педагогика ғылымдарының магистрі
Жоғары оқу орнында, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесі және ғылыми-зерттеу институттарына екі шет тілін жетік меңгерген оқытушыларды даярлау.
Шетел тілі: екі шетел тілі
7M01704
Филология
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1400000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: <br/> қазіргі ағылшын фразеологизмдері туралы терең жүйелік білім қалыптастыру. Пән ағылшын тілінің фразеологизмдерін зерттеу тарихын, фразеологиялық бірліктердің жіктелуін, фразеологиялық бірліктердің пайда болуын, фразеологиялық бірліктерді, коммуникативті фразеологиялық бірліктерді, олардың нұсқаларын, синонимдерді, антонимдерді, типтік фразеологиялық бірліктерді, оларды сөйлеуде дұрыс қолдануды зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: ағылшын тілінің функционалды грамматикасының ережелерін сыни талдай білу дағдысын қалыптастыру. Пән функционалды грамматиканың ұғымдарын, зерттелетін шет тілдерінің грамматикалық бірліктерінің функцияларын, заңдылықтарын: қарапайым сөйлемнен бастап, оның міндетті және міндетті емес компоненттерінен ағылшын тілінің күрделі сөйлемдері мен мәтіндерін құруға арналған әртүрлі модельдерге дейін зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ғылым саласында нақты, объективті дәлелдемелерді, нәтижелерді тұжырымдау үшін қолданылатын арнайы, мағыналық қанық тілді оқыту болып табылады. Пән эмпирикалық деректерге ұтымды, оңтайлы анықтамаларды ұсынатын пайымдаулар жасауға, мақсатты ағылшын тілін пайдалана отырып, өз тұжырымдарын ұсынуды, дәлелдер мен ықтимал түсіндірмелерді құруды, ой-тұжырымдармен бөлісуді және қорытынды жасауды үйретуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: екінші шет тілінің стилистикалық құралдарын сыни тұрғыдан талдау және анықтау қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Пән екінші шет тілінің функционалдық стильдерін, олардың стилистикалық сипаттамаларын, мәтіннің жанрлық, композициялық, лингвистикалық-стилистикалық сипаттамаларын ғылыми, техникалық, іскерлік және дискурстың басқа түрлерін, стилистикалық әдістемелер типологиясын, стилистикалық мәтінді талдауға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: әртүрлі коммуникативтік жағдайларда ағылшын тілін қолдану мәдениетін жақсарту үшін стилистикалық құбылыстарды талдау қабілетін қалыптастыру. Пән стиль, стилистика, ұлттық ағылшын тілінің лексикасын стилистикалық саралау, функционалды стиль, лексикалық және фразеологиялық, синтаксистік стилистикалық құралдар, лингвистикалық бірліктердің семантикасына сәйкес стилистикалық нормалар туралы түсініктерді зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: кəсіби шет тіліндегі коммуникативті жəне мəдениетаралық құзіреттіліктің байланысы туралы түсінік қалыптастыру. Пән тиімді қарым-қатынасқа кедергі келтіретін коммуникациялық кедергілерді, ұлттық ерекшелігі бар мәдени компоненттерді анықтай отырып, мәдениетаралық коммуникация, ауызша және вербалды емес құралдардың мәселелерін зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттардың шет тіліндегі пресуппозициялық, импликатуралық, прагматикалық ықпал етуші айтылымдардың мағыналарын ажырата білуін қалыптастыру. Пән сөйлеушілер коммуникациясының әлеуметтік өзара әрекеттесуіне байланысты мақсатты тілді пайдалану кезіндегі әртүрлі тілдік таңдаулар, оларды сәйкес мәнмәтінде жүзеге асыру қабілеттерін қалыптастыру, белгілі бір әлеуметтік-мәдени, лингвомәдени параметрлерге, коммуникативтік жағдаяттарға сәйкес тілді түсіне алуға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: шет тілдерін оқыту мақсаттарының орындалуын қамтамасыз ететін әдістеме ережелерін талдау қабілеттерін қалыптастыру. Пән методологияның даму тарихын, шет тілін оқыту модельдерін, шетел тілін оқытудың қазіргі заманғы әдістемесінің қағидаларын: танымдық, коммуникативті, мәдени-коммуникациялық, лингвомәдени, тұжырымдамалық, дамытушы-рефлексиялық, мәдениетаралық қарым-қатынас субъектісін қалыптастыратын, инновациялық әдістер мен шет тілдерін оқытудың заманауи әдістерін зерделеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттардың ағылшын тілінің фразеологиялық жүйесінің іргелі және қолданбалы негіздері туралы білімдерін тереңдету. Пән ағылшын тілінің фразеологиялық бірліктерінің этимологиясы мен қызметін, фразеологизмнің басқа ғылымдармен байланысын, фразеологиялық бірліктердің пайда болуы мен жіктелуін, тіл құбылыстарының ұлттық-мәдени ерекшелігін, фразеологиялық бірліктердің стилистикалық бояуын зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ән мақсаты: аударма жұмысында коммуникативті құзіреттілікті қалыптастыру. Пән аударма өзгерістерін қолдануды зерделеуге, сөйлеу нормаларын, грамматикалық, лексикалық бірліктерді, шет тілдерінің тұрақты корреспонденцияларын, аударма әдістерін, аудармада баламалыққа жетудің негізгі жолдарын, лексикалық және грамматикалық мәселелерді, әртүрлі стильдер мен жанрлардың аударма ерекшеліктерін білуге негізделген аударма стратегиясын анықтауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шет тілдерінің типологиялық сипаттамасын құру және талдау қабілетін қалыптастыру. Пән лингвистикалық типология теориясын, тіл типінің түсінігін, тілдің типі, әмбебаптары, изоморфизмі, тіл деңгейлерінің типологиясы, типологиялық төлқұжат, типологиялық талдау әдістері мен тәсілдерін меңгеру негізінде салыстырмалы тілдердің құрылымы мен қызмет етуіндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: бірінші шет тілі әдебиетін сыни талдау қабілетін қалыптастыру. Пән әдебиеттің тарихи кезеңділігін, әдеби бағыттарын, әртүрлі әдеби бағыттағы негізгі өкілдердің шығармашылығын терең меңгеруге, идеяны, бейнелер жүйесін, көркем шығармаларды талдауды, бірінші шет тілі елінің көркем туындысы туралы өз пікірін қисынды сөйлеуді анықтай білуді және дағдысын қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бірінші шет тілінің функционалды грамматикасының ережелерін сыни талдай білу дағдысын қалыптастыру. Пән функционалды грамматиканың ұғымдарын, зерттелетін шет тілдерінің грамматикалық бірліктерінің функцияларын, заңдылықтарын: қарапайым сөйлемнен бастап, оның міндетті және міндетті емес компоненттерінен бірінші және екінші тілдердің күрделі сөйлемдері мен мәтіндерін құруға арналған әртүрлі модельдерге дейін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім беру мекемелері, білім беруді басқару органдарында инновациялық, тиімді кәсіби қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Пән заманауи әдістер мен тәсілдерді, сандық технологияларды пайдаланып, ғылыми жобалау негіздерін, сараптамалық-аналитикалық, зерттеу қызметін зерттеуге, ғылыми-білім беру мекемесінің жобалары, ғылыми-білім беру ортасын құру проблемаларын диагностикалау, ғылыми-зерттеу қызметін іске асыруды қамтамасыз ететін бағдарламаларды жобалауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:
ғылыми жазу дағдыларын қалыптастыру. Пән ғылыми мақала жазу әдістемесін зерттеуге бағытталған: шетел тілінің деңгейді ұйым білімінің негізінде жазбаша сөйлеудің ғылыми стилін, жазу нормаларын, қолжазбаларды дайындау кезіндегі ғылыми мәтіннің композициясын, мақсатты журналдарды таңдау принциптерін, рейтингтік ғылыми журналдарда ғылыми мақалаларды басып шығару талаптарын пайдалану оқытылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Екінші шет тілін оқыту мәселелерін шешу үшін шет тілді білім берудің қазіргі заманғы концепцияларын сыни бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән екінші тілді меңгеру ерекшеліктерін, екінші тілдің спецификасының мәселелерін, Ана тілі жағынан да, бірінші шет тілі жағынан да интерференцияны, қателіктерді саралауды, оларды жою әдістерін, тілді сауатты қолдану стратегиясын меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: екінші шет тілі жүйесінің көп деңгейлі элементтерінің ерекшеліктерін талдау үшін жалпы тілдік құзіреттіліктерді қалыптастыру. Пән ғылыми терминологияны, теориялық зерттеулерді, әртүрлі теорияларды, екінші шет тілінің даму кезеңдері туралы ережелерді, фонетикалық, морфологиялық, лексикалық, синтаксистік деңгейлердің негізгі бөліктерін, олардың қызметін қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттардың логикалық талдау әдістері мен тәсілдерін қолдану қабілеттерін, екінші шет тілі бойынша ғылыми мәтіндермен және олардағы семантикалық құрылымдармен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән сыни ойлаудың сипаттамаларын, анықтамалары мен негізгі тұжырымдамаларын, негізгі компоненттерін зерттеуге, көзқарас, әлемнің қазіргі рационалды бейнесін қалыптастырудағы сыни ойлаудың рөлі, таным, оның түрлері, деңгейлері және ғылыми сауаттылықты оқытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: екінші шет тілінің эволюциясын ана тілдерінің тарихи даму кезеңдерімен ұштастыра отырып, сыни талдау қабілетін қалыптастыру. Пән екінші шет тілінің даму кезеңдерін, әріпті өзгертудің ерекшеліктерін, зерттелетін тілдің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық, синтаксистік өзгеру заңдылықтарын әртүрлі кезеңдердің мәтіндері негізінде зерттеуге; одан әрі оқуға және оқытуға қызығушылықты арттыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: екінші шет тілдерін оқытуда онлайн платформаларды, жалпы ашық онлайн курстарды, интернет ресурстарын, электронды оқу құралдарын меңгерген білікті маман даярлау. Пән Zoom, Microsoft Teams, Canva, Edmodo, Google Classroom сияқты қашықтықтан оқыту құралдарын білім беру үдерісінде тиімді пайдаланудың жолдарын үйретуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты:грамматика негізінде екінші шет тілінде коммуникативті құзіреттілікті қалыптастыру. Пән грамматикалық құбылыстарды, категорияларды, формаларды, екінші шет тілінің синтаксистік құрылысын, қателіктердің алдын алу ережелерін, грамматикалық ойындарды қолдана отырып, коммуникативтік жағдайларды модельдеу негізінде екінші шет тілінің грамматикалық формаларын қолданудағы кездесетін қиындықтарды терең зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: екінші шет тілінің лексикасын зерттеу саласында зерттеу құзіреттілігін қалыптастыру.
Пән сөз теориясының тиісті бағыттарын, лексиканың жүйелі ұйымдастырылуын, сөздің семантикалық, морфологиялық құрылымының ерекшеліктерін, лексиканың стилистикалық, диалектілік өзгергіштігін, сөздің семантикалық, морфологиялық құрылымын, оны қолданудың ерекшеліктерін, университетте оқыту үшін екінші шет тілінің лексикасын зерттеу әдістерін қарастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты:
екінші шет тілінің стилистикалық құралдарын сыни тұрғыдан талдау және анықтау қабілеттерін қалыптастыру.
Пән екінші шет тілінің функционалдық стильдерін, олардың стилистикалық сипаттамаларын, мәтіннің жанрлық, композициялық, лингвистикалық-стилистикалық сипаттамаларын ғылыми, техникалық, іскерлік және дискурстың басқа түрлерін, стилистикалық әдістемелер типологиясын, стилистикалық мәтінді талдауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: екінші шет тілінің даму кезеңдерін сыни тұрғыдан талдай білу дағдысын қалыптастыру. Пән екінші шет тілінің табиғи даму үдерісін, оның қазіргі жай-күйін, сапалық сипаттаманың ерекшеліктерін, модификациясын, фонетикалық, грамматикалық, лексикалық, синтаксистік өзгерістер жүйесін, әртүрлі кезеңдердің түпнұсқалық мәтіндері негізінде зерттелетін тілдің қызметін қарастыруға, одан әрі оқуға деген ынтаны арттыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: екінші шет тілінің фонетикасы саласындағы теориялық базаны және тілдік құзіреттілікті қалыптастыру.
Пән фонетикалық жүйені, әдеби айтылым туралы ұғымдарды, орфоэпиялық норманы, норма және кодификацияны, айтылу нормасының эволюциясының себептері мен қайнар көздерін, өзгермелілігін, екінші шет тілдеріндегі сөйлеудің ұлттық нормаларын, оқу нормасы ретінде айтылымды зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: екінші шет тілінің фразеологизмдеріне сыни талдау жасай білу қабілеттерін қалыптастыру.
Пән екінші тіл фразеологиясының зерттелу тарихын, фразеологиялық бірліктердің жіктелуін, олардың нұсқаларын, синонимдерін, антонимдерін, фразеологиялық бірліктердің шығу тегі, сөйлеуде фразеологиялық бірліктерді қолданудың семантикасы мен стилистикасын, диалогтік сөйлеуге тән фразеологиялық бірліктерді, оларды сөйлеуде орынды қолдануды, оларды оқыту әдістерін оқытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: іскери қарым-қатынас нормаларын екінші шет тілінде меңгеру дағдысын қалыптастыру.
Пән екінші шет тілінің іскери нормаларын, іскери хаттың формаларын, түйіндемелерді, іскерлік қарым-қатынастың мәдени дәстүрлерін: этикет формулаларын, іскери хат алмасуды, ақпарат көздерімен жұмыс істеуді, коммерциялық хат-хабарларды, телефон байланысын, іскерлік кездесулерді, тұсаукесерлерді, халықаралық этикетті терең оқытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: аударма теориясы мен әдіснамасына сыни тұрғыдан талдау жасай білу қабілеттерін қалыптастыру. Пән аударманы экзистенциалды құбылыс ретінде зерттеуге, тілдік негіз және пәнаралық аударма парадигмасын, аударма теориясы мен практикасын, аударма теориясының даму факторларын, аударма түрлерін, табиғи сәйкестік теориясын, денотативті аударма теориясын, трансформациялық аударма теориясын, семантикалық аударма теориясын, эквиваленттік деңгейлер теориясын зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: екінші шет тілін оқыту саласында педагогикалық, ғылыми, басқарушылық қызметті жүзеге асыру үшін іргелі және қолданбалы білімді қалыптастыру. Пән ғылыми және оқу ақпараттарының ағымында дағдылар мен біліктілікті қалыптастыруға, екінші шет тілін оқыту әдістемесі бойынша жаңа ақпаратты таңдау, талдау және бағалау қабілетін дамыту, оны оқу-педагогикалық қызметте пайдалану, қашықтықтан оқыту және оқытудың интерактивті әдістерін, әртүрлі технологияларды қолдануға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: фонетикалық дағдыларды және дұрыс ағылшын айтылуын үйрету техникасын қалыптастыру. Пән фонетикалық жүйенің байланысын, артикуляциялық базаны, айтылу нормаларын, транскрипцияларды, фоностилистиканы, ағылшын тілінің дыбыстық жүйелерінің интерференциясын, акустикалық талдауды қолдануды, интонациялық құбылыстарды сипаттау әдістерін, зерттеуді, өңірлік/ұлттық нұсқаларды, ағылшын тілі фонетикасын оқыту әдістемесін, «Shadowing» техникасын терең меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттарды екінші шет тілін білу деңгейін анықтау үшін халықаралық тестілеу жүйелерімен таныстыру. Пән тест тапсырудың негізгі стратегияларын оқытуға, халықаралық талаптар көлемінде тыңдау және оқу дағдыларын дамытуға, грамматиканы оқуға, сөздік қорын кеңейтуге, жазу дағдыларын жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: аударма мәселелерін талдай білу және ілеспе аударма дағдыларын жетілдіру. Пән синхронды аудармашының психологиялық дайындығы негіздерін, ілеспе аудармаға арналған құрал-жабдықтарды, ілеспе аударманың стратегиясы мен тактикасын, бастапқы мәтінді жеткілікті түсіну механизмдерін, микрофонмен сөйлеу ерекшеліктерін, тұжырымның семантикалық мазмұнын болжауды, ілеспе аударманың аударма шешімдерінің ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:
тиімді, жүйелі ойлау қабілетін, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру. Пән сыни ойлаудың сипаттамаларын, анықтамаларын, басты компоненттерді: теорияны, практиканы, орнатуды, дүниежүзінің қазіргі рационалды суретін қалыптастырудағы СО рөлін, танымын, оның түрлерін, деңгейлерін, ғылыми сауаттылықтарын, Гетье мәселелерін, "Мюнхгаузеннің трилеммалары", Пирс бойынша сенімдерді бекіту әдістерін, когнитивті бұрмалауды, қабылдауды, фреймингті зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білімді объективті бағалау, тестілерді әзірлеу біліктілігінің негізінде тестілеу қабілетін қалыптастыру. Пән тест тапсырмаларын әзірлеу теориясын, тестілеудің негізгі ұғымдарын, тестіні құрастыруды, тестілеу нәтижелерін шкалалау және интерпретациялау әдістерін, тестілеу нәтижелерін өңдеу үшін автоматтандырылған бағдарламалық құралдарды зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тілдің, тарих пен қоғамның өзара байланыстылығын сыни талдау қабілетін қалыптастыру. Пән әлеуметтік-лингвистикалық ұғымдарды тереңдетіп оқытуға, тілдік, аумақтық, әлеуметтік диалектілердің әлеуметтік дифференциациясын көрсетуге, олардың "жалпы тілмен" арақатынасын, топтық өзін-өзі тануды, тілдегі өзгерістердің қоғамдағы өзгерістермен шартталуын, адамдардың "өз тілі және тілдік болжамдар туралы" қарапайым ұғымдарды меңгертуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттарға теориялық негіздерді, шет тілдерін оқыту әдістемесін және шет тілі мәдениетінің негіздерін оқыту. Пән мәдениетаралық қарым-қатынас қабілетін қалыптастыру заңдылықтарын және шет тілі оқытушысының кәсіби қызметіндегі құралдар мен әдістерді, сонымен қатар шет тілдерін үйрету және оқыту үдерістерінің мәні мен заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты:іс-әрекетті зерттеудің білім берудегі зерттеудің басқа түрлерінен айырмашылығын сипаттау, ұйымдастыру мәселелерін анықтау үшін деректердің әртүрлі нысандарын пайдалану, іс-әрекетті зерттеу жоспарын әзірлеу. Пән зерттеу сұрақтарына жауап беру үшін сәйкес деректерді жинау әдістері мен талдау процедураларын анықтауға, сандық және сапалық деректерді жинауды және талдауды үйренуге, әрекеттік зерттеулерді оқыту және/немесе көшбасшылық стратегиясы ретінде қолдануға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттардың болашақ кәсіби қызметінде заманауи әдістер мен технологияларды қолдануға ықпал ете отырып, әмбебап, жалпы кәсіби және кәсіби құзыреттіліктерді, теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән шеттілдік коммуникативтік құзыреттілігін дамытуға, шет тілін оқыту бойынша заманауи әдістер мен технологияларды қолдану қабілетін қалыптастыруға, лингводидактикалық құралдарды қолдану бойынша нақты тұжырымдар мен ұсыныстарды қолдануға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: лингвистикалық контактілер мәселелерін сыни талдау қабілетін қалыптастыру. Пән тілдік қатынас теориясының стратификациясын, метатілін, мәнін, себептерін тілдік эволюцияның маңызды факторы ретінде, олардың шет тілін дамытудағы рөлін, тілдер мен мәдениеттің өзара байланысын, этносаралық қарым-қатынас тілдерін, қостілді, көптілділікті, интерференцияны, шет тіліндегі тілдік байланыстарды меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: шет тілін оқытуда магистранттардың Padlet, Kahoot, Quizlet, Socrative, Google forms сияқты сандық құралдарды қолдану бойынша қабілеттері мен дағдыларын дамыту. Пән подкастар, блогтар, әлеуметтік желі, электронды пошта, веб-форум, чаттар, электронды сөздік, ақпараттық-анықтамалық интернет ресурстары мен видеобайланыстарды сабақ барысында қолдану,магистранттардың шетелдік коммуникативті құзіретінің дамуына, олардың өз бетімен білім алуына, әртүрлі талқылау мен пікірталас арқылы тілдік қорын арттыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттарға шет тілін үйрену үшін тиімді және сапалы оқу материалдарын жасау дағдылары мен стратегияларын үйретуден тұрады. Пән шет тілін тиімді меңгеруге және меңгеруге көмектесетін оқу материалдарын жоспарлау, әзірлеу, бейімдеу және бағалау дағдыларын дамытуға арналған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шет тілдерін деңгейлеп ұйымдастырудың жүйелі білімін қалыптастыру. Пән нақты тілдердің жүйелік-құрылымдық ұйымдастырылуын, олардың өзара байланыстағы иерархиялық бөлінуін, өзара шарттасуын, тілдік инвариантты/ тілдік вариативті бірліктердің айырмашылықтарын: фонема – морфема – просодемалар – синтагма – интонемаларды, бірлік шекарасын анықтау дағдыларын, олардың мағынасымен байланысын, тіл деңгейлеріне оқыту практикасын меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ағылшын тілінде жазбаша ғылыми сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. Пән ғылыми мақаланы жазу әдістемесін зерттеуге бағытталған: жазбаша сөйлеудің ғылыми стилін, ғылыми мәтіннің композициясын, ғылыми жарияланымдардың индекстелуін (Хирш индексі), Web of Knowledge, Google Scholar, Scorpus деректер қорының журналдарына арналған ғылыми мақаланы ресімдеудің британдық және американдық стандарттарын қолдану.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.