педагогика ғылымдарының магистрі
Бағдарлама сыни және аналитикалық ойлау қабілетіне ие, қазіргі заманғы білім берудің әдістері, теориялары мен тұжырымдамаларының іргелі білімдерін жүйелендіруге және түсіндіруге қабілетті; қазақ тіл білімі мен әдебиеті саласындағы теориялық, әдіснамалық білімді игерген; қазіргі заманғы әдебиеттанудың және тіл білімінің әдістемелік мәселелері бойынша өз пікірін дәлелдей отырып, полемика жүргізуге қабілетті кәсіби педагог маман тұлғасын қалыптастыруға; ғылыми қызметкер ретінде командада жұмыс істей алатын, қазақ тілі мен әдебиетін оқыту әдістері мен білім беру технологияларын игерген маманды, ЖОО оқытушысын қалыптастыруға бағытталған.
Қазақ тілі мен әдебиеті
7M01701
Филология
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1350000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты әдебиет тарихын дәуірлеудің қазіргі өзекті теориялық және профильді-практикалық аспектілерін, әдеби шығармашылықты талдаудың озық технологияларын сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әдебиет тарихын зерделеудегі инновациялық үрдістерді болашаққа көзқараспен бастамашылық зерттеулерде қолданудың теориялық-әдіснамалық түсінік негізін қалыптастырады. Пән әдебиет тарихын дәуірлеу, кезеңдермен оқыту мәселелерін зерттеуге бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – көркемдік құбылыстар мәнін, әдеби шығармашылықты зерттеудің негізгі әдістері мен тәсілдерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы жазушылар шығармашылығын зерттеудің, көркем шығармаларды талдаудың теориялық және әдістемелік негізін құрайды. Пән қазіргі әдебиеттану әдістемелерін зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қазақ тілінің тарихын, даму, кемелдену, қалыптасу тарихын кешенді түрде меңгерту. Тіл тарихында ішкі, сыртқы факторлар негізінде пайда болған өзгерістер сырын тілдік заңдылықтар негізінде түсіндіре алу, өзгерістерге себеп болған тілдің даму кезеңдерін ажырата алу, тіл тарихындағы өзгерістер морфологиялық, фонетикалық, грамматикалық, семантикалық өзгерістерді саралау, көне тіл мен жаңа тіл арасындағы генетикалық байланысты ашып, айқындау дағдысын қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қазіргі әдеби үдерістегі сынның өзекті мәселелерін, теориялық, әдістемелік негіздерін сипаттау мен бағалау қабілеттерін қалыптастыру.
Оқу курсы әдеби сынның даму заңдылықтарын, тарихын, оқыту әдістемесін зерделеу арқылы сын үрдістерінде алған білімін қолдану дағдысын қалыптастырады. Пән әдеби сынның тарихын, теориясын, әдістемесін терең зерттеуге, талдауға бағалауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты Қазақстандағы қазіргі бұқаралық әдебиеттің бейнесі туралы түсінік беру. Оның эстетикалық, мәдениеттанушылық ерекшеліктері туралы дәйектеу. Оқу курсы қазақ әдебиетінде мәдени парадигмның өзгеруі туралы негіздеу, көркем әдебиетті әдебиеттанушылық және тарихи-мәдени аспектілерде талдау дағдыларын қалыптастырады. Пән қазіргі қазақ жазушыларының, бұқаралық әдебиет өкілдерінің өмірбаяндары мен шығармашылығын зерделеуге, сыни бағалауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты баспа ісінің негіздері, оның жүйесі, тұжырымдамалары, қағидаттары, бағыттары туралы түсінік қалыптастыру.
Оқу курсы баспаның құрылымы мен баспа процесінің негізгі сатылары,
кітаптарды дайындау мен шығару,
кітап нарығының Қазақстанда және шетелде қызмет етуінің кезеңдері мен ерекшеліктері туралы білімді қалыптастырады.
Пән авторлық құқық, баспа ісіндегі маркетинг және менеджмент, кітап басуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты әдебиетті оқытудың когнитивтік аспектілерін түсіндіру қабілетін қалыптастыру.
Оқу курсы когнитивтік әдебиеттанудың негізгі міндеттерін, оның білім беру жүйесімен байланысын түсінудің теориялық және әдістемелік негізін құрайды. Пән әдебиеттану, білім және психологияның байланысын анықтауға, көркем шығармашылықты зерттеуде когнитивтік әдістерді қолдануға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты синтаксисті коммуникативтік бағытта оқытудың әдіс-тәсілдерін меңгерту. Оқу курсында статикалық және динамикалық синтаксистің зерттеу нысандары, бірінші, екінші дәрежелі коммуникативтік талаптары; талаптарға сәйкес: лебіздің актуалды мүшеленуі, сөйлем модельдерінің құрылымының базистік немесе транформациялануы, тема-ремалық қатынастары айқындалады. Пән категорияларды оқытудың жаңа ғылыми теориялары, қағидаттары, стратегияларын және олардың әдіснамалық негіздерін анықтауға бағытталады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қазақ лексикографиясы мен терминографиясын оқытудың теориялық және әдіснамалық негізін меңгерту. Оқу курсында лексикграфиялық, терминологиялық сөздіктер шығаруға қойылатын талаптар үйретіледі, терминологиялық сөздіктерге терминдерді сұрыптайды. Пән лексикографиялық, терминологиялық сөздіктер құрастыру дағдысын қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты Қазақ халқының төл дүниетанымында қалыптасқан туынды сөздер мен халықаралық ортақ ұғымдарды таңбалау – сөздің негізгі қызметінің бірі екенін тануға бағыттау. Оқу курсында туынды сөздің негіздемесін дұрыс айқындайтын, оның әдіснамалық сипатын меңгеру ұстанымын қалыптастыру. Пән сөзжасамның негізгі теориялық бағыттары, оны оқытудың әдіснамалық ерекшеліктерін қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты тіл функциясының имманеттік артықшылықтарын, ерекшеліктерін және құндылығын болжау және құру. Оқу курсы сөйлеу процесінде бір тұжырымдамаға тән тілдік бірліктерді дәлелдей отырып, басқа санаттарды жасау, құрылымдық грамматикамен функционалдық грамматиканың ерекшеліктерін анықтайды. Пән әдістемелік ерекшеліктерін оқыту дағдысын қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қазақ-түркі әдеби байланыстарын салыстыра зерттеу, талдау, бағалау қабілеттерін қалыптастыру.
Оқу курсы қазақ және түркі халықтарының әдебиеттерін зерттеп, байланыстарын ғылыми дәлелдеуде, дербес тұжырымдарын жасауда дағдыларын қалыптастырады. Пән әдеби байланыстардың бір-бірімен сабақтаса отырып дамуын зерттеуге бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты мәдениетаралық коммуникация негіздерін, жаһандану мен интеграциялық үдерістердің қазақ әдебиетінің дамуына ықпалын түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы мәдениетаралық және әдеби өзара әс-әрекет ерекшеліктерін түсінудің
теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады. Пән қазақ әдебиетінің ұлттық болмысын, оның қазіргі тарихи-мәдени үдерістегі орны мен рөлін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты спичрайтинг аясында теориялық және тәжірибелік бірліктерді қалыптастыру, болашақ мамандарды спичрайтинг саласында тәжірибелік жұмысқа дайындау. Оқу курсы қазіргі қоғам алдында тұрған әлеуметтік міндеттерді шешуде спичрайтингтің теориялық-әдіснамалық мүмкіндіктерін қалыптастырады. Пән көпшілік алдында сөйлеу түрлерін және спичрайтинг жанрларын зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты фольклорлық шығармалардың құрылысын, тілін және талдау ерекшеліктерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы фольклордың әртүрлі жанрындағы шығармалардың поэтикасын түсінудің теориялық және әдістемелік негізін құрайды. Пән халықтың ауызша шығармашылығы шығармаларын талдаудың негізгі әдістері мен тәсілдерін үйренуге бағытталған.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: