философия докторы (PhD)
Құқық ғылымының теориялық және әдіснамалық негіздерін терең зерделеу, сондай-ақ аралас ғылыми салалардың білімі мен әдіснамасын жүйелі пайдалану негізінде құқықтық ғылым мен құқықтық практикада инновациялық қызметке қабілетті; құқықтық ғылымды дамытатын жаңа тұжырымдамалық білім құруға қабілетті жоғары білікті ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау; ғылыми пікірталастар, соның ішінде халықаралық пікірталастар жағдайында ғылыми іс-шараның жұмыс тілінде оны мамандарға дәлелді түрде таныстыру
Құқықтану
8D04203
Заң
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
2300000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ҚР және шет елдердің азаматтық заңнамасына салыстырмалы талдау жүргізу қабілетін қалыптастыру; Еуразиялық экономикалық кеңістік шеңберінде азаматтық заңнаманы бірегейлендіру мәселелері бойынша жаңа ғылыми идеяларды сыни талдау, бағалау және синтездеу қабілетін көрсету.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> - ЕурАзЭҚ азаматтық заңнама жүйесіне ғылыми талдау жүргізу; <br/> - ҚР және ЕурАзЭҚ елдерінің азаматтық заңнамасын салыстыру;<br/> - ЕурАзЭҚ елдерінің азаматтық заңнамасының интеграциясының дамуының болашағын болжау; <br/> - ЕурАзЭҚ азаматтық заңнамасын бірегейлендіру барысында туындайтын проблемаларды талдау және бағалау.<br/> - құқықтық тәжірибе үшін ұсыныстар дайындау, негіздеу және ұсыну.<br/> Пәннің бағыты. Курс азаматтық құқықтың өзекті мәселелерін баяндауға арналған. Пәнді оқу барысында ҚР және шет елдердің азаматтық заңнамаларын салыстырмалы талдау жүргізіледі; Еуразиялық экономикалық кеңістік шеңберінде азаматтық заңнаманы бірегейлендіру мәселелері бойынша жаңа ғылыми идеяларды бағалау; ЕурАзЭҚ азаматтық заңнамалық елдерінің интеграциясын бағалау; ЕурАзЭҚ азаматтық заңнамасын бірегейлендіру процесінде туындайтын мәселелер талданады.<br/> Теориялық сипаттағы пән, азаматтық іс жүргізу құқығымен, еңбек, отбасылық, экологиялық құқықтармен пәнаралық байланысы бар.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде докторанттер төмендегі мәселелерді қарастырады: ЕурАзЭҚ азаматтық заңнама жүйесі, ЕурАзЭҚ ақпараттық жүйесін интеграциялау мәселелері, ЕурАзЭҚ заңнамасын бірегейлендіру мәселелері.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: белгілі бір ғылыми бағыттағы өзекті мәселелердің ұсынылатын шешімдері бойынша ғылыми жарияланымдар мен жобаларды жазуда іргелі білімдерді қолдану. Қарастырылады: ғылыми мәтіндерді жасау және редакциялау ерекшеліктері; ресми, бейтарап және бейресми қарым-қатынас тіркелімдері; қазіргі ақпараттық және библиографиялық мәдениет; ғылыми құжаттаманы жасау және ресімдеу әдістері.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби саладағы зерттеу міндеттерін алдыға қою мен шешу үшін қажетті теориялық және тәжірибелік білімді қолдануды қамтамасыз ететін құзіреттерді қалыптастыру. <br/> Қарастырылады: дербес және ұжымдық жоспарлау әдістері; зерттеулерді жүргізуді ұйымдастыруды және өткізу; зерттеу нәтижелерін талдау және бағалау; нәтижелерді апробациялау және ғылыми рәсімдеу; ғылыми зерттеу нәтижелерін тәжірибелік қызметке енгізуді және коммерциализациялау.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік;<br/> 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру;<br/> 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды;<br/> 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету.<br/> 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD).<br/> <br/> <br/> Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - құқықтың мағынасын, мәні мен ұғымын зерттеу, құқықтың адам, қоғам және мемлекет үшін маңыздылығын бағалау қабілетін қалыптастыру. <br/> Қаралатын болады: құқықтың онтологиялық, гносеологиялық және аксиологиялық мәселелері ерекше рухани құбылыс және қоғамдық қатынастардың ерекше нысаны ретінде; құқықтық мемлекет пен азаматтық қоғамды қалыптастырудағы құқықтың рөлі; құқықтық онтология, құқықтық аксиология, құқықтық герменевтика, құқықтық логика.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қылмыстылықтың виктимологиялық алдын алудың ерекшеліктері туралы біртұтас түсінік қалыптастыру; қылмыстылыққа әсер ететін криминогендік факторларды талдау, қазіргі қоғамның қажеттіліктерін ескере отырып, қолданыстағы заңнаманы реформалау үшін ұсыныстар әзірлеу.<br/> Қаралатын болады: профилактиканың негізгі мәселелері және қылмыс құрбандарын қорғау; қазіргі қоғамның қажеттіліктерін ескере отырып, қолданыстағы заңнаманың өзгеруі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - азаматтық процестік құқыққа қатысты ғылыми тұжырымдамаларды жүйелеу және түсіндіру қабілетін қалыптастыру; ұлттық және шетелдік азаматтық процестік заңнаманы салыстыру;
Қаралатын болады: азаматтық процестің негізгі мәселелері; азаматтық процестік заңнаманы қолдану; азаматтық процестік құқықтық қатынастардың субъектілерін жіктеу, соттың азаматтық процестік құқықтық қатынастардың негізгі субъектісі ретіндегі рөлі; дәлелдеу құралдарына қатысты жаңа идеялар; дәлелдемелерді жіктеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - дербес деректерді қорғауды қамтамасыз етудің құқықтық негіздерін талдау қабілетін қалыптастыру; заңнамадағы құқықтық олқылықтарды анықтау; дербес деректерді қорғауды қамтамасыз ету мәселелері бойынша мемлекеттік органдар қызметінің бағытын айқындау.
Қаралатын болады: адамның дербес деректерді қорғау құқығын қамтамасыз ету тетігі; мемлекеттік органдардың дербес деректерді қорғау құқығын қамтамасыз ету жөніндегі қызметі; дербес деректерді қорғау жөніндегі шетелдік тәжірибе.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - Еуразиялық экономикалық одақ шеңберінде қаржы және кеден заңнамасының дамуын жүйелі бағалау қабілетін қалыптастыру; проблемаларды анықтап, қаржы және кеден заңнамасын жетілдіру жөнінде ұсынымдар әзірлеу.
Қаралатын болады: Еуразиялық экономикалық одақ шеңберінде қолданылатын қаржы және кеден заңнамасының негіздері; Қазақстан Республикасының қаржы және кеден заңнамасын іске асыру тәртібі мен ерекшеліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - жаһандану жағдайында әлеуметтік қамсыздандыру саласындағы заңнаманы модернизациялау процестерін бағалау қабілетін қалыптастыру.
Қаралатын болады: әлеуметтік қамсыздандыру ғылымын дамытудың негізгі кезеңдері; жаһандану жағдайындағы әлеуметтік - қамсыздандыру қатынастары саласындағы әлемдік және қазақстандық ғылымның ғылыми тұжырымдамалары; әлеуметтік-қамсыздандыру заңнамасын қолданудың құқықтық практикасы; әлеуметтік-қамсыздандыру заңнамасын жетілдірудің өзекті мәселелері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - әлеуметтік қақтығыстарды анықтау және жіктеу қабілетін қалыптастыру; әлеуметтік қақтығыстарды шешудің құқықтық құралдарына баға беру; әлеуметтік қақтығыстардың алдын алу бағыттарын дәлелдеу.
Қаралатын болады: заңдық конфликтологияның негізгі санаттары мен институттары; әлеуметтік қақтығыстардың себептері мен түрлері; әлеуметтік қақтығыстардың алдын алудың құқықтық құралдары; медиация институты, татуластыру рәсімдері; құқықтық қақтығыстардың түрлері және олардың жіктелуі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - криминопенология мәселелерін жүйелі түрде талдау және бағалау қабілетін қалыптастыру; қылмыстылықтың себептері мен түрлерін бағалау; қылмыстылықтың алдын алу мәселелеріне қатысты ғылыми зерттеулер әзірлеу.
Қаралатын болады: Криминопенологияның өзекті мәселелері; қылмыстық жазаларды атқару кезінде криминалдық құбылыстардың алдын алу; пенальды қылмыстылықтың себептері мен шарттары; жазалардың криминопенологиялық параметрлері; қылмыстардың заңдылықтары; қылмыстылықтың алдын алу әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мемлекеттік басқару саласындағы реформаларды жүйелі түрде түсіну және бағалау қабілетін қалыптастыру; мемлекеттік басқаруға қатысты ұлттық және шетелдік заңнаманы салыстыру; ҚР мемлекеттік қызметін жаңғырту процесін бағалау.
Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:
- қазіргі заманғы әкімшілік реформаларды талдау;
- әкімшілік нормалар мен мемлекеттік басқару процесінің жетілмеу себептерін анықтау және нәтижелерін жинақтау;
- мемлекеттік басқару мен мемлекеттік қызметтің негізгі қағидаттарын сыныптау;
- ҚР Мемлекеттік басқару және Мемлекеттік қызмет мәселелерін реттейтін заңнамалық актілерді талқылау және бағалау;
- ҚР Мемлекеттік басқару және Мемлекеттік қызмет институтының проблемалық мәселелері, теориялық және әдіснамалық проблемалары бойынша өз пікірін негіздеу және білдіру.
Пәннің бағыты. Курс ҚР Мемлекеттік басқару жүйесінің өзекті мәселелерін баяндауға арналған. Курсты оқу барысында мемлекеттік басқару жүйесіндегі реформаларды бағалау үшін қазіргі заманғы технологиялар қарастырылады; реформалардың нәтижелері; әкімшілік заңнама талданады; ҚР және шет елдердің мемлекеттік басқару саласындағы заңнамасын салыстыру жүргізіледі. Теориялық сипаттағы пән, әкімшілік құқықпен, экологиялық құқықпен пәнаралық байланысы бар.
Пәнді оқу нәтижесінде докторанттер төмендегі мәселелерді қарастырады: әкімшілік процесс; электрондық үкімет; әкімшілік рәсімдердің жаңа түрлері, рұқсат беру жүйесі, мемлекеттік сатып алудың электрондық жүйесі, Әкімшілік құқық бұзушылық.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - латенттік қылмыстылықтың ерекшеліктерін жүйелі түрде талдау қабілетін қалыптастыру; латенттік қылмыстылықтың қазіргі жағдайын бағалау; латенттік қылмыстылықтың мәселелеріне қатысты ғылыми зерттеулер әзірлеу.
Қаралатын болады: латенттік қылмыстылықтың жіктелуі мен дифференциациясы; латенттік қылмыстылыққа қатысты криминологиялық тұжырымдамалар; латенттік қылмыстылықтың себептері мен салдары; қылмыстылықтың сандық-сапалық параметрлері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - табиғат пайдалануды құқықтық реттеу және қоршаған ортаны қорғау саласындағы мемлекет қызметінің бағыттарын жүйелі түрде түсіну және бағалау қабілетін қалыптастыру; заңнамадағы олқылықтарды анықтау; құқықтық практиканы жетілдіру үшін ұсынымдар әзірлеу.
Қаралатын болады: қазіргі жағдайда табиғатты қорғау қызметін жетілдіру мәселелері; табиғат қорғау қызметінің құқықтық тәжірибесі; табиғат қорғау қызметінің объектілері мен субъектілері; экологиялық жауапкершілік мәселелері.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.