философия докторы (PhD)
Шығыс елдері және Қазақстан үшін қазіргі кезеңде өзекті саналатын әлеуметтік, мәдени, саяси және экономикалық процестер талабын түсініп, оқып-зерттей алатын, сонымен қатар сол елдердің алдында туындайтын негізгі күрделі проблемаларды шешу жолдарын аны0тап6 зерттейтін отандық және әлемдік еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, жоғары білікті ғылыми мамандарды дайындау.
Бағдарлама:
филология, тарих ғылымдары салаларында, сонымен қатар Шығыс елдерінің мәдениетін, дінін, философиясын, саясаты және экономикасы бойынша терең іргелі зерттеулер жүргізу арқылы отандық шығыстану ғылымының проблемаларын талдап, түсіндіре алатын;
қазіргі заманғы шығыстану ғылымының іргелі проблемаларын, тұжырымдамаларын және соңғы жетістіктерін жүйелеп және интерпретациялап бере алатын;
шығыстану ғылымының өзекті бағыттарының дамуына лайықты методологияны таңдау, теориялық материалды терең оқып-меңгеру негізінде дербес ғылыми зерттеу жүргізе алатын;
жоғары оқу орындарында дәстүрлі және инновациялық оқыту әдістері негізінде оқу процесінің жоғары нәтижесін қамтамсасыз ете алатын;
өзара сабақтас ғылыми салалар бойынша білімді халықаралық ақпараттық және талдау қызметтері, сонымен қатар идеология, дін және мәдениет салалары жүйесіне енгізе алатын маманның кәсіби тұлғасын қалыптастыруға бағытталған.
Шығыстану
8D02209
Шығыстану
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
2300000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: – аймақтану зерттеулерінде заманауи теориялар мен әдістерді пайдалану дағдыларын дамыту. Курс Шығыс аймақтарын зерттеудің және деректану базасын құрудың практикалық негіздері мен әдістерін қалыптастырады. Алынған теориялық және әдістемелік білімдерін ғылыми жобаларда қолдану, Шығыс елдеріндегі қазіргі аймақтық үдерістерді қайта қарау және талдау. Кәсіби мәселелерді шешуде нақты эмпирикалық зерттеулер, әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар саласында білімдерін пайдалана білу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ғылыми мәтінді дайындау дағдысын және зерттеу аясындағы зерттеу сапасын бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән сөйлеудің ғылыми стилін, ғылыми зерттеулердің семантикалық және құрылымдық компоненттерін, ауызша / жазбаша ғылыми сөйлеуге тән белгілерін, ауызша ғылыми сөйлеудің монологиялық және диалогтық жанрларын; ауызша / жазбаша ғылыми коммуникацияға тән сөйлеу этикетінің формулаларын оқытуға бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - зерттеуді ұйымдастыру мен жүргізудің негізгі принциптерін түсіндіру қабілетін қалыптастыру; ғылыми пікірталастарда өздерінің ғылыми пікірлерін білдіруге және қорғауға қабілетін қалыптастыру. Пән ғылымды белгілі бір қызмет түрі ретінде зерттеуге бағытталған; ғылыми таным ұғымдарын; ғылым әдісі мен әдістемесі туралы ұғымдарды; ғылыми зерттеудің жалпы әдіснамалық принциптерін; әдістеме деңгейлері; әлемнің ғылыми картинасының тұжырымдамаларын оқытуға бағытталған.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік;<br/> 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру;<br/> 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды;<br/> 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету.<br/> 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD).<br/> <br/> <br/> Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Шығысты зерттеудің іргелі проблемалары және парадигмаларын интерпретациялау үшін қазіргі заманғы шығыстанудың негізгі теориялары мен тұжырымдамаларын талдау қабілетін қалыптастыру. <br/> Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: әлем өркениеттері контексіндегі Шығыс елдеріндегі үдерістерді анықтау; шығыстану ғылымының негізгі салаларындағы негізгі теориялық қағидаларды, тұжырымдарды, динамиканы және проблемаларды іргелі және қолданбалы зерттеу жұмыстарында оларды негіздей отырып қолдану үшін бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – оқытылатын тілдің ғылыми стилінің лексикалық, грамматикалық ерекшеліктерін саралауға, ғылыми информацияны топтастыруға, информациялық технологияларды тәжірибе жүзінде қолдануға, ғылыми-зерттеу қорытындыларын шығыс тілінде және ана тілінде ғылыми мақала және баяндама түрінде даярлауға оқытуға бағытталған. Пән ғылыми лексиканы зерттеуге бағытталған (тарихи, филологиялық, әлеуметтік - мәдени); оқытылып жатқан шығыс тіліндегі ғылыми, кәсіби тілге байланысты негізгі грамматикалық мәселелерді шешуге, ғылыми стильдің когнитивті және коммуникативті функциясын, оқытылып жатқан тілдің академиялық және ғылыми стильдерінің ерекшеліктерін оқытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – зерттелетін шығыс тілінің құрылымын зерттеушілердің когнитивті-коммуникативті ерекшеліктерінің кеңестігін кеңейту. Шығыс тілін меңгеру деңгейін сақтау және лексикалық-семантикалық өлшемдерінің теориялық ұғымдарын еркін пайдалану деңгейіне жеткізу, тұрақты практикалық және аналитикалық материалдарды пайдалана отырып оқыту, сарапшылар мен ғылыми қоғамдастықпен талқылау, ұсынылатын пән курсының негізгі мазмұны болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әртүрлі мәтіндер мен ауызша сөйлеу түрлерінің лингвистикалық ерекшеліктерін, әлеуметтік өзара әрекеттесудің және нарратив құрылымдарының орын тәртібін сәйкестендіру қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы дискурсивті талдау, сөйлеу актілерінің теориясы, әлеуметтік лингвистика, қарым-қатынас этнографиясы және прагматикасын қолданудың пәнаралық әдістері мен дағдыларын қалыптастырады.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- ауызша мәтіннің түрлері мен типтерінің лингвистикалық ерекшеліктерін анықтауға және олардың сипаттамасын ұсынуға;
- пәнаралық сипаттағы еңбектерде нарративтің өзара әлеуметтік ықпалы мен құрылымының тәртібін салғастыруға;
- тілдің формалары мен қызметін, жазба мәтіндер мен қоғамда тілді қолданушылардың ауызша тілінің ішкі байланысын жүйелеу;
- жеке зерттеулерді орындау мен олардың нәтижесін кәсіби деңгейде талқылау барысында пәнаралық әдістер мен тілдік теорияларды, өзара әрекеттестіктің әлеуметтік лингвистикасын, қарым-қатынастың этнографиясын, прагмаикасын пайдалану дағдыларын қолдануға қабілетті болады.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Дискурсивті талдау әдістері. Тілдің формалары мен қызметтері, жазбаша мәтіндердің және тіл қауымдастығының ауызекі тілінің ішкі байланысы. Әлеуметтік өзара әрекеттесу. Нарративті құрылымдар. Сөйлеу актісінің теориясы. Әлеуметтік лингвистика теориясы. Этнографиялық қарым-қатынас. Прагматика теориясы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – дискурстық талдау әдісі арқылы тіл мен тұлғаның өзара әсерін анықтау және түсіндіру қабілетін дамыту. Шығыс қоғамдарында болып жатқан және шығыс халықтары өмірінің этникалық, саналық, гуманитарлық, діни аспектілеріне әсер ететін мәдени, тілдік, әлеуметтік үдерістердің, құбылыстардың ғылыми және ғылыми-көпшілік саласында қол жетімді нысанда біртұтас идеялары мен зерттеу нәтижелерін құра білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Шығыс қоғамдарының әлеуметтік және зияткерлік әлеуетін, таным мәселелерін, ғылымның, идеялардың, қоғамның шығармашылық белсенділігінің, әлеуметтік тарихтың генезисін және дамуын талдау және түсіндіруу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы Шығысқа тән ойлау ерекшеліктерін интерпретациялау және бағалау дағдыларын қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Шығыстың мәдени модернизациясы процестерін жүйелеу және интерпретациялау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы идеялар мен артефактілердің ғылыми тарихи және мәдениеттанулық талдау дағдыларын, өзекті тақырыптар бойынша бойынша деректанулық базаны түсінудің теориялық және методологиялық негізін қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шығыс мәтіндерін оқып-зерттеудің болжамдары мен міндеттерін айқындау, шығыстану ғылымы саласында іргелі зерттеулер жүргізу үшін замануи зерттеу әдістерін таңдау қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент ұсынылатын шығыс мәтіндерін зерттеудің болжамы мен міндеттерін нақтылап көрсету және тестілеу, түрлі жанрдағы нақты мәтіндерді талдауда шығыстану ғылымының теориялық-методологиялық қағидаларын қолдану бағытында білімдерді меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әртүрлі мәтіндер мен ауызша сөйлеу түрлерінің лингвистикалық ерекшеліктерін, әлеуметтік өзара әрекеттесудің және нарратив құрылымдарының орын тәртібін сәйкестендіру қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы дискурсивті талдау, сөйлеу актілерінің теориясы, әлеуметтік лингвистика, қарым-қатынас этнографиясы және прагматикасын қолданудың пәнаралық әдістері мен дағдыларын қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жазба деректерді оқып-зерттеудің болжамдары мен міндеттерін айқындау, шығыстану ғылымы саласында іргелі зерттеулер жүргізу үшін замануи зерттеу әдістерін таңдау қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- ұсынылатын жазба деректерді зерттеудің болжамы мен міндеттерін нақтылап көрсету және тестілеу;
- түрлі жанрдағы нақты мәтіндерді талдауда шығыстану ғылымының теориялық-методологиялық қағидаларын қолдану;
- отандық және шығыс елдері ғылымы мен мәдениетінің тарихы үшін маңызды деректермен жұмыс барысында деректану ғылымының арнайы зерттеу әдістерін қолдану;
- дербес зерттеу негізін қалыптастыру үшін шығыс және батыс тілдеріндегі деректану саласындағы арнайы әдебиетті ұтымды іздеп, жинау;
- жүргізілген зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми шолу, аннотация дайындауға, реферат және библиография құрастыру;
- библиографиялық сипаттамаларды, шығыс және батыс тілдеріндегі негізгі библиографиялық дереккөздерді жүйелеу және қазіргі заманғы техникалық құралдарды пайдалана отырып іздеу жүйелерін құру.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Түпнұсқалық зерттеу нақты әлемді танудың ерекше әдісі ретінде. Дереккөзді оқу әдісі және пәнаралық аспектілер. Дереккөзді оқып-зерттеудің құрылымы. Дереккөздің шығу тегіне ықпал етуші тарихи жағдайлар. Дереккөз және оған авторлық мәселесі, проблемалары. Социомәдени қоғамдағы авторлық мәтін, жұмыс және оның қызметі. Мәдениеттегі шығарманың қызметі. Дереккөзді түсіндіру және мазмұнды талдау проблемалары.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.