философия докторы (PhD)
Бағдарлама ғылыми-зерттеу, педагогикалық, ұйымдастыру-басқару, мәдени-ағартушылық, сараптама-аналитикалық қызмет саласында зерттеу нысанын жүйелі түрде меңгерген, филология саласында заманауи әдістерді игеріп, оны нақты мақсаттарда қолдана алатын, өзекті, сұранысқа ие филология және осы саламен шектесетін ғылым салаларындағы мәселелер бойынша ғылыми зерттеулер мен эксперименттік тәжірибелер жүргізе алатын маман тұлғасын қалыптастыруға бағытталған.
Қазақ филологиясы
8D02307
Филология
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
2000000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – жазбаша ғылыми коммуникация саласындағы құзыреттіліктерді, академиялық қарым-қатынас нормаларына сәйкес мәтіндерді жазу және өңдеу қабілетін дамыту; әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндерді құру: диссертация, аннотациялар, ғылыми мақалалар, дәлелді (аналитикалық) эссе, зерттеуді негіздеу мен шолу, филологиялық түсініктемелер және т.б. Пән әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндердің құрылымдық, композициялық, стильдік ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім беру бағдарламасының ғылыми бағытына қойылған міндеттерге сәйкес зерттеудің кезеңдері мен әдістерін меңгеру. Мыналар қарастырылатын болады: ғылыми есептеулерді терең талдауға және озық технологияларды пайдалана отырып бар процестерді оңтайландыруға қажетті заманауи үлгілер мен әдістер; ғылыми жоспарлар мен зерттеу нәтижелерін дайындау және болжау үшін әдеби-салыстырмалы талдаудың негізгі әдістері
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік;<br/> 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру;<br/> 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды;<br/> 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету.<br/> 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD).<br/> <br/> <br/> Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Блім алушыларда тіл мен мәдениет, тіл мен діл, тіл мен дін арасындағы байланысты бағалау, осы бағыт бойынша кәсіби талдау дағдыларын қалыптастыру. Әлеуметтік ортадағы, қоғамдағы тілдік қолданыстың рухани және материалдық мәдениетті бағалаудағы маңызы мен орнын, тіл мен саясат, тіл мен дін, тіл мен мәдениет арасындағы тығыз қатынастың негіздерін ғылыми зерделеу. Ұлттық код ұғымына ғылыми негіздеме жасап, оның тілдегі көріністерін нақты деректермен талдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: болашақ мамандық саласының мазмұнына сай білім алушыда қазіргі қазақ тіл білімі мен әдебиет саласындағы пәнаралық қатынаста негізгі концепциялар, теориялық негіздер және зерттеу бағыттары туралы бүтін, жүйелі, негізгі ұғымдарды тану мен бағалау дағдыларын қалыптастыру, оқу және зерттеу жұмыстарының қорытындысын ғылыми есеп, тезис,докторлық диссертация, ғылыми-зерттеу жобалары түрінде презентациялау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі заманғы қазақ тіліндегі риторика мен коммуникациялық теорияның заманауи ақпараттық алмасу құралдары мен іскерлік қарым-қатынас тілі динамикасының болашақ дамуында докторанттардың жүйелік көзқарасын қалыптастыру. Ақпарат алмасудың заманауи құралдары мен іскери қатысымның динамикасын дамыту болашағы тұрғысында қатысым теориясы мен шешендік өнердің өзекті мәселелерін жүйелеу, cөйлеудің әр түрлі стиль мен жазба жанрындағы мәтінге кешенді лингвостилистикалық талдау жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:Докторанттарда түркі тілдеріндегі фонологиялық өзгерістердің себептерін және оларды сипаттайтын диахрондық заңдарды интегралды жүйелік идеяны қалыптастыру, түркі тілдеріне қатысты диахрониялық фонология заңдылықтарын қалыптастыру, түркі тілдерінің фонологиялық жүйесіндегі тарихи өзгерістерді түсіндіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: докторанттарға қазақ әдебиетінің тарихын кезең-кезеңмен негіздейтін ғылыми білімдер туралы тұтас жүйелік көзқарасын қалыптастыру, түрлі әдеби кезеңдердегі қазақ әдебиетінің даму ерекшелігін, поэтикасын, проблематикасы мен образдар жүйесін, жанрлық ерекшелігін бағамдай алу, қазақ әдебиетін дәуірлеу пәнінің нәтижелері бойынша тезис, докторлық диссертация, филологиялық комментарийлер, ғылыми жобалар жазу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Докторанттарда интегративтік типті зерттеудің жаңа бағыты ретінде сөзтану ғылымының тұтас жүйелік тұжырымдамасын, қазақ тіліндегі қарым-қатынастың әртүрлі формаларының даму тенденциялары туралы жүйелік көзқарасты қалыптастыру. Сөзтану ғылымының негізгі ұғымдары мен категориялары бойынша адекватты кешенді теориялық, әдістемелік дағдыларды таңдау және сыни талдамалар жасау, тезис, докторлық диссертация, филологиялық комментарийлер, ғылыми жобалар жазу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Докторанттар арасында әлемдік тарихи-мәдени процестің контекстінде Қазақстанның әдебиетін дамытудың ұлттық ерекшеліктері мен заңдарының толық жүйелі түсінігін қалыптастыруға бағытталған. Әлемдік әдебиет және Шығыс әдебиеті мәнмәтінінде Қазақстан әдебиетінің даму заңдылықтарын айқындау, қазіргі тарихи-мәдени және көркем үдерістегі қазақ әдебиетінің орны мен рөлін қарастыра алу, зерттеу жобасының нәтижелерін жариялау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: докторанттарға қазақ әдебиетіне әсері туралы тұтас жүйелік көзқарасты қалыптастыру, ХХ ғасыр әдебиетіндегі жыраулық поэзияның үлгілерінің поэзияда сақталу мәселелерін ажырату; әлем әдебиетінің қазақ әдебиетіне әкелген жаңашылдығын көру; кей жанрлардың қалыптасуына тигізген әсер, ықпалын талдап, таразылау.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.