педагогика ғылымдарының магистрі
Жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесі мен ғылыми сала үшін педагогтарды, зерттеуші ғалымдарды, сондай-ақ ғылыми зерттеулер мен педагогикалық қызметтің нәтижелерін білікті талдау және қорыту міндеттерін тиімді шеше алатын білім беру саласындағы менеджерлерді даярлау
Орыс тілі мен әдебиеті
7M01702
Филология
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1400000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ХІХ ғасырдағы орыс классикасының ғылыми интерпретациясын сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру, ғылыми зерттеулердің маңызды теориялық ережелері мен негізгі идеяларын талдау және бағалау, көркем мәтіндер туралы пікірталастар мен өрістер. Пән ғылыми концепциялардың диалектикасын зерттеуге, оның заманауи мағынада шығарманы бағалай білуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерін білу негізінде филология саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы болашақ маманның зерттеушілік мәдениетін қалыптастырады. Пән ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, филологияда қолданылатын заманауи әдістерді зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: дискурс туралы ғылыми ақпарат негізінде магистранттарды зерттеу мен сараптаудың әртүрлі әдістемелеріне, талдаудың релевантты әдістемелерін таңдауға, оны жүргізу алгоритмдерін сипаттауға үйрету. Курс бағдарламасы жобалық зерттеу форматында жүзеге асырылады және білім беру мен кәсіби міндеттерді шешу үшін филологиялық білімді синтездеу және трансформациялау қабілеттілігінің қалыптасуын қамтамасыз етеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс білім алушылардың ғылыми жұмыстарда әдебиеттанудың перспективалық әдістерін, олардың тәсілдерін, зерттеу принциптерін қолдану білімі мен қабілетін қалыптастырады. Магистранттарға негізгі ғылыми ұғымдарды, еуропалық, ресейлік және отандық филологиялық мектептердің қазіргі заманғы теориялары мен тұжырымдамаларының қалыптасу тарихын егжей-тегжейлі зерделеу ұсынылады. Тыңдаушылар көркем мәтінді талдаудың когнитивті әдістерінің әлеуетін түсінеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттарды когнитивтік аспектілерді ескере отырып лингвистикалық зерттеулерді әзірлеу және жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Олар заманауи лингвистика саласындағы білім беру үдерісін оңтайландыруға қажетті мәліметтерді жинау, талдау және зерттеу әдістемесін игереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән русистика саласындағы теориялық көзқарастар жүйесін (ғалымдар, лингвистикалық мектептер, парадигмалар) және қолданбалы дағдыларды дамытуға бағытталған. Қазақ русистикасының негізгі даму бағыттарына шолу жасалады. Қазіргі ғылыми парадигма тұрғысында ғалымдардың жүргізген зерттеулері, олардың әлемдік ғылыми-білім кеңістігіне араласуы, жалпы тенденциялары көрсетіледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән қазақ әдебиеттану ғылымының дамуындағы қазіргі тенденциялар мен бағыттардың зерттеуне бағытталған. Қазіргі Қазақстандық әдебиеттанушы ғалымдардың зерттеулерінің өзектілігін айқындайтын түрлі ғылыми көзқарастар мен мектептерді қарастыруға басты назар аударылады. Бағдарлама Қазақстанның әдеби процесіндегі заманауи процестер мен құбылыстарды терең түсінуге, сыни талдау дағдыларын дамытуға және заманауи әдебиет туралы академиялық дискурсқа қатысуға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: лингвистикалық зерттеулердің жоспарлау нысандары, әдістері мен технологиялары туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант зерттеудің паспорттық деректерін (өзектілігі, мақсаттары, міндеттері, жаңалығы және т.б.) тұжырымдауға; зерттеу мақсатына жету кезеңдерін анықтауға, лингвистикалық зерттеудің әрбір кезеңінің әдіснамасын негіздеуге, алынған нәтижелер жүйесін дәлелді түрде ұсынуға және оларды ғылыми білім контекстіне қосуға қабілетті.<br/> Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1. зерттеудің паспорттық деректерін қалыптастыру (өзектілігі, мақсаттары, міндеттері, жаңалығы және т. б.).); <br/> 2. ақпараттық іздеу технологиясын меңгеру<br/> 3. зерттеу мақсатына жету кезеңдерін анықтау; <br/> 4. лингвистикалық зерттеудің әрбір кезеңінің әдіснамасын негіздеу;<br/> 5. алынған нәтижелер жүйесін дәлелді ұсыну;<br/> 6. оларды ғылыми білім контекстіне енгізу. <br/> 7. ғылыми зерттеу жоспарына сараптама жүргізу.