филология ғылымдары магистрі
Қазақ филологиясының ғылыми-теориялық негіздерін, оны зерттеудің инновациялық әдістерін меңгерген ғылыми қызметкер, білім беру мекемелерінде заманауи технологияларды қолдана білетін академиялық біліктілігі жоғары оқытушы, масс-медиа редакторын, ғылым және білім беру, басқару-әкімшілік саласындағы менеджер дайындау.
Қазақ филологиясы
7M02313
Филология
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1350000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: нәтижелерді өңдеудің заманауи әдістерін қолдана отырып, аударматану саласындағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау дағдыларын қалыптастыру. Оқылатын болады: аударма саласындағы ғылыми зерттеулердің негіздері; мәтінді талдаудың заманауи әдістері; ақпараттық технологиялар; ғылыми мәселелерді тұжырымдау және шешу; ғылыми әдістерді таңдау.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ әдебиетінде қалыптасқан білімнің жаңа парадигмаларының жүйелері, оның дамуы мен қалыптасу ерекшеліктері қамтылған. Әдебиеттану саласы бойынша структуралистік, герменевтика, типологиялық, салыстырмалы, функционалды, мәдениетаралық қатысым т.б. антропоөзектік бағыттардың ұғымдары мен категориялары және оларды зерттеу әдістерімен бірге қазақ әдебиетінің шет елдерде насихатталуы, әлемдік үрдістердің қазақ әдебиетінде көрініс табуы, хронотоп, архетип және әдеби шығармаларды аксиологиялық тұрғыдан талдау мәселелелері қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі қазақ лебізінің (сөйлеу) ерекшелігі мен қызметі, функционалды-семантикалық, қолданыстағы лебіздің өзекті мәселелері антропологиялық ғылыми теориялар негізінде қарастырылады. Лебіз теориясының тіл біліміндегі негізгі қағидаларының қалыптасуы мен даму жолдарын жүйелеу, функционалды-семантикалық ерекшеліктерін саралау, сөйлеу жүйесінің мәні мен маңызын, сөз қолданысындағы нормалардың көрінісі мен ерекшелігін, диалог пен монологтың қызметін, түрлері мен қолданысын әлеуметтік-психологиялық, лингвофилософиялық, аксиологиялық аспектіден саралау көзделеді.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ халқының болмысы мен танымында тарихи қалыптасқан ұлттық-мәдени кодтар когнитивтік лингвомәдени бағытта қарастырылады. Ұлттық концептер мен құндылықтар жүйесін когнитивтік және лингвопсихологиялық талдаулар негізінде кешенді анықталады. Тарихи, мәдени, рухани болмыс пен концептер Адам (ізгілік, адалдық, адамгершілік, парыз, намыс, ар, этикет, инабаттылық), Қоғам (бірлік, бүтін, тұтастық), Табиғат үштігі бойынша когнитивтік лингвомәдени бағытта жүйеленеді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ААбай Құнанбаевтың ақындық әлемін зерттеудің көкейкесті міндеттерін айқындау жолдары, Абайдың шығармашылық мұрасына пәнаралық зерттеулер жүргізген ғалымдар еңбектерінің ерекшеліктері, Абай және қазақ поэзиясындағы дәстүр мен жалғастық, шығармаларының көркемдік ерекшелігі, өлең үлгісі, жанрлық сипаты, қазақ поэзиясының өлең өрнектері тілдік зерттеу нәтижесі бойынша қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тіл білімінің даму тарихы кезеңдерге жіктеліп, қазақ тіл білімінің қалыптасып, даму кезеңіндегі ғалымдардың ұстанымдары сараланады; А.Байтұрсынұлы, Е.Омаров, Қ.Кемеңгерұлы, Т.Шонанов, Қ.Басымұлы, Қ.Жұбанов, т.б. ғалымдардың ұстанымдары өздеріне дейінгі және кейінгі ғалымдардың ұстанымдарымен салыстырыла сипатталып, уәжделеді; ұлттық тіл білімі қалыптаса бастаған кезеңдегі ғалымдардың тіл білімінің түрлі салаларына қосқан үлесі сарапталып, қазақ тіл біліміндегі орны нақтыланады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Психолингвистиканың зерттеу нысанын сипаттау және саралау, мәтіндегі эмоционалдылық, экспрессивтіліктің адам психологиясымен байланысын талдау, коммуникативтік бірліктердің сөйлеу үдерісінде жүзеге асуы мен оны түсінудегі (қабылдау) жалпы заңдылықтары, грамматикалық құрылымдардың сөйлеуде іріктелуінің психолингвистикалық негіздері, тіл, сөйлеу және танымдық үдерістер, психолингвистика бағытының зерттеу әдістері мен тәсілдері қамтылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мазмұнында қазақ әдебиеті мен әдебиеттанудағы ұлттық идея философиясын пәнаралық байланыстар негізінде айқындау жолдары, әдебиеттанудың әдіснамасы, көркем сананың табиғаты, көркем шығармадағы дүниетаным мәселелері қарастырылады. Сонымен қатар тұлға концепциясын философиялық-адамгершілік құндылықтар жүйесінің негізі ретінде айқындауға, көркем шығарманы мәдениет феномені ретінде талдауға, әдеби шығарманы жалпы адамзаттық құндылықтардың аксиологиясы ретінде қарастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән қазақ әдебиетінің көркемдік-эстетикалық табиғатын танытып, әдебиеттегі эстетизация нысанына айналған заттар мен қатынастарды қазақ менталитетінің ерекшелігіне сай, халықтың мәдени дәстүрінің мәнмәтінінде қарастыруға бағытталған. Әр кезеңдердегі ақын-жазушылар шығармашылығындағы эстетикалық идеал, категориялар, қатынас, талғам, бағалау, қабылдау, тартыс табиғаты, авторлық позиция секілді маңызды теориялық мәселелер пән мазмұнын құрайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дискурс онтологиясын анықтау, дискурстың жанрлық ерекшеліктерінің әдістемелік технологиялары, негізгі бағыттар мен мектептер, дискурсты зерттеудің басты қағидаттары, талдаудың философиялық-әдістемелік негіздері, дискурстың лингвистикалық әлеуметтік-психологиялық, лингвопрагматикалық т.б. аспектіде зерттеу технологиялары, дискурстағы сөйлеу тәсілдерінің қолданылу ерекшелігі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мазмұнында қазақ тілінің тарихи даму кезеңдеріндегі лексикалық өзгерістер, сөз мағынасының дамуына әсер етуші құбылыстар, қазақ тілінің тарихи деректеріне тарихи-салыстырмалы, когнитивтік, ономосиологиялық талдау жүргізу әдістері, тіл диахрониясындағы өзекті мәселелер, сөздердің семантикалық дамуы, байырғы сөздердің құрамы мен құрылысын анықтау тәсілдері қамтылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мазмұны медиа-мәтіндердің ғаламның медиа-бейнесін қалыптастырудағы рөлін, ақпарат ұғымы мен әлеуметтік сипатын, ақпараттың прагматикалық аспектісін, газет мәтініндегі адресант пен адресат арасындағы рөлдік қатынастарды; түрлі дереккөздерден маңызды деректерді талдау, жинау, оларды сұрыптауды, өңдеуді қамтиды. Бүгінгі медиа-мәтіндегі адресанттың өз прагматикалық ұстанымын жеткізу, медиа-мәтінге лингвопрагматикалық тұрғыдан баға беру, қоғам дамуының түрлі аспектілеріндегі басымдықтарды болжау жолдары мен әдістері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Когнитивті грамматиканың теориялық негізі, ұғымдары мен категориялары, ұстанымдары сипатталады; когнитивті грамматиканың қалыптасып, дамуы, қазақ тіліндегі грамматикалық категориялардың антропоөзектілігі, өзге ғылым салаларымен байланысы көрсетіледі; когнитивті грамматиканың метатілі, концептілеу, категориялау ұстанымдары туралы ақпарат беріледі; ғаламның сөзбен, концептімен көрсетілуінің ерекшеліктері сипатталады; когнитивтік грамматиканың дамуындағы жаңа тенденциялар, ғылыми шешімді қажет ететін өзекті мәселелер туралы ақпарат беріледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ көркем сөз өнерінің поэтикасы, сөздегі мән мен мағынаның ерекшелігі, көркем мәтіндегі поэтикалық қолданыстардың когнитивтік негізділігі, көркем сөздегі басты концепциялық тұжырымдар, сөз бен ой арасындағы байланыстың мәні, сөйлеу барысындағы сөз қолданысы, тіркестер және жеке сөздердің қолданылуы, сонымен қатар кісінің сана деңгейін, ішкі болмысын, білім мен білік деңгейін танудың басты құралдары, лингвопоэтикалық және когнитивтік талдау әдістері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: қазақ әдебиеті тарихында айрықша орны бар, әдеби даму тарихында үлкен рөл атқарған Абай Құнанбайұлы мен Мұхтар Әуезов арасындағы рухани, идеялық байланыстарды, сабақтастық тарихымен магистранттарды таныстыру. Пән М.О. Әуезовтың әдеби шығармашылығы мен әдеби зерттеулерін, бүгінгі қазақ әдебиетіндегі Әуезов дәстүрін зерттеуге бағытталған. Ұлттық әдебиет дамуында дара орындары бар аса көрнекті, ұлы тұлғалардың шығармашылық ізденістерін, қайталанбас шығармаларын кешенді түрде ғылыми-зерттеу жасау әдістері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мәтіннің белгілері - құрылымдық, интегративті, сабақтастық, бүтіндік, мәтін түзудегі емле белгілерінің қызметіне; категориялар - уақыт, кеңістік, диалог, оқиғаға бағытталады. Мәтіннің негізгі белгілері мен коммуникативтік құрылымы, лингвостилистикалық, лингвопоэтикалық әдіс- тәсілдер негізінде мәтінді талдау түрлері, түрлі жанрлы мәтіндерді іздеу жұмыстарын жеңілдету үшін мәтіннің кілт сөздерін анықтау және редакциялау машықтары қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі тілдік және тілдік емес факторлардың сөз экологиясына ықпалы, экологиялық мәселелердің тіл деңгейлерінде көрініс табуы, тілдік норма және қалыптану, өзгеру сипаттарының бағыттары, «Тіл экологиясы» түсінігінің негізгі аспектілері (мәдени, жанрлы-стилистикалық, нормативті, реттеуші), тілдік үдерістердің тарихи-мәдени сипаты, тілдің жағдайын анықтайтын экстралингвистикалық факторлар, оның игі және кері ықпалдары қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Көне түркілік тарихи ескерткіштер негізіндегі түркі халықтарының дамуындағы негізгі заңдылықтар мен ерекшеліктердің теориялық ұстанымдары, концептуалды-мәдениеттанымдық бағыттың дамуына ықпал етуші факторлар, лингво-психологиялық, лингво-философиялық дүниетанымның қазақ тарихындағы көрінісі жаңа теориялық бағытта сараланады. Көне түркі ескерткіштерінің лингвомәдени ерекшеліктеріне, сөз қолданысы, мәні мен мағынасына, тарихи деректерге когнитивтік талдау жасау көзделеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тіл мен әдебиетке ортақ мәселелерді ғылыми тұрғыдан зерделеп, зерттеуге арналған филологиялық жаңа бағыт туралы ғылыми түсінікті қалыптастыру. Лингвистикалық стилистика мен әдебиеттану стилистикасының айырмашылықтары, тілдік норма мен стилистикалық норманы ажырату жолдары, сөз таңдау шеберліктері, тілдік құралдардың көркем әдебиетте қолдану тәсілдері, тілдік бірліктердің бейнелеу-мәнерлеу құралдарына айналу жолдары пән мазмұнын құрайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі тіл біліміндегі заманауи өзекті мәселелерді саралау. Заманауи тіл білімі саласындағы негізгі жаңа тұжырымдамалар, теориялық негіздер, әдістердің басым және әлсіз тұстары, лингвистиканы зерттеудің әдіснамалық теориясы, контент-талдау, логикалық-мағыналық моделдеу, топтастыру, типтеу, трансформациялық, статистикалық, семантикалық, стилистикалық т.б. талдау түрлері осы пәннің мазмұнын құрайды.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: