қызмет көрсету саласының бакалавры
Білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты қазіргі заманғы логистикалық әдістерді қолдану негізінде кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру міндеттерін шеше алатын, логистикалық қызметтің қағидалары мен тұжырымдамаларын кәсіби меңгерген, халық шаруашылығының барлық салаларында кәсіби қызметке түлектерді дайындау болып табылады.
Логистика (сала бойынша)
6B11301
Экономика және бизнес жоғары мектебі
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Математика
География
70 (Каз.) 70 (Орыс.)
1400000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің бухгалтерлік есеп жүргізу және компанияның қаржылық есептілігін жасау қабілетін қалыптастыру. Пән бухгалтерлік есептің ғылым ретіндегі ерекшеліктерін білуге көмектеседі; бухгалтерлік есептің заңдарын, әдістері мен принциптерін қолдану;бухгалтерлік есеп шоттарындағы жеке фактілерді анықтау және бағалау; активтерді, міндеттемелерді және капиталды есепке алу бойынша білім жүйесін пайдалану.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-көлік саласындағы білімді қалыптастыру, көлік жүйесіне кәсіби қызығушылықты ояту. Пән көлік жүйесінің мәселелерін, функциялары мен ерекшеліктерін түсіндіруге; көліктің жекелеген түрлерінің сипаттамаларын жіктеуге негіз табуға; көлік түрлерінің өзара іс-қимылы мен үйлестіруінің бірыңғай технологиялық процесін ұйымдастыруға; көлік жүйесінің сандық көрсеткіштерін қолдануға; әлемдік көлік жүйелерін, көлік тораптарын, дәліздерді талдауға үйретеді
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-жеткізу тізбегіндегі міндеттерді тиімді шешудің білімі мен практикалық дағдыларының кешенін қалыптастыру. Пән материалдық ағындарды басқаруды функционалды үйлестіруді, жеткізілім тізбегін басқару контрагенттерінің ұйымдастырушылық және ақпараттық интеграциясын негіздеуге; жеткізілім тізбегін басқарудың кәсіпорынның экономикалық көрсеткіштеріне әсерін бағалауға; логистикалық шығындарды және оларды оңтайландыру жолдарын бағалауға үйретеді
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-ресурстардың шығындарын азайту мақсатында жүктерді және жолаушыларды жеткізу дағдыларын қалыптастыру. Пән көлік ағындарымен, көлік құрылғыларымен және оның технологиялық жүйелерімен жұмыс істеуге үйретеді; уақыт өте келе өзгеретін көлік процестерімен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді; автокөлік кәсіпорны жүйесінің дамуын бағалаудың әдістерін, модельдерін қолданады; сақтау, тасымалдау және оны ақпараттық қамтамасыз ету процестерін жобалайды
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Сити логистика" пәні бойынша оқытудың мақсаты-қала мен оның инфрақұрылымының ішкі жүйелері шеңберінде әкімшіліктің басқару шешімдерін, материалдар ағындарын, Көлік құралдарын, адамдарды, білімді, энергияны, қаржыны, ақпаратты оңтайландыруға бағытталған логистикалық шешімдер, іс-әрекеттер, процестер саласындағы білім, білік және практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру. Қалалық логистиканың әдістемелік негізі интеграцияланған және инновациялық логистика болып табылады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қаржылық категориялардың, ұғымдардың, терминдердің негіздері, олардың жіктелуі, әлеуметтік – экономикалық процестердегі маңызы мен орны бойынша білім мен құзыреттілік жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуының нақты жағдайларында қаржыны ұйымдастыру нысандары мен оларды қолдану әдістерінің өзара байланысы мен өзара байланысын түсінуге қол жеткізу.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-Материалдық құндылықтарды жинақтаудың негізгі ұғымдары, тұжырымдамалары мен ережелері туралы білімді қалыптастыру.<br/> Пән кәсіпорынның қойма жүйесінің жағдайын талдау қабілетіне ықпал етеді; қолданылатын қойма жүйелерін жіктеу; қоймалардағы материалдық, ақпараттық және қаржылық ағындарды басқару мәселелерін шешу әдістерін қолдану; логистикалық есептеулерді жүзеге асыру және қойма процестерін ұйымдастыру саласында оңтайлы коммерциялық шешімдерді табу
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: функционалдық бағыттарының интеграциясын қамтамасыз ету үшін логистиканың тұжырымдамалары мен әдістерін қолдана отырып, кәсіпорынның операциялық логистикалық қызметін оңтайландыру қабілетін қалыптастыру. Пән логистикалық жүйенің тұжырымдамасын, кәсіпорынның ресурстарға қажеттілігін анықтау әдістерін; сатып алу мен жабдықтауды; логистикалық шығындарды оңтайландыруды, қорларды басқаруды, логистикалық басқаруды және логистиканың функционалды салаларында оңтайландыруды зерттеуге бағытталған
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-теориялық түсініктерді қалыптастыру және экономикалық-математикалық модельдеу практикасын қолдануға дайындық. Пән жоспарлау мен басқарудың желілік модельдері мен әдістерін, жаппай қызмет көрсету теориясының элементтерін түсіндіре білуге ықпал етеді; өндірісті жоспарлау мәселелерінде әдістер мен модельдерді қолдану; симплекс әдісімен сызықтық бағдарламалау мәселесінің мәндерін есептеу; басқару шешімдерін негіздеу үшін қолданылатын экономикалық−математикалық модельдерді қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-қорларды басқару міндеттерін тиімді шешудің білім кешенін, практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән ұйымдағы қорлардың нормаларын анықтау қабілетіне ықпал етеді; кәсіпорындағы қорларды басқару тиімділігінің көрсеткіштерін есептеу; логистикада қорларды басқаруды оңтайландырудың математикалық модельдерін қолдану; қорларды басқаруда жүйелерді таңдау және ресурстарды оңтайландыру бойынша шешім қабылдаудың заманауи әдістерін меңгеру
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-логистикадағы логистикалық тәуекелдерді бағалау, талдау бойынша білім мен практикалық дағдылар кешенін қалыптастыру. Пән тәуекелдердің туындау ықтималдығын төмендету жөніндегі іс-шаралар жоспарын әзірлеу; тәуекелдерді сақтандыру жүйесін әзірлеу; тәуекелдер деңгейін есептеудің математикалық және статистикалық әдістерін пайдалану, тәуекелдерді басқару құралдарын пайдалану; логистикалық тәуекелдерді болжау үшін бағдарламалық қамтамасыз ету құралдарын иелену қабілетіне ықпал етеді
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-әртүрлі нарықтық құрылымдарда фирмалар мен саланы дамыту туралы білімді қалыптастыру. Пән үйретеді қызметтің сапалық және сандық талдауын жүргізу; қызметті сипаттау және болжау үшін модельдерді пайдалану; Кәсіби қызметтің негізгі функцияларын жүйелеу: сала қызметін болжау, жоспарлау, жабдықтау, ұйымдастыру, басқару және бақылау; саланың өндірістік-технологиялық және көліктік−технологиялық жүйелерінің жұмыс істеу сапасын бағалау
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – макроэкономикалық көрсеткіштерге, макроэкономикалық талдау әдістеріне және экономикалық саясаттың салдарын бағалауға тұтас көзқарасты қалыптастыру. Пән негізгі макроэкономикалық көрсеткіштерді есептеуге мүмкіндік береді, макроэкономикалық саясаттың түрлерін және олардың құралдарын талдау, макроэкономика-лық талдау нәтижелерін негіздеу және макроэкономикалық талдауды жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – маркетинг саласындағы білімді қалыптастыру және ұйымды басқаруда маркетингтік технологияларды қолданудың практикалық дағдыларын дамыту. Пән маркетингтің теориялық негіздерін, маркетинг концепцияларын және нарықтық процестерді зерттеуге бағытталған; тұтынушылық мінез-құлық және сұранысты қалыптастыру теориясын түсіндіру; маркетингтік стратегия үшін ұйымның сыртқы және ішкі ортасын талдау; кәсіпорынның өнім, баға, маркетинг және коммуникация стратегияларын әзірлеу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: менеджменттің теориялық негіздері мен қолданбалы аспектілері туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Менеджмент пәні басқарудың теориясы мен практикасының сұрақтары; менеджментттің тарихы, менеджмент мектептері мен заманауи тұжырымдамалары; ұйымды басқару функциялары мен әдістері; ұйымдастырушылық құрылым типтері; ұйымның ішкі және сыртқы ортасы; шешім қабылдау модельдері мен әдістері; жоспарлау әдістері; мотивация және бақылау, басқару стильдері мен көшбасшылық теорияларын оқытуға бағдарланған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық агенттердің мінез-құлқының негізгі принциптері және микроэкономикалық талдау әдістері туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Пән экономикалық агенттердің мінез-құлқы-ның себептерін талдау және олардың әртүрлі нарықтардағы шешімде-рінің тиімділігін және оларға мемлекеттің ықпалын бағалау үшін нақты экономикалық процестерге микроэконо-микалық әдістерді қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-өндірістік логистика саласындағы білімді ғылым ретінде қалыптастыру, сонымен қатар оның тұжырымдамасын практикалық қызметте қолдану. Тәртіп ұйымдардың өндірістік қызметін жоспарлау қабілетіне ықпал етеді; операциялық қызметті басқаруда тактикалық және жедел шешімдер қабылдау әдістерін меңгеру; ішкі өндірістік көлік құралдарының қозғалысын жобалау; өндіріс логистикасында оңтайландыру шешімдерін қабылдау.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - логистикалық менеджменттің қағидалары мен әдістерін қолдану негізінде саланы дамыту үшін кәсіпорынның қызметінің басқарушылық шешімдерін әзірлеу қабілетін қалыптастыру.<br/> Студенттер қабілетті болады: кәсіпорындағы логистикалық қызметті басқару тұжырымдамасын түсіндіру; логистиканың негізгі функционалдық салаларында басқару, жоспарлау және стратегияны қалыптастыру әдістерін қолдану; жүйелік көзқарас тұрғысынан логистикалық менеджмент мәселелерін шешу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-тауар ағындары туралы білімді және тауар жылжыту саласындағы логистикалық операцияларды жүзеге асырудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән жүк тасымалдау маршруттарын талдауға, жоспарлауға және құрастыруға үйретеді; тауар қозғалысының логистикалық операцияларымен байланысты басқару міндеттерін шешуге; операциялық логистикалық қызметті ұйымдастыруға, жоспарлауға және реттеуге (сатып алу, тасымалдау, қоймалық жүк өңдеу, кедендік ресімдеу, ақпараттық қолдау және т.б. операциялар) үйретеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты экономикадағы математикалық білім, модельдеудің практикалық дағдылары, экономикалық мәселелерді талдау және шешу туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пән экономикалық талдау үшін математиканың іргелі ұғымдарын зерттеуге, экономикалық процестерді талдаудың математикалық әдістерін қолдануға, математикалық тұжырымдалған есептерді шешу әдістерін негіздей білуге бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық категориялар мен әртүрлі жүйелер, нақты экономикалық құбылыстар мен процес-терді зерттеу және талдау әдістері туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Курста экономикалық категориялар мен заңдар; нарықтық экономиканың заңдылықтары, микро- және макро деңгейде шектеулі ресурстар жағдайында экономикалық субъектілердің мінез-құлықы зерттеледі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-экономикалық тәртіпті құру және макроэкономикалық процестерді реттеу кезінде әлеуметтік-экономикалық жүйеде мемлекеттің мінез-құлқы туралы идеяны қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: мемлекеттің экономикалық функциялары, экономиканы мемлекеттік реттеудің қазіргі заманғы жүйесі, монополияға қарсы реттеу және бәсекелес ортаны мемлекеттік қолдау, кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеу, сыртқы экономикалық қызметті мемлекеттік реттеу және кеден саясаты, мемлекеттік өңірлік саясат.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Агрологистика" пәні бойынша оқытудың мақсаты материалдық және ілеспе ақпараттық және қаржылық ағындарды басқару саласында білім, білік және практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру, өндірісте, сервисте және кәсіпорынның логистикалық жүйесінің басқа да функционалдық салаларында стандартты логистикалық технологияларды қолдану арқылы АӨК кәсіпорындарының құрылымдық бөлімшелері мен олардың серіктестерінің интеграцияланған өзара іс-қимылын ұйымдастыру және кәсіпорынның логистикалық жүйесіне қол жеткізу үшін жеткізу тізбегі болып табылады Кәсіпорынның корпоративтік мақсаттары ресурстардың оңтайлы шығындарымен.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-ақпараттық ресурстарды пайдаланудың сенімділігі мен жеделдігін арттыратын заманауи ақпараттық технологияларды игеру. Пән ақпараттық технологияларды, оның түрлерін және кәсіпорынның бухгалтериясындағы, қаржысындағы, маркетингіндегі және логистикасындағы рөлін көрсету мүмкіндігіне; деректер базасын басқару жүйелерін, электрондық құжат айналымы жүйелерін меңгеруге; кәсіпорынның бизнес − процестерін модельдеу жүйелерін практикаға енгізуге; жаһандық желіні бағалауға; ақпараттық жүйелерде ақпаратты қорғауды ұйымдастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-түлектерді интеграцияланған логистикалық процестерді басқаруға дайындау; жоғары кәсіптік білім беру мекемелері мен ғылыми мекемелерді, сондай-ақ олардың бөлімшелерін қоса алғанда, ұйым немесе мекеме; басқару бағдарламаларының, міндеттерінің, іс-шараларының тиімділігін бағалаудың заманауи тәсілдерін қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат-пайдаланушы интерфейсін қалыптастыру үшін деректерді құру және енгізу үшін әртүрлі әдістерді қолдану. Пән ақпараттық жүйе, деректер банкі және оның компоненттері ұғымдарын меңгеруге үйретеді; ДҚБЖ, ДҚБЖ серверлерін, ДҚБЖ тілдік және бағдарламалық құралдарын жіктеу; деректерді манипуляциялау тілін, SQL құрылымдық сұрау тілін қолдану, сызықтық және сызықтық емес деректер құрылымдарын, желілік құрылымдарды дәлелдеу.
Выпускная работа
Дипломдық жұмысты (жобаны) жазу мен қорғаудың мақсаты: студенттің дайындық деңгейін және таңдап алынған мамандық бойынша алынған білім, білік және дағдыларды игеру дәрежесін анықтау, зерттелетін мәселені шешуге бағытталған. ғылыми талдау әдістері, теориялық қорыту және практикалық тұжырымдар, зерттелген аймақтағы процесті жақсарту бойынша ұсынылған және ұсыныстар негізделген.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-Жаһандық бизнесті логистикалық қамтамасыз ету бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Пән компания қызметіндегі және ел экономикасындағы логистиканың рөлін анықтайды; халықаралық логистиканың факторларын, даму тенденциялары мен ағымдарын анықтауға үйретеді; жаһандық логистикалық жүйелерді мемлекеттік реттеу мен кедендік-тарифтік, тарифтік емес реттеуді бағалайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-заманауи интермодальдық технологияларды практикалық қолдану саласында курс бойынша білімді қалыптастыру. Пән көлік түрлерінің жұмыс технологиясын түсіндіруге; жүктерді тасымалдаудың мультимодальды жүйелерін және интермодальдық технологияларды ақпараттық және құқықтық қамтамасыз етуді ұйымдастыруға; әлемдік көлік жүйелерін талдауға; интермодальдық операторлардың қызметтеріне баға белгілеуге; ҚР көлік жүйесінде аралас тасымалдардың тиімділігін арттыру жолдарын болжауға үйретеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-кедендік бақылау, ресімдеу, кедендік реттеудің нормативтік актілері саласындағы білімді қалыптастыру.
Тәртіп Кеден одағының тауарларына қатысты кедендік операциялар мен кедендік бақылаудың логикасын түсіндіреді; кедендік операцияларды жіктейді: уақытша сақтау; Кедендік бақылау; көлік түріне байланысты Халықаралық жол тасымалы рәсімін қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - коммерциялық логистика саласында кәсіби теориялық және тәжірибелік білім дағдыларын қалыптастыру.
Студенттер қабілетті болады: тарату арналарындағы делдалдардың типтерін жіктеуді түсіндіруге; коммерциялық логистиканың міндеттерін модельдеуге; еткізудің ырғақтылығы мен жүйелілігіне есептеулер жүргізу, тарату орталығының орналасуын анықтау, коммерциялық логистика параметрлерін оңтайландыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-әртүрлі көлік түрлерімен жүктерді тасымалдауды ұйымдастыру үшін жүк терминалдары туралы білімді қалыптастыру.
Пән көлік-жүк жүйелеріне қатысты жүйелік талдаудың базалық терминологиясын меңгеруге ықпал етеді; жүк тасымалдауды ұйымдастырудың жүйелік тәсілін қолдану;көлік−жүк жүйелерінің құралдарына техникалық қызмет көрсетуді жоспарлау; көлік процесінің параметрлерін оңтайландыру; тиеу−түсіру жұмыстарын есептеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-көлік түрлері бойынша көліктегі сервисті ұйымдастыруда шешім қабылдау қабілетін қалыптастыру.
Студенттер қабілетті болады: жолаушылар мен жүктердің көліктік сервисі тұжырымдамасын түсіндіру;
сервис-орталықтың қызметтерін жоспарлау;
көліктік-логистикалық қызмет көрсету сапасын арттыру жолдарын іздеу;
сервис-орталықтың пайдалану шығындарын есептеу әдістерін қолдану;
аралас тасымалдарда жүктерді тасымалдаудың техникалық және технологиялық параметрлерін есептеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-логистикалық жобаларды тиімді басқару бойынша жұмыстың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру.Пән негіздерді түсіндіруді және жобаларды құрылымдауды; логистикалық жүйені жобалауға жүйелік және логистикалық тәсілді қолдануды; жобаның өмірлік циклін анықтауды; логистикалық жобаға сараптама жүргізуді; ресурстарды басқарудың тиімділігін бағалауды, логистикалық жобаны материалдық-техникалық қамтамасыз етуді; жобалардың тәуекелдерін басқаруды ұйымдастыруды қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-логистика және жеткізу тізбегін басқару міндеттеріне қосымшадағы модельдеу әдісін, технологияларын зерттеу. Пән Имитациялық модельдеу әдісінің мәнін түсіндіруге үйретеді; процеске бағытталған дискретті Имитациялық модельдерді жаңғыртуға; Имитациялық модельдеу технологиясын таңдауға: практикалық тәсіл негіздері мен құралдарын таңдауға; жеткізу тізбектерінде логистикалық процестерді Имитациялық модельдеуді және реинжинирингті қолдануға үйретеді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - экономикалық-математикалық модельдеу түсініктерін қалыптастыру және практикасын пайдалануға дайындау. Студенттер қабілетті болады: желілік модельдер мен жоспарлау және басқару әдістерін, жаппай қызмет көрсету теориясының элементтерін түсіндіру; өндірісті жоспарлау есептерінде әдістер мен модельдерді қолдану; симплекс әдісімен сызықтық бағдарламалау есептерінің мәндерін есептеу; басқару шешімдерін негіздеу үшін қолданылатын экономикалық−математикалық модельдерді қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-студенттің тауарлар мен қызметтерге деген қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін сатып алуды тиімді басқару үшін сатып алу логистикасы саласындағы білімін, дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Сатып алу логистикасының экономиканың басқа функционалды салаларымен байланысы. Өнімге қажеттілікті жоспарлаудың заманауи әдістері. Жеткізушіні таңдау мәселесі. Компаниялардың сатып алу логистикасын басқарудың ұйымдық құрылымдары. Жабдықтау қызметінің тиімділік көрсеткіштері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты материалдық,қаржылық және ақпараттық ағындарды неғұрлым оңтайлы (шығындар тұрғысынан) тәсілмен басқару процесінде тұтынушылардың сұранысын барынша қанағаттандыруды қамтамасыз ететін материалдық емес логистикалық операцияларды басқару бойынша білім, білік жүйесін қалыптастыру болып табылады.
Пән туындаған проблеманы зерттеу әдістерін анықтау қабілетіне ықпал етеді; ең тиімді әдістер; жаһандық деңгейде тарату стратегияларын әзірлеу; трансұлттық корпорациялардың логистикалық желілерін құру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - қорларды басқару міндеттерін тиімді шешу бойынша білім, тәжірибелік дағдылар кешенін қалыптастыру. Студенттер қабілетті болады: ұйымдағы қор нормаларын анықтау; кәсіпорындағы қорларды басқару тиімділігінің көрсеткіштерін есептеу; логистикада қорларды басқаруды оңтайландырудың математикалық модельдерін қолдану;
қорларды басқарудағы ресурстарды оңтайландыру және жүйелерді таңдау бойынша шешім қабылдаудың заманауи әдістерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты материалдық, қаржылық, сервистік және ақпараттық ағындарды зерттеу, логистикалық жүйелерде экспорт пен импортты басқаруды қалыптастыру, ұйымдастыру, жұмыс істеу үшін білім, білік және дағдыларды игеру болып табылады. Пәнді оқу кезінде аспектілер қарастырылады: сыртқы экономикалық қызмет. Экспорттық−импорттық операциялардың мазмұны. Негізгі ұғымдар. Қазақстандағы СЭҚ-ты регламенттейтін заңнама. Халықаралық қарсы операциялар. Экспорттық−импорттық операцияларды ақпараттық қамтамасыз ету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - логистикалық қызметті оңтайландыру үшін шығындарды басқарудың теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Студенттер қабілетті болады: шығындарды басқарудың функциялары мен принциптерін түсіндіру; басқару әдістерін, заманауи жүйелерді, шығындарды оңтайландыру әдістерін қолдану; логистикалық қызмет аясында бюджет пен шығындар сметасын қалыптастыру; ақпаратты өңдеудің заманауи компьютерлік құралдарын пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты студенттердің Мұнай және газ логистикасы саласындағы кәсіби теориялық және практикалық білімдерін қалыптастыру, ел экономикасының материалдық–техникалық базасының маңызды құрамдас бөліктерінің бірі ретінде саланың мұнай саласына кәсіби қызығушылықты ояту болып табылады.Нәтижесінде студент қабілетті болады: LNG мәнін анықтау; әртүрлі көлік түрлерінің өзара әрекеттесу формалары, даму заңдылықтары; мұнай жүйесіндегі әртүрлі көлік түрлерінің ерекшеліктерін табу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
мақсаты-студенттің жүйелік талдау құралдарын зерттеу, жіктеу, жүйелердің жұмыс істеу мақсаттары мен міндеттерін анықтау, жүйелерді талдау мен синтездеудің міндеттері мен әдістерін анықтау, жүйелерді модельдеу және жобалау үшін қолдану туралы білімін қалыптастыру. келесі аспектілер қарастырылады: жүйелер теориясы мен жүйелік талдаудың негізгі ұғымдары. Жүйелер теориясының әдістері мен модельдері логистикалық зерттеулердегі жүйелік талдаудың принциптері мен кезеңдері. Логистикадағы белгісіздік жағдайында таңдаудың жүйелік талдауы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат - тауар қозғалысы саласындағы логистикалық операцияларды басқару қабілетін қалыптастыру. Студенттер қабілетті болады: жүк тасымалдарын талдау жүргізуге, жоспарлауға және маршруттарын құру;
тауар қозғалысының логистикалық операцияларымен байланысты басқарушылық міндеттерді шешу; операциялық логистикалық қызметті (сатып алу, тасымалдау, қоймалық жүк өңдеу, кедендік ресімдеу, ақпараттық қолдау операциялары және т.б.) ұйымдастыру, жоспарлау және реттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты- құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтарын экономикалық талдау және статистикалық өңдеу арқылы басқару шешімдерін қабылдау қабілетін қалыптастыру.
- талдау және статистикалық өңдеу әдістерін қолдана білу;
- ақпаратты өңдеудің қолайлы әдіс-тәсілдерін таңдау және оны негіздеу;
- алынған нәтижелер бойынша қорытындылау және ұсыныстарды әзірлеу;
- қабылданған шешімдерді негіздеу;
- талдамалық қабілетті жетілдіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-логистикалық сауда процестерінің тұжырымдамасы, әдістері, модельдері туралы білімді қалыптастыру. Пән сыртқы сауда операцияларында оңтайлы логистикалық арналарды, логистикалық тізбектер мен схемаларды таңдау бойынша шешім қабылдауға; көлікке, сондай-ақ жүктерді сақтау және қоймалық өңдеу жүйелеріне қойылатын талаптарды меңгеруге; шетелдік серіктестерге қойылатын талаптарды тұжырымдауға; логистикалық делдалдарды таңдау әдістерін қолдануға үйретеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бизнесті дамытуда халықаралық логистиканың рөлі мен функцияларын бағалау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы халықаралық логистиканың ерекшеліктерін, логистикалық қызметің құрамдас бөліктерін, халықаралық бизнесте логистикасын ұйымдастырудың формалары мен әдістерін білуді қалыптастырады. Пән халықаралық логистиканы ұйымдастырудың негізгі принциптері, логистикалық үдерістер, логистикалық мәселелерді шешудің негізгі әдістерін оқып білуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-халықаралық көлік дәліздерін қалыптастыруда логистикалық инфрақұрылым туралы білімді қалыптастыру.
Пән логистикалық инфрақұрылымның анықтамаларын, түсініктерін және негізгі ерекшеліктерін қалыптастыру мүмкіндігіне ықпал етеді; ҚР көлік дәліздерін, еуропалық және басқа да халықаралық көлік дәліздерін атау; тасымалдаудың терминалдық технологиясының қағидаттарын меңгеру; терминалдар мен олардың функцияларын жіктеу; автокөлік терминалдарын, интермодальдық терминалдарды, көлік−логистикалық орталықтарды бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.
ҒЗЖ қорғау
Практиканың мақсаты - химиялық өндірістің технологиялық сызбаларын оқу, белгілі бір химиялық кәсіпорын мысалында жабдықтар, материалдар таңдау және жобалық-жобалық шешімдерді негіздеу, дамыту барысында алынған құзыреттерді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. тәжірибе барысында өндірістік тапсырмаларды орындауға арналған модуль.
Тәжірибе нақты химиялық өндірістердің құрылымын, ережелерін, жабдықтары мен материалдарын игеруге бағытталған.
Защита практики
Практиканың мақсаты - химиялық өндірістің технологиялық сызбаларын оқу, белгілі бір химиялық кәсіпорын мысалында жабдықтар, материалдар таңдау және жобалық-жобалық шешімдерді негіздеу, дамыту барысында алынған құзыреттерді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. тәжірибе барысында өндірістік тапсырмаларды орындауға арналған модуль.
Тәжірибе нақты химиялық өндірістердің құрылымын, ережелерін, жабдықтары мен материалдарын игеруге бағытталған.
Защита практики
Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу.
- физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;