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> - ішкі лингвистика және зерттеу әдістері (индукция және дедукция, қайта құру және т. б.));<br/> - сыртқы лингвистика және зерттеу әдістері (верификация, дәлелдеме, дәлелдеме);<br/> - лингвистикадағы корпустық әдістер;<br/> - зерттеу жобасы бойынша ақпараттық іздеу: <br/> кітапханалық және электрондық ресурстар; <br/> - зерттеу материалдарын жүйелеу, талдау;<br/> - зерттеу нәтижелерінің сипаттамасы;<br/> - жоба мәтінін және оның презентациясын рәсімдеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - лингвистикалық талдаудың негізгі әдістері мен тәсілдерін сипаттау және оларды тәжірибеде қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы құрылымдық әдістің, модельдеудің, трансформациялық, семантикалық, контекстологиялық талдаудың технологияларын қолдана отырып, зерттеулерді жүргізудің теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады. Пән оқу барысында берілген технологияларды құрастырудың негіздері мен принциптерін, Ю. М. Лотман, М. Н.Кожина еңбектерінің негізінде оқып білуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттердің орыс философиялық прозасы, дамудың негізгі кезеңдері, поэтика мен көркемдік өзіндік ерекшеліктері туралы іргелі білімдерін қалыптастыру.<br/> Пән әлемдік әдебиеттің дамуы контексінде осы уақыт кезеңіндегі орыс философиялық прозасының дәстүрлерін, даму динамикасын зерттеуге; әдеби зерттеудің заманауи технологияларын ескере отырып, Философиялық бағыттағы көркем мәтінді зерттеудің жаңа әдістерін енгізуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән орыс әдебиетін оқыту процесін байыту үшін цифрлық технологияларды қолданудың заманауи әдістері мен құралдарымен терең танысуға бағытталған және оқу процесінде компьютерлік бағдарламаларды, интерактивті онлайн-ресурстарды, мультимедиялық материалдарды және басқа да цифрлық құралдарды қолданудың әртүрлі аспектілерін зерттеуді көздейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - ЖОО-да әдебиетті оқытудағы заманауи ақпараттық-білім беру технологияларын сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әдебиетті пәндік-бағытталған креативті оқыту жүйесінде ақпараттық технологиялардың әлеуетін түсінудің әдістемелік негізін қалыптастырады. Пән келесі аспектілерді оқытуға бағытталған: оқытудың интербелсенді әдістері; интернет-ресурстар, мульти-медиялық құралдар, электронды тренажерлер көмегімен білім алушылардың уәждемесі және оқу үдерісін интенсификациялау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән көркем шығармаларды талдаудың ғылыми тәсілдерін тереңдетіп зерттеуге және әдебиеттануда қолданылатын заманауи технологиялық құралдарды жасауға бағытталған. Бағдарламада мәтінді зерттеудің негізгі классикалық және инновациялық технологияларына шолу жасалады, әдеби деректерді талдау және визуализациялау үшін цифрлық құралдарды пайдалану мүмкіндіктерін зерттеледі, зерттеу жобалары мен кейс-стадилер арқылы мәтіндерді талдау және түсіндіру дағдыларын дамытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім беру бағдарламасын жүзеге асыру барысында магистранттарға қажетті құзыреттілікті қалыптастыру, ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру және кәсіби ортада бейімделу. Мазмұны тұжырымдамалық оқу-зерттеу жобалау форматында мәтін лингвистикасы негізінде ұйымдастырылған. Әдістемелік доминантпен оқу ретрансляциясы, ғылыми репрезентация, интерпретация және жаңа білімді генерациялау технологиялары анықталған.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады:
1. ғылыми мәтін лингвистикасының теориялық негіздерін және онымен жұмыс істеудің әдіснамалық негіздерін сипаттау;
2. ғылыми мәтінді когнитивті модельдеу ерекшеліктерін түсіндіру
3. интерпретацияны рефлексия және ғылыми модельдеу құралы ретінде қарастыру;
4. білімді репрезентациялау және генерациялау рәсімдерінде ғылыми ақпаратты когнитивті модельдеу және карталау технологияларын пайдалану;
5. алынған нәтижелерді тұжырымдау және оларды түсіндіру ;
6. зерттеу нәтижелерін іріктеу, талдау және интерпретациялау әдістері жүйесін дұрыс таңдау және диагностиканы жүзеге асыру.
Мектептер мен жоғары оқу орындары үшін ғылыми мәтіндерді ретрансляциялауды оқыту бағдарламаларын әзірлеу.
Пәнді оқу кезінде студенттер келесі аспектілерді қарастырады:
- Ғылыми мәтін білім жүйесі ретінде.
- Мәтіннің ғылыми білімін өңдеу технологиясы: репрезентация, интерпретация, генерация.
- Мәтін білімді меңгеру бірлігі ретінде.
- Менталдық процесс ретінде меңгеру.
- Мәтіннің менталдық кеңістігі және оның когнитивті моделі.
- Когнитивті модельдеу білімді формализациялау құралы ретінде.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - ЖОО-да әдебиетті оқытудың заманауи әдістерін сипаттап оларды тәжірибеде қолдану қабілетін қалыптастыру.
Оқу курсы әдебиетті инновациялық оқытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін қалыптастырады. Пән, оқытудың методологиясын, принциптерін, әдістерін, тәсілдерін, қазіргі жоғары оқу орындарының тәжірибесін жинақтауға, жүйелеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мектепте және ЖОО-да орыс тілін оқыту саласында маманданған магистрлердің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- білім беру үрдісінің нормативтік негіздерін және оның практикалық ұйымдастырылуын, мектепте және ЖОО-да оқытуды ұйымдастыру принциптері мен жүйелерін білуін көрсету;
- мектепте және ЖОО-да орыс тілін оқыту әдістемесі саласындағы жаңа бағыттар мен тұжырымдамаларды сипаттау;
- кәсіби құзыреттілікті дамыту құралы ретінде шығармашылық және сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру үшін оқу сабақтарын моделдеу және өткізу кезінде оқытудың белсенді әдістері мен тәсілдерін таңдауды негіздеу;;
- тәжірибелік оқытудың мазмұны мен ғылыми нәтижелерін сипаттау және жүргізу үшін орыс тілі әдістемесінде зерттеу әдістерін меңгеру;
− ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау, оларды ғылым және білім беру саласындағы нақты ғылыми-зерттеу міндеттерін шешуде қолдана білу, ғылыми зерттеуді өз бетінше жүзеге асыру;
- мектеп пен ЖОО-да орыс тілін оқытудың белсенді әдістерін жоспарлау мен қолданудың күрделі мәселелерін шешу, кәсіби білім мен біліктерді біріктіру.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: оқу үдерісін ұйымдастыру (студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысы, сапаны бақылау; білім беру саласындағы инновациялық үрдістер; жаңа білім беру технологиялары; мектепте және ЖОО-да орыс тілін оқытудың принциптері мен белсенді әдістері; Мектеп, ЖОО және ғылыми грамматика: салыстырмалы талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - Ежелгі Шығыс әдебиетін шығарма мәтіндері мен әдістемелік еңбектер бойынша сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы Ежелгі Шығыс әдебиетінің ескерткіштерін университетте оқытудың, зерттеу әдістерінің, түсіну мен интерпретацияның амал-тәсілдерін жинақтаудағы теориялық базасын қалыптастырады. Пән Ежелгі Шығыс әдебиетінің үлгілерін зерттеуге, мектеп пен университетте оқытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: концептологияның негізгі тұжырымдарын сыни тұрғыдан талдау қабілетін қалыптастыру, олардың ішінен өз зерттеулерін жүргізу үшін неғұрлым барабарын таңдау. Оқу курсы концептуализация процесін түсінудің теориялық негізін қалыптастырады. Пән концепт құрылымын және оны талдау әдістемесін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән көркем мәтінді талдаудың әртүрлі түрлерінің технологиясын зерттеуге бағытталған: семантикалық кеңістік (денотативті, тұжырымдамалық, эмоционалды), құрылымдық ұйым, мәтінді коммуникативті ұйымдастыру.
Бағдарлама әдеби шығармаларды талдау мен түсіндірудің заманауи әдістері мен тәсілдерін қамтиды: сандық гуманитаристика, лингвистика корпусы, гипермәтіндік және мультимодальды талдау әдістері, көркем мәтінге пәнаралық және психоаналитикалық көзқарас.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттарға Қазақстанның қазіргі орыс әдебиеті саласындағы ғылыми зерттеулерді әзірлеу және жүргізу дағдыларын олардың шығармашылығы мен стильдік ізденістерінің ерекшелігі мен мазмұнын ескере отырып үйретеді. Олар зерттеу әдіснамасын, деректерді жинау мен талдауды, сондай-ақ Қазақстанның жаңа орыс әдебиетінің жетекші жазушыларының шығармашылығы мен жетістіктерінің өзіндік ерекшелігін анықтау үшін нәтижелерді қолдануды зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қазіргі қазақстандық жазушылардың шығармаларын ЖОО-дағы элективті курс аясында түсіндіру тәсілдерін сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем мәтіннің поэтикасын зерттеу дағдыларын қалыптастырады. Пән қазіргі қазақ әдебиетінің шығармаларын ары қарай педагогикалық қызметте қолдану мақсатында зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән «ғылыми парадигма» ұғымына сәйкес құрылған, осы негіз курстың мазмұнына филологияның негізгі ғылыми бағыттарын: құрылымдық-семантикалық, когнитивті, коммуникативті, дискурсивті және т.б. енгізуді анықтайды. Зерттеу нәтижелерін түсіндіру және сипаттау технологияларына ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқыған кезде студенттер келесі аспектілерді қарастырады:
орыс тілін оқытуда цифрлық технологияларды қолдану ерекшеліктерін; студенттерге деген жеке көзқарасты ескере отырып, орыс тілі сабақтарында табысты жұмыс істеу үшін оқу үдерісіндегі заманауи онлайн технологияларды; ойын түріндегі интерактивті оқыту әдістерін; виртуалды онлайн тақта түрлері мен олардың классификациясын; интерактивті оқыту материалдарын жасау үшін тиімді онлайн ресурстарды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қазіргі заманғы мультимәдени қоғамда сөйлесу процесін технологиялық қамтамасыз етудің ерекшелігін сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән полиэтникалық кеңістіктегі мәдениетаралық қарым-қатынастың теориясы мен практикасын зерттеудің заманауи әдістерін, қарым-қатынас және коммуникативтік акт моделін, келіссөз стратегиясы мен тактикасын, келіссөз процессіндегі манипулятивті технологияларды және оларға қарсы әрекет етуді зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - орыс әдебиетін оқытудың белсенді әдістерін практикалық іс-әрекетте сипаттау және қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы инновациялық педагогиканың негізгі тенденцияларын, жаңартылған типтік бағдарламалардың құрылымы мен мазмұнын, орыс әдебиеті сабақтарын жобалау мен өткізу ерекшеліктерін, критериалды бағалау нысандары мен әдістерін түсінудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән оқытуға бағытталған: оқыту әдістері мен технологияларын жіктеу, стандартты емес сабақтардың типологиясы, жиынтық және қалыптастырушы бағалау ерекшеліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты тіл білімі саласында зияткерлік меншік объектілерін құру және коммерцияландыру қабілетін қалыптастыру болып табылады.
Пән зияткерлік меншікті басқару жүйесін зерттеуге, бағалаудың заманауи әдістері мен құралдарына негізделген негізгі ресурстардың бірі ретінде зияткерлік капиталды енгізу тәртібін анықтауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тіл мен сөйлеу экологиясы тілдің дамуы мен қолданылуына теріс әсер ететін факторларды зерттейді, тілді байытудың жолдары мен тәсілдерін іздеуге және сөйлеу қарым-қатынас тәжірибесін жетілдіруге ықпал етеді. Тіл экологиясы мемлекеттің білім беру, құқықтану, келіссөздер үрдістері, іс қағаздарын жүргізу және бұқаралық коммуникация құралдарының қызметіндегі тіл саясатының негізінде жатыр.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән осы кезеңдегі философиялық прозаның ХІХ ғасырдағы қалыптасу кезеңі мен одан кейінгі эволюциясы мен параллельділік тұрғысынан сараланған айырмашылықтарды, философиялық прозаның сипаттамалық әдістерінің типологиясын және қазіргі категориялық аппаратты пайдалана отырып, кәсіби сипаттауды зерттеуге бағытталған. Сонымен қатар философиялық проза аясында авторлық сана үлгілерінің эволюциясын талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - ЖОО оқытуында шетел әдебиетінің даму заңдылықтарын белгілеу, оны оқытудың жаңа концепцияларын анықтау. Оқу курсы орыс эмиграциясы өкілдерінің идеялық-эстетикалық және жанрлық ізденістерін талдаудың теориялық және әдіснамалық негіздерін қалыптастырады, олардың шығармашылығын зерттеу ХХ ғасырдағы орыс әдебиетін оқыту тәжірибесінде аса қажет.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттарды шетелде орыс әдебиетін дамыту сабақтастығының дәстүрлері аясында заманауи әдебиеттану саласындағы ғылыми зерттеулерді жобалау, әзірлеу және жүргізу дағдыларына үйретеді. Курс тыңдаушылары әдеби зерттеулердің ғылыми-әдістемелік негіздерін, қажетті деректерді іріктеу және талдау ерекшеліктерін және алынған нәтижелерді өз қызметінде пайдалану мүмкіндіктерін терең зерттейді.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.