философия докторы (PhD)
Білім беру бағдарламасы жоғары оқу орындарында орыс тілі мен әдебиетін оқыту саласында жоғары білікті профессорлық-оқытушылық құрамды және білім беру жүйесінде басқарушы кадрларды даярлауға бағытталған
Орыс тілі мен әдебиеті
8D01704
Филология
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
2000000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – жазбаша ғылыми коммуникация саласындағы құзыреттіліктерді, академиялық қарым-қатынас нормаларына сәйкес мәтіндерді жазу және өңдеу қабілетін дамыту; әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндерді құру: диссертация, аннотациялар, ғылыми мақалалар, дәлелді (аналитикалық) эссе, зерттеуді негіздеу мен шолу, филологиялық түсініктемелер және т.б. Пән әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндердің құрылымдық, композициялық, стильдік ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – нақты ғылыми парадигма шеңберінде ғылыми басылымдарды құруда шығармашылық дағдыларды дамыту, ғылыми зерттеу нәтижелерін баспаға дайындау, жариялау процесінде қажетті қағидалар, әдістер, ережелер, талаптар кешенін меңгеру. Пән ғылыми басылымды құрудың жалпы қабылданған нормалары мен кезеңдерін, сондай-ақ ғылыми сөйлеу стилінің талаптарын зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – филологиялық зерттеу әдістерінің негізгі түрлерін сипаттау және бағалау қабілетін дамыту. Оқу курсы олардың түрлеріне сәйкес зерттеулерді жүргізудің теориялық және әдістемелік негізін құрайды. Пән мыналарды зерттеуге бағытталған: ғылыми филологиялық зерттеу әдістерінің ерекшеліктерін, міндеттері мен жұмыс кезеңдерімен байланысты дұрыс таңдау.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік;<br/> 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру;<br/> 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды;<br/> 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету.<br/> 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD).<br/> <br/> <br/> Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ХХ-ХХІ ғасырлардағы филология ғылымының дамуын сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру; мәтіндерді талдау және білікті түсіндіру үшін қазіргі филологиядағы жетекші ғылыми мектептердің тұжырымдамалары мен негізгі теориялық ережелері; филологиялық білімнің нақты саласындағы қолданыстағы әдістемелер негізінде дербес зерттеулер жүргізу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ХХ-ХХІ ғасырлардағы филология ғылымының дамуын сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру; мәтіндерді талдау және білікті түсіндіру үшін қазіргі филологиядағы жетекші ғылыми мектептердің тұжырымдамалары мен негізгі теориялық ережелері; филологиялық білімнің нақты саласындағы қолданыстағы әдістемелер негізінде дербес зерттеулер жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – өзекті әдеби мәселелерді шешу үшін ғылыми жобаларды жоспарлау және құру қабілеттерін дамыту. Пән әдеби зерттеуді жобалау технологиясын меңгеруге бағытталған. Пән студенттің өз бетімен әзірлеген ғылыми жобасын көрсетумен аяқталады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – жоғары оқу орындарында орыс әдебиетін зерттеу мен оқытудың негізгі әдістерін құзіреттілік көзқарас контекстінде таңдауды негіздеу, жаңашылдық заңдылықтарын түсіну мен негіздеудің теориялық және әдістемелік негізін қалыптастыру, өз бетінше зерттеу әрекеті мен ғылыми-педагогикалық іс-әрекет дағдыларын меңгеру. Пән білім беру технологияларын классификациялаудың заманауи тәсілдерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – құзыреттілік көзқарас жағдайында жоғары оқу орындарында орыс тілін оқытудың инновациялық әдістерін таңдауды негіздеу. Пән білім беру технологияларын классификациялаудың заманауи тәсілдерін зерттеуге және білім беру технологияларының тұжырымдамалық негіздерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты -ғылыми-зерттеу қызметі шеңберінде теориялық және практикалық маңызы бар өзекті лингвистикалық мәселелерді анықтау, тұжырымдау және әзірлеу, оларды шешу үшін заманауи ғылыми лингвистикалық әдістерді қолдану, сондай-ақ ғылыми қызметтің әдіснамалық принциптері мен әдістемелік әдістерін түсіндіру қабілетін қалыптастыру.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.