жаратылыстану ғылымдарының магистрі
Сыртқы және ішкі еңбек нарықтарында табысты бәсекеге түсуге және биология мен сабақтас ғылыми салалардағы білімдерін өзіндік ғылыми зерттеу контексіне дербес біріктіруге қабілетті биомедицина саласындағы пәнаралық мамандарды сапалы даярлау
Биомедицина
7M05102
Биология және биотехнология
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1400000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: акупунктураның теориялық және практикалық бағыттарының негіздері туралы түсінік қалыптастыру. Адамдардағы акупунктура нүктелерінің локализациясы мен қызметін, этиологиясын, патогенезін және энергетикалық бұзылыстарды диагностикалау әдістерін, қазіргі заманғы идеялардың биофизикалық және физиологиялық негіздерін қарастыратын Пин Инь жүйесіне сәйкес стандартты терминологияны қолдану қарастырылады. дәстүрлі теориялық және әдістемелік ережелерді түсіндіре отырып, акупунктуралық терапия әдістері.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: организмде болып жатқан физиологиялық процестерге әртүрлі факторлардың әсер ету дәрежесін дәлелдеу, тәуелділіктерді, заңдылықтарды және байланыстарды анықтау қабілетін дамыту; медициналық, экономикалық және клиникалық шешімдерді қамтамасыз ететін уақтылы, сенімді және сапалы статистикалық ақпаратты беру мүмкіндігі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты биоэтиканың негізгі принциптерін талдау, дәлелдеу және синтездеу қабілеттерін дамыту, практикалық биомедициналық қызметте негізгі биоэтикалық нормаларды шығармашылықпен қолдана білу. Пән тәжірибе жағдайында этикалық негізделген шешімдерді талдау және қабылдау дағдыларын дамытуға, болашақ мамандардың кәсіби іс-әрекетінде сыни ойлау мен этикалық рефлексия қабілетін дамытуға бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ғылыми-зерттеу міндеттерін қою және шешу үшін теориялық және практикалық білімдерін пайдалана білуді және биологиялық білім беру саласында студенттердің оқу-зерттеу іс-әрекетін бақылауды қалыптастыру. Келесі мәселелер қарастырылады: оқу және ғылыми-зерттеу қызметі; дағдылар мен құзыреттілік; биологияны оқытуда студенттердің зерттеушілік дағдыларын дамыту әдістемесінің үлгілері; студенттердің ғылыми-әдістемелік жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау ерекшеліктері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән жоғары сапалы және бәсекеге қабілетті ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу үшін қажетті дағдыларды қалыптастыруға бағдарланған. Оқу курсы ғылыми зерттеу процесінің теориялық және әдіснамалық негізін, олардың мақсаттарын, міндеттерін, жүзеге асыру кезеңдерін, сондай-ақ нәтижелерді қолдану салаларын қалыптастырады. Пән ғылыми әдістеменің негіздерін, әдеби-эксперименттік зерттеулер жүргізу әдістемесін, ғылыми жарияланымдар мен жобаларды дайындау және рецензиялау ережелерін зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: физиологиялық процестердің көрінуінің және реттелуінің молекулярлық механизмдерін, құрылымы мен функцияларының өзара байланысын білу негізінде адам ағзасында болып жатқан физиологиялық процестердің молекулалық механизмдерінің принциптері мен заңдылықтарын талдау және жүйелеу қабілетін дамыту. белоктар, ферменттер, гормондар мен хабаршылар, ағзаның ішкі ортасының тұрақтылығын және жүйелердің жұмысын қамтамасыз етудің заңдылықтары мен механизмдері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – эндокриндік жүйенің қызмет етуінің іргелі принциптері туралы білімді біріктіру және талдау қабілетін дамыту, жасушадағы гормоналды сигналдардың берілу жолдары туралы заманауи идеяларды дәлелдеу; биохимиялық, физиологиялық, генетикалық және иммунологиялық процестердің механизмдерін жүзеге асыруда гормондардың әсер етуінің молекулалық механизмдерін, биохимиялық трансформациялар жолдарын және каскадты реттеуді зерттеудің инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: теориялық биомедицина негіздерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Теориялық биомедицинаның пайда болу және даму тарихы қарастырылады; қалыпты және патологиялық жағдайларда адам ағзасын зерттеу, адам ауруларын емдеуді диагностикалау және түзетудегі алғашқы міндеттер мен мәселелерді шешу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: медициналық биофизикадан зертханалық сабақтарды ұйымдастыра білуді қалыптастыру. Эксперименттік ядролық медицинаны оқыту әдістемесі қарастырылады. Биофизикалық эксперименттің сипаттамасы және типологиясы. Сабақ кезіндегі қауіпсіздік шаралары. Биоэтика. Биофизикалық экспериментті бағалау және оның негізділігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адам ағзасындағы ас қорыту процестерінің негізінде жатқан негізгі принциптер мен механизмдерді, ас қорыту мүшелерінің құрылысы мен қызметін, қоректік заттардың қорытылуы мен сіңірілу процестерін, осы процестерді реттеуді талдау қабілетін дамыту; магистранттарда дұрыс ас қорытудың маңыздылығын жан-жақты түсінуді қалыптастыру және алған білімдерін практикалық іс-әрекетте талдау және қолдану дағдыларын дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қалыпты жағдайда, күйзеліс пен патология жағдайында тірі жүйелерде пайда болатын ақпараттық термодинамиканың маңызды принциптері туралы магистранттарда түсінік қалыптастыру; ақпараттық термодинамика тұрғысынан тірі жүйелер қызметінің физикалық және биологиялық аспектілері арасындағы байланысты түсіндіру; ақпараттық термодинамиканың теориялық және практикалық маңызын ашу; ашық жүйелер термодинамикасының негізінің мәнін түсіндіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда биопроцесстердің реттелу механизмдерінің принциптері мен заңдылықтарын талдау және дәлелдеу, организм қызметінің жүйкелік реттелуінің молекулалық механизмдерін, жеке құрылымдық элементтердің өзара әрекеттесуін және жасушааралық байланыс механизмдерін түсіндіру қабілеттерін дамыту. Пән өз бетінше сыни ойлау және биопроцесстерді реттеудің негізгі ұғымдары мен принциптерін түсіну қабілетін дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда организмнің қартаю процестеріне, сондай-ақ жас ұлғаюына байланысты болатын физиологиялық өзгерістерге байланысты негізгі теориялық және практикалық аспектілерді түсіну және талдау қабілетін дамыту; қартаю және уақыт мәселелерін зерттеуге кешенді көзқарасты, сонымен қатар осы салада талдау және сыни тұрғыдан ойлау қабілетін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Магистранттарда дұрыс тамақтану физиологиясы туралы білімдерге сүйене отырып, дені сау адамдардың тамақтану ғылымы саласындағы білімдерін талдау және жүйелеу қабілеттерін дамыту, ауру адамдардың диетасына түзетулер енгізу және дәлелдей білу. диеталық емдік және профилактикалық тамақтану үшін мамандандырылған өнімдерді өндірудің прогрессивті технологияларын жасау үшін тағамның адам ағзасына физиологиялық әсер ету принциптері мен механизмдері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – биопроцесстерді реттеу принциптері туралы жүйелі білімдерді қалыптастыру. Биологиялық процестердің қалыптасуы мен реттелуінің негізгі принциптері, жүйелердің гомеостазын сақтаудың жалпы принциптері, жасушаішілік және жасушааралық реттелудің жалпы жүйелік сипаты, про- және эукариоттық жасушалардың тіршілік әрекетін реттеудің молекулалық механизмдері. биохимиялық реакциялардың барлық жиынтығының бақыланатын ағынын көрсететін организмдер, әртүрлі деңгейдегі реттеу механизмдері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – адам ағзасын, оның қалыпты және патологиялық құрылымы мен қызметін, ауруларды, патологиялық жағдайларды, оларды диагностикалау, түзету және емдеу әдістерін теориялық тұрғыдан зерттейтін биомедицина саласындағы өзекті мәселелерді анықтау қабілетін қалыптастыру. көзқарас. Қазіргі заманғы биомедицина мәселелері, биомоделдеу, фармакомодельдеу мәселелері және кез келген тәртіптегі басқа модельдерді құру зерттеледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – қалыпты және патологиялық жағдайларда жасуша физиологиясының негізгі мәселелері, тұтастай жасушалардың құрылымдық және функционалды-биохимиялық ұйымдастырылуының механизмдері мен принциптері бойынша теориялық және практикалық дағдыларды қалыптастыру. Жасуша биологиясының негізгі бағыттары мен дамуы бойынша сұрақтар және олардың көмегімен биология, биомедицина, биотехнологияда шешілетін практикалық мәселелер қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – адам ағзасында болып жатқан мембраналық процестер туралы негізгі дүниетанымдық концепцияларды түсіну және тәуелсіз сыни ойлау қабілетін қалыптастыру.
Жасуша мембранасының құрылымдары қарастырылады. Биологиялық мембраналардың молекулалық ұйымдастырылуы. Жасуша биомембранасы арқылы заттардың тасымалдануының негіздері. Биологиялық жүйелердегі ақпаратты молекулярлық деңгейде тану, сақтау және беру мәселелерін зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ мамандарда жасушалық деңгейде тіршілік әрекетінің молекулалық процестерін зерттеудің жаңа әдістері туралы білім алу қабілетін қалыптастыру.
Ағзаның ішкі ортасының тұрақтылығын сақтаудың заңдылықтары мен механизмдері және ағзаның негізгі жүйелерінің қызметі, сенсорлық қабылдау және қозғалыстарды ұйымдастыру механизмдері қарастырылады. Физиологиялық процестердің биоритмдерінің механизмдерін сипаттау және зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: гормондардың биохимиясы саласындағы білімдерін жүйелеу қабілетін қалыптастыру, биохимиялық, физиологиялық процестердің механизмдерін жүзеге асырудағы гормондардың молекулалық, субклеткалық деңгейде реттеуші рөлі туралы түсінік қалыптастыру. Биологиялық қабылдаудың молекулалық негізі қарастырылады. Жасушадағы гормондық сигналдардың берілу жолдары туралы заманауи идеялардың негіздері. Молекулярлық конъюгация жүйелерінің құрылымы мен қызметін құру әдістері туралы идеялар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қалыпты жағдайда және патологияда тірі ағзаларда болатын маңызды физикалық процестер туралы магистранттардың түсініктерін қалыптастыру; биофизиканың негізгі принциптері мен теориялық қағидаларының мәнін ашу; қалыпты жағдайда және патологияда адам ағзасының қызмет етуінің физика-химиялық механизмдерінің негізін және биофизикалық әдістеменің іргелі белгісін – биологиялық жүйелерді олардың тұтастығы мен элементтердің өзара байланысын зерттеуді түсіндіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қалыпты жағдайда және патологияда хрономедицинаның маңызды міндеттері мен мақсаттары туралы магистранттардың түсініктерін қалыптастыру; хрономедицинаның негізгі принциптері мен теориялық және практикалық ережелерінің мәнін ашу; ішкі ағзалардың патологиясы бар науқастардың этиологиясы, патогенезі және емдеуіндегі мелатониннің рөлін негіздеу; хронотерапияның, хронофармакологияның, хронопрофилактиканың және ішкі ағзалар ауруларының хронодиагностикасының іргелі ерекшеліктерін ашу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – адам тамақтануының медициналық-биологиялық негіздері, тамақтану теориясы, жас ерекшеліктеріне байланысты тамақтанудың әртүрлі аспектілері туралы білімді қалыптастыру.Азық-түлік өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін және жалпы тамақтануды бақылау мәселелері зерттеледі, макро- және микроэлементтердің химиялық қасиеттері, олардың биологиялық және физиологиялық рөлі, әртүрлі заттармен әрекеттесуі туралы мәліметтер жүйеленеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда биопроцесстердің реттелу механизмдерінің принциптері мен заңдылықтарын талдау және дәлелдеу, организм қызметінің жүйкелік реттелуінің молекулалық механизмдерін, жеке құрылымдық элементтердің өзара әрекеттесуін және жасушааралық байланыс механизмдерін түсіндіру қабілеттерін дамыту. Пән өз бетінше сыни ойлау және биопроцесстерді реттеудің негізгі ұғымдары мен принциптерін түсіну қабілетін дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – адамның ас қорыту физиологиясы, тағамның тағамдық құндылығы, тағамның сіңімділігі, өңдеу және сақтау кезіндегі өнімнің химиялық құрамының өзгеруі, макро- және микроэлементтердің физиологиялық рөлі туралы білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. . Диеталық және профилактикалық тамақтану, тағамның токсикалық және қорғаныш компоненттері, рационалды, диеталық тамақтану принциптері, профилактикалық тамақтану мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адам ағзасының өмірлік маңызды қызметтері және жалпы ағзаның жұмыс істеуін және оның сыртқы ортамен бейімделу әрекетін қамтамасыз ететін реттеу процестері туралы идеяларды талдау және түсіндіру қабілетін дамыту. Курс Анохин бойынша функционалдық жүйелер теориясын талдауға арналған, организмнің қызмет ету мәселелері интегралдық физиология тұрғысынан қарастырылады.
Защита практики
Тәжірибенің мақсаты - зерттеуді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе жеке, сонымен қатар ғылыми ұжымдар мен ғылыми мекемелердің құрылымдық бөлімшелері құрамында ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау мен жүргізуді қоса, академиялық жұмыс дағдыларын қалыптастырады. Зерттеу практикасы ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, үлкен көлемдегі мәліметтерді (нақты материал) жинауға және өңдеуге бағытталған.
Зерттеу практикасы барысында магистранттардың төмендегідей қабілеттері қалыптасады :
- ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау;
- ғылыми әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу: ғылыми дереккөздерді аннотациялау, рефераттар жасау-шолулар;
- тіл жүйесі және әдебиет дамуының негізгі заңдылықтары саласында өз бетінше ғылыми зерттеу жүргізу;
- ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу үшін заманауи ақпараттық ресурстарды пайдалану;
- ғылыми ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және жүйелеу;
- отандық және шетелдік филология мектептерінің жаңашыл әдістерін қолдану;
- ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді баяндау;
- ғылыми басылымды дайындау және редакциялау: тезистер, мақала.
Зерттеу практикасын өту кезінде магистранттар келесі аспектілерді қарастырады:
Зерттеу жұмысының теориялық негіздері. Филологиялық зерттеулердегі заманауи әдістер мен әдістер. Лингвистика және әдебиеттану саласындағы ғылыми және қолданбалы жобалардың тәуелсіз дамуы. Оқу-әдістемелік әдебиеттерді қалыптастыру ережесі. Ғылыми зерттеулер нәтижелерін интерпретациялау.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.