философия докторы (PhD)
Бағдарлама сыни ойлауға ие; қазіргі орыс тіл білімі мен әдебиеттанудың негізгі концепцияларын түсіндіруге қабілетті маманның тұлғасын қалыптастыруға; диссертациялық зерттеуді жүзеге асыру кезінде оларды одан әрі қолдану мақсатында ғылыми теорияларды жүйелендіруге және түсіндіруге бағытталған.; материалды зерттеудің адекватты нысаны негізінде дербес ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру, филология ғылымының жаңа перспективалы бағыттарын дамытуға арналған проекциясымен методологияны таңдау; ғылыми пікірталастарда өзінің ғылыми пікірін олардың жұмыс тілін пайдалана отырып, дәлелді түрде ұсыну және қорғау.
Орыс филологиясы
8D02308
Филология
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1750000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – жазбаша ғылыми коммуникация саласындағы құзыреттілікті, академиялық коммуникация нормаларына сәйкес мәтіндерді жазу және редакциялау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндерді: диссертация, аннотациялар, ғылыми мақалалар, аргументациялық (аналитикалық) эссе, зерттеу негіздемесі және рецензия, филологиялық түсініктемелер және т.б. жасау қабілетін қалыптастырады. Пән әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндердің құрылымдық-композициялық, стилистикалық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – филологиялық зерттеу әдістерінің негізгі түрлерін сипаттау және бағалау мүмкіндігін қалыптастыру. Оқыту курсы ғылыми зерттеулердің теориялық және әдіснамалық негіздерін құрайды, олардың түрлері бойынша. Пәннің мақсаты: ғылыми-филологиялық зерттеулер әдістерінің ерекшеліктері, олардың міндеттері мен сатыларына қатысты дұрыс таңдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жариялауға дайындық жасау, нақты ғылыми парадигма шеңберінде толық және логикалық тұрғыдан жұмыс жасау әдісін меңгеру. Оқу курсы зерттеудің әдіснамалық мақсатын түсіну, зерттеу тақырыбымен байланысты мәселелерді жүйелеу және бөлектеу жөніндегі қызметті ұйымдастыру үшін негіз болып табылады. Тәртіп жариялау процесінің кезеңдері мен нормаларын зерделеуге бағытталған.<br/> Студенттердің қабілеттерін қалыптастыру курсын оқу барысында:<br/> 1 Қазіргі заманғы теориялардың мазмұнын, проблемалары мен тәсілдерін, филологиялық және гуманитарлық білімдер тұрғысынан орыс тілі мен әдебиетін зерттеудегі жаңа үрдістерді сипаттаңыз.<br/> 2 Қазіргі филологиядағы жаңа тенденциялардың ғылыми теориялары мен түсініктерін жүйелеу және түсіндіру.<br/> 3 Ғылыми мақаланы жазу процесінде филологиялық және пәнаралық білімді синтездеу және трансформациялау.<br/> 4 Орыс филологиясының өзекті сұрақтары бойынша ғылыми мақаланы құру үрдісін жоспарлау және іске асыру.<br/> 5 Ғылыми зерттеулердің мақсаттары мен міндеттерін қалыптастырып, олардың шешімін табуға және ғылыми жарияланымда көрсетуге.<br/> 6 Фактілерді жинау, өңдеу, талдау, филологиялық және ғылыми-техникалық ақпаратты жинақтау, озық отандық және шетелдік тәжірибелер, эксперименттер мен байқаудың нәтижелері. Ғылыми мақаланы құру барысында.<br/> 7 Орыс филологиясы саласында түпнұсқа ғылыми жұмыс жасау - ғылыми мақала.<br/> 8 Thomson-Reuters және Scopus халықаралық дерекқорларының шеңберінде ғылыми басылымдарды жүзеге асыру, CCES ұсынған ғылыми журналдар.<br/> Пәндерді оқыған кезде студенттер келесідей аспектілерді қарастырады: ғылыми мақаланы құру әдістемесі. Әдістемелік жобалау. Зерттеу тақырыбын таңдау. Іс жүзіндегі материалдарды жүйелендіруді ұйымдастыру. Ғылыми гипотеза. Мақала мәтінін құрылымдық-композициялық бөлу. Жариялау процесінің кезеңдері. Жариялау процесінің нормалары. Этикалық стандарттар. Мақала дизайны бойынша техникалық талаптар. Ғылыми журналды іріктеу. Ғылыми журналды іріктеу үшін дерекқорлармен жұмыс жасау.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік;<br/> 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру;<br/> 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды;<br/> 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету.<br/> 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD).<br/> <br/> <br/> Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ХХ - ХХІ ғғ. Орыс филологиясында басым теорияларды жүйелі түрде қалыптастыру; сыни пәнаралық жобаларды іске асыру, филология өзекті мәселелерді шешу үшін зерттеудің ең үздік ғылыми-әдістемелік негіздерін таңдау үшін, олардың multiparadigmatic мәнін бағалау. Оқу курсы диссертациялық зерттеудің ғылыми және әдістемелік негізін құрайды. Пән қазіргі заманғы поли-парадигма орыс тіл білімі мен әдебиеттану теориясы мен тұжырымдамаларын зерттеуге бағытталған.<br/> Студенттердің қабілеттерін қалыптастыру курсын оқу барысында:<br/> 1 Дәстүрлі және жаңа басымдыққа ие ғылыми ұғымдардың мәнін айқындау және түсіндіру.<br/> 2 Білім нәтижелерін жинақтап, оларды жаңа білім алу құралы ретінде қолданыңыз.<br/> 3 Орыс филологиясы саласындағы зерттеулерге барабар әдіснамалық тәсілдерді таңдап, сыни талдауды орындаңыз.<br/> 4 Филологияның концептуалды және әдістемелік аппаратын қолдана отырып, күрделіліктің түрлі деңгейлерінде стандартты емес зерттеу міндеттерін шешеді.<br/> 5 Зерттеу үрдісінде пәнаралық білімді біріктіру.<br/> 6 Орыс филологиясы саласында түпнұсқа ғылыми жұмыс жасау.<br/> 7 Ғылыми қауымдастыққа білім беру, ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін ұсыну.<br/> 8 Орыс филологиясының өзекті мәселелерін шешу үшін әлеуметтік өзара әрекеттесу және ынтымақтастық үшін қоғамда дұрыс, сабырлы және өнімді өзара әрекеттесуге дайын болу.<br/> Пәнді оқыған кезде студенттер келесі аспектілерді қарастырады: тілге лингвоцентрлік және антропоцентриалық тәсілдер. когнитивтік лингвистика, гендерлік лингвистика, гендерлік және әдебиет, коммуникативтік лингвистика, прагмалингвистика, имиджологиялық лингвистикалы, саяси лингвистика, Интернет лингвистика: жалпы ғылыми санаттағы / Сыртқы және қазіргі заманғы мультипрагматикалық филологиялық білім ішкі лингвистика / доминант үрдістер ретінде әлемнің суреті. Ресей прозасы және поэзиясы Неомифологиялық сана кеш XIX-ХХ ғғ. Сөйлесу диалогының концепциясының аясында әдебиеттерді салыстырмалы зерттеу. Семиотика - әдебиетті ғылыми зерттеу саласы ретінде.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қазіргі гуманитарлық ғылым жетістіктерінің контекстінде ғылыми зерттеуді ұйымдастыру принциптерін сипаттау және өзекті әдебиеттанулық мәселелерді анықтау, қалыптастыру және әзірлеу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әдебиеттанудың пәнаралық және трансдисциплинарлық перспективасы контекстінде зерттелетін проблеманы талдау және интерпретациялау дағдыларын қалыптастырады. Пән әдебиеттану саласындағы өзіндік ғылыми-зерттеу қызметін жобалаудың заманауи технологияларын меңгеруге бағытталған.
Пәнді оқу нәтижесінде студент:
1. кәсіби міндеттерді шешу үшін оңтайлы ғылыми әдістер мен тұжырымдамаларды таңдау,
2. өзіндік ғылыми-зерттеу қызметін жобалаудың заманауи технологияларын меңгеру;
3. зерттеу жобасының ғылыми тақырыбын зерттеуде жаңа идеяларды генерациялаудың негізі ретінде қазіргі филологияның интегративті перспективаларын қолдану;
4. кәсіби қызмет саласында ғылыми гипотезаларды ұсыну және оларды қорғауға дәлелді дамыту;
5. алынған тәжірибелік деректерді жинау, өңдеу және интерпретациялаудың заманауи технологияларын саралау;
6. алынған нәтижелерді ғылыми презентацияда және кәсіби дискуссияда қисынды түрде ұсыну;
7. оқытылатын пәндердің пәнаралық байланыстарын жүргізу және олардың болашақ педагогикалық қызмет үшін маңызын түсіну;
8. ауызша және жазбаша түрде ғылыми-зерттеу жобасының нәтижелерін талдаудың жеке-теориялық әдістері мен технологияларын меңгеру;
9. Топтық зерттеу ұжымдарында жұмыс істеу кезінде өзінің ғылыми ұстанымын дәлелді түрде баяндау.
Пәннің міндеті:
Пәнді оқыту барысында келесі аспектілер қарастырылады:
- Қазіргі әдебиеттанудың ғылыми жетістіктері
- Қазіргі әдебиеттанудың интегративті пәнаралық және трансдисциплинарлық болашағы
- ғылым мен ғылыми зерттеулердегі инновациялық үрдістер
- ғылыми зерттеу әдістемесі. Ғылыми зерттеу әдістерінің жіктелуі
- ғылыми зерттеуді жобалау
- ғылыми зерттеу бағдарламасын жүзеге асыру
- ғылыми зерттеудің рефлексивті фазасы
- - ғылыми зерттеу бағдарламасының тұсаукесері. Ғылыми рефлексия
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: докторанттардың пәнаралық зерттеулер аясында көркем шығармашылықты зерттеу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:
- қазіргі әдебиеттанудың негізгі теориялары мен тұжырымдамаларын, әдіснамалық аппаратын, оның іргелі және қолданбалы мәселелерін жүйелі түрде түсінуін көрсету;
- мәдениет және әдебиет құбылыстарын зерттеудегі әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдаодың негізгі принциптері мен тәсілдерін түсіндіру;
- қазіргі әлеуметтік-гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдарының жетістіктерін ескере отырып, көркем шығармашылықты зерделеудің пәнаралық тәсілін қолдану;
- ғылыми-техникалық прогрестің әдебиет шығармаларын талдау техникасына әсерін, жазушылардың шығармашылығын зерттеу әдістемесіне қатысты жаңа идеяларды сыни талдау, бағалау және синтездеу,;
- ғылым интеграциясы, жаһандану жағдайында филологияның дамуы, ғылыми пікірталастарда, конференцияларда сандық технологияларды енгізу туралы өз көзқарастарын дәлелді және дәйекті түрде гипотезалар ұсыну.
Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қазіргі әдебиеттанудың даму тенденциялары. Әдебиеттанудың басқа ғылымдармен интеграциясы мәселесі. Көркем шығармашылықты зерттеуге жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тәсілдерін қолдану принциптері мен ерекшеліктері. Кешенді және пәнаралық тәсілдер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: диссертациялық зерттеу жүргізу барысында жаңа білімдерді қалыптастыру мақсатында заманауи филологияның пәнаралық мәселелерін жүйелі түрде шешу. Оқу курсы диссертациялық зерттеудің ғылыми және әдістемелік негізін құрайды. Пән пәнаралық зерттеулердің негізгі үрдістерін, теорияларын және тұжырымдамаларын зерттеуге бағытталған.
Студенттердің қабілеттерін қалыптастыру курсын оқу барысында:
1 Қазіргі заманғы пәнаралық зерттеулер шеңберінде орыс филологиясы саласында іргелі, жүйелі білімдерді көрсету.
2 Орыс филологиясы саласында кешенді зерттеу үрдісін жоспарлау және жүзеге асыру.
3 Ғылыми зерттеулердің мақсаттары мен міндеттерін қалыптастыру және оларды шешу.
4 Ғылыми эксперименттер жүргізу және олардың нәтижелерін дұрыс талдау.
5 Ғылыми проблемаларды шешу үшін зерттеу процесінде пәнаралық білімді біріктіру.
6 Орыс филологиясы саласында түпнұсқа ғылыми жұмыс жасау.
7 Ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін мамандарға ұсынамыз.
8 Өзінің ғылыми мүдделерін қоғамдық мүдделермен, этикалық құндылықтармен, өндіріс пен қоғамның қажеттіліктерімен байланыстыру.
Пәндерді оқыған кезде студенттер келесі аспектілерді қарастырады: қазіргі филология ғылымының пәнаралық сипаты. Қазіргі шетелдік және ресейлік лингвистикадағы социолингвистикалық бағыт. Қазіргі шетел және орыс лингвистикасындағы тіл үйренудегі психолингвистикалық бағыт. Жалпы және орыс лингвистикасындағы функционалдық грамматиканың мәселелері. Қазіргі ресейлік лингвистикадағы тұжырымдамалық мәселелер. Лингвистикалық прагматика.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: технологиялық зерттеулерді жобалау, жаңа білім алу, лингвистиканың қолданбалы мәселелерін шешу үшін іс-әрекетті жобалау мүмкіндігін қалыптастыру. Оқу курсы лингвистикалық зерттеулер әдіснамасын түсіну үшін негіз болып табылады. Тәрбие лингвистикалық және ғылыми-техникалық ақпараттарды жинау, өңдеу, сараптау және жинақтау технологиясын, лингвистикадағы жобалау үдерісінің сатылары мен кезеңдерін зерттеуге бағытталған. Студенттердің қабілеттерін қалыптастыру курсын оқу барысында:
1 Филологиялық білімнің жаңа пәнаралық бағыттарында ғылыми зерттеулердің нәтижелерін сыни түрде бағалаңыз.
2 Жаңа және күрделі мақсаттарды қалыптастыру, ғылыми жобалау технологиясын қолдана отырып, өзіндік түпнұсқа негізделген орыс лингвистикасы саласындағы жаңа проблемалар мен ғылыми шешімдерді ұсыну.
3 Зерттеу процесінде филологиялық және пәнаралық білімді синтездеу және трансформациялау.
4 Ғылыми зерттеулердің мақсаттары мен міндеттерін қалыптастыру және оларды шешу.
5 Ғылыми эксперименттер жүргізу және олардың нәтижелерін дұрыс талдау.
6 Орыс лингвистикасы саласында түпнұсқа ғылыми жұмыс жасау.
7 Ғылыми жобаның нәтижелерін ғылыми қоғамдастыққа таныстырыңыз.
8 Өндіріс пен қоғамның қажеттіліктеріне сәйкес өздерінің ғылыми мүдделерін салыстыру, жобалық қызметтің басымдықтарын таңдау.
Пәндерді оқып үйренуде студенттер келесі аспектілерді қарастырады: лингвистикадағы технологиялық зерттеулерді жобалау. Лингвистиканың зерттеу жобалау кезеңдері. Лингвистиканың ғылыми жобалау кезеңдері. Зерттеу жобасын ұсынуға қойылатын талаптар. Курс докторанттың өз бетімен әзірлеген зерттеу жобасының тұсаукесерімен аяқталады.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: