тіл білімі бакалавры
Батыс шетел тілі мен әдебиетін еркін меңгерген, тіл мен әдебиет теориясы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды білетін, филологиялық зерттеулерде және мәдениетаралық коммуникация, қоғаммен байланыс, баспа ісі және әкімшілік басқару салаларында кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті филологтарды кәсіптік даярлау
Шетел филологиясы (батыс тілдері)
6B02303
Филология
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Дүниежүзі тарихы
Шет тілі
75 (Каз.) 75 (Орыс.)
1200000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттердің ағылшын тілінің дамуын, әртүрлі мәдениеттер мен тілдік өзгерістердің әсерін зерттей отырып, уақыт өте келе оның эволюциясын түсіну және талдау қабілеттерін қалыптастыру. <br/> Пәнді оқу барысында қарастырылады: тілдің барлық аспектілерінің өзара тәуелділігі: фонетика, грамматика және лексика; қазіргі ағылшын тілінің нормалары мен "ерекшеліктері"
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: академиялық және жалпы физикалық стильдердің ерекшеліктерін анықтау, академиялық стильдің синтаксистік, лексикалық функцияларын анықтау, проблемаларды бағалау үшін тілдік, танымдық және мәдениетаралық құзыреттілікті кеңейту көзі ретінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияның кәсіби және әлеуметтік салаларында қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру<br/> Пәнді оқу барысында қарастырылады: мәтіннің академиялық стилінің ерекшеліктері, академиялық тіл дамуының үрдістері, проблемалары
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. АКТ стандарттары. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам-компьютер өзара әрекеттестігі. Деректер қоры жүйесі. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Smart технологиялар.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ауызша және жазбаша пікірлерде мамандығының негізгі терминологиясын қолдану үшін коммуникативтік және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру арқылы шет тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде меңгеру қабілетін қалыптастыру.<br/> Пәнді оқу барысында қарастырылады: оқу жоспары бойынша лексика, баяндамалар, презентациялар, баяндамалар, әртүрлі кәсіби тақырыптар бойынша шолулар, еркін сөйлеу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әдебиет теориясының пәні, тиісті терминология туралы білімді көрсету, оның жанрдың белгілі бір түріне жататындығын ескере отырып, мәдениет, ғылым, гуманитарлық ғылымдар, өнер бойынша әдебиет теориясының құрылымын анықтау және орнын талдау қабілетін қалыптастыру<br/> Пәнді оқу барысында қарастырылады: Әдебиет теориясының мәселелері мен әдеби талдау әдістері, әдебиет теориясының категориялық аппараты
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Батыс Еуропаның ең ірі жазушылары мен ақындарының әлемдік мәдениетке елеулі үлес қосқан маңызды тарихи-әдеби процестері мен шығармашылығы туралы студенттердің білімін қалыптастыру <br/> Пәнді оқу барысында қарастырылады: ежелгі, ағылшын Ренессанс, Батыс Еуропа Орта ғасырлары және әртүрлі ғасырлардағы әдебиеттер
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттерде А1 базалық деңгейінің әлеуметтік-жеткілікті мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру, мұнда бұл құзыреттілік базалық деңгейдегі ауызша және жазбаша қарым-қатынас үшін қажетті фонетика, грамматика және лексикамен жұмыс істеу әдістерін зерделей отырып, мәдениетаралық деңгейде шет тілдік қарым-қатынас жасау қабілеті мен дайындығы ретінде түсініледі.<br/> Пәнді оқу барысында қарастырылады: базалық деңгейдегі ауызша және жазбаша қарым-қатынас үшін қажетті фонетика, грамматика және лексикамен жұмыс істеу әдістері
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: Студенттерде А2 бастауыш деңгейінің әлеуметтік-жеткілікті мәдениетаралық коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыру, мұнда бұл құзыреттілік мәдениетаралық деңгейде шет тілдік қарым-қатынас жасау қабілеті мен дайындығы ретінде түсініледі.<br/> Пәнді оқу барысында қарастырылады: қарапайым деңгейдегі шет тілінде ойды дұрыс білдіруге мүмкіндік беретін тілдік формалар мен сөйлеу үлгілері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: сөз құрылымы мен формаларын бағалау және талдау, бейтарап, ауызекі және публицистикалық стильдерді көрсететін көп қолданылатын лексикалық материалдың қажетті көлемін меңгеру қабілетін қалыптастыру.<br/> Пәнді оқу барысында қарастырылады: күнделікті өмірмен (жұмыс, оқу) байланысты тақырыптар, типтік жағдайлардағы қарым-қатынас ерекшеліктері, барлық уақыт формалары, мақалалар, герундиалды құрылымдар және т. б.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: коммуникативтік құзыреттілікті бастапқы деңгейге дейін дамыту, яғни осы деңгейде қарапайым қарым-қатынас үшін екінші шетел тілін меңгеру қабілетін қалыптастыру.<br/> Пәнді оқу кезінде қарастырылады: отбасы, хобби, қызығушылық және т.б. тақырыптар бойынша сөйлеу әрекетінің барлық түрлері және бастапқы деңгейдегі грамматикалық категориялар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: Лингвистикадағы негізгі салалар мен мәселелер туралы білімді, заманауи тіл білімінде қолданылатын негізгі ұғымдарды және әртүрлі лингвистикалық пәндерді зерттеуге қажетті білімді көрсету қабілетін қалыптастыру. <br/> Пәнді оқу барысында қарастырылады: Тіл тіл білімінің пәні ретінде, лингвистикалық белгі ұғымы, басқа белгілер қатарындағы тілдік белгілер, қатынас мәселесі: тіл мен сөйлеу, тіл мен ойлау, тілдердің шығу тегі
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттердің классикалық және заманауи ағылшын тіліндегі әдеби шығармаларды талдау, түсіндіру және бағалау қабілетін, сондай-ақ сыни ойлауды дамыту, әдебиеттің тарихи мәнмәтінін түсіндіру, сондай-ақ алған білімдерін өз қызметінде шығармашылықпен қолдану қабілетін қалыптастыру. <br/> Пәнді оқу барысында қарастырылады: ағылшын әдебиетінің классикалық және заманауи шығармалары, жазушылардың өмірі мен шығармашылығы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тілдің лексикалық-семантикалық жүйесін және оның мәнерлі, коммуникативтік және прагматикалық функцияларын жүзеге асырудағы рөлін көрсету және шет тілін түсіну және сөйлеу, оның диалектикалық әртүрлілігі, әдеби процестің үлгілерін түсіндіру қабілетін қалыптастыру.<br/> Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: тілдің функционалды және стилистикалық саралауы, талдау, сөздік құрылым және сөз қалыптастыру модельдері, лексикалық бірліктерді іріктеу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әдеби шығармаларды талдаудың әртүрлі түрлерін, қазіргі әдеби үдерістерге бағдарлауға көмектесетін оқу процесінде алынған дағдыларды қолдану қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Пәнді оқу барысында қарастырылады: мәтінді стилистика және түсіндіру, сөйлеу стилі, функционалдық стильдердің классификациясы, мәтін құрылымы және мәтіндік бірліктер.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өз бетінше түсіндіру дағдыларын бекіту үшін мәтінді лингвистикалық және әдеби тұрғыдан түсіндіру және бағалау өнерін көрсете отырып, әдеби шығармаларды талдаудың әртүрлі түрлерін қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Пәнді оқу барысында қарастырылады: Ағылшын тілді әдебиетті қалыптастырудың негізгі тарихи кезеңдері, әдебиет тарихы мен әдебиеттанудың теориялық және практикалық проблемалары, әдеби процестің ерекше ерекшеліктері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: филология құрамындағы тіл туралы ғылыми білім жүйесі, тіл білімінің гуманитарлық ғылым ретіндегі әдіснамасы, тілді іргелі және қолданбалы зерттеудің негізгі бағыттары мен болашағы туралы түсінік қалыптастыру.<br/> Пәнді оқу барысында қарастырылады: оқытылатын тілдің пайда болу, даму және қызмет ету заңдылықтары, тілдің құрылымы, олардың ерекшелігі, қазіргі лингвистиканың әдіснамасы, лингвистикалық ғылымның дамуының негізгі кезеңдері, тілді зерттеудің дәстүрлі және заманауи бағыттары
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби құзыреттілігін, оны оқытудың әдістері мен тәсілдерімен танысу нәтижесінде тілді үйрену қабілетін және коммуникативтік құзыреттілігін, оқытылатын тілді практикада қолдану қабілетін қалыптастыру <br/> Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: Шет тілін оқыту әдістемесі ғылым ретінде, басқа ғылымдармен байланысы, шет тілін оқыту жүйесі, тіл теориясы, ерекшелігі, тілді меңгеру тұжырымдамасы мен сипаттамасы.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тілдерді меңгеруде SMART технологияларды, жасанды интеллектіні қолдану және дамыту мүмкіндіктері және оларды филологиялық зерттеулерде қолдану және филологтың кәсіби қызметі туралы жүйелі түсінік қалыптастыру.<br/> Келесі мәселелер қарастырылады: филологиялық зерттеулерде заманауи SMART технологияларды қолданудың өзекті мәселелері, лингвистикалық мәліметтер базасын құру принциптерін, шетел тіліндегі мәтіндердің қолданыстағы корпустары
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Халықаралық сынақтардың құрылымы, мақсаттары мен талаптары туралы түсінік қалыптастыру үшін ағылшын тілінде халықаралық стандарттар мен халықаралық сертификаттау деңгейіне емтихандарға дайындық технологиясын меңгеруге қабілеттілігін қалыптастыру<br/> Пәнді оқу барысында қарастырылады: тілдік құзыреттіліктерді стратификациялаудың халықаралық деңгейлеріне сәйкес лингвистикалық білімді, іскерлікті, дағдыларды жетілдіру әдістемелерін, халықаралық емтихандарға дайындықтың заманауи технологиялары
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қарым-қатынастың тиісті кәсіби және әлеуметтік-мәдени салаларында коммуникацияны жүзеге асыру үшін студенттердің шет тілін жазбаша және ауызша қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Пәнді оқу барысында қарастырылады: оқытылатын шетел тілінің негізгі фонетикалық, лексикалық, грамматикалық, сөзжасамдық құбылыстары мен жұмыс істеу заңдылықтарын білуді қамтитын лингвистикалық білім жүйесі
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің қарым-қатынастың әлеуметтік-тұрмыстық, оқу-еңбек, әлеуметтік-мәдени салаларында монологтық сөйлеу, сипаттау және баяндау, сөйлеуді түсіну, мәтінді тыңдау арқылы тәжірибеде қолдану үшін коммуникативтік ниеттерін жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. <br/> Пәнді оқу барысында қарастырылады: ойды дұрыс білдіруге мүмкіндік беретін тілдік формалар мен сөйлеу үлгілерін; шет тілінің үздіксіз деңгейінің лексикасы мен грамматикасы
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілікті одан әрі жетілдіру және кез-келген тақырып бойынша алдын-ала дайындықсыз диалог үшін лексикалық қорлар мен грамматикалық құрылымдарға ие болу, мәтіннің әртүрлі түрлерін дәлелдеу, өңдеу, аннотациялау және талдау қабілетін қалыптастыру.<br/> Пәнді оқу барысында қарастырылады: оқу әдебиетін талдау, кез-келген тақырыпқа аргументтерді жазу
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің коммуникативтік актілерді табысты жүзеге асыру, мәтіндік талдау және редакциялау үшін сөздік стилистикалық фразаларды озық деңгейлерде қолдану қабілетін қалыптастыру <br/> Пәнді оқу барысында қарастырылады: күрделі грамматикалық құрылымдарды дамыту, әсіресе фразеологизмдерді ауызша және жазбаша түрде пайдалану; шет тіліндегі мәтінді интерпретациялау тәсілдері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ағылшын тілінің орфографиялық, орфоэпиялық, лексикалық, грамматикалық және стилистикалық нормаларын меңгеру қабілетін қалыптастыру, сондай-ақ сөйлеу белсенділігінің әртүрлі салаларындағы коммуникативтік іс-әрекеттің барлық түрлеріне қатысты жалпы және коммуникативтік құзыреттілікті дамыту.<br/> Пәнді оқу барысында қарастырылады: сөйлеуде қолданылатын кіріспе-түзету курсы, грамматикалық құбылыстар мен құрылымдар, ағылшын тілінің лексикалық және фразеологиялық бірліктері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: талдау арқылы табиғи тілді, мәтінді және homo loquens-ті зерттейтін гуманитарлық ғылымдар мен ғылыми пәндердің жиынтығы ретінде қазіргі филологияның тұтас идеясын қалыптастыру.<br/> Пәнді оқу барысында қарастырылады: филологияның дамуының негізгі кезеңдері (лингвистика және әдебиеттану), филология әдіснамасы, ғылыми зерттеудің ерекшеліктері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Халықаралық сынақтардың құрылымы, мақсаттары мен талаптары туралы түсінік қалыптастыру үшін шетел тілінде халықаралық стандарттар мен сертификаттау деңгейіне емтихандарға инновациялық дайындық технологиясын меңгеру және қолдану қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқу барысында қарастырылады: тілдік құзыреттерді стратификациялаудың халықаралық деңгейіне және халықаралық коммуникацияға сәйкес лингвистикалық білімді, іскерлікті, дағдыларды жақсарту және жетілдіру әдістемелері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің шетел тілінен халықаралық TOEFL / DAAD / DELF емтиханын сәтті тапсыру үшін және шет тілінің деңгейін халықаралық сертификаттаудан өту үшін инновациялық технология түрлерін меңгеру қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқу барысында қарастырылады: Емтиханның барлық кезеңдерінен сәтті өту үшін қажетті дағдыларды дамыту тәсілдері, сондай-ақ TOEFL/DAAD/ DELF құрылымы, регламенті және талаптары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Негізгі оқытылатын тілді әдеби түрде, осы тілдегі ауызша және жазбаша қарым-қатынастың әртүрлі түрлерінің негізгі әдістері мен тәсілдерін еркін меңгеру қабілетін қалыптастыру
Пәнді оқу барысында қарастырылады: поэзияның әдеби нормасына сәйкес ағылшын тілінің сөйлеу құралдары, оның стилистикалық әртүрлілігі
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ағылшын тіліндегі ғылыми жазбалар саласындағы кәсіби құзыреттілігін кәсіби зерттеу жұмыстары үшін және индекстелген халықаралық журналдарда ағылшын тіліндегі зерттеулерінің нәтижелерін жариялауға қажетті біліктілікті жетілдіру қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады:: ғылыми жарияланымдарды критикалық оқу әдістемесі, шетел грамматикасының қазіргі заманғы ережелері және жазбаша сөйлеудің ғылыми стилінің синтаксисі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ғылыми және ғылыми-танымдық мақалаларды газеттерден, журналдардан, кітаптардан оқып білу және түсіну, олардағы негізгі мазмұнды айқындау, нақты мәліметтерді табу, логикалық тұжырымдар жасау қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқу барысында қарастырылады: ғылыми жұмыстың жалпы принциптері, негізгі әдебиеттер және оның негізгі ережелері, әртүрлі көзқарастардың ұқсастығы, бастапқы көздерден алынған тиісті ақпарат, академиялық оқу дағдысын қолдану стратегиясы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әдеби сынның, көркем әдебиеттің, көркем шығармашылықтың ерекшеліктерін ашу; жанрлық формалар туралы түсінік, ғылыми білім саласындағы әдіснамалық мәселелер; шығармашылық тәуелсіздікке тәрбиелеу және әдеби құбылыстарды талдау қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқытуда қарастырылады: әдеби сын теориясының пәні, әдеби сынның мақсаттары, міндеттері, негізгі түрлері. әдеби-көркем сынның сипаты, әдеби сынның объектілері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Күрделі көркем мәтіндермен жұмыс істеу үшін қажетті сыни ойлауды, аналитикалық және зерттеу дағдыларын дамыту үшін ағылшын тілінің эволюциясы және әдеби жанрлардың әртүрлілігі, ағылшын тілді әлемнің әдеби дәстүріне әсер еткен тақырыптар мен стильдер туралы білімді қолдану қабілетін қалыптастыру
Пәнді оқу барысында қарастырылады: тарихи даму барысында қалыптасқан әдебиеттің аса маңызды жетістіктері мен құндылықтар жүйесі
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: сөз құрылымы мен формаларын бағалау және талдау, шет тілінің айтылу, грамматикалық және сөзжасам нормаларына сәйкес пікірлерді бейнелеу үшін бейтарап, ауызекі және публицистикалық стильдерді көрсететін көп қолданылатын лексикалық материалдың қажетті көлемін меңгеру қабілетін қалыптастыру
Пәнді оқу барысында қарастырылады: әр түрлі тақырыптарға арналған әдеби хабарламалардың негізгі идеялары, саяхат, әлем картасы, мамандық, мерекелер секілді тақырыптарға сөздер
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мәдениетаралық кәсіби қарым-қатынасты қамтамасыз ететін әлеуметтік-тұрмыстық тақырыптар негізінде екінші шетел тілі арқылы лингвистикалық және коммуникативтік құзыреттілікті жетілдіру қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқу барысында қарастырылады: қоғамдық-саяси тақырыптағы шетел тіліндегі газеттер мен журналдардан түпнұсқа мәтіндер, меңгерілген тақырыптар аясында сөйлеуге бағытталған әртүрлі жағдайлар, лексикалық және грамматикалық компоненттер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: алдыңғы деңгейлерде қалыптасқан грамматикалық дағдыларды жетілдіре отырып, студенттердің мәдениетаралық деңгейде шетел тілінде тілдесуге қабілеттілігін қалыптастыру, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту.
Пәнді оқу барысында қарастырылады: сөйлеу тақырыбының лексикалық бірліктері, түрлі жанрдағы түпнұсқалық мәтіндер, көрнекі негіздегі және ақпарат көздеріне (кітап, мақала, сурет, кинофильм және т. б.), студенттердің өмірлік және сөйлеу тәжірибесі, проблемалық жағдайларға сүйене отырып жасалатын диалогтық және монологтық сөздер
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: Екінші шет тілін үйрену үдерісінде лингвистикалық пән және дискурстық талдау ретінде дискурсология туралы білімді, сөйлеу жүйесін зерттеуде когнитивті-семиотикалық тәсілдерді қолдану, тіл жүйесіндегі іргелі құбылыстар мен процестермен интегративті байланыстағы сөйлеу-ойлау процестерін сыни тұрғыдан зерттеу қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқу барысында қарастырылады: дискурс-талдау, семиотикалық тәсілдер, ЕШТ бойынша коммуникативтік жағдайлар
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Екінші шет тілін үйрену үдерісінде лингвистикалық пән және дискурстық талдау ретінде дискурсология туралы білімді, сөйлеу жүйесін зерттеуде когнитивті-семиотикалық тәсілдерді қолдану, тіл жүйесіндегі іргелі құбылыстар мен процестермен интегративті байланыстағы сөйлеу-ойлау процестерін сыни тұрғыдан зерттеу қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқу барысында қарастырылады: дискурс-талдау, семиотикалық тәсілдер, ЕШТ бойынша коммуникативтік жағдайлар
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: халықаралық қатынастардың бөлігі ретінде мәдениаралық қарым-қатынастың негізгі заңдылықтарын, нормалары, ережелері мен стильдерін қолдану, сондай-ақ шет тілінде коммуникативтік құзыреттіліктің практикалық дағдыларын дамыту қабілетін қалыптастыру, Пәнді оқу барысында қарастырылады: мәдениетаралық қарым-қатынастың нормалары, ережелері мен стильдері, Екінші шет тіліндегі әр түрлі сипаттағы ауызша және жазбаша мәтіндер
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: халықаралық қатынастардың бөлігі ретінде мәдениаралық қарым-қатынастың негізгі заңдылықтарын, нормалары, ережелері мен стильдерін қолдану, сондай-ақ шет тілінде коммуникативтік құзыреттіліктің практикалық дағдыларын дамыту қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқу барысында қарастырылады: мәдениетаралық қарым-қатынас нормалары, ережелері мен стильдері, екінші шет тіліндегі әр түрлі сипаттағы ауызша және жазбаша мәтіндер
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби коммуникацияны жүзеге асыру үшін сөздерді лексикалық талдаудың практикалық дағдыларын және сөз қолдану нормаларын игеру үшін лингвистикалық дүниетанымды, лексикалық құбылыстардың жүйелік байланыстарын, шетел тілінің даму тенденцияларын, оның даму перспективасын түсіну қабілетін қалыптастыру
Пәнді оқу барысында қарастырылады: жеке лексикалық фактілер мен құбылыстар және тіл дамуының негізгі заңдылықтары
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: барабар және сапалы тілдік қарым-қатынас жасау үшін лингвомәдениеттанудың негізгі қағидаларын зерттеу және олардың кәсіби қарым-қатынаста қолданылуын зерттеу, лингвомәдениеттану әдістерін тілдік практикада қолдану мүмкіндіктерін талдау қабілеттерін қалыптастыру;
Пәнді оқытуда қарастырылады: тіл мен мәдениеттің арақатынасы, лингвомәдениеттанудың қағидалары мен әдістері, тілдің өзара ықпалы, тілдің грамматикалық жүйелерін лингвомәдениеттану тұрғысынан зерттеу, тілдік бірліктер
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: лирикалық, эпикалық және драмалық шығармаларды талдау мен түсіндірудің әртүрлі әдістері мен тәсілдерін игеру қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқыту кезінде қарастырылады: курстың теориялық және әдіснамалық негіздері, мәтін, мәтіндік санаттар, баяндау мәтіндерін талдау, лирикалық, драмалық туындыларды талдау, мәтінаралық байланыстардың нысандары және оларды талдаудың ерекшелігі, бұқаралық әдебиет туындыларын талдау проблемасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: лингвистикалық сараптаманың ғылыми саласының мәселелері туралы алған біліміне негізделе отырып, инновациялық технологиялар мен арнайы бағдарламаларды қолдану арқылы теориялық және қолданбалы міндеттерді шешуде даулы мәтіндерге лингвистикалық сараптама жүргізу қабілетін қалыптастыру;
Пәнді оқу барысында қарастырылады: лингвистикалық тұрғыдан құқық категориялары, мәтінді лингвистикалық сараптаудағы тіл мен сөйлеу құбылыстары, сараптамалық практикадағы сөздің семантикалық талдауы
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мәтінді қалыптастырудың экстралингвистикалық және лингвистикалық факторларының кешенін ескере отырып, мәтіндерді лингвистикалық талдау әдістері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру.
Пәнді оқыту барысында қарастырылады: мәтін лингвистикалық талдаудың объектісі ретінде, мәтіннің семантикалық, құрылымдық ұйымдастырылуы, оның коммуникативті табиғаты, әртүрлі жанрлар мен стильдердің мәтіндерін лингвистикалық талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Сөздердің морфологиялық құрылымын талдай білу, сөздерді кәсіби салада қолдануда сөзжасамның қалыптасуын және әр түрлі сөздердің өзара байланысын реттейтін негізгі принциптер туралы түсінік алу қабілетін қалыптастыру, Пәнді оқу барысында қарастырылады: сөздің тіл бірлігі ретінде қалыптасуы мен қолданылуының негізгі ережелері мен заңдылықтары және лексикологияның басқа гуманитарлық ғылымдармен байланысы
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің қазіргі заманғы грамматикалық зерттеулердің мәселелерін және тілдік материалды теориялық талдау әдістемесін игеру қабілетін қалыптастыру
Пәнді оқу барысында қарастырылады: ағылшын тілінің теориялық грамматикасының негізгі ережелерін, ағылшын тілінің грамматикалық құрылымын құрайтын бірліктер мен құралдардың құрылымы
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттерде тілдің дыбыстық жағының қарым-қатынас құралы ретіндегі мағынасы туралы түсініктерді жүйелеуге және қазіргі ағылшын тілінің көп деңгейлі функционалдық бірліктердің жүйесі ретіндегі фонетикалық құрылымын түсінуге және олардың әртүрлі коммуникативті мақсаттарда қолданылуына қажетті теориялық білімді қолдану қабілетін қалыптастыру
Пәнді оқу барысында қарастырылады: пәннің негізгі ұғымдары мен терминдері, негізгі фонетикалық және фонологиялық құбылыстар
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: көркем шығармалар мен өлеңдерден бастап газеттер мен журналдардағы мақалаларға дейінгі шығармашылық хаттарды зерттеу және жазу, талдау және аңдатпалау үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде салыстыру мен шолуларға дағдыларын қалыптастыру.
Пәнді оқыту кезінде қарастырылады: Жазбаша мәтін ақпаратты ұйымдастыру және тарату құралы, ағылшын-американдық дәстүрдегі әдеби шеберлікке көзқарас,функционалдық стильдер, жанрлар
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Практиканың мақсаты - химиялық өндірістің технологиялық сызбаларын оқу, белгілі бір химиялық кәсіпорын мысалында жабдықтар, материалдар таңдау және жобалық-жобалық шешімдерді негіздеу, дамыту барысында алынған құзыреттерді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. тәжірибе барысында өндірістік тапсырмаларды орындауға арналған модуль.
Тәжірибе нақты химиялық өндірістердің құрылымын, ережелерін, жабдықтары мен материалдарын игеруге бағытталған.
Защита практики
Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу.
- физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;