философия докторы (PhD)
Қазақ тілі мен әдебиеті саласындағы жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесіне, ғылыми салаға жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды, жаңашыл педагогтарды, педагог-зерттеушілерді даярлау.
Қазақ тілі мен әдебиеті
8D01701
Филология
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
2000000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – жазбаша ғылыми коммуникация саласындағы құзыреттіліктерді, академиялық қарым-қатынас нормаларына сәйкес мәтіндерді жазу және өңдеу қабілетін дамыту; әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндерді құру: диссертация, аннотациялар, ғылыми мақалалар, дәлелді (аналитикалық) эссе, зерттеуді негіздеу мен шолу, филологиялық түсініктемелер және т.б. Пән әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндердің құрылымдық, композициялық, стильдік ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – филологиялық зерттеу әдістерінің негізгі түрлерін сипаттау және бағалау қабілетін дамыту. Оқу курсы олардың түрлеріне сәйкес зерттеулерді жүргізудің теориялық және әдістемелік негізін құрайды. Пән мыналарды зерттеуге бағытталған: ғылыми филологиялық зерттеу әдістерінің ерекшеліктерін, міндеттері мен жұмыс кезеңдерімен байланысты дұрыс таңдау.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік;<br/> 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру;<br/> 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды;<br/> 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету.<br/> 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD).<br/> <br/> <br/> Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – лингвистика және әдебиеттану салаларындағы зерттеулердің нәтижелерін ескере отырып, мәтіннің негізгі бірліктері мен категорияларын талдау арқылы оның әдістемелік ерекшеліктерін меңгерту.<br/> Мәтінді құру үшін оның байланыстылығы мен тұтастығын анықтау; мәтінді өңдеу әдістерін; мәтінді өңдеудің теориялық негіздері мен кәсіби тәсілдерін; мәтінді аударудың технологиясын; мәтінді аударудың лексикалық және грамматикалық мәселелерін қарастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қазіргі педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану мен фольклортану ғылым салаларындағы жүйелі түсініктерді көрсете алу, ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру, іске асыру және түзетулер енгізу қабілеттерін игерту. Пән әдебиеттану мен фольклортанудың өзекті мәселелерін оқыту әдістерін меңгертуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: педагогика философиясы мен әдіснамасы, педагогикалық зерттеу әдістемесі туралы ғылыми түсінік қалыптастыру, зерттеу мәдениетін дамыту, докторлық диссертацияны орындау барысында әдістемелік әлеуетті іске асыру дағдыларын қалыптастыру.<br/> Пән аясында философиялық мектептер мен концепциялар зерттеліп, білім берудің мақсаттары мен міндеттері, зеттеудің дизайн, тұлғаны қалыптастырудағы студент пен педагогикалық процестің рөлі, педагогикадағы этика мен мораль негіздері туралы сұрақтар зерттеледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты әдеби копирайтинг пен сторителлингтің негізгі принциптері мен әдістерін түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әртүрлі жанрлардағы әдеби мәтіндерін дайындаудың және олардың кәсіби қызметте қ қолдану ерекшеліктері мен шарттарын білу үшін теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән әдеби, креативті копирайтинг пен сторителлингтің даму тарихы мен негізгі технологияларын зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қазақтың мәдени-ақпараттық кеңістігінің біртұтастығын, оқырмандардың әдеби шығармаларға қолжетімділігін қамтамасыз ету, әдеби-зияткерлік еңбектің нарықтық қатынастарға бейімделуін шешу жолдарын ұсыну және әдістемесі мен ғылыми негіздерін жасау. Қазақстанның әдеби-зияткерлік нарығын зерттеу негізінде осы саланы нарықтық қатынастарға бейімдеу жолдарын қарастыру, әдеби еңбекті коммерцияландыру тәсілдерін ұсыну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жазушы мен журналистің шығармашылық лабораториясы ұғымы, олардың шығармашылық қызметтерінің ерекшеліктері, заңдылықтары туралы зерделеу.
Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:
- жаңа ғасыр журналистикасында бағдар айыру, негізгі саяси-тарихи үрдістерді түсіну, кешенді зерттеу жұмыстарын жоспарлау;
- журналистиканың практикалық жақтарын, оның әдіс-тәсілдерін меңгеру, шығармашылық тұлға болмысы жайлы дербес зерттеулер жүргізу;
- жазушы мен журналистің шығармашылық процестерін салыстыра отырып кешенді зерттеу жұмыстарын іске асыру;
- шығармашылық лабораториядағы ізеністердің түрлерін негізге алып, дербес тұжырымдарын жасау;
- жазушылар мен журналистердің шығармашылық еңбектерінің қоғам өміріне, әлеуметтік мәселелерді шешуге әсерін зерттеу, нәтижелерін талдау, сыни бағалау.
Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Шығармашылық процесс. Жазушы мен журналист шығармашылығының ізденіс аясы. Шығармашылықтағы шабыт тақырыбы. Газет-журналдардағы әдеби-сыни мақалалар. Сын еңбектеріндегі жазушының шығармашылық портреті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – желілік әдебиетті елеулі мәдени құбылыс ретінде зерделеу. Сабақта интернет-технологияларды әдістемелік тұрғыдан сауатты қолдана білу, шығармашылық белсенділігін арттыру. Курс қазақ желілік әдебиетінің көкжиегін кеңейту дағдыларын қалыптастыруға, шетелдік оқырманға шығуға бағытталған. Құрал ретінде ол тіл үйренуге және қазақ қоғамымен, мәдениетімен танысуға қолжетімді. Желілік әдеби процесc тарихын жүйелік талдауға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – тілдік тұлғаның бойындағы ұлттық мәдени құндылықтар жүйесін айқындау, «құндылық» сөзінің генезисі туралы, өзгеру типологиясы және ұлтқа тән тілде сақталған мәліметтерді жан-жақты талдау. Жаһандану үдерісіндегі ұлттық құндылықтардың қоғамдағы көрінісі; тілдік тұлға мен тіл әлеуетінің рөлі, ұлттық тұтастыққа, даралыққа, дербестікке негіз болатын құндылықтар, лингвистикалық талдау арқылы тілдік құрылымдар мен жүйелерді саралауға бағытталған тіл мен сөйлеу әрекеті қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – лингвистика және әдебиеттану салаларындағы зерттеулердің нәтижелерін ескере отырып, мәтіннің негізгі бірліктері мен категорияларын талдау арқылы оның әдістемелік ерекшеліктерін меңгерту.
Мәтінді құру үшін оның байланыстылығы мен тұтастығын анықтау; мәтінді өңдеу әдістерін; мәтінді өңдеудің теориялық негіздері мен кәсіби тәсілдерін; мәтінді аударудың технологиясын; мәтінді аударудың лексикалық және грамматикалық мәселелерін қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазіргі педагогикалық білім беру контекстінде әдебиеттану және фольклортанудағы ғылыми жетістіктерді білім беру саласына жаңа технологиялар негізінде енгізуге қабілетті маман қалыптастыру.
Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:
- әдебиеттану мен фольклортану ғылым салаларындағы жүйелі түсініктерді көрсете алу;
- зерттеу саласындағы ғылыми концепциялар мен пайымдауларды негізге ала отырып ғылыми зерттеулерді жоспарлау;
- педагогикалық әдістер мен тәсілдерді қолдана отырып әдебиеттану мен фольклортанудағы ғылым жетістіктерін оқытуды білім беру ұйымдарында ұйымдастыру;
- педагогикалық зерттеулерді негізге ала отырып дербес ғылыми жобаларын іске асыру;
- жаңа педагогикалық технологияларды меңгере отырып дербес ғылыми тұжырымдарына түзетулер енгізу.
Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Педагогикалық білім беру контекстіндегі әдебиеттану. Педагогика және фольклортану. Педагогика мен әдебиеттанудың философиялық бағдарлары. Әдебиеттану мен фольклортануды оқытудың ерекшеліктері. Жоғары оқу орындарындағы білім беру процесі және әдебиеттану мен фольклортану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сөз экологиясы негізгі ұғымдары мен категориялары туралы кешенді білім беру, сөз экологиясы мәселелерінің ғылыми және қоғамдық проблемаларын жетік меңгеру, қазіргі қоғамдағы лингвоэкологиялық жағдаяттарды толық игерту, қазақ тілінің экологиялық мәселелерін анықтап білу. Сөз экологиялық мәселелері, ҚР-дағы сөз экология аспектілері, лингвоэкологияның басты ұғымдары, қазіргі сөз экологиясының тілдік емес факторлары қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: түркі халықтары әдебиеттерін салыстыра зерттеу саласындағы білім мен дағдыларды жүйелі көрсете алу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:
- әдебиеттерді салыстыра зерттеу саласындағы білім мен дағдыларды жүйелі көрсете алу;
- түркі халықтары әдебиетін заман сипатына, ұлттық және көркемдік ерекшеліктеріне қарай зерттеу нәтижелерін дамыту;
- түркі халықтары әдеби байланыстарын кезең-кезең бойынша жүйелеп білу, алған білімін өз саласында және қоғамдық ортада көрсете алу;
- әдебиеттерді, әдеби шығармаларды салыстыра зерттеу әдістерін пайымдап, ой тұжырымдай алу;
- салыстыра зерттеу принциптерін жетік меңгеру, тұжырымдарын ғылыми ортаға шығару, қорғау.
Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Әдебиеттерді салыстыра зерттеу принциптері. Түркі халықтары әдебиеттерінің байланыстары. Салыстырмалы әдебиеттану контекстіндегі түркі халықтарының әдебиеті. Өзге халықтардың қабылдауындағы түркі халықтарының әдебиеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазақ тілінде болып жатқан белсенді үдерістерді тілдік деңгейлер, фонетикалық, лексикалық, морфологиялық, синтаксистік деңгейлермен жүйелеу және оны оқыту дағдысын меңгерту, экстралингвистикалық факторларды анықтау. Қазіргі қазақ тілінде болып жатқан өзгерістердің себептері, нәтижелері, тілдік құбылыстар, синхрониялық және диахрониялық тұрғыда анализдеу және оны оқыту мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты сандық әдебиеттанудың тұжырымдамалық-категориялық аппаратын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы квантитативті тәсілді, көркем мәтіннің мазмұны мен құрылымын талдаудың сандық және компьютерлік әдістерін қолданудың теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән цифрлық құралдарды қолдана отырып, әдеби жобаларды әзірлеу принциптерін зерттеуге, әдебиетті оқытуда компьютерлік технологияларды қолдануға бағытталған.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.