педагогика ғылымдарының магистрі
Филологиялық білім беру саласында бәсекеге қабілетті мамандар даярлау жүйесін тереңдете біліп, келесі бағыттар бойынша: лингвистикадағы, әдебиеттанудағы ғылыми және теориялық тұрғыдан; қазіргі заманғы білім беру тұжырымдамалары мен оқу технологиялары бойынша ғылыми мамандарды даярлау.
Орыс тілі мен әдебиеті
7M01702
Филология
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1350000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар пәнді оқу кезінде келесі аспектілерді қарастырады:<br/> Философияның пайда болуы және дамуы. Философияның пайда болуы. Философияның пәні мен әдісі. Философияның тарихи түрлері. Әлемнің философиялық түсінігінің негіздері. Бар болу мәселесі. Онтология және метафизика. Сана мен тіл. Таным және шығармашылық. Ғылыми және ғылымитан тыс білім. Ғылым және технологиялары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ХІХ ғасырдағы орыс классикасының ғылыми интерпретациясын сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру, ғылыми зерттеулердің маңызды теориялық ережелері мен негізгі идеяларын талдау және бағалау, көркем мәтіндер туралы пікірталастар мен өрістер. Пән ғылыми концепциялардың диалектикасын зерттеуге, оның заманауи мағынада шығарманы бағалай білуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: дискурс туралы ғылыми ақпарат негізінде магистранттарды зерттеу мен сараптаудың әртүрлі әдістемелеріне, талдаудың релевантты әдістемелерін таңдауға, оны жүргізу алгоритмдерін сипаттауға үйрету. Курс бағдарламасы жобалық зерттеу форматында жүзеге асырылады және білім беру мен кәсіби міндеттерді шешу үшін филологиялық білімді синтездеу және трансформациялау қабілеттілігінің қалыптасуын қамтамасыз етеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: лингвистикалық зерттеулердің жоспарлау нысандары, әдістері мен технологиялары туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант зерттеудің паспорттық деректерін (өзектілігі, мақсаттары, міндеттері, жаңалығы және т.б.) тұжырымдауға; зерттеу мақсатына жету кезеңдерін анықтауға, лингвистикалық зерттеудің әрбір кезеңінің әдіснамасын негіздеуге, алынған нәтижелер жүйесін дәлелді түрде ұсынуға және оларды ғылыми білім контекстіне қосуға қабілетті.<br/> Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1. зерттеудің паспорттық деректерін қалыптастыру (өзектілігі, мақсаттары, міндеттері, жаңалығы және т. б.).); <br/> 2. ақпараттық іздеу технологиясын меңгеру<br/> 3. зерттеу мақсатына жету кезеңдерін анықтау; <br/> 4. лингвистикалық зерттеудің әрбір кезеңінің әдіснамасын негіздеу;<br/> 5. алынған нәтижелер жүйесін дәлелді ұсыну;<br/> 6. оларды ғылыми білім контекстіне енгізу. <br/> 7. ғылыми зерттеу жоспарына сараптама жүргізу.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> - ішкі лингвистика және зерттеу әдістері (индукция және дедукция, қайта құру және т. б.));<br/> - сыртқы лингвистика және зерттеу әдістері (верификация, дәлелдеме, дәлелдеме);<br/> - лингвистикадағы корпустық әдістер;<br/> - зерттеу жобасы бойынша ақпараттық іздеу: <br/> кітапханалық және электрондық ресурстар; <br/> - зерттеу материалдарын жүйелеу, талдау;<br/> - зерттеу нәтижелерінің сипаттамасы;<br/> - жоба мәтінін және оның презентациясын рәсімдеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - лингвистикалық талдаудың негізгі әдістері мен тәсілдерін сипаттау және оларды тәжірибеде қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы құрылымдық әдістің, модельдеудің, трансформациялық, семантикалық, контекстологиялық талдаудың технологияларын қолдана отырып, зерттеулерді жүргізудің теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады. Пән оқу барысында берілген технологияларды құрастырудың негіздері мен принциптерін, Ю. М. Лотман, М. Н.Кожина еңбектерінің негізінде оқып білуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттердің орыс философиялық прозасы, дамудың негізгі кезеңдері, поэтика мен көркемдік өзіндік ерекшеліктері туралы іргелі білімдерін қалыптастыру.<br/> Пән әлемдік әдебиеттің дамуы контексінде осы уақыт кезеңіндегі орыс философиялық прозасының дәстүрлерін, даму динамикасын зерттеуге; әдеби зерттеудің заманауи технологияларын ескере отырып, Философиялық бағыттағы көркем мәтінді зерттеудің жаңа әдістерін енгізуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - ЖОО-да әдебиетті оқытудағы заманауи ақпараттық-білім беру технологияларын сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әдебиетті пәндік-бағытталған креативті оқыту жүйесінде ақпараттық технологиялардың әлеуетін түсінудің әдістемелік негізін қалыптастырады. Пән келесі аспектілерді оқытуға бағытталған: оқытудың интербелсенді әдістері; интернет-ресурстар, мульти-медиялық құралдар, электронды тренажерлер көмегімен білім алушылардың уәждемесі және оқу үдерісін интенсификациялау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім беру бағдарламасын жүзеге асыру барысында магистранттарға қажетті құзыреттілікті қалыптастыру, ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру және кәсіби ортада бейімделу. Мазмұны тұжырымдамалық оқу-зерттеу жобалау форматында мәтін лингвистикасы негізінде ұйымдастырылған. Әдістемелік доминантпен оқу ретрансляциясы, ғылыми репрезентация, интерпретация және жаңа білімді генерациялау технологиялары анықталған.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады:
1. ғылыми мәтін лингвистикасының теориялық негіздерін және онымен жұмыс істеудің әдіснамалық негіздерін сипаттау;
2. ғылыми мәтінді когнитивті модельдеу ерекшеліктерін түсіндіру
3. интерпретацияны рефлексия және ғылыми модельдеу құралы ретінде қарастыру;
4. білімді репрезентациялау және генерациялау рәсімдерінде ғылыми ақпаратты когнитивті модельдеу және карталау технологияларын пайдалану;
5. алынған нәтижелерді тұжырымдау және оларды түсіндіру ;
6. зерттеу нәтижелерін іріктеу, талдау және интерпретациялау әдістері жүйесін дұрыс таңдау және диагностиканы жүзеге асыру.
Мектептер мен жоғары оқу орындары үшін ғылыми мәтіндерді ретрансляциялауды оқыту бағдарламаларын әзірлеу.
Пәнді оқу кезінде студенттер келесі аспектілерді қарастырады:
- Ғылыми мәтін білім жүйесі ретінде.
- Мәтіннің ғылыми білімін өңдеу технологиясы: репрезентация, интерпретация, генерация.
- Мәтін білімді меңгеру бірлігі ретінде.
- Менталдық процесс ретінде меңгеру.
- Мәтіннің менталдық кеңістігі және оның когнитивті моделі.
- Когнитивті модельдеу білімді формализациялау құралы ретінде.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - ЖОО-да әдебиетті оқытудың заманауи әдістерін сипаттап оларды тәжірибеде қолдану қабілетін қалыптастыру.
Оқу курсы әдебиетті инновациялық оқытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін қалыптастырады. Пән, оқытудың методологиясын, принциптерін, әдістерін, тәсілдерін, қазіргі жоғары оқу орындарының тәжірибесін жинақтауға, жүйелеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мектепте және ЖОО-да орыс тілін оқыту саласында маманданған магистрлердің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- білім беру үрдісінің нормативтік негіздерін және оның практикалық ұйымдастырылуын, мектепте және ЖОО-да оқытуды ұйымдастыру принциптері мен жүйелерін білуін көрсету;
- мектепте және ЖОО-да орыс тілін оқыту әдістемесі саласындағы жаңа бағыттар мен тұжырымдамаларды сипаттау;
- кәсіби құзыреттілікті дамыту құралы ретінде шығармашылық және сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру үшін оқу сабақтарын моделдеу және өткізу кезінде оқытудың белсенді әдістері мен тәсілдерін таңдауды негіздеу;;
- тәжірибелік оқытудың мазмұны мен ғылыми нәтижелерін сипаттау және жүргізу үшін орыс тілі әдістемесінде зерттеу әдістерін меңгеру;
− ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау, оларды ғылым және білім беру саласындағы нақты ғылыми-зерттеу міндеттерін шешуде қолдана білу, ғылыми зерттеуді өз бетінше жүзеге асыру;
- мектеп пен ЖОО-да орыс тілін оқытудың белсенді әдістерін жоспарлау мен қолданудың күрделі мәселелерін шешу, кәсіби білім мен біліктерді біріктіру.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: оқу үдерісін ұйымдастыру (студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысы, сапаны бақылау; білім беру саласындағы инновациялық үрдістер; жаңа білім беру технологиялары; мектепте және ЖОО-да орыс тілін оқытудың принциптері мен белсенді әдістері; Мектеп, ЖОО және ғылыми грамматика: салыстырмалы талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - Ежелгі Шығыс әдебиетін шығарма мәтіндері мен әдістемелік еңбектер бойынша сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы Ежелгі Шығыс әдебиетінің ескерткіштерін университетте оқытудың, зерттеу әдістерінің, түсіну мен интерпретацияның амал-тәсілдерін жинақтаудағы теориялық базасын қалыптастырады. Пән Ежелгі Шығыс әдебиетінің үлгілерін зерттеуге, мектеп пен университетте оқытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: концептологияның негізгі тұжырымдарын сыни тұрғыдан талдау қабілетін қалыптастыру, олардың ішінен өз зерттеулерін жүргізу үшін неғұрлым барабарын таңдау. Оқу курсы концептуализация процесін түсінудің теориялық негізін қалыптастырады. Пән концепт құрылымын және оны талдау әдістемесін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қазіргі қазақстандық жазушылардың шығармаларын ЖОО-дағы элективті курс аясында түсіндіру тәсілдерін сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем мәтіннің поэтикасын зерттеу дағдыларын қалыптастырады. Пән қазіргі қазақ әдебиетінің шығармаларын ары қарай педагогикалық қызметте қолдану мақсатында зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қазіргі заманғы мультимәдени қоғамда сөйлесу процесін технологиялық қамтамасыз етудің ерекшелігін сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән полиэтникалық кеңістіктегі мәдениетаралық қарым-қатынастың теориясы мен практикасын зерттеудің заманауи әдістерін, қарым-қатынас және коммуникативтік акт моделін, келіссөз стратегиясы мен тактикасын, келіссөз процессіндегі манипулятивті технологияларды және оларға қарсы әрекет етуді зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - орыс әдебиетін оқытудың белсенді әдістерін практикалық іс-әрекетте сипаттау және қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы инновациялық педагогиканың негізгі тенденцияларын, жаңартылған типтік бағдарламалардың құрылымы мен мазмұнын, орыс әдебиеті сабақтарын жобалау мен өткізу ерекшеліктерін, критериалды бағалау нысандары мен әдістерін түсінудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән оқытуға бағытталған: оқыту әдістері мен технологияларын жіктеу, стандартты емес сабақтардың типологиясы, жиынтық және қалыптастырушы бағалау ерекшеліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты тіл білімі саласында зияткерлік меншік объектілерін құру және коммерцияландыру қабілетін қалыптастыру болып табылады.
Пән зияткерлік меншікті басқару жүйесін зерттеуге, бағалаудың заманауи әдістері мен құралдарына негізделген негізгі ресурстардың бірі ретінде зияткерлік капиталды енгізу тәртібін анықтауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - ЖОО оқытуында шетел әдебиетінің даму заңдылықтарын белгілеу, оны оқытудың жаңа концепцияларын анықтау. Оқу курсы орыс эмиграциясы өкілдерінің идеялық-эстетикалық және жанрлық ізденістерін талдаудың теориялық және әдіснамалық негіздерін қалыптастырады, олардың шығармашылығын зерттеу ХХ ғасырдағы орыс әдебиетін оқыту тәжірибесінде аса қажет.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: