филология ғылымдары магистрі
Бағдарлама филология (лингвистика және әдебиеттану) саласындағы заманауи ғылыми-практикалық мәселелерді тұжырымдайтын және шеше алатын маман қалыптастыруға бағытталған; дәстүрлі және инновациялық және қашықтықтан оқыту әдістерін қолдана отырып ғылыми-зерттеу қызметін сәтті жүзеге асыру; оқу орындарының бөлімдерін басқару; заманауи технологиялар негізінде баспа немесе сандық баспа өнімін талдау, бағалау және өңдеу; мәтіндерге сараптама жүргізу; орыс / қазақ / шет тілдерінде көп мәдениетті және көптілді топта, сондай-ақ мемлекеттік органдармен, бұқаралық ақпарат құралдарымен, ғылыми қоғамдастықпен, баспа саласындағы мамандармен және қоғамдық ұйымдармен тиімді ауызша және жазбаша қарым-қатынасты қалыптастыру.
Орыс филологиясы
7M02314
Филология
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1350000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – тіл мен әдебиетке полипарадигмалық көзқарастың теориялық негіздерін ғылыми зерттеулерде қолдану үшін сыни тұрғыдан бағалау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы лингвистикалық және әдеби зерттеулердің теориялық және әдістемелік негізін құрайды. Пән филология ғылымының қазіргі ғылыми бағыттары мен мектептері аясында тіл мен әдебиет фактілерін талдаудың жаңа технологиялары мен әдістерін, тілдік және әдеби құбылыстарды зерттеу принциптерін зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар пәнді оқу кезінде келесі аспектілерді қарастырады:<br/> Философияның пайда болуы және дамуы. Философияның пайда болуы. Философияның пәні мен әдісі. Философияның тарихи түрлері. Әлемнің философиялық түсінігінің негіздері. Бар болу мәселесі. Онтология және метафизика. Сана мен тіл. Таным және шығармашылық. Ғылыми және ғылымитан тыс білім. Ғылым және технологиялары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - әр түрлі стильдегі және жанрдағы мәтіндермен жұмыс жасау қабілетін қалыптастыру: оларды объективті түрде түсіндіру және түсіну. Оқу курсы талданған мәтінге түсініктеме құру, ауызша сөйлеу және желілік коммуникация мәтіндерін түсіну дағдыларын қалыптастырады. Пән мәтін құру процесін, мәтінді түсіну процесін, түсінудің герменевтикалық процедураларын, «мәтін - мағына» ұғымдарының арақатынасын зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – мәтіннің құрылу механизмін түсіндіру, мәтінді талдау мақсатында мәтіндерді топтастыру, мәтіннің негізгі белгілерін анықтау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы мәтін тілінің негізгі түсініктерін, мәтіннің негізгі ерекшеліктерін (ақпараттық, құрылымдық, толық, байланысты, интеграциялық, реттеуші, толықтығы), мәтін құрылымын: деңгей және бірлік, функционалды-семантикалық мәтін түрлерін (сипаттамасы, әңгімесі, пікірталас) зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - ғылыми зерттеулерге қолдану үшін антропоцентрлік полипарадигматикалық лингвистиканың теориялық негіздерін сыни тұрғыдан бағалау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы лингвистикалық зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән тілдік фактілерді, жаңа технологиялар мен әдістерді, лингвистикалық құбылыстарды қазіргі заманғы ғылыми бағыттар мен лингвистика мектептері аясында зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеулер жүргізу үшін әдіснаманың заманауи ғылыми бағыттары контекстіндегі филологиялық зерттеулердің ғылыми парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру. Пән филологиялық зерттеулерде қолданылатын инновациялық, ақпараттық және цифрлық технологияларды игеруге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – зерттеу жұмысын жүргізу үшін гендерлік білімінің әдістемесін қолдану, гендерлік зерттеулер мәселесін сипаттай білу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әдебиеттанудағы гендерлік зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады. Пән гендерлік теорияның түсініктері мен терминдерін, негізгі мәселелерін, феминисттік қозғалыстар мен гендерлік зерттеулердің қалыптасу тарихын зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – дұрыс таңдалған және дұрыс қолданылған концептуалдық және әдіснамалық аппарат негізінде қоғамда қызмет атқарушы мәтіндерді талдау үшін лингвистикалық білімдерді синтездеу және трансформациялау қабілетін қалыптастыру. Пән лингвистиканың дискурсивтік бағытын қалыптастыру кезеңдерін: француз мектебі, голландтық мектеп, орыс мектебі, дискурсия типологиясын: жіктеудің түрлі себептерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты адамның когнитивті қызметінің принциптерін талдау және тілдің семантико-когнитивті механизмдерін түсіндіру, ғылыми лингвистикалық дүниетанымды қалыптастыру үшін заманауи тәсілдерін жүйелеу және әлем туралы білім беру формаларын ажырату.
Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады:
когнитивтік лингвистиканың негізгі ұғымдары, ғылыми мектептер мен бағыттар, тұжырымдамалардың типологиясы, тарихы, когнитивтік лингвистиканың тәсілдері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тілдік шығармаларды талдау және бағалау үшін коммуникативтік лингвистика тұрғысынан тілді оқыту ерекшеліктерін түсіндіру қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистранттардың төмендегідей қабілеттерін қалыптастыру көзделеді:
- лингвистикалық пәндер жүйесіндегі коммуникативтік лингвистика мәртебесін түсіндіру;
- коммуникативтік лингвистиканың теориялық негіздерін сипаттау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – мәтінді талдау үшін оны ауызша/жазбаша тұрғыда нәтижиелі өндіру мақсатында семиотиканың тәжірибелі әдістері мен техникаларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы мәтінді мәдени-семиотикалық көзқарас тұрғысынан талдау қабілетін қалыптастырады. Пән қарым-қатынас үрдісінде қолданылатын (М.Ю. Ломан бойынша) таңбалар мен жүйелерді, таңбалық жүйелердің ерекшеліктерін, олардың интерпретациялануын, көркем мәтінді семиотикалық талдау әдісін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – құқықтық мәселелерді шешу үшін заң саласындағы мәтіндерге (даулы, қарама-қайшы мәтіндер) лингвистикалық сараптама жүргізу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы даулы мәтінді зерттеудің әдістемелік негізін құрайды. Пән даулы мәтіннің жанрлық байланысын, оның стилистикалық, жеке авторлық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған, құқықтық қақтығыстың басталуы мен себептерін, жанжал тараптарының іс-әрекеттері мен себептерін анықтауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қолданбалы филологиялық мәселелерді шешу, сөйлеу имиджін ескере отырып, мәтін құру және түзету қабілетін қалыптастыру, дауыстық портреттер құру, сөйлеу имиджін құру үшін технологиялық бағдарламаларды диагностикалау.
Оқу курсы тіл мен сөйлеу арқылы образ қалыптастыру процесінің теориялық және әдіснамалық негізін және инструменталды негізін құрайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - әдеби зерттеулер жүргізу үшін орыс модернизмінің философиясы мен поэтикасын сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы модернизмнің әдебиет тарихындағы орнын түсінудің теориялық негізін құрайды. Пән модернизмнің ХХ ғасырдың жаңа өнері ретіндегі принциптері мен эстетикалық міндеттерін зерттеуге бағытталған; модернизм және классикалық әдебиет ұғымдарын салыстыру; модернисттердің еңбектеріне талдау жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – орыс әдебиеті шығармаларын зерттеуде мифопоэтикалық әдісті пайдалану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем мәтіндегі мифологемалар мен символдарды талдау мен интерпретациялау қабілеттерін қалыптастырады. Пән заманауи әдебиеттанудағы миф пен мифопоэтика мәселелерін, миф және оның семиотикасын зерттеуге бағытталған. Сонымен қатар, мифтің құрылымдық және семиотикалық зерттеулерін қарастырады, олар: К.Леви-Страус және Р.Якобсон, Ю.Лотман, Б.Успенский, В.Иванов, В.Топоров.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – лингвистиканың ғылыми парадигмасының антропоцентризмнің философиялық идеяларымен ауысының концептуалды көрінісін қалыптастыру, осы әдістемелук негізде лингвистикалық зерттеулер жүргізу. Оқу курсы лингвистикалық зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән сыртқы лингвистиканың пәнаралық бағыттарын, олардың ғылыми зерттеу объектілерін, әдіснамасы және метатілі бойынша саралануын зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - әдеби зерттеулер жүргізу үшін орыс шетеk әдебиетіндегі көркемдік дискурстың алуан түрлерін бағалау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы Ресей эмиграциясының көрнекті өкілдерінің авторлық сана формаларын талдаудың теориялық және әдіснамалық негіздерін қалыптастырады. Пән мегаполис пен орыс шетел әдебиетінің көркемдік дискурсын салыстырмалы аспектіде, орыс эмиграциясының аға буынының (И. Бунин, Д.Мережковский, И.Шмелев) прозалық көркемдік дискурсының ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.
Курсты оқу барысында магистранттардың төмендегідей қабілеттерін қалыптастыру көзделеді:
ресейлік эмиграция өкілдерінің көркемдік дискурстарындағы айырмашылықтарды түсіндіру;
аз және үлкен эпикалық және лирикалық жанрлар, эсселер, естеліктер, әдеби портреттер, эмигрант әдебиетінің поэтикалық және сатиралық жанрлары шығармаларының дискурсқа тән тұрақты жанрлық қалыптастырушы белгілерін көрсету;
авторлық сана ерекшелігіне байланысты орыс диаспорасының әдебиет өкілдерінің пікірталас тұрғысынан көркемдік ізденістерді кәсіби түрде түсіндіру;
шетелде орыс эмиграциясының әр авторларының авторларына тиесілі бір жанрдағы шығармашылық дискурсқа салыстырмалы талдау жасау;
кәсіби қызметте алынған білімдерді қолдана отырып, қойылған мәселелерді шешудің шығармашылық тәсілдерін табыңыз.
Магистранттар пәнді оқу кезінде келесі аспектілерді қарастырады:
шетелде орыс әдебиетінің жанрлары мен дискурсі жүйесінің алуандығы. Мегаполис әдебиетінің көркем дискурсын және орыс диаспорасын салыстырмалы тұрғыдан талдаудың әдістемелік аспектілері. Орыс эмиграциясының аға буын прозасының көркемдік дискурсының ерекшеліктері (И. Бунин, Д. Мережковский, И.Шмелев және т.б.). Сатиралық жанрлар және олардың өкілдерінің шығармашылық дискурсы. «Сатирикон» және оның дәстүрлері. Меморандалық жанрлардың көркемдік дискурсы және «әйелдердің прозасы». Шетелде орыс эмиграциясының әдебиетіндегі тарихи және журналистік дискурс ерекшелігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - әдеби зерттеулер жүргізу үшін шығыстық Қайта өрлеу дәуіріндегі әдебиеттерді сипаттай білу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы шығыс әдебиетінің дамуын рухани және эстетикалық тұрғыдан түсінудің теориялық негізін құрайды. Пән Шығыс әдебиетінің дамуын, Шығыс әдебиетінің өзара әсері мен өзара әрекеттестігі жағдайындағы шығармалардың идеялық мазмұнын зерттеуге бағытталған.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: