бизнес және басқару бакалавры
бизнес және басқару бакалавры
Бағдарлама пайдаланылатын көздерден алынған деректермен жұмыс істеуге талабы бар, талдау жасауға және оларға баға беруге, есеп, талдау және аудит мәселелері бойынша өз пікірін дәлелді түрде ұсынуға және полемикаға кіруге, командада ұжыммен жұмыс істеуге қабілетті есеп және аудит саласындағы мамандардың құзыреттілік даярлығын қалыптастыруға бағытталған. Есеп және аудит саласындағы маман ретінде ұйымның қаржы - шаруашылық қызметін есепке алу, аудит және талдау жүргізудің әртүрлі міндеттерін дербес және жауапты шеше алады, сондай-ақ осы мәселелер бойынша қаржылық ақпаратты мүдделі пайдаланушыларға консультация бере алады.
Есеп және аудит
6B04105
Экономика және бизнес жоғары мектебі
бiрiншi жоғары бiлiм; бiрiншi жоғары қысқартылған бiлiм
күндізгі
Математика
География
70 (Каз.) 70 (Орыс.)
1400000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм); 0 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары қысқартылған бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм); 0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары қысқартылған бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты есептік ақпаратты мақсатты басқару шешімдерін қабылдау үшін пайдалану дағдыларын қалыптастыру.<br/> Оқу нәтижелері:<br/> - басқару есебін кәсіпкерлік қызметті басқару тетігі ретінде түсіндіру;<br/> - өнім, қызмет өндіру шығындарын есепке алу әдістерін жалпыламалау;<br/> - шығындар орталықтарының қызметін бағалау, пайда бойынша ауытқуларды есептеу;<br/> - субъектіні басқарудағы талдаудың, жедел диагностиканың рөлін көрсету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты басқару есебінің ұйымдастырылуы мен әдіснамасын түсіну қабілетін қалыптастыру.. Оқу нәтижелері:<br/> - кәсіпорындарды есепке алу, жоспарлау, болжау, олардың есептілігін жасау процестерін қорытындылау;<br/> - өндірістік шығындардың жіктелуін қолдану;<br/> - кешенді өндіріс пен жанама өнім шығындарының есебін ретке келтіру;<br/> - баға белгілеу, ұзақ мерзімді инвестициялау бойынша шешімдер қабылдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты ұйымның басқарушылық есебін ұйымдастыру бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Оқу нәтижелері:<br/> -басқару есебінің құру принциптерін әдістерін білуін көрсету;<br/> - ішкі бөлімшелер бойынша ақпаратты жинау, өңдеу жүйесін талдау;<br/> - басқарушылық шешімдер қабылдау үшін шешілетін мәселелерді түсіндіру;<br/> - өндірістік шығындарды жүйелеу, өзіндік құнды бағалау және пайданы анықтау бойынша ұсыныстар әзірлеу.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің бухгалтерлік есеп жүргізу және компанияның қаржылық есептілігін жасау қабілетін қалыптастыру. Пән бухгалтерлік есептің ғылым ретіндегі ерекшеліктерін білуге көмектеседі; бухгалтерлік есептің заңдарын, әдістері мен принциптерін қолдану;бухгалтерлік есеп шоттарындағы жеке фактілерді анықтау және бағалау; активтерді, міндеттемелерді және капиталды есепке алу бойынша білім жүйесін пайдалану.
8
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты болашақ мамандардың ақпаратты өңдеу және қолданыстағы талаптар бойынша есептілікті қалыптастыру тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру. <br/> Оқу нәтижелері:<br/> - Есептілікті қалыптастыру үшін экономикалық білім негіздерін және нормативтік базаны пайдалану<br/> - есеп беру формасының ережелерін, құрастыру және ұсыну тәртібін сипаттау.<br/> - әртүрлі меншік нысанындағы қаржылық есептіліктегі ақпаратты түсіндіру<br/> - Есептік ақпаратты түзету, қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қаржылық категориялардың, ұғымдардың, терминдердің негіздері, олардың жіктелуі, әлеуметтік – экономикалық процестердегі маңызы мен орны бойынша білім мен құзыреттілік жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуының нақты жағдайларында қаржыны ұйымдастыру нысандары мен оларды қолдану әдістерінің өзара байланысы мен өзара байланысын түсінуге қол жеткізу.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – бухгалтерлік есеп ақпаратын өңдеу және жеке ұйым мен компаниялар тобының қаржылық есептіліктерін құрастыру қабілетін қалыптастыру.<br/> Оқу нәтижелері:<br/> - қаржылық есептілік элементтерінің есебін жүргізу;<br/> - трансформациялық кестені құрастыру әдістемесін меңгеру;<br/> - жеке ұйымның қаржылық есептілігін құрастыруға дағдылану;<br/> - компаниялар тобының есептіліктерін шоғырландыру;<br/> - есептілік ақпаратын шешім қабылдау мақсатында пайдалану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты қаржылық есептілік элементтерін есепке алудың теориялық әдіснамалық негізін түсіну қабілетін қалыптастыру.<br/> Оқу нәтижелері:<br/> - есеп технологиясын сипаттау, активтер мен міндеттемелерді жіктеу<br/> - активтер мен міндеттемелерді бағалау, резервтер құру, амортизацияны есептеу, ұзақ мерзімді активтерді қайта бағалау бойынша есептерді талдау;<br/> - трансформациялық кесте құру, қаржылық есептіліктің түзетуші жазбалары мен нысандарын жүргізу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты бухгалтерлік ақпаратты өңдеу және жеке ұйымдар мен компаниялар тобының қаржылық есептілігін қалыптастыру дағдыларын қалыптастыру. <br/> Оқу нәтижелері:<br/> - қаржылық есептілікті талдау үшін Қаржылық есеп принциптері туралы білім жүйесін көрсету;<br/> - ҚЕХС сәйкес жасалған қаржылық есептілікті түсіндіру;<br/> - ҚЕХС саласындағы ақпараттарды, идеяларды, проблемаларды және олардың шешімдерін дәлелдеу.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-қызмет нәтижелерін анықтау, тиімділікті бағалау, нәтижелерді жақсарту бойынша ұсыныстар жасау үшін талдау жүргізу қабілетін қалыптастыру. <br/> Оқу нәтижелері:<br/> - қаржылық және басқарушылық талдаудың негізгі элементтерін, әдістемесін түсіндіру; <br/> - компаниялардың қаржылық жағдайын, нәтижелерін талдау;<br/> - болжау және стратегиялық жоспарлау үшін қаржылық талдау әдістерін қолдану; <br/> - компания бизнесін басқару моделін анықтау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-қызмет нәтижелерін анықтау, тиімділікті бағалау, нәтижелерді жақсарту бойынша ұсыныстар жасау үшін қаржылық талдау жүргізу дағдыларын көрсету қабілетін қалыптастыру. Нормативтік базаға сәйкес қаржылық талдаудың негізгі элементтерін, әдістемесін түсіндіру. Компаниялардың қаржылық жағдайына талдау, бағалау жүргізу.Болжау және стратегиялық жоспарлау үшін қаржылық талдау әдістерін қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: функционалдық бағыттарының интеграциясын қамтамасыз ету үшін логистиканың тұжырымдамалары мен әдістерін қолдана отырып, кәсіпорынның операциялық логистикалық қызметін оңтайландыру қабілетін қалыптастыру. Пән логистикалық жүйенің тұжырымдамасын, кәсіпорынның ресурстарға қажеттілігін анықтау әдістерін; сатып алу мен жабдықтауды; логистикалық шығындарды оңтайландыруды, қорларды басқаруды, логистикалық басқаруды және логистиканың функционалды салаларында оңтайландыруды зерттеуге бағытталған
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – макроэкономикалық көрсеткіштерге, макроэкономикалық талдау әдістеріне және экономикалық саясаттың салдарын бағалауға тұтас көзқарасты қалыптастыру. Пән негізгі макроэкономикалық көрсеткіштерді есептеуге мүмкіндік береді, макроэкономикалық саясаттың түрлерін және олардың құралдарын талдау, макроэкономика-лық талдау нәтижелерін негіздеу және макроэкономикалық талдауды жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – маркетинг саласындағы білімді қалыптастыру және ұйымды басқаруда маркетингтік технологияларды қолданудың практикалық дағдыларын дамыту. Пән маркетингтің теориялық негіздерін, маркетинг концепцияларын және нарықтық процестерді зерттеуге бағытталған; тұтынушылық мінез-құлық және сұранысты қалыптастыру теориясын түсіндіру; маркетингтік стратегия үшін ұйымның сыртқы және ішкі ортасын талдау; кәсіпорынның өнім, баға, маркетинг және коммуникация стратегияларын әзірлеу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: менеджменттің теориялық негіздері мен қолданбалы аспектілері туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Менеджмент пәні басқарудың теориясы мен практикасының сұрақтары; менеджментттің тарихы, менеджмент мектептері мен заманауи тұжырымдамалары; ұйымды басқару функциялары мен әдістері; ұйымдастырушылық құрылым типтері; ұйымның ішкі және сыртқы ортасы; шешім қабылдау модельдері мен әдістері; жоспарлау әдістері; мотивация және бақылау, басқару стильдері мен көшбасшылық теорияларын оқытуға бағдарланған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық агенттердің мінез-құлқының негізгі принциптері және микроэкономикалық талдау әдістері туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Пән экономикалық агенттердің мінез-құлқы-ның себептерін талдау және олардың әртүрлі нарықтардағы шешімде-рінің тиімділігін және оларға мемлекеттің ықпалын бағалау үшін нақты экономикалық процестерге микроэконо-микалық әдістерді қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - логистикалық менеджменттің қағидалары мен әдістерін қолдану негізінде саланы дамыту үшін кәсіпорынның қызметінің басқарушылық шешімдерін әзірлеу қабілетін қалыптастыру.<br/> Студенттер қабілетті болады: кәсіпорындағы логистикалық қызметті басқару тұжырымдамасын түсіндіру; логистиканың негізгі функционалдық салаларында басқару, жоспарлау және стратегияны қалыптастыру әдістерін қолдану; жүйелік көзқарас тұрғысынан логистикалық менеджмент мәселелерін шешу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттердің салық есебін ұйымдастырудың теориясы мен практикасын меңгеру қабілетін қалыптастыру болып табылады.Салықтық есепке қоюға қатысты салық заңнамасын анықтау.Салық есебінің талаптарына сәйкес салық сомаларының есептелуін талдау. Салық декларацияларын интерпретациялау. Есеп регистрлеріндегі бухгалтерлік есеп пен салықтық есеп арасындағы айырмашылықты болжау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты салық салу негіздері,салықтардың экономикалық мәні мен функциялары, салық тетігінің әрекеті, Қазақстанның салық жүйесі, Қазақстан Республикасының салықтары мен алымдарын есептеу тәртібі, Жеке және заңды тұлғалардың салық міндеттемелерін орындау және жоспарлау туралы білімдер жиынтығын қалыптастыру болып табылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаппай әлеуметтік-экономикалық құбылыстар мен процестердің үрдістерін зерделеу және деректерді өңдеу үшін қазіргі заманғы статистикалық әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: - зерттеуде статистикалық тәсілдер мен әдістерді қолдану; - зерделенетін құбылыстар мен процестерді талдау; - нәтижелерді статистикалық есептер түрінде қорытындылау; - басқарушылық шешімдер қабылдау кезінде алынған нәтижелерді қолдану.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-аудиторлық қызметті ұйымдастыруда теориялық және практикалық білімді игеру қабілетін қалыптастыру. <br/> Оқу нәтижелері:<br/> - аудиторлық қызметті жүргізудің нормативтік-заңнамалық базасын талдау;<br/> - аудиттің жалпы жоспарын және бағдарламасын әзірлеу, аудиторлық қорытынды жасау үшін деректерді жинау мен өңдеуді жүзеге асыру;<br/> - қаржылық есептіліктің дұрыстығын арттыру бойынша ұсыныстарды әзірлеу мақсатында аудиторлық қорытынды жасау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты экономикадағы математикалық білім, модельдеудің практикалық дағдылары, экономикалық мәселелерді талдау және шешу туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пән экономикалық талдау үшін математиканың іргелі ұғымдарын зерттеуге, экономикалық процестерді талдаудың математикалық әдістерін қолдануға, математикалық тұжырымдалған есептерді шешу әдістерін негіздей білуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты экономикалық талдаудың заманауи тұжырымдамалары мен даму тенденцияларын игеру қабілетін қалыптастыру, басқарудың шешімдерін қабылдауда талдаудың заманауи, тиімді көрсеткіштерді қалыптастыру әдістерін қолдану.<br/> Оқу нәтижелері:<br/> - Экономикалық талдаудың негізгі әдістерін қорытындылау;<br/> - анықталған кемшіліктерді жою және тиімділікті арттыру резервтерін игеру бойынша шаралармен тәжірибе жасау;<br/> - қызметтің нәтижелерін және болашақта болжанатын өзгерістерді болжау.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық категориялар мен әртүрлі жүйелер, нақты экономикалық құбылыстар мен процес-терді зерттеу және талдау әдістері туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Курста экономикалық категориялар мен заңдар; нарықтық экономиканың заңдылықтары, микро- және макро деңгейде шектеулі ресурстар жағдайында экономикалық субъектілердің мінез-құлықы зерттеледі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-экономикалық тәртіпті құру және макроэкономикалық процестерді реттеу кезінде әлеуметтік-экономикалық жүйеде мемлекеттің мінез-құлқы туралы идеяны қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: мемлекеттің экономикалық функциялары, экономиканы мемлекеттік реттеудің қазіргі заманғы жүйесі, монополияға қарсы реттеу және бәсекелес ортаны мемлекеттік қолдау, кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеу, сыртқы экономикалық қызметті мемлекеттік реттеу және кеден саясаты, мемлекеттік өңірлік саясат.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты бухгалтерлік есепте автоматтандырылған бағдарламаны қолдану туралы білімдерін көрсету қабілетін қалыптастыру. Оқу нәтижелері:
- "1С Бухгалтерия" негізінде бухгалтерлік және салық есебін ұйымдастырудың негізгі принциптерін жүйелеу»;
- регламенттелген және салықтық есептілік нысандарын жасау.
- ұйымдардағы "1С: Бухгалтерия" бағдарламалық қамтамасыз етуінде бухгалтерлік және салықтық есеп бойынша қажетті білім деңгейін болжау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты болашақ мамандардың ақпаратты өңдеу және қолданыстағы талаптар бойынша есептілікті қалыптастыру тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру.
Оқу нәтижелері:
- Есептілікті қалыптастыру үшін экономикалық білім негіздерін және нормативтік базаны пайдалану
- есеп беру формасының ережелерін, құрастыру және ұсыну тәртібін сипаттау.
- әртүрлі меншік нысанындағы қаржылық есептіліктегі ақпаратты түсіндіру
- Есептік ақпаратты түзету, қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-қаржылық есептіліктің аудиті мен аудитінің негіздері туралы білімді игеру қабілетін қалыптастыру.
Оқу нәтижелері:
- аудиторлық қызметті реттейтін негізгі тұжырымдамаларды, аудитті және нормативтік құқықтық құжаттарды түсіндіру;
- аудит түрлерін және аудиторлық қорытындылардың типтерін көрсету;
- аудиторлық дәлелдерді алудың негізгі рәсімдері мен тәсілдерін бағалау;
- аудиторлық тексеру жоспарын және аудиторлық қорытындыларды әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-аудиторлық қызметті нормативтік реттеуді, аудитті жүргізу әдістемесін және оның нәтижелерін қорытындылау қабілетін қалыптастыру.
Оқу нәтижелері:
- аудиттің ғылыми-әдістемелік және нормативтік негіздерін түсіндіру.
- аудитті жоспарлауды, аудиторлық тәуекелдерді, клиенттің ІБЖ негіздеу.
- аналитикалық процедураларды, аудиторлық іріктемені түсіндіру. - аудиторлық қызметті автоматтандыру бағыттарын, негізгі тұжырымдамаларды және аудиттің этикалық нормаларын қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты бухгалтерлік есепті жүргізудің, пайдаланушыларға есептілікті қалыптастыру мен ұсынудың ауыл шаруашылығы кәсіпорындарында теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Оқу нәтижелері:
- есептілік ережесінің ерекшеліктерін анықтау;
- есеп саясатының қажетті ережелерін қалыптастыру және ауылшаруашылық кәсіпорнының қаржылық нәтижелерін қалыптастыру.
- ауылшаруашылық кәсіпорындары жасаған операцияларды құжаттай білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты қолданыстағы талаптар бойынша банктерде есеп жүргізуді ұйымдастырудың теориялық білім мен практикалық дағдыларды көрсету қабілетін қалыптастыру. Оқу нәтижелері:
- банктің бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік қағидаларын, стандарттарын түсіндіру;
- қызметтерді есепке алуды, есеп айырысу операцияларын ұйымдастыруды ашып көрсету.
- банк операцияларының есебін жүргізу әдістемесін көрсету және банктің қаржылық есептілігін жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты басқарушылық қызметтің тиімділігін арттыру мақсатында талдау есептерін құрастыру және нәтижелер бойынша қорытындылар жасау үшін ұйымның басқарушылық экономикалық талдауын жүргізудің практикалық дағдыларына студенттердің қабілетін қалыптастыру.
Пән оқытады: ұйымды басқару жүйесіндегі басқарушылық талдаудың маңызы, басқарушылық талдаудың әдістері мен тәсілдері, компаниялар қызметінің тиімділігін арттырудың ішкі резервтерін анықтау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттердің ұйымның басқарушылық экономикалық талдауын жүргізудің практикалық дағдыларына қабілеттілігін қалыптастыру.
Пән ұйымды басқару жүйесіндегі басқару есебінің рөлі мен орнын, басқару талдауының әдістерін, тәсілдерін зерттеуге бағытталған.
"Бизнесті басқаруды талдау" пәні теориялық материалды жүйелі түрде баяндауды көздейді, ол бизнес-процестерді талдау және олардың аспаптық құралдарын жүзеге асыратын методологиялар туралы түсінік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сандық есептің әртүрлі бағдарламаларын таңдау/қолдану/қолдану саласындағы білім, білік дағдыларын қалыптастыру.
Пән ақпараттық және цифрлық есеп қызметтері нарығын дамытудың заманауи тенденцияларын зерттеуге, цифрлық технологияларды пайдалана отырып кәсіпорынның негізгі шаруашылық операцияларын жүргізуге және компанияда әртүрлі автоматтандырылған есеп жүйелерін меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты бухгалтерлік есепте автоматтандырылған бағдарламаны қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу нәтижелері:
- ұйымның бухгалтерлік және салықтық қызметін реттейтін нормативтік актілерді басшылыққа алу;
- бухгалтерлік бағдарламада ақпаратты өңдеуді жүргізу;
- ақпараттық жүйеде есептілік жасау, ұйымның ағымдағы жағдайына қаржылық талдау жүргізу,
- ұйымның қаржылық жағдайын болжауды жүзеге асыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттердің ұлттық экономиканы дамытудағы бюджеттің рөлі, республикалық және жергілікті бюджеттердің мақсаттары мен функциялары, барлық деңгейдегі бюджетті атқару мәселелері туралы түсініктерін қалыптастыру, бюджет заңнамасы саласында, мемлекеттің бюджеттік саясаты мәселелерінде, бюджетке кірістер түсімдері мен мемлекеттік бюджет шығыстарын жоспарлау әдістерін қолдануда нақты тәсілдерді айқындау болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
Дипломдық жұмыс
Дипломдық жұмысты (жобаны) жазу мен қорғаудың мақсаты: студенттің дайындық деңгейін және таңдап алынған мамандық бойынша алынған білім, білік және дағдыларды игеру дәрежесін анықтау, зерттелетін мәселені шешуге бағытталған. ғылыми талдау әдістері, теориялық қорыту және практикалық тұжырымдар, зерттелген аймақтағы процесті жақсарту бойынша ұсынылған және ұсыныстар негізделген.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты бухгалтерлік есеп пен есеп берудің мамандандырылған бағдарламалық өнімдерін білу қабілетін қалыптастыру.
Оқу нәтижелері:
- Ақпараттық жүйелер мен бақылауды есепке алуды ұйымдастыру білімін көрсету ;
- "1С: Бухгалтерия 8" модульдерінің, Oracle, SAP ERP бағдарламаларының ерекшеліктерін және компанияны басқарудағы"Алтын" бағдарламасы кешенін таңдауды талдау;
-SONO жүйесінің және электрондық шот-фактуралардың мүмкіндіктерін болжау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
ГЭК по фунд.дисциплинам
Кешенді емтихан тапсырудың және дайындаудың мақсаты: кәсіптік білім берудің білім беру бағдарламасына студенттерді оқыту кезінде алынған теориялық және практикалық білім деңгейін анықтау болып табылады. Емтихан бағдарламасында базалық оқу жоспарының негізгі және таңдаулы модульдерінің негізгі академиялық пәндеріне сәйкес келетін тақырыптық бөлімдері бар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: корпорацияның қаржылық қызметін талдау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс халықаралық корпорацияның қаржылық ресурстарын ұйымдастыру саласындағы жүйелік білімдер қалыптастырады. Пән келесілерді зерделеуге бағытталған: корпорацияның табыстары мен шығыстарының, қаржылық нәтижелердің, ақша ағындарының, негізгі және айналым капиталының, қаржылық жоспарды орындау формалары мен әдістерінің ерекшеліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты шаруашылық операцияларды есепке алу ұйымдары қызметінің ерекшелігі туралы, қаржы ұйымдарындағы бухгалтерлік есеп әдіснамасының салалық ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру.
Оқу нәтижелері:
- қаржы ұйымдарының есептік ақпаратын өңдеу технологиясын анықтау;
- қаржы ұйымдары жүргізетін есептік жазбаларды қалыптастыру әдістемесін талдау;
-қаржы ұйымдары жүргізетін операциялардың бухгалтерлік есебін бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты ХҚЕС ережелерін практикалық қолдану қабілетін қалыптастыру, оларды бухгалтерлік есепті ұйымдастыруда түсіндіру.
Оқу нәтижелері:
- заңнамалық базаға сәйкес компанияларды ашық есепке алу мақсатында ХҚЕС әдістемесін жүйелеу ;
- компаниялардың стандарттарды енгізу,пайдалану тәжірибесін бағалау;
- басқарушылық шешімдер қабылдау үшін ҚЕХС сәйкес есепке алу-талдау ақпаратын қорыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты бухгалтерлік есеп ұйымдары қызметінің ерекшелігі, құрылыс және көлік ұйымдарындағы бухгалтерлік есептің салалық ерекшеліктері туралы білім қалыптастыру. Оқу нәтижелері:
- есепке алуды ұйымдастыру мен жүргізудің салалық заңнамалық нормативтік негіздерін түсіндіру;
- сметаларды құру және есептік ақпаратты қалыптастыру үшін өндірістік шығындарды есепке алу ерекшеліктерін зерттеу;
- өнімнің өзіндік құнын анықтай білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты мұнай-газ ұйымдарындағы бухгалтерлік есептің салалық ерекшеліктерімен ұйымдары қызметінің ерекшелігі, туралы білім қалыптастыру.
Оқу нәтижелері:
- есепке алуды ұйымдастыру мен жүргізудің салалық заңнамалық негіздерін түсіндіру;
- сметаларды құру және есептік ақпаратты қалыптастырудың өндірістік шығындарының ерекшеліктерін зерттеу;
- мұнай-газ секторындағы есеп принциптерін, есеп жүйесін дамыту перспективаларын түсіндіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты салық есебін ұйымдастырудың теориясы мен практикасын игеру қабілетін қалыптастыру.
Оқу нәтижелері:
- салықтық есепке қоюға қатысты салық заңнамасын анықтау;;
- салық есебінің талаптарына сәйкес салық сомаларының есептелуін талдау;
- салық декларацияларын интерпретациялау;
- есеп регистрлеріндегі бухгалтерлік есеп пен салықтық есеп арасындағы айырмашылықты болжау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-салық есебін ұйымдастыру және жүргізу, есеп беру бойынша теориялық білімді практикада қолдану қабілетін қалыптастыру.
-Салықтық есепке алуды жүргізу бойынша заңнамалық-нормативтік базаны пайдалану;
- ЖЖТ және шегерімдер сомасын айқындау үшін ақпарат көздерін жинауды және түсіндіруді жүзеге асыру;
- Салық салынатын кіріс сомасын анықтау, КТС;
- Салық есептілігінің нысандарын құрастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты- құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтарын экономикалық талдау және статистикалық өңдеу арқылы басқару шешімдерін қабылдау қабілетін қалыптастыру.
- талдау және статистикалық өңдеу әдістерін қолдана білу;
- ақпаратты өңдеудің қолайлы әдіс-тәсілдерін таңдау және оны негіздеу;
- алынған нәтижелер бойынша қорытындылау және ұсыныстарды әзірлеу;
- қабылданған шешімдерді негіздеу;
- талдамалық қабілетті жетілдіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты бухгалтерлік есептің ерекшеліктері, туристік және қонақ үй бизнесінде қаржылық есептілікті қалыптастыру бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды көрсету қабілетін қалыптастыру.
Оқу нәтижелері:
- мүліктің, міндеттемелердің есебін жүргізу дағдысын меңгеру;
- басқару үшін есептік ақпаратты талдау;
- қызметтің қаржылық нәтижелері туралы ақпаратты қалыптастыру;
- ҚЕХС сәйкес қаржылық есептілікті жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты қаржылық есептіліктің халықаралық стандарттарын практикалық қолдану қабілетін қалыптастыру, оларды бухгалтерлік есепті ұйымдастыру әдістемесінде түсіндіру.
Оқу нәтижелері:
- ХҚЕС әдістемесін нормативтік-заңнамалық базаға сәйкес жүйелеу;
- ақпаратты, қаржылық есептерді және оларға ескертпелерді ашуға ҚЕХС талаптарын талдау;
- басқарушылық шешімдер қабылдау үшін ҚЕХС сәйкес ақпаратты қорытындылау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттердің экономика салаларында қаржылық есептілікті есепке алу мен қалыптастырудың өзіндік ерекшеліктері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды көрсету қабілетін қалыптастыру.
Оқу нәтижелері:
- бухгалтерлік есеп объектілерін есепке алу принциптерін, әдістерін білу;
- қаржылық нәтижелерді қалыптастырудың салалық әдістемесін көрсету;
- қорытынды қаржылық есептілікті жасау әдіснамасын қолдану және пайдаланушыларға ұсыну
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - оңтайлы басқару шешімдерін қабылдауға қажетті ақпаратты дайындау мақсатында экономикалық талдау әдістері мен тәсілдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
-деректерді талдау және өңдеу нәтижелерін қорытындылау;
- экономикалық және статистикалық талдаудың әдістерін біріктіру,
- әлеуметтік-экономикалық процестердің динамикасын зерттеуде талдаудың статистикалық әдістерін қолдану;
- статистикалық зерттеу саласында іскерліктер мен дағдыларды дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - студенттерде нақты және қаржылық ұйымдарда есеп жүргізу мен есептілікті құрастыру дағдыларын қалыптастыру.
Оқыту нәтижелері:
- Салаға сәйкес бухгалтерлік есеп объектілерін есепке алу принциптерін, әдістерін меңгеру;
- Өнімнің, қызметтің өзіндік құнын қалыптастыру әдістемесін үйрену;
- қаржылық нәтижелерді қалыптастырудың салалық ерекшеліктерін көрсету;
- қаржылық есептілікті жасау және мүдделі пайдаланушыларға ұсыну.
Защита практики
Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Практиканың мақсаты - химиялық өндірістің технологиялық сызбаларын оқу, белгілі бір химиялық кәсіпорын мысалында жабдықтар, материалдар таңдау және жобалық-жобалық шешімдерді негіздеу, дамыту барысында алынған құзыреттерді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. тәжірибе барысында өндірістік тапсырмаларды орындауға арналған модуль.
Тәжірибе нақты химиялық өндірістердің құрылымын, ережелерін, жабдықтары мен материалдарын игеруге бағытталған.
Защита практики
Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу.
- физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;