философия докторы (PhD)
Радиотехника, электроника және телекоммуникация саласында іргелі білімі бар, мықты зертханалық және теориялық негізде ғылымның ең жаңа жетістіктеріне негізделген, ғылыми-зерттеу институттарында, ғылыми орталықтарда, конструкторлық және жобалау бюроларында, фирмалар мен компанияларда, білім беру мекемелері мен тиісті бейіндегі мемлекеттік басқару органдарында талап етілетін радиотехника, электроника және телекоммуникациялар саласында ғылыми зерттеулер жүргізу үшін дағдылары мен шеберліктері бар жоғары білікті мамандарды дайындауды қамтамасыз ету.
Радиотехника, электроника және телекоммуникациялар
8D06201
Физика-техникалық
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
2300000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: белгілі бір ғылыми бағыттағы өзекті мәселелердің ұсынылатын шешімдері бойынша ғылыми жарияланымдар мен жобаларды жазуда іргелі білімдерді қолдану. Қарастырылады: ғылыми мәтіндерді жасау және редакциялау ерекшеліктері; ресми, бейтарап және бейресми қарым-қатынас тіркелімдері; қазіргі ақпараттық және библиографиялық мәдениет; ғылыми құжаттаманы жасау және ресімдеу әдістері.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Келесі тақырыптар бойынша ақпаратты жинау, өңдеу және талдау: ақпараттық-өлшеу жүйелерінің радиоэлектронды құралдары, оларға негізделген кванттық құрылымдар мен құрылғылар, наноқұрылымды жартылай өткізгіш пленкалардың электрлік және оптикалық сипаттамалары, жартылай өткізгіштік наноқұрылымдарға негізделген мемориорлар, электронды сенсорлық технологиялар, шу деңгейін анықтаудағы жаңа әдістер, деректерді өңдеудің зияткерлік үлкен жүйелері, сигналдарды тану және жіктеу, нейрондық желілерді қолдана отырып суреттер, MIMO антенналық технологиялары, микротолқынды тербелістерді генерациялау және күшейту әдістері, радиотехникадағы көп диапазонды фрактал антенналар. Ғылыми мақалалар мен жобаларды жазудың жалпы құрылымы, байланыс құралдарының физикалық параметрлерін өлшеу және есептеу үшін заманауи компьютерлік-аналитикалық әдістерді қолдану. Қазіргі заманғы ғылыми зерттеулерді түсіндіру және зерттеудің келесі кезеңдері үшін шешілмеген, өзекті мәселелерді анықтау.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім беру бағдарламасының ғылыми бағытына қойылған міндеттерге сәйкес зерттеудің кезеңдері мен әдістерін меңгеру. Мыналар қарастырылатын болады: ғылыми есептеулерді терең талдауға және озық технологияларды пайдалана отырып бар процестерді оңтайландыруға қажетті заманауи үлгілер мен әдістер; ғылыми жоспарлар мен зерттеу нәтижелерін дайындау және болжау үшін әдеби-салыстырмалы талдаудың негізгі әдістері
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік;<br/> 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру;<br/> 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды;<br/> 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету.<br/> 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD).<br/> <br/> <br/> Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпарат тасымалдауда электрлік энергия пайдаланатын байланыс жүйелерінің жұмыс істеу принциптерін үйрену, информация мен энтропияның заманауи теориялық негіздердің даму үдерісі, байланыс жолдары, тасымалдау және байланыстыру жолдары жайлы негізгі ақпараттарды беру пәннің оқытудағы мақсаты. Оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: ақпаратты сандық бағалау; өзара ақпарат; шартты энтропия; қайта хабарлар туралы хабарлар; энтропия мен ақпарат арасындағы байланыс; тиімді кодтау; ақпараттық арна кедергілерін кодтау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән сандық сигналды негізіндегі байланыс жүйесіне ақпарат тасымалдаудың жаңа әдістері мен принциптерін үйренуге бағытталған. Пән оқыту барысында келесі мәселелер қаралады: cигналдарды бейсызық өңдеу әдістері; бейсызық жүйелер; жүйе үлгілері; сандық шешімі; жүйені қайта масштабтау; Крамерлер бағамы; стохасты резонанстың шарттары; өтпелі шуыл импульстері; жасырын Марков үлгілері; Винер-Колмогоров сүзгілері; көп кірісті және көп шығыс жүйелер (MIMO); тәуелсіз компоненттерді талдау; адаптивті сүзгілері: Калман, RLS, LMS.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән сандық сигналды негізіндегі байланыс жүйесіне ақпарат тасымалдаудың жаңа әдістері мен принциптерін үйренуге бағытталған. Пән оқыту барысында келесі мәселелер қаралады: Шуылды статистикалық талдау. Спектральды фильтрлердегі шу күші. Белгілі сигналды анықтау. Шуылдың Фурье талдауы. Шудың әртүрлі түрлері. Белгісіз параметрлері бар сигналдарды анықтау. Сигнал-шу қатынасын (SNR) жақсарту әдістері және ақпарат - энтропияға қатынасы (IER). Уақытты орташа және төмен жиіліктегі сүзу. Көптеген уақытты орташалау. Көптеген байқаулар бойынша анықтау. Есептеу және дрейфті түзету. Модуляция және фазаға сезімтал анықтау. Белгісіз фаза сигналдарын анықтау. Параметрлерді орнату кезінде шуылды оңтайландыру. Аналогты-цифрлық түрлендіру және іріктеу. Терезе арқылы спектральды ағуды азайту. Шуыл синтезі. Z-түрлендіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттық технологияларды дамыту және қазіргі заманғы элементтік базасын білу, сонымен қатар заманауи кең жолақты байланыс жүйесі жөнінде теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін түсіндіру пәнді оқыту мақсаты болып табылады. Пәнді оқыту барысында телекоммуникация және ақпараттық технологиялар дамуының қазіргі жағдайы, қазіргі заманғы техникалық құралдарды жобалаудың теориялық негіздері және т.б қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Аса жоғары сезгішті сенсорларды жасау және түрлі функционалдық мақсаттардағы наносенсорлық құрылғылардың қарапайым физика-математикалық модельдерін құрастыру пәнді оқытудағы мақсаты болып келеді. Пәнді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады: интегралдық схемалардың элементтерін миниатюралаудың қазіргі заманғы үрдісі; наноэлектрониканың даму тенденциялары; кванттық ұңғымадағы электрондар; кванттық шектеу теориясы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары сезімтал сенсорларды жасау және түрлі функционалдық мақсаттардағы наносенсорлық құрылғылардың қарапайым физика-математикалық модельдерін құрастыру пәнді оқытудағы мақсаты болып келеді. Пәнді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады: интегралдық схемалардың элементтерін миниатюралаудың қазіргі заманғы үрдісі; наноэлектрониканың даму тенденциялары; кванттық ұңғымадағы электрондар; кванттық шектеу теориясы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән интеллектуалды және мобильді желілерді жобалауға және оңтайландыруға, байланыс жүйелерінде кейбір физикалық деңгей әдістерін әзірлеуде машиналық оқыту принциптерін қолдануға бағытталған. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: цифрлық модуляция әдістері; байланыс деңгейлерінің архитектурасы; арналарды бағалау және болжау үшін машиналық оқыту; модуляцияның автоматты классификациясы; арналарды кодтау және декодтау; байланыс желілерін модельдеу және талдау (мобильдік модельдер, арна модельдері, топология модельдері); модуляцияны тануға арналған терең архитектуралар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты жартылай өткізгіш наноқұрылымдардағы электрлік және оптикалық процестердің физикалық негіздерін, сондай-ақ олардың негізінде наноэлектрондық құрылғылардың жұмыс істеу принциптерін зерттеу болып табылады. Пәнді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Наноқұрылымдардың физикасын дамытудың қазіргі заманғы мәселелері мен перспективалары. Жартылай өткізгіш кванттық өлшемді құрылымдар. Наноқұрылымдардағы кванттық өлшемді әсерлер. Зондты микроскопия көмегімен наноқұрылымдарды зерттеу. Наноқұрылымдарда заряд тасымалдаушылардың және қоспалардың таралуы. Жартылайөткізгіштік қабықшамен фотонды жұтуды сипаттау әдістері. Флуктуация-диссипация қатынасы. Фотолюминесценция. Экситондар және мультиэкспонаттар. Экспонаттар спектрінің ерекшеліктері. Фуллерен мен нанотрубкалардың оптикалық қасиеттері. Наноэлектроника үшін кванттық құрылғылар. Лазерлік наноқұрылымдар. Кванттық нүктелердегі фотометекторлар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Наноөлшемді электрондық құрылғылардың жаңа технологияларымен, даму тенденциясымен және болашақ бағыттарымен танысу және наноэлектронды құрылғыларда болатын құбылыстар мен процесстердің физикалық және математикалық теорияларын құру.
Қарастырылады: наноқұрылымдардың физикасын дамытудың қазіргі заманғы мәселелері мен перспективалары; жартылай өткізгіш кванттық өлшемді құрылымдар; наноқұрылымдардағы кванттық өлшемді әсерлер; наноқұрылымдарда заряд тасымалдаушылардың және қоспалардың таралуы; флуктуация-диссипация қатынасы; нанотранзисторлық құрылымдар; наноэлектрондық есте сақтау құрылғылары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәннің мақсаты - антенналардың электродинамикалық және радиотехникалық сипаттамаларын теориялық және экспериментальды зерттеу және телекоммуникациядағы қолдану тиімділігін салыстыру.
Оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: Антеннаның бағытталу диаграммасы және резонанстық жиілігі, әсер ету бағыты, коэффициенті, HFSS ортасында фрактал антенналарын модельдеу, S11 параметрлерін өлшеу және салыстыру, әртүрлі антенналардың тұрақты толқындардың қатынасы және радиациялық заңдылықтары, көпдиапазонды антенналар, пассивті және активті қабылдап-таратқыштар, жаңа белсенді фазалық массивтік антенна радарлары, VLBA.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.