философия докторы (PhD)
халықаралық еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, ғылымның, білімнің, менеджменттің және өндірістің заманауи талаптарына жауап беретін, биотехнология және сабақтас пәндер саласында жан-жақты білімі бар жоғары білікті мамандарды даярлау
Биотехнология
8D05105
Биология және биотехнология
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
2300000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: докторанттардың академиялық сипаттағы мәтіндерді жазудың практикалық дағдыларын қалыптастыру, есептер, шолулар, ғылыми баяндамалар және Scopus-та индекстелген рейтингтік жарияланымдар түрінде жыртқыш емес басылымдардың критерийлеріне сәйкес келетін SJR индексімен жариялау түрінде орындалған жұмыс нәтижелерін ұсыну. Пәннің аясында докторанттар әртүрлі үлгіде ғылыми ақпараттарды талдау және баяндау бойынша біліктіліктерін арттырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: денсаулық сақтау, ауыл шаруашылығы, қоршаған ортаны қорғау, тамақ және өңдеу өнеркәсібі үшін биотехнологиялық өнімдерді өндірудің заманауи технологияларын әзірлеу және қолдану қабілетін дамыту. Пән зерттейді: жаңа биотехнологиялық өнімдерді өндіру үшін пайдаланылатын заманауи әдістерді, қазіргі заманғы биотехнологиялық өндірістің даму перспективаларын, сонымен қатар қазіргі заманғы өнеркәсіптік биотехнологияның өндірістік мәселелерін шешудің әдістемелік тәсілдері мен жолдарын.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: докторанттың диссертациялық жұмысты орындау кезінде ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері мен әдіснамаларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән аясында қарастырылады: ғылыми зерттеулердің әдістері мен әдіснамалары; докторанттың ғылыми зерттеулеріне заманауи эксперименттік тәсілдер; ғылыми экспериментті жоспарлаудың кезеңдері мен принциптері; ғылыми зерттеулердегі компьютерлік эксперименттің ерекшелігі; экспериментті өткізу, нәтижелерін өңдеу және түсіндіру ережелері.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік;<br/> 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру;<br/> 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды;<br/> 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету.<br/> 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD).<br/> <br/> <br/> Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – биотехнологияда кеңінен қолданылатын биохимия, биофизика, молекулалық биология және гендік инженерияның заманауи әдістерін қолдану қабілетін дамыту. Пән қарастырады: биотехнология объектілерін молекулалық деңгейде зерттеудің эксперименттік тәсілдері; биологиялық объектілерді зерттеуде молекулалық әдістерді қолданудағы жетістіктер; молекулярлық әдістерді қолдану арқылы биологиялық объектілердің құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуын зерттеудегі жетістіктерді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттерді әлеуетті препараттарды және әлеуметтік маңызы бар ауруларды емдеуге арналған мақсаттарды іздестірудің IT-технологияларымен таныстыру.
Осы пәнді оқу аяқталғаннан кейін докторанттар:
1. биоинформатиканың даму үрдістерін, үрдістерін және үлгілерін бағалау және болжау;
2. биологиялық объектілер туралы ақпараттың үлкен органын өңдеу (кейінгі талдау, биомолекулалардың кеңістіктік құрылымдары, биологиялық объектілердің өзара іс-қимылы);
3. геномдардың ақпараттық зерттеулеріне негізделген молекулалық диагностикалау әдістерін және есірткілерге жаңа мақсаттарды таңдау әдістерін әзірлеу;
4. әлеуметтік маңызды аурулардың молекулалық диагностикасында биоинформатика әдістерін қолдануға;
5. алынған мәліметтерді өңдеу және олардың биоинформатикасын талдау үшін заманауи ақпараттық технологияларды және мамандандырылған бағдарламаларды қолдануға;
Пәннің ішінде: тиісті заттардың мәліметтер қорын қолдану, олардың құрылымдарын есірткіге кандидаттар енгізу үшін компьютерлік технологияларды қолдану, химияформацияларды зерттеу, кітапханалардың виртуальды скринингтік деректер қорын пайдалану сияқты мәселелер қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - жануарлар, өсімдіктер және микроорганизмдердің биоинженериядағы биоинформатикалық технологияларын қолдану мүмкіндігін қалыптастыру.
Пәнді игерудің нәтижесінде докторанттар келесі біліктілікті игеру қажет:
1. іргелі және қолданбалы ғылымға қатысты проблемаларды шешу үшін биоинженерия мен биоинформатиканың замануи әдістерін қолдану;
2. биологиялық объектілер бойынша кең ауқымды ақпаратты талдауы үшін алынған білімді және кәсіби дағдыларды қолдану (секвенделген геномдардың, биомолекулалардың кеңістіктік құрылымы, биологиялық объектілердің өзара әрекеті);
3. өзгертілген немесе жаңа биологиялық объектілерді жобалаудың негізгі принциптерін түсіну;
4. молекулалық диагностикада, дәрі-дәрмектердің жаңа нысаналарды таңдауда және медико-генетикалық зерттеулерде биоинформатикалық және биоинженериялық әдістерін қолдану;
5. биологиялық объектілерді бақылау, сипаттау, сәйкестендіру және ғылыми жіктеу әдістерін меңгеру;
Нақты тақырыптар келесі мәселелерді қамтиды:
Тірі ағзалардың гендік инженериясында ақпарат пен компьютерлік технологияны пайдалану. Жасушалардың өсірүінің молекулалық негіздері. Митохондрия және хлоропласт геномдарының құрылымдық және функционалдық ерекшеліктерін зерттеу. Молекулярлық диагностикалау әдістерін әзірлеу және дәрі-дәрмектерге арналған жаңа нысаналарды таңдау. Биотехнология мәселелерін шешуге арналған биоинформатикалық тәсілдерді зерттеу, табиғи ресурстарды, өсімдік және жануарлар өмірін сақтаудың жаңа әдістерімен танысу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты биоананотехнология саласындағы білім мен дағдыларды медицинада, тамақ өнеркәсібінде және т.б. үшін пайдалану қабілетін дамыту.Пән зерттейді: биоананоқұрылымдардың әртүрлілігі және олардың қасиеттері; бионанонысандарды пайдалана отырып, әртүрлі құрылғыларды жасау; бионанотехнологияларға негізделген ғылым мен өндіріс арасындағы байланыс; нанобиотехнологияны дамытудың қазіргі бағыттары; нанобиотехнологияда ДНҚ молекулаларын қолдануды; биосенсорлар және олардың қолданылуды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: этикалық нормаларды және қазіргі биотехнологиялық тәжірибені дамытуда туындайтын биоқауіпсіздік мәселелерін қолдана білу дағдыларын дамыту. Пән зерттейді: трансгенді өсімдіктер мен жануарларды жасау мен пайдаланудың этикалық аспектілері, заманауи репродуктивті технологиялардың моральдық-құқықтық аспектілері; гендік инженерия қызметінің қоршаған ортаға және денсаулыққа қауіп факторлары, биологиялық қауіпсіздікті реттеудің құқықтық негіздері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - биотехнологиялық зерттеулерде дисперсиялық талдауды (ANOVA) қолдану дағдыларын қалыптастыру.
Осы пәнді оқу аяқталғаннан кейін докторанттар:
1. Сапалық ерекшеліктерге сараланған талдауды жоспарлау және жүзеге асыру;
2. инженерлік практикада және ғылыми-зерттеу қызметінде қажетті эксперименттік деректерді жинау және өңдеу дағдыларын көрсетеді;
3. өндірістік мәселелерді математикалық модельдеу дағдыларын көрсету, олардың оңтайлы шешімін іздеу, алынған нәтижелерді талдау және бағалау;
4. әртүрлі табиғат мәселелерін шешуде математикалық модельдеудің негізгі әдістерін қолданады;
5. айырымдық әдісті жүргізу дағдыларын көрсету, бір факторлы және көпфакторлы эксперименттің ауытқуларын талдау, корреляция және регрессиялық талдау;
Пән негізінде қарастырылады: бір немесе бірнеше факторлардың тиімді белгілерге статистиканың әсері; дисперсионды талдаудың әртүрлі түрлері мен модификациясын, факторлардың әсерінің сенімділігі мен сенімділік күшін бағалау әдісі; жеке орта және жекелей үлестерді бағалау; белгілі бір шарттар жиынтығы бойынша белгінің дамуын болжауды қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кешенді талдау жүргізу және алынған нәтижелерді биотехнологиядағы ғылыми зерттеулер мен коммерциялық жобалар үшін пайдалану қабілетін дамыту. Деректерді талдаудың статистикалық әдістері, соның ішінде үлкен деректер, геномдық, протеомдық және метаболомдық зерттеулерден алынған деректерді талдау әдістері, биотехнологиялық процестерді жіктеу, болжау және оңтайландыру үшін машиналық оқыту қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Тұқым қуалайтын және жүре пайда болған ауруларды емдеуде қолданылатын заманауи гендік технологиялардың жетістіктерін талдау қабілетін қалыптастыру. Геномды өңдеу және гендік инженерия технологиялары, генетикалық материалды жасушаларға жеткізу механизмдері мен стратегиялары, гендік терапия үшін мақсатты аурулар, гендік инженерияның этикасы мен қауіпсіздігін қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – генетикалық түрлендірілген ағзаларды және олардан алынатын өнімдерді анықтау және талдау әдістерін қолдану қабілетін дамыту. Пән ГМО-ны анықтау әдістерін зерттейді: ПТР-ның әртүрлі түрлері, микроаррей технологиясы, циклдік изотермиялық күшейту, капиллярлық гель электрофорезі, ферментпен байланысты иммуносорбентті талдау, секвенирлеудің жаңа кезеңін, жаңа ГМО маркерлерін іздеу, оларды қабылдауды, ГМ тамақ өнімдерін сату және таңбалауды реттейтін ережелерді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты генодиагностика және геномиканың негізгі міндеттерін жүйелі түрде түсіну қабілетін қалыптастыру болып табылады.
Пәнді игерудің нәтижесінде докторанттар келесі біліктілікті игеру қажет:
1. гендік диагностика және гендік терапияның мақсаты және міндеттерін жүйелі түсінуді көрсете білу;
2. геномды талдаудың практикалық және теориялық негіздерін білу;
3. генодиагностикалық және жалпы лабораториялық зерттеулерді жүргізуге қажетті барлық материалдар мен приборларды қолдануды меңгереді;
4. геномды талдау жүргізуге қажетті материалдар мен құрал-жабдықтарды қолдануды игереді.
5. Молекулалық-генетикалық тәжірибелердің нәтижелерін талдау және болжау.
Берілген пәнде биохимиялық, физиологиялық, молекулалық және басқа да процестер негізінде адам ағзасында болатын патологиялық симптомдар мен белгілердің пайда болуындағы тұқымқуалаушылық факторлардың рөлін зерттейтін қазіргі заманғы генетиканың маңызды бөлімі медициналық генетиканың жетістіктері қарастырылады. Сонымен қатар, пәнде, әртүрлі тұқым қуалайтын ауырулардың гендік теропиясының қазіргі жағдайы мен келешегі, молекулалық диагностиканың ерекшеліктері, мутацияны анықтау әдістері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – компьютерлік және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, тірі жүйелердегі күрделі өзара әрекеттесулерді зерттеу қабілетін дамыту.Пән зерттейді: компьютерлік және ақпараттық технологиялардың заманауи әдістерін (транскриптомия, метаболомика, протеомика және т.б.) пайдалана отырып, биологиялық жүйелердің құрамдас бөліктері арасындағы өзара әрекеттесу механизмдерін зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - докторанттарға коммерциялық биотехнология саласында білімдерін пайдалану қабілетін қалыптастыру.
Осы пәнді оқу аяқталғаннан кейін докторанттар:
1. коммерциялық биотехнологияның ұлттық және трансұлттық деңгейде даму бағыттары мен әдістерін, қазіргі кездегі жағдайы туралы білімдерін кеңейту;
2. коммерциялық биотехнологиялық компанияларды құру, дамыту және қызметін талдау кезінде, соның ішінде студенттік ортада, қазіргі заманғы әдістер туралы толық түсінік қалыптастыру керек;
3. коммерциялық өнімдерді биотехнологиямлық шикізат көзі мен басқа да әрекеттер жасау үшін тактиканы және коммерцияландыру стратегиясын, сондай-ақ биотехнологиялық процестерді өндіруге әсер ететін басқа да факторларды таңдау;
4. коммерциалық биотехнологияның мейлінше альтернативті әдістерін пайдалану;
5. коммерциалық биотехнологияның даму салаларын ары қарай болжау.
Осы пәннің шеңберінде келесі тақырыптар қарастырылған: коммерциялық тартымды биотехнологиялық өнімдерді зерттеу, оларды өндіру шарттары, маркетинг, маркетинг және инновациялық өнімдердің туындысын жасау; ірі трансұлттық және ұлттық коммерциялық биотехнологиялық салаларға шолу; коммерциялық биотехнологиялық компанияны құру және дамыту үдерісіндегі негізгі ережелер; биотехнологияның ажырамас және жетілдірілген бөлігі ретінде пайдалы биотехнологиялық бизнес.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерге ксенобиотиктердің токсикалық әсерінің теориялық негіздерін және олардың тірі ағзадағы метаболизмі жолдарын талдау қабілетін қалыптастыру.
Курс ксенобиотиканың немесе оның биотрансформация өнімдерінің ағзадағы құрылымдық элементтерімен өзара әрекеттесуін зерттеуді қамтиды. Сонымен қатар пән шеңберінде ксенобиотиктердің жеке топтарының жалпы сипаттамасы, олардың биотрансформациясының негізгі фазалары және ксенобиотиктер биодеградациясының биохимиялық механизмдері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: субстраттардың мақсатты өнімдерге бағытталған метаболикалық трансформациялары бар жаңа организмдерді құру үшін метаболизмнің сипаттамаларын пайдалану қабілетін дамыту. Пән зерттейді: әртүрлі организмдердің зат алмасуының спецификалық ерекшеліктерін; мақсатты өнімді алу үшін тиісті микроорганизмдердің зат алмасуын мақсатты өзгерту әдістерін; Метаболикалық инженерия стратегияларын: компьютерлік талдау, омикс деректері, метаболикалық жолдарды оңтайландыруды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - микробтық жүйелердің молекулалық сипаттамалары және олар жүргізетін процестер туралы жүйелі білімді көрсету қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқыту нәтижесінде докторант келесі біліктіліктерді игеруі қажет:
1. микроорганизмдердегі микробтық синтез процестерінің механизмдерін білу;
2. микробтық жүйелердегі процестердің молекулалық негіздерін білу;
3. микробтық синтездеу технологиясын таңдау және дамыту;
4. молекулярлық биотехнологияда микробтық жүйелерді пайдалану перспективаларын бағалау;
5. молекулярлық биотехнологияда микробтық жүйелерді пайдалану перспективаларын талдау;
Нақты тақырыптарда келесі мәлеметтерді қамтиды: микроорганизмдердің құрылымды - функционалдық ұйымдасу ерекшелiктерi, биотехнологиялық процестерде микроорганизмдердің қолданылуы, микробтық жүйелер арқылы өнімдерді алу, микробтық синтездің молекулалық негіздері, микробтық жүйелердің молекулалық биотехнологияда қолданылу жетістіктері; микробтық қауымдастықтардың метагеномикалық анализі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – уытты қосылыстар мен табиғи полимерлердің трансформациялануына жауапты микроорганизмдердің әртүрлі топтарында метаболикалық жолдар мен спецификалық жүйелерді бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән зерттейді: метаболизм процестеріне байланысты аэробты, анаэробты және редуктивті биотрансформация туралы заманауи идеяларды, сонымен қатар микроорганизмдердің катаболикалық гендерін бақылау саласындағы заманауи биотехнология контекстіндегі тәсілдерді қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - мақсатты өнімдерді алу үшін про- және эукариоттардың ұйымдастырушылық ерекшеліктерін пайдалану қабілетін дамыту. Пән зерттейді: гибридті ДНҚ алу және микроорганизмдердің, өсімдіктер мен жануарлардың жасушаларына енгізу; жасушалардың пайдалы қасиеттерін барынша іске асыруға мүмкіндік беретін технологиялық режимдерді бақылаудың компьютерлік әдістерін енгізу; көрсетілген параметрлері бар биомолекулаларды жобалау үшін рекомбинантты технологияларды қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - заманауи протеомикалық технологияларды медицинада, фармакологияда және өнеркәсіптік өндірісте қолдану мүмкіндігін қалыптастыру.
Пәнді игерудің нәтижесінде докторанттар келесі біліктілікті игеру қажет:
1. протеомдардың зерттеудің заманауи негізгі тәсілдерін білу қажет;
2. диагностикалау мақсатында протеомды технологияларды қолдану мүмкіншіліктерін білу қажет;
3. белоктардың және күрделі наномолекулалық жүйелердің құрылысын, динамикасын, қызметін моделдеу бойынша жүргізілетін протеомды эксперименттердің нәтижелерін өңдеуде биоинформациялық технологияларды қолдану.
4. тағам өнімдердің сапасын бақылайтын әдістер жасалу мақсатында протеомды технологияларды қолдану мүмкіндіктерін білу қажет;
5. протеомдық технологиялар негізінде қоғамдық-маңызы бар аурулардың терапиялық мониторингі немесе болжау ағымында диагностикалау мақсатында биомаркерлерді іздестіруді болжау және жүзеге асыру;
Нақты тақырыптар келесі мәселелерді қамтиды: Протеомика: биология және медицинадағы жаңа технологиялар. Протеомдық технологияларды әр түрлі аурулардың диагностикалау әдістерін жасауда және аурудың диагностикалық маркерлерін іздеуде қолдану. Биомаркерлерді шығаруда түрлі протеомдық технологияларды қолдану. Протеомдық зерттеудің этаптары. Молекулярлы диагностикалаудың инструменталды базасын жасауда протеомдық зерттеудің дамуы. Әр түрлі тағамдық өнімдердің сапасын бақылайтын әдістер жасалу мақсатында протеомды технологиялар қолдану. Протеомдық технологияларды персонифицирленген медицина саласында емдік-диагностикалық құрал-жабдықтар жасауда, жаңа дәрілік препараттарды алуда, әлеуметтік-маңызды және сирек кездесетін аурулардың диагностикасы мен емдеуде қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Азық-түлік өнімдерін алу үшін өсімдік, жануар және микробтық шикізаттың ферментативті процестерін пайдалана білуді дамыту. Пән зерттейді: шикізаттың жем және тағам өнімдеріне айналуының биокаталитикалық процестері; экологиялық таза өнімдерді, тағамдық және жемдік мақсаттағы тағамдық қоспаларды өндіруге арналған технологиялар мен жабдықтарды; биоқауіпсіздік стандарттарын ескере отырып, тамақ биотехнологиясының гендік инженерия әдістерін.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - азық-түлік шикізаты жүйесі мен оның әлеуетін толыққанды білу қабілетін қалыптастыру.
Докторанттар келесідей біліктіліктерге ие болуы керек:
1. тағамдық шикізаттар қасиетінің биотехнологиялық трансформация процесі жайындағы жүйелі білімді көрсете білу;
2. тағамдық қосылыстарды өндіру және сақтау кезінде болатын процестерді нақты бағалау;
3. астың адам ағзасында қорытылуы кезіндегі олардың өзгеруі процестерін сараптау;
4. тағамдық жүйелердегі құрылымдық түзілулердың сандық және сапалық талдау қағидаларын, әдістерін және тәсілдерін білу;
5. тағамдық жүйелер және тағамдық азықтардағы химиялық, физико-химиялық, коллоидты, биохимиялық өзгерулердің болжау;
Пән биотехнологиялық әдістерді пайдалана отырып тамақ шикізатын өңдеудің көздері мен әдістерін қарастырады. Азық-түлік шикізаты көпкомпонентті, көп функциялы, биологиялық белсенді жүйе ретінде. Азық-түлік шикізатының биотехнологиялық және биогенді әлеуеті. Шикізаттың, тағамдық қоспалардың және тамақ жүйелерінің функционалдық және технологиялық қасиеттері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: рациональді тамақтану және салауатты өмір салтын ұйымдастыруға бағытталған тамақтану биохимиясы саласындағы білімді және біліктілікті дамыту.
Пәнді оқу нәтижесінде докторант келесідей біліктіліктерге ие болуы керек:
1. тағамдық заттардың қызметін және олардың адам ағзасы үшін орнын білу;
2. адам денсаулығын сақтау мақсатында рационалды тамақтану принциптерін бағалау;
3. тағамдық азықтар сапасы мен құрамын зерттеу әдістерін жоспарлау және игеру;
4. тағамдық құндылықтардың мөлшерінің жетіспеушілігі немесе мөлшерден тыс қабылдаған жағдайдағы салдарын критикалық бағалау;
5. рационалды тамақтанудың негізгі принциптерін білу.
Пәнде: қазіргі заманғы тамақтанудың ғылыми теориясы; тамақтану принциптері; калория диета; тағамның тағамдық құндылығы. Жеке заттардың метаболизм ерекшеліктері. Бақылау принциптері. Сау адамның тамақтану мәдениеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – өсімдіктерді ауру қоздырғыштардан қорғаудың заманауи технологияларын оқып-үйрену және тәжірибеде қолдану қабілетін дамыту. Пән қамтиды: өсімдік ауруларының жіктелуі; өсімдік ауруларының қоздырғыштары (вирустар, вироидтар, бактериялар), олардың сипаттамасын; өсімдіктерді қоздырғыштардан қорғаудың заманауи әдістерін; өсімдіктерді фитопатогендерден биологиялық қорғауды; әсер ету спектрі әртүрлі көп функциялы препараттарды өндіру технологияларын.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – биотехнологиялық есептерді шешу үшін фототрофты микроорганизмдердің биологиясы туралы білімдерін қолдану қабілетін дамыту. Пән зерттейді: белоктар, липидтер, бояғыштар, тағамдық қоспалар өндірісінде; биопластика өндірісінде, биотыңайтқыштар және мал азығы ретінде, су экожүйелерінің биомониторингінде, бионанотехнологияда фототрофтарды қолдану ерекшеліктері. Фототрофты микроорганизмдер негізінде биоотын өндірісі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: фототрофты микроорганизмдердің биотехнологиялық әлеуетін әртүрлі биоотын түрлерін алу үшін пайдалану қабілетін дамыту. Пән аясында: энергияның баламалы көздерін іздеу мәселелері, биоэнергетикада микробалдырлар мен цианобактерияларды пайдалану мүмкіндіктері талданады, фототрофтарды қолдану негізінде биоотын алудың әдістері мен шарттары, стресс факторларының энергия өнімділігіне әсері қарастырылады.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.