филология ғылымдары магистрі
Ғылым мен білім беру саласында шығыс тілдерін білетін филолог мамандарды сапалы дайындау. Бағдарлама мына қабілеттерге ие маманның кәсіби тұлға болып қалыптасуына бағытталған:
- шетелдік (шығыс) лингвистика және әдебиеттану саласындағы соңғы теориялармен байланысты қазіргі заманғы терең білімді интерпретациялау және қорытындылау;
- өз бетімен зерттеу жүргізу;
- өз ғылыми зерттеулер контекстінде бір-біріне жақын, сабақтас ғылыми салалармен байланысты білімді интеграциялау
- өзінің ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін интерпретациялап, оны мамандарға және маман еместерге де хабарлау;
- оқытудың классикалық және инновациялық әдістерінің негізінде оқу үдерісінің тиімділігін қамтамасыз ету;
- ары қарай оқу және ғылыми зерттеулер жүргізу үшін өз бағдарламасын құрастыру
Шетел филологиясы (шығыс тілдері)
7M02310
Шығыстану
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1850000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән мазмұны: басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты академиялық мәтінді құру процедурасын жоспарлау және ұйымдастыру, оның жүйелік құрылымын жасау қабілетін қалыптастыру. Магистрант ғылыми жазудың терминологиясын қолдана алады және ағылшын тілінде әртүрлі ғылыми мәтіндерді құрастыра алады. Курс негізгі идеяларды тұжырымдауға, зерттеу әдістерін таңдауға және бағалауға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - тұлғааралық, мәдениаралық кәсіби қарым-қатынас үшін шет тілді ортада әртүрлі формадағы қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. Магистрант: - шығыс тіліндегі дереккөздерінен кәсіби мазмұндағы ақпарат ала алады; - кәсіби бағытталған сипаттағы мәтіндердің мазмұнын түсінеді; тиімді кәсіби қарым-қатынас үшін сөйлеу әрекетін дамытады. Курс кәсіби маңызды ақпаратты аналитикалық және синтаксистік өңдеу дағдыларын жетілдіруге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнніңмақсаты–қазіргі заманғы когнитивті және коммуникативтік лингвистиканың негізгі ережелерін интерпретациялау қабілетін қалыптастыру.<br/> Пән тілдік құбылыстардың мәнін түсіндіру, пәнаралық әлеуметтік және гуманитарлық білімдерді интеграциялау, әртүрлі қызмет салаларында табысты коммуникативті шығармашылық үшін тілді тиімді пайдалану қабілетін қалыптастырады. Пән лингвистикадағы коммуникативтік және когнитивті заманауи бағыттарды зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қазіргі заманғы инофилологиялық ілімдердің әдіснамасының өз зерттеулеріне қолданылуын түсіндіру және сыни бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән ХХ – XXI ғасырлардағы филологиялық зерттеулердің негізгі бағыттарын, ғылыми парадигмалардың әрқайсысының өзіндік белгілерін; әртүрлі филологиялық бағыттар мен мектептер аясында қарастырылатын мәселелерді қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты–демографиялық, социологиялық, лингвистикалық және басқа да деректер негізінде шығыс елдерінің әлеуметтік жағдайын талдау, тілдік ахуалды сипаттаудың термин жүйесіне сүйену, социолингвистиканың әртүрлі әдістерініс жүзінде қолдану, оқитын шығыс еліндегі социолингвистикалық құбылыстарды және жағдайларды зерттеудің белгілі бір әдістерінің қолданылуын бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Курс әлеуметтік-лингвистикалық зерттеулердің перспективалық бағыттарын оқып зерделеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - Python, әмбебап бағдарламалау тілін нөлден үйрену. Өзінің интуитивті, оқылатын синтаксисімен Python - үйренуге арналған алғашқы бағдарламалау тілі. Бағдарламалау дағдылары кез-келген салада сіз үшін мансап ашады. Сіз проблеманы талдау және оны өңдеу үшін компьютерге беру дағдыларын аласыз.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курсты оқып-үйрену барысында сіз ақпаратты қорғаудың тәсілдері туралы білесіз. Киберкеңістіктегі ең көп кездесетін қатерлер, шабуылдар мен осалдықтар туралы түсінік алыңыз. Мысалы, сіз жеке ақпаратты Интернетте қалай қорғауға болатындығын және қазіргі кезде бизнес, үкіметтер мен білім беру мекемелері алдында тұрған қиындықтар туралы түсінік алуды үйренесіз.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты –Шығыс елдері әдебиетінің өзара ықпалдасу ерекшеліктерін анықтау үшін салыстырмалы әдебиеттанудың әдістері менқағидаттарын қолдану қабілеттерін қалыптастыру, компаративистикадағы аударманың рөлін бағалау. Курс шығыс әдебиеттері арасындағы байланыстардың дәстүрлі аспектілерін, тарихи және типологиялық ұқсастықтарды, ықпалдың таралу жолдары мен олардың көріну формаларын, Шығыстағы этносаралық әдеби байланыстардың даму тарихын оқып зерделеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – педагогикалық қызмет барысында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс АКТ-ны шет тілін оқытуда қолдану бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады. Пән шығыс тілді ашық интернет-ресурстарды, авторлық құқықты электронды оқу құралдарын, арнайы компьютерлік бағдарламалар мен оқытуды басқару жүйелерін қолдана отырып оқытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты–шығыс әдебиетіндегі заманауи тенденцияларды анықтау, Шығыс елдері әдебиетінің даму тенденциясын сипаттау, әлемдік әдебиеттің дамуы аясында олардың ерекшеліктерін көрсету және жаңа ағымдардың көрнекті өкілдерінің жұмысын сыни тұрғыдан бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән әдебиеттің даму тенденциясын анықтайтын көркемдік әдістерді, көркем мәтіндерді талдау әдістерін, шығыс әдеби дәстүрлерінің түрленімдерін оқып зерделеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - шығыс тіліндегі жазбаша ескерткіштерді зерттеу әдістерін қолдану, оларды шығыс елдеріндегі жазудың даму тарихында маңызы бар ақпаратты жинау, талдау және түсіндіру үшін өзгерту және бейімдеу қабілеттерін қалыптастыру. . Пән шығыстық қолжазбалардың жасалу кезеңдері, авторлары, тақырыптары бойынша жіктелуін зерттеуге, олардың жанрларының ерекшеліктерін анықтауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - тіл мен әдебиетті оқыту әдістемесінің қазіргі тенденцияларын анықтау, заманауи әдістемелік жүйелерді сыни тұрғыдан бағалау, жаңа типтегі оқулықтарға талдау жасау, тіл мен әдебиетті оқытуды ұйымдастырудың әртүрлі модельдерін әзірлеу үшін оқыту процесіне әсер ететін факторларды талдау қабілеттерін қалыптастыру. Курс дидактикалық және әдістемелік өзгерістерді, шығыс тілі мен әдебиетін оқытудың әдістемелік тәсілдерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты– тарихи дереккөздер мен қазіргі заманғы мәтіндерді пайымдаудың әдісі ретінде дискурсивті талдауды қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс дискурс туралы түсінікті күрделі коммуникативті құбылыс ретінде қалыптастырады.
Пән мәтін құру актісіне әсер ететін экстралингвистикалық факторларды, дискурстардың, мәтіндердегі символдардың әртүрлі мағыналарының байланысын, олардың белгілі бір тарихи кезеңдегі эволюциясын зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - іскерлік қарым-қатынас саласында хаттамалық құжаттар ережелері мен ұстанымдарын қолдану, іскерлік ортада қарым-қатынастар орнату қабілеттерін қалыптастыру. Курс шығыс мәдениетінің іскерлік этикетінің айрықша ерекшеліктеріне қатысты білімді интеграциялау арқылы аударма жасау дағдыларын қалыптастырады. . Пән шығыс елдерінің этикалық нормаларын, менталдылығын ескере отырып, іскериқарым-қатынас пен хат-хабарлар үлгілерін зерттеуге бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - мәтіннің функционалдық және стилистикалық ерекшеліктерін анықтау. Магистрант:
- оқытылатын шығыс тілінің әртүрлі типті мәтіндермен жұмыс істеуге қабілетті;
- тұлғааралық және мәдениаралық өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін тілдің стилистикалық мүмкіндіктерін қарым-қатынастың әр түрлі салаларында қолданады. Курс мәтіндерді стилистикалық талдау дағдыларын қалыптастырады. Пән мәтін стилистикасы туралы негізгі ақпаратты зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - аудармадағы түсіндіру принциптерін анықтау, ежелгі және қазіргі шығыс мәтіндерінің мазмұнын ашу үшін мәтінді түсіндіру әдісін бейімдеу және өзгерту қабілетін қалыптастыру. Пән аударманы аударма процесі ретінде қарастырады және аудармадағы мәтінді түсіндіру мен талдау әдістерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - белгілі бір дискурсивті жағдайларда жұмыс істейтін, әртүрлі жанрлық және стильдік бағыттағы шығыс тіліндегі мәтіндерді зерттеуде лингвистикалық талдау әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Магистрант мәтіндерге лингвистикалық талдау жасай алады; лингвистикалық мәселелерді шешудің бағдарламалары мен әдістерін әзірлей алады. Курс шығыс тіліндегі мәтіндерді лингвистикалық талдау әдістерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – екі немесе одан да көп тілдердің мәдени кеңістігін бағалау, салыстыру және мәдениетті тіл призмасы арқылы талдау қабілетін қалыптастыру.
Курс лингвомәдениеттануды және оқитын шығыс тілі мен ана тіліндегі мәдениет объектілерін зерттеуге бағытталған. Қарастырылатын мәселелер: әр түрлі лингвомәдениеттің тілдік және мәдени тұрғыдағы ортақ және айырмашылықтары; салыстырмалы лингвомәдениет ұстанымдары, бағыттары, ерекшеліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-кәсіби салада сөйлеу коммуникациясының теориялық негіздерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Нәтижесінде магистрант түрік тілінде сөйлеу мәдениетінің нормаларын меңгереді; тілдік құралдармен және қарым - қатынас жағдайларына барабар тәсілдерді қолданып, сөз саптауға дағдыланады; түрік тілінде бұқаралық мәтіндерді жасау технологиясын меңгеруге қабілетті болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс сізге IoT датчиктерінен алынған деректерді жинау, сақтау және визуалдау дағдыларын алуға мүмкіндік береді. Қазіргі уақытта мәліметтердің динамикалық платформалары жасалуда және біздің соңғы аналитикалық әдістерді қолдану арқылы мәліметтер шығару мүмкіндігі артып келеді. Сіз деректерді талдауды пайдалана аласыз және бизнеске жақсы шешім қабылдауға көмектесетін түсініктер жасай аласыз.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: