экономика ғылымдары магистрі
Бағдарлама халықаралық маркетинг саласында ғылыми мәселелерді шешуге қабілетті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлауға бағытталған; жаңа тұжырымдамалар негізінде ЖОО-да маркетингтік пәндерді оқытуды қамтамасыз етуге; ақпараттық технологияларды тарта отырып зерттеу жұмыстарын жүзеге асыруға, зерттеу нәтижелерін өңдеуге, маркетинг кешенінің барлық элементтеріне талдау жүргізуге; маркетинг стратегиясын әзірлеуге, олардың жетістіктеріне қол жеткізуге және маркетингтік технологияларды, сыртқы нарықтарда жұмыс істейтін ұйымдарда құралдарды енгізуге бағытталған.
Маркетинг
7M04130
Экономика және бизнес жоғары мектебі
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
2000000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттар арасында аумақтық маркетинг ұғымы туралы жүйелі және тұтас ғылыми түсінік қалыптастыру, сонымен қатар мемлекет, сала деңгейінде стратегиялық маркетингтік шешімдер қабылдау үшін алған білімдерін іс жүзінде қолдану дағдыларын меңгеру, аймақ.<br/> Пәнді оқу кезінде аумақтық маркетингтің құралдары мен механизмдері, аумақтардың маркетингтік стратегиялары қарастырылады
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты. «Интерактивті маркетинг» пәні болашақ мамандардың тактикалық маркетингтік құралдарды интерактивті ортада пайдалану мәселелерін шешуге қабілеттілігін қалыптастыруға, интерактивті ортада брендті жылжыту үшін жаңа идеяларды ұсынуға және негіздеуге бағытталған.<br/> Пәндерді зерделеу кезінде келесі аспектілер қарастырылады:<br/> Ұялы маркетинг және жарнама саласындағы инновациялық насихаттау әдістері. Интернет-маркетинг. Вирустық маркетинг. Интерактивті ортадағы тактикалық маркетингтік құралдар. Жарнамалық науқандарды насихаттаудың инновациялық әдістерінде өткізудің тәуекелдері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән фирмалардың коммуникациялық саясатының тиімділігін талдау, әзірлеу және жетілдіру мәселелерін зерттеуге арналған. Пәннің мазмұны тиімді коммуникация процесін құру, тұрақты бренд құру сияқты мәселелерді зерттейді. Маркетингтік коммуникациялардың негізгі түрлері көрсетілген, компанияның коммуникациялық саясатын ұйымдастыру тәсілдері талданған. Пәнді оқуда қоғаммен байланыс және жарнама стратегиясының мәселелері үлкен орын алады.
8
Магистрлік диссертация
Магистрлық диссертацияны орындау мақсаты: білім беру бағдарламасы бойынша магистрлық диссертацияны қорғауға дайындық.<br/> Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді (салалар бойынша):<br/> 1. ғылыми-зерттеу жұмыстарының барысында пайда болатын және тереңдетілген кәсіби білімді талап ететін мәселелерді шешудің прогрессін көрсету;<br/> 2. міндеттер шеңберінде теориялық немесе тәжірибелік зерттеулер жүргізуді, оның ішінде математикалық (имитациялық) эксперимент жүргізуді талап ету;<br/> 3. зерттеудің қажетті әдістерін таңдай алады, қолданыстағы әдістерді өзгертуге және белгілі бір зерттеудің міндеттеріне негізделген жаңа әдістерді әзірлеуге болады;<br/> 4. нормативтік көздер мен ғылыми әдебиеттер бойынша өзіндік жұмыс үшін шет тілдерін пайдалану;<br/> 5. диссертациялық зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдайды, ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерінің ғылыми жаңалығы мен практикалық маңыздылығын анықтайды; зерттеу жұмыстарының құрылымдық әдіснамалық схемасын әзірлеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Маркетинг менеджменті» пәнінің мақсаты – магистранттарда басқарушылық міндеттерді тиімді шешу үшін қажетті кәсіптік білім мен дағдылардың заманауи жүйесін құру саласындағы принциптер мен әдістерді ескере отырып, білім кешенін қалыптастыру. маркетинг. Пән аясында студенттер маркетинг кешенінің негізгі факторларын басқарудың стратегиясы мен тактикасын құрастыра алады, маркетинг қызметін стратегиялық және оперативті басқарудың тиімді шешімдерін ұсына алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Тұтынушылардың мінез-құлқы» пәнінің мақсаты магистранттарға тұтынушылық мінез-құлық үлгілерін, жаңа бәсекеге қабілетті тауарлар мен қызметтерді, тауарлардың, жарнаманың нысандары мен құралдарының ассортиментін әзірлеу және енгізу, ұйымның логистикалық даму стратегиясы туралы тұтас жүйелі түсінік беру болып табылады және меншікті технологиялар. Пәннің бір бөлігі ретінде ұйымның тауарлары мен қызметтерін сатуды басқаруда сатып алу тәртібін қолдану бойынша білім мен дағдыларды меңгеру күтіледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистрантта ұйымның АРБ жалпы теориялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру, адам ресурстарын басқарудың заманауи технологияларын игеру, Кадрлық менеджмент саласындағы басқару жүйелеріне заманауи көзқарасты қалыптастыру. Пәнді оқытудың міндеттері-ұйымды басқару жүйесіндегі АРБ орнын анықтау, кадр саясатын қалыптастырудың әдістемелік тәсілдерімен, басқарудың әлеуметтік - психологиялық аспектілерімен танысу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Аймақтық брендтерді басқару» пәні болашақ мамандардың нарықта тиімді жарнамалық-ақпараттық жұмысын ұйымдастыру, атап айтқанда, жарнамалық науқандарды жоспарлау, жарнама бойынша маркетингтік зерттеулер жүргізу, шығармашылық стратегия құру, тиімділікті бағалау дағдыларын дамытуға бағытталған. брендтер. Пәнді оқу шеңберінде аймақтық брендтерді құру және жылжыту және басқару мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу мақсаты-магистранттарда фирма қызметінің маңызды бағыты ретінде бизнес-жоспарлау туралы түсінік қалыптастыру; нарық жағдайында бизнес-жоспарлау теориясы мен тәжірибесін үйрену; бизнес-жоспарлардың түрлері және оларды әзірлеу мақсаттары; кәсіпорынның бизнес-жоспарын құру логикасы мен әдістемесін, сондай-ақ бизнес-жоспардың типтік бөлімдерін әзірлеу әдістемесін меңгеру.
