жаратылыстану ғылымдарының магистрі
Бағдарлама биология, медицина, биотехнология, ауыл шаруашылығы және экология саласындағы ғылыми және практикалық мәселелерді шешу үшін генетикалық зерттеулер жүргізуде теориялық білімі мен практикалық дағдылары бар, жалпы және молекулалық генетика саласында бәсекеге қабілетті маман даярлауға бағытталған
Генетика
7M05105
Биология және биотехнология
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1400000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: гендік инженерияның молекулалық-генетикалық әдістерін практикада қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: ген клондаудың жалпы принциптері; Гибридті (рекомбинантты) ДНҚ (recDNA) молекулаларының дизайны; векторлық ДНҚ молекулалары; про- және эукариоттық клеткаларда клондалған гендердің экспрессиясы; Saccharomyces cerevisiae гендік-инженерлік жүйесі; жануарлар мен өсімдіктердің векторлық жүйесі.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: генетикалық инженерияның заманауи бағыттары бойынша білім мен дағдыларды пайдалану қабілетін және оларды кәсіби қызметте қолдану үшін биоқорғау, биоқауіпсіздік, нормативтік-құқықтық базаның негізгі қағидаттарын қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: жаңа векторлық жүйелер мен арнайы белоктардың супер өнімдерін алу үшін қолданылатын әдістердің ерекшеліктерін талдау; кәсіби салада гендік инженерияның теориялық білімдерін және әдістемелік дағдыларын қолдану; ГМО-ны биоқауіпсіздік принциптері бойынша бағалау; генетикалық зертханада қауіпсіздік пен қорғауды қамтамасыз ету әдістерін бағалау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: салыстырмалы зерттеу топтарының тұқым қуалаушылық мен өзгергіштігі дәрежесінің статистикалық маңызды айырмашылықты анықтауғы қажетті генетика саласындағы статистикалық әдістерді қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: биостатистиканың параметрлік және параметрлік емес әдістері (Студенттік тест, хи-квадрат, Манн-Уитни тесті және т.б.), корреляциялық, регрессиялық және дисперсиялық талдау; тұқым қуалаушылық және инбридинг коэффициетердін анықтау әдісі; мутациялар жиілігін есепке алу әдісі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: биология, генетика және медицина салаларында биоэтиканың ұлттық және халықаралық стандарттарына сәйкес генетикалық технологиялар мен биоқауіпсіздік әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: негізгі биоэтиканың қағидалары; генетиканың биоэтикалық мәселелері; зертханалық жануарларға биоэтикалық қатынас, клиникаға дейінгі және клиникалық зерттеулерді жүргізуге қойылатын мемлекеттік және халықаралық талаптар, GLP ережелері.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерін білу негізінде филология саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы болашақ маманның зерттеушілік мәдениетін қалыптастырады. Пән ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, филологияда қолданылатын заманауи әдістерді зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: биоматериалдың генетикалық түпнұсқалығын растау және тұқым қуалайтын патологияны анықтау үшін молекулалық-генетикалық сараптама нәтижелерін талдау қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: ДНҚ-профильдеу әдістері: полимеразды тізбекті реакция (ПТР), фрагменттердің ұзындығының полиморфизмін талдау (RFLP), қысқа тандемді қайталау (CTP) және олардың нәтижелерін түсіндіру; криминалистикада және адамның туыстығын анықтауда ДНҚ-диагностика әдістері; ДНҚ-профильдер дерекқоры.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: эволюциялық биологияның жетістіктері мен қазіргі заманғы мәселелерді талдау қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: эволюциялық биологияның әдістері: палеонтологиялық, биогеографиялық, морфологиялық, молекулалық-генетикалық; молекулалық эволюцияның бейтарап теориясы, үздіксіз тепе-теңдік теориясы, эволюциялық эпигенетика теориясы, эволюциялық даму биологиясының принциптері; эволюцияның синтездік теориясының қазіргі мәселелері; тәжірибелік эволюциялық биологияның жетістіктері және эволюциялық биологияның шешілмеген сауалдары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өнімділікті, ауруға төзімділікті және экологиялық өзгерістерге бейімделуді арттыру мақсатында ауылшаруашылық өсімдіктері мен жануарларын жақсарту үшін генетикалық технологияларды қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: өсімдік сорттарын өсіру және жақсарту әдістері; өсімдік шаруашылығындағы биотехнологиялық тәсілдер; селекцияға арналған молекулалық маркерлер; ауылшаруашылық жануарларының тұқымдарының өнімділігі мен денсаулығын жақсартудың генетикалық аспектілері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бағаналы клеткаларды дифференциациялау және таңбалау механизмдерін сипаттау және бағалау. Келесі аспектілер қарастырылады: діңгек жасушаларын өндірудің ғылыми-әдістемелік негіздері; жасуша дифференциациясының потенциалы, бағаналы жасушалық қуаты; шығу тегі, функциясы және қолдануы бойынша әртүрлі бағаналы жасушалар; органдарды трансплантациялаудың көздері мен әдістері; этикалық және құқықтық нормалар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: генетикалық деректерді талдау үшін бағдарламалық құралдарды тиімді пайдалану және әзірлеу қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: геномдық деректерді талдауда қолданылатын негізгі алгоритмдер мен деректер құрылымдары; реттілік деректерін өңдеуге арналған платформалар (BLAST, BowTie, GATK және т.б.); биологиялық деректерді кешенді өңдеуге арналған құралдары бар web-платформалар; пайдаланушы бағдарламалық жасақтамасын құру және тексеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: генетикалық ақпаратты сақтауға мамандандырылған мәліметтер базасын құру, басқару және пайдалану негіздерінің практикалық дағдыларын қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: деректер құрылымы және мәліметтер базасының алгоритмдері; мәліметтер базасын басқару жүйелері; генетикалық деректерді құрылымдау; генетикалық мәліметтер базасын ұйымдастыру; деректерді алу және талдау сұраулары; генетикалық деректерді басқа деректер түрлерімен біріктіру әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: генетикалық процестерді моделдеу үшін қажетті практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу нәтижелері: ақпараттық технологияның негізгі модельдерін қолданудың әдістерін және оларды генетикалық мәселелерді шешу әдістерін түсіну; генетикалық процестерді өңдеуде алгоритмдік модельдеу ерекшеліктерін түсіну; ақпараттық технологиялардың әдістері мен негізгі модельдерін және оларды генетикалық мәселелерді шешудің әдістерін қолдану; динамикалық процестерді модельдеу әдістерін қолданады; ең тиімді модельдеу әдісін таңдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ғылыми зерттеулерді және тәжірбиелік деректерді қорытындылау үшін генетикалық талдаудың мәні туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: генетикалық талдау теориясы, генетикалық талдау үшін логикалық, математикалық, эксперименталды модельдерді құру; генетикалық талдаудың қағидаттары мен әдістері; генетикалық эксперименттер нәтижелерін өңдеу кезіндегі эукариотикалық организмдерге қатысты осы талдаудың міндеттері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әртүрлі патологиялық жағдайлар мен аурулардың пайда болуының, дамуының және тұқым қуалауының молекулалық-генетикалық механизмдерін талдау қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: генетикалық аурулардың молекулалық, биохимиялық, цитологиялық негіздері; моногендік, мультифакторлық және хромосомалық аурулар; тұқым қуалайтын аурулардың алдын алу, диагностикалау және емдеу тәсілдері; энзимопатиялар; генетикалық ауруларды диагностикалау әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ауруларды емдеу және алдын алу үшін ағзаның жасушаларына гендерді енгізу немесе өзгерту әдістері мен технологияларын талдау қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: генді жеткізу векторлары; трансфекция және трансдукция механизмдері; гендік терапияға арналған мақсатты аурулар; гендік терапиядағы иммундық және биологиялық кедергілерді жеңу; гендік терапияның клиникалық сынақ кезеңдері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: иммундық жауаптың механизмі мен оның генетикалық себептерінің маңыздылығын және маңыздылығын түсінуді, практикада алған білімдерін меңгеру. Келесі аспектілер қарастырылады: молекулалық иммунология; гистосалы үйлесімділік генетикасы; антигенді тану құрылымдарының әртүрлілігінің көздері; иммунитеттің эволюциясы; иммунореактивтілігі; иммуногендігі; иммундық жүйенің алғашқы ақаулары; арнайы иммунитетті индукциялау; иммундық жауапты генетикалық бақылау; иммунитет тапшылығы; автоиммунды аурулар; иммунотерапия.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
әннің мақсаты: иммундық жауаптың генетикалық механизмдерін талдау және ауруларды емдеу үшін гендік терапия әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: иммунитет факторларының генетикалық себептерін түсіндіруге; ұлпа антигендерін түрішілік әртүрлілігін және мұрагерлік анықтауға; дербестендірілген медицина және гендік терапия әдістерін меңгеру; нақты пациенттің генотипін зерделеу негізінде есірткі таңдауды және оларды дозалау режимдерін даралау мүмкіндігін анықтау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: канцерогенез және эпигенетика механизмдерін талдау қабілетін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: канцерогенездің биологиясын және генетикасын түсіндіруге; әр түрлі сипаттағы канцерогендердің әсер ету механизмдерін талдау; ісіктердің пайда болуында гендер, рецепторлар, өсу факторлары, клеткалық жүйелердің бұзылыстарының ролін негіздеу; ісік клеткаларының негізгі макро- және микроскопиялық белгілерін тану; бағаналы клеткалардың дифференциалануының эпигенетикалық механизмдерін талдау; клеткадағы эпигенетикалық сигналдардың жүру жолдары мен механизмдерін талдау; эпигенетиканы зерттеуде қолданылатын негізгі модельдік жүйелерді қолдану; адам ауруларының эпигенетикалық детерминанттарын жіктеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы компьютерлік жүйелермен жұмыс істеу дағдыларын үйрету үшін заманауи параллель есептеуіш сәулет, идеялар, оларды бағдарламалау әдістері мен технологиялары туралы идея қалыптастыру.
Оқу нәтижелері: есептеуіш ресурстарға қашықтан қол жеткізу құралдарын ұжымдық пайдалану және есептеу кластерлеріне параллельді бағдарламаларды іске қосу; параллельді бағдарламаларды әзірлеудің жалпы әдісін қолдану; есептеу кластерлеріне параллельді бағдарламаларды әзірлеу үшін құралдардың негізгі жиынтығымен жұмыс істеу дағдыларын пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: биоматериалдың генетикалық түпнұсқалығын растау және тұқым қуалайтын патологияны анықтау үшін молекулалық-генетикалық сараптама нәтижелерін талдау қабілетін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: ДНҚ-профильдеу әдістерінің көмегімен талдаулар жүргізу: полимеразды тізбекті реакция (ПТР), фрагменттердің ұзындығының полиморфизмін талдау (RFLP), қысқа тандемді қайталау (CTP) және оларды түсіндіру; криминалистикада және адамның туыстығын анықтауда ДНҚ-диагностика әдістерін қолдану; әлемдегі ДНҚ-профильдер дерекқоры; молекулалық цитогенетика әдістерін қолдану (әр түрлі FISH-талдау).
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: молекулалық цитогенетикалық зерттеу әдістерін қолдануда, хромосомалық ауытқуларды талдау қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: адам хромосомаларының құрылымдық және функциялық ерекшеліктері; хромосоманың молекулалық компоненттерінің өзара әрекеттесу механизмдері; хромосомалардың қайта құрылуы нәтижесінде жүйелі мутациялардың пайда болу механизмдері; тұқым қуалайтын аурулар мен бедеулікті диагностикалау үшін молекулалық цитогенетикалық әдістері (FISH, SKY, ПТР және хромосомалардың микроматрицалық талдауы).
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ауылшаруашылық биотехнологиясында қолдану үшін индукцияланған мутагенез әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
Оқыту нәтижелері: мутагендік факторларды сипаттау және олар тудыратын бұзылулардың түрлерін бағалау; ғылымда, өсімдік селекциясында, мал шаруашылығында және ауыл шаруашылығы микробиологиясында ауыл шаруашылығы биотехнологиясының әдістерін бағалау; соматикалық және жыныстық клеткаларды клондау және генетикалық трансформациялау қағидаттарын пайдалану; перспективалық генетикалық, белоктық, ферменттік, иммундық және клеткалық технологиялар негізінде гендерді сәйкестендіру және карталау технологияларының жолдары мен шешімдерін айқындау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жүйке жүйесінің функциялары мен дисфункцияларының негізінде жатқан генетикалық механизмдерді талдау қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: орталық жүйке жүйесінің дамуы мен қызметінің генетикалық негіздері; ми қызметін зерттеудің молекулалық-генетикалық әдістері; неврологиялық бұзылулардың генетикасы (Альцгеймер және Паркинсон аурулары, эпилепсия, склероз және т.б.); жүйке жүйесін зерттеу үшін геномдық деректерді пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: орталық жүйке жүйесінің жұмысындағы тұқым қуалайтын және экологиялық детерминанттардың рөлі мен өзара байланысын және адамның психологиялық және психофизиологиялық белгілерінің өзгергіштігін талдау қабілетін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: неврологиялық және психикалық аурулардың молекулалық-генетикалық модельдерін түсіндіру; жүйке жүйесінің қызметі мен мінез-құлқын зерттеуде молекулярлық-генетикалық технология дағдыларын меңгеру; дисонтогенездің жеке дамуындағы және кейбір түрлеріндегі психологиялық және психофизиологиялық белгілердің өзгергіштігіндегі мұрагерлік және қоршаған ортаны анықтаушыларды зерттеу нәтижелерін түсіндіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: онкогенетиканың заманауи жетістіктері және қоршаған ортаның ластаушы заттарының мутагендік әсерінің молекулалық механизмдері туралы білімді кеңейту. Келесі аспектілер қарастырылады: канцерогенездің биологиясы және генетикасы; онкогендер және онкопротеиндер; вирустық және гормональды канцерогенез механизмдері; ісіктердің қалыптасу процестеріндегі гендердің, рецепторлардың, өсу факторларының, ұялы жүйелердің бұзылыстарының рөлі; ісіктердің көптік дәрілік төзімділігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өсімдіктер мен жануарлар селекциясындағы заманауи технологияларды талдау және кешенді және пәнаралық зерттеулер жүргізу үшін гендік қорды сақтаудың экологиялық-генетикалық тәсілдерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: трансгенді ауыл шаруашылығы өсімдіктері мен жануарларын өнімділіктің берілген параметрлерімен алу әдістерін бағалау; Қазақстанда ауыл шаруашылығы өсімдіктері мен жануарларының in situ және ex situ (in vivo және in vitro) гендік қорының биологиялық әртүрлілігін сақтаудың қазіргі заманғы тәсілдерін білу, ДНҚ-штрихкодтауды, молекулалық маркерлерді, QTL-карталауды, филогеография әдістерін пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерге қарапайым эволюциялық факторлардың әсерінен популяциялардың тұқым қуалау және генотиптік құрамының өзгерістерінін заңдылықтарын талдау мүмкіндігін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: популяцияның экологиялық және генетикалық сипаттамалары; популяцияның негізгі қасиеттері мен құрылымы; панмиксиялық популяциялардағы тұқым қуалаудың заңдылықтары; Харди-Вайнберг теңдеуі және оның салдарлары; популяцияларда аллелдердің және генотиптердің жиілігін анықтау әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерге қарапайым эволюциялық факторлардың әсерінен популяциялардың тұқым қуалау және генотиптік құрамының өзгерістерінін заңдылықтарын талдау мүмкіндігін қалыптастыру. Оқу нәтижелері: популяцияның негізгі қасиеттерін және генетикалық құрылымын талдауға; панамиксиялық популяциялардағы тұқым қуалау заңдылықтарын анықтауға; гендер дрейфі, мутация, миграция және табиғи сұрыпталудың қысымы әсерінен популяциялардағы генетикалық өзгергіштіктің сандық бағалауын жүргізуге;популяцияларда аллельдер мен генотиптердің пайда болу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: фармакогенетика және молекулалық диагностика саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: жеке организмнің дәрілік заттарға сезімталдығының фармакодинамикалық және фармакокинетикалық механизмдері; дәрілік зат алмасуға қатысатын ферменттердің генетикалық вариациясы; терапиялық жауапты анықтайтын гендер мен дәрілік заттардың өзара әрекеттесуі; молекулалық диагностиканың әдістерін қолдана отырып дербестендірілген медицина әдістерін меңгеруі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: эмбриогенез кезеңдері мен гендік жүйелердің біртіндеп іске асырылуының өзара байланыстарын сипаттау және талдау қабілеттерін қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: әр түрлі модельдік жүйелер қазіргі заманғы даму генетикасының интерфейсі ретінде; эмбрионның биоинформатикасы; in situ жағдайдағы мутантты және жабайы типтегі эмбриондарды будандастыру; мутантты және жабайы типтегі эмбриондарды тірі кезінде бояу; қалыпты дамудың бұзылуына әкелетін фармакологиялық өндеу; эмбриональды өсу мен дамудың скринингтік әдістері; эмбрионға химиялық әсер етуден туындаған клеткалық стерильділік және онкогенез мәселелері; эмбриондық сақталу және ұлттық денсаулық.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: эпигенетикалық өзгерістерді және олардың ген экспрессиясы мен организмдердің фенотиптік ерекшеліктеріне әсерін талдау және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: эпигенетиканың объектілері және әдістері; әр түрлі организмдер жасушаларындағы эпигенетикалық сигналдардың молекулалық механизмдері; РНК-интерференция, кіші РНҚ және хроматин маңызы, геномдық импринтинг, адамның кейбір ауруларының пайда болуындағы эпигенетиканың ролі.
Защита практики
Тәжірибенің мақсаты - зерттеуді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе жеке, сонымен қатар ғылыми ұжымдар мен ғылыми мекемелердің құрылымдық бөлімшелері құрамында ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау мен жүргізуді қоса, академиялық жұмыс дағдыларын қалыптастырады. Зерттеу практикасы ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, үлкен көлемдегі мәліметтерді (нақты материал) жинауға және өңдеуге бағытталған.
Зерттеу практикасы барысында магистранттардың төмендегідей қабілеттері қалыптасады :
- ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау;
- ғылыми әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу: ғылыми дереккөздерді аннотациялау, рефераттар жасау-шолулар;
- тіл жүйесі және әдебиет дамуының негізгі заңдылықтары саласында өз бетінше ғылыми зерттеу жүргізу;
- ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу үшін заманауи ақпараттық ресурстарды пайдалану;
- ғылыми ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және жүйелеу;
- отандық және шетелдік филология мектептерінің жаңашыл әдістерін қолдану;
- ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді баяндау;
- ғылыми басылымды дайындау және редакциялау: тезистер, мақала.
Зерттеу практикасын өту кезінде магистранттар келесі аспектілерді қарастырады:
Зерттеу жұмысының теориялық негіздері. Филологиялық зерттеулердегі заманауи әдістер мен әдістер. Лингвистика және әдебиеттану саласындағы ғылыми және қолданбалы жобалардың тәуелсіз дамуы. Оқу-әдістемелік әдебиеттерді қалыптастыру ережесі. Ғылыми зерттеулер нәтижелерін интерпретациялау.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.