философия докторы (PhD)
Жасанды интеллект пен ақпараттық технологиялардың заманауи тенденцияларын, сондай-ақ инклюзивті білім беру принциптерін ескере отырып, академиялық саладағы кәсіби қызмет үшін тіл білімінің теориялық негіздері мен әдістемесін терең түсінетін жоғары білікті мамандарды даярлау.
Лингвистика
8D02303
Филология
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
2000000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – жазбаша ғылыми коммуникация саласындағы құзыреттіліктерді, академиялық қарым-қатынас нормаларына сәйкес мәтіндерді жазу және өңдеу қабілетін дамыту; әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндерді құру: диссертация, аннотациялар, ғылыми мақалалар, дәлелді (аналитикалық) эссе, зерттеуді негіздеу мен шолу, филологиялық түсініктемелер және т.б. Пән әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндердің құрылымдық, композициялық, стильдік ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – филологиялық зерттеу әдістерінің негізгі түрлерін сипаттау және бағалау қабілетін дамыту. Оқу курсы олардың түрлеріне сәйкес зерттеулерді жүргізудің теориялық және әдістемелік негізін құрайды. Пән мыналарды зерттеуге бағытталған: ғылыми филологиялық зерттеу әдістерінің ерекшеліктерін, міндеттері мен жұмыс кезеңдерімен байланысты дұрыс таңдау.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік;<br/> 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру;<br/> 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды;<br/> 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету.<br/> 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD).<br/> <br/> <br/> Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тілді зерттеудің заманауи әдістерін сыни тұрғыдан талдауға және қолдануға тереңдетілген жалпы лингвистикалық дайындық пен қабілеттілікті қалыптастыру. Пән әдіснаманы ғылым ретінде, лингвистикадағы жалпы философиялық әдіснаманы, зерттеудің жалпы ғылыми әдістерін, қазіргі лингвистиканың ғылыми парадигмаларын, зерттеудің жалпы лингвистикалық әдіснамасы мен лингвистикалық әдістерін, әдістердің өкілдігін және зерттеу нәтижелерінің дұрыстығын зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазіргі қоғамдық ғылымдардың жетістіктерінің аясында ғылыми зерттеуді ұйымдастырудың ұстанымдарын сипаттау, өзекті лингвистикалық мәселелерді анықтау, тұжырым жасау және әзірлеу қабілеттерін қалыптастыру. Оқу курсы тіл білімінің пәнаралық және трансдисциплинарлық мүмкіндіктері контекстінде зерттелетін мәселені талдау және түсіндіру дағдыларын қалыптастырады. Пән тіл ғылымындағы өзіндік ғылыми-зерттеу қызметін жобалаудың заманауи технологияларын зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: болашақ кәсіби іс-әрекет контекстінде тіл философиясы туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Пән тіл философиясының дамуының негізгі тарихи кезеңдерін, тіл білімінің философиялық мәселелері мен тіл білімінің философиялық-методологиялық базасының ерекшеліктерін, аналитикалық философияның негізгі концепцияларын, герменевтиканы, структурализмді зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ғылыми еңбекті өз бетінше құруда құзыреттілікті қалыптастыру. Пән әдіснаманы, ғылыми мақала мен диссертацияны жүйелі құруды, мақала, диссертацияның композициясының мамандық паспортына сәйкестігін бағалауды, заманауи компьютерлік технологияларды, интернет-ресурстарды, лексикографиялық дереккөздерді пайдалана отырып, мақсат ағашы мен категориялық ағаш құруды зерттеуге, оған баға беруге, оның ғылыми қызметінің өнімінің маңыздылығын анықтауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: дискурсты сыни тұрғыдан зерттеу қабілетін қалыптастыру. Дискурс теориясының концептуалды алғышарттарын, әдіснамалық мәртебесін, принциптерін, категориялық-ұғымдық аппаратын, дискурс теориясының әдістерін, контент-талдауын және талдау бірліктерін, дискурсты жүзеге асырудың лексикалық және грамматикалық құралдарын, дискурстегі субъект тілінің эксплицит/имплициттік сипаттамаларын, дискурсты анықтау критерийлерін және дискурс типологиясын зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: құрылымдық-жүйелік ұйымдастыру принциптерін, тілдің семантикасы мәселелерін сыни бағалау, талдау қабілетін қалыптастыру. Пән: тіл білімінің онтологиясын, тілдің жүйелік-құрылымдық ұйымдастырылуын, тіл Семантикасы, тілдік универсалдар, тілдің табиғаты мен функцияларын, тілдің белгілі табиғатын, тіл белгілерінің ассимметриясын, сыртқы және ішкі лингвистиканы, тілдің ұқсастығы мен жеке-жеке мәселелерін меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазіргі қоғамдық ғылымдардың жетістіктерінің аясында ғылыми зерттеуді ұйымдастырудың ұстанымдарын сипаттау, өзекті лингвистикалық мәселелерді анықтау, тұжырым жасау және әзірлеу қабілеттерін қалыптастыру. Оқу курсы тіл білімінің пәнаралық және трансдисциплинарлық мүмкіндіктері контекстінде зерттелетін мәселені талдау және түсіндіру дағдыларын қалыптастырады. Пән тіл ғылымындағы өзіндік ғылыми-зерттеу қызметін жобалаудың заманауи технологияларын зерттеуге бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тіл білімінің даму тарихындағы лингвистикалық тұлғалардың әдіснамалық түсінігін қалыптастыру. Пән: лингвистиканың тарихнамасы принциптерін әзірлеудің негізгі ережелерін, лингвистиканың қалыптасуының күрделі мәселелерін шешу үшін маңызды жеке тұлғалардың алғашқы көздерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: XX-XXI ғасыр лингвистикасындағы антропоөзекті парадигманың басым теорияларының жүйелі көрінісін қалыптастыру; тіл білімінің өзекті мәселелерін шешу үшін, диссертациялық зерттеудің оңтайлы ғылыми-әдістемелік негіздерін таңдау және пәнаралық жобаларды іске асыру үшін, оның көп парадигмалы мәнін сыни бағалау. Курс диссертациялық зерттеудің ғылыми-әдістемелік негізін, қазіргі көп парадигмалы жалпы тіл білімінің теориялары мен тұжырымдамаларын зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: психикалық процестерге қатысты ақпаратты беру мәселелерін шешу қабілетін қалыптастыру. Пән метатілді, психо-/ нейролингвистикалық талдау әдістерін, тілдік тұлғаның психикалық феномендерін, тілдік сананы, тілдік пікірлерді тудырудың/ қабылдаудың психикалық процестерін, сөйлеу іс-әрекетін, мидың тілге әрекетін ұйымдастыруды, психолингвистикалық зерттеу тұрғысынан тілді меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: сананың тілдегі көрінісінің нәтижелерін бағалау қабілетін қалыптастыру, адамдардың мінез-құлқына ділдің әсерін зертеу. Пән мететілді, тіл мен ойлауды нысан еткен теорияларды, тілдің/ділдің өзара әсерінің ерекшеліктерін, ділдің құрамдас бөлігі ретінде тілдік нұсқауды, тілді ұлттық сипаттың көрінісі ретінде, тілдік ділді ойлау тәсілі ретінде зерделеуге бағытталған.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.