тіл білімі бакалавры
ББ мақсаты шет (шығыс) тілдерін еркін меңгеру арқылы кәсіби міндеттерді шешуге және кәсіби және өзге де қызметтің әртүрлі аспектілері бойынша өз пікірін дәлелді түрде білдіруге қабілетті, қоршаған ортадағы, оның ішінде шет тілдік ортада, шынайы болмысты нақты адамгершілік және азаматтық ұстаныммен барабар бағалай алатын маманды сапалы даярлау.
Шетел филологиясы (шығыс тілдері)
6B02301
Шығыстану
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Дүниежүзі тарихы
Дүниежүзі тарихы
75 (Каз.) 75 (Орыс.)
1200000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студент мынадай әрекеттерге қабілетті болады: шет тілін кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынас құралы ретінде шет тілді коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін қолдану. Пәнді оқу кезінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: оқылатын тілдің грамматикалық құрылымдары мен лексикалық штамптары; ерекше дыбыстар мен интонациялық талаптар артикуляциясының нормалары; шет тіліндегі ауызша және жазбаша сөйлеудің лексикалық нормалары.жұмыстарының түрлері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – көркем шығармашылықты зерттеу үшін қажетті әдебиеттанудың негізгі теориялық тұжырымдамаларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем әдебиет шығармаларының құрылу ерекшеліктері мен идеялық-тақырыптық мазмұнын зерттеудің теориялық-әдіснамалық негізін құрайды. Пән көркем шығармаларды мазмұны мен құрылымының ерекшеліктерін, жазушылар шығармашылығын зерттеудің әдістерін зерттеуге, әдебиеттанушы мамандығының маңызын анықтауға бағытталған
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әлемдік көркем мәдениеттің кең әлеуметтік-мәдени контекстінде ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі әлемдік әдебиеттің негізгі заңдылықтары мен даму жолдарын талдай білу қабілетін қалыптастыру. Пән жалпы әлемдік көркем мұраға кіретін негізгі шығармалармен және адамзаттың рухани дамуындағы дүниежүзілік әдебиеттің рөлін бағалау үшін әдеби бағыттар мен үрдістердің даму үдерістерімен танысуға бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты оқылатын шет (шығыс) тілінің грамматикасы бойынша негізгі білімдерін ауызша және жазбаша сөйлеуде қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән шет (шығыс) тілінің морфологиялық және синтаксистік нормаларын, сондай-ақ шет тілінің грамматикалық құрылымдарын бекітуге, сөздік қорын кеңейтуге; тілдік және аймақтық құзыреттілік негіздерін қалыптастыруға; шет тіліндегі қарым-қатынастың коммуникативтік дағдыларын дамытуға бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - базалық шет тілінде дұрыс артикуляция жасау қабілетін қалыптастыру; сөйлемдердің құрылымдық және нормативтік модельдерін қолдана отырып, шет тіліндегі этикет нормаларын сақтай отырып сөйлеу қызметін жүзеге асыру. Пән шет тілінің негізгі грамматикалық нормаларын үйренуге, жазу, оқу және сөйлеу дағдыларын, сондай-ақ коммуникативтік дағдыларды қалыптастыруға; шет (шығыс) тілінде лексикалық қорды қалыптастыруға бағытталған.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - тіл туралы ғылым негіздерін меңгеру қабілетін қалыптастыру; әдебиеттанудың ғылым ретінде даму процестеріне талдау жасау; шығыс елінде оқылатын шет тілі, тіл және әдебиет ғылымының тарихи даму кезеңдерін жіктеу. Пән тіл білімі мен әдебиеттану ғылымы пәнін, олардың міндеттерімен, даму тарихымен және негізгі бөлімдерімен таныстыруға, негізгі лингвистикалық және әдеби терминологияны меңгеруге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқылатын шет тілінде мәдениетаралық қарым-қатынас саласындағы сөйлеу тәртібінің тәсілін жүйелеу қабілетін қалыптастыру. Пән шет тілінің этикеті мен мәдениетінің нормаларын ескере отырып, оларда қалыптасқан: білім, білік және тұлғалық сапалар негізінде мәдениетаралық деңгейде шет тілін меңгеру қабілеті мен дайындығы ретінде коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты- шет (шығыс) тілін оқыту міндетін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін шетел мәтінін негізгі коммуникативтік-дидактикалық бірлік ретінде жіктей білуді қалыптастыру. Пән мәтін түрлері мен жанрларын, мәтіндердің құрылымын, мәтіндерді құру мен лингвистикалық талдауға қойылатын талаптарды; шет тіліндегі жазбаша сөйлеу мәдениетін дамытуға, оның ішінде тілдік өрнек құралдарын пайдалануға бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ежелгі және ортағасырлық даму кезеңдерінде оқылатын тіл елі әдебиетінің бастауы мен негізгі бағыттарын талдау және саралау қабілетін қалыптастыру. Пән ежелгі және орта ғасырлардағы әдеби үдерістің жанрлық-түрлік әртүрлілігі мен тарихи ерекшеліктерін; фольклор мен ауызша әдеби дәстүрді, сондай-ақ ежелгі және орта ғасырлардағы негізгі шығармаларды оқып білуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жаңа және қазіргі заманғы тарихи кезеңдерде оқылатын тіл еліндегі көркем сөзді концептуалды талдау, проза мен поэзиядағы заманауи үрдістерді саралау қабілетін қалыптастыру. Пән әдеби жанрлардың қалыптасуы, көркем формалардың эволюциясы, стильдер мен жанрлардың типологиясы мәселелерін үйрену және жаңа және қазіргі заманғы ірі жазушылардың шығармашылығымен танысуға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қабілеттерін дамыту: оқытылатын тіл елінің көне әдебиетінің шығу тегін жіктеп, негізгі бағыттарын талдау; көркем шығарманың жанрлық ерекшелігін анықтау; әдеби дереккөздерден алынған мәліметтерді дәрежелеу. Пән келесі аспектілерге бағытталған: антикалық әдебиеттің, антикалық дәуірдің ұлы жазушыларының шығармашылығының жанрлық-түрлік алуандығы мен тарихи ерекшеліктері; көне әдебиет шығармаларына әдеби талдау жасау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттердің бойында: оқытылатын тіл елінің ортағасырлық әдебиетінің негізгі бағыттарын негізді түрде жіктеу, орта ғасырдағы ірі жазушылар мен ақындардың шығармашылығына талдау жасау дағдыларын дамыту. Пән келесі аспектілерге бағытталған: ортағасырлық әдебиеттің жанрлық-түрлілігі мен тарихи ерекшеліктері, көркем әдебиет шығармаларын әдеби талдау әдістері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқылатын тілдің лексикалық құрамына жүйелі талдау жүргізу қабілетін қалыптастыру; сөздің мағынасына көп қырлы көзқарасты біріктіру; сөздік құрамды байытудағы шетел кірме сөздерінің рөлін түсіндіру. Пән тілдік құзыреттілікті жетілдіру үшін сөзді лексикалық жүйенің, оқылатын тілдегі номинация үдерістерінің, лексиканың этимологиялық негіздері мен Шығыс лексикографиясының негізгі бірлігі ретінде зерттеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: аударманы лингвистикалық қызметтің ерекше түрі ретінде саралау, аударма теориялары, оларды практикада жүзеге асырудың қағидалары мен әдістерін талдау; екі жақты аударманың әртүрлі түрлерін практикада іске асыруға сараланған көзқарасты қабілетін қалыптастыру. Пән аударма теориясы мен әдіснамасы, қазіргі аударма теориясының ұғымдары, терминдері мен тұжырымдамаларын зерттеуге; екі жақты аударма дағдыларын жетілдіруге бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - грамматика бөлімдерін ғылыми тұрғыдан сипаттай алуға қалыптастыру. Пән студенттерге ғылым тұрғыдан грамматиканың теориялық негіздерін таныстыруға, әртүрлі коммуникациялық процестердегі терминологияның рөлі мен орнын, кәсіби қызметтің әртүрлі салаларындағы терминологияның қалыптасу тарихы мен қызмет ету заңдылықтарын зерделеуге; студенттерді ғылыми-теориялық әдебиеттермен жұмыс істеуге дағдылауға бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - шет (шығыс) тілін тереңдетілген деңгейде қолдана білуді қалыптастыру; тілдік бірліктерді жіктеу және оларды тіл деңгейлерінің категориялық параметрлеріне сәйкес сипаттау. Пән сөйлеу мәдениетін озық деңгейде жетілдіруге; шет тіліндегі мәтіндерді көп аспектілі талдау дағдыларын дамытуға; кәсіби көкжиектерді кеңейтуге; шет тілінің коммуникативтік құзыреттіліктерін одан әрі дамытуға бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты- коммуникативтік құзыреттілікті жүзеге асыру үшін шет (шығыс) тілін тереңдетілген деңгейде меңгеру қабілетін қалыптастыру. Пән күрделі грамматикалық құрылымдарды меңгеруге, сөздік қорын және тілдік-мәдени құзыреттілігін кеңейтуге, сөйлеу мәдениетін жетілдіруге; жеке және іскерлік байланыстарды орнату дағдыларын қалыптастыруға; мәдениетаралық диалог саласындағы тұлғалық және коммуникативті мәселелерді шешуге бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: лингвистикадағы лингвистика мен ақпараттық технологиялардың теориялық ережелерінің мәнін ашып түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Пән келесі аспектілерді зерттеуге бағытталған: лингвистикалық мақсаттарға арналған арнайы компьютерлік бағдарламалар; ақпараттық-іздестіру жүйелері; корпустық лингвистиканың негізгі ұғымдары мен қолданылу саласы; компьютерлік лексикография, компьютерлік терминография және компьютерлік лингводидактика.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты шығыс тілінің дыбыстық жүйесін, оның фонематикалық құрамын, интонациясын, екпінін, әуезін меңгеру дағдысын қалыптастыру; шет тіліндегі сөйлеу ағынын сегменттеу және талдау; шет тілінің коммуникативтік құзыреттілігін дамыту үшін шет тілін қолдану болып табылады. Пән есту және есте сақтау қабілетін дамытуға, шығыс елінің әлеуметтік және тұрмыстық шындығымен таныстыру арқылы тілдік және аймақтық құзыреттілігін кеңейтуге, ауызша және жазбаша шет тілінде сөйлеу дағдыларын қалыптастыруға және тәжірибе жүзінде жүзеге асыруға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерді тіл ғылымы пәнімен және міндеттерімен, қазіргі лингвистика құрылымымен, зерттеу бағыттарымен, тіл білімінің негізгі бөлімдерімен таныстыру; негізгі лингвистикалық ұғымдар мен лингвистикалық терминология туралы түсініктерін қалыптастыру; студенттерді одан әрі лингвистикалық цикл пәндерін оқуға дайындау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттерде: кәсіптік және іскерлік салада әртүрлі қарым-қатынас түрлерін және бейіні бойынша түпнұсқа әдебиеттерді оқу түрлерін жүзеге асыру қабілетін дамыту. Пән келесі аспектілерге бағытталған: қызметтік және іскерлік хат алмасу мен құжаттаманы жүргізу дағдыларын дамыту; әлеуметтік, этникалық, діни және мәдени ерекшеліктерді шыдамдылықпен қабылдай отырып, көп ұлтты ұжымда жұмыс істеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің қабілетін дамыту: лексикалық баламалық нормаларын, грамматикалық, синтаксистік және стилистикалық нормаларды сақтай отырып жазбаша және ауызша аударманы жүзеге асыру. Пән келесі аспектілерге бағытталған: аудармаға дайындық әдістемесін меңгеру; аудармада эквиваленттілікке жету жолдары; сөздіктерді пайдалана білу; аударма әдістері (түрлендіру, толықтырулар, түсіру, қысу, өтеу, экспликация).
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студент мынадай әрекеттерге қабілетті болады: шет тілінің дыбыстық жағын жіктеу, (фонемдік құрамы, интонация, екпін); аудиттік дағдыларды жандандыру және дамыту; шет тілді сөйлеу ағынын саралау және талдау; басты және екінші дәрежелі ақпарат арасын егжей-тегжейлі түсіну және ажырату; естілген мәтінді ауызша және жазбаша түрде дәл айтып беру. Пәнді оқу кезінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: есту жадының ерекшеліктері; мәдениеттанулық құзыреттілік; шет тіліндегі сөйлеуді қабылдау және түсіну ерекшеліктері; рефлексия ерекшеліктері; тыңдау әдістері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шығыс филологиясы негіздерінің қалыптасу заңдылықтарын түсіндіру қабілетін қалыптастыру; оқылатын шет тілі, Шығыс еліндегі лингвистикалық және әдебиеттану ғылымы дамуының тарихи кезеңдерін саралау. Пән шет тілі жазуының жәдігерлері, Шығыс филологиясының тарихы, оның өзекті мәселелерін зерттеуге, Шығыс филологиясының теориялық қырларына қызығушылық оятуға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ағылшын тілінде өз идеяларын дұрыс тұжырымдау және оларды дәлелді түрде негіздеу қабілетін қалыптастыру. Пән академиялық мәтінді құрылымдау технологияларын үйренуге, талдамалық оқу дағдыларын және академиялық мәтінді (баяндама, мақала, жоба, дипломдық жұмыс) құрастыруға, графикалық ақпаратты, кестелер мен иллюстрацияларды ресімдеуге, сондай-ақ жасалған мәтінді талдау және редакциялау дағдыларына қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: аударманы әлеуметтік қызметтің ерекше түрі ретінде саралау, аудармашының кәсіби этикасының талаптарына сәйкес болу қабілетін қалыптастыру. Пән аударма іс-әрекетінің ерекшелігі мен психолингвистикалық қырларын, тұлғааралық қарым-қатынас негіздері мен этикет нормаларын зерттеуге, әртүрлі мәдениеттер мен тілдердің өкілдері арасында делдал ретінде аудармашының негізгі қасиеттерін қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: дипломатия саласындағы кәсіби қызметте хаттама мен этикеттің нормалары мен ережелерін сақтау қабілетін қалыптастыру. Пән хаттама мен этикеттің эволюциясын, ресми және іскерлік қарым-қатынастың қазіргі заманғы халықаралық ережелерін үйренуге; хаттамалық қызметтерді ұйымдастырудың және олардың жұмыс істеуінің отандық және шетелдік тәжірибесін білуге, шетелдік әріптестермен жұмыстың әмбебап ұйымдастырушылық-хаттамалық ережелерін игеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: екінші шығыс тілінде сөйлеу, оқу және жазу қабілетін қалыптастыру; тілдік бірліктерді жіктеу және оларды осы тіл деңгейінің категориялық параметрлеріне сәйкес сипаттау. Пән екінші шет (шығыс) тілінің 1 деңгейіндегі лексикалық эквиваленттік, грамматикалық және стилистикалық нормаларды сақтай отырып, коммуникативтік құзыреттілік және барабар аударма дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби қызмет саласын қоса алғанда, екінші шет (шығыс) тілінің 2 деңгейін пайдалана отырып, коммуникативтік құзыреттілікті іске асыру қабілетін қалыптастыру. Пән 2 шығыс тілінде сөйлеудің грамматикалық және стилистикалық стандарттарын одан әрі зерттеу; лексикалық қорды кеңейту және лингвоелтанымдық ой-өрісті дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: екінші шет тілін коммуникативтік құзыреттілігін дамыту үшін кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану қабілетін қалыптастыру. Пән грамматикалық құрылымдар мен лексикалық қалыптарды, ерекше дыбыстардың артикуляциялық нормаларын және интонациялық талаптарды қолдана отырып, екінші шет тілінде ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын практикалық түрде жүзеге асыруға; лексикалық қорды және лингвоелтанымдық құзіреттілікті кеңейтуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттердің қабілетін дамыту:
кәсіби қызметте екінші шет (шығыс) тілін қолдану. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: екінші шет тіліндегі монологтық және диалогтық сөйлеу, сөйлеу этикетінің формалары, әртүрлі дереккөздерден ақпаратты іздеу және талдау, кәсіби саладағы мәтіндерді оқу және аудару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазіргі шетел (шығыс) тілінің, оның ішінде БАҚ тілінің тілдік және стильдік ерекшеліктерін ажырата білуді қалыптастыру; шығыс тілінің лексикалық-грамматикалық сипаттамасына жүйелі талдау жүргізу болып табылады. Пән шығыс тілінің әртүрлі морфологиялық және синтаксистік құралдарын шет тілдік қарым-қатынас процесінде, сонымен қатар аудармада барабар пайдалана білу дағдыларын қалыптастыруға; мәдениеттер диалогы аясында шығыс лингвомәдениеттануының ұлттық ерекшеліктерін зерттеуде жаңалықтарды пайдалануға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студент мынадай әрекеттерге қабілетті болады: терминологияны тілдің сөздік құрамының ішкі жүйесі ретінде түсіндіру; оқылатын тілдің әртүрлі стильдеріне негізделген арнайы кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру. Пәнді оқу кезінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: әр түрлі қарым - қатынас үдерістерінде терминологияның рөлі мен орны; терминологияның қалыптасу тарихы; маман-филологтың кәсіби қызметінің әр түрлі салаларында терминологияның қызмет ету заңдылықтары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – жалпы саяси, лингвистикалық және публицистикалық сипаттағы мәтіндер мен хабарламаларды абстракциялау, аннотациялау және аудару қабілеттерін дамыту. Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: қоғамдық-саяси саладағы шет (шығыс) тілінің ерекшеліктері; ресми коммуникация және оның сөздік қоры; вербалды емес коммуникация мүмкіндіктері; шығыс тіліндегі саяси, аймақтану мәтіндері және бұқаралық ақпарат құралдары мәтіндері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шығыс тілінің шығыс мәдениетінің әртүрлі аспектілерімен қарым-қатынас мәселелерін саралау; Шығыс лингвомәдениеттануы терминологиясын жіктеу, оның шығыс көркем мәдениетінің дамуындағы орнын анықтау қабілетін қалыптастыру. Пән мәдениетаралық талдау әдістемесін үйренуге, коммуникативтік құзыреттілікті одан әрі дамыту үшін мәдениеттер диалогы контексінде Шығыс лингвомәдениеттануының ұлттық ерекшелігін зерттеуде инновацияларды пайдалануға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ежелгі және ортағасырлық тарихи кезеңдердің дамуы туралы мәліметтер кешенін аналитикалық тұрғыдан қарастыру қабілетін қалыптастыру; ежелгі Шығыс өркениеттерінің адамзаттың дамуына қосқан үлесін дәлелді түрде түсіндіру. Пән елдің өркениеттік дамуының ерекшелігі туралы тұтас ғылыми түсінік қалыптастыру үшін ежелгі және ортағасырлық кезеңдерде оқылатын тіл елінің даму ерекшеліктерін ашуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Оқылатын тіл еліндегі діни жағдайды ғылыми-сыни тұрғыдан сипаттау қабілетін қалыптастыру. Пән оқылатын тіл еліндегі діни-рухани тәжірибе туралы ғылыми түсінік қалыптастыру, қазіргі діни бағыттар мен проблемаларды зерттеу, діндердің тарихи негіздерінің елдегі қазіргі жағдаймен арақатынасын талдауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жаңа және қазіргі замандағы оқылатын тіл еліндегі тарихи-саяси үдерістің даму заңдылықтарын талдау қабілетін қалыптастыру. Пән осы кезеңдер бойынша тарихнаманы зерделеуге; негізгі тарихи-саяси оқиғаларды, оның ішінде отарлау және ұлт-азаттық күрес кезеңін талдауға; тарихтағы саяси және рухани көшбасшылардың рөлін зерттеуге; қазіргі тарихи жағдайды зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қабілеттерін дамыту: оқытылатын тіл еліндегі қоғамдық-саяси ойдың эволюциясын талдау; елдегі ойшылдар мен саяси қайраткерлердің көзқарастарын өз қоғамының өміріндегі қазіргі қоғамдық-саяси құбылыстарды талдаудың әдіснамалық негізі ретінде түсіндіру. Тәртіптілікке бағытталған
елдің саяси және рухани көшбасшыларының шығармашылық мұрасын талдау; қоғамның қазіргі әлеуметтік өмірінің мәселелері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқытылатын тілдің елінің мәдени даму ерекшеліктерін сипаттай білу, діндердің пайда болуы мен дамуы туралы мәліметтерді түсіндіру қабілетін дамыту; елдегі діни ахуалды ғылыми-сыни позициядан сипаттау. Пән мыналарға бағытталған: Шығыс мәдени-діни синкретизм феномені мен Шығыс мәдениетінің әлемдік өркениет тарихындағы рөлін зерттеу; шығыстың рухани және материалдық мәдениетіне ғылыми талдау жасау дағдыларын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің бойында: оқытылатын тіл елінің тарихи даму заңдылықтарын дүниежүзілік тарихи үдеріс контекстінде талдау; ұзақ мерзімді тарихи перспективаның мәселелерін бөліп көрсету; оның рухани және саяси көшбасшыларының тарихи рөлін бағалау. Пән келесі аспектілерге бағытталған: ежелгі өркениеттердің адамзат дамуына қосқан үлесі; зерттелетін тілдің тарихы мен мәдениетінің әлемдік мәдениеттегі орны.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: аударманы лингвистикалық қызметтің ерекше түрі ретінде саралау, аударма теориялары, оларды практикада жүзеге асырудың қағидалары мен әдістерін талдау; екі жақты аударманың әртүрлі түрлерін практикада іске асыруға сараланған көзқарасты қабілетін қалыптастыру. Пән аударма теориясы мен әдіснамасы, қазіргі аударма теориясының ұғымдары, терминдері мен тұжырымдамаларын зерттеуге; екі жақты аударма дағдыларын жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: іскерлік этикеттің талаптарына сәйкес шет тілінде сөйлеу қызметін жүзеге асыру, шығыс тілінде іскери хат алмасу қабілетін қалыптастыру. Пән іскерлік салада еркін қарым - қатынас дағдыларын дамытуға; түпнұсқалық аудио және бейне материалдармен жұмыс істеуге, іскерлік қарым-қатынасты, іскерлік кездесулер мен іс-шараларды шығыс тілінде ұйымдастыруға және жүргізуге үйретуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - шет (шығыс) тілінде оқудың әртүрлі түрлерін және мәтінді талдауды жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру.
Пән мәтіннің негізгі құрылымдық және ақпараттық сипаттамаларын анықтау: жүйелілік пен жүйелілік, анықтық пен қолжетімділік; әдеби талдаудың ерекшеліктерін және мәтінді түсіндіру принциптерін түсіну принциптері ретінде зерттеуге; шығыс тілінің бейнелі құралдарын анықтауға және олардың көркем мәтінде жүзеге асуы мен лингвомәдени құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде шет (шығыс) тілінің морфологиялық құрылымы саласындағы ғылыми-практикалық білім мен дағды жүйесін қалыптастыру; морфологиялық зерттеу нәтижелерін талдау және түсіндіру және мәтінге морфологиялық талдау жүргізу қабілеті; ғылымның ұғымдық-терминологиялық аппаратын пайдалану. Пәнді оқу барысында мына аспектілер қарастырылады: морфология ғылым ретінде, шетел (шығыс) тілінің сөзжасам жүйесі, шығыс тіліндегі мәтінді морфологиялық талдаудың ерекшеліктері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студент мынадай әрекеттерге қабілетті болады: қарым-қатынас жағдайына байланысты оқытылатын тілдің синтаксистік құралдарын таңдау; синтаксистік бірліктер мен синтаксистік құрылымдарды ажырату; оқытылатын шет тілінің сөйлем түрлерін жіктеу үшін ғылыми әдістерді қолдану. Пәнді оқу кезінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады:
- сөйлеу үлгілері мен стереотиптерді қалыптастыру, сөз тіркестері мен сөйлемдерді синтаксистік талдау дағдыларын дамыту; заманауи әдістемелерге негізделген сөйлемдердің құрылымдық-мағыналық түрлерін жіктеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің бойында: Шығыс баспасөзінің тілдік-стильдік ерекшеліктерін ажырата білуді; мәтінді талдау, түсіндіру, реферат және аннотациялау. Пән келесі аспектілерге бағытталған: шығыс баспасөзінің жанрлық сорттары, грамматикалық және стильдік ерекшеліктері; шығыс бұқаралық ақпарат құралдары тілінің нормативтік сөйлеу үлгілері мен тұрақты сөз тіркестері
Аудит
Бұл курс корей тілінің жазбаша және ауызша сөйлеуін дамытудың базалық дағдыларын арттыруға бағытталған. Курс барысында студенттер корей тілінің фонетикалық құрылымының ерекшеліктерін, ұсыныстар құрамын және практикалық грамматикасын үйренеді. Сондай - ақ жазбаша және ауызша сөйлеуде 1 деңгейге сәйкес тілдің лексика-грамматикалық стандарттарын қолдануды үйренеді. -оқылатын тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық және стилистикалық нормаларына сәйкес 1 деңгей үшін сөйлеу тақырыбы шегінде монологиялық сөйлеуде ойды баяндау;
-сөйлемдердің құрылымдық-нормативтік үлгілерін қолдана отырып және өзге тілді этикет нормаларын сақтай отырып, сөйлеу қызметін жүзеге асыру.
- көпшілік алдында сөз сөйлеулер (хабарлама, презентация) мен мәтіндерді дайындау кезінде әртүрлі синтаксистік құрылымдарды қолдану;
- тіл тасымалдаушылармен логикалық байланысты әңгіме жүргізу;
- тілдік экспрессия құралдарын белсенді қолдану (синонимдер, омонимдер, антонимдер) .
Аудит
Бұл курс студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілді қарым-қатынас жасау қабілетін одан әрі қалыптастыруға, нәтижелі және рецептивті тілдік материалды тереңдетуге және кеңейтуге бағытталған. Курс барысында студенттер қазіргі корей тілінің грамматикалық ережелерін үйренуді жалғастырады: сөзжасам, морфология, синтаксис және орфоэпия.- корей тілінде мәдениетаралық қарым-қатынас саласындағы тілдік мінез-құлық тактикасын саралау;
- ауызекі сөйлеу тілін қолдану (нормативтік айтылу, сөйлеу ырғағы, интонация);
- кәсіби сөйлеуге тән негізгі грамматикалық құбылыстар мен ең көп қолданылатын (базалық) грамматиканы белсенді меңгеру;
- күнделікті және кәсіби қарым-қатынас мәтіндерін интерпретациялау;
- қызықты тақырыпқа эссе жазу техникасын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әртүрлі функционалды стильдердің тілдік құралдарын қолдана отырып, ауызша сөйлеуді нақты, дәйекті және дәлелді түрде құру қабілетін қалыптастыру; шет тілінде сөйлеу этикеті және вербальды емес коммуникация ережелерін сақтау. Пән тіл мен сөйлеудің ерекшеліктерін, сөйлеу қызметінің түрлерін, тілдік материалды әртүрлі сөйлеу түрлеріне сәйкес таңдау тәсілдерін; сөйлеудің функционалды түрлерін үйренуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Шығыс поэзиясының негізгі ілімдерін түсіндіру қабілетін қалыптастыру; шығыс поэзиясының түрлері мен жанрлық әртүрлілігін сипаттау. Пән шығыс әдебиеті саласындағы кәсіби құзыреттілікті дамыту үшін әлемді қабылдаудың ұлттық ерекшелігін және оны Шығыс халықтарының көркем шығармашылығында көрсету қағидаларын, поэтикалық теорияларды, Шығыстық өлең құрылымы жүйелерін, классикалық поэтикалық мәтіндерді зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттер мен бұқаралық аудитория үшін шығыс тілінің қашықтықтан оқыту мен онлайн курстарын модельдеу және қашықтықтан оқыту жүйесінде мультимедиялық жобаларды құру қабілетін қалыптастыру. Пән қашықтықтан оқытуға арналған бағдарламалық құралдарды және олардың сипаттамаларын, қашықтықтан оқыту курстарын әзірлеу әдістемесін үйренуге, шығыс тілі бойынша ЖАОК жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шығыс тілін оқытуда заманауи технологияларды, ақпараттық технологиялардың көмегімен машиналық аударма бағдарламаларын және лингвистикалық деректерді өңдеуді қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән интерактивті оқу бағдарламалары мен электрондық оқу-әдістемелік кешендерді, шығыс тілінің онлайн сабақтарын, оқу үдерісін бақылау мен нәтижелерді бағалаудың электрондық жүйелерін меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шет (шығыс) тіліндегі түпнұсқа мәтіндерді барлық фонетикалық, интонациялық және лексикалық талаптарды сақтай отырып оқу, олардың мағынасын толық меңгеру, сондай-ақ оқылғанды келесі тармақтар бойынша түсіндіру қабілеттерін дамыту. : мәтіннің лексикалық ерекшеліктерін зерттеу; «Мәдениеттер диалогында» шығарманың мәдени-тарихи және лингвистикалық негіздерін қарастыру; шығарманың эмоционалдық-семантикалық жағын ашу; - әдеби түсініктемені тұжырымдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Мақсаты - студенттердің диплом жұмысын дайындауға бағытталған ақпараттық-талдамалық қызметі.
Тәжірибе өту кезінде орындалады: диплом материалдарын жинақтау және қорыту; ұсынылатын қызметтер сапасын талдау, бағалық / ассортименттік саясаты, персоналды басқару жүйесі; белгілі бір мерзімде зерттеу объектісінің экономикалық талдауы жүргізіледі, кәсіпорын қызметінің талдауы мен оны жетілдіру бойынша ұсыныстарды әзірлеу қорытындысы шығарылады.
Защита практики
Мақсаты - практикада «Геодезия» пәнін меңгеру барысында қалыптасқан білімдерін және дағдыларын жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу өндірістік жағдайларына барынша жақындату арқылы қолданып, сол жұмыстарды далалық жағдайда орындау арқылы тәжірибе алу мүмкіндігін қалыптастыру. Тәжірибе нәтижесінде студент орындай алады:
1. геодезиялық құралдарды қолдануды;
2. теодолиттерді, нивелирлерді, тахеометрлерді тексеру және оларды жұмыс орнында орнатуды;
3) жер пайдалану шекарасы бойымен теодолиттік жүріс салу және өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
4. өлшеу қателіктерінің өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
5. тахеометрикалық түсіру жүргізуге;
6. далалық өлшеуді камералық өңдеуге;
7. Жер пайдаланудың жоспарын жасауды, бойлық және көлденең профильдерді және басқа қажетті сызбаларды жасауға.
Геодезия пәні бойынша тәжірибе білім беру процессының оқу практикасы циклына жатады. Оқу тәжірибесі барысында геодезиялық жұмыстардың мынадай түрлері орындалады: геодезиялық аспаптарды тексеру және жұмыс орнында орнату: центрлеу, горизонтальдау; теодолиттік жүріс жүргізу, нивелирлеу, тахеометрлік түсіріс жасау; жер пайдалану бойынша өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтау; рұқсат етілген мәндерден өлшеу қателіктерін асып кеткен жағдайда қайта өлшеу жүргізіледі; нивелирлеу бойынша өлшеу қателіктерін тексеру; жергілікті жерде түсіру жұмысын жасау және сол жердің жоспарын жасау.
Защита практики
Кәсіби (өндірістік) практиканын мақсаты: Кәсіпорынның өндірістік-шаруашылық қызметін зерттеу; электр және жылу энергиясын өндіру технологиясын зерттеу, жеке технологиялық процестердің ерекшеліктері жабдықтарды пайдалануда қауіпсіздік техникасы ережелерін, еңбекті қорғау және өнеркәсіптік гигиенаны оқып үйрену, тәуелсіз инженерлік жұмыс дағдыларын және практикалық тәжірибесін алу; өлшеулерді жүргізу, жүргізілген зерттеулердің сипаттамаларын жасау, шолулар, есептер мен ғылыми басылымдарды жасау үшін деректер дайындау.
Кәсіби (өндірістік) практика оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
1. қажетті ақпаратты, техникалық деректерді, жұмыстың көрсеткіштері мен нәтижелерін зерттеу, талдау және оларды жалпылау және жүйелеу, заманауи техникалық құралдарды пайдалана отырып қажетті есептеулерді жүргізуге;
2. нәтижелерді өңдеу және талдау арқылы көрсетілген әдістер бойынша эксперименттер жүргізу, жүргізілген зерттеулердің сипаттамаларын жасау және ғылыми шолулар мен жарияланымдарды құрастыру үшін деректер дайындауға;
3. жылуэнергетика саласындағы ғылыми-техникалық ақпарат, отандық және шетелдік тәжірибені пайдалануға;
4. жұмыс кестесін, бұйрықтарды, бұйрықтарды, нұсқаулықтарды, түсіндірме жазбаларды, схемаларды және басқа да техникалық құжаттамаларды, сондай-ақ бекітілген нысандар бойынша белгіленген мерзімде белгіленген есептерді қалыптастыруға қабілетті болады.
Кәсіби (өндірістік) практика оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Теориялық білімді шоғырландыру, оларды энергиямен жабдықтаудың нақты мәселелерін шешуге қолдану, диссертация (жоба) үшін базалық деректерді жинау, зерттелетін объектілерді жетілдіру жолдары мен мүмкіндіктерін зерттеу, жабдықтардың схемаларын, параметрлерін және жұмыс режимдерін рационализациялау; жиналған ақпараттарды талдау, орындалған жұмыстың нәтижелері туралы есепті құрастыру және дайындау.
Защита практики
Кәсібі (өндірістік) тәжірибенің мақсаты- студенттің теориялық білімдерін тәжірибеде қолдану қабілетін қалыптастыру, ережелер мен лауазымдық нұсқаулықтарға сәйкес нақты шешімдерді қабылдай алу және іс-әрекеттерді орындай алу қабілетін қалыптастыру.
Мамандыққа байланысты мәселе бойынша өз пікірін ұсына алу, жинақтай білу, айта білу; әңгімелесу жүргізу, мамандық бойынша білікті қорытындылар мен кеңестер беру. Кәсіби қызметтің фактілері мен құбылыстарын этикалық тұрғыдан бағалау.
Защита практики
Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу.
- физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;