тіл білімі бакалавры
Бағдарлама сыни тұрғыдан ойлауға; әдебиеттану, фольклористика және риторика бойынша теориялық білімдерін түсіндіруге және жүйелеуге; полемика жүргізуге, қазіргі әдебиеттанудың өзекті мәселелері бойынша өз пікірін дәлелді түрде ұсынуға; командада әдебиет, риторика, фольклор саласы бойынша сарапшы, ғылыми қызметкер, корректор, әдеби редактор ретінде жұмыс істеуге қабілетті маман – әдебиеттанушы тұлғасын қалыптастыруға бағытталған.
Әдебиеттану
6B02306
Филология
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Қазақ/орыс тілі
Қазақ/орыс әдебиеті
75 (Каз.) 75 (Орыс.)
1130000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. АКТ стандарттары. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам-компьютер өзара әрекеттестігі. Деректер қоры жүйесі. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Smart технологиялар.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – әдеби редакциялаудың міндеттері мен мағынасын түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әр түрлі жанрлар мен стильдердің көркем туындыларын редакторлық өңдеуді жүзеге асырудың теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән редакторлық оқудың түрлерін, көркем мәтін, оның мазмұны, құрамы, тілі, стилі бойынша редактордың жұмысының негізгі кезеңдерін зерттеуге бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – көркем шығарма тағдыры мен қабылдануындағы әдеби сынның рөлі мен маңыздылығын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әдеби, сыни мақалалар мен шолулар жазудың теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән әдеби сынның қалыптасуы мен даму тарихын, негізгі жанрларын, әдеби-сыни мақалалар жазу принциптерін, көркем шығармаларды бағалау критерийлерін зерттеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты әдебиет поэтикасының міндеттерін, оның филологиялық пәндер жүйесіндегі орнын түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әр түрлі жанрдағы көркем мәтіндердің құрылысын, олардың стилі мен тілдік әртүрлілігін зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды.<br/> Пән әдебиет поэтикасының негізгі ұғымдары мен бөлімдерін, оның жазушылардың шығармашылығын зерттеуге деген көзқарасының принциптерін терең зерттеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қазіргі әдебиеттану мен эстетиканың концептуалды-категориялық және әдіснамалық аппаратын түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем шығармашылықтың табиғатын, әдеби процестің даму тенденцияларын зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән көркем шығармашылықты, әдеби ағымдар мен бағыттарды, жанрлық-стильдік ерекшелікті, жазушылар шығармаларының құрылымдық-тілдік ұйымдастырылуын зерттеудің әдістері мен тәсілдерін терең зерттеуге бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты көркем шығармашылықты зерттеу үшін қажетті әдебиеттанудың негізгі теориялық тұжырымдамаларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем әдебиет шығармаларының құрылу ерекшеліктері мен идеялық-тақырыптық мазмұнын зерттеудің теориялық-әдіснамалық негізін құрайды.<br/> Пән көркем шығармаларды мазмұны мен құрылымының ерекшеліктерін, жазушылар шығармашылығын зерттеудің әдістерін зерттеуге, әдебиеттанушы мамандығының маңызын анықтауға бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – әдебиеттану мен журналистиканың өзара байланысын, олардың жақындығы мен айырмашылығын, әдебиеттанушы мен журналист қызметінің ерекшелігін түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әр түрлі жанрдағы мақалаларды дайындаудың теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән әдебиеттанушы мен журналистің шығармашылық қызметін, олардың ақпаратпен жұмыс істеу кезеңдерін және нақты тақырыпқа материал дайындауды зерттеуге бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ежелгі әдебиет ескерткіштерін түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы өткеннің әдеби мұрасын олардың мазмұны, жанрлық құрамы, тілдік ерекшелігі тұрғысынан зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән ежелгі кезеңдегі әдебиеттің даму заңдылықтары мен тенденцияларын, идеялық-тақырыптық мазмұнын, сол кездегі әдеби шығармалардың сюжеттік-композициялық ұйымдастырылуын зерттеуге бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – көркем әдебиет туындыларын талдау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем шығармалардың мазмұны мен құрылымын, олардың тілі мен стилін терең зерделеу, әдебиетті зерттеудің дәстүрлі және инновациялық тәсілдерін қолдану үшін теориялық-әдіснамалық негіз қалыптастырады. Пән ауызша шығармашылықтың табиғатын түсінудің негізгі әдістері мен тәсілдерін, жазушының шығармашылық зертханасын жүйелеуге және анықтауға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты Қазақстанның қазіргі әдебиетінің даму заңдылықтарын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы ХХ ғасырдың аяғы мен XXI ғасырдың басындағы Қазақстан жазушылары шығармашылығын зерделеу үшін теориялық-әдіснамалық негіз қалыптастырады. Пән Қазақстан жазушылары шығармаларының жанрлық құрамын, көркемдік ізденістерін, қоғам интеграциясының жаһандануы жағдайында қазіргі отандық әдебиетінің даму бағыттарын зерделеуге бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – көпшілік алдында сауатты және дұрыс сөйлеу, ойды айқын және нақты жеткізу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы тиімді қарым-қатынасты жүзеге асыру, кәсіби қызметті жүзеге асыру процесінде полемиканы жүргізу үшін теориялық-әдіснамалық негізді құрайды. Пән көпшілік алдында сөйлеу, дәлелдеу және сендіру өнері, қарым-қатынас психологиясы мен мәдениетін құру принциптерін зерттеуге бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты салыстырмалы әдебиеттану мен фольклортанудың негізгі түсініктері мен міндеттерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы ұлттық әдебиеттерді салыстырмалы-тарихи және салыстырмалы типологиялық зерттеу үшін теориялық-әдіснамалық негізді құрайды. Пән Қазақстан мен шет елдердегі салыстырмалы әдебиеттанудың қалыптасу және даму тарихын, әдеби компаративистиканың әдіснамалық және категориялық аппаратын зерделеуге бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қазіргі тіл білімінің тұжырымдамалық аппаратын түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әдебиеттегі тілдік фактілер мен құбылыстарды зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән тіл білімінің негізгі ұғымдарын, бөлімдерін, оның әдіснамалық және категориялық аппаратын, тілдердің генезисі мен даму тарихын, оларды жіктеу принциптерін зерделеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қоғамның тарихи-мәдени дамуы контекстінде халық ауыз әдебиеті мұраларын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы фольклор шығармаларының ерекшеліктерін, қазіргі фольклордың негізгі ұғымдары мен санаттарын түсінудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән идеялық-тақырыптық мазмұнды, образдар жүйесін, жанрларды, халық ауыз әдебиетінің көркем-экспрессивті құралдарын зерттеуге бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ХІV-XVIІІ ғасырлардағы ақын-жыраулар шығармашылығының қазақ қауымының мақсат мүддесіне қызмет еткендігін терең игеру. Елеулі оқиғалар тұсындағы ақын-жыраулардың шығармашылық тұлға ретіндегі қайраткерлік қасиетін бағалау. Тек қазақ әдебиетіне тән шығармашылық тұлға ретінде жыраулар, ақындардың тарихи рөлін жанрлық жаңалықтары, идеялық, тақырыптық ізденістері тұрғысынан тану.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ХХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің даму тенденцияларын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы ХХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің негізгі әдеби мектептері мен бағыттарын, жанрларын зерттеудің теориялық-әдіснамалық негізін құрайды. Пән ХХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің даму тенденциялары мен ерекшеліктерін зерттеуге, жазушылар шығармаларының жанрлық құрамы мен стилін талдауға бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – XIX ғасырдағы қазақ әдебиетінің даму үрдісін түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы қоғамның тарихи-мәдени дамуы контексінде XIX ғасырдың көркем шығармашылығын зерттеу үшін теориялық-әдіснамалық негіз қалыптастырады. Пән XIX ғасырдағы қазақ әдебиетінің даму заңдылықтарын, осы кезеңдегі әдеби ағымдар мен бағыттар контексіндегі жазушылар шығармашылығын зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу.
Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімін өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – оқырман назарын әдеби шығармаларға аудару үшін жарнамалық мәтіндер құрастыру қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы жарнамалық мәтіндерді жазудың тетіктері мен әдістерін кәсіби қызметте қолданудың теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән SSM менеджментінің негіздерін, кезеңдерін, ерекшеліктерін, әдеби, жарнамалық мәтіндерді, сценарийлерді, Интернет-хабарламаларды құрудың принциптері мен әдістерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – аударманың мәдениетаралық байланыстарды дамытудағы маңыздылығын түсіну қабілетін қалыптастыру.
Оқу курсы қазақ және шетел әдебиеті классиктерінің шығармаларының аудармаларын бағалау үшін теориялық-әдіснамалық негіз қалыптастырады. Пән аударма іс-әрекетінің объектісі ретінде көркем мәтіннің ерекшеліктерін, көркем аударманың негізгі критерийлері мен әдістерін, жазушы әлемінің бейнесін қалыптастырудағы аудармашының рөлін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты әдебиетті өнер түрі, оның қазіргі заманғы өнер жүйесіндегі орны мен рөлі ретінде түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әдебиет пен театрдың байланысын зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән драматургия мен театр өнерінің даму кезеңдерін, олардың жанрлық және көркемдік ерекшелігін, қазіргі жағдайын зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – ғылым саласындағы танымдық іс-әрекетте дағдылар қалыптастыру. Ақпаратты түсіну және игеру үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Зерттеу нысанын сипаттай білу. Ғылыми білімнің объективті мазмұнын алу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу әдістерін меңгеру. Негіздеу, бекіту, бағалау үшін зерттеудің аналитикалық және практикалық әдістері мен дәлелдеу жүйелерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты драмалық шығармалардың табиғаты мен ерекшеліктерін түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы драматургияны терең зерттеуге, оның поэзия мен прозадан айырмашылығын түсінуге теориялық және әдіснамалық негіз қалыптастырады. Пән драмалық шығармалардың құрылымын, мазмұнын, жанрларын, тілдік және стилистикалық ерекшеліктерін, қазіргі драматургияның даму тенденцияларын және драмалық шығармаларды қабылдау мәселелерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – әр түрлі жанрдағы және әртүрлі тақырыптағы мәтіндерді дұрыс жазу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы жазу шеберлігі мен талант табиғатын түсіну үшін теориялық және әдіснамалық негіз қалыптастырады. Пән әр түрлі тақырыптағы және әр түрлі стильдегі мәтіндерді жазу принциптерін анықтауға, жазу дағдыларын күнделікті өмірде және кәсіби салада қолдануды зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – көркем шығармадағы жұмыстың негізгі кезеңдерін сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы жазушының дүниетанымының, ойлауының ерекшеліктерін, оның ішкі әлемі мен өмірбаянының шығармашылық мұрасына әсерін талдаудың теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән жазушылық еңбектің ерекшелігін зерттеуге, әдебиет туындыларының тарихы мен құрылу принциптерін түсінуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, жеке өмірінде және жұмыс орнында, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру.
Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қазақ әдебиетінің басқа ұлттық әдебиеттермен типологиялық байланысын түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы Қазақстанның әдеби және мәдени өзара байланысының даму ерекшеліктерін, олардың қазақ жазушылары шығармашылығына әсерін талдау және анықтау үшін теориялық-әдіснамалық негіз қалыптастырады. Пән шетелдік әдебиеттермен қазақ әдеби байланыстарының даму ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – әлемдік әдебиеттің дамуының негізгі тенденцияларын түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі кезеңдегі ұлттық әдебиеттің даму заңдылықтарын, қазақ әдебиетінің әлемдік мәдениеттегі орны мен рөлін зерттеудің теориялық-әдіснамалық негізін құрайды. Пән әдеби ағымдарды, бағыттар мен мектептерді, жазушылардың көркемдік ізденістерін, олардың шындықты бейнелеу тәсілдерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты текстологияның міндеттерін, әртүрлі ақпарат көздерімен және библиографиялық материалдармен жұмыс істеу принциптерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем мәтіндерді мәтіндік талдаудың теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән мәтіндерді басып шығару түрлерін және олармен жұмыс істеу принциптерін, көркем әдебиет пен әдебиеттану саласындағы ақпараттық ресурстарды зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ТМД-ның қазіргі заманғы әдебиетінің даму заңдылықтарын сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы ТМД жазушылары шығармашылығын салыстырмалы зерделеу үшін теориялық-әдіснамалық негіз қалыптастырады. Пән ТМД-ның қазіргі заманғы әдеби үрдісінің негізгі бағыттарын, ағымдарын, жазушылар шығармаларының жанрлық құрамы мен мазмұнын зерделеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – адамның табиғатпен, оның ішінде туристік-рекреациялық қызмет процесінде өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру принциптерін жүзеге асыратын қазіргі заманғы экологиялық менеджмент тұжырымдамалары негізінде бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру.Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, оның ішінде саяхат кезінде авариялардың, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Практиканың мақсаты - химиялық өндірістің технологиялық сызбаларын оқу, белгілі бір химиялық кәсіпорын мысалында жабдықтар, материалдар таңдау және жобалық-жобалық шешімдерді негіздеу, дамыту барысында алынған құзыреттерді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. тәжірибе барысында өндірістік тапсырмаларды орындауға арналған модуль.
Тәжірибе нақты химиялық өндірістердің құрылымын, ережелерін, жабдықтары мен материалдарын игеруге бағытталған.
Защита практики
Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу.
- физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;