филология ғылымдары магистрі
Қазақ филологиясының ғылыми-теориялық негіздерін, оны зерттеудің инновациялық әдістерін меңгерген ғылыми қызметкер, білім беру мекемелерінде заманауи технологияларды қолдана білетін академиялық біліктілігі жоғары оқытушы, масс-медиа редакторын, ғылым және білім беру, басқару-әкімшілік саласындағы менеджер дайындау.
Қазақ филологиясы
7M02313
Филология
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1400000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: нәтижелерді өңдеудің заманауи әдістерін қолдана отырып, аударматану саласындағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау дағдыларын қалыптастыру. Оқылатын болады: аударма саласындағы ғылыми зерттеулердің негіздері; мәтінді талдаудың заманауи әдістері; ақпараттық технологиялар; ғылыми мәселелерді тұжырымдау және шешу; ғылыми әдістерді таңдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: гуманитарлық білімнің жалпы жүйесіндегі жаңа зерттеулердің рөлі мен қызметін саралай, бағалай, қолдана білетін маман қалыптастыру. Қазіргі әдебиеттану теориясы саласындағы заманауи ғылыми зерттеулер мен тәжірибелердің үдерісі, дамуы; қалыптасқан білім парадигмаларын өзінің ғылыми зерттеулерімен байланыстыру жолдары, <br/> жаңа ғылыми парадигмалар: көркем мәтін поэтикасы, семиотика, герменевтика, структурализм т.б. ұғымдар пән мазмұнынын қамтиды.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі қазақ лебізінің (сөйлеу) өзекті мәселелерін антропологиялық ғылыми теориялар негізінде зерделейтін маман қалыптастыру. Қазақ тіл біліміндегі лебіз қағидаларының қалыптасуы мен дамуы; функционалды-семантикалық ерекшеліктері; сөйлеу жүйесінің мәні мен маңызы; сөз қолданысындағы нормалардың көрінісі мен ерекшелігі; диалог пен монологтың қызметі, түрлері мен қолданысының әлеуметтік-психологиялық, лингвофилософиялық, аксиологиялық аспектілері пән мазмұнын қамтиды.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазақ халқының болмысы мен танымында тарихи қалыптасқан ұлттық-мәдени кодтарды когнитивтік лингвомәдени бағытта саралайтын, бағалайтын маман қалыптастыру. Ұлттық концептер мен құндылықтар жүйесі; когнитивтік және лингвопсихологиялық талдаулар; тарихи, мәдени, рухани болмыс пен концептерді Адам Қоғам - Табиғат үштігі бойынша когнитивтік лингвомәдени бағытта жүйелеу жолдары пән мазмұнын қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазақ поэзиясының жанрлық сипатын әлемдік поэзияның даму тарихымен, қалыптасқан заңды жүйесімен салыстыра зерделеу. Қазіргі поэзияның даму бағыттарына, жанрлық өзгерістеріне, құрылымдық жүйесіне талдау жасау. Қазақтың қара өлеңі мен қазіргі ақ өлең ұғымдардың мәнін ашу. Қазіргі поэзияның жаһандану процесіндегі рөлі мен ұлттық сипатына талдау жасау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі сөз экологиясына ықпал ететін тілдік және экстралингвистикалық факторларды, тілдік норманың өзгеру сипаттарының бағыттарын анықтайтын, саралайтын, оның шешімін табатын маман қалыптастыру. «Тіл экологиясы» түсінігінің негізгі аспектілері (мәдени, жанрлы-стилистикалық, нормативті, реттеуші), тілдік процестердің тарихи-мәдени сипаты; тілдің жағдайын анықтайтын экстралингвистикалық факторлар, оның игі және кері ықпалдары пән мазмұнын қамтиды.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Абай Құнанбаевтың ақындық әлемін зерттеудің көкейкесті міндеттерін айқындайтын, оны мейлінше жан-жақты, ғылыми негізде саралайтын, талдайтын маман қалыптастыру. Ақын әлемін зерттеудің көкейкесті міндеттерін айқындау жолдары; пәнаралық зерттеулер жүргізген ғалымдар еңбектерінің ерекшеліктері; қазақ поэзиясындағы дәстүр мен жалғастық, өлең үлгісі, жанрлық сипаты; қазақ поэзиясының өлең өрнектері пән мазмұнын қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазақ тіл білімінің қалыптасып, даму кезеңіндегі ғалымдардың ұстанымдарын саралайтын маман қалыптастыру.
А.Байтұрсынұлы, Е.Омаров, Қ.Кемеңгерұлы, Т.Шонанов, Қ.Басымұлы, Қ.Жұбанов, т.б. ғалымдардың ұстанымдарының өздеріне дейінгі және кейінгі ғалымдардың ұстанымдарымен салыстырыла сипатталуы, уәжделуі; ұлттық тіл білімі қалыптаса бастаған кезеңдегі ғалымдардың тіл білімінің түрлі салаларына қосқан үлестері, олардың қазақ тіл біліміндегі орны пән мазмұнын қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - Бұқаралық ақпарат құралдарының ғылыми терминологияны қалыптастыру мен дамытудағы рөлін, терминдену үрдісін, терминдердің қалыптасуына әсер ететін лингвистикалық және экстралингвистикалық факторлардың арасалмағын айқындау. Пән бұқаралық ақпарат құралдарының терминология мәселелерін шешудегі, терминдерді аударудағы, қолданудағы, олардың баламасының дұрыс қалыптастырылуын талқыға салу мен бекітудегі қызметін, терминдердің ұлттық бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазақ әдебиетінің бүгінгі даму-қозғалысын, ұлт әдебиетіндегі өмір мұратын, адам мен оның еңбегін айқындайтын, саралайтын, бағалайтын маман қалыптастыру. Бүгінгі қазақ әдебиетінің даму үдерістері; ұлт әдебиетіндегі адам өмірі мен мұратын, оның еңбегін айқындайтын қағидаттар; байырғы әдебиет дәстүрі мен қазақ әдебиетіндегі жаңашылдық сабақтастығы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік бірліктердің психолингвистикалық аспектісін саралайтын, оны ғылыми тұжырымдайтын маман қалыптастыру. Мәтіндегі эмоционалдылық, экспрессивтіліктің адам психологиясымен байланысы; коммуникативтік бірліктердің сөйлеу үдерісінде жүзеге асуы мен оны түсінудегі (қабылдау) жалпы заңдылықтар; грамматикалық құрылымдардың сөйлеуде іріктелуінің психолингвистикалық негіздері; психолингвистиканың зерттеу әдістері мен тәсілдері пән мазмұнын құрайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ППәннің мақсаты қазақ әдебиетіндегі ұлттық идея философиясын пәнаралық байланыстар негізінде айқындау және 2 әдебиеттанудағы ғылыми негізінде жүйелі білім қалыптастыру. Пән көркем сананың табиғаты; көркем шығармадағы дүниетаным мәселелері; тұлға концепциясының философиялық-адамгершілік құндылықтар жүйесінің негізі ретінде айқындалуы; әдеби шығарманы жалпы адамзаттық құндылықтардың аксиологиясы ретінде қарастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ауызша және жазбаша көркем әдебиетте суреттелген, бейнеленген, баяндалған халықтың өзіндік төл әдет-ғұрыптары мен заманалар бойында сырттан ауысып келген, бірте-бірте жұрт бойына мықтап сіңген шығыстық салт-дәстүр түрлері, әдеби ықпалдастық, шығыс, түркі әдебиетіндегі назира дәстүрі, шығыстық наным-сенімдердің енуіне себеп болған тарихи оқиғалар, әлеуметтік-психологиялық жағдаяттарды талдау қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әдеби-эстетикалық түсініктер мен әдебиеттанудағы ізденістер негізінде ұлттық әдебиеттің құрылысын зерттеу бағыттарын, көркемдік-эстетикалық ерекшеліктерін анықтау жайында жүйелі білім қалыптастыру. Пәннің мазмұны қазақ әдебиеті құрылысы бойынша теориялық білімдер, шығармашылық процесс психологиясы, әдеби туындыны қабылдау туралы жүйелі түсінікті қамтиды. Халық онтологиясы және эстетикасымен үздіксіз байланыс туралы ұғым қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дискурс теориясының негізгі концепцияларын, жанрларын, прагматикасын, саралайтын, талдайтын, дискурсты талдаудың әдістемелік технологияларын меңгерген маман қалыптастыру. Дискурс онтологиясы; жанрлық ерекшеліктерінің әдістемелік технологиялары; негізгі бағыттар мен мектептер; зерттеудің басты қағидаттары; талдаудың философиялық-әдістемелік негіздері; лингвистикалық әлеуметтік-психологиялық, лингвопрагматикалық т.б. аспектіде зерттеу технологиялары; дискурстағы сөйлеу тәсілдерінің қолданылу ерекшелігі пән мазмұнын қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазақ тілінің түрлі даму кезеңдеріндегі тарихи-фонетикалық, тарихи морфологиялық өзгерістерді саралай алатын алатын маман қалыптастыру. Қазақ тілінің тарихи даму кезеңдеріндегі лексикалық өзгерістер; сөз мағынасының дамуына әсер етуші құбылыстар; қазақ тілінің тарихи деректеріне тарихи-салыстырмалы, когнитивтік, ономосиологиялық талдау жүргізу әдістері; сөздердің семантикалық дамуы - пән мазмұнында қамтылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: медиа-мәтіндердің пагматикасын талдай алатын, бағалай алатын маман қалыптастыру. Медиа-мәтіндердің ғаламның медиа-бейнесін қалыптастырудағы рөлі, ақпарат ұғымы мен әлеуметтік сипаты, ақпараттың прагматикалық аспектісі, газет мәтініндегі адресант пен адресат арасындағы рөлдік қатынастар, түрлі дереккөздерден маңызды деректерді талдау, жинау, оларды сұрыптау, өңдеуді қамтиды: қоғам дамуының түрлі аспектілеріндегі басымдықтарды болжау жолдары мен әдістері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: когнитивті грамматиканың ұғымдары мен категорияларын, саралайтын, жүйелейтін маман қалыптастыру. Когнитивті грамматиканың қалыптасып, дамуы; грамматикалық категориялардың антропоөзектілігі, метатілі; ғаламның тілдік бейнесі; когнитивтік грамматиканың дамуындағы жаңа үдерістер, ғылыми шешімді қажет ететін өзекті мәселелер пән мазмұнын қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазақ көркем сөз өнерінің поэтикасын әдеби тілдің даму заңдылықтары негізінде зерделейтін, бағалайтын, ғылыми талдау жасайтын маман қалыптастыру. Қазақ көркем сөзіндегі сөз бен ой байланысының мәні; сөз, сөз тіркестерінің қолданысы; кісінің сана деңгейін, ішкі болмысын, білім мен білік деңгейін танудың басты құралдары; лингвопоэтикалық және когнитивтік талдау әдістері пән мазмұнын қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: қазақ әдебиеті тарихында айрықша орны бар, әдеби даму тарихында үлкен рөл атқарған Абай Құнанбайұлы мен Мұхтар Әуезов арасындағы рухани, идеялық байланыстарды, сабақтастық тарихымен магистранттарды таныстыру. Пән М.О. Әуезовтың әдеби шығармашылығы мен әдеби зерттеулерін, бүгінгі қазақ әдебиетіндегі Әуезов дәстүрін зерттеуге бағытталған. Ұлттық әдебиет дамуында дара орындары бар аса көрнекті, ұлы тұлғалардың шығармашылық ізденістерін, қайталанбас шығармаларын кешенді түрде ғылыми-зерттеу жасау әдістері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мәтін талдаудың лингвистикалық аспектілерін меңгерген маман қалыптастыру. Мәтіннің белгілері - құрылымдық, интегративті, сабақтастық, бүтіндік; мәтін түзудегі емле белгілерінің қызметі; мәтіннің коммуникативтік құрылымы; лингвостилистикалық, лингвопоэтикалық әдіс- тәсілдер негізінде мәтінді талдау түрлері; түрлі жанрлы мәтіндерді іздеу жұмыстарын жеңілдету үшін мәтіннің кілт сөздерін анықтау және редакциялау машықтары қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі сөз экологиясына ықпал ететін тілдік және экстралингвистикалық факторларды, тілдік норманың өзгеру сипаттарының бағыттарын анықтайтын, саралайтын, оның шешімін табатын маман қалыптастыру. «Тіл экологиясы» түсінігінің негізгі аспектілері (мәдени, жанрлы-стилистикалық, нормативті, реттеуші), тілдік процестердің тарихи-мәдени сипаты; тілдің жағдайын анықтайтын экстралингвистикалық факторлар, оның игі және кері ықпалдары пән мазмұнын қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көне түркілік тарихи ескерткіштер негізіндегі түркі халықтарының дамуындағы негізгі заңдылықтар мен ерекшеліктерді жаңа теориялық бағытта талдай алатын маман қалыптастыру. Концептуалды-мәдениеттанымдық бағыттың дамуына ықпал етуші факторлар, лингво-психологиялық, лингво-философиялық дүниетанымның қазақ тарихындағы көрінісін жаңа теориялық бағытта талдау әдістері; концепт, концептосфера және ұғым терминдерінің бір-бірімен байланысы, ерекшеліктері
пән мазмұнын қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тіл мен әдебиетке ортақ мәселелерді ғылыми тұрғыдан зерделеп, зерттеуге арналған филологиялық жаңа бағыт туралы ғылыми түсінікті қалыптастыру. Лингвистикалық стилистика мен әдебиеттану стилистикасының айырмашылықтары, тілдік норма мен стилистикалық норманы ажырату жолдары, сөз таңдау шеберліктері, тілдік құралдардың көркем әдебиетте қолдану тәсілдері, тілдік бірліктердің бейнелеу-мәнерлеу құралдарына айналу жолдары пән мазмұнын құрайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дәстүрлі және жаңа амалдар мен әдістерді пайдалана отырып филологияның ақпараттық өрісін сараптауға және cындарлы бағалауға қабілетті маман қалыптастыру. Жаңа тұжырымдамалар, теориялық негіздер; линвисткалық зерттеулердің заманауи әдіснамасының басым және әлсіз тұстары; контент-талдау, логикалық-мағыналық моделдеу, топтастыру, типтеу, трансформациялық, статистикалық, семантикалық, стилистикалық т.б. талдау түрлері пәннің мазмұнын құрайды.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.