жаратылыстану ғылымдарының магистрі
Бағдарлама өзінің күшті және әлсіз жақтарын сыни бағалауға, бәсекеге қабілетті, білікті маман тұлғасын дамытуға, сондай-ақ биотехнологиялық өнімдерді қазақстандық талаптарға және халықаралық сапа стандарттарына сәйкес басқару жүйесін енгізуге бағытталған.
Биотехнология
7M05109
Биология және биотехнология
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1400000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: биотехнологиялық процестерді жүзеге асыру кезінде алынған биологиялық объектілер мен өнімдерді талдауда қолданылатын клеткалық және молекулалық биотехнологияда, микробиологияда зерттеудің негізгі әдістерін қолдану қабілеті мен дағдыларын қалыптастыру, олардың негізгі принциптерін ашу және қолданудың әртүрлі салаларына арналған мақсатты гендік-инженерлік өнімдерді алу үшін соңғы трендтер мен технологияларды пайдалану.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистратурада оқу барысында мақала жазу, ауызша баяндама жасау, постерлік баяндама жасау, көрме бөлімдерін ұйымдастыру және ғылыми пікірталастарға қатысу дағдыларын шыңдау арқылы ғылымның заманауи даму деңгейіне сәйкес келетін қажетті құзыреттер кешенін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистранттарда келесі дағдыларды дамыту: мәліметтер қорын, әдебиеттерді, жобаларды, платформаларды және басқа дереккөздерді рефераттар, шолу және эксперименттік мақалалар, гранттық ұсыныстар, дәрістер, презентациялар, баяндамалар дайындау үшін қолдану; ғылыми-тәжірибелік конференциялар, онлайн іс-шаралар, ғылыми семинарлар ұйымдастыру, халықаралық форумдар мен кездесулерге қатысу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: микроорганизмдердің генетикалық аппаратының ұйымдастырылу принциптерін талқылау қабілетін дамыту; тұқым қуалайтын өзгергіштіктің негізгі механизмдерін; бактериялардағы ДНҚ алмасу механизмдері. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер зерттеледі: эукариоттық және прокариоттық организмдер геномының құрылымы; ген, генотип, фенотип туралы түсінік; жылжымалы генетикалық элементтер; генетикалық рекомбинациялар; бактериялық плазмидалар және конъюгация; геномдық аралдар.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты прокариоттардың және өзге де микробиологиялық объектілердің экстремальды, төзімділік диапазонын немесе "өмір сүру шегін" қоса алғанда, әртүрлі физика-химиялық факторлардың әсеріне микроорганизмдердің бейімделуінің физиологиялық механизмдері туралы теориялық білімді бағалау қабілетін қалыптастыру; прокариоттық клетканың экстремалды тіршілік жағдайында оның тұрақтылығы мен культуралардың физиологиялық ерекшеліктерін анықтайтын құрылымы мен метаболизмінің ерекшеліктері; микроорганимздердің бейімделу әлеуетін биотехнологияда қолдану.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты постгеномикалық технологияның заманауи әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру: генетикалық редакциялау және молекулалық профильдеу, соның ішінде эпигеномика, транскриптомика, протеомика, метиломика, метаболомика, интерактомика; биотехнологияда постгеномдық технологияларды қолдану: өсімдіктердің, жануарлардың және адам геномының геномдарын редакциялау, трансгенді өсімдіктер мен жануарларды құру; биологиялық белсенді заттарды кодтайтын жаңа гендерді анықтау және өнеркәсіптік құнды қосылыстардың жаңа продуценттерін құру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: хромосомалық және гендік инженерияның молекулалық-генетикалық әдістерін тәжірибеде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: геномдық талдаудың эволюциясы; өсімдіктердің анеуплиодиялық мәселелері, хромосомалардың бастапқы нөмірленуі және олардың тиісті геномдарға тағайындалуы; анеуплоидті сызықтарды жасау әдістері, гендердің хромосомалық локализациясы және хромосомалардың сорт арасындағы ауыстырылуы; про- және эукариоттардың генетикалық аппаратының құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуы, ген экспрессиясын реттелу механизмдері, рекомбинантты ДНҚ өндіру және клондаудың әртүрлі әдістері мен тәсілдері; in vitro мутагенезі; антимағыналы РНҚ көмегімен гендік экспрессиясын селективті тежелуі; РНҚ интерференциясы.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Өсімдік ауруын қоздыратын микроорганизмдер туралы заманауи түсініктерді талдау және өсімдіктерді қорғаудың биологиялық құралдарын жасау қабілетін дамыту. Курстың мазмұны: өсімдіктер мен фитосфера және ризосфера микроорганизмдерінің коэволюциясы; өсімдіктер мен микробтардың өзара әрекеттесуін мақсатты реттеу әдістері; өсімдіктердің фитопатогенді микроорганизмдерге төзімділік механизмдерін; фитопатогенді микроорганизмдерді диагностикалау әдістері және ауыл шаруашылығы дақылдарын қорғау әдістері: агротехникалық, кешенді және биологиялық.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:өсімдіктердің дақылдайтын клеткалары мен тіндерін пайдаланып экономикалық маңызды өнімдердің өнеркәсіптік өндірісімен байланысты биотехнология проблемаларының теориялық білімін қалыптастыру.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: экономикалық құнды қасиеттері бар өсімдіктердің генотиптерін алудың жоғары технологиялық әдістерін зерттеу, оларды өндіріске енгізуді жеделдету, ауыл шаруашылығына арналған құнды өсімдік түрлерінің топтамасын құру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: биомолекулалардың құрылымдық және функционалдық ұйымдастыру принциптерін түсіну негізінде белоктық инженерияның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы ақпаратты алу және пайдалану қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: белоктардың құрылымы, қасиеттері, биологиялық функциялары және оларға амин қышқылының қалдықтарын ауыстыру әсері; белоктар құрылымындағы өзгерістерді басқару әдістері; биотехнологиялық процестер үшін қажетті қасиеттерді беру үшін жаңа протеиндерді жобалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: биодеградацияланатын полимерлерді алудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану қабілетін қалыптастыру, олардың биодеградация механизмдерін және оларды зерттеу әдістерін талдау. Курстың мазмұны: биодеградацияланатын полимерлердің жіктелуі, өсімдік, синтетикалық шикізат негізінде биологиялық ыдырайтын полимерлі материалдарды микробтық шикізаттан алудың балама жолдары; биодеградацияланатын полимерлердің қолданылу аясы, биологиялық ыдырайтын полимерлерге, олардың негізіндегі композициялық материалдарға қойылатын талаптар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ауруларды талдау үшін электрондық дерек көздерін пайдалану қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады:
жүйелі биомедициналық шолулар, клиникалық сынақтар, мета-талдау және басқа материалдарға сілтемелер туралы ақпаратты қамтитын базалық дерек қорларды пайдалануда дағдылар, тұқымқуалайтын аурулардың каталогтары мен ақпараттық-іздеу жүйелерімен танысу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өнім сапасын жүйелі түрде ұсыну, оны қалыптастыру әдістері, бағалау және қамтамасыз ету, технологиялық процестерді оңтайландырудың негізгі міндеттерін шешу қабілеттерін қалыптастыру; биотехнологиялық өнімнің сапа менеджменті жүйесін әзірлеу үшін қажетті қазақстандық және халықаралық сапа стандарттарын; шикізат пен компоненттердің, биологиялық белсенді қоспалардың, дәрілік препараттар мен тамақ өнімдерінің сапа көрсеткіштері мен қауіпсіздігін бақылау әдістерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: биотехнологияда биологиялық жүйелер мен процестерді одан әрі пайдалану үшін ақпаратты сақтау және компьютерлік өңдеудің теориялық және практикалық негіздерін зерттеу болып табылады. Пән талдаудың алгоритмдерін жасау сияқты мәселелерді қарастырады биотехнологиялық процестер туралы деректер, биотехнологиялық процестің нәтижелерін өңдеу үшін оптимальді бағдарламалық қамтамасыз етуді іздеу.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: «Жүйелік биология» түсінігі, оның әртүрлі түсіндірмесі мен мазмұны, математика, ақпараттық технологиялар және компьютерлік технологиялар биологиясына арналған басқа қолданбалар арасындағы орын. Жүйенің анықтамасы, жүйенің жіктелуі: сызықты-сызықты емес, тірі емес- тіршілік. Биология, биологиялық жүйелердегі жүйелік тәсіл. Жүйені зерттеу. Жүйенің параметрлері. Биологиялық жүйелерді зерттеу әдістері. Бастапқы талдау және деректерді өңдеу. Биологиядағы модельдер. Биологиядағы негізгі үлгілер. Биологиялық жүйелерді кешенді модельдеу мысалдары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты микробиологиялық синтез, биокатализ, гендік инженерия және нанобиотехнологияларды пайдалана отырып өнімдердің жаңа түрлерін алу үшін биоутилизация, биомимикрия және биофильді дизайн технологияларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Курстың мазмұны: адамзат үшін экологиялық таза материалдар мен ингредиенттер жасау мақсатында микроорганизмдерді пайдалану; биологиялық белсенді заттарды әзірлеу кезінде ферменттелген биотехнологиялық процестердің тәжірибелерді жоспарлау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты фармакология, биомедицина, сауықтыру құрылғылары, агро-биотехнология және биотехнологияның неғұрлым кең секторлары саласындағы әлеуетті жетістіктерді айқындауға; Биотехнологиядағы жаңа және пайда болатын үрдістерді тануға және олардың әлеуетті ықпалы мен коммерциялық мүмкіндіктерін бағалауға; биотехнологиялық деңгей көрсеткіштерін айқындай отырып, жаңа жобалық шешімдердің патенттік тазалығын және олардың патентке қабілеттілігін қамтамасыз ету мақсатында патенттік зерттеулер жүргізуге міндеттерін қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты мал селекциясының теориялық негіздерін түсіну, мал шаруашылығында қолданылатын генофондтың биологиялық әртүрлілігін және қазіргі заманғы молекулалық-генетикалық және биотехнологиялық әдістерді сақтау қабілетін қалыптастыру.
Пәннің мазмұны: берілген өнімділік параметрлерімен трансгендік ауыл шаруашылығы малдарын алу мәселелерін, азықтық ақуыздарды алудың биотехнологиялық әдістерін, Қазақстандағы ауыл шаруашылығы малдарының гендік қорының биологиялық әртүрлілігін сақтаудың заманауи тәсілдерін қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: канцерогенездің биологиясы мен генетикасын сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: клеткаішілік сигналдардың берілуінің молекулалық механизмдері, қоршаған ортаның мутагендік факторларының әсері, гендердің, рецепторлардың, өсу факторларының рөлі, ісік түзуге әкелетін жасушалық жүйелердің бұзылуы, транслокациялар, протоонко-гендер, прогрессия кезеңдері, вирустық және гормональды канцерогенез механизмдері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты клеткалық функцияларды және клеткадағы жеке метаболикалық процестерді басқару механизмдерін, сондай-ақ клеткааралық байланыс жүйесінің қызмет ету принциптерін талдау қабілетін қалыптастыру: сигнал молекулалары, биосигналды қабылдау түрлері, мақсатты белоктар мен транскрипция факторлары, инозитол фосфолипидтері арқылы сигналдың берілуі, клеткаішілік сигнал алмасу процестеріндегі кальций иондарының рөлі және апоптоз бен некроздың молекулалық механизмдері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-су экожүйелерін биоиндикациялауда, биотестілеуде және биоремедиациялауда микробалдырлар мен цианобактериялардың мүмкіндіктерін зерттеу; экобиотехнологияда қолданылатын Фототрофты микроорганизмдердің биологиясы мен систематикасы; ластанған су және топырақ экожүйелерінің мониторингі; биоиндикация және биотестілеу әдістері, мақсаттары мен міндеттері; биоиндикация және биотестілеуде қолданылатын объектілер; ластанған экожүйелерді биоремедиациялау, процестің негізгі кезеңдері және пайдаланылатын объектілер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-адам популяциясында геномиканың, полиморфизмнің және құрылымдық нұсқалардың заманауи ақпараттық технологияларын және олардың аурулармен байланысын қолдану қабілетін қалыптастыру. Курстың мазмұны: генетикалық өзгерістердің функционалдық деңгейдегі өзгерістерге қалай әкелетінін көрсететін жүйелік биологияның элементтері; медициналық зерттеулерде биоинформатика әдістерін қолданудың әртүрлі аспектілері; науқастың ерекшеліктерін ескере отырып, жаңа дәрілік заттарды іздеу және жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: биоматериалдардың әртүрлілігі, оларды синтездеу әдістемесі және медицинада қолданылатын Бейорганикалық және органикалық биоматериалдарды талдау; биоинертті және биодеградацияланатын полимерлер, олардың құрылысы мен қолдану ерекшеліктері туралы қазіргі заманғы түсініктерді талдау қабілетін қалыптастыру; медициналық материалтану саласындағы наноматериалдар мен нанотехнологияларды бағалау; медициналық мақсаттағы биоматериалдардың функционалдық қасиеттерін бағалау үшін биоматериалдар мен медициналық бұйымдарды зерттеу әдістерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты морфогенетикалық факторлар мен метаболикалық процестер деңгейінде әр түрлі микроорганизмдерді өсіру процестеріне негізделген өнімдерді дамыту үшін заманауи инженерлік әдістерді қолдану қабілетін қалыптастыру. Курстың мазмұны: жоғары өнімді микроорганизмдерді құру үшін пайдаланылатын генетикалық инженерия технологиялары; өнім түрлері, пайдаланылатын процесс пен жабдықтың түрі бойынша микробиологиялық өндірістер; микроорганизмдерді өнеркәсіптік мақсаттағы инновациялық препараттарды алу үшін пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты прокариотты және эукариотты микроорганизмдер геномдарының құрылымы; прокариотты және эукариотты микроорганизмдердің жұмыс істеуін қамтамасыз ететін молекулалық-генетикалық механизмдер; микроорганизмдердегі метаболикалық жолдар мен зақымдалған клеткаларды қорғау және қалпына келтіру механизмдерінің жұмыс істеуін генетикалық бақылау процестері; генетикалық түрлендірілген организмдерді құрумен байланысты молекулалық биотехнология мәселелерін шешу үшін про - және эукариотты микроорганизмдердің геномдарын талдау әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мутацияның негізгі түрлерін, олардың цитогенетикалық, биохимиялық және молекулалық көріністерін, сонымен қатар генетикалық токсикологияның қазіргі мәселелерін түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: мутацияның негізгі типтерін және олардың цитогенетикалық және молекулалық зерттеуін және табиғи және жасанды мутагендерді зерттеуін, сонымен қатар генетикалық токсикологияның және оның методологиясының дамуының заманауи мәселелері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Тағам өнімдерін өңдеу технологиясы саласындағы заманауи білімдерді жүйелеу қабілетін дамыту. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер зерттеледі: тағамдық шикізатты өңдеудің дәстүрлі және инновациялық технологиялары; биоконверсия процесінде қолданылатын ферменттердің негізгі топтарын; жануар және өсімдік шикізатының микробиологиялық қауіпсіздігі; мал және өсімдік шаруашылығы өнімдерін стандарттау принциптері мен шарттары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өсімдіктердегі ауруға төзімді гендерінің өзара әрекеттесуі туралы заманауи идеялар туралы білімді қалыптастыру.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Гендік инженерия әдістерімн ауруға төзімді өсімдіктерді құру. Трансгендік өсімдіктерді алу әдістері. Вирустық ауруларға төзімді трансген өсімдіктерін құру. Саңырауқұлақ ауруларына төзімді трансген өсімдіктерін құру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:протеомдар туралы білім жүйесін, белокты сәйкестендірудің қазіргі заманғы стратегияларын және қолданбалы және іргелі табиғаттың биологиялық, медициналық және фармакологиялық мәселелерін шешу үшін олардың құрылымын талдау қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде төмендегі мәселелерді қарастырады: ақуыздардың геномы арқылы анықталған ақуыздардың белсенділігін реттеу механизмдері, құрылымы, функционалдық қасиеттері, ақуыздардың өзара әрекеттесуі. Протеиндер адам мен жануарлар ауруларының алдын алу және емдеу құралы ретінде патологияның пайда болу себептері мен белгілері ретінде қарастыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты биотехнологиялық өндірістегі ресурс үнемдеу технологияларының проблемалары туралы түсінік қалыптастыру және микроорганизмдер негізінде жаңартылатын энергия көздерін өндіру мен пайдаланудың ғылыми-зерттеу және практикалық енгізудегі соңғы жетістіктері туралы білім беру. Курстың мазмұны: қалдықтарды өңдеу үшін генетикалық түрлендірілген микроорганизмдерді алу және пайдаланудың негізгі бағыттары; ауыл шаруашылығы және өнеркәсіп қалдықтарынан алынатын биомасса өндірісі; жануарлардан алынатын шикізатты өңдеудің жанама өнімдерін биоконверсиялау технологиялары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тамақ өнеркәсібіндегі инновациялардың негізгі түрлерін талдау қабілетін дамыту; функционалдық азық-түлік өнімдерін әзірлеу үшін тұтынушылардың түсініктерін және салауатты азық-түлік нарығының трендтерін пайдаланыңыз. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: функционалдық ингредиенттердің пайдалы әсерінің негізгі механизмдері; функционалдық тамақ өнімдерін жасау қағидалары мен ережелерін; функционалдық тамақтану өнімдерін өндірудегі әлемдік жетістіктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Тамақ өндірісінде шикізат пен компоненттердің, тағамдық қоспалардың, дәрілік заттардың, тамақ өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін бақылау әдістерін қолдану дағдыларын дамыту. Курстың мазмұны: тағам өнімдерінің қауіпсіздігі аспектілері; тағам өнімдерін сертификаттау тәжірибесі мен мәселелері; шикізат пен компоненттерді бақылау; микроэлементтер; тағамдық құндылық көрсеткіштері; тағам өндірісіндегі технологиялық процестің кезеңдерінде инструментальды бақылау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: адамның генетикалық ерекшеліктері мен тағамның молекулалық құрамы туралы қазіргі заманғы деректер негізінде денсаулықты сақтау және басқару үшін функционалдық және мамандандырылған мақсаттағы тамақ өнімдерінің жоғары технологиялық өндірістерін әзірлеу қабілетін қалыптастыру, сондай-ақ функционалдық және мамандандырылған тамақ өнімдерін өндіру бойынша процестердің тұрақтылығын бағалау; жоғары технологиялық процестердің тұрақтылығын қамтамасыз ету үшін түзету әрекеттерін ұсыну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тұқымқуалайтын патологиялардың пайда болуының молекулалық механизмдерін түсіндіру қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: гендік патологияның мұрагерлік түрлері мен классификациясының негізгі принциптері; метаболикалық аурулардың және түрлі жүйелердің зақымдануын жоюға арналған жөндеу жүйелерінің пайда болуының негізгі механизмдерін анықтау, экзогенді экологияның әр түрлі факторларының әрекет етуі, молекулалық-генетикалық диагностиканың заманауи әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: агрономиялық пайдалы микрофлора туралы, өсімдік ауруларының қоздырғыштары туралы, карантиндік объектілер туралы қазіргі заманғы түсініктерді талдау қабілетін қалыптастыру; өсімдіктер мен микроорганизмдердің коэволюциясы, фитосфера мен ризосфера; өсімдік-микробтық өзара әрекеттесуді және өсімдік ауруларының қоздырғыштарын микроорганизмдерді анықтау және сәйкестендіру әдістерін бағытталған реттеу әдістері; өсімдіктердің фитопатогенді микроорганизмдерге төзімділік механизмдері; фитопатогенді микроорганизмдер мен микроорганизмдердің диагностикасы әдістері, ауыл шаруашылығы дақылдарын қорғау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:өсімдіктердің белгілі хромосомаларында гендерді оқшаулау және рекомбинантты ДНҚ құрастыру, бактериялық және эукариоттық жасушалардағы генетикалық материалды клондау және экспрессия туралы кешенді түсінік қалыптастыру.
Пәннің мазмұны анеуплоидтік линияларды құрудың негізгі әдістерімен байланысты, белгілі бір хромосомаларда гендерді оқшаулау және эукариоттық жасушалардың генетикалық сипаттамаларының мақсатты түрде өзгеруін қамтиды.
Защита практики
Тәжірибенің мақсаты - зерттеуді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе жеке, сонымен қатар ғылыми ұжымдар мен ғылыми мекемелердің құрылымдық бөлімшелері құрамында ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау мен жүргізуді қоса, академиялық жұмыс дағдыларын қалыптастырады. Зерттеу практикасы ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, үлкен көлемдегі мәліметтерді (нақты материал) жинауға және өңдеуге бағытталған.
Зерттеу практикасы барысында магистранттардың төмендегідей қабілеттері қалыптасады :
- ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау;
- ғылыми әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу: ғылыми дереккөздерді аннотациялау, рефераттар жасау-шолулар;
- тіл жүйесі және әдебиет дамуының негізгі заңдылықтары саласында өз бетінше ғылыми зерттеу жүргізу;
- ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу үшін заманауи ақпараттық ресурстарды пайдалану;
- ғылыми ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және жүйелеу;
- отандық және шетелдік филология мектептерінің жаңашыл әдістерін қолдану;
- ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді баяндау;
- ғылыми басылымды дайындау және редакциялау: тезистер, мақала.
Зерттеу практикасын өту кезінде магистранттар келесі аспектілерді қарастырады:
Зерттеу жұмысының теориялық негіздері. Филологиялық зерттеулердегі заманауи әдістер мен әдістер. Лингвистика және әдебиеттану саласындағы ғылыми және қолданбалы жобалардың тәуелсіз дамуы. Оқу-әдістемелік әдебиеттерді қалыптастыру ережесі. Ғылыми зерттеулер нәтижелерін интерпретациялау.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.