жаратылыстану ғылымдарының магистрі
Бағдарлама жалпы және молекулярлық генетика саласындағы теориялық білімдерімен, далалық және зертханалық жағдайларда генетикалық зерттеулер жүргізудің практикалық дағдыларымен бәсекеге қабілетті; биология, биомедицина, биотехнология, экология, палеонтология және генетик маманның білімі мен дағдыларын талап ететін кәсіби қызметтің басқа салаларында тәжірибелік міндеттерді орындауға қабілетті маманды даярлауға бағытталған.
Генетика
7M05105
Биология және биотехнология
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1350000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән мазмұны: басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: генетикалық инженерияның заманауи бағыттары бойынша білім мен дағдыларды пайдалану қабілетін және оларды кәсіби қызметте қолдану үшін биоқорғау, биоқауіпсіздік, нормативтік-құқықтық базаның негізгі қағидаттарын қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: жаңа векторлық жүйелер мен арнайы белоктардың супер өнімдерін алу үшін қолданылатын әдістердің ерекшеліктерін талдау; кәсіби салада гендік инженерияның теориялық білімдерін және әдістемелік дағдыларын қолдану; ГМО-ны биоқауіпсіздік принциптері бойынша бағалау; генетикалық зертханада қауіпсіздік пен қорғауды қамтамасыз ету әдістерін бағалау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: зерттеу объектілер арасындағы тұқымқуалаушылық және өзгергіштік дәрежесінің статистикалық маңызды айырмашылығын анықтауғы қажетті генетика саласындағы статистикалық әдістерді қолдануды қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: зерттеу нәтижелерінің корреляциялық, регрессиялық, дисперсиялық талдауды қолдану; тұқым қуалаушылық және инбридинг коэффициенттерін анықтау әдістерін, мутациялар жиілігін есепке алу және популяцияның генетикалық құрылымын анықтау әдістерін қолдану; зерттеу нәтижелердің статистикалық маңыздылығын анықтау және оларды дұрыс түсіндіру.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерін білу негізінде филология саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы болашақ маманның зерттеушілік мәдениетін қалыптастырады. Пән ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, филологияда қолданылатын заманауи әдістерді зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: эволюциялық биологияның жетістіктері мен қазіргі заманғы мәселелерді талдау қабілетін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: эволюциялық биологияның теориялық негіздері туралы білімді жүйелендіру; палеонтологиялық, биогеографиялық, морфологиялық және молекулалық-генетикалық зерттеулердің нәтижелерін талдау; эволюцияның синтездік теориясының өзекті мәселелерін ажырата білу; эволюциялық биологияның шешілмеген сауалдарының мәнін түсіндіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Бағдарламаны әзірлеудің негіздерін білу және дағдыларын қалыптастыру, кіші бағдарламалар, стандартты модульдер, бағдарламалау стилі, бағдарламалау сапасының көрсеткіштері, отладтау және тестілеу әдістері және объектілі-бағытталған бағдарламалау негіздері. Оқу нәтижелері: түрлі алгоритмдердің құрылымдық диаграммаларын жасау; тапсырманың талаптарына байланысты қажетті деректер құрылымдарын ұйымдастыру; тіл құралдарын қолдана отырып таңдалған бағдарламалау тілінде бағдарламалар әзірлеу дағдыларын қолдануға; отладтау және тестілеу бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану; сапалы бағдарламалық құжаттаманы құрастырыңыз.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: дерекқорларды басқаруға, сараптамалық жүйелерді құруға және сақтауға арналған көптеген бағдарламалық өнімдерді кейіннен дербес зерттеу және әзірлеу үшін дерекқорлар мен сараптамалық жүйелердің жұмыс істеу принциптері мен принциптерін тұтас жүйесін түсіну. Оқу нәтижелері: генетикалық деректер қорын жобалау; жобалаушы сараптамалық жүйелер; деректерді өңдеу және анықтау тілін (SQL) қолдануға; сарапшы жүйелерді жобалау үшін бағдарламалау тілдерінің біреуін қолданады; базалық білім беру модельдерін қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: генетикалық процестерді моделдеу үшін қажетті практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу нәтижелері: ақпараттық технологияның негізгі модельдерін қолданудың әдістерін және оларды генетикалық мәселелерді шешу әдістерін түсіну; генетикалық процестерді өңдеуде алгоритмдік модельдеу ерекшеліктерін түсіну; ақпараттық технологиялардың әдістері мен негізгі модельдерін және оларды генетикалық мәселелерді шешудің әдістерін қолдану; динамикалық процестерді модельдеу әдістерін қолданады; ең тиімді модельдеу әдісін таңдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
әннің мақсаты: иммундық жауаптың генетикалық механизмдерін талдау және ауруларды емдеу үшін гендік терапия әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: иммунитет факторларының генетикалық себептерін түсіндіруге; ұлпа антигендерін түрішілік әртүрлілігін және мұрагерлік анықтауға; дербестендірілген медицина және гендік терапия әдістерін меңгеру; нақты пациенттің генотипін зерделеу негізінде есірткі таңдауды және оларды дозалау режимдерін даралау мүмкіндігін анықтау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: канцерогенез және эпигенетика механизмдерін талдау қабілетін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: канцерогенездің биологиясын және генетикасын түсіндіруге; әр түрлі сипаттағы канцерогендердің әсер ету механизмдерін талдау; ісіктердің пайда болуында гендер, рецепторлар, өсу факторлары, клеткалық жүйелердің бұзылыстарының ролін негіздеу; ісік клеткаларының негізгі макро- және микроскопиялық белгілерін тану; бағаналы клеткалардың дифференциалануының эпигенетикалық механизмдерін талдау; клеткадағы эпигенетикалық сигналдардың жүру жолдары мен механизмдерін талдау; эпигенетиканы зерттеуде қолданылатын негізгі модельдік жүйелерді қолдану; адам ауруларының эпигенетикалық детерминанттарын жіктеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы компьютерлік жүйелермен жұмыс істеу дағдыларын үйрету үшін заманауи параллель есептеуіш сәулет, идеялар, оларды бағдарламалау әдістері мен технологиялары туралы идея қалыптастыру.
Оқу нәтижелері: есептеуіш ресурстарға қашықтан қол жеткізу құралдарын ұжымдық пайдалану және есептеу кластерлеріне параллельді бағдарламаларды іске қосу; параллельді бағдарламаларды әзірлеудің жалпы әдісін қолдану; есептеу кластерлеріне параллельді бағдарламаларды әзірлеу үшін құралдардың негізгі жиынтығымен жұмыс істеу дағдыларын пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: биоматериалдың генетикалық түпнұсқалығын растау және тұқым қуалайтын патологияны анықтау үшін молекулалық-генетикалық сараптама нәтижелерін талдау қабілетін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: ДНҚ-профильдеу әдістерінің көмегімен талдаулар жүргізу: полимеразды тізбекті реакция (ПТР), фрагменттердің ұзындығының полиморфизмін талдау (RFLP), қысқа тандемді қайталау (CTP) және оларды түсіндіру; криминалистикада және адамның туыстығын анықтауда ДНҚ-диагностика әдістерін қолдану; әлемдегі ДНҚ-профильдер дерекқоры; молекулалық цитогенетика әдістерін қолдану (әр түрлі FISH-талдау).
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ауылшаруашылық биотехнологиясында қолдану үшін индукцияланған мутагенез әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
Оқыту нәтижелері: мутагендік факторларды сипаттау және олар тудыратын бұзылулардың түрлерін бағалау; ғылымда, өсімдік селекциясында, мал шаруашылығында және ауыл шаруашылығы микробиологиясында ауыл шаруашылығы биотехнологиясының әдістерін бағалау; соматикалық және жыныстық клеткаларды клондау және генетикалық трансформациялау қағидаттарын пайдалану; перспективалық генетикалық, белоктық, ферменттік, иммундық және клеткалық технологиялар негізінде гендерді сәйкестендіру және карталау технологияларының жолдары мен шешімдерін айқындау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: орталық жүйке жүйесінің жұмысындағы тұқым қуалайтын және экологиялық детерминанттардың рөлі мен өзара байланысын және адамның психологиялық және психофизиологиялық белгілерінің өзгергіштігін талдау қабілетін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: неврологиялық және психикалық аурулардың молекулалық-генетикалық модельдерін түсіндіру; жүйке жүйесінің қызметі мен мінез-құлқын зерттеуде молекулярлық-генетикалық технология дағдыларын меңгеру; дисонтогенездің жеке дамуындағы және кейбір түрлеріндегі психологиялық және психофизиологиялық белгілердің өзгергіштігіндегі мұрагерлік және қоршаған ортаны анықтаушыларды зерттеу нәтижелерін түсіндіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өсімдіктер мен жануарлар селекциясындағы заманауи технологияларды талдау және кешенді және пәнаралық зерттеулер жүргізу үшін гендік қорды сақтаудың экологиялық-генетикалық тәсілдерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: трансгенді ауыл шаруашылығы өсімдіктері мен жануарларын өнімділіктің берілген параметрлерімен алу әдістерін бағалау; Қазақстанда ауыл шаруашылығы өсімдіктері мен жануарларының in situ және ex situ (in vivo және in vitro) гендік қорының биологиялық әртүрлілігін сақтаудың қазіргі заманғы тәсілдерін білу, ДНҚ-штрихкодтауды, молекулалық маркерлерді, QTL-карталауды, филогеография әдістерін пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерге қарапайым эволюциялық факторлардың әсерінен популяциялардың тұқым қуалау және генотиптік құрамының өзгерістерінін заңдылықтарын талдау мүмкіндігін қалыптастыру. Оқу нәтижелері: популяцияның негізгі қасиеттерін және генетикалық құрылымын талдауға; панамиксиялық популяциялардағы тұқым қуалау заңдылықтарын анықтауға; гендер дрейфі, мутация, миграция және табиғи сұрыпталудың қысымы әсерінен популяциялардағы генетикалық өзгергіштіктің сандық бағалауын жүргізуге;популяцияларда аллельдер мен генотиптердің пайда болу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: эмбриогенез кезеңдері мен гендік жүйелердің біртіндеп іске асырылуының өзара байланыстарын сипаттау және талдау қабілеттерін қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: әр түрлі модельдік жүйелер қазіргі заманғы даму генетикасының интерфейсі ретінде; эмбрионның биоинформатикасы; in situ жағдайдағы мутантты және жабайы типтегі эмбриондарды будандастыру; мутантты және жабайы типтегі эмбриондарды тірі кезінде бояу; қалыпты дамудың бұзылуына әкелетін фармакологиялық өндеу; эмбриональды өсу мен дамудың скринингтік әдістері; эмбрионға химиялық әсер етуден туындаған клеткалық стерильділік және онкогенез мәселелері; эмбриондық сақталу және ұлттық денсаулық.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: