гуманитарлық білім бакалавры
Исламтану саласындағы іргелі біліммен, сараптамалық, ұйымдастырушылық және ғылыми қызметті жоғары деңгейде ұстайтын, мемлекеттік және қоғамдық сұранысқа ие бәсекеге қабілетті, білікті мамандарды әзірлеу.
Исламтану
6B02202
Философия және саясаттану
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Оқу сауаттылығы
Қазақстан тарих
80 (Каз.) 80 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ақида ілімінің негізгі концепцияларын түсінуге бағытталған. Оның ішінде ақида іліміне қарасты сенім мәселелері қарастырылады. Сонымен қатар Иман мен күпір мәселесі де қаралады. Ислам теологиясының теориясы мен әдістемесін оқытуға, сенімге қатысты мәселелерді теориялық тұрғыдан түсіндіруге, ислам ғылымының негізгі ерекшеліктерін анықтауға ерекше көңіл бөлінеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. АКТ стандарттары. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам-компьютер өзара әрекеттестігі. Деректер қоры жүйесі. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Smart технологиялар.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Араб тілі негіздері бойынша, барлық сөздер есім, етістік және жалғаулық деген сөз таптарға бөлінеді, сондай-ақ, орфографияның кейбір мәселелері және флексия мәселелері деген бөлімдерге бөліп қарастырылады.<br/> Бұл пән араб тілін: фонетика (әл-асуат әл-луғауийа), морфология (ас-сарф), синтаксис (ан-наху) деген тарауларға бөліп, қарастырады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - неке, отбасын құру, қалыңдықты таңдау, үйлену тойы, неке сыйлықтары, күйеуі мен әйелінің құқықтары, ерлі-зайыптылар, балалар, ата-аналар мен туыстар арасындағы қатынастар, мұраны бөлу, ажырасу және басқа да отбасылық-неке мәселелерін зерттейтін құқықтану саласы болып табылатын ахуал шахсияның ғылыми мәселелеріне жан-жақты талдау жүргізу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – фонетикалық жүйені, сөйлемдердің құрамын, араб тілінің практикалық грамматикасын одан әрі зерттеу және коммуникативті сөйлеуде тілдік дағдыларды дамыту.<br/> Пән аясында араб тіліндегі сын есімдер, сан есімдер, есімдіктердің мағыналық түрлері, етістіктің түрлері, райлары және шақтары. Лексикалық және грамматикалық материалдар негізінде жазба тілді меңгеру. Пәндік-тілдік материалдарды меңгеруді қалыптастыру негіздері қарастырылады.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жалпы дін туралы кешенді түсінікті қалыптастыру. Бұл пән сенім негіздерін, діндердің пайда болу тарихын және дамуының негізгі кезеңдерін қарастырады. Бұл пән буддизм, христиандық және исламның пайда болу алғышарттары мен негізгі бағыттарын қарастырады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәнді игеру студенттің зекет шығару мен қажылыққа бару жайындағы білімін қалыптастырады. Курста зекет шығарылатын байлық түрлері, нисаб мөлшері, зекет шығару шарттары, зекет шығаруға тыйым салатын кедергілер, зекет шығаратын адамдарға қойылатын талаптар, зекет алатындарға және олара қойылатын шарттарды, қажылықтың парыз болу шарттары мен талаптарын, рәсімдері мен олардың орындалу жолдары мен уақыттарын меңгереді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: исламтанудың Құран ілімдері, хадис ілімдері, фиқһ, ахлақ секілді ғылымдарының әрқайсысында қолданылатын жеке және барлығына ортақ зерттеу әдістерін меңгерту. Бұл пән аясында Құрантану, хадистану, шариғат ғылымы, ислам экономикасы секілді исламтанулық ғылымдарда қолданылатын терминдерді топтасыру және оларды зерттеу қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәннің мақсаты - Исламның пайда болуы мен қалыптасуын жан жақты қарастыру. Бұл пәнді оқып үйрену арқылы студент Ислам туралы ғылыми дүниетанымы қалыптасады . Исламға дейінгі кезеңдегі араб жартыаралының тарихын білу; Мұхаммедтің пайғамбарлыққа дейінгі өмір жолын білу; Мұхаммедтің пайғамбардың пайғамбарлық қызметі: Меккеге қоныс аударуы Исламның таралуының жаңа кезеңі. Мухаджирлер мен ансарлар. Жаңа ислам мемлекетінің құрылуы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Ислам шариғатындағы адамдар арасындағы азаматтық құқықтардың заңдары мен жүйесін меңгерту. Бұл курста ислам шариғатындағы «ахуал шахсия» деп аталатын адамдар арасындағы жар таңдау, үйлену, некенің түрлері, отбасын құру, ажырасу, бала асырып алу, ажырасудан кейінгі отбасы мүшелерінің құқықтары туралы шарғи үкімдер оқытылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерді исламтану саласында қолданылатын негізгі ұғымдармен және категориялармен таныстыру.<br/> Бұл пән аясында исламтанулық түсініктер мен терминдердің ерекшеліктері, діни терминдердің жіктелуі және жүйеленуі, сараптама және далалық зерттеулер саласында қолданылатын терминдер зерттеледі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің араб тіліндегі мәтіндерді сараптау барысында араб тілінің заңдылықтары мен ерекшеліктерін игеріп, сөз мағынасын ажырата білуге үйрету. Тілдік шеберліктерді пән ретінде таңдаудың мақсаты мен міндеттерін игереді. Араб тіліндегі арнайы мәтіндерге практикалық талдау жасай алады. Курс тілдің орташа және жоғары деңгейін меңгерген студенттерге арналған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерді ортағасырлық классикалық араб тілін игеруге ынталандыру. Пән аясында <br/> классикалық араб тілінің стилі, араб тілінде жазылған мәтіндерде қолданылатын терминдер, мәтін мен шарх тілінің айырмашылығы, діни мәтіндер мен лингвистикалық мәтіндердің ерекшеліктері, классикалық мәтіндерге талдау жасау қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің бойында исламның қазақ мәдениетіндегі тарихы, ағымдары мен рөлі туралы білімді қалыптастыруға және діни көріністерді сыни талдау қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Курста елдегі ислам дінінің ағымдары; сопылық; құқықтық мектептер және қазақ халқының ұлттық бірегейлігін сақтаудағы Ислам дінінің маңыздылығы туралы айтылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің араб тілін оқуға деген ынтасын арттыру. Негізгі оқулықтар заманауи, жоғары деңгейдегі араб тілін оқыту мәтіндері болып табылады және олар осы бағдарламада қарастырылатын тақырыптар бойынша жұмыс істей алады. Сонымен қатар араб елдерінің мәдениеті, әлеуметтік және мәдени нормалары туралы білімдерін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - жаңа діни қозғалыстар мен культтердің ерекшеліктерін ажырата білу, оларды өз бетінше зерттеп, олардың миссионерлік қызметтеріне талдау жасау.<br/> Пән аясында қарастырылады: жаңа діни ағымдардың спецификасы, альтернативті және маргиналды культтер; неохристиандық, неоисламдық, неоориенталистік қозғалыстардың; дәстүрлі емес және деструктивтік ағымдардың ерекшеліктері, жаңа діни ағымдар мен культтердің миссионерлік әдістері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің, сакралды мәтіндерді тәжірибеде түсіндіру мен аудармада қолдану және оларды сыни ұғыну дағдыларын қалыптастыру. Бұл пән қасиетті мәтіндерді түсіну, түсіндіру және аударма дағдыларын дамытуға бағытталған.<br/> Оны оқу барысында студенттер араб тілінің спецификасымен, қасиетті мәтіндер тілінің ерекшеліктерімен танысады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерде болашақ кәсіби қызметінің контекстінде зерттеуді қажет ететін шариғаттағы ғибадат тарауына қатысты діни мәселелер жайлы жүйелі көзқарасты қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында құлшылық фиқһ ілімінің пайда болуы мен дамуы, фиқһ пәні мен әдістері, фиқһи үкімдер, құлшылық фиқһі іліміне қатысты классикалық және заманауи еңбектер, құлшылық фиқһ ілімінің заманауи мәселелері қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде Құранның сакралды мәтіндерін түпнұсқада оқи алу дағдыларын қалыптастыру.<br/> Бұл пән аясында студенттер Құран кәрім кітабының сүрелері мен аяттарын еркін оқи алатын болады. Сонымен қатар "Фатиха" сүресі, "Бақара" сүресінің алғашқы бес аяты, Аятул-курси, тажуид ережелеріне сай отызыншы пара сүрелері оқытылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән Құран кітабының жазылу тарихы, сүрелер мен аяттардың жинақталуы және жинақталу кезеңдері, сүрелер мен аяттарды реттеу, уахи мәселесі, муғжиза, насх және мансух мәселесі, меккелік және мәдиналық аяттар мен сүрелер, Құран сүрелерін әртүрлі топтастыру сияқты мәселелерді қамтиды. Курста Құраннан алынатын түрлі үкімдер мен Құран сүрелері мен аяттары қамтыған тақырыптар да зерттеледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерге формалды логиканың негізгі қағидаттары туралы теориялық білімдер беру, оларда ойлау заңдарын және формаларын, тәсілдері мен операцияларын тәжірибеде қолдану дағдылары мен икемділігін дамыту және ойларын көркем жеткізу қабілеттілегін қалыптастыру. Пән логика пәнін, ұғымдармен логикалық операцияларды, ойлау заңдарын, күрделі пайымдаулар мен олардың түрлерін және модальділік бойынша пайымдауларды бөлуді қарастырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студентердің араб тіліндегі мәтіндерді сараптау қабілеттерін дамыту. Бұл пән сарф (морфология) және наху (синтаксис) ілімдеріне басымдық береді. Білім алушы бұл ілімді үйрену арқылы Құран Кәрімді және Пайғамбарымыздың (с.а.у) хәдисін дұрыс түсініп, әрі арабша сөйлеуде қателесуден сақталынады. Бұл пән қабілетті маманды қалыптастыруда маңызды рөл атқарады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Мұхаммед пайғамбардың өмірбаянымен таныстыру, оның өмір жолынан алынатын сабақтарды студенттерге игерту. Бұл пән аясында исламға дейінгі араб еліндегі діни-саяси ахуал, Мұхаммед пайғамбардың шежіресі, Мұхаммед пайғамбардың уахи келгенге дейінгі өмірі, Мекке қаласындағы өмірі, Мадина қаласындағы өмірі, діни, саяси және отбасылық өмірі қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс Құранды ережелерге сай дұрыс оқуға машықтандырады. Курста Тәжуид ілімінің пайда болу тарихы, тәжуид ілімі мен араб тілі фонетикасының байланысы, әріптердің махраждары мен сипаттары, Құран оқығанда жуан және жіңішке оқылатын әріптер, сунукді нун үкімдері, сукунді мим үкімдері, мад және оның түрлері мен оқылу жолдары үйретіледі.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс, Ислам ғылымында қабылданған ережелерге сәйкес Құранды дұрыс оқуға үйретеді. Оның мазмұнына: тәжуид ғылымының пайда болу тарихын зерттеу, тәжуид пен құран ғылымының араб фонетикасымен байланысы, әріптердің сипаттамасы мен махраждары, сукунды нун ережелері, сукунды мим, мәд, оның түрлері мен оқу тәсілдері кіреді.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән тәпсір ғылымын зерттеу мақсатында Құран ілімдерін, ондағы көтерілген мәселелерді дұрыс түсінуге бағытталған. Студенттер Құран аяттарының мағынасын түсіндіруге, түсу себептерін түсіндіруге, бұрынғылардың түсіндірулеріне байланысты риуаяттарға, сонымен қатар тәпсірге байланысты аяттар мен хадистерге талдау жасауға бағытталған білім мен дағдыларды меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде ислам этикасы бойынша жүйелі және терең білімді қалыптастыру. Бұл пән аясында ислами әдеп ұғымы, әдептің маңыздылығы, мінез-құлықты туралауға шақырған аяттар мен хадистер мен әдептің түрлері қарастырылады. Сонымен қатар мұсылман адам қоғамда өзін-өзі ұстау, басқалармен қарым-қатынас жасау барысында басшылыққа алатын әдептер қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Сопылық этикамен тығыз байланыста ахлақ туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны – қоғамдағы ислам діні бойынша мінез-құлық, қарым-қатынас кезінде сақталуы тиіс әдептілікке үйрету. Курс студенттің ислам және сопылық этикасын, діни этиканың нысандары мен шарттары және осы нормаларды сақтағаны үшін уәде етілген сыйақы туралы білімін жетілдіре қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: имам әт-Тахауи шығармаларының мәтіндерімен тілімен, стилімен, құрылымымен, мазмұнымен жұмыс жасауға, талдауға үйрету.
Бұл пән ханафи мазһабының ақида ілімі бойынша басты дереккөздерінің бірі имам әт-Тахауидің "әл-Ақида ат-тахауия" еңбегін сараптау және осы мәтінге исламтанулық талдау жасауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Кез келген діни құбылысқа исламтанулық талдау жасауға студенттерді машықтандыру. Қазіргі заманда орын алып жатқан діни мәселелерге мемлекеттік тұрғыдан ғылыми негізделген жауаптар әзірлеу, тиісті құжаттарды, діни талдауларды дайындау. Курс барысында студенттер ҚР-ның Ата заңындағы дін бостандығы мен ар-намыс бостандығы, діни төзімділік, лаңкестік пен террорлық әрекеттер мәселелері оқытылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән ислам дінінің қайнар көздерін, олардың Ибраһимдік діндерімен байланысын, оның қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерін, сунниттік мен шииттік бағыттарды зерттеуге бағытталған. Профетизм, пайғамбарлық, уахи мәселелеріне сипаттама беріледі, Мұхаммед пайғамбардың ислам дінін құрудағы рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:
Студенттерді Қазақстан Республикасының саяси жүйесі және исламның негіздерімен таныстыру.
Бұл пән аясында саяси және діни жағдайлардың ерекшеліктері, терроризм мен экстремизмнің саяси дискурсы, исламның саяси доктриналары, саясаттағы діннің рөлі мен орны, заманауи идеологиялық ағымдар, ислам мен саясаттың өзара қатынас ерекшеліктері, саясаттың дінге ықпалы қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты Ислам философиясы саласында теориялық білімдерді қалыптастыру.
Осы пәнді игеру барысында ислам ойшылдарының көзқарастары, ақиқат пен адасудың, білім мен сенімнің, адамзаттың өмірлік іс-әрекетіндегі рационалды мен иррационалдының өзара қатынасы, исламдағы сананың мәні, оның бейсанамен өзара әрекетінің, адамдардың мінез-құлықтарындағы, қарым-қатынастарындағы, жеке тұлғаның қалыптасуындағы рөлі туралы тақырыптар қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде ислам шариғатының пайда болуы және қалыптасу тарихы туралы түсініктерді қалыптастыру, фиқһи мазһабтар туралы мәліметтерді меңгерту. Бұл пән исламтану ғылымдарының үлкен саласы фиқх ілімінің пайда болуы, қалыптасуы, дамуы және мазхабтардың пайда болу алғышарттарын үйретуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәнге Құран кітабының жазылу тарихы, Құран мен аяттардың жинақталу және таралу кезеңдері, сүрелер мен аяттарды ретке келтіру, уахи мәселелері, муғжиза, насх пен мансух мәселелері, Мекке және Медина сүрелері, Құран сүрелерінің әртүрлі классификациясы, Құраннан алынған үкімдер және түрлі тақырыптар кіреді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Ислам құндылықтары бойынша зерттеулер жүргізуге қабілетті мамандарды дайындау. Пән мыналарды қамтиды: Орталық Азия мен Қазақстандағы ислам тарихы; ислам мәдениетінің түркі халықтарының ұлттық дәстүрлерімен үндестігі мен айырмашылығы; Қазақ хандығына дейінгі және кейінгі исламның рөлі; Тәуелсіздік алғаннан кейінгі ислам құндылықтары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерге Қазақстандағы исламның тарихы мен бүгінгі жағдайы туралы толық көзқарас қалыптастыру. Бұл пән студенттердің Қазақстандағы исламның тарихы, ағымдары мен қазақ мәдениетіндегі рөлі туралы білімдерін қалыптастыру және діни көріністерге сыни талдау қабілеттілігін шыңдауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Пәннің мақсаты: Ислам тарихының алғашқы кезеңдерінде пайда болған мазһабтардың тарихы мен әдістемесін классикалық дереккөздерге сүйене отырып, діни көзқарастар мен саяси негіздерге сүйене отырып оқыту; мәзһабтарды талдау, олардың кейінгі кезеңге әсері және қазіргі жағдайын анықтау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - Орталық Азияда ислам философиясының қалыптасуы мен дамуы бойынша ғылыми білімді қалыптастыру. Курстың мазмұнына ислам философиясының негізгі бағыттары, әлемдік философиялық ойға елеулі үлес қосқан ислам философиясы мен мәдениетінің көрнекті Орталық Азия өкілдерінің ілімдері кіреді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән Орталық Азиядағы исмаилизм философиясын зерттеуге бағытталған. Орта ғасырларда мұсылмандардың сенімін қабылдаған және араб тілін қолданатын шиит ойшылдары қалыптастырған ислам философиясының ажырамас бөлігі. Курсқа исмаилизм философиясының пайда болуы, адам мен билік, адам еркі мен құдайлық атрибуттар бостандығы және басқа да мәселелер кіреді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерді сунниттік теологияның пайда болу және қалыптасу тарихымен тарихи ретроспективада таныстыру, сунниттік теология ғылымының дамуының тарихи аспектісін ашу. Курста сунниттік теологияның қалыптасу тарихы, негізгі принциптері, өзге бағыттардан айырмашылықтары, көрнекті өкілдері мен олардың еңбектері, Орта Азия мен Қазақстандағы сунниттік теология мектебі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән ғылыми-теориялық, сүнниттік теология ғылымының мәнін, мазмұнын түсіну қабілетін қалыптастырады. Курстың мазмұны сүнниттік теология тарихының мәселелерін, Орталық Азия мен Қазақстандағы сүнниттік теологиялық мектеп ілімінің негізгі қағидаларын, көзқарастарын қамтиды. Сунниттік теология тек діни догма ғана емес, сонымен бірге ғылыми негізделген философиялық ілім екені көрсетілген.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде исламдағы тасаууф ұғымы және сопылардың дүниетанымы туралы ұстанымдарды қалыптастыру. Пән аясында сопылық ұғымы, тасаууф терминінің этимологиясы мен мағыналары, сопылық тариқаттар, сопылық ілімдергі шариғат, тариқат, мағрифат, ақиқат ұғымдары қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерге Құрандағы аяттардың мағыналарын, түсу себептерін түсіндіру. Сондай-ақ Құранда өтетін әрбір сөздің және сөйлемдердің мағыналарын интерпретациялауды көздейді. Сонымен қатар алдыңғы үмбетке байланысты айтылған қиссаларды баяндайды. Тәпсірге байланысты аят-хадистерге талдау жүргізіп, тәпсірдегі ғалымдар арасындағы ерекшелігін зерделейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерді Құран аяттары мен сүрелерінен діни ережелерді шығаруды және Құран аяттары мен сүрелерін дұрыс интерпретациялау тәсілдерін меңгеруге машықтандыру. Пән Құранды дұрыс тәпсірлеуге, Құранның методикасын әдіс-тәсілін жетік түсінуге, сүрелер мен аяттардың қандай методикамен тізілгендігін білуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Үкім шығару құралы болып табылатын усул әл-фиқһ ғылымының негізгі көздері мен әдістерін зерттеу. Курс усулул-фиқһ ғылымының қалыптасу тарихын, шариғат үкімдерінің қайнар көздерін және хакім, махкум алайхи, махкум бихи, шариғат және әл-усул әл-фиқһ сияқты ережелерді іс жүзінде қолдануды үйретеді. қазіргі жағдайларға сәйкес уәдғи үкімдер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: имам Абу Ханифа шығармаларының мәтіндерімен тілімен, стилімен, құрылымымен, мазмұнымен жұмыс жасауға, оларды талдауға үйрету. Бұл пән имам Абу Ханифаның "Фиқһ әл-акбар" еңбегін талдау сараптау және осы мәтінге исламтанулық талдау жасауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс хадис ілімінің маңыздылығы мен ерекшеліктерін, оның негізгі аспектілері мен даму тарихын анықтауға бағытталған. Курс мазмұнына исламтанудағы хадистің орны, хадис жеткізудегі жауапкершілік мәселелері, хадистің жазылу тарихы, хадис жинақтары, қазіргі және ортағасырлық хадистану орталықтары және діни ағымдардың хадис ғылымының қалыптасуына әсері туралы сұрақтар кіреді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерді хадистерді интерпретациялау, исламтанулық талдау жасау туралы теориялық білімдермен таныстыру. Пән аясында хадис пен сүннет; хадистің түрлері мен дәрежелері; хадистердің жазылуы; хадистердің жүйеленуі; хадис жинақтары; атақты алты кітап; хадиске шарх жасау тәсілдері мен жолдары; хадистен алынған діни үкімдерді топтастыру; қырық хадис және т.б. ықшамды хадис кітаптарына талдау мен түсініктеме жасау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс студенттерде ислам мен хадистану негізінде хадистерді түсіндірудің негізгі ұғымдарын қалыптастыруға бағытталған. Курс мазмұнында келесі аспектілер қарастырылады: хадиске шарх жасау тәсілдері мен жолдары; хадис шархына қойылатын талаптар; хадистен алынған діни үкімдерді жіктеу; хадис бойынша кітаптарды «40 хадис» талдау және түсіндіру және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Ханафи мазһабының ғұламалары жайында жалпы мағлұмат беретін әдебиеттермен табақат кітаптарымен танысу. Аталмыш кітаптарды қолдану әдісімен танысып, практика жасату. Сондай-ақ ханафи ғалымдарының білімге деген көзқарастарын үйрену және мазһабтар арасындағы айырмашалықты білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән ханафи мазһабының Құран мен сүннетке және басқа да діни дереккөздерге негізделген усулін зерттеуге бағытталған. Курс хаким-махкум, мутлақ-муқаййад үкімдерді, ғам-хас үкімдерін; бұйрық пен тыйым үкімдерін; хабардың түрлерін, шариғатта қолданылатын негізгі дәлелдерді, истихсан, истисхаб, ғурф, саддуз-зараиғ, мазһабус-сахаби, қияс, ижмағ т.б тақырыптарды қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - шииттік теология, оның құндылықтары, Ислам құндылықтарымен байланысы туралы ғылыми негізделген білім қалыптастыру. Шиит теологиясының пайда болуымен, дамуымен, оның мәнімен, мазмұнымен, құндылықтарымен, сунниттік теологиядан айырмашылықтарымен байланысты мәселелер талданады, Ислам және әлемдік мәдениеттің дамуына айтарлықтай үлес қосқан көрнекті шиит теологтарының еңбектері зерттеледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау.
Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.
Защита практики
Мақсаты - практикада «Геодезия» пәнін меңгеру барысында қалыптасқан білімдерін және дағдыларын жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу өндірістік жағдайларына барынша жақындату арқылы қолданып, сол жұмыстарды далалық жағдайда орындау арқылы тәжірибе алу мүмкіндігін қалыптастыру. Тәжірибе нәтижесінде студент орындай алады:
1. геодезиялық құралдарды қолдануды;
2. теодолиттерді, нивелирлерді, тахеометрлерді тексеру және оларды жұмыс орнында орнатуды;
3) жер пайдалану шекарасы бойымен теодолиттік жүріс салу және өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
4. өлшеу қателіктерінің өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
5. тахеометрикалық түсіру жүргізуге;
6. далалық өлшеуді камералық өңдеуге;
7. Жер пайдаланудың жоспарын жасауды, бойлық және көлденең профильдерді және басқа қажетті сызбаларды жасауға.
Геодезия пәні бойынша тәжірибе білім беру процессының оқу практикасы циклына жатады. Оқу тәжірибесі барысында геодезиялық жұмыстардың мынадай түрлері орындалады: геодезиялық аспаптарды тексеру және жұмыс орнында орнату: центрлеу, горизонтальдау; теодолиттік жүріс жүргізу, нивелирлеу, тахеометрлік түсіріс жасау; жер пайдалану бойынша өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтау; рұқсат етілген мәндерден өлшеу қателіктерін асып кеткен жағдайда қайта өлшеу жүргізіледі; нивелирлеу бойынша өлшеу қателіктерін тексеру; жергілікті жерде түсіру жұмысын жасау және сол жердің жоспарын жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.