бизнес және басқару бакалавры
Білім беру бағдарламасының мақсаты еңбек нарығында бәсекеге қабілетті мамандарды сапалы дайындау үшін маркетинг саласында теориялық білімдер мен зерттеу әдістерін тәжірибеде пайдалану, мемлекеттік және коммерциялық құрылымдарда кәсіби функцияларды орындау, кәсіпорындардың маркетингтік қызметін талдау және жоспарлау, қазіргі заманғы талаптарды ескере отырып, маркетинг саласында ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру болып табылады.
Маркетинг
6B04107
Экономика және бизнес жоғары мектебі
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Математика
География
70 (Каз.) 70 (Орыс.)
1400000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - PR саласында теориялық білімді қалыптастыру және компанияның корпоративтік, маркетингтік және коммуникатив-тік мақсаттарын іске асыру үшін маркетингтік коммуникациялар кешенінің құралы ретінде PR технологияларын тиімді пайдалану-дың практикалық дағдыларын дамыту. Пән: компанияның PR саласындағы мақсаттарын, функ-цияларын, мүмкіндіктері мен міндеттерін, PR тұжырымдамалық моделін және оның компоненттерін, PR түрлері мен құралдарын зерттейді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – халықаралық ортада өнім мен бизнесті жылжытуға бағытталған маркетингтік аналитика және маркетингтік шешімдер туралы түсінік қалыптастыру. Пән заманауи маркетинг принциптерін меңгеруге мүмкіндік береді; Smart маркетинг әдістері мен тәсілдерін қолдану; өндірісті басқаруда сандық жүйе жүйелерінің әдістерін қолдану; дәстүрлі және цифрлық арналарда науқандарды ұйымдастыру; үлкен деректермен және медиа-аналитикамен жұмыс істеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-бренд пен оның тұтынушысы туралы ғылыми түсініктерді, сондай-ақ бренд құрудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән брендинг пен брендбилдингтің негізгі принциптері мен технологияларын зерделеуге бағытталған қазіргі заманғы маркетинг мамандарын кәсіби даярлаудың маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Курсты зерделеу кезінде брендтердің құнын бағалаудың әртүрлі әдістері; брендтік коммуникацияларды дамытудың заманауи тәсілдері; отандық брендтерді құру жоспарларын әзірлеу мүмкіндігі қарастырылады
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің бухгалтерлік есеп жүргізу және компанияның қаржылық есептілігін жасау қабілетін қалыптастыру. Пән бухгалтерлік есептің ғылым ретіндегі ерекшеліктерін білуге көмектеседі; бухгалтерлік есептің заңдарын, әдістері мен принциптерін қолдану;бухгалтерлік есеп шоттарындағы жеке фактілерді анықтау және бағалау; активтерді, міндеттемелерді және капиталды есепке алу бойынша білім жүйесін пайдалану.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – жарнама тәжірибесі саласындағы білімдерді қалыптастыру, жарнама процесін өзгерту кезінде шешім қабылдау, жарнамалық қызметтің стратегиялық және жоспарлау әдістерін меңгеру және жарнаманы басқару. заманауи нарық; жарнаманы тарату арналарын таңдау критерийлері; жарнамалық ұран әзірлеу; жарнаманың құнын есептеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қаржылық категориялардың, ұғымдардың, терминдердің негіздері, олардың жіктелуі, әлеуметтік – экономикалық процестердегі маңызы мен орны бойынша білім мен құзыреттілік жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуының нақты жағдайларында қаржыны ұйымдастыру нысандары мен оларды қолдану әдістерінің өзара байланысы мен өзара байланысын түсінуге қол жеткізу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қызметтер маркетингінің теориялық негіздері мен тұжырымдамалық аппараттарын зерттеу, сонымен қатар фирмалар мен компаниялардың қызметінде қызметтер маркетингінің элементтері мен принциптерін қолдану бойынша практикалық дағдыларды игеру. Зерттелетін курс экономикалық категориялардың жаңа ұғымдарымен, нарық жағдайындағы кәсіпкерлік қызметпен, қызметтер маркетингін басқарудың жаңа әдістерімен таныстырады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: функционалдық бағыттарының интеграциясын қамтамасыз ету үшін логистиканың тұжырымдамалары мен әдістерін қолдана отырып, кәсіпорынның операциялық логистикалық қызметін оңтайландыру қабілетін қалыптастыру. Пән логистикалық жүйенің тұжырымдамасын, кәсіпорынның ресурстарға қажеттілігін анықтау әдістерін; сатып алу мен жабдықтауды; логистикалық шығындарды оңтайландыруды, қорларды басқаруды, логистикалық басқаруды және логистиканың функционалды салаларында оңтайландыруды зерттеуге бағытталған
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – макроэкономикалық көрсеткіштерге, макроэкономикалық талдау әдістеріне және экономикалық саясаттың салдарын бағалауға тұтас көзқарасты қалыптастыру. Пән негізгі макроэкономикалық көрсеткіштерді есептеуге мүмкіндік береді, макроэкономикалық саясаттың түрлерін және олардың құралдарын талдау, макроэкономика-лық талдау нәтижелерін негіздеу және макроэкономикалық талдауды жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – маркетинг саласындағы білімді қалыптастыру және ұйымды басқаруда маркетингтік технологияларды қолданудың практикалық дағдыларын дамыту. Пән маркетингтің теориялық негіздерін, маркетинг концепцияларын және нарықтық процестерді зерттеуге бағытталған; тұтынушылық мінез-құлық және сұранысты қалыптастыру теориясын түсіндіру; маркетингтік стратегия үшін ұйымның сыртқы және ішкі ортасын талдау; кәсіпорынның өнім, баға, маркетинг және коммуникация стратегияларын әзірлеу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты -нарық жағдайында ұйымның маркетингтік қызметін басқару бойынша білімді қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде-өндірістік, коммерциялық және қаржылық процестерді жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және бақылау мәселелерін қамтитын кәсіпорын қызметін маркетингтік басқаруды жүзеге асырудың ерекшеліктерін түсіну; білімді кәсіпорындағы маркетингтік жоспарлау мен бақылаудың тиімділігін анықтау, сондай-ақ маркетингтік шешімдерді экономикалық бағалау үшін пайдалану
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - маркетингтік зерттеулер жүргізу және ұйымдастырудың практикалық дағдыларын қалыптастыру үшін алға қойылған мақсаттарға жету құралы ретінде маркетингтік зерттеулер туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде маркетингтік зерттеулерді тиімді бағалау және талдау әдістері, әдістері; маркетингтік қызметті ұйымдастыру; компанияның даму стратегиясымен маркетингтік іс-шаралар қарастырылады
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - Маркетингтік коммуникациялар кешені, элементтер, олардың өзара байланысы, жарнамалық маркетинг саласында білім мен дағдыларды игеру, жарнамамен, сатуды ынталандыру әдістерімен, PR, тікелей маркетингпен, жеке сатумен танысу туралы түсінік қалыптастыру. Пән маркетингтік коммуникация процесін зерттеуге; коммуникацияны жоспарлау және бюджеттеу; кәсіпорын саясатын білуге бағытталған
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: менеджменттің теориялық негіздері мен қолданбалы аспектілері туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Менеджмент пәні басқарудың теориясы мен практикасының сұрақтары; менеджментттің тарихы, менеджмент мектептері мен заманауи тұжырымдамалары; ұйымды басқару функциялары мен әдістері; ұйымдастырушылық құрылым типтері; ұйымның ішкі және сыртқы ортасы; шешім қабылдау модельдері мен әдістері; жоспарлау әдістері; мотивация және бақылау, басқару стильдері мен көшбасшылық теорияларын оқытуға бағдарланған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - сату орындарындағы сауда қызметін басқару бөлігінде кәсіби қызметте неғұрлым тиімді қолдану мақсатында сауда кеңістігіндегі тұтынушылардың мінез-құлқының психологиялық факторларын зерделеу және талдау бойынша қажетті білім деңгейін қамтамасыз ету. Пәнді зерделеу кезінде сауда-саттықтың мәні мен құрылымы; сауда-саттық саласындағы нарықты маркетингтік зерттеу әдістері; мақсатты аудиториялардың мінез-құлқы; сауда-саттықтың белгілі бір құралдарының ерекшеліктері мен қолдану аясы қарастырылады
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық агенттердің мінез-құлқының негізгі принциптері және микроэкономикалық талдау әдістері туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Пән экономикалық агенттердің мінез-құлқы-ның себептерін талдау және олардың әртүрлі нарықтардағы шешімде-рінің тиімділігін және оларға мемлекеттің ықпалын бағалау үшін нақты экономикалық процестерге микроэконо-микалық әдістерді қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - логистикалық менеджменттің қағидалары мен әдістерін қолдану негізінде саланы дамыту үшін кәсіпорынның қызметінің басқарушылық шешімдерін әзірлеу қабілетін қалыптастыру.<br/> Студенттер қабілетті болады: кәсіпорындағы логистикалық қызметті басқару тұжырымдамасын түсіндіру; логистиканың негізгі функционалдық салаларында басқару, жоспарлау және стратегияны қалыптастыру әдістерін қолдану; жүйелік көзқарас тұрғысынан логистикалық менеджмент мәселелерін шешу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - стратегиялық жоспарды әзірлеу және оларды іске асыру жөніндегі міндеттерді шешу үшін қажетті стратегиялық маркетинг туралы білім туралы түсінік қалыптастыру. Пән маркетингтің корпоративтік, функционалдық және аспаптық стратегияларын қалыптастыру ерекшеліктерін; маркетингтік стратегиядағы тиімділікті бағалау тәсілдерін зерделеуге бағытталған
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – халықаралық маркетингтің теориясы мен тәжірибесі саласындағы білімдер жиынтығын қалыптастыру. Пән әртүрлі әдістерді қолдана отырып, нарықты зерттеуді зерттеуге бағытталған; халықаралық маркетинг кешенін жүзеге асыру, тауарлар ассортименті, баға белгілеу, әлемдік нарықта жарнама мен өткізуді ынталандыру әдістеріне қатысты шешімдер қабылдау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты экономикадағы математикалық білім, модельдеудің практикалық дағдылары, экономикалық мәселелерді талдау және шешу туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пән экономикалық талдау үшін математиканың іргелі ұғымдарын зерттеуге, экономикалық процестерді талдаудың математикалық әдістерін қолдануға, математикалық тұжырымдалған есептерді шешу әдістерін негіздей білуге бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық категориялар мен әртүрлі жүйелер, нақты экономикалық құбылыстар мен процес-терді зерттеу және талдау әдістері туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Курста экономикалық категориялар мен заңдар; нарықтық экономиканың заңдылықтары, микро- және макро деңгейде шектеулі ресурстар жағдайында экономикалық субъектілердің мінез-құлықы зерттеледі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-экономикалық тәртіпті құру және макроэкономикалық процестерді реттеу кезінде әлеуметтік-экономикалық жүйеде мемлекеттің мінез-құлқы туралы идеяны қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: мемлекеттің экономикалық функциялары, экономиканы мемлекеттік реттеудің қазіргі заманғы жүйесі, монополияға қарсы реттеу және бәсекелес ортаны мемлекеттік қолдау, кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеу, сыртқы экономикалық қызметті мемлекеттік реттеу және кеден саясаты, мемлекеттік өңірлік саясат.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты –кәсіпорындардың кәсіпкерлік қызмет барысында маркетинг мәселелерін шешу, кәсіпорын деңгейінде Digital маркетингтің негізгі бөлімдерін зерделеу мақсатында қолданылатын Digital маркетингтің заманауи тұжырымдамасын жүйелі түрде көрсету. Пән цифрлық маркетинг құралдарының көмегімен шешілетін маркетингтік стратегиялар мен тапсырмалардың түрін зерттеуге бағытталған; әртүрлі Digital маркетинг құралдарын қолдану түрлері мен ерекшеліктері; Интернеттегі сұранысты талдау жүйелерін пайдалана отырып, қарастырылып отырған өнімге сұранысты болжау әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – компанияның тиімді коммуникациялық стратегиясының құралдарының бірі ретінде маркетингтік оқиғалар туралы түсінік қалыптастыру. Пән кәсіпорынның имиджін қалыптастыратын стратегияны әзірлеуге бағытталған; бюджетті және іс-шараларға негізделген тауарларды жылжыту құралдарының жиынтығын әзірлеу;
Event маркетингтік құралдарының тиімділігін бағалауды қарастырады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: Маркетинг оқиғалары туралы идеяны компанияның тиімді коммуникациялық стратегиясының құралдарының бірі ретінде қалыптастыру
Студент қабілетті:
- кәсіпорынның имиджін қалыптастыратын стратегияны әзірлеу;
- бюджетті және іс-шараларға негізделген тауарларды жылжыту құралдарының жиынтығын әзірлеу;
- Event маркетингтік құралдарының тиімділігін бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - брендинг саласындағы кәсіби жұмыстың негізгі білімі мен дағдыларын үйрету, бренд және оның тұтынушысы туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыру, сондай-ақ бренд құрудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән брендинг пен брендбилдингтің негізгі принциптері мен технологиялары туралы білімді қалыптастырады қазіргі заманғы маркетинг мамандарын кәсіби даярлаудың маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Пән ауыл шаруашылығында маркетингті пайдалану ерекшеліктерін; өсімдік шаруашылығы мен мал шаруашылығы өнімдерінің маркетингінің ерекшеліктерін; АӨК өңдеу саласының жұмыс істеуін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-баға белгілеу принциптері мен тәсілдері туралы білімді қалыптастыру, оның тиімді жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін кәсіпорынды басқаруда баға белгілеу әдістері мен құралдарын қолдана білу және баға стратегиясының әртүрлі түрлерінде бағаны анықтаудың балама әдістері, реттелетін және еркін бағалардың қалыптасу ерекшеліктері, нарықтық жүйеде баға белгілеу ерекшеліктері сияқты нарықтық бағаның түйінді мәселелері туралы білім
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қазіргі банк ісінде маркетингтік жұмыстың тұжырымдамалық негіздері мен технологияларын қолдануда арнайы білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән басқарушылық ойлауды қалыптастыруға, банк өнімдері (қызметтері) нарығындағы маркетингтік қызметтің мәнін түсінуге, сондай-ақ банк мекемелеріндегі маркетингтік жұмыстың практикалық дағдыларын дамытуға негіз қалайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-шаруашылық жүргізуші субъектілердің тиімді жұмыс істеуі үшін әртүрлі деңгейдегі бәсекелестік стратегияларын қалыптастыру мен іске асырудың теориялық білімін, әдіснамасын, дағдыларын және қалыптасқан практикасын игеру. Пән пәнді оқытудың әдіснамасы мен әдістемесінің негізгі ұғымдық-терминологиялық аппаратын, бәсекелестік стратегияларды жүзеге асырудағы бәсекелестік күрес тәсілдерін, нысандары мен әдістерін зерделейді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-коммерциялық емес ұйымдар қызметінің ерекшелігін түсіну, Осы салада қолданылатын маркетингтің негізгі құралдарын игеру, ақпараттық әсер етудің тиімді стратегиясы мен тактикасын қалыптастыру. Пән маркетингтік зерттеулер жүргізуді, КЕҰ-ның маркетингтік қызметін талдау үшін қажетті ақпаратты жинау тәжірибесін; коммерциялық емес субъектінің жарнамалық науқанын жоспарлауды; коммерциялық емес кәсіпорындардың маркетингтік мәселелерін анықтау және оларды шешудің оңтайлы жолдарын табу әдістерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:Бренд және оның тұтынушысы туралы идеяларды, сондай-ақ бренд құрудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Студент қабілетті:
- брендтердің құнын бағалаудың әртүрлі әдістерін қолдану;
- брендтік коммуникацияны дамытудың заманауи тәсілдерін қолдану;
- отандық брендтерді құру жоспарларын әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
ГЭК по фунд.дисциплинам
Кешенді емтихан тапсырудың және дайындаудың мақсаты: кәсіптік білім берудің білім беру бағдарламасына студенттерді оқыту кезінде алынған теориялық және практикалық білім деңгейін анықтау болып табылады. Емтихан бағдарламасында базалық оқу жоспарының негізгі және таңдаулы модульдерінің негізгі академиялық пәндеріне сәйкес келетін тақырыптық бөлімдері бар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Маркетингтік қызметтің теориялық негіздері мен тұжырымдамалық аппаратын оқып үйрену, сонымен қатар фирмалар мен компаниялар қызметінде маркетингтік қызмет принциптерін қолдану бойынша практикалық дағдыларды меңгеру.
Студент қабілетті:
- маркетингті басқару қызметтерінің ерекшеліктерін білу;
- практикалық мәселелерді шешу үшін маркетингтік қызметтердің теориялық қағидаларын, әдістерін қолдану;
- нарықтарды болжау әдістерін, тәсілдерін маркетингтік қызметтерді пайдалануға түрлендіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-маркетингтік стратегияларды қабылдауды қамтамасыз етуге байланысты бақылау туралы білімді қалыптастыру. Аудиттің мақсаты-тиісті маркетингтік мақсаттар мен тиісті маркетингтік құралдарды анықтау. Пән бақылаудың мәнін зерттеуге бағытталған; басқарушылық шешімдер қабылдауға арналған бақылау құралы; маркетингтегі бақылау және бақылау әдісі
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – мінез-құлық, когнитивтік және неврология салаларындағы іргелі принциптерді қолдану саласында білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Пән қазіргі коммуникация ғылымының теориясы мен әдістемесін оқуға бағытталған; коммуникацияны басқару саласында практикалық қолдануда неврологияның деректері мен әдістері; медиа тасымалдаушыларды пайдалана отырып, медиа арналарға салыстырмалы талдау жүргізу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Оңтүстік Корея компанияларының жетекші брендтерінің смарт стратегияларының жаңа тәсілдері, технологиялары және құралдары туралы жүйеленген білімді қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде компания брендтерінің Smart стратегиясының мақсаттары қарастырылады; компания брендтерінің Smart стратегиясын жүзеге асыру үшін ақпарат; бизнестің тиімді жұмысына қол жеткізу, әлеуетті тұтынушыларды тарту және пайда табу үшін Smart технологияларды иелену
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – өнеркәсіптік нарықта маркетингтік қызметті жүзеге асыру ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән өнеркәсіптік маркетинг принциптерін оқуға бағытталған; өнеркәсіптік нарықтарды сегменттеу, өнімді позициялау; өнеркәсіптік маркетингтегі бағалар мен жеңілдіктердің түрлері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – халықаралық ISO стандартын қолданатын кәсіпорындарда өнім сапасын басқаруды ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру. Пән менеджерлердің рөлі мен жауапкершілігін зерттеуге бағытталған; сапа шығындарын бағалау; кәсіпорындағы сапаны басқарудың практикалық мәселелерін шешу; сапаны жақсарту бойынша шаралар мен ұсыныстар әзірлеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-білім алушыларда цифрлық маркетинг стратегиясын әзірлеу қабілеттерін қалыптастыру: цифрлық мәнмәтіндегі маркетинг; статистикалық және маркетингтік ақпаратты жүйелеу және талдау; цифрлық маркетинг құралдарын қолдану жөніндегі стратегиялық шешімдер; цифрлық маркетинг кезінде өнімді позициялау; коммуникация жөніндегі стратегиялық шешімдер зерделенетін болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-Трейд-маркетингтің мазмұны туралы білімді және сауда кәсіпорнының сату қызметінде трейд-маркетинг құралдарын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән мыналарды зерттеуге бағытталған: маркетинг пен маркетингтік құрылымдағы сату орындары, сатып алушылардың әр түрлі типтері және сатып алу мінез-құлқының модельдерімен сату процесін ұйымдастыру, сауда-маркетингтік іс-шаралардың тиімділігін бағалаудың аналитикалық әдістері; тұтынушылардың сұранысын анықтау және қалыптастыру әдістері мен құралдары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - тауар және сату саясаты туралы түсінік қалыптастыру, фирманың сату желісін қалыптастыруды талдау, тарату арналары мен әдістерін бағалау, фирманың тауар және сату саясаты бойынша стратегиялық шешімдер әзірлеу және қабылдау. Пәнді оқу кезінде фирманың тауарлық және сату саясатына талдау жасалады; маркетингтік зерттеу әдістерін қолдану; кәсіпорынның тауарлық, сату саясатына стратегиялардың түрлерін әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сауда маркетингі саласындағы тиімді қызметті ұйымдастыру және үйлестіру, білім, дағдының кешенді жүйесін қалыптастыру. Пән сауда маркетингінің мәні мен рөлін зерттеуге бағытталған; бренд менеджментіндегі қазіргі теория мен практиканың негізгі принциптері мен формалары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – туристік индустрияда маркетингтік мақсаттарға жету үшін маркетингтік қызметті ұйымдастыру саласында тиімді шешімдерді жүзеге асыру үшін білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән туризмді басқарудағы маркетингтің стратегиялық рөлін зерттеуге бағытталған; қызмет көрсету және туризм саласындағы маркетингтік қызмет түрлерін; маркетинг-микс тұжырымдамасы; туристік маркетинг тенденциялары
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - брендпен тұтынушыға бағытталған әрекеттер мен іс-шаралар кешенін қалыптастыру және сату орнында сатуды ынталандыру. Пән тұтынушылық мінез-құлықтың қалыптасуын зерттеуге бағыт-талған; тұтынушылық мінез-құлық ғылымының дамуының негізгі кезеңдерін; тұтынушылардың мінез -құлқын зерттеу әдістемесі; тұтыну-шылардың онлайн шешімдерінің үлгілері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – кәсіпорында тиімді өткізу саясатын және өткізуді ынталандыруды ұйымдастыруға мүмкіндік беретін білім кешенін қалыптастыру. Пән сатуды басқарудың теориялық негіздерін оқуға бағытталған; сатуды ынталандыру үшін сату; ұйымның сату және маркетинг қызметін жоспарлау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – халықаралық маркетингтің теориясы мен практикасы саласындағы білім жиынтығын қалыптастыру.
Студент қабілетті:
- әр түрлі әдістерді қолдана отырып, нарықтық зерттеулер жүргізу;
- халықаралық маркетингтік кешенді, тауарлар ассортиментін, бағаны, жарнамалық әдістерді және әлемдік нарықта сатылымды жылжытуды жоспарлау және шешім қабылдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Практиканың мақсаты - химиялық өндірістің технологиялық сызбаларын оқу, белгілі бір химиялық кәсіпорын мысалында жабдықтар, материалдар таңдау және жобалық-жобалық шешімдерді негіздеу, дамыту барысында алынған құзыреттерді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. тәжірибе барысында өндірістік тапсырмаларды орындауға арналған модуль.
Тәжірибе нақты химиялық өндірістердің құрылымын, ережелерін, жабдықтары мен материалдарын игеруге бағытталған.
Защита практики
Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу.
- физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;