Пәнді оқу нәтижесінде магистрант:
1.жаңа ұйымдарды құру мен дамытудың бизнес-жоспарларын әзірлеу ерекшеліктерін анықтау (қызмет бағыттары, өнімдер));
2. қабылданатын ұйымдық-басқарушылық шешімдердің шарттары мен салдарын бағалау, теңгерімделген басқарушылық шешімдерді дайындау мақсатында компаниялардың функционалдық стратегиялары арасындағы өзара байланысты талдау;
3. ұйымның операциялық (өндірістік) қызметін басқаруда стратегиялық, тактикалық және жедел шешімдер қабылдау әдістерін меңгеру;
4. бизнес-процестерді моделдеу және бизнес-процестерді қайта ұйымдастыру әдістерін білу;
5. нарықтық және ерекше тәуекелдерге талдау жүргізу, басқарушылық шешімдер қабылдау үшін оның нәтижелерін пайдалану Пәннің мақсаты. "Бизнес-жоспарлау" пәні болашақ мамандардың кәсіпорынның бизнес-жоспарлауды талдау, құрастыру, әзірлеу саласындағы басқару дағдыларының кең спектрін қалыптастыруға бағытталған.
Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады:
Қазіргі бизнес-жоспарлаудың теориялық аспектілері. Жоспарлау маркетинг-менеджменттің негізгі функциясы ретінде. Бизнес-жоспарлардың әртүрлі түрлерін құру әдістемесі. Бизнес-жоспарлардың түрлері (белгілі бір мақсаттар үшін жасалған). Бизнес-жоспарлауды бақылау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттарда өзіндік ғылыми жұмысты, зерттеу мен экспериментті жүргізу дағдыларын қалыптастыру.
Оқыту нәтижесінде:
1.алған білімдерін өзінің ғылыми-зерттеу жұмысында қолдана алады;
2. ғылыми зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін анықтайды, ақпарат іздеуді, мәліметтер жинауды ұйымдастырады; 3.Scopus, Shpinger халықаралық деректер қорының журналдарында жарияланған зерттеулерде баяндалған ақпаратты талдау және интерпретациялау дағдыларын көрсету;
4. ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін ресім дейді, презентацияны жоспарлайды, дайындайды және өткізеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты. "Ғаламдық маркетинг" пәні болашақ мамандардың Ғаламдық нарық деңгейінде маркетингте басқару шешімдерін қабылдау қабілетін қалыптастыруға, маркетингтік құралдарды таңдауға, кәсіпорынның даму стратегиясына бағытталған.
Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады:
Ғаламдық маркетингтің теориялық аспектілері. Жаһандық маркетингтік орта. Трансұлттық компаниялар. Сыртқы ортаны зерттеу. Жаһандық нарыққа шығу стратегиясы. Бақылау және аудит
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – инновациялық сферадағы басқару жүйесі ретінде маркетинг туралы тұтас жүйелі түсінікті дамыту, сонымен қатар кәсіпорындардың инновациялық белсенділігін арттыру үшін маркетингтік тәсілдерді, әдістер мен шешімдерді қолдана білу.
«Инновациялық маркетинг» пәні болашақ мамандардың нарыққа жаңа өнімді ілгерілету және оның стратегиясын әзірлеу бойынша кәсіпорын қызметін анықтау дағдыларын дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Қарым-қатынас маркетингі» пәнінің мақсаты – кәсіпкерлік қызмет процесінде тұтынушылармен және серіктестермен өзара тиімді қарым-қатынастарды орнату тұжырымдамасы ретінде магистранттар арасында қарым-қатынас маркетингі туралы тұтас жүйелі түсінік қалыптастыру.
Пән болашақ мамандардың тұтынушылармен және сатып алушылармен олардың түрлеріне байланысты тиімді қарым-қатынас жасау қабілетін, адал клиенттерді қалыптастыру және ұстап тұру қабілетін дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - маркетингтің нақты технологияларын меңгерудің тұтас жүйедегі магистранттар арасында қалыптастыру және оларды маркетингтік мәселелерді шешу үшін пайдалану мүмкіндігі.
«Маркетингтік технологиялар» пәні болашақ мамандардың нарықтағы өз позициясын басқаруға, компанияның негізгі маркетингтік мақсаттарын таңдауға және жетуге бағытталған қызметін анықтауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Маркетингте басқару шешімдерін әзірлеу» пәнінің мақсаты – магистранттарға басқару теориясының әдістемелік білімдерін тәжірибеде қолдану үшін білім кешенін қалыптастыру, ұйымның табысты дамуын анықтайтын басқару шешімдерін әзірлеу.
Пән болашақ мамандарда маркетингтік ортада бағдарлауға, басқарушылық шешімдердің себептері мен салдарын түсінуге көмектесетін басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттар үшін стратегиялық талдау саласындағы білім кешенін қалыптастыру: маркетингтік стратегияның тиімділігін бағалау тәсілдері, маркетинг қызметінің нәтижелерін бағалау, бұл компанияның маркетингін тиімді басқаруға мүмкіндік береді. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Өнімді әзірлеу және инновация. Одақтар мен қатынастар. Стратегиялық маркетинг жоспары. Стратегиялық жүзеге асыру. Бақылау. Клиенттермен қарым-қатынас жасау басқармасы
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Маркетингтік аудит» пәні болашақ мамандардың компанияның нарықтағы орны туралы сенімді және объективті түсінік алу үшін маркетингтік қызметке тәуелсіз талдау жүргізу дағдыларын дамытуға бағытталған; кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігі; одан әрі дамыту мүмкіндіктері.
Пәнді оқу кезінде маркетинг жүйесінің тиімділігін бағалау әдістері қарастырылады. Маркетинг қызметінің аудитін жоспарлау және ұйымдастыру мәселелері зерттеледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Маркетингтік зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру» пәнін меңгерудің мақсаты – берілген сегменттің нарықтық жағдайын бағалай алатын, компанияның маркетингтік стратегиясы мен нарықтық жағдайына сәйкес келетін маркетингтік зерттеулер кешенін жоспарлай және бақылауға қабілетті мамандарды дайындау. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар нарықты зерттеудің негізгі түрлері мен әдістерін біледі; нарықтың көлемін бағалау үшін пайдаланылатын негізгі ақпарат көздері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Маркетингтік қызметтегі бизнесті жоспарлау " пәні болашақ мамандардың кәсіпорынның бизнес-жоспарлауды талдау, құрастыру, әзірлеу саласындағы басқару дағдыларының кең спектрін қалыптастыруға бағытталған.
Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады:
Қазіргі бизнес-жоспарлаудың теориялық аспектілері. Жоспарлау маркетинг-менеджменттің негізгі функциясы ретінде. Бизнес-жоспарлардың әртүрлі түрлерін құру әдістемесі. Бизнес-жоспарлардың түрлері (белгілі бір мақсаттар үшін жасалған). Бизнес-жоспарлауды бақылау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - магистранттарда сауда маркасын құру концепциясы саласында білім кешенін қалыптастыру.
«Сауда маркаларын басқару» пәні болашақ мамандардың нарықтағы тиімді жарнамалық және ақпараттық жұмыстарын ұйымдастыруда, атап айтқанда: жарнамалық науқандарды жоспарлау, жарнама үшін маркетингтік зерттеулер жүргізу, шығармашылық стратегияны қалыптастыру, тауар таңбасының тиімділігін бағалау үшін дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Пәндерді зерделеу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Сауда таңбаларының даму тарихы. Сауда таңбасы, бренд түсінігі, оның мазмұны. Сауда таңбасының белгі – символдық табиғаты. Сауда таңбасының атрибуттары. Сауда таңбасының мазмұны. Сауда таңбасын құрудың маркетингтік саясаты. Сауда таңбасын құру және оны жылжыту. Ребрендинг. Сауда таңбасының біртектілігі. Тұтынушылар мен сауда таңбасы арасындағы қатынасты құру. Сауда таңбасының лоялдылығы. Сауда таңбасын басқару. Фирмалық стиль сауда таңбасының құрамдасы ретінде. Сауда таңбасындағы мерчандайзинг саясаты
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ұйымдық мінез-құлық және көшбасшылық» пәнінің мақсаты ұйымдық мінез-құлық және көшбасшылық, ұйымдағы көшбасшылық жүйесін басқару теориясы мен практикасы саласындағы білім кешенін қалыптастыру.
Пән болашақ мамандардың ұйымдағы тиімді басқару және көшбасшылық қабілетін, басшының коммуникативті мінез-құлқын және ұйымдағы мотивациялық мінез-құлықты дамытуға бағытталған.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.