философия докторы (PhD)
Бағдарлама жалпы және молекулалық генетика, гендік және клеткалық инженерия саласындағы сыни ойлау мен білімі бар маманның тұлғасын қалыптастыруға; әртүрлі кәсіби көздерден алынған генетикалық деректер базасымен жұмыс істей алатын; жүйелі, молекулалық және популяциялық талдау жүргізуге және алынған эксперименттік деректердің статистикалық мәнділік бағасын бере алатын; генетикалық тақырыптар бойынша пікірталасқа қосыла алатын, заманауи генетика мәселесі бойынша ғылыми көзқарастарын дәлелдей алатын; пәнаралық және көп векторлы командада жұмыс істей алатын маманды даярлауға бағытталған.
Генетика
8D05104
Биология және биотехнология
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
2200000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - өзіндік идеяларды құрылымды түрде жеткізе білу, генетика және молекулалық биология салаларында ғылыми, ғылыми-ақпараттық мәтіндерді жазу қабілетін қалыптастыру.<br/> Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: ғылыми стильдің ерекшеліктері; ғылыми стильдің ішкі дифференциациясы; ғылыми дискурстың ерекшеліктері; ғылыми мәтіннің типологиялық ерекшеліктері; ғылыми мәтінді құрастыру қағидаттары және оны жариялауға дайындау; ғылыми мәтіннің құрылымы мен логикасының ерекшеліктері; генетика және молекулалық биология салаларындағы арнайы ғылыми, жалпы ғылыми лексика және терминология.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қоғамның дамуының әлеуметтік, экономикалық және экологиялық мәселелерін шешуде заманауи генетика және молекулалық биологиядағы жоғары ақпараттық әдістерді өндеу және еңгізу қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: жүйелік талдауда классикалық генетика заңдарын қолдану; зерттеудің мақсаты мен міндеттеріне сәйкес модельдік объектіні таңдау; хромосомалардың генетикалық карталарының негізгі стратегиялары; модельдік объектілердің генетикалық коллекциялары бойынша әлемдік деректер қорына шолу; табиғатта және зертханаларда "экзотикалық" гибридизацияны қолдану әдістемесі мен болашағы; генетикалық әдістер негізінде медицина және фармакология, тамақ өнеркәсібі, ауыл шаруашылығы, экология саласындағы мәселелерді шешу; адамның және қоршаған ортаның генетикалық мониторингісінің әдістемелік негіздері; генетикалық зерттеулердегі биоэтканың қағидаттары.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік;<br/> 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру;<br/> 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды;<br/> 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету.<br/> 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD).<br/> <br/> <br/> Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің молекулалық механизмдерін зерттеудің жаңа ғылыми-әдістемелік тәсілдерін жасау мақсатында қазіргі генетика мен молекулалық биологияның даму тенденцияларын талдау қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: РНҚ домендік құрылымын зерттеудегі заманауи жетістіктер және молекулалық деңгейдегі эволюциялық аспектілер, фагтар және вирустық гендер регуляциясы; бактериялық гендердің реттеу жолдары, мобильді генетикалық элементтер және олардың реттелуі, домендер құрылуы қағидаттары, эукариоттар гендерінің тәуелсіз, кооперативтік және интегралдық реттелуі, кластерлік гендер және олардың регуляциясы; гендердің дифференциалдық экспрессия әдістері, геномды картаға түсіру, ГМО-ны қолдану, оларды сертификаттау және жағымсыз эффектілердің алдын алу, гендік терапия гендердің реттлуі тәжірибесі ретінде.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: органикалық әлемнің эволюциялық процесінің генетикалық механизмдерін және адам-табиғат-қоғам жүйесінің байланысын түсіндіру қабілетін қалыптастыру.<br/> Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: тіршіліктің ұйымдасуының негізгі қағидаттары; тіршіліктің ұйымдастырылу деңгейлері: молекулярлық-генетикалық, онтогенетикалық, популяциялық түрлік, биогеоценоздық ұйымдастырылуы; микроэволюцияның генетикалық негіздері; қарапайым эволюциялық факторлар – мутациялар, популяциялық толқындар, оқшаулану; гендер дрейфі, табиғи сұрыпталу; адаптациогенез; прогрессивті эволюцияның молекулалық-генетикалық механизмдері; адам-табиғат-қоғам жүйесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: күрделі және пәнаралық жобаларды жобалау үшін адам мен жануарлар генетикасының қазіргі заманғы мәселелерін талдау қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: адам және жануарлар генетикасының заманауи жетістіктері, генетикалық аурулардың молекулалық, биохимиялық және цитологиялық негіздері; тұқымқуалайтын патология нысандарын жіктеу; тұқымқуалайтын патологияның диагностикасындағы негізгі генетикалық әдістері; тұқым қуалайтын ауруларды емдеу принциптері; тұқымқуалайтын патологияның алдын алу; модельдік жануарлар организмдердің жаңа желілерін тест-жүйелер ретінде зерттеу және қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: іргелі және қолданбалы зерттеулер саласындағы білімді біріктіруді және әріптестермен және шетелдік серіктестермен кәсіби өзара әрекеттесуді ескере отырып генетикалық пәндерді оқыту қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер ескеріледі: жалпы педагогикалық және нақты оқыту қағидаттары; оқытудың негізгі түрлері; генетиканы оқытудың әдістері мен әдістері жүйесі; оқу құралдары; оқу жұмысындағы өзіндік жұмыстың орны мен рөлі; оқытудың стандартты және инновациялық әдістері, модульдік білім, сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиялары, контекстік білім, проблемалық білім, көп салалы білім, тәжірибеге негізделген білім, онлайн және қашықтықтан оқыту, soft-skills тәсілді дамыту, пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін дамытудың белсенді ұстанымдары, оқыту сапасын бақылау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: физиологиялық генетика саласындағы ғылыми-зерттеу жобаларын жасау үшін тірі организмдердің тіршілік әрекетін гормоналды реттеудің молекулалық-генетикалық механизмдерін талдау және түсіндіру қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: организм мен клетканың гормоналдық жауабына қатысатын лиганд-рецепторлық кешендердің физикалық-химиялық қасиеттері және құрылымдық ұйымдастырылуы; гормондардың биосинтезі мен ыдырауы, жіктелуі; адам, жануарлар мен өсімдіктердегі гормондық жауаптың сигналдық жолдарын іске асырудың молекулалық механизмдері туралы заманауи түсініктер; гормоналдық сигналдық жолдар, олардың клеткадан сыртқы, цитоплазмалық және ядролық компоненттері; эукариоттардың гормоналдық сигналомикасы және әртүрлі гормоналдық кросстолктері бойынша деректер қоры; сигналдық гормоналдық каскадттарды картаға салу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: аграрлық сала орталықтарында селекциялық-генетикалық және гендік-инженерлік қызметті жаңғырту қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: өсімдік генетикасының қазіргі жағдайы; өсімдіктер генетикасындағы объектілер мен әдістер; өсімдіктердің клеткалық инженериясы; соматикалық гибридизация және оның селекциялық үдерісіне маңыздылығы; аталық цитоплазмалық стерилділігі және оларды селекциялық-генетикалық зерттеулерде қолдану болашағы; өсімдіктердің хромосомалық инженериясы; дәнді дақылдар селекциясында хромосомалық технологиялар; өсімдіктің морфогенезінің молекулалық-генетикалық механизмдері; генетикалық инженерияның ферменттері; ДНҚ секвендеу әдісі; геномдық кітапханалар; трансгендік өсімдіктер; астық дақылдардың геномын анықтау; тест-жүйелері ретіндегі өсімдіктер.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: