философия докторы (PhD)
Генетика, молекулярлық биология және геномика бойынша сыни ойлайтын, терең білімді, оқытуға қабілетті және пәнаралық зерттеулерді өз бетінше жүргізе алатын, генетиканың, биологияның, медицинаның және ауыл шаруашылығының әртүрлі салаларында қолдану үшін жаңа генетикалық технологиялар мен диагностикалық әдістерді әзірлеуге қабілетті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау
Генетика
8D05104
Биология және биотехнология
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
2300000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: докторанттардың академиялық сипаттағы мәтіндерді жазудың практикалық дағдыларын қалыптастыру, есептер, шолулар, ғылыми баяндамалар және Scopus-та индекстелген рейтингтік жарияланымдар түрінде жыртқыш емес басылымдардың критерийлеріне сәйкес келетін SJR индексімен жариялау түрінде орындалған жұмыс нәтижелерін ұсыну. Пәннің аясында докторанттар әртүрлі үлгіде ғылыми ақпараттарды талдау және баяндау бойынша біліктіліктерін арттырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: геномды өңдеудің перспективті технологиялары және оларды практикалық мәселелерді шешу үшін қолдану мүмкіндіктері туралы жүйелі түсінікті көрсету қабілетін дамыту. Курста ZFN (сайтқа тән нуклеаза); TALEN (химерлік нуклеаза конструкциялары), CRISPR/Cas9 жүйелерін қолданатын әдістерді және геномды өңдеу басқада әдістері, қолданатын редакциялау әдістерінің қауіпсіздігі мен тиімділігін бағалау қарастырылады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: докторанттың диссертациялық жұмысты орындау кезінде ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері мен әдіснамаларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән аясында қарастырылады: ғылыми зерттеулердің әдістері мен әдіснамалары; докторанттың ғылыми зерттеулеріне заманауи эксперименттік тәсілдер; ғылыми экспериментті жоспарлаудың кезеңдері мен принциптері; ғылыми зерттеулердегі компьютерлік эксперименттің ерекшелігі; экспериментті өткізу, нәтижелерін өңдеу және түсіндіру ережелері.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік;<br/> 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру;<br/> 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды;<br/> 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету.<br/> 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD).<br/> <br/> <br/> Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: заманауи әдістер мен технологияларды қолдана отырып, молекулалық эволюция және филогенетика саласында озық зерттеулер жүргізу қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: эволюция процесінде генетикалық макромолекулалардың (ДНҚ, РНҚ, белоктар) өзгеру заңдылықтары мен механизмдері, гендер мен организмдердің эволюциясы; молекулалық-филогенетикалық талдау, макроэволюциялық өзгерістердің генетикалық негіздері, эволюциялық процестердегі эпигенетикалық өзгерістер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің молекулалық механизмдерін зерттеудің жаңа ғылыми-әдістемелік тәсілдерін жасау мақсатында қазіргі генетика мен молекулалық биологияның даму тенденцияларын талдау қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: РНҚ домендік құрылымын зерттеудегі заманауи жетістіктер және молекулалық деңгейдегі эволюциялық аспектілер, фагтар және вирустық гендер регуляциясы; бактериялық гендердің реттеу жолдары, мобильді генетикалық элементтер және олардың реттелуі, домендер құрылуы қағидаттары, эукариоттар гендерінің тәуелсіз, кооперативтік және интегралдық реттелуі, кластерлік гендер және олардың регуляциясы; гендердің дифференциалдық экспрессия әдістері, геномды картаға түсіру, ГМО-ны қолдану, оларды сертификаттау және жағымсыз эффектілердің алдын алу, гендік терапия гендердің реттлуі тәжірибесі ретінде.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: органикалық әлемнің эволюциялық процесінің генетикалық механизмдерін және адам-табиғат-қоғам жүйесінің байланысын түсіндіру қабілетін қалыптастыру.<br/> Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: тіршіліктің ұйымдасуының негізгі қағидаттары; тіршіліктің ұйымдастырылу деңгейлері: молекулярлық-генетикалық, онтогенетикалық, популяциялық түрлік, биогеоценоздық ұйымдастырылуы; микроэволюцияның генетикалық негіздері; қарапайым эволюциялық факторлар – мутациялар, популяциялық толқындар, оқшаулану; гендер дрейфі, табиғи сұрыпталу; адаптациогенез; прогрессивті эволюцияның молекулалық-генетикалық механизмдері; адам-табиғат-қоғам жүйесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: күрделі және пәнаралық жобаларды жобалау үшін адам мен жануарлар генетикасының қазіргі заманғы мәселелерін талдау қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: адам және жануарлар генетикасының заманауи жетістіктері, генетикалық аурулардың молекулалық, биохимиялық және цитологиялық негіздері; тұқымқуалайтын патология нысандарын жіктеу; тұқымқуалайтын патологияның диагностикасындағы негізгі генетикалық әдістері; тұқым қуалайтын ауруларды емдеу принциптері; тұқымқуалайтын патологияның алдын алу; модельдік жануарлар организмдердің жаңа желілерін тест-жүйелер ретінде зерттеу және қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өсімдіктердің жаңа сорттары мен жануарлардың жаңа тұқымдарын алу үшін озық ғылыми зерттеулер жүргізу және заманауи генетикалық әдістер мен технологияларды қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: селекция процесін ұйымдастыру және жүргізу технологиясы, түр ішілік және түр аралық будандастыру, өсімдік шаруашылығын-дағы интрогрессия, мутагенез және полиплоидия, гетерозиготалы будандар селекциясы, селекцияның молекулалық-генетикалық әдістері; ассоциация картасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: R программалау тілін пайдалана отырып статистикалық талдау дағдыларын дамыту, ықтималдық модельдерін құру әдістері, көпөлшемді деректерді статистикалық өңдеу әдістері туралы білімдерін тереңдету. Курс R бағдарламалау тілін зерттеуді қарастырады: R тілінің құрылымы, функциялары, функционалдық бағдарламалау элементтері, статистикалық деректерді талдау және R тілінде графикамен жұмыс; R пакеттері; регрессиялық және дисперсиялық талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: іргелі және қолданбалы зерттеулер саласындағы білімнің интеграциясын ескере отырып, генетикалық пәндерді оқыту қабілетін дамыту. Курста оқытудың жалпы педагогикалық және спецификалық принциптері; генетиканың әдістері, тәсілдері, оқу құралдарының жүйелері; стандартты және инновациялық оқыту әдістері, сыни тұрғыдан ойлауды дамыту технологиялары, модульдік, контекстік және проблемалық оқыту, онлайн және қашықтықтан оқыту, оқыту сапасын бақылау қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: физиологиялық генетика саласындағы ғылыми-зерттеу жобаларын жасау үшін тірі организмдердің тіршілік әрекетін гормоналды реттеудің молекулалық-генетикалық механизмдерін талдау және түсіндіру қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: организм мен клетканың гормоналдық жауабына қатысатын лиганд-рецепторлық кешендердің физикалық-химиялық қасиеттері және құрылымдық ұйымдастырылуы; гормондардың биосинтезі мен ыдырауы, жіктелуі; адам, жануарлар мен өсімдіктердегі гормондық жауаптың сигналдық жолдарын іске асырудың молекулалық механизмдері туралы заманауи түсініктер; гормоналдық сигналдық жолдар, олардың клеткадан сыртқы, цитоплазмалық және ядролық компоненттері; эукариоттардың гормоналдық сигналомикасы және әртүрлі гормоналдық кросстолктері бойынша деректер қоры; сигналдық гормоналдық каскадттарды картаға салу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: генетика, биология және медицинаның әртүрлі салаларындағы күрделі мәселелерді шешу үшін озық ғылыми зерттеулер жүргізу және қолданбалы генетика мен геномиканың заманауи әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: жаңа буын секвенирлеу әдістері (NGS), трансгенді өсімдіктер мен жануарларды алу және клондау әдістері; метагеномика, дербес медицина, тұқым қуалайтын аурулардың гендік және эпигенетикалық терапиясы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: аграрлық сала орталықтарында селекциялық-генетикалық және гендік-инженерлік қызметті жаңғырту қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: өсімдік генетикасының қазіргі жағдайы; өсімдіктер генетикасындағы объектілер мен әдістер; өсімдіктердің клеткалық инженериясы; соматикалық гибридизация және оның селекциялық үдерісіне маңыздылығы; аталық цитоплазмалық стерилділігі және оларды селекциялық-генетикалық зерттеулерде қолдану болашағы; өсімдіктердің хромосомалық инженериясы; дәнді дақылдар селекциясында хромосомалық технологиялар; өсімдіктің морфогенезінің молекулалық-генетикалық механизмдері; генетикалық инженерияның ферменттері; ДНҚ секвендеу әдісі; геномдық кітапханалар; трансгендік өсімдіктер; астық дақылдардың геномын анықтау; тест-жүйелері ретіндегі өсімдіктер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – эукариоттық организмдердегі жасушалық сигнализация механизмдерін талдау қабілетін дамыту. Курста эукариоттардағы негізгі сигналдық жолдар (тирозинкиназа рецепторлары, GPCRs, Wnt/β-катенин, Notch, NF-κB), қазіргі молекулалық биология контекстіндегі сигналды беру, сигналомиканы зерттеу әдістері, қолдану. пәнаралық зерттеулердегі сигналомика қарастырылады; сигналомиканы коммерцияландыру үшін тиісті зерттеулер мен стартаптарды модельдеу ұйымдастыру.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.