білім бакалавры
білім беру үдерісіне қатысушыларға білікті психологиялық-педагогикалық көмек көрсетуге қабілетті, кәсіби құзыреттілігі мен жеке қасиеттері дамыған педагог-психологтарды даярлау.
Педагогика және психология
6B01101
Философия және саясаттану
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Биология
География
75 (Каз.) 75 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. АКТ стандарттары. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам-компьютер өзара әрекеттестігі. Деректер қоры жүйесі. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Smart технологиялар.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: арнайы педагогиканың ғылыми білімдерін қарастыру және жеке тұлғаның, оның ішінде ерекше қабілеті бар балалардың әлеуметтенуіне әсер ететін адамның психологиялық процестерінің, күйлерінің, қасиеттерінің, бейімділіктерінің қалыптасу және даму заңдылықтарын зерттеу қажеттіліктер. Пән арнайы педагогиканың теориялық негіздерін, дамуында ауытқуы бар балалардың әртүрлі категорияларының ерекшеліктерін және олардың себептерін зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әлеуметтік-педагогикалық қызмет саласындағы кәсіби міндеттерді шешуге дайындықты қалыптастыру. Пәнді оқу барысында әлеуметтік педагогиканың негізгі ұғымдары; әлеуметтік-педагогикалық қызметтің ерекшелігі; әлеуметтенудің әлеуметтік-педагогикалық тетіктерінің қағидаттарына сәйкес әлеуметтік дамудың әдістері мен формалары; әлеуметтік даму кезеңдеріне сәйкес әлеуметтенудің әдістері мен формалары; жеке тұлғаны әлеуметтендірудегі әлеуметтік-педагогикалық қызметтің маңызы қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қоғамдағы адам дамуының әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері туралы жүйелі білім негізінде кәсіби мәселелерді шешуге дайындықты қалыптастыру. Курс жеке тұлғаның әлеуметтік мінез-құлқының заңдылықтарын, шағын және үлкен топтардың ерекшеліктерін; әлеуметтенудің әлеуметтік-педагогикалық тетіктерінің принциптеріне сәйкес әлеуметтік дамудың әдістері мен формаларын зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әлеуметтік-психологиялық құзыреттілік негіздерін, тұлғааралық және топтық қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Жеке тұлғаның, шағын және үлкен топтардың әлеуметтік мінез-құлқының заңдылықтары; жеке тұлғаның әлеуметтік бейімделуі, Әлеуметтік психология теориялары, әлеуметтік таным, көзқарастар/ құндылықтар/аттитюдтер зерделенетін болады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың когнитивтік және функционалдық құзыреттіліктерін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: бағалау қызметінің функциялары мен құрылымын анықтау; оқушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып бағалау әдістерін қолдану; критериалды бағалауды ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық негіздеріне талдау жасау; оқушыларды объективті бағалау үшін рубрикаторларды әзірлеу және қолдану; педагогикалық процесте критериалды бағалаудың тәртібін құрастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқыту мен тәрбиелеу процесінде психологиялық құзыреттіліктің негіздерін, психологиялық ерекшеліктер мен жеке даму заңдылықтарын білу. Пәнді зерделеу барысында: білім берудің психологиялық принциптері, білім беру үдерісін психологиялық сүйемелдеу; білім беру жүйесіндегі психологияның орны және білім беру үдерісін психологиялық қамтамасыз ету; білім берудегі психопрофилактика және ағартушылық қызмет зерделенетін болады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім беру субъектілерінің жеке психологиялық ерекшеліктерін диагностикалау саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында: білім беру ортасының психологиялық-педагогикалық диагностикасының ерекшеліктері; білім беру мекемелеріндегі педагогикалық процесс; әртүрлі жастағы балалардың дамуы мен әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерін психологиялық-педагогикалық диагностикалау әдістері зерделенетін болады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты білім беру саласындағы үлгілеудің, жобалаудың нормативтік-құқықтық негіздерін түсіну қабілетін қалыптастыру, жобаларды әзірлеу тәжірибесін талдау, зерттеу, әлеуметтік және әлеуметтік-педагогикалық жобаларды әзірлеудің қажетті деңгейін қамтамасыз ету, жобаларды әзірлеу тұжырымдамасын негіздеу, жобалардың нәтижелерін әзірлеу, ресімдеу. Пән теориялық курс болып табылады, педагогикалық қызмет саласында жобалаудың және модельдеудің теориялық негіздерін қарастыруға бағытталған
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім беруде психологиялық-педагогикалық кеңес берудің базалық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пәнді зерделеу барысында:әртүрлі типтегі білім беру орталарында психологиялық-педагогикалық кеңес берудің ерекшеліктері; консультация берудің қойылған міндеттеріне барабар әдістемелік құралдар; оқытудың, тәрбиелеудің және дамытудың психологиялық-педагогикалық мәселелері бойынша консультациялар; білім беру ортасын оңтайландыру жөніндегі ұсыныстар қаралатын болады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тұтас педагогикалық процесті, сондай-ақ білім беру мекемесін басқару бойынша кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Курс басқару функцияларын; педагог-психологтың басқару қызметінің ерекшелігін; педагогикалық процесті жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және бақылау дағдыларын қалыптастыруды; педагогикалық процесті және білім беру мекемесін басқару әдістерін жүйелеуді; білім беру жүйесінің сапасын арттырудағы педагогикалық менеджменттің рөлін бағалауды қарастыруға бағытталған.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - жас ерекшелік физиологиясы мен мектеп гигиенасы туралы білімді қалыптастыру. Пән<br/> жас ерекшеліктері анатомиясы мен физиологиясын, мектеп гигиенасы мәселелерінің теориялық және әдіснамалық негіздерін, балалар мен жасөспірімдердің өсу және даму заңдылықтарын, ағза мен ағзаның жекелеген бөліктерінің сыртқы әсерлерге байланысты тұтас сыртқы ортамен өзара әрекеттесуін қамтамасыз ететін механизмдерді оқуға бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты психологияның әртүрлі тұжырымдамаларында, теориялары мен парадигмаларында бағдарлану қабілетін қалыптастыру, сонымен қатар кәсіби және әлеуметтік қызметте заманауи психологияның жетістіктерін қолдану. Пән қазіргі жас ерекшелік психологиясының негіздеріне, оның категориялық аппаратына, проблемалық өрісі, теориялық және әдіснамалық негіздерін меңгеруге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім берудің инклюзивті моделін жүзеге асыруда ғылыми идеялар мен кәсіби құзіреттілік жүйесін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: инклюзивті білімге айналу жолдарын және оның мүмкін болатынын анықтау. Білім сапасын қамтамасыз ететін өзгерістер; мүмкіндігі шектектеулі оқушыларды психологиялық-педагогикалық қолдауды жүзеге асыру; инклюзивті білім процесінде педагогикалық өзара әрекеттестік субъектілерінің қызметін жобалау; инклюзивті білім беруді енгізу бойынша ұсыныстар әзірлеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: когнитивті психология және педагогика саласындағы теориялық және эмпирикалық білім жүйесін қалыптастыру; оқытуда когнитивті әдістерді қолдану дағдылары. Курс когнитивті қызметтің психологиялық және психофизиологиялық механизмдерін зерттеуге; интеллектуалды қабілеттерді диагностикалау әдістерін қолдануға; оқу мәселелерін шешуде когнитивті психология мен педагогиканың мүмкіндіктерін талдауға; интеллектуалды қабілеттерді ескере отырып, педагогикалық әсерді жобалауға бағытталған
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы, мектеп оқушыларының денсаулығын сақтау және нығайту негіздері туралы білімдерін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: мектеп оқушыларының денесінің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтарын сипаттай алады; жүйке, сенсорлық, эндокриндік, жүрек-тамыр жүйесі дамуының жас ерекшеліктерін анықтау; балалар арасында жиі кездесетін патология түрлерін анықтау және олардың алдын алу бойынша жобалау жұмыстарын жүргізу; мектеп оқушыларын салауатты өмір салты ережелерімен таныстыру технологияларын ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ ұстаздың тұлғасын рухани-адамгершілік жағынан өзгертуге, оның ішкі мүмкіндіктерін ашуға үлес қосу. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: «Өзін-өзі тану» адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының теориялық және әдістемелік негіздерін түсіндіре алады; Бағдарлама идеяларын мектептің тұтас педагогикалық процесіне кіріктіру тәжірибесін талдау; адамгершілік-рухани тәрбие идеяларына сәйкес оқу-тәрбие жұмысын жүргізу; «Өзін-өзі тану» адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының идеяларын мектептегі білім мазмұнын кіріктіру; өзін-өзі тану және өзін-өзі жетілдіру әдістерін меңгеру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: педагогикалық ғылымның теориялық негіздері мен практикаға бағытталған аспектілерін меңгеру арқылы кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздерін түсіндіруге; педагогиканың негізгі ұғымдарын жүйелеуге; білім беру процесіне қатысушылармен өзара іс-қимылдың нысандарын, әдістері мен құралдарын қолдануға; білім беру процесін жобалауға; оқытудың, дамудың, тәрбиенің заңдылықтары мен қағидаттарын ескере отырып, кәсіби қызметті жоспарлауға қабілетті болады; қазіргі қоғамдағы педагогикалық мамандықтың әлеуметтік рөлін бағалау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - тәрбие теориясы мен дидактикасының теориялық негіздерін, тұтас педагогикалық үрдісті меңгеру, білімді тәжірибеде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Пән түсініктік аппаратты, педагогиканың ғылым ретінде дамуының негізгі кезеңдерін; педагогиканың әдіснамалық негіздерін, КҚО теориясын, мектеп дидактикасын, тәрбие теориясын, педагогикалық қызметтің мәнін, тұтас педагогикалық үдерісті ұйымдастыруды, сабаққа қойылатын талаптарды зерттеуге, педагогикалық қызмет негіздеріне, педагогикалық жүйені басқаруға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Педагогикалық іс-әрекеттің жалпы сипаттамасы туралы білімдерді студенттердің бойына сіңіруін қамтамасыз ете отырып, негізгі педагогикалық мәдениет негіздерін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: әлеуметтік мақсатты түсіндіре алады және педагогикалық мамандықтың ерекшеліктері; Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытудың басым бағыттарын талдау; кәсіби этика нормаларына сәйкес кәсіби қарым-қатынасты жобалау; мұғалімнің кәсіби маңызды жеке қасиеттерін талдау; қазіргі әлімдегі білім берудің әлеуметтік-экономикалық маңыздылығын дәлелдеу
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу-тәрбие іс-әрекеті жағдайында жеке тұлғаның әлеуметтік тәжірибені (интеллектуалдық, адамгершілік, эстетикалық, өндірістік және т.б.) сіңіру заңдылықтарын зерттеу арқылы педагогикалық психология саласында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Пән білім беру міндеттерін орындау тиімділігін, педагогикалық шаралардың тиімділігін арттыратын және оқытудың психологиялық аспектілерін жетілдіретін оқыту мен тәрбиелеу әдістерін қарастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: педагогикалық шеберлік пен техниканың негіздерін қалыптастыру, болашақ педагог тұлғасының кәсіби маңызды қасиеттерін, оның шығармашылық даралығын дамыту. Курс педагогикалық шеберліктің компоненттерін, кәсіби-жеке және жалпы педагогикалық қасиеттерді қарастырады; педагогикалық техниканың әдістерін, сөйлеу мәдениеті мен техникасын талдайды; педагогикалық этика мен қарым-қатынас нормаларының әлеуметтік маңызын бағалайды; тиімді педагогикалық өзара әрекеттесуді ұйымдастыраға үйретеді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттерді ғылыми білім жүйесімен қаруландыру теориялық-әдіснамалық негіздер, принциптер, мазмұн, әдістер, формалар және орта білімнен кейінгі кәсіптік педагогикалық білім беру мекемелерінде Педагогиканы оқыту құралдары, сондай-ақ оларда білім беру практикасында педагогиканы оқытудың мазмұнын, әдістері мен нысандарын іске асырудың кәсіптік дағдылары мен дағдыларын игеруге бағдарлануды қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әртүрлі жас топтары үшін тренингті ұйымдастырудың принциптері мен заңдылықтары туралы жүйелі теориялық және қолданбалы білім қалыптастыру. Курс білім берудегі тренинг тұжырымдамаларын, түрлерін, нысандарын, әдістері мен модельдерін, тренингтік топтардың түрлерін, білім беруде тренинг өткізудің ұйымдастырушылық-әдістемелік аспектілерін зерделеуге; кәсіби қызметте қажетті психологиялық-педагогикалық сипаттағы жаттығулар жүйесін пайдалану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Цель дисциплины: сформировать профессиональную компетентность в области научно-исследовательской деятельности. Курс направлен на рассмотрение типов и методов научного исследования; специфики психолого-педагогического исследования; методики опытно-поисковой и экспериментальной работы в образовательных учреждениях; конструировать исследования, основываясь на знаниях методологии науковедения; разрабатывать рекомендации по результатам психолого-педагогического исследования
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: диагностикалық-түзету жұмыстарын жүзеге асыру және балалар мен жасөспірімдерге түзету-дамытушылық көмек көрсету қабілеттерін қалыптастыру. Курс топтық түзету әдістерін талдауға, тұлғаның эмоционалды-ерікті саласын түзетуге; жеке және топтық психологиялық-педагогикалық түзету бағдарламаларын талдауға және әзірлеуге бағытталған. Арнайы (түзету) және жалпы білім беретін мекемелер жағдайында түзету-педагогикалық қызметтің ерекшеліктері қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: диагностикалық-түзету жұмыстарын жүзеге асыру және балалар мен жасөспірімдерге түзету-дамытушылық көмек көрсету қабілеттерін қалыптастыру. Курс топтық түзету әдістерін талдауға, тұлғаның эмоционалды-ерікті саласын түзетуге; жеке және топтық психологиялық-педагогикалық түзету бағдарламаларын талдауға және әзірлеуге бағытталған. Арнайы (түзету) және жалпы білім беретін мекемелер жағдайында түзету-педагогикалық қызметтің ерекшеліктері қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: психологиялық-педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті кәсіби бағыт пен құзыреттілікті қалыптастыру. Курс психологиялық-педагогикалық қызметтің теориялық негіздері мен практикалық аспектілерін: білім беру мекемесіндегі педагог-психолог қызметінің функцияларын, түрлері мен бағыттарын; педагог-психолог жұмысының негізгі формалары мен әдістерін; маманның біліктілік сипаттамасын және педагог-психологтың жеке басына қойылатын кәсіби талаптарды зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: орта кәсіптік білім беру ұйымдарында оқытушылық қызметті жүзеге асыруға құзыреттілікті қалыптастыру. Курс психологияны оқытудың нысандарын, әдістерін; психология бөлімдерін оқытудың ерекшеліктерін зерттейді; психология бойынша оқу процесін модельдеуге үйретеді; білім алушылармен табысты қарым-қатынас жасауға; психологияны оқытудағы білім беру технологияларын талдауға; білім беру мазмұнын құрылымдауға; оқытушылық қызметтегі әдістемелік құзыреттіліктің рөлін бағалауға үйретеді
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде тәрбие процесінің мәні, оның формалары мен әдістері туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ қазіргі заманғы тұжырымдамалар мен тәрбие модельдерімен танысу, сондай-ақ тәрбие процесінің заңдылықтары мен принциптерін анықтау дағдыларын қолдану; тәрбие процесінің әдістерінің тиімділігін талдау; білім алушыларды тәрбиелеу және әлеуметтендіру жөніндегі жұмысты жобалау, жоспарлау, ұйымдастыру
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: зерттеу әдіснамасы мен деректерді сандық бағалау және нәтижелерді сапалы түсіндіру әдістерін білу негізінде психологиялық экспериментті жобалау және жүргізу, эмпирикалық зерттеу жүргізу қабілетін қалыптастыру. Психологияның негізгі эмпирикалық әдістері зерттеледі – бақылаудан бастап объективті психикалық көрсеткіштерді тіркеуді қамтитын күрделі көп деңгейлі эксперименттерге дейін; эксперименттік зерттеуді ұйымдастырудың заманауи әдістерінде нұсқаулар берілген.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – педагогикалық қызметте этнопедагогикалық білім мен тәрбие әдістерін қолдана білу қабілетін қалыптастыру. Балаларды этнотәрбиелеудің әдет-ғұрыптары мен дәстүрлері, этнопедагогика негіздері, ұлтаралық қарым-қатынас ортасындағы мінез-құлықтың этикалық нормалары, тәрбиенің идеалды этникалық бейнелері, құндылық көзқарастары, халықтық педагогиканың әдіс-тәсілдері зерттеледі; этно, көпмәдениетті, көпмәдениетті білім беру, толеранттылық тәрбиесінің негізі мен этносаралық қарым-қатынас мәдениеті ұғымдарын салыстыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазақ/орыс/шет тілдерінде ғылыми жазу саласында мәтіндік құзыреттіліктерді дамыту. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: ғылыми мақала мәтінінің тілдік аспектілері мен құрылымдық-мазмұндық ерекшеліктерін түсіндіру; ғылыми ақпаратты талдау; ғылыми мәтін құру әдістерін қолдану, түпнұсқалыққа жету үшін аударма стратегияларын қолдану; ғылыми стильдің тілдік нормалары мен нормаларын ескере отырып, жазбаша сөйлеуді қалыптастыру; әртүрлі жанрдағы авторлық ғылыми мәтіндерді жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттердің ХХ-ХХІ ғасырлардағы қазіргі білім беру теорияларын түсіну, талдау және қолдана білу қабілетін қалыптастыру. Нәтижесінде: педагогикалық жағдаяттарды талдау, бағалау, педагогикалық концепциялар, теориялар, постклассикалық емес әдіснаманың ерекшеліктері тұрғысынан педагогикалық мәселелерді түсіндіру қабілеттері қалыптасады. Негізгі аспектілері: ХХ-ХХІ ғасырлардағы педагогикалық теориялар; білім берудің философиялық, психологиялық және әлеуметтік тұжырымдамалары
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жеке тұлғаны сәтті әлеуметтендіру, дамыту және оқыту үшін әлеуметтік-психологиялық жағдайлар жасауға бағытталған ағартушылық, диагностикалық және түзету-дамыту іс-шараларының кешенін іске асыру арқылы білім беру процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жобалауға және ұйымдастыруға дайындықты қалыптастыру. Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің функциялары мен принциптері, психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бойынша жұмыс түрлері, олардың білім берудің әртүрлі деңгейлеріндегі (сатыларындағы) міндеттері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім беру саласындағы жобалаудың, модельдеудің нормативтік-құқықтық негіздерін түсіну қабілетін қалыптастыру, жобаларды әзірлеу практикасын талдау, әлеуметтік және психологиялық-педагогикалық жобаларды әзірлеудің қажетті деңгейін қамтамасыз ету, жобаларды әзірлеу тұжырымдамасын негіздеу, жобалардың нәтижелерін әзірлеу, ресімдеу. Пән педагогикалық қызмет саласындағы жобалау мен модельдеудің теориялық негіздерін қарастыруға бағытталған теориялық курс болып табылады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: заманауи білім беру технологияларының мәні, жобалау әдістері және пайдалану принциптері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Курс білім берудегі инновациялық технологиялардың теориялық және практикалық негіздерін, педагогикалық инноватиканың мәні мен ерекшеліктерін, педагогтердің инновациялық қызметінің мазмұны мен құрылымын қарастырады, сонымен қатар білім берудің қазіргі басымдықтарын ескере отырып, педагогтің инновациялық қызметке дайындығының әртүрлі аспектілері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Білім беруде педагогикалық технологияларды қолдана білу дағдыларын қалыптастыру. Негізгі аспектілері: педагогикалық технологиялардың негіздері; сыни тұрғыдан ойлау технологияларын, ИКТ, ТРИЗ, эвристикалық технологияларды қолдану; педагогикалық өзара әрекетті ұйымдастыру технологиялары. Курсты оқу барысында студенттердің қабілеттерін қалыптастыру: қазіргі педагогикалық технологиялардың ерекшеліктерін сипаттау; қазіргі педагогикалық технологиялардың мәні мен ерекшелігін; білім беру технологияларын қолданудың тиімділігін бағалау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: дарынды балалар педагогикасының теориялық негіздері, орта білім беру ұйымдарында дарынды балалармен жұмыс істеудің психологиялық-педагогикалық негіздері туралы білімдерін қалыптастыру. Негізгі аспектілері: дарындылықтың түрлері мен түрлері; дарынды балалар педагогикасының теориялық негіздерін; дарынды балалардың жас ерекшеліктері; дарынды балалармен жұмыс істеу әдістері; дарынды балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: денсаулық психологиясы туралы жүйелі теориялық және практикалық білімді және денсаулықтың алдын алу мен сақтаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Курс негізгі психологиялық теориялардағы денсаулық пен ауруды түсіну тәсілдерін; денсаулықты анықтаудағы биологиялық, психологиялық және әлеуметтік қатынастарды зерттеуге бағытталған; денсаулықтың тұтастығы оның рухани, әлеуметтік, моральдық, психикалық, физикалық компоненттерінің бірлігі ретінде талданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жалпыадамзаттық құндылықтарға қайшы келмейтін діни постулаттарға құндылық-семантикалық қатынасты дамыту қабілетін қалыптастыру; білім беру жүйесі ұйымдарында дін туралы білімнің орны және оларды оқыту нысаны туралы сұрақтарды ашу; білім мен дін арасындағы қарым-қатынастың құқықтық негіздерін түсіндіру. Пән білім беру ұйымдарындағы білім мен діннің, балалардың діни тәрбиесінің өзара қарым-қатынасы мәселесін қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ЕҚБ бар тұлғалардың кәсіптік бағдар беру және кәсіби өзін-өзі анықтау жұмыстарын ұйымдастыруда студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Пән студенттерге кәсіптік бағдар берудің жалпы жүйесіндегі ЕҚБ бар тұлғаларды кәсіптік бағдарлаудың ерекшеліктерін, ерекше қажеттіліктері бар студенттердің кәсіби өзін-өзі анықтауының негізгі психологиялық-педагогикалық диагностикалық әдістерін және кәсіптік бағдар берудің және ЕҚБ бар адамдардың өзін-өзі анықтау ерекшеліктерін қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ЕБҚ бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау саласында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Курс ЕБҚ бар білім алушыларды тьюторлық сүйемелдеу принциптерін, нысандарын талдауға; ЕБҚ бар білім алушыларды дамытудың психологиялық-педагогикалық диагностикасының әдістерін зерделеуге; ЕБҚ бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің оңтайлы технологияларын қарастыруға; ЕБҚ бар баланы білім беру мекемесінің оқу-тәрбие және әлеуметтік ортасына сәтті қосу үшін жағдайларды қарастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу-тәрбие процесінің субъектісі ретінде адамның психикалық дамуының заңдылықтары және олардың әртүрлі жас кезеңдеріндегі көріну ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: психиканың даму заңдылықтарын, қозғаушы күштері мен механизмдерін түсіндіре алады; оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық заңдылықтарына талдау жасау; мектеп оқушыларының мінез-құлқы мен іс-әрекетінің жас ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық ықпал етуді ұйымдастыру; мектеп оқушыларының жас ерекшеліктерін білу негізінде педагогикалық іс-әрекетті модельдеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: инклюзивті білім беру жағдайында тьютордың психологиялық-педагогикалық қызметінің құзыреттілігін қалыптастыру. Курс инклюзивті білім беру практикасы жүйесіндегі тьюторлық қызметтің функциялары мен міндеттерін; ЕБҚ бар балалардың дамуы мен әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерін психологиялық-педагогикалық диагностикалау әдістерін; ЕБҚ бар білім алушыларды тьюторлық сүйемелдеу және қолдау модельдерін; ЕБҚ бар баланы білім беру мекемесінің оқу-тәрбие және әлеуметтік ортасына сәтті қосу шарттарын қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ЕҚ бар студенттерге психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуде тьютордың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтау және бағалау алгоритмін түсіндіре алады; білім беру процесінде студенттерді психологиялық-педагогикалық қамтамасыз етудің мазмұны мен әдістерін анықтау; ЕҚ бар студенттермен жұмыс істеуде инновациялық түзету, дамыту және оңалту технологияларын қолдану; ЕҚ бар студенттердің дамуының психофизиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, жеке бағдарламаларды әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: когнитивтік психология және педагогика саласында теориялық және эмпирикалық білімді қалыптастыру; оқытуда когнитивтік техниканы қолдану білігін қалыптастыру
Студенттердің курсты меңгеру нәтижелері:
- танымдық іс-әрекеттің психологиялық және психофизиологиялық механизмдерін түсіндіру;
- зияткерлік қабілеттерін диагностикалау және өлшеу әдістерін қолдану;
- оқыту мәселелерін шешуде когнитивті психология мен педагогиканың мүмкіндіктерін талдау;
- когнитивті процестердің даму және жұмыс істеу динамикасын болжау;
- оқушылардың интеллектуалды дамуындағы когнитивті педагогикалық технологиялардың рөлін бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әлемде және Қазақстанда педагогикалық және психологиялық идеялардың пайда болуы мен дамуының тарихи процесі туралы жан-жақты және жүйелі білімді қалыптастыру
Студенттердің курсты меңгеру нәтижелері:
- психологиялық және педагогикалық ғылымның тұтас қалыптасуының негізгі кезеңдері мен бағыттарын сипаттау;;
-әлемде және ҚР-да ғылымдарды ілгерілетуге ықпал еткен тұжырымдамалық психологиялық-педагогикалық идеяларды түсіндіру;
- ғылым дамуының прогрессивті және консервативті, оң және теріс үрдістерін талдау;
- әлемдегі және Қазақстандағы педагогика мен психологияның даму тенденцияларын болжау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың жаратылыстану дүниетанымын және зерттеушілік құзыреттілігін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: қазіргі жаратылыстану және диалектикалық дүниетанымның заңдылықтарына мінездеме беру; жаратылыстану және гуманитарлық мәдениеттердің ерекшеліктерін және олардың өзара байланысын түсіндіру; дүниенің жаратылыстану-ғылыми суретін модельдеу принциптерін анықтау; жаратылыстанудың рационалды-логикалық әдістерін қолдану; жаратылыстану білімінің мазмұнын жобалау; жаратылыстанудың әлеуметтік рөлін және жаратылыстану-ғылыми және гуманитарлық мәдениеттердің белсенді әрекеттесуін бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: педагог-психологтың ата-аналармен жүргізетін психологиялық-педагогикалық қызметінің негіздерімен, отбасымен және білім беру мекемелерінің педагогикалық ұжымымен жұмысының негізгі технологиялары мен әдістемесімен таныстыру. Курс қоғам дамуының қазіргі кезеңіндегі отбасылық тәрбиенің ерекшеліктерін; отбасы мен мектептің өзара іс-әрекетін дамыту жолдарын, отбасы мен мектептің өзара іс-қимылын психологиялық-педагогикалық диагностикалау мәселелерін қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім беру процесін ұйымдастыру саласында цифрлық сауаттылықты қалыптастыру. Курс цифрлық дидактика мен бағдарламаланған оқытуды, қашықтықтан оқыту тұжырымдамаларын, цифрлық білім беру ресурстарын талдау мен таңдауды; онлайн сабақтарды, үй тапсырмасының форматтарын және ата-аналармен қарым-қатынасты жобалауды, білім беру бағдарламалары мен қашықтықтан оқыту технологияларын іске асыруды зерттеуге бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жүйке жүйесінің қызмет етуінің негізгі принциптері мен заңдылықтары туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: адамның жоғары жүйке қызметінің физиологиясының қазіргі мәселелері мен жетістіктерін түсіндіре алады; функционалдық диагностика және дене жағдайын түзету әдістерін қолдану; шартты рефлекторлық белсенділіктің ерекшеліктерін және мінез-құлықтың физиологиялық механизмдерін талдау; балалардың жүйке жүйесінің құрылымдық және жас ерекшеліктерін және олардың дамуына әсерін анықтау; нейрофизиология мен психо-педагогикалық ғылымдардың байланысын дәлелдеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім алушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесін ұйымдастырудың ерекшеліктері, заңдылықтары мен мазмұны туралы білімнің тұтас жүйесін қалыптастыру. Курс рухани-адамгершілік тәрбиені ұйымдастыру және жүзеге асыру үшін білім беру ресурстарын талдауға; білім алушыларды рухани-адамгершілік тәрбиелеу міндеттерін шешу үшін педагогикалық диагностиканың оңтайлы әдістерін қарауға; тұлғаның үйлесімді рухани-адамгершілік даму бағдарламасын жобалауға және іске асыруға бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттерде орта мектептегі жаңа стандарттар мен оқу бағдарламалары туралы білім қалыптастыру. Пән ғылыми-методологияның теориялық курсын қалыптастыратын көзқарастары білдіреді. Пән жалпы білім берудің мемлекеттік стандарттарын, ережелерді, негізгі білім беру бағдарламаларының мазмұнына қойылатын талаптарды, жалпы орта білім беретін мектептерде білім беру үдерісін құқықтық-мазмұндық қамтамасыз етудің негізгі талаптарын зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: отбасының шағын әлеуметтік топ ретіндегі заңдылықтары мен қызметі туралы біртұтас білім жүйесін қалыптастыру. Курс отбасының функциялары мен құрылымын, психологиясы мен отбасылық қатынастарды, отбасының әлеуметтік-психологиялық рөлін, отбасылық тәрбиенің психологиялық-педагогикалық негіздерін және балалар мен ата-аналар қатынастарын, балаларды тәрбиелеу мен дамытудағы отбасы мен білім беру мекемелерінің өзара әрекеттесу ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: отбасылық қатынастар психологиясы және отбасылық кеңес беру саласында кәсіби және жеке қасиеттерді қалыптастыру. Курс отбасымен консультациялық әңгіменің принциптерін, негізгі параметрлері мен құрылымын; отбасылық қатынастарды зерттеу және түзету әдістерін; отбасының және оның жеке мүшелерінің дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі және әртүрлі мәселелер бойынша психологиялық мәселелерін; отбасылық қатынастар бойынша кеңес беру мазмұнын қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: практикалық психологияның негізгі, іргелі ережелері саласындағы кәсіби құзыреттілік негіздерін қалыптастыру. Курс практикалық психологияның әдістері мен технологияларын сипаттайды; практикалық консультативтік және психодиагностикалық қызметтің ерекшеліктерін талдайды; әртүрлі жастағы балалардың дамуын, қарым-қатынасын, мінез-құлқын диагностикалау әдістері; диагностикалық, консультациялық және түзету рәсімдерін жобалауға, психологиялық-педагогикалық мәселелер бойынша практикалық ұсыныстар жасауды үйретеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің шиеленісті жағдайлардың пайда болуын қадағалау қабілеттерін қалыптастыру, педагогикалық және әлеуметтік ортадағы конфликттік жағдайлардың алдын алу және шешу әдістерімен, әдістерімен қаруландыру. Пән білім беру жүйесіндегі қақтығыстарды басқарудың теориялық және әдістемелік негіздерін, психологиялық-педагогикалық үдерістегі конфликттік жағдайлардың алдын алу және шешу әдістерін, әдістерін, әр түрлі жүйелердегі тұлғааралық қақтығыстардың себептерін, түрлерін зерттеуге бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: халықаралық контексте әртүрлі білім беру мәселелерін салыстырмалы талдауды және шешуді қамтамасыз ететін мәдениетаралық құзыреттерді қалыптастыру. Курс әртүрлі елдердегі педагогика дамуының ерекшеліктері мен заңдылықтарын сипаттайды; білім беру модельдері мен ұлттық білім беру жүйелерінің ерекшеліктерін қарастырады; әртүрлі білім беру жүйелерін салыстырмалы талдау әдістері; әртүрлі елдердегі оқыту мен тәрбиелеу тәжірибесін жалпылау, өзара әрекеттесудің оң тенденцияларын көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттердің сенсорлық депривациясын ескере отырып, білім беру ортасын имитациялау қабілетін қалыптастыру, оның жеке тұлғаның өзін-өзі дамытуға, қиын эмоционалдық күйлерді жеңуіне арналған әдіс-тәжірибелерін қолдану. инклюзиядағы, тұйық кеңістіктегі ілеспе сенсорлық депривация принциптерін зерттеу; сенсорлық депривация ақауының орнын толтыру жолдарын әзірлеу; балалардағы сенсорлық депривацияны диагностикалау және түзету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Шағын жинақты мектептегі педагог-психологтың практикалық іс-әрекетінің қабілеттерін қалыптастыру. Нәтижесінде студенттер: педагог-психолог жұмысының әдістерін қолдануды; ШЖМ қарапайым құжаттарын рәсімдеу; мектептегі педагог-психологтың қызметін басқару, ұйымдастыру. Негізгі аспектілері: шағын жинақты мектептердің қалыптасу, даму тарихы; қазіргі заманғы тенденциялар, ШЖМ қызметін ұйымдастыруды басқарудың ерекшеліктері мен дамуының салыстырмалы талдауы
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: көп деңгейлі және полисубъективті өзара әрекеттесу өрісі ретінде қазіргі білім туралы түсінік қалыптастыру. Курс кәсіби-педагогикалық өзара іс-қимыл және ынтымақтастық процестерінің негізгі заңдылықтарын, принциптері мен ерекшеліктерін; педагогикалық өзара іс-қимылды ізгілендіру жолдары мен бағыттарын; әртүрлі әлеуметтік орталар мен жағдайларда педагогикалық өзара іс-қимыл әдістерін; ынтымақтастықта оқыту технологияларын жобалау мен іске асыруды қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Практиканың мақсаты: оқу барысында алынған теориялық білімді тереңдетіп, бекіту. Дипломдық жұмысты орындауға арналған материалдарды іріктеп, жүйелу. Дилом жұмысын жазу. Диплом жұмысын алдын ала қорғау.
төменгі, орта және жоғары энергия физикасындағы детекторлар құрылымының ерекшеліктерін білу;
- ғылыми зерттеулерде, сондай-ақ медицинада және басқа да қолданбалы салаларда ядролық сәулелену детекторларын қолдана отырып, ядролық-физикалық өлшеулерді ұйымдастыру.
- ядролық-физикалық медициналық қондырғылардың жұмысын ұйымдастыру, ретке келтіру және қолдау үшін ядролық медицина саласындағы теориялық білім мен зерттеу әдістерін қолдану;
- ядролық медицина үшін радиоактивті изотоптарды өңдеу үшін пайдаланылатын нысаналық құрылғылардың негізгі типтерін ажырату.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Дипломалды приактиканы өткен соң студент қабілетті болып шығады: диплом жазуға қажетті эксперименталды, анықтамалық және өндірістік, әрі қызмет көрсету бойынша нормативті-құқықтық мәліметтерді жүйелей білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Педагогикалық практиканың мақсаты-педагогикалық тәжірибені талдау және жалпылау қабілетін қалыптастыру, мақсаттылықтың әр түрлі тәсілдерін қолдану, педагогикалық қызметтегі мәселелерді шешу, жобалау. Оқу үдерісіне дәстүрлі және дәстүрлі емес әдістерді, әдістер мен ұйымдастыру формаларын пайдалана отырып, тарих сабағының әр түрлі үлгілерін біріктіру, педагогикалық қызметте рефлексия мен бағалау тәсілдерін қолдану.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- педагогикалық тәжірибені талдайды және жинақтайды;
- пайдаланады әр түрлі тәсілдері целеобразования, проблемаларды шешу педагогикалық қызмет;
- дәстүрлі және дәстүрлі емес әдістерді, әдістер мен ұйымдастыру формаларын пайдалана отырып, тарих сабақтарының түрлі үлгілерін жобалайды;
- педагогикалық қызметте рефлексия мен бағалаудың әр түрлі тәсілдерін қолданады;
- зерттеу әдістерін қолдана отырып, оқушылар ұжымын зерделейді, оның дамуын диагностикалау және жобалау мақсатында сынып ұжымының психологиялық-педагогикалық сипаттамасын құрайды.;
Практика нәтижелері: педагог-тарихшы сабақтарын оқушылармен өзара қарым-қатынас сипатын, педагогикалық қызмет ерекшеліктерін, оқытудың жетекші тәсілдерін, әдістерін және ұйымдастыру формаларын анықтау мақсатында бақылау және талдау; әр түрлі сабақтарда сынып оқушыларын ұжымдық қарым-қатынасты зерттеу, әр түрлі қызмет түрлеріне жеке қатысу, танымдық дербестік деңгейін анықтау мақсатында бақылау.
Студент-практиканттың педагог-тарихшымен бірге тақырыптық болашақ өзіндік сабақтардың мазмұны. Тарихи және көрнекі материалдарды іріктеу және сабақтарды моделдеу. Педагог-тарихшымен сабақтың мақсатын және жоспарланған технологияларды, тәсілдерді, оқушылардың іс-қимыл тәсілдерін талқылау. Рефлексия және педагог-тарихшы өткізген сабақтардың қорытындыларын талқылау. Сабақтан тыс уақытта оқытылатын сынып ұжымымен бірлескен істерді дайындау және өткізу. Сынып ұжымын зерттеу және психологиялық-педагогикалық мінездеме құрастыру үшін зерттеу әдістерін қолдану.Педагогикалық тәжірибе бойынша есеп беру үшін материалдар дайындау.
сабақтан тыс бірлескен қызметке тарту.
Защита практики
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.
Защита практики
Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу.
- физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;