырылады: Мемлекеттік басқарудың әлеуметтік-экономикалық аспектілерінің мәні, басқару әсерлерінің түрлері, әлеуметтік-экономикалық жүйені басқару, әлеуметтік-экономикалық дамудың макроэкономикалық индикаторлары, әлеуметтік басқарудың модельдері мен алгоритмі, Мемлекеттік басқарудың әлеуметтік тиімділігі, әлеуметтік маңызы бар салаларды мемлекеттік басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - докторанттың мемлекеттік басқарудың тиімділігін бағалауға әдістемелік тәсілдерді меңгеруінің ғылыми және кәсіби деңгейін қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: «мемлекеттік басқарудың тиімділігі» ұғымының мәні және оның түрлері, мемлекеттік басқару тиімділігінің ерекшелігі, мемлекеттік қызмет тиімділігінің өлшемдері, мемлекеттік басқарудың тиімділігін анықтаудың теориялық, әдіснамалық және практикалық тәсілдері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қазіргі экономикалық саясаттың мәселелері бойынша ғылыми білімді қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: мемлекеттің экономикалық саясатының теориялық-әдіснамалық және қолданбалы аспектілері, стратегиялық жоспарлар мен ұзақ мерзімді стратегияларды әзірлеу әдістемесі, экономикалық саясаттың тұжырымдамалық және стратегиялық негіздемесі, алдағы кезеңге арналған мемлекет экономикасын дамытудың басымдықтары, экономиканың дамуын SWOT–талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ұлттық экономиканы жаңғыртуға теориялық құралдарды қолдану дағдыларын қалыптастыру.
Осы пәнді сәтті аяқтағаннан кейін докторанттар қабілетті болуы тиіс:
1.экономика модернизациясы мен өндіріс диверсификациясының тиімділігі туралы білімді жүйелеу;
2.экономика модернизациясының бағытын анықтау;
3.экономиканы модернизациялау үрдісін басқару.
4.Қазақстан экономикасының посткризистік дамуы мен модернизациясын стратегиялық басқару үрдістерін жан жақты және тиімді зерттеу;
5.ұллттық экономиканы мемлекеттік меншікке модернизациялауды ерекше және шығармашылық түрде талдау, нақты сектордың базалық салаларының диверсификациясын бағалау;
Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: ұлттық экономиканы модернизациялаудың мәні, елдің әлеуметтік-экономикалық моделі, ұлттық экономиканың әлеуеті мен пропорциясы, ұлттық экономиканың құрылымы, тәуекелдер мен олардың түрлері, оларды төмендету және экономиканың дамуына әсер ету жолдары, нақты сектордың базалық салаларын әртараптандырудың мәні, ұлттық экономиканы модернизациялаудағы мемлекеттік меншіктің рөлі, дағдарыстан кейінгі даму және Қазақстан экономикасын модернизациялау процестерін стратегиялық басқару, экономиканы модернизациялау кезеңдері, Қазақстан экономикасы және жаһандық экономикадағы процестер.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.