экономика ғылымдары магистрі
ББ мақсаты - инновациялық менеджмент саласында құзыретті, креативті ойлауға және кәсіптік мәдениеттің жоғары деңгейіне ие, инновациялық кәсіпкерлікті дамытудың заманауи ғылыми және практикалық мәселелерін шешуге, отандық бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етуге, басқарушылық , ғылыми-зерттеу, педагогикалық жұмыстарды мемлекеттік, жеке және қоғамдық ұйымдарда қызмет атқаруға қабілетті жоғары білікті менеджерді дайындау.
Инновациялық менеджмент
7M04109
Экономика және бизнес жоғары мектебі
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1850000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән мазмұны: басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мыналар оқытылады: инновациялардың маркетингтік менеджменті тұжырымдамасы, инновациялардың нарықтық мүмкіндіктерін талдау әдістері, мақсатты нарықтарды таңдау, инновациялардың маркетингтік кешенін әзірлеу, инновацияларды маркетингтік зерттеудің әдістері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мыналар оқытылады: инновациялық кәсіпкерлікті ұйымдастыру нысандары мен үлгілері, спин-офф компанияларды, стартап жобаларды басқару стратегиялары, әдістері, инновациялық кәсіпкерліктің инвестициялық және операциялық кезеңдері, инновацияны коммерцияландыру әдістері, инновациялық технологиялар трансферті.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мыналар оқытылады: инновациялық менеджмент ұғымдары, мақсаттары, функциялары, инновациялық қызметтің ұйымдастырушылық формалары, инновациялық стратегиялар, инновациялық қызметті басқару әдістері, инновациялық компаниялардағы персоналды, тәуекелдерді басқару.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқытылатын болады: зияткерлік меншік түсінігінің мәні, зияткерлік меншікті басқару әдістері,зияткерлік меншікті патенттеу және қорғау әдістері, зияткерлік меншік объектілерін инновациялық қызмет субъектілеріне беру механизмі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мыналар оқытылады: инновациялық қызмет тиімділігінің факторлары, институционалдық құрылымдар, инновациялық қызмет субъектілері арасындағы өзара байланыстар жүйесі ретінде инновациялық бизнес-ортаның мәні мен функциялары, экожүйелердің өзара байланысы құрылымын қалыптастыру әдістері, экожүйелердің синергиялық әсері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мыналар оқытылады: ұйымның инновациялық дамуын басқарудың мақсаттары, стратегиялары, үлгілері, әдістері, өзгерістер мен даму концепцияларының өзара байланысы, өзгерістерді басқарудағы реактивті және белсенді тәсілдер, ұйымды цифрлық түрлендіру механизмі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мыналар оқытылады:тәуекелдердің түсінігі мен жіктелуі, тәуекелдерді анықтау әдістері, инновациялық компаниялардың қызметінде оларды бейтараптандыру механизмі, венчурлық қаржыландырудың, инновацияларды коммерцияландырудың, стартап жобалардың тәуекелдерін басқарудың әдістері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мыналар оқытылады: мемлекеттік инновациялық саясаттың мәні, мақсаттары, қалыптастырудың факторлары, жүзеге асыру тетіктері, мемлекеттің инновациялық әлеуетін арттыру үшін инновациялық қызметті мемлекеттік реттеудің әдістері мен құралдары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мыналар оқытылады: тұрақты дамудың мақсаттары мен принциптері, инновациялық экономика тұжырымдамасы,«жасыл экономика», айналмалы экономика, инновациялық кәсіпорындар қызметіндегі экологиялық жауапкершілік қағидасы, «жасыл» инновациялар критерийлері, «жасыл» стандарттар талаптары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мыналар оқытылады: іскерлік мәдениет түсінігі, ұлттық іскерлік мәдениеттердің ерекшеліктері, мәдениетаралық басқарудың негізгі түсініктері, мәдениетаралық ортада коммуникациялық тәуекелдерді, қақтығыстарды басқару әдістері, тиімді ақпарат алмасу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мыналар оқытылады: эмоциялар теориялары, эмоционалды интеллекттің мәні, оның бейімделуге, тұлғаның өзгеру қабілетіне, стресске төзімділікке, көшбасшылық қабілетіне , коммуникациялауға, тұлғааралық қарым-қатынастарға әсері, эмоционалды шаршаудың белгілері мен факторлары.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: