экономика ғылымдары магистрі
«7М04117– Есеп және аудит» білім беру бағдарламасының мақсаты аналитикалық, ғылыми-зерттеу және тәжірибелік іс-шараларды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін, бухгалтерлік есеп, аудит және талдау саласында терең ғылыми, педагогикалық, кәсіптік білімдері мен тәжірибелік дағдылары бар жоғары білікті мамандарды даярлау.
Есеп және аудит
7M04117
Экономика және бизнес жоғары мектебі
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
2000000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару шешімдерін қабылдау үшін ақпаратты басқару объектісін есепке алу және аналитикалық қамтамасыз ету бойынша терең кәсіби білім мен дағдыларды қалыптастыру.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде:<br/> - бухгалтерлік және аналитикалық ақпаратты алу, өңдеу және қалыптастыру әдістері мен құралдарын иелену;<br/> - бизнес-процестерді басқаруды есепке алу және аналитикалық қамтамасыз ету ақпаратының мәні мен құрамын зерттеу;<br/> - бизнес-процестердің көрсеткіштері мен модульдерін сипаттаудың негізгі әдістерімен танысу;<br/> - ұйым қызметін басқару тиімділігін талдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - бухгалтерлік ақпаратты өңдеу әдістерін, цифрлық технологияларды қолдану іскерлігін және практикалық дағдыларын қалыптастыру.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде:<br/> 1. бухгалтерлік есеп, аудит және талдау кезінде негізгі сандық технологияларды қолдану;<br/> 2. қаржылық есеп берудің құрылымы мен мазмұнын түсіндіру, және ұсыну;<br/> 3. сандық тасығыштағы жұмысын іс жүзінде түсіндіру.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ХҚЕС сәйкес қаржылық есеп пен есеп берудің тұжырымдамалық негіздері, принциптері мен әдістерінің мәні туралы терең теориялық білімді қалыптастыру.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде:<br/> -ұйымдардың қаржылық-шаруашылық қызметі туралы ақпаратты бағалау, есепке алу және жинақтау мәселелерін шешу;<br/> - есеп беру ақпаратының қалыптасуының негізділігін тексеру;<br/> - ұйым қызметінің тиімділігін бақылау және бағалау мақсатында қаржылық есептілікті жасау, оларды талдау;<br/> - бухгалтерлік есеп және қаржылық есеп беру мәселелері бойынша кәсіби пікір қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби қызметте қаржылық есеп беру аудиті мен ғылыми зерттеулердің теориялық және әдістемелік тәсілдерін терең меңгеруді қалыптастыру.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде:<br/> - аудиторлық қызметте заңнамалық және нормативтік актілердің нормалары мен талаптарын қолдану;<br/> - пәннің табиғаты және оны қоршаған орта туралы түсінік қалыптастыру<br/> - ішкі бақылау жүйесінің сипатын бағалау<br/> - қаржылық есеп беру аудитін жүргізу процесінің логикалық бірізділігін түсіну;<br/> - жұмыс құжаттары мен аудиторлық есепті қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бизнестің бәсекеге қабілеттілігін арттырудағы стратегиялық басқару есебінің рөлін, ұғымын және мақсаттарын зерттеу, басқарушылық шешімдерді қабылдауды есепке алу және талдау әдістерін қалыптастыру.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде:<br/> 1. стратегиялық есепке алу, жоспарлау, болжау, талдау және есеп беру процестерін қорытындылау;<br/> 2. басқарудың стратегиялық шығындарын жіктеу және олардың есебін жүргізу;<br/> 3. компанияның құнын, экологиялық факторларды, тәуекелдерді анықтау және бағалау, стратегиялық бюджеттерді құру дағдыларына ие болу;<br/> 4. ұзақ мерзімді инвестициялар мен инновациялар, бизнес сегменттері туралы шешім қабылдау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнің мақсаты: Microsoft Excel-де деректерді талдау және визуализациялау бойынша білім мен практикалық дағдыларды, есептер мен деректерді визуализациялау үшін күрделі көрнекі интерактивті диаграммаларды тиімді құру қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқу нәтижесінде:
1. негізгі және қосымша диаграммаларды құру;
2. сандар мен күндерді пішімдеу және кеңейтілген есептеулер жасау
3. бірнеше дерек көздерін қабылдау және түрлендіру, файлдарды қалтадан біріктіру, өзгерту және орауыштан шығару
4. модельдерді құру және нақтылау, M және DAX функцияларын қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттарға бухгалтерлік есеп саласындағы экономикалық-математикалық әдістер мен модельдерді қолдану құзыреттілігін қалыптастыру.
Пәнді оқу нәтижесінде:
- аналитикалық есептеулерді жүзеге асырумен байланысты математикалық әдіспен Microsoft Excel негізінде модельдеу;
-бухгалтерлік есептегі модельдеудің негізгі әдіснамалық әдістері мен тәсілдерін қолдану;
- Microsoft Excel электрондық кестелік редакторында сызықтық программалаудың типтік есептерін шешу технологиясын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: аналитикалық есептеулердің терең теориялық білімі мен практикалық дағдыларын талдау технологиясын сақтай отырып, басқарушылық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін қалыптастыру.
Пәнді оқу нәтижесінде:
1. аналитикалық есептермен байланысты теориялық білімдерін көрсетуге;
2. бизнес құнын талдаудың негізгі әдіснамалық принциптерін қолдануға;
3. компанияның құнын талдау және бағалау технологиясын қатаң сақтауға;
4. кәсіпорынның нарықтық құнын анықтауға, бизнесті бағалау бойынша зерттеу жобаларын әзірлеуге қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бизнесті талдау және бәсекеге қабілеттілікті бағалау, бәсекелік артықшылықтарды басқару бойынша теориялық білімді, әдістемені және практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған құзыреттіліктерді қалыптастыру.
Пәнді оқу нәтижесінде:
- бизнесті талдаудың және ұйымның бәсекеге қабілеттілігін бағалаудың заманауи әдістері мен әдістемесінің негіздерін білуді көрсету;
- бизнесті талдау және бағалау әдістерін қолдану;
- ұйымның табысты факторларын және бәсекелестік артықшылықтардың көздерін анықтау;
- талдау объектілерін таңдауды негіздеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән ҚР қаржы институттарының жұмыс істеу ерекшеліктері мен дамуының негізгі тенденциялары, банктерді, сақтандыру және басқарушы компанияларды, микроқаржы ұйымдарын қадағалау және пруденциалдық реттеу және қаржылық тәуекелдерді басқару әдістері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.
Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: ҚР қазіргі қаржы институттарының құрылымы, функциялары және негізгі даму тенденциялары. Қаржы институттарын реттеу. ҚР қаржы секторын дамытудың 2030 жылға дейінгі тұжырымдамасы. ҚР қаржы секторын дамыту мәселелері. Қаржылық тұрақтылықты қамтамасыз ету және қаржы секторына деген сенімді қолдау. Инновацияны, жаңа бизнес модельдердің қаржылық технологияларын және қаржы нарығындағы құзыреттілікті дамыту. Қаржылық тәуекелдерді басқару әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-мемлекеттік мекемелердегі бухгалтерлік есеп, қаржылық бақылау мен мемлекеттік аудит бойынша,теориялық біліммен тәжірибелік дағдылармен шеберлігін қалыптастыру
Пәнді оқу нәтижесінде:
- мемлекеттік қызмет түрлерін зерттеу;
- бухгалтерлік есеп пен қаржылық мониторингтің құрылымдық негіздері туралы білімді пайдалану;
- қаржылық бақылау мен мемлекеттік аудит түрлері қызметінің, бақылау және есеп органдарының есептерін талдау мен жүйелеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарының, жергілікті өзін-өзі басқару органдарының қызметі шеңберінде мемлекеттік аудитті ұйымдастырудың әдістері, құралдары мен стандарттарын қолдану дағдыларын қалыптастыру. Нәтижесінде магистранттар мемлекеттік аудитті ұйымдастыру және жүзеге асыру процесінде басқару шешімдерін қабылдап, мемлекеттік қаражаттардың пайдалану тиімділігін талдап, бағалап және бақылау жасай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мемлекеттік мекемелердегі бухгалтерлік есеп пен аудитті ұйымдастыру мен жүргізудің негізгі ұғымдарын, заңдылықтарын, принциптері мен әдістерін оқып үйрену.
Пәнді оқу нәтижесінде:
-мемлекеттік ұйымдардың есептілігінде қамтылған қаржылық, бухгалтерлік және басқа да ақпаратты талдау және түсіндіру;
- басқару шешімдерін қабылдау үшін алынған ақпаратты пайдалану;
- бухгалтерлік есепте туындайтын мәселелерді анықтау;
- ақпарат жинау әдістерін қолдану;
- бухгалтерлік есеп және аудит және оның институционалдық негіздері туралы білімін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - мемлекеттік мекемелердегі бухгалтерлік есеп пен ішкі және қаржылық бақылау бойынша практикалық дағдылар туралы теориялық білімдерді қолдану дағдыларын қалыптастыру
Оқыту нәтижесінде:
1. қызмет аспектілерін талдау, диагностикалау және бағалаудың өзіндік құралдары;
2. есеп пен қаржылық бақылау және оның институционалдық негіздері туралы білімді қолдану;
3. бақылау және аудит қызметі жұмысының ерекшеліктерін талдау;
4. мемлекеттік мекемелерде бухгалтерлік есептің, бақылаудың жұмыс істеуі мен дамуы мәселелерін зерттеу әдістерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - салықтық аудитінің тұжырымдамалық негіздерін дамыту қабілетін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері:
- салықтық аудиттің даму заңдылықтарын қорытындылау;
- шетелде салықтық аудитінің дамуының тұжырымдамалары мен теорияларын түсіндіру;
- цифрландыру жағдайында салықтық аудит әдістемесі саласында ғылыми зерттеулер жүргізу;
- тексерілетін субъектілерге ішкі бақылау және салық аудитін жүргізу жүйесін жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттарға шоғырландырылған қаржылық есеп беру және бизнес жобаларды талдау саласындағы жүйелі және терең теориялық білімдерді меңгеру қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқу нәтижесінде:
- қаржылық талдауды ақпараттық қамтамасыз етудің негізгі құралы және ең маңызды элементі ретінде нарықтық экономикадағы шоғырландырылған қаржылық есептің рөлін түсіну;
- пайдаланушыларға негізделген және негізделген шешімдер қабылдау үшін қажетті сенімді ақпаратты қалыптастырудағы шоғырландырылған қаржылық есептіліктің рөлін бағалау;
- кәсіпорынның қаржылық жағдайы туралы есеп берудің нәтижелерін жинақтау және қаржылық жағдай туралы шоғырландырылған есепті құра білу,
- жеке жағдайлық есептер мен топтық жобаларда жүргізілген талдаулар бойынша аналитикалық есептеулердің нәтижелерін әзірлеу және басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты магистранттарда қаржылық есептіліктің халықаралық стандарттарының ерекшеліктерін жүйелі түрде ұсыну және түсіну қабілетін, шоғырландырылған қаржылық есептілікті дайындау және ұсыну шеңберінде ғылыми білім мен зерттеу әдіснамасын қалыптастыру, шоғырландырылған қаржылық есептілікті (когнитивті, функционалдық, дискурсивті, коммуникативтік; интегралды типтегі парадигмды) құрастыру бойынша іскерліктер мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттарда Қаржы менеджментінің теориясы мен практикасы, оның қазіргі нарықтық қатынастардағы рөлі мен маңызы саласындағы білім кешенін қалыптастыруға бағытталған.
Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: қаржылық менеджмент негіздері. Қаржылық менеджменттің міндеттері және корпорациялардың қаржысы. Корпорациялардың қаржылық нәтижелері. Компаниялардың инвестициялық шешімдері. Тәуекел менеджменті. Шағын және орта бизнесті несиелеу. Қаржылық жоспарлау. Портфельді басқару. Банкроттық және дағдарысқа қарсы саясат. Қаржылық менеджмент және мемлекеттік қолдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – теориялық және практикалық білімді қалыптастыру, теориялық және әдістемелік негіздер саласындағы дағдыларды меңгеру, ішкі аудитті белгілеу мен ұйымдастырудың әдістемелік және ғылыми және қолданбалы мәселелерін білу.
Пәнді оқу нәтижесінде:
- ішкі аудиттің әдістемелік және әдістемелік ережелерін иелену;
- ішкі аудиттің жалпы жоспары мен бағдарламаларын жасау;
- тәуекелге негізделген ұжымдық басқару және ішкі бақылау жүйесінің тиімділігін бағалау,
- ұйымдардың ішкі аудитінде қолданылатын заманауи әдістер мен әдістерді қолдану.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.