филология ғылымдары магистрі
жоғары оқу орындарының ғылыми және білім беру саласы үшін, сондай-ақ халықаралық ұйымдарда жұмыс істеу, баспа және әкімшілік басқару үшін заманауи әдістемелерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүргізуге және ғылыми тұжырымдамаларды өз әзірлемелерімен салыстыруға қабілетті көптілді мамандарды даярлау.
Шетел филологиясы (батыс тілдері)
7M02312
Филология
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
2000000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерін білу негізінде филология саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы болашақ маманның зерттеушілік мәдениетін қалыптастырады. Пән ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, филологияда қолданылатын заманауи әдістерді зерттеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
пәнді пәнаралық контекстте екінші тілді меңгеру теориясының тұжырымдамалық және әдістемелік аппаратын жүйелі түрде қолдану, прагма-кәсiптік тапсырмаларды шығармашылық түрде шешудің меңгеру тетіктерін түсіндіру.Пән мазмұны: тілді меңгеруді үйренуге арналған зерттеу тәсілдері; тілдерді сатып алу стратегиясы, тілдік оқыту теориясы (аулау, нативизация, тұру моделі, монитор).
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
адамның когнитивті қызметінің принциптерін талдау және тілдің семантико-когнитивті механизмдерін түсіндіру, ғылыми лингвистикалық дүниетанымды қалыптастыру үшін когнитивті лингвистиканың заманауи тәсілдерін жүйелеу және әлем туралы білім беру формаларын ажырату. Курста когнитивтік грамматика, ментальды модельдер, семантика, тілді қабылдау және түсіну, метафора және концептуализация ұғымдары қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - ауызша және жазбаша қарым-қатынасты табысты іске асыру және прагма-кәсіби тапсырмаларды шешу үшін тілдік норманың қолданыстағы диверсификациясы мен өзгермелілігін анықтау, түсіндіру мүмкіндігін қалыптастыру.<br/> Пән мазмұны:тіл нұсқаларының теориясы, «нұсқа» және «норма», «World English», «WorldEnglishes» концепциялары, аймақтық нұсқада ағылшын тілін дамыту, нұсқалардың типологиясы, ғаламдық бизнестің категориялық аппараты, іскерлік қарым-қатынас түрлері және регистрлері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
БАҚ-та тілдің жұмыс істеуін талдау және медиарекцияның ерекшеліктерін түсіндіру мақсатында лингвистикалық талдаудың тиісті әдістері мен рәсімдерін қолдану.<br/> Пән мазмұны: медиа лингвистиканың бағыттары мен әдістері; бұқаралық ақпарат құралдарының тілінің функционалдық және стилистикалық мәртебесі, бұқаралық ақпарат құралдары мен бұқаралық ақпарат құралдары, әсер етудің лингвистикалық және прагматикалық аспектілері, дискурстың түрлері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
шет тілдеріндегі білім беру саласындағы негізгі тенденциялар туралы түсінік қалыптастыру, халықаралық білім беру ортасында табысты қарым-қатынас жасау үшін оқытудың жаңа әдістеріне бейімделу және лингвистикалық білімді меңгеру дағдыларын қалыптастыру. Пән мазмұны: коммуникативті және интерактивті тәсілдер, технология интеграциясы, көптілділік, мәдени құзыреттілік, даралау, контекстке негізделген және белсенді оқыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ағылшын әдеби мәтінін сыни талдау және түсіну мақсатында қазіргі теориялық-әдеби мектептер мен ағымдардың стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып, ағылшын әдебиеттану зерттеулерінің теориялары мен бағыттарын түсіну және саралау қабілетін қалыптастыру.
Пәннің мазмұны: ағылшын әдебиетінің теориясы ғылыми сала ретінде, әдебиет теориясы саласындағы негізгі бағыттар мен ағымдар, ағылшын әдебиеттануындағы жанр мәселесі, әдебиеттану әдіснамасы, әдеби шығарманың құрылымы, мәтіндік талдау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
гендерлік стереотиптердің тілдік құрылымдарға, қарым-қатынасқа, қоғамдық санаға әсерін түсіну қабілетін дамыту, зерттеу жұмыстарын жүргізу және ғылыми еңбектер жазу кезінде тілдің гендерлік аспектілерін талдау және сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамыту. Пән тілге жыныстың әсері, гендерлік сәйкестікті қалыптастырудағы тілдің рөлі, стереотиптер мен кемсітушіліктерді зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ғылыми мәтіндерді дұрыс ұйымдастыру, ғылыми мәтіндерді сәтті талдау және ғылыми зерттеулерді жазу үшін ақпарат көздері мен әртүрлі ғылыми әдістерді ұтымды таңдай білу қабілетін дамыту. Пән ғылыми стильдің ерекшеліктерін, мәтінді өңдеу әдістерін, ғылыми коммуникацияның лингвистикалық және стилистикалық аспектілерін қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
дамудың динамикасын және пәнаралық байланыстарды ескере отырып, зерттеу проблемаларын шешу үшін шетел филологиясы саласындағы әдістемені қолдану мүмкіндігін қалыптастыру. Пән мазмұны: шетел филологиясы методологиясы, терминологиялық аппаратура және әдістемелік қағидалар жүйесі, заманауи ғылыми парадигмалар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
мәтіннің пішіні мен мазмұнын, оның мағынасын және мәдени жағдайын өзара тәуелділікті түсіндіру мүмкіндігін қалыптастыру және автор мен оқырман арасындағы диалог тұрғысынан байланыс формасы ретінде мәтіннің коммуникативтік бағдарын талдау.
Пән мазмұны:мәтіннің әртүрлі аспектілері, талдау түрлері, автордың мәтіні мен тұлғасы, лингвистикалық және экстральингвистикалық факторлар; көркем мәтінді өнер туындысы ретінде.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
тіл біліміндегі тарихи оқиғалар мен тенденцияларды талдау қабілетін қалыптастыру, сыни ойлауды дамыту және лингвистикалық идеялар мен концепциялардың эволюциясын талдау үшін тілдердің қызмет етуінің негізгі принциптерін түсіну. Пән мазмұны: антикалық ойшылдар, лингвистиканың эволюциясы, структурализм, функционализм, постструктурализм, қазіргі тенденциялар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
дискурстың әртүрлі түрлерімен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру және әр түрлі мәтіндерге дискурстық талдау әдістерін қолдану. Пән мазмұны: мәтін, мәтін және жанр, стиль ұғымдары, дискурстың құрылымдық параметрлері, дискурстың түрлері, дискурсивті талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
шет тіліндегі ауызша және жазбаша мәтіндердің композициялық және семантикалық құрылымын құру, сонымен қатар риторикалық технологиялар мен стратегияларды, дәлелдеу әдістерін, сөйлеу әсерін және әдеби редакциялау дағдыларын қолдану қабілетін көрсету. Пән мазмұны: спичрайтинг, копирайтинг, риторика, лингвистика және мәтін стилистикасы, сөйлеу туындыларын дайындау нормалары, сөйлеу әсері, сөйлеу мәдениеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
тіл мен қоғам арасындағы қарым-қатынасты зерттеу үшін фонетикалық, лексикалық және грамматикалық тілдік бірліктердің қызмет етуінің әлеуметтік аспектілері туралы білімді интеграциялау қабілетін қалыптастыру.Пән мазмұны: тіл және қоғам құрылымы, тілді меңгерудің әлеуметтік аспектісі, тілдік және коммуникативтік құзыреттілік, тұлғааралық коммуникация, тілдік ахуал және тілдік саясат, контрасты-типологиялық лингвистика, тілдің контрасты типологиясы, типологиялық зерттеулердің түрлері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - мәдениетаралық қарым-қатынас теориясы мен сөйлеудің теориясы мен концептуалды аппаратын қолдану, ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетін меңгеру. Пән мазмұны:сөйлеу әсері мен мәдениетаралық қарым-қатынас теориясы, мәдениетаралық коммуникацияны қалыптастыру тарихы, мәдениетаралық қарым-қатынас теориясы, құрылымы және түрлері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
прагма-семантикалық зерттеулерді терең қарастыру және саралау мақсатында тілдің семантикасы мен прагматикасының заманауи теориялық тәсілдерін, лингвистикалық мектептер мен бағыттарды зерделеу қабілетін қалыптастыру. Пән мазмұны: қазіргі теориялар мен тәжірибелер контекстінде тілдің мағынасы (семантикасы) мен қолданылуын (прагматикасын) зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
лингвистикалық зерттеулерді жүргізу, электрондық сөздіктерді дамыту, компьютерлік аударма жүйесін құру және практикалық деректерді өңдеу үшін компьютерлік технологиялар мен филология әдіснамасымен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру. Пән мазмұны: компьютерлік бағдарламалар, зерттеу әдістері, тілдерді модельдеу, сөздік картотекалар, мәліметтер базасы, электронды кітапханалар, корпустардың жіктелуі, ұлттық корпустың мәселелері.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.