медицина ғылымдарының магистрі
Білім беру бағдарламасының мақсаты,
Медицинада медицина техникасын және медицина техникасын дамыту үшін медициналық білімдер мен технологиялардың соңғы жетістіктері бойынша мамандарды жоғары сапалы дайындау:
-медицинадағы ең соңғы ғылыми зерттеулердегі қазіргі заманғы терең білімін түсіндіреді және қорытындылайды;
- өз бетімен зерттеу жүргізеді;
- өздерінің ғылыми зерттеулер контекстінде байланысты ғылыми бағыттарды білуін интеграциялау;
- өздерінің ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін түсіндіру және оны мамандарға да, мамандарға да хабарлау;
- оқытудың классикалық және инновациялық әдістерінің негізінде оқу үдерісінің тиімділігін қамтамасыз ету;
- ары қарай оқу және ғылыми зерттеулер жүргізу үшін өзіңіздің бағдарламаңызды құрайды.
Медицина (Дәрігер-зерттеуші)
7M10104
Медицина және денсаулық сақтау
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
850000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән мазмұны: басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді жүргізудің негізгі тарихи аспектілері, теориялық ережелері, технологиялары, операциялары, практикалық әдістері мен тәсілдері бойынша құзыреттерді қалыптастыру. Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесін игеруге, ғылыми ақпаратты іздеуге, жинақтауға және өңдеуге, эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін жүргізу, өңдеу және ресімдеу, сондай-ақ одан әрі жеке және кәсіби даму бағыттарын айқындау білігін қалыптастыруға бағытталған
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - қоршаған орта факторлары мен олардың денсаулыққа тигізетін әсері туралы теориялық және практикалық негіздер беру, қабілеттерін қалыптастыру;<br/> - қоршаған орта факторларының адам денсаулығына әсері мәселелерін түсіну және шешу;<br/> - денсаулық сақтауды зерттеу нәтижелеріне талдау жасау;<br/> - сапалық құрамы, зиянды заттардың концентрациясы мен халықтың денсаулығы арасындағы байланысты бағалау;
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат - медицинада «Omix» технологиясын қолдану, «протеомиксті» сипаттау,<br/> - белоктарды анықтаңыз және ақуызды микрожарықтар туралы қорытынды жасаңыз және т.б.<br/> - омикс технологиясы мен жеке медицинаның байланысын анықтау;<br/> Омик технологиясын қолдану туралы білімдерін көрсету<br/> - моногенді және мультифакторлы аурулар тобын сипаттаңыз;<br/> - клиникалық диагностика контекстінде омикс технологияларының нәтижелерін түсіндіріңіз
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Медицинада сыни ойлауды қолданудың негіздерімен, тұжырымдамасымен және әдіснамасымен таныстыру және студенттердің қабілеттерін қалыптастыру:<br/> - оқиғаларды талдауға арналған сот жүйелерін талқылау,<br/> - қорытынды тұжырымдау, нәтижелерін түсіндіру<br/> - жүйелі шолулар мен мета-талдауларға арналған сыни бағалау әдістерін меңгеру.<br/> - трансляциялық медицина саласындағы ғылыми жарияланымдардан алынған дәлелдер деңгейіне баға беру;
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: эпидемиология әдістерін медицинада тиімді қолдануға жоғары білікті мамандарды қалыптастыру:<br/> - аурудың дамуына ықтимал қауіп факторларының әсерін дұрыс бағалау;<br/> - эпидемиологиялық сараптама, эпидемиологиялық диагностика, экологиялық эпидемиология мәселелері бойынша құзыретті болуы. эпидемияға қарсы қызметтің мазмұны және оны ұйымдастырудың негіздері.<br/> - аурудың себептерін, жағдайын, механизмдерін зерттеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - медицина мен денсаулық сақтау саласындағы ақпараттық ағындарды басқаруға арналған ақпараттық жүйелердің жұмысын түсіну, мәліметтерді өңдеудің есептеу әдістерін қолдану, биомедициналық ақпараттар ағындарын шарлау,
- пациенттердің қозғалысын тиімдірек ету үшін деректерді басқару: қабылдау - диагностика - емдеу - оңалту - бақылау.
- ауруды басқару бағдарламасын жасау үшін бағдарламалаудағы құрылымдық мәліметтер
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты R бағдарламалау тілін медицинада қолдану, графикамен жұмыс істеудің негізгі дағдыларын игеру, бағдарламалау тілдерін жіктеу және анықтау, машинаны өңдеу нәтижелерін талдау, R бағдарламалаудың функцияларын аурудың ағымын болжауда қолдану үшін түсіну,
Курс статистикалық мәліметтерді өңдеуге және графикаға арналған бағдарламалау тілін енгізуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: медициналық персонал мен халықты жұқпалы қоздырғыштардан биологиялық қауіпсіздік және биологиялық қорғау әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс магистранттардың бойында: - медициналық ұйымдарда қолданылатын дезинфекция және Стерилизация принциптері мен тәсілдерін қолдану; - биологиялық қауіпсіздікті талдау, "Биологиялық қауіпсіздік және биологиялық қорғау" пәні туралы тұтас түсінік алу»
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: биомедициналық зерттеулерде отандық және халықаралық заңнама мен нормативтік-құқықтық актілерді қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс магистранттардың: - биомедициналық зерттеулер жүргізудің этикалық қағидаларын түсіну, - зерттеудегі құқықтық актілерді түсіндіру, - адамның қатысуымен зерттеу тәртібін анықтау. - пациенттердің құқықтарын қорғау үшін құқықтық құралдарды пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: зерттелетін құбылыстардағы заңдылықтар мен тәуелділіктерді анықтау қабілетін қалыптастыру; статистикалық талдаудың әдістері мен құралдарын пайдалану; өңдеу нәтижесінде алынған нәтижелер мен статистикалық деректерді, сондай-ақ кестелерді, суреттер мен графиктерді түсіндіру. Курс медициналық зерттеулердегі Деректерді талдаудың заманауи бағыттарын, кәсіби қызметте статистикалық талдау принциптерін қолдану дағдыларын қалыптастыруды зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: - кәсіби қызмет барысында биомедициналық этика қағидаларын қолдана алатын және білетін жоғары білікті мамандарды даярлау.
Курста биомедициналық этика негіздері оқытылады; медициналық ортадағы қарым-қатынас ережелері. Пациенттің құқықтары; Медициналық генетиканың моральдық мәселелері; Психиатрия мен психотерапиядағы, СПИД-пен этика, адамдар мен жануарлардағы биомедициналық зерттеулерді этикалық және құқықтық реттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: клиникалық тәжірибесі және науқастың күтуімен ең жақсы ғылыми дәлелдер тұрғысынан ғылыми ақпаратты жинауға, талдауға және түсіндіруге арналған жаңа технологияларға жүйелі көзқарас қалыптастыру.
Курс дәлелді медицина қағидаттары, медициналық қызметте дәлелді медицина қағидаттарын қолдану дағдыларын қалыптастыру тұрғысынан медициналық ғылымның заманауи бағыттарын зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - диагностика мен емдеудің сапалы принциптерін түсіну, жүйелік медицинаны адам ауруларына интеграцияланған тәсіл ретінде ұсыну қабілеттерін қалыптастыру.
Курста адам ауруларына интегралды тәсіл ретінде жүйелік медицина енгізіледі, бұл генетикалық бейімділікті, өмір салтын, қоршаған орта факторларын және т.б. қоса аурудың көптеген факторларын ескеруге мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: - тиімді клиникалық практика үшін жасушалық және молекулалық-биологиялық технологиялардың нәтижелерін түсіндіру, қолдану бойынша жоғары білікті мамандарды даярлау.
Курс молекулалық биологиялық технологиялар саласындағы теориялық білімге және практикалық дағдыларға бағытталған, медициналық протеомика саласын дамыту: емделуге жеке көзқарас үшін протеомикалық профильдерді іздеу, нақты «қатерлі ісік протеомасын» табу әдістерін бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - ауруларды диагностикалау мен емдеудің заманауи технологияларын қолдану қабілеттерін қалыптастыру, диагностикалық тест мәліметтерін жеке тәсілге интерпретациялау, фундаментальды биомедициналық және басқа білімді медициналық тәжірибеге «аудару» кезеңдерін анықтау, дәл медицинаның негізгі білімдерін игеру, медициналық протеомиканы қолдану саласын оқып үйрену. , геномика, нақты «рак протеомасын» табу әдістерін бағалаңыз.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - ауруларды диагностикалау және емдеуде дербес зерттеулер жүргізу үшін жаңа зерттеу технологияларын қолдану қабілетін қалыптастыру;
- диагнозды және емдеуді дербестендіру принциптерін қолдануға арналған клиникалық мысалдарды бағалау
- ауруларды диагностикалауда омикс технологиясын қолданудың маңыздылығын түсіну.
- молекулалық биологиялық және жасушалық технологияларды клиникалық практикада қолдану контексінде практикалық дағдыларды игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - тиімді клиникалық практика үшін жасушалық және молекулалық-биологиялық технологиялардың нәтижелерін түсіндіру мен қолдану бойынша жоғары білікті мамандарды даярлау.
Курста молекулалық биологиялық және жасушалық технологиялар, клиникалық диагностика және емдеуді қолдану аясында, жеке медицинада, протеомиканы зерттеу: пациенттердің клиникалық топтарға бөлінуін қамтамасыз ететін протеомикалық профильдерді іздеу, нақты «қатерлі ісік протеомасын» іздеу;
Защита практики
Зерттеу тәжірибесі
